Autor Wątek: Gran Turismo 5  (Przeczytany 1269396 razy)

0 użytkowników i 11 Gości przegląda ten wątek.

nakimushi

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #640 dnia: Września 21, 2007, 14:13:04 pm »
a co rozumiesz przez fotorealizm ?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #641 dnia: Września 21, 2007, 14:15:36 pm »
a co rozumiesz przez fotorealizm ?

Nie wiesz co kryje się pod pojęciem fotorealizmu w grafice? No to o czym my tutaj gadamy. Jak sie dowiesz to wtedy przeczytaj raz jeszcze te posty a zrozumiesz o co mi chodzi.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #642 dnia: Września 21, 2007, 14:50:16 pm »
Zanim wytłumaczę czym jest owy 'FOTOrealizm', przytoczę definicje samego 'realizmu'.

Realizm w sztuce - odtworzenie w dziele sztuki istotnych zjawisk rzeczywistości w sposób zgodny z obserwacją.

Realizm w filozofii - pogląd w teorii poznania uznający istnienie rzeczywistości.
(na podstawie książki - "Wstęp do filozofii")

Już wiemy, że chodzi o coś związanego z rzeczywistością. Z nauką jej obserwacji, poznania i rejestrowania jej ... ups, no i mamy definicję fotorealizmu.

FOTOREALIZM - sposób uzyskania fizycznej poprawności obrazu, który może być potwierdzony za pomocą urządzeń rejestrujących (na przykład kamer, aparatów), czy też obserwacji (ludzkie oko).
i...
rendering FIZYCZNIE POPRAWNY - polega na takim doborze obiektów w scenie 3D (siatki obiektów, kamery, światła, materiały i ich właściwości), aby spełniały one odgórnie przyjęte cechy fizycznej poprawności potwierdzone na podstawie obserwacji. (sic!) (na podstawie książki - "Rendering With Mental Ray")

nakimushi

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #643 dnia: Września 21, 2007, 14:55:50 pm »
no wlasnie - to Marcepan chyba gry pomylil albo pojecia  :grin:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #644 dnia: Września 21, 2007, 15:28:31 pm »
http://www.gamespot.com/video/942026/6179462/gran-turismo-5-prologue-official-trailer-4

Ostatni fragment filmiku, kiedy auta pomykają po mieście to jest własnie FOTOREALIZM przez duże F! PGR4 got owned. GT5 już teraz ma lepsze otoczenie.

nakimushi

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #645 dnia: Września 21, 2007, 15:43:01 pm »
jasne - trasy ma na poziomie Forzy i myslisz ze miasto bedzie lepsze od pgra  :lol:
a kiepski filmik z telebimu to dla marzycieli tylko zrobili

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 743
  • Reputacja: 74
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #646 dnia: Września 21, 2007, 16:00:15 pm »
Cytuj
jasne - trasy ma na poziomie Forzy i myslisz ze miasto bedzie lepsze od pgra  Laughing
a kiepski filmik z telebimu to dla marzycieli tylko zrobili

Miasto będzie lepsze i do tego w 1080p i 60 Hz...
I nawet taki troll jak ty tego nie zmieni...


Mastu-son

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 16-06-2006
  • Wiadomości: 256
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #647 dnia: Września 21, 2007, 17:03:20 pm »
Cytuj
jasne - trasy ma na poziomie Forzy i myslisz ze miasto bedzie lepsze od pgra  Laughing
a kiepski filmik z telebimu to dla marzycieli tylko zrobili

Miasto będzie lepsze i do tego w 1080p i 60 Hz...
I nawet taki troll jak ty tego nie zmieni...



