Autor Wątek: Gran Turismo 5  (Przeczytany 1269346 razy)

0 użytkowników i 19 Gości przegląda ten wątek.

nakimushi

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #720 dnia: Października 19, 2007, 23:40:47 pm »
zielarz gra ma AA bo na skrinach wszystko jest takie poszarpane ?

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 776
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #721 dnia: Października 19, 2007, 23:48:04 pm »
Ja niestety na razie zagrałem tylko na zwykłym tv. Ząbki jakieś tam są. W replayu czasem zdarzają się ujęcia dość poszarpane (może miał to być efekt rozgrzanego powietrza ;)). Wydaje mi się jednak, że z AA nie jest źle, ale podkreślam - grałem na zwykłym tv.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #722 dnia: Października 20, 2007, 00:04:12 am »
no wlasnie demko juz jest i sie sciaga - tu sa graby z dema i nie wyglada to tak ladnie jakby Iraz sobie tego rzyczyl z otoczeniem

http://www.gamersyde.com/news_5372_en.html

jesli ta gra faktycznie tak beznadziejnie wyglada to chyba sie zalamie :mad:

Nie przesadzaj  :lol: wygląda "extra" - jest widoczna poprawa w porównaniu do poprzednich zdjęć:

Stare:
http://www.gamersyde.com/pop_image.html?G=5970&N=23
http://www.gamersyde.com/pop_image.html?G=5970&N=22
http://www.gamersyde.com/pop_image.html?G=5970&N=21

Nowe:
http://www.gamersyde.com/pop_image.html?G=6779&N=9
http://www.gamersyde.com/pop_image.html?G=6778&N=8
http://www.gamersyde.com/pop_image.html?G=6778&N=18
http://www.gamersyde.com/pop_image.html?G=6778&N=13
Są działające lusterka - co ty chcesz więcej - Polyphony wooooolno pracuje :lol:

---------------
Ja niestety na razie zagrałem tylko na zwykłym tv. Ząbki jakieś tam są. W replayu czasem zdarzają się ujęcia dość poszarpane (może miał to być efekt rozgrzanego powietrza ;)). Wydaje mi się jednak, że z AA nie jest źle, ale podkreślam - grałem na zwykłym tv.

Jeżeli byłoby tak jak w GTHD, to na zwykłym będzie 4xAA i 2xAA w 720p
Cytuj
GT-HD > 1440x1080 With 1920x1080 cars Selection
720p with MSAA x2 and SD with MSAA x4
Ale na screenshotach i filmikach wygląda to trochę gorzej pod tym względem niż GTHD (więcej samochodów więc może AA wyleciało?) więc kto wie - w 720 bez AA i 2xAA w SD?...

-------
Edit.
Są filmiki z dema
http://www.gamersyde.com/news_5372_en.html
« Ostatnia zmiana: Października 20, 2007, 00:52:24 am wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 776
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #723 dnia: Października 20, 2007, 00:14:47 am »
Ja zostałem miło zaskoczony systemem jazdy - po kilku wyścigach stwierdzam, że trochę mu brakuje do Forzy, ale jest o niebo lepiej niż w przypadku GTHD. AI oponentów może i poprawili, ale wykonałem mały test - zaparkowałem na trasie - samochody nawet nie próbowały zwolnić/ominąć mnie.

nakimushi

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #724 dnia: Października 20, 2007, 00:24:20 am »
o grafice wogole nic nie piszesz wiec domyslam sie jak bedzie  :???:
ciekawe czy normalne trasy beda przynajmniej na poziomie gtHD

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #725 dnia: Października 20, 2007, 00:33:41 am »
Moje pierwsze wrażenia.

Co do otoczenia to nie jest źle. Spodziewałem się znacznie słabszego i zostałem mile zaskoczony.

Efekt gorącego powietrza maskuje aliasing, który widoczny jest w garażu przed wyścigiem. Natomiast dzięki falującemu powietrzu podczas wyścigu ząbków nie widać.

16 aut na trasie robi ogromne wrażenie. Szkoda że nie poprawili znacznie AI przeciwników. Ale nie mówię że jest źle.

