Autor Wątek: Gran Turismo 5  (Przeczytany 1294392 razy)

0 użytkowników i 16 Gości przegląda ten wątek.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #880 dnia: Października 24, 2007, 22:59:47 pm »
Cytuj
Jeśli wolisz ładniejsze otoczenie i 6 fur na trasie to stwierdzam że nie wiesz o czym piszesz.
Ty wiesz lepiej co ja wolę  :lol: Nie musisz się z nim zgadzać ale uszanuj proszę moje zdanie jak Maximmus80

Jak zagrasz w GT5 Prologue i zobaczysz o czym piszę z tymi 16 autami to wtedy pogadamy. Szanuję Twoje zdanie ale myślę że może ono ulec zmianie jak poczujesz na własnej skórze co znaczy duża ilość przeciwników na torze. Pozdro.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #881 dnia: Października 24, 2007, 23:08:31 pm »
dokladnie - zreszta i tak te 16 samochodow w demku jedzie w odstepach kilometrowych wiec polowa samochodow wystarczylaby w zupelnosci/ jesli oczywiscie to by poprawilo trasy ;)
Całkowicie się z wami nie zgadzam. Ja tylko marzyłem o tym, że w GT5 będzie 16 pojazdów w wyścigu, nie wierzxyłem, że nawet będzie 8. Na szczęście polyphony postanowiło ruszyć serię do przodu. Dzięki temu odczucia z wyścigu sa całkiem inne. Czuje się, że naprawde to jest wyścig, a nie spotkanie rekreacyjne na torze wyścigowym kilku kierowców.

6 czy 8 pojazdów to zdecydowanie za mało. Czekałem tylko aż jakieś wyścigi zrobią kolejny krok w dziedzinie symulacji, czyli wyścig z udziałem powyżej 10 samochodów.

nakimushi

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #882 dnia: Października 24, 2007, 23:24:29 pm »
dziwne ze ja wogole nie odczuwam tego natloku innych samochodow/
tak samo jak w Resistance gdzie moze grac 40 osob ale mapy sa tak duze ze nigdy nie widac wiecej niz 8 postaci bo reszta biega i sie gania  :-?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #883 dnia: Października 25, 2007, 00:20:05 am »
dziwne ze ja wogole nie odczuwam tego natloku innych samochodow/
tak samo jak w Resistance gdzie moze grac 40 osob ale mapy sa tak duze ze nigdy nie widac wiecej niz 8 postaci bo reszta biega i sie gania  :-?

Proponuję wybrać Lexus'a, ustawić model jazdy na PRO, opony R1 i wyłączyć wszystkie kontrole trakcji. Jeśli uda Ci się wyprzedzić wszystkich to faktycznie może dla Ciebie nie gra roli ilość przeciwników. Jak masz możliwość to spróbuj tego dokonać na kierownicy bo tutaj mogę poręczyć że łatwo nie jest. Natomiast na padzie nie gram w takie gry więc nie wiem czy jest dużo łatwiej. Ale mimo wszystko spróbuj.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #884 dnia: Października 25, 2007, 00:22:39 am »
Ja mam pytanie czy wprowadzono wreszcie kwalifikacje czy tez zawsze zaczyna sie wyscig w srodku stawki ? ... W GT4 bardzo brakowalo mi tej opcji i troszke mnie to irytowalo ...
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #885 dnia: Października 25, 2007, 00:26:10 am »
Powinni dopracować pojawianie się szczegółów na oddalonych od nas przeciwnikach bo czasem jak gdzieś daleko przeciwnik wchodzi w zakręt to widać czarne koła a nagle chamsko wskakują białe felgi. Ale to tylko przy bardzo oddalonych autach bo tak to jest jak najbardziej OK.

Mój błąd. Przyjrzałem się temu i to nie jest pojawianie się tekstur na autkach. Po prostu na łuku przed prostą na most tak pada słoneczne światło że dopiero gdy auta wchodzą w jego końcową fazę to ustawiają się bokiem do słońca i wtedy felgi zaczynają ładnie świecić (to zapewne HDR) przez zadawało mi się początkowo że to takie pojawienie się szczegółów na samochodach.
Opublikowane: Październik 25, 2007, 00:25:30
Ja mam pytanie czy wprowadzono wreszcie kwalifikacje czy tez zawsze zaczyna sie wyscig w srodku stawki ? ... W GT4 bardzo brakowalo mi tej opcji i troszke mnie to irytowalo ...