Hehehe dobrze prawisz.
Nasz forumowy "developer" dostarcza mi non-topen rozrywki w pracy :lol:
Miasto na końcu filmiku jeszcze nie dorobione widać. Brakuje upiększaczy (latarenki, drzewka, jakieś, kibice, barierki, znaki drogowe itp).
W gotowej grze będzie pewnie taki sam szok jak przy porównaniu Seattle Circuit z prototypowego GT2000 do ostatecznej wersji z GT3.
Co jak, co, ale oprawą Kazunori pozamiata.
Zaś przytaczanie tu PGR4 to jakieś żarty. Sami twórcy z Bizarre Creations powiedzieli, że w wyniku ograniczeń sprzętowych (nośnik) nie mogli
zaimplementować osobnych tekstur pojazdów dla różnych pór dnia i nocy. Przypominam, że osobne "nocne"  tesktury zastosował pierwszy raz niejaki Kazunori Yamauchi w GT3 na PS2 :o Aż strach pomyśleć co wymędzie w pełnej wersji GT5 :eek:
« Ostatnia zmiana: Września 21, 2007, 17:12:39 pm wysłana przez Mastu-son »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #648 dnia: Września 21, 2007, 19:02:59 pm »
Cytuj
jasne - trasy ma na poziomie Forzy i myslisz ze miasto bedzie lepsze od pgra  Laughing
a kiepski filmik z telebimu to dla marzycieli tylko zrobili

Miasto będzie lepsze i do tego w 1080p i 60 Hz...

Ciekawe kto ci powiedział, że będzie lepsze :lol:  Ja nie grałem w ostateczną wersję PGR4, ani GT5, więc wolę się nie wypowiadać gdzie lepiej odwzorowali miasto. No ale ty wiesz lepiej :lol:
Najlepiej zamiast siedzieć na forum, graj w totka jak znasz przyszłość :lol:

Na razie trasy wyglądają lepiej w PGR4, a wozy w GT5. Kropka.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #649 dnia: Września 21, 2007, 19:12:25 pm »
Na razie trasy wyglądają lepiej w PGR4, a wozy w GT5. Kropka.

Pozwolisz że się nie zgodzę. Już pierwsza pokazówka GT5 gdzie były ukazane budynki w miastach miażdżyła wszystko wykonaniem. Matsu-son dobrze pisze że w pełnej wersji będzie jeszcze lepiej jak miało to miejsce miedzy GT2000 a GT3.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #650 dnia: Września 21, 2007, 19:18:37 pm »
Na razie trasy wyglądają lepiej w PGR4, a wozy w GT5. Kropka.

Pozwolisz że się nie zgodzę. Już pierwsza pokazówka GT5 gdzie były ukazane budynki w miastach miażdżyła wszystko wykonaniem.

Niech ci będzie, pozwolę ;) :lol:  Na mnie w każdym razie otoczenie w PGR4 robi znacznie większe wrażenie, a to z GT wygląda tylko dobrze na screenach.

Cytuj
Matsu-son dobrze pisze że w pełnej wersji będzie jeszcze lepiej jak miało to miejsce miedzy GT2000 a GT3.

Się zobaczy, jak wreszcie skończą.

nakimushi

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #651 dnia: Września 28, 2007, 22:21:52 pm »
czy ktos wie czy w gt5 bedzie drift challenge jak w gt-hd?

Supersonic

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #652 dnia: Września 28, 2007, 22:51:04 pm »
TGS 07 Cam Gameplay Montage HD
http://www.gametrailers.com/player/25721.html

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #653 dnia: Września 28, 2007, 22:56:39 pm »
Czy na koncu doszlo do uszkodzenia maski czy tylko mi sie przywidzialo ...
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

nakimushi

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #654 dnia: Września 28, 2007, 23:00:45 pm »
TGS 07 Cam Gameplay Montage HD
http://www.gametrailers.com/player/25721.html

mialem to wlasnie wklejac/ kurde po dluzszym pograniu strasznie mi sie sposobalo gt-hd ale ten nowy gameplay z gt5 wyglada jakos biednie :(  trasa pusta (bez kibiców przy drodze ani gór w tle czy budynków jakis) a powtórki bez zadnych filtrów  :?

mateo

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #655 dnia: Września 28, 2007, 23:17:57 pm »
Naki ręce nam opadają.. nic na to nie poradzimy :(

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #656 dnia: Września 28, 2007, 23:52:37 pm »
Czy na koncu doszlo do uszkodzenia maski czy tylko mi sie przywidzialo ...