Natomiast modela jazdy! WTF? Grałem na padzie i jest inaczej niż w GT HD! Ciężko mi określić czy lepiej czy gorzej. Jutro (właściwie dziś) pogram na kierownicy i ocenię. Dziwnie mi się grało. Jako że w GT słaby nie jestem (Suzuka to jeden z moich ulubionych torów) to wypadałem z trasy czasami. Muszę pograć więcej żeby ocenić ten aspekt.

Powtarzam raz jeszcze. Otoczenie wcale nie jest słabe i nie odstaje od innych gier wyścigowych (oki PGR4 ma ładniejsze, chociaż jeszcze nie wiadomo jak miasta będą się w GT5 prezentować). No i te 16 aut. :cool:

Nowe spostrzeżenia:

Model jazdy znacznie inny. Wystarczy zaciągnąć ręczny by zobaczyć że autko inaczej się zachowuje niż w poprzednich odsłonach.

Widok z środka = MIAZGA!!!

No i uwaga uwaga, gra wydaje się mieć jakiś problem z V-sync. Zielarz też to odnotowałeś? Przy ostrych zakrętach jak jest więcej aut przed nami to obraz dziwnie zadrży. Nie są to IMO spadki animacji a bardziej wygląda to na problem z V-sync. Jest to rzecz minimalna i ciężko ją zauważyć ale jednak wypatrzyłem to.
Też tak macie? Pytam bo bawiłem się ustawieniami konsoli (odnośnie poprawy płynności animacji) i może coś mam poprzestawiane (dźwięk z DVD i BD na 100% mam inaczej niż fabrycznie bo mam na Bitstream).
« Ostatnia zmiana: Października 20, 2007, 09:32:43 am wysłana przez MarcePan »

nakimushi

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #726 dnia: Października 20, 2007, 00:54:47 am »
Moje pierwsze wrażenia.

Co do otoczenia to nie jest źle. Spodziewałem się znacznie słabszego i zostałem mile zaskoczony.

Efekt gorącego powietrza maskuje aliasing, który widoczny jest w garażu przed wyścigiem. Natomiast dzięki falującemu powietrzu podczas wyścigu ząbków nie widać.

16 aut na trasie robi ogromne wrażenie. Szkoda że nie poprawili znacznie AI przeciwników. Ale nie mówię że jest źle.

Natomiast modela jazdy! WTF? Grałem na padzie i jest inaczej niż w GT HD! Ciężko mi określić czy lepiej czy gorzej. Jutro (właściwie dziś) pogram na kierownicy i ocenię. Dziwnie mi się grało. Jako że w GT słaby nie jest (Suzuka to jeden z moich ulubionych torów) to wypadałem z trasy czasami. Muszę pograć więcej żeby ocenić ten aspekt.

Powtarzam raz jeszcze. Otoczenie wcale nie jest słabe i nie odstaje od innych gier wyścigowych (oki PGR4 ma ładniejsze, chociaż jeszcze nie wiadomo jak miasta będą się w GT5 prezentować). No i te 16 aut. :cool:

Nowe spostrzeżenia:

Model jazdy znacznie inny. Wystarczy zaciągnąć ręczny by zobaczyć że autko inaczej się zachowuje niż w poprzednich odsłonach.

Widok z środka = MIAZGA!!!

No i uwaga uwaga, gra wydaje się mieć jakiś problem z V-sync. Zielarz też to odnotowałeś? Przy ostrych zakrętach jak jest więcej aut przed nami to obraz dziwnie zadrży. Nie są to IMO spadki animacji a bardziej wygląda to na problem z V-sync. Jest to rzecz minimalna i ciężko ją zauważyć ale jednak wypatrzyłem to.
Też tak macie? Pytam bo bawiłem się ustawieniami konsoli (odnośnie poprawy płynności animacji) i może coś mam poprzestawiane (dźwięk z DVD i BD na 100% mam inaczej niż fabrycznie bo mam na Bitstream).

dzielac twoje podniecenia sie byle czym na ps3 przez 10 to nie jest zle dla mnie bedzie pewnie fatalnie  :D
ale zaraz mi sie konczy sciagac bo niestety konsolka nie ciagnela mi demka jak lecial film na dvd z konsoli  :???:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #727 dnia: Października 20, 2007, 00:57:28 am »
Moje pierwsze wrażenia.