W demie tego niestety nie ma co mnie również irytuje.

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #886 dnia: Października 25, 2007, 02:28:43 am »
słyszeli?

Gran Turismo 5 + Top Gear
http://www.ps3site.pl/gran-turismo-5-top-gear

 :grin:

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #887 dnia: Października 25, 2007, 02:33:02 am »
słyszeli?

Gran Turismo 5 + Top Gear
http://www.ps3site.pl/gran-turismo-5-top-gear

 :grin:

Nie, czytali na stronie 58 tego tematu :) ...
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Supersonic

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #888 dnia: Października 25, 2007, 07:42:36 am »
Cytuj
@Supersonic
Jeśli wolisz ładniejsze otoczenie i 6 fur na trasie to stwierdzam że nie wiesz o czym piszesz. Ja bym nie chciał wrócić do tak małej liczby aut. To dlatego że teraz ciągle masz z kim walczyć a nie tak jak w poprzednich odsłonach gdzie wyprzedziłeś wszystkich a potem nieco wiało nudą.
Zobacz ostatnie gameplaye z gamersyde. Gracz wyprzedził wszystkich na jednym lapie drugi jechał sam i wiało nudą. Jeżeli jest łatwo stu przeciwników nic nie da bo wyprzedzisz ich na kilku zakrętach. Wszystko zależy od poziomu trudności. Można się ścigać z jednym przeciwnikiem ale do ostatniej prostej.

Otoczenie w GT5 mogłoby się tak prezentować
http://www.gametrailers.com/player/26994.html

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #889 dnia: Października 25, 2007, 09:53:39 am »
Cytuj
@Supersonic
Jeśli wolisz ładniejsze otoczenie i 6 fur na trasie to stwierdzam że nie wiesz o czym piszesz. Ja bym nie chciał wrócić do tak małej liczby aut. To dlatego że teraz ciągle masz z kim walczyć a nie tak jak w poprzednich odsłonach gdzie wyprzedziłeś wszystkich a potem nieco wiało nudą.
Zobacz ostatnie gameplaye z gamersyde. Gracz wyprzedził wszystkich na jednym lapie drugi jechał sam i wiało nudą. Jeżeli jest łatwo stu przeciwników nic nie da bo wyprzedzisz ich na kilku zakrętach. Wszystko zależy od poziomu trudności. Można się ścigać z jednym przeciwnikiem ale do ostatniej prostej.

Otoczenie w GT5 mogłoby się tak prezentować
http://www.gametrailers.com/player/26994.html

Przejedź się Lexus'em bez kotnroli trakcji, na PRO i z oponami R1. Jak wyprzedzisz wszystkich przeciwników to możesz narzekać na stopień trudności. No to Supersonic...3...2...1...GO!
« Ostatnia zmiana: Października 25, 2007, 12:54:45 pm wysłana przez MarcePan »

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #890 dnia: Października 25, 2007, 10:39:57 am »
dokladnie - zreszta i tak te 16 samochodow w demku jedzie w odstepach kilometrowych wiec polowa samochodow wystarczylaby w zupelnosci/ jesli oczywiscie to by poprawilo trasy ;)
Całkowicie się z wami nie zgadzam. Ja tylko marzyłem o tym, że w GT5 będzie 16 pojazdów w wyścigu, nie wierzxyłem, że nawet będzie 8. Na szczęście polyphony postanowiło ruszyć serię do przodu. Dzięki temu odczucia z wyścigu sa całkiem inne. Czuje się, że naprawde to jest wyścig, a nie spotkanie rekreacyjne na torze wyścigowym kilku kierowców.