To, chyba, tylko wycieraczki sprawiają wrażenie, że maska się zgięła (tworzą taką... ciemną "falę" przed szybą i zlewają się z maską). Za pierwszym razem również mi się wydawało, że maska się pogniotła, ale... chyba jednak nie.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #657 dnia: Września 29, 2007, 01:18:48 am »
Cytuj
trasa pusta (bez kibiców przy drodze ani gór w tle czy budynków jakis) a powtórki bez zadnych filtrów
Hehe dobre, niezle mnie rozsmieszyles ... mogles jeszcze napisac o budkach z hotdogami itd ... ale tak na serio to jest tor wyscigowy wiec gdzie ty chcesz tych kibicow miec ...
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Pako

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 253
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #658 dnia: Września 29, 2007, 08:04:19 am »
trasa pusta (bez kibiców przy drodze ani gór w tle czy budynków jakis)
powiedz mi gdzie na trasie suzuka circiut są góry? albo jakieś budynki przy trasie? no i od kiedy na tym torze dopuszcza się kibicom stanie przy bandach?
a powtórki bez zadnych filtrów  :?
Efekty takie jak depth of field, motion blur nie wystarczają, a z resztą o jakich filtrach mówisz? Takie coś jak szum na ekranie, który był w Silent Hill-ach?
Pamiętajcie, na GameOnly są zawsze równi i równiejsi... no nie Lewik?

nakimushi

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #659 dnia: Września 29, 2007, 11:32:15 am »
no tak skoro to trasa to musi wygladac tak samo jak w Toce z 2002 r czy Forzie bo inaczej sie tego nie da zrobic :-?

Supersonic

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #660 dnia: Września 29, 2007, 17:19:19 pm »
Nowy gameplay (ponad 6 minut)

http://www.gamersyde.com/leech_4781_en.html

Krayzie

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 26-11-2006
  • Wiadomości: 780
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #661 dnia: Września 29, 2007, 18:00:07 pm »
fajnie wygląda lusterko, takie efekty rozciągania to ja mam w linuxie gdy maksymalizuje okno...


Maximmus80

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #662 dnia: Września 30, 2007, 03:13:52 am »
obejrzalem i sie podjaralem... taka super giera... jakie to doznania scigac sie z 16 graczami... a w pelnej wersji moze i nawet 20.
Podjarany odpalilem zakurzone demo i zaczelem wspinac sie w rankingu, niezle 20 pozycja, szlifuje dalej i... i... uswiadamiam sobie ze jesli zamiast zwolnic na zakrecie wjade z pelna moca na bande to... zaoszcedze 0.5 sekundy!!!
Jesli w pelnej wersji nie bedzie znisczen ktore wplywaja na czas jazdy(bo taki jest glowny cel) to gra jednak jest plytka/cienka... ponadto czemu bandy "wstarzek" sa niezniszczalne???

Krayzie

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 26-11-2006
  • Wiadomości: 780
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #663 dnia: Września 30, 2007, 08:43:38 am »
No i o to chodzi. Niektórzy wolą grać bez zniszczeń, choćby chyba po to żeby oszczędzać czas, bo inaczej nie potrafią. Gdyby były "pseudo" zniszczenia jak w forzie to by ludzi powstrzymywało od takich praktyk. A co to będzie w multi?? :D Sajgon.


BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #664 dnia: Września 30, 2007, 09:56:42 am »
trasa pusta (bez kibiców przy drodze ani gór w tle czy budynków jakis)

 :lol: :lol: :lol: Góry na Suzuka Circuit? Kibice przy drodze na torze gdzie odbywają się wyścigi F1? Zdecydowanie powinieneś pisać recki bo ubaw byłby niemały.

No i o to chodzi. Niektórzy wolą grać bez zniszczeń, choćby chyba po to żeby oszczędzać czas, bo inaczej nie potrafią. Gdyby były "pseudo" zniszczenia jak w forzie to by ludzi powstrzymywało od takich praktyk. A co to będzie w multi?? :D Sajgon.

Grałeś w GT4? Chyba nie, bo wiedział byś że jest tam zastosowany taki patent jak kary sekundowe za stłuczki czy też wspomniane próby jazdy po bandach. Zapewne to samo będzie w GT5 więc nie ma co płakać że będzie sajgon w multi.
« Ostatnia zmiana: Września 30, 2007, 09:59:42 am wysłana przez MarcePan »