Co do otoczenia to nie jest źle. Spodziewałem się znacznie słabszego i zostałem mile zaskoczony.

Efekt gorącego powietrza maskuje aliasing, który widoczny jest w garażu przed wyścigiem. Natomiast dzięki falującemu powietrzu podczas wyścigu ząbków nie widać.

16 aut na trasie robi ogromne wrażenie. Szkoda że nie poprawili znacznie AI przeciwników. Ale nie mówię że jest źle.

Natomiast modela jazdy! WTF? Grałem na padzie i jest inaczej niż w GT HD! Ciężko mi określić czy lepiej czy gorzej. Jutro (właściwie dziś) pogram na kierownicy i ocenię. Dziwnie mi się grało. Jako że w GT słaby nie jest (Suzuka to jeden z moich ulubionych torów) to wypadałem z trasy czasami. Muszę pograć więcej żeby ocenić ten aspekt.

Powtarzam raz jeszcze. Otoczenie wcale nie jest słabe i nie odstaje od innych gier wyścigowych (oki PGR4 ma ładniejsze, chociaż jeszcze nie wiadomo jak miasta będą się w GT5 prezentować). No i te 16 aut. :cool:

Nowe spostrzeżenia:

Model jazdy znacznie inny. Wystarczy zaciągnąć ręczny by zobaczyć że autko inaczej się zachowuje niż w poprzednich odsłonach.

Widok z środka = MIAZGA!!!

No i uwaga uwaga, gra wydaje się mieć jakiś problem z V-sync. Zielarz też to odnotowałeś? Przy ostrych zakrętach jak jest więcej aut przed nami to obraz dziwnie zadrży. Nie są to IMO spadki animacji a bardziej wygląda to na problem z V-sync. Jest to rzecz minimalna i ciężko ją zauważyć ale jednak wypatrzyłem to.
Też tak macie? Pytam bo bawiłem się ustawieniami konsoli (odnośnie poprawy płynności animacji) i może coś mam poprzestawiane (dźwięk z DVD i BD na 100% mam inaczej niż fabrycznie bo mam na Bitstream).

dzielac twoje podniecenia sie byle czym na ps3 przez 10 to nie jest zle dla mnie bedzie pewnie fatalnie  :D
ale zaraz mi sie konczy sciagac bo niestety konsolka nie ciagnela mi demka jak lecial film na dvd z konsoli  :???:

Mówisz że nie obejdziesz się bez pyskówki. Haze się nie będę podniecał. Pasi?

BTW. Podczas gry w GT5 Prologue konsola wrzuciła mi wyższy bieg chłodzenia.

nakimushi

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #728 dnia: Października 20, 2007, 01:45:32 am »
no faktycznie az tak zle nie jest ;)
gra ma AA jakies...zabkow prawie nie widac
samochody bardzo piekne
otoczenie nie bardzo  :-D
jutro moze potrzaskam pare fotek aparatem_

kamera ze srodka strasznie sterylna_tzn wogole nie widac ze sa szyby - fajnie jakby zrobili takie lekkie zabrudzenia czy odbicia jak w pgr3 na szybie

ogolnie bardzo spoko

marcinps3

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2007
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #729 dnia: Października 20, 2007, 04:24:32 am »
Też zaobserwowałem problem z V-sync i to na SD  :???:

Konsola także weszła mi na 3  :???:

Model jazdy odczuwalnie inny jakiś. Teraz z widoku kierownicy czuje się jak w samochodzie  :shock: I te lusterka  :shock:

Oj coś czuje, że bez kierownicy min. Driving Force Pro (chyba ta jest najlepsza do 500zł?) + GT5 się nie obejdzie...

Ale chyba GT5P sobie podaruje  :???: a wy?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #730 dnia: Października 20, 2007, 09:16:29 am »
Oj coś czuje, że bez kierownicy min. Driving Force Pro (chyba ta jest najlepsza do 500zł?) + GT5 się nie obejdzie...