6 czy 8 pojazdów to zdecydowanie za mało. Czekałem tylko aż jakieś wyścigi zrobią kolejny krok w dziedzinie symulacji, czyli wyścig z udziałem powyżej 10 samochodów.

no a taka Toca Race Driver 3 z 2005 r. tam w zaleznosci od klasy w jakiej sie scigasz jest rozna liczba samochodow, max to 20 i powiem ze wrazeniia sa calkiem calkiem, bo AI przeciwnikow nie jest takie zle, choc i tak zdarzy sie wszystkich wyprzedzic na 1 zakrecie, ale potem siedza ci caly czas na ogonie i jeden blad i wylatujesz z toru i konczysz ostatni, albo restart wyscigu:D, no i jeszcze nie jestem pewnien jak sprawa z tym(liczba pojazdow) sie ma w GTR 2 na PC, ale tam chyba jest podobnie, o i moze ktos z was sie orientuje jak ma sie sprawa z konsolowa wersja GTR'a bo cos sie o tym mowilo?!
« Ostatnia zmiana: Października 25, 2007, 11:02:20 am wysłana przez LoNdEk »

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #891 dnia: Października 25, 2007, 11:06:46 am »
dziwne ze ja wogole nie odczuwam tego natloku innych samochodow/
tak samo jak w Resistance gdzie moze grac 40 osob ale mapy sa tak duze ze nigdy nie widac wiecej niz 8 postaci bo reszta biega i sie gania  :-?

Proponuję wybrać Lexus'a, ustawić model jazdy na PRO, opony R1 i wyłączyć wszystkie kontrole trakcji. Jeśli uda Ci się wyprzedzić wszystkich to faktycznie może dla Ciebie nie gra roli ilość przeciwników. Jak masz możliwość to spróbuj tego dokonać na kierownicy bo tutaj mogę poręczyć że łatwo nie jest. Natomiast na padzie nie gram w takie gry więc nie wiem czy jest dużo łatwiej. Ale mimo wszystko spróbuj.


Podobnie jest w GT4. Jeżeli się wyłączy wszystkie kontrole trakcji i weźmie się takie opony jakie są montowane seryjnie (czyli zwykłe szosowe) to jeździ się cholernie ciężko. Wiele osób narzeka na model jazdy ponieważ włącza tryb arcade, nie zastanawiając się nie wyłącza wszystkich wspomagaczy jazdu, które są domyślnie ustawione, ponadto osoby jeżdżą na sportowych lub wyścigowych oponach. Nawet w rzeczywistości jak się zrobi takie zestawienie to samochodu praktycznie nie da się wprowadzić w poślizg nawet na mokrej nawierzchni.

Oczywiście jednak nie usprawiedliwia to faktu iż mogło by się jeżdzić realistyczniej. Przynajmniej tak jak w grze Enthusia na PS2 (fanom symulacji bardzo polecam). Marzenie to styj jazdy jak w rFactor czy GTR2.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #892 dnia: Października 25, 2007, 12:48:02 pm »
Przejedź się Lexus'em bez kotnroli trakcji, na PRO i z oponami R1. Jak wyprzedzisz wszystkich przeciwników to możesz narzekać na stopień trudności. No to Supersonic...3...2...1..GO!

Ja mam propozycje nie do odrzucenia :> ... nagraj filmik z takiego przejazdu i nam udostepnij ...
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #893 dnia: Października 25, 2007, 12:54:32 pm »
Przejedź się Lexus'em bez kotnroli trakcji, na PRO i z oponami R1. Jak wyprzedzisz wszystkich przeciwników to możesz narzekać na stopień trudności. No to Supersonic...3...2...1..GO!

Ja mam propozycje nie do odrzucenia :> ... nagraj filmik z takiego przejazdu i nam udostepnij ...

Bo mi się chce. :P

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #894 dnia: Października 25, 2007, 12:56:24 pm »
No ta w koncu 2 okrazenia na suzuce trwaja azzz 4,5 minuty wiec rzeczywiscie mozna sie przemeczyc
;\ ...
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #895 dnia: Października 25, 2007, 13:26:30 pm »
No ta w koncu 2 okrazenia na suzuce trwaja azzz 4,5 minuty wiec rzeczywiscie mozna sie przemeczyc
;\ ...wr

Jak to nagram na swój "wspaniały" aparat cyfrowy to mi to zajmie tyle że wrzucenie tego na np. wyślijto.pl wyjmie mi cały wieczór gry online na PS3 gdyż podczas upload'owania na kompie, ping w grach na konsoli skacze mi jak szalony. Może jutro coś pomyślę bo mam wolne. Ale nic nie obiecuję.