Maximmus80

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #665 dnia: Września 30, 2007, 11:17:40 am »
Ja gralem w GT4, ZGADNIJ ILE MIALEM PROCENT? Taki bajer moge smialo uznac za najbardziej PRYMITYWNY jaki da sie wymyslec, bez przesady mamy 2007r. i nextgena...
Jednym slowem, albo zniszczenia albo niech sie wala... bo gameplay/gra jest wtedy... absurdalna, i faktycznie zaczyna byc sztuka - wtedy jazda autem to jakas abstrakcja. Wsciac kolego do swojego "malucha" i uderz w sasiada co ma drozsze auto, zobaczymy ile REAL doliczy ci dodatkowych sekund hahahahaah.
ps. przypomne nazwe: Grand Turismo REAL Draiving Simulator,
ps.2 bez urazy ;)
« Ostatnia zmiana: Września 30, 2007, 11:32:01 am wysłana przez Maximmus80 »

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #666 dnia: Września 30, 2007, 11:51:21 am »
No i o to chodzi. Niektórzy wolą grać bez zniszczeń, choćby chyba po to żeby oszczędzać czas, bo inaczej nie potrafią. Gdyby były "pseudo" zniszczenia jak w forzie to by ludzi powstrzymywało od takich praktyk. A co to będzie w multi?? :D Sajgon.
Gdyby nie ten patent, to bym nigdy chyba nie ukończył eventów z jazdą po śniegu i szutrze. Ale jednak zniszczenia chcę.

Maximmus80

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #667 dnia: Września 30, 2007, 13:03:15 pm »
Najbardziej to wkurza jak grasz z zywym przeciwnikiem... ja sobie jade wprost pieknie, zakret zewnetrzna-wewnetrzna, hamulec gaz... a dosiadzie sie ktos kto ledwo kmini o co chodzi i siedzi mi na ogonie... bo on tylko gaz do dechy i zakrety na bandach.... hahaha
Jak bardzo gra traci na zniszczeniach niech zobrazuje ta krotka historia:
W GT3 byl owalny tor na kilkadziesiat okrazen... to byl sam poczatek gry wiec za te moja niewielka kase nakupowalem KM(turbosprezarki;) i wystawilem to auto na tor, zakleilem galke i zajelem sie czyms innym... po 2 godzinach mialem Formule 1, auto obijalo sie o bande ale ciagle jechalo do przodu a z braku zniszczen... sami wiecie :)
A ze GT3 mialo zwalone eventy, moglem wiekszosc wyscigow zaliczyc kozacka Formula 1, dublujac wielokrotnie inne auta :)


Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #668 dnia: Września 30, 2007, 13:18:48 pm »
Maximmus - grałeś w Forze?

Tam zniszczenia dopiero dają pole do popisu idiotą. Ciekawe, czy nie wkurzałoby Cię, gdyby na pierwszym zakręcie ktoś tak skasował Ci furę, że wygranie wyścigu byłoby nie możliwe. Albo pacjenci smigający pod prąd, polujący na "czołówki"  :?

IMO kary czasowe jak w GT4 są ok. W końcu to "real DRIVING simulator", a nie "real CRASHTEST simulator"  :lol:

Gran Turismo obroni się innymi aspektami, jak widok z wnętrza czy liczba aut.

Maximmus80

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #669 dnia: Września 30, 2007, 13:45:20 pm »
to nie problem... kazdy gracz powienien miec "reputacje", jak koles ma CRASHDEMAGE to wypad z lobby, niech gra z takimi jak on sam :).
Prosze.. nie piszcie ze dobrze jest jak czegos niema, to zwyky efekt psychologiczny(zwiazany z potrzymywaniem samooceny-niechce mi sie tlumaczyc)
-dobrze ze grafika nie jest w HD bo widzic wszystko dokladnie to tracic "romantyzm"
-dobrze ze w 30klatkach/s a nie 60 bo niemusze tak czesto mrugac powiekami
-dobrze ze 6 aut na torze bo jak jest wiecej to zamiast skupiac sie na jazdzie, skupiam sie na liczeniu
hahahahaha, nie moglem sie powstrzymac ;)

A rozpedzic sie na "czolowke" to mozna i bez zniszczen-efekt ze niedojedziesz pierwszy... poprostu gra powinna karac takie zagrania w "reputacji"...
« Ostatnia zmiana: Września 30, 2007, 13:48:48 pm wysłana przez Maximmus80 »

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #670 dnia: Października 01, 2007, 00:34:09 am »
Maximmus - grałeś w Forze?