Ale chyba GT5P sobie podaruje  :???: a wy?

Driving Force Pro kupisz za 400zł spokojnie.

Ja się piszę na GT5 a to dlatego że potyczki online na pewno będą kozackie.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 776
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #731 dnia: Października 20, 2007, 09:37:52 am »
Po kilku kolejnych wyścigach - samochody prowadzą się w podobny sposób do aut z Forza 2. Nie jest to jeszcze ten poziom, brakuje jeszcze tej płynności kierowania pojazdem. Zmiany jednak mnie bardzo cieszą i przekonują do zainwestowania w GT5. Teraz to już chyba może być tylko lepiej. Przeciwnicy w końcu nie zachowują się jak roboty. Starają się kombinować, czasem spychać. Szkoda tylko, że jakoś słabo u nich z blokowaniem ;). Popełniają też błędy - wypadają za tor, przekombinują przy wyprzedzaniu, nie zmieszczą się w "zetke" i zetną ją.

Graficznie - o ile chwaliłem wcześniej GT5P za oświetlenie, to teraz muszę trochę ponarzekać - czasem za mocno się błyszczą. Przypomina mi to Forze 2 i w tym wypadku nie jest to komplement. Ogólnie jednak oświetlenie jest bardzo dobre, a jedyną konkurencją na tym polu jest PGR3/4 (lub na odwrót - to GT5 będzie konkurencją dla PGR4). Jak wspominał nakimushi, Polyphony musi coś zrobić z szybami przy kamerze z wnętrza pojazdu (zabrudzenia tak jak w PGR to tylko jedna z opcji).

Jest nieźle, dostałem coś lepszego niż oczekiwałem (gameplay). Jest jeszcze sporo do zrobienia, ale fani mogą być już spokojniejsi. Ja przynajmniej jestem i z chęcią postawie na półce obok siebie dwóch gigantów gatunku - Forza 2 i GT5.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #732 dnia: Października 20, 2007, 11:20:27 am »
Małe pytanko. W demku jest tryb PRO tak głośno zapowiadany? Bo wszystko w krzaczkach i nie wiadomo co tam pisze.

nakimushi

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #733 dnia: Października 20, 2007, 11:55:16 am »
zdjec raczej nie wrzuce bo slabo wyszly  :(
ktos wie jak odkryc pozostale 3 samochody /? trzeba wygrac iles wyscigow czy jak

po dluzszym pograniu mam wrazenie ze to jest naprawde Gt w wersji HD... z nowymi samochodami/ szkoda troche

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #734 dnia: Października 20, 2007, 12:04:44 pm »
Gdzie są jakieś ustawienia mocy ForceFeedback i wzmocnienia wibracji bo na kierownicy słabo to działa. GT HD znacznie lepiej szarpało kółkiem.

Hubi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-03-2005
  • Wiadomości: 5 104
  • Reputacja: 0
  • Poznasz głupiego po czynach jego.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #735 dnia: Października 20, 2007, 15:01:13 pm »

Ładne 8)

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #736 dnia: Października 20, 2007, 15:04:40 pm »

Ładne 8)
Piękny samochód i piękna gra :) Ciekawe ile będzie samochodów w GT5. Bo raczej nie przebiją GT4 i 700 fur.

nakimushi

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #737 dnia: Października 20, 2007, 15:36:23 pm »
nie wiem czy wiecie ale jak w glownym menu wcisniecie Kolko to gra wyjdzie do trybu prezentacji ktore sie zmieniaja co jakis czas.... mozna trafic na trase Fuji albo Speedway i sobie zobaczyc z replaya jak to wyglada i pobawic sie kamerami... albo zobaczyc prezentacje samochodu w 2 miejscowkach/ super to wyglada

ktos wie jaka bedzie zawartosc gt Prologue ? ile tras i czy bedzie online

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #738 dnia: Października 20, 2007, 16:00:52 pm »
ktos wie jaka bedzie zawartosc gt Prologue ? ile tras i czy bedzie online
Online w GT5:P będzie a tras ma być chyba 5
« Ostatnia zmiana: Października 20, 2007, 16:02:45 pm wysłana przez Snake_Plissken »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #739 dnia: Października 20, 2007, 16:16:24 pm »
Pograłem dłużej na kierownicy w trybie normal i pro (ten drugi się włącza opcją nad TCM przed wyścigiem).