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #896 dnia: Października 25, 2007, 13:31:15 pm »
Boban lepiej odpisz im aby zainwestowali w PS3, bo coraz więcej lepszych gier, a Uncharted i Ratchet juz sie czają za rogiem ;)
Więc na co czekać? ;P

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #897 dnia: Października 25, 2007, 13:43:33 pm »
Przepraszam ale kto jest odpowiedzialny za pisanie takich news'ów?

http://www.gameonly.pl/newsy/13003/#new

Istna profanacja! Koleś gra na włączonych systemach kontroli trakcji i ocenia w ten sposób model jazdy. Ten Fax to jakiś z innej planety jest skoro nawet pojęcia nie ma o istnieniu trybu PRO w GT5 Prologue.
« Ostatnia zmiana: Października 25, 2007, 14:00:14 pm wysłana przez MarcePan »

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #898 dnia: Października 25, 2007, 13:46:52 pm »
Nie ma pojęcia, bo pewnie nawet nie ma PS3 ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #899 dnia: Października 25, 2007, 14:01:09 pm »
Nie ma pojęcia, bo pewnie nawet nie ma PS3 ;)

Takich dzieci neostrady nie powinno się dopuszczać do pisania news'ów na GO.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #900 dnia: Października 25, 2007, 14:13:50 pm »
Przepraszam, ale z pewnością FAX dzieckiem neostrady nie jest.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #901 dnia: Października 25, 2007, 14:39:35 pm »
Mnie bardziej od niusa rozkładają komentarze pod nim...  :|

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #902 dnia: Października 25, 2007, 14:45:34 pm »
Przepraszam, ale z pewnością FAX dzieckiem neostrady nie jest.

To jaki normalny gość pisze taki news? Bez przesady ale to jest jakiś żart. On w ogóle ma PS3, gra w te gry do których pisze takie wiadomości?

Youn

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 16-07-2006
  • Wiadomości: 1 320
  • Reputacja: 1
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #903 dnia: Października 25, 2007, 15:26:17 pm »
Spokojnie, nie bulwersuj się tak. Wystarczy jedno złe słowo i już musisz aferę rozpoczynac?

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #904 dnia: Października 25, 2007, 16:50:15 pm »
Spokojnie, nie bulwersuj się tak. Wystarczy jedno złe słowo i już musisz aferę rozpoczynac?
Ja bym to ujął inaczej: Wystarczy jedno złe słowo o grze na Ps3 i już musisz aferę rozpoczynać? ;)

Wie ktoś kiedy będzie demko GT5P, na amerykańskim, albo europejskim Ps Store? Podobno miało być 24 ale jeszcze nie ma :???:

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #905 dnia: Października 25, 2007, 16:51:55 pm »
PODOBNO jutro (wraz z demem nowego SmackDowna!, NFS i PES2008)
Ale to obecnie niepotwierdzone informacje.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #906 dnia: Października 25, 2007, 16:52:08 pm »
Chyba raczej 25 ;). Update amerykańskiego PS Store odbywa się później, chyba.

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #907 dnia: Października 25, 2007, 16:55:23 pm »
Update amerykańskiego PS Store odbywa sie w każdy piątek. Europa dostaje nowości dzień wcześniej (czyli dziś)
Ale dema ma sie pojawic na amerykańskim PS Store (jak trzy inne)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #908 dnia: Października 25, 2007, 16:57:54 pm »
PODOBNO jutro (wraz z demem nowego SmackDowna!, NFS i PES2008)
Ale to obecnie niepotwierdzone informacje.

Zbyt piękne żeby było prawdziwe.

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #909 dnia: Października 25, 2007, 17:35:09 pm »
Nazywanie FAX'a dzieckiem neostrady? Przegięcie!

http://www.gameonly.pl/trailer.php?id=26968 - Bardzo spodobał mi sie motyw, gdzie BMW po ścięciu zakrętu, wbija się  w Honde NSX. Symulacja pełną gębą !

Edit: Konkretniej spodobało mi się zachowanie samochodów

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #910 dnia: Października 25, 2007, 17:46:08 pm »
Nazywanie FAX'a dzieckiem neostrady? Przegięcie!

http://www.gameonly.pl/trailer.php?id=26968 - Bardzo spodobał mi sie motyw, gdzie BMW po ścięciu zakrętu, wbija się  w Honde NSX. Symulacja pełną gębą !