Tam zniszczenia dopiero dają pole do popisu idiotą. Ciekawe, czy nie wkurzałoby Cię, gdyby na pierwszym zakręcie ktoś tak skasował Ci furę, że wygranie wyścigu byłoby nie możliwe. Albo pacjenci smigający pod prąd, polujący na "czołówki"  :?

IMO kary czasowe jak w GT4 są ok. W końcu to "real DRIVING simulator", a nie "real CRASHTEST simulator"  :lol:

Gran Turismo obroni się innymi aspektami, jak widok z wnętrza czy liczba aut.

Czyli uważasz że zniszczenia są be ?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #671 dnia: Października 01, 2007, 08:20:10 am »
Czyli uważasz że zniszczenia są be ?

A skąd. Poprostu uważam, że bez zniszczeń też będzie ok.

Maximmus80

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #672 dnia: Października 01, 2007, 15:24:23 pm »
Oglądałem właśnie gameplay z PGR4... no gra zrobiona z jajem :)
Jak ja bardzo bym chciał żeby w GT5 najlepsze patenty z PGR i FORZA zostały zaimplementowane
customizacja kierowcy(ciuszki do kupienia/wygrania)
zaawansowany tuning, zewnętrzny, wnętrza(zmiana koloru skórki, zdjęcie mamy) i “techniczny”
kozackie wykonanie otoczenia
dopracowana rozgrywka online(liga itd...)
edycja swojego garażu, najlepiej żeby był dostępny przez HOME ;) (ma sie fantazje, hehe)
kierowca to oczywiście nasz avatar z HOME
zniszczenia, które nie znikają bezpośrednio po wyścigu(taki fajny efekt, ktoś odwiedza nasz garaż a tam poobijane auta, które nie zdążyliśmy naprawić), trzeba po pierwsze uważać w trakcie jazdy a po drugie oszczędzać auta bo wiadomo, naprawa kosztuje, nawet równowartość auta
widziałem kalendarz w GT 5P wiec można dodać patent z niesprawnym autem na czas naprawy (skasowanie konkretne to min. 2 tygodnie i to też uzależnione jaka marka, model, warsztat i ile posmarujemy kasiory)
no i oczywiście dwa tryby arcade(same wyścigi bez tych wszystkich bajerów) i kariera, w której w miarę grania dostajemy dostęp do kolejnych "opcji" z gry... bo zawsze jest tak że rzucają nas na głęboką wodę a jak później wszystko opanujemy to zaczyna wiać nudą... a tak w miarę grania coraz bardziej zagłębiamy się w grę i odkrywamy kolejne michy “miodu”.

Generalnie chodzi o to żeby gra była z jajem, deweloperzy w różnych wywiadach chwalą nextgeny za to że nareszcie technologia dogania ich wyobraźnie, to niech oni teraz dogonią wyobraźnie graczy.
Jak ktoś grał demo NBA 2k8 to na pewno zauważył że klimat gry budują drobne smaczki/szczegóły...
« Ostatnia zmiana: Października 01, 2007, 15:31:34 pm wysłana przez Maximmus80 »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #673 dnia: Października 01, 2007, 20:06:52 pm »
Cytuj
niszczenia, które nie znikają bezpośrednio po wyścigu(taki fajny efekt, ktoś odwiedza nasz garaż a tam poobijane auta, które nie zdążyliśmy naprawić), trzeba po pierwsze uważać w trakcie jazdy a po drugie oszczędzać auta bo wiadomo, naprawa kosztuje, nawet równowartość auta

Pomysły ciekawe, ale ten niesie za sobą spore konsekwencje. W pewnym momencie kariery moglibyśmy dojść do punktu, w którym każdy nasz samochód byłby uszkodzony, a no koncie byśmy mieli 0$ i dalsza gra byłby niemożliwa. Tak było właśnie w NFS4 (HP 1) i NFS5 (Porshe). W końcu doszedłem do takiego momentu gdzie wyścigi stały się strasznie trudne i zamiast mi kasy przybywać tylko malało. Doprowadziło to do tego, że nie mogłem ukończyć trybu kariery.
Moim zdaniem kary za zniszczenia są idealnie zrobione w Forzie. Czym większe uszkodzenia, tym większa kara procentowa do wygranej.
Osobiście cieszę się, że w takim TDU nie ma zniszczeń, bo można by w końcu dojść do martwego punktu.