Na normal jest bardzo fajnie. Przemodelowano fizykę i gra się bardzo przyjemnie. Można nieźle poszaleć, pościnać na większej prędkości gdzie gumy będą grały autko minimalnie traciło kontakt z asfaltem ale jak dobrze wyczujemy furkę to damy radę się utrzymać.

Natomiast tryb pro mną sponiewierał. Oczywiście ciągle mowa o grze na kierownicy. BMW nie mogę utrzymać na trasie. Hamowanie na full'a nic nie daje bo koła się blokują i jedziemy na wprost. Gaz na full'a podobnie potrafi nas zaskoczyć. Jeśli hamując w zakręcie zbyt mocno przyciśniemy pedał hamulca a potem odpuścimy szybko to momentalnie szarpnie autem i zaczniemy tańczyć po drodze. Z każdym kolejnym okrążeniem to demko zaczyna mnie bardziej wciągać.

PS. Czemu nie ma trybu Time Trial. :(

Tarniak

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #740 dnia: Października 20, 2007, 16:17:45 pm »
Cytuj
Natomiast tryb pro mną sponiewierał. Oczywiście ciągle mowa o grze na kierownicy. BMW nie mogę utrzymać na trasie. Hamowanie na full'a nic nie daje bo koła się blokują i jedziemy na wprost. Gaz na full'a podobnie potrafi nas zaskoczyć. Jeśli hamując w zakręcie zbyt mocno przyciśniemy pedał hamulca a potem odpuścimy szybko to momentalnie szarpnie autem i zaczniemy tańczyć po drodze
Czyli standard w FORZA 2 na padzie ;).

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #741 dnia: Października 20, 2007, 17:05:35 pm »
@zielarz - to co piszesz o oświetleniu - grałeś w PGR4? Niestety oświetlenie jest słabe, zdecydowanie słabsze niż w PGR3 - do której z tych gier bliżej GT5?

@tarniak - a czy ty grałeś w Forze?  :-D

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 776
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #742 dnia: Października 20, 2007, 19:03:12 pm »
@zielarz - to co piszesz o oświetleniu - grałeś w PGR4? Niestety oświetlenie jest słabe, zdecydowanie słabsze niż w PGR3 - do której z tych gier bliżej GT5?

Niestety jeszcze nie grałem w PGR4 (jest kilka ważniejszych gier dla mnie, które wyjdą do końca roku ;)). Na pewno GT5P ma oświetlenie na podobnym poziomie jak PGR3, choć jak już wspomniałem, pojawiają się odbicia jak z Forzy 2, co czasem wygląda sztucznie.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #743 dnia: Października 20, 2007, 19:07:23 pm »
Gra chodzi w 1280x1080 czyli mniej niż niż GTHD które pracowało w 1440x1080

1280x1080p i 2xAA
1280x720 i 4xAA
Potwierdzone przez tego samego gościa (Quaz51) od rozdzielczości Halo 3.
http://forum.beyond3d.com/showthread.php?t=43330&page=24

"GT5 prologue demo is 1280x1080p (yamauchi know than in car game the vertical resolution is the most important for the visibility) but with MSAA 2x now ! it's a very good Compromise
they also very Improved the display of grills and electric wires and aliasing problems (compare electric wires in GT-HD and in this demo, it's big big gap), the texture filtering is very clean and the HDR ligthing is awesome! all this in 60fps with 16 photorealistics cars, it's Impressive!
the show room and the pit/garage is full 1920x1080 no AA"
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Tarniak

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #744 dnia: Października 20, 2007, 19:36:54 pm »
@zielarz - to co piszesz o oświetleniu - grałeś w PGR4? Niestety oświetlenie jest słabe, zdecydowanie słabsze niż w PGR3 - do której z tych gier bliżej GT5?

@tarniak - a czy ty grałeś w Forze?  :-D
Masz mnie na friendliście to sobie sprawdź :).

Maximmus80

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #745 dnia: Października 20, 2007, 19:38:34 pm »
Grafika spoko, ale brak zniszczeń to porażka dla tej gry.
Jazda wygląda u mnie tak:
Jade za innymi, wyprzedam na zakrętach, WALĄC! w nich bokiem-dzięki temu utrzymuje sie na trasie ale i tak to jest nic, ponieważ na kilku zakrętach... po prostu je ścinam zyskuje co najmniej kilka sekund...  pruje po "trawie" z 100metrow.
Nie ma sie co dziwić jak nie zaimplementowali zniszczeń ta gra jest prymitywna, juz widze jak w sieci wszyscy zasuwają po skrótach... bo tak jest szybciej :)
Niestety GT mam już od dawna rozkminione na MAXA i nie widze istotnych zmian.
Jak odblokować inne wozy?
« Ostatnia zmiana: Października 20, 2007, 20:17:15 pm wysłana przez Maximmus80 »

marcinps3

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2007
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #746 dnia: Października 20, 2007, 19:56:00 pm »
Gra chodzi w 1280x1080 czyli mniej niż niż GTHD które pracowało w 1440x1080

1280x1080p i 2xAA
1280x720 i 4xAA

Zniechęcasz mnie do kupna fullHD  :?

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #747 dnia: Października 20, 2007, 20:05:02 pm »
Gra chodzi w 1280x1080 czyli mniej niż niż GTHD które pracowało w 1440x1080

1280x1080p i 2xAA
1280x720 i 4xAA

Zniechęcasz mnie do kupna fullHD  :?
To i tak mała strata, on miał zamiar zniechęcić cię do kupienia GT a w najgorszym wypadku do kupna PS3, choć już za późno :)

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #748 dnia: Października 20, 2007, 20:06:47 pm »
Gra chodzi w 1280x1080 czyli mniej niż niż GTHD które pracowało w 1440x1080

1280x1080p i 2xAA
1280x720 i 4xAA
Zniechęcasz mnie do kupna fullHD  :?
Niemal zawsze lepiej wybrać większy TV niż ten z większą rozdzielczością.. I tak jak usiądziesz kilka metrów od TV to wszystko się zlewa a dużo ważniejsze jest 60 klatek (mniemam że prpblemów z v-synch - rwaniem obrazu w pełnej wersji nie będzie)
32" zamiast 26"
50" plazmę zamiast 32" LCD  :lol:

-EDIT
@Solid Snake 1989
Rozszyfrowałeś mnie - to już chyba 2gi raz?  8)
Zapomniałem tylko wyciąć pochlebnych opini w tamtym cytacie - mój błąd...
« Ostatnia zmiana: Października 20, 2007, 20:25:44 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #749 dnia: Października 20, 2007, 20:11:10 pm »
Ta gra na full HD i tak będzie lepiej wyglądać. Troche mniejsza liczba pikseli w poziomie nie robi, 2xAA przy takiej rozdziałce mimo wszystko da świetny efekt.

Maximmus80

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #750 dnia: Października 20, 2007, 20:22:28 pm »
Otoczenie jest sterylne na tej trasie, ale za bardzo nie wiem co można dodać? lepsza trawę?.
No bo przecież nie sarenkę i motylki, hehe
Widziałem za to prezentacje auta w mieście i na łące - jeśli tak będą wyglądać trasy miejskie(a jest szansa) to PGR4 sie chowa.

Czy ktoś wie jak odblokować inne auta?

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #751 dnia: Października 20, 2007, 20:26:31 pm »
Otoczenie jest sterylne na tej trasie, ale za bardzo nie wiem co można dodać? lepsza trawę?.
No bo przecież nie sarenkę i motylki, hehe
Widziałem za to prezentacje auta w mieście i na łące - jeśli tak będą wyglądać trasy miejskie(a jest szansa) to PGR4 sie chowa.

Czy ktoś wie jak odblokować inne auta?
Może jakiś safety car (jak to sie pisze?) po boku, może jakaś obsługa toru, rozbite samochody? ( :lol: )Zawsze sie da coś dodać.

nakimushi

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #752 dnia: Października 20, 2007, 20:32:01 pm »
Otoczenie jest sterylne na tej trasie, ale za bardzo nie wiem co można dodać? lepsza trawę?.
No bo przecież nie sarenkę i motylki, hehe
Widziałem za to prezentacje auta w mieście i na łące - jeśli tak będą wyglądać trasy miejskie(a jest szansa) to PGR4 sie chowa.

Czy ktoś wie jak odblokować inne auta?

a moze tak uciac po 100tys z kazdego samochodu ktory ma 200tys poligonow i wpakowac to w trase  :-?
juz nie mowiac jakby gra miala 720p i 30 klatek - ciekawe
Opublikowane: Październik 20, 2007, 19:30:58
16 samochodow razy 100tys to mamy 1,6 mln poligonow na trase

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #753 dnia: Października 20, 2007, 20:32:35 pm »
@Maximmus80
Wiesz nawet w demie prezentacje samochodu w garażu wyglądają świetnie.
Ale w prezentacje nie pograsz. I bynajmniej jak już grasz to nie wygląda to jak przy jednym autku dokoła którego kręci się powoli kamera.

Chociaż kto to wie co się zmieni, na GT5 jeszcze sporo trzeba będzie poczekać może do PS4...  :lol:
« Ostatnia zmiana: Października 20, 2007, 20:35:16 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Maximmus80

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #754 dnia: Października 20, 2007, 20:40:04 pm »
A właśnie, pamiętacie pierwszy trailer... była tam masa obsługi. To fakt, można troszkę dodać... ale bardziej to wygląda na lenistwo niż braki mocy PS3. Wydaje mi się ze silnik gry spokojnie by to pociągnął. Zabawną “sztuczkę” stosują programiści – bawią się rozdziałką w celu optymalizacji gry. Ciekawe czy na ps2 tez tak robiono?
Ja np. nie wyłapuję różnicy więc moim zdaniem spoko “sztuczka”. No i pada pytanie, gdzie te GT5 FULL HD?hehe.

Dygresja: wymyśliłem sobie że najbardziej optymalnym do Ps3 ekranem jest 37calowy FULL HD.
Tak mi się wydaje... wyłapuję się wtedy różnice przy zastosowaniu obrazu 1080p ale gry w 720p tez wyglądają świetnie.
Myle się?

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #755 dnia: Października 20, 2007, 20:41:02 pm »
Cytuj
Chociaż kto to wie co się zmieni, na GT5 jeszcze sporo trzeba będzie poczekać może do PS4...
To sie zdziwisz bo planowana premiera jest na lato 2008, czyli pewnie w grudniu będzie.

nakimushi

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #756 dnia: Października 20, 2007, 20:43:32 pm »
czyli nie full hd i takie ciecia w grafie :(
Opublikowane: Październik 20, 2007, 19:42:49
z drugiej strony odpalilem tor nurbering w pgr3 zeby porownac i wcale to lepiej nie wyglada / nawet chyba gorzej

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #757 dnia: Października 20, 2007, 20:51:42 pm »
czyli nie full hd i takie ciecia w grafie :(
Opublikowane: Październik 20, 2007, 19:42:49
z drugiej strony odpalilem tor nurbering w pgr3 zeby porownac i wcale to lepiej nie wyglada / nawet chyba gorzej

 :lol:

Wymiękłem...

Przecież Nurburgring w PGR3 to największa żenada spośród next-genowych racerów klasy A  :lol:

Co byście niepisali, GT5 i tak ma najlepsze otoczenie jeśli chodzi o tory. Jak wypadną trasy miejskie - zobaczymy.

Aha, jeszcze jedno. 1080 linii bez przeplotu to jest full HD.

nakimushi

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #758 dnia: Października 20, 2007, 20:57:19 pm »
ty to jetes as
w Halo 3 nie grales a jechales po grze na calej lini
w GT5 tez nie grales ale gra ma najladniejsze tory
 :lol:

Maximmus80

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #759 dnia: Października 20, 2007, 21:09:07 pm »
Powtarzam: Czy ktoś wie jak odblokować auta z dema?