Edit: Konkretniej spodobało mi się zachowanie samochodów

A konkretniej? Zachowanie podczas uderzenia czy podczas ścinania zakrętu? Bo jeśli podczas uderzenia to od zawsze to nie było mocną stroną (wiem, zbyt łagodnie napisane) ale jeśli o zachowanie auta gdy ścina po trawie to z włączonymi systemami TCS i ASM fura w rzeczywistości inaczej by nie reagowała.

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #911 dnia: Października 25, 2007, 17:56:56 pm »
Dzisiejszy dzien powinien przejsc do historii jako dowod na to jak biednym i zasciankowym krajem jest Polska:(
Aby w jednej z najwiekszych www o grach w polsce redaktor wypowiadal sie o grze (a zeby bylo smieszniej to o gameplayu) na podstawie filmiku z internetu jest poprostu zenujace.
Ja rozumiem, ze mieszkamy w Polsce i tutaj ludzi nie stac na PS3 czy Full HDTV, ale to co sie dzieje zakrawa na kpine. Co nastepne zapowiedz Mass Effect na podstawie zdjec? Moze recenzja Guitar Hero 3 bez gitary, gdy redaktor gra na padzie od 360?

Co sie tyczy dema GT5 Prologue...
Po pograniu ponad 10h, wygraniu kazdym samochodem i sprawdzeniu wszystkich opcji, ustawien, kombinacji. Uwazam GT5:P za duuuuzy krok naprzod. Jezeli chodzi o model jazdy to nadal twierdze, ze Forza 2 tutaj prezentuje sie lepiej od GT. Jednak demo dema naprawde daleko w tyle pod tym wzgledem nie jest. Biorac pod uwage, ze na Xboxa 360 nie ma sensownej kierownicy tylko tandetne plastiki ktore przy Driving Force Pro i (a zwlaszcza) G25 prezentuja zaskakujaco slaby poziom oraz fakt, ze w Forzy nie ma widoku z kabiny. Wszystko to kazde mi stwierdzic, ze to wlasnie Gran Turismo 5 Prologue jest najbardziej realistyczna scigalka na konsole tej generacji (mowa oczywiscie o trybie PRO, ale to jest oczywista oczywistosc). Widok ze srodka, super kierownice od lidera w tej dziedzinie Logitech i nienajgorszy model jazdy (aczkolwiek wciaz slabszy od Forzy2) stawia GT5:P na pozycji lidera.

Komentujac jeszcze na szybko "opinie" o tym jakoby w demie dema mozna bylo bezkarnie jezdzic po trawie i piasku. Zdecydowanie zaprzeczam. Jednen blad i nie mamy szans na wygranie a stracic panowanie nad samochodem naprawde jest latwo - zwlaszcza BMW i Lexusem, ale o tym wie kazdy kto gral w demo na PRO:)

Pozdrawiam

Krayzie

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 26-11-2006
  • Wiadomości: 780
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #912 dnia: Października 25, 2007, 19:05:07 pm »
Cytuj
auta gdy ścina po trawie to z włączonymi systemami TCS i ASM fura w rzeczywistości inaczej by nie reagowała.
Wiesz, jeśli mowa o rzeczywistości to są pewne granice i fizyki żaden system nie przezwycięży! I czego by tam ten samochód nie miał to powinien utracić przyczepność.


BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #913 dnia: Października 25, 2007, 19:24:46 pm »
Cytuj
auta gdy ścina po trawie to z włączonymi systemami TCS i ASM fura w rzeczywistości inaczej by nie reagowała.
Wiesz, jeśli mowa o rzeczywistości to są pewne granice i fizyki żaden system nie przezwycięży! I czego by tam ten samochód nie miał to powinien utracić przyczepność.

Ale na tym filmiku o którym mowa player jedzie na wprost po trawie. Czemu więc ma nim rzucać na boki? Niech spróbuje to samo zrobić tyle że skręcić podczas jazdy na poboczu. Gwarantowany zonk i restart wyścigu. Zagraj a zobaczysz o czym piszę.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #914 dnia: Października 25, 2007, 19:26:27 pm »
Cytuj
auta gdy ścina po trawie to z włączonymi systemami TCS i ASM fura w rzeczywistości inaczej by nie reagowała.
Wiesz, jeśli mowa o rzeczywistości to są pewne granice i fizyki żaden system nie przezwycięży! I czego by tam ten samochód nie miał to powinien utracić przyczepność.
Facet wjechał centralnie prosto na trawę. W takim wypadku nie ma mowy o zarzucaniu na boki ani gwałtownym zmniejszeniu prędkości - jakby niektórzy chcieli.
« Ostatnia zmiana: Października 25, 2007, 20:59:27 pm wysłana przez Iras »

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #915 dnia: Października 25, 2007, 20:46:49 pm »
Nazywanie FAX'a dzieckiem neostrady? Przegięcie!

http://www.gameonly.pl/trailer.php?id=26968 - Bardzo spodobał mi sie motyw, gdzie BMW po ścięciu zakrętu, wbija się  w Honde NSX. Symulacja pełną gębą !

Edit: Konkretniej spodobało mi się zachowanie samochodów

A konkretniej? Zachowanie podczas uderzenia czy podczas ścinania zakrętu? Bo jeśli podczas uderzenia to od zawsze to nie było mocną stroną (wiem, zbyt łagodnie napisane) ale jeśli o zachowanie auta gdy ścina po trawie to z włączonymi systemami TCS i ASM fura w rzeczywistości inaczej by nie reagowała.

Konkretniej chodzi mi o uderzanie się balonów na ekranie  :?.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #916 dnia: Października 25, 2007, 22:59:10 pm »
Nazywanie FAX'a dzieckiem neostrady? Przegięcie!

http://www.gameonly.pl/trailer.php?id=26968 - Bardzo spodobał mi sie motyw, gdzie BMW po ścięciu zakrętu, wbija się  w Honde NSX. Symulacja pełną gębą !

Edit: Konkretniej spodobało mi się zachowanie samochodów

A konkretniej? Zachowanie podczas uderzenia czy podczas ścinania zakrętu? Bo jeśli podczas uderzenia to od zawsze to nie było mocną stroną (wiem, zbyt łagodnie napisane) ale jeśli o zachowanie auta gdy ścina po trawie to z włączonymi systemami TCS i ASM fura w rzeczywistości inaczej by nie reagowała.

Konkretniej chodzi mi o uderzanie się balonów na ekranie  :?.

To fakt. Na tym polu GT zawsze zawodziło ale to po prostu wina braku uszkodzeń ot co, także mnie to wcale w GT5 P nie zaskakuje gdyż wiadome było że tak pozostanie. Natomiast do fizyki prowadzenia auta nie ma się co przyczepić.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #917 dnia: Października 26, 2007, 00:07:34 am »
Cytuj
Na tym polu GT zawsze zawodziło ale to po prostu wina braku uszkodzeń ot co, także mnie to wcale w GT5 P nie zaskakuje gdyż wiadome było że tak pozostanie.
W TDU też nie było zniszczeń (jedynie wozy miejskie je miały), ale fizyka stłuczek była naprawdę dobrze oddana i na pewno nie przypominała zderzeń dwóch kartonowych pudeł. Więc się da, tylko trzeba chcieć.

Maximmus80

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #918 dnia: Października 26, 2007, 01:10:04 am »
Niech dodadza fizyke zniszczen i wszystko bedzie jak trzeba...a dla bystrzakow ktorzy maja oczywiscie racje ze jadac prosto auto sie tak zachowuje... tak, ale zawieszenie do wymiany... oto w tym wszystkim chodzi... bez modelu zniszczen mozna sobie darowac SYMULACJE

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #919 dnia: Października 26, 2007, 11:00:11 am »
Niech dodadza fizyke zniszczen i wszystko bedzie jak trzeba...a dla bystrzakow ktorzy maja oczywiscie racje ze jadac prosto auto sie tak zachowuje... tak, ale zawieszenie do wymiany... oto w tym wszystkim chodzi... bez modelu zniszczen mozna sobie darowac SYMULACJE

dokladnie, w Forzie czy to 1 czy 2 kazda stluczka, czy uderzenie w barierke itp. powoduje uszkodzenie samochodu, nieraz nie wielkie, malo odczuwalne, a przy wiekszych zonkach po takim dzwonie nie da sie juz dalej jechac, wiec po co 16 samochodow, po co model jazdy PRO, gdy przy kazdym zderzeniu z ktoryms z tych 16 wozkow przypominamy sobie Ridge Racera, i jedziemy dalej...