Jakoś nie liczę na GT5, ale jeszcze się zobaczy.

Maximmus80

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #674 dnia: Października 01, 2007, 21:03:55 pm »
to może na starcie gry każdy by dostawał rower albo chociaż deskorolkę (niezniszczalne) i jeśli zabrakło by mamony na naprawy to można by było dorobić rozwożąc części po warsztatach hehehehehehe

a tak na powarzenie podsunąłeś mi pomysł z sponsorami(bo brak kasy na naprawy można rozwiązać na wiele sposobów)

-najpierw zaczynamy jako amatorzy i staramy sie zdobyć jakiś kontrakt
-pużniej w zamian za stale honorarium wypłacane np. co miesiąc(niema kasy? poczekaj do wypłaty) musimy osiagnac wyznaczone cele, czyli np.  min.3 miejsce w jakiś evencie/pełnym sezonie/klasie wyścigowej
-każdy team(a może ich być mnóstwo, Ferrari, Porche, Fiat, Zbyszek spod budki) ma swoje cele...
-w sieci podobnie... team (związany np. z aktualnie używanym autem) wyznacza nam np. zdobycie w ciągu “roku” 10 razy 1 miejsca albo 75 procent zwycięstw
-może być jeszcze bardziej wymagający i każe zdobyć(Ferrari) Formułą 1, 10 zwycięstw na iluś tam torach(każde zwycięstwo na innym torze, z graczami na podobnym poziomie) albo osiągnąć określony czas
-jak widzicie kombinacji jest mnóstwo, wiec fajnie by było aby w zamian poza kasą były jakieś specjalne nagrody(unikatowe auto, ubiór, pizza z dostawa do domu hehehe) w końcu człowiek sie napracował
-Polyphony mogło by wrzucać takie eventy wraz z nagroda(nowe unikatowe auta) do zdobycia na PSStore co miesiąc :); w ten sposób mogłaby reklamować nowy model branża motoryzacyjna,
-można by było przemyśleć czy udostępnić tworzenie eventów(jakiś prosty interface) dla innych graczy wraz z ufundowanymi przez nich nagrodami(odpicowane auto)
-tak po za tym to w ogóle nie kumam czemu to Polyphony zdobywa licencje jak to MARKI powinny płacić za możliwość umieszczenia swojego auta w grze takiej jak GT(i że niby na zniszczenia nie chcą sie zgodzić-hehehe ale ściema)
« Ostatnia zmiana: Października 01, 2007, 21:13:49 pm wysłana przez Maximmus80 »

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #675 dnia: Października 01, 2007, 21:10:21 pm »
znając życie to każdy evet będzie można przejechać kilka razy, więc jak sie będzie miało mało kasy na naprawę to sie weźmie jakiś stary samochód i wygra jakiś starszy event.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #676 dnia: Października 04, 2007, 19:41:26 pm »
New features for Gran Turismo 5 Prologue; PSP version still in the works
http://gamepro.com/sony/ps3/games/features/137948.shtml
Opublikowane: Październik 04, 2007, 07:54:13
Info Revealed On Gran Turismo 5 Prologue for PS3
http://www.ps3center.net/story-1026-Info-Revealed-On-Gran-Turismo-5-Prologue-for-PS3.html

Cytuj
All-new and improved opponent AI for a nail-biting race experience
Nie uwierzę, dopóki nie zobaczę

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #677 dnia: Października 05, 2007, 10:47:07 am »
Cytuj
Nie uwierzę, dopóki nie zobaczę
Znowu startujemy z akcją Belive! tyle że będziemy wklejać samochody?

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #678 dnia: Października 05, 2007, 11:05:02 am »
Malować samochody w Forzie 2!  :lol:
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #679 dnia: Października 08, 2007, 20:21:58 pm »
Całkiem ciekawa sprawa. Quiz polegający na próbie odgadnięcia, który screen pochodzi z gry, a który z rzeczywistości:
http://generationdreamteam.free.fr/Quizz.html

Część zdjęć jest lekko naciągana, ale i tak podobieństwo jest zadziwiające. W ruchu już jednak jak wszyscy wiedzą różnica jest znacznie większa. W każdym razie same autka są piękne :cool: