Autor Wątek: Gran Turismo 5  (Przeczytany 1269250 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #920 dnia: Października 26, 2007, 11:13:36 am »
Niech dodadza fizyke zniszczen i wszystko bedzie jak trzeba...a dla bystrzakow ktorzy maja oczywiscie racje ze jadac prosto auto sie tak zachowuje... tak, ale zawieszenie do wymiany... oto w tym wszystkim chodzi... bez modelu zniszczen mozna sobie darowac SYMULACJE

dokladnie, w Forzie czy to 1 czy 2 kazda stluczka, czy uderzenie w barierke itp. powoduje uszkodzenie samochodu, nieraz nie wielkie, malo odczuwalne, a przy wiekszych zonkach po takim dzwonie nie da sie juz dalej jechac, wiec po co 16 samochodow, po co model jazdy PRO, gdy przy kazdym zderzeniu z ktoryms z tych 16 wozkow przypominamy sobie Ridge Racera, i jedziemy dalej...

To może powiedzmy od razu że w FORZA2 zniszczenia też nie robią ważenia. Jeśli w GT5 mają być takie jak w FM2 to ja wolałbym żeby wcale ich nie było. Jedziemy 200, walimy w bandę i dalej możemy kontynuować wyścig. Wiadomo że auto jest pokiereszowane i ciężko będzie coś wygrać ale przy takiej prędkości z fury zostały by strzępy. Także cudów nie ma jeśli chodzi o FM2. F1 na PS3 pod względem zniszczeń nie ma sobie równych, podobnie jak TOCA.

Jak już tak bardzo kochacie super symulacje to polecam właśnie F1, największy stopień trudności ze zniszczeniami i na simulation. Ciekawe jak daleko zajedziecie. Pierwszy zakręt i koła fruwają po torze. No ale jak jesteście tacy pro no to F1 jest obowiązkową pozycją dla Was.
« Ostatnia zmiana: Października 26, 2007, 11:15:49 am wysłana przez MarcePan »

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #921 dnia: Października 26, 2007, 11:21:00 am »
Cytuj
Wiadomo że auto jest pokiereszowane i ciężko będzie coś wygrać
MarcePan gra to nie symulator smierci za kolkiem ... tu glownie chodzi o to ze poprzez kolizje z innymi znacznie obnizamy swoje szanse na zwyciestwo czyli mamy pewnego rodzaju motywacje i swiadomosc ze jezdzac "stylem dowolnym" daleko nie zajedziemy ...
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #922 dnia: Października 26, 2007, 11:27:26 am »
Niech dodadza fizyke zniszczen i wszystko bedzie jak trzeba...a dla bystrzakow ktorzy maja oczywiscie racje ze jadac prosto auto sie tak zachowuje... tak, ale zawieszenie do wymiany... oto w tym wszystkim chodzi... bez modelu zniszczen mozna sobie darowac SYMULACJE

dokladnie, w Forzie czy to 1 czy 2 kazda stluczka, czy uderzenie w barierke itp. powoduje uszkodzenie samochodu, nieraz nie wielkie, malo odczuwalne, a przy wiekszych zonkach po takim dzwonie nie da sie juz dalej jechac, wiec po co 16 samochodow, po co model jazdy PRO, gdy przy kazdym zderzeniu z ktoryms z tych 16 wozkow przypominamy sobie Ridge Racera, i jedziemy dalej...

To może powiedzmy od razu że w FORZA2 zniszczenia też nie robią ważenia. Jeśli w GT5 mają być takie jak w FM2 to ja wolałbym żeby wcale ich nie było. Jedziemy 200, walimy w bandę i dalej możemy kontynuować wyścig. Wiadomo że auto jest pokiereszowane i ciężko będzie coś wygrać ale przy takiej prędkości z fury zostały by strzępy. Także cudów nie ma jeśli chodzi o FM2. F1 na PS3 pod względem zniszczeń nie ma sobie równych, podobnie jak TOCA.

Jak już tak bardzo kochacie super symulacje to polecam właśnie F1, największy stopień trudności ze zniszczeniami i na simulation. Ciekawe jak daleko zajedziecie. Pierwszy zakręt i koła fruwają po torze. No ale jak jesteście tacy pro no to F1 jest obowiązkową pozycją dla Was.


a ja kiedys gralem w wyscigi na PC myszka i tez bylo fajnie ( to tak do tej rozmowy o kierownicy:))...a co do symulacji to seria Toca tu "lideruje" jeslichodzi o konsole a na PC raczej GTR2 nie ma sobie rownych...co do F1 w tym sporcie naprawde ciezko sie jezdzi i watpie zeby kiedykowliek jaka kolwiek gra oddala choc w polowie to co przechodza i co robia kierowcy podczas wyscigu...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #923 dnia: Października 26, 2007, 11:41:07 am »
Niech dodadza fizyke zniszczen i wszystko bedzie jak trzeba...a dla bystrzakow ktorzy maja oczywiscie racje ze jadac prosto auto sie tak zachowuje... tak, ale zawieszenie do wymiany... oto w tym wszystkim chodzi... bez modelu zniszczen mozna sobie darowac SYMULACJE

dokladnie, w Forzie czy to 1 czy 2 kazda stluczka, czy uderzenie w barierke itp. powoduje uszkodzenie samochodu, nieraz nie wielkie, malo odczuwalne, a przy wiekszych zonkach po takim dzwonie nie da sie juz dalej jechac, wiec po co 16 samochodow, po co model jazdy PRO, gdy przy kazdym zderzeniu z ktoryms z tych 16 wozkow przypominamy sobie Ridge Racera, i jedziemy dalej...

To może powiedzmy od razu że w FORZA2 zniszczenia też nie robią ważenia. Jeśli w GT5 mają być takie jak w FM2 to ja wolałbym żeby wcale ich nie było. Jedziemy 200, walimy w bandę i dalej możemy kontynuować wyścig. Wiadomo że auto jest pokiereszowane i ciężko będzie coś wygrać ale przy takiej prędkości z fury zostały by strzępy. Także cudów nie ma jeśli chodzi o FM2. F1 na PS3 pod względem zniszczeń nie ma sobie równych, podobnie jak TOCA.

Jak już tak bardzo kochacie super symulacje to polecam właśnie F1, największy stopień trudności ze zniszczeniami i na simulation. Ciekawe jak daleko zajedziecie. Pierwszy zakręt i koła fruwają po torze. No ale jak jesteście tacy pro no to F1 jest obowiązkową pozycją dla Was.


a ja kiedys gralem w wyscigi na PC myszka i tez bylo fajnie ( to tak do tej rozmowy o kierownicy:))...a co do symulacji to seria Toca tu "lideruje" jeslichodzi o konsole a na PC raczej GTR2 nie ma sobie rownych...co do F1 w tym sporcie naprawde ciezko sie jezdzi i watpie zeby kiedykowliek jaka kolwiek gra oddala choc w polowie to co przechodza i co robia kierowcy podczas wyscigu...

Ale żeś argument podał. Wiadome że żaden wyścig nie odda tego co przechodzą kierowcy w jakimkolwiek pojeździe, nawet w gokarcie. My tu piszemy o symulacjach więc powinieneś wiedzieć że symulacja nie znaczy to co rzeczywistość. Po prostu F1 to najbardziej symulacyjny wyścig na konsolach, czy tego chcesz czy nie. Najbardziej zbliża się do rzeczywistości. Tam dotknięcie bolidów kołami może spowodować koniec jazdy dla gracza. Także żadna FORZA czy TOCA tutaj nie nic do gadania. Ja sprzedałem F1 bo jakoś przyjemności mi nie sprawiało takie podejście. Wolę dobry model jazdy (np. tryb PRO z GT5 P) i kary sekundowe za zbyt duże ścinki i uderzenia w przeciwników niż pełną symulacją (F1) lub namiastkę zniszczeń (FM2).

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #924 dnia: Października 26, 2007, 11:53:50 am »
Niech dodadza fizyke zniszczen i wszystko bedzie jak trzeba...a dla bystrzakow ktorzy maja oczywiscie racje ze jadac prosto auto sie tak zachowuje... tak, ale zawieszenie do wymiany... oto w tym wszystkim chodzi... bez modelu zniszczen mozna sobie darowac SYMULACJE

dokladnie, w Forzie czy to 1 czy 2 kazda stluczka, czy uderzenie w barierke itp. powoduje uszkodzenie samochodu, nieraz nie wielkie, malo odczuwalne, a przy wiekszych zonkach po takim dzwonie nie da sie juz dalej jechac, wiec po co 16 samochodow, po co model jazdy PRO, gdy przy kazdym zderzeniu z ktoryms z tych 16 wozkow przypominamy sobie Ridge Racera, i jedziemy dalej...

To może powiedzmy od razu że w FORZA2 zniszczenia też nie robią ważenia. Jeśli w GT5 mają być takie jak w FM2 to ja wolałbym żeby wcale ich nie było. Jedziemy 200, walimy w bandę i dalej możemy kontynuować wyścig. Wiadomo że auto jest pokiereszowane i ciężko będzie coś wygrać ale przy takiej prędkości z fury zostały by strzępy. Także cudów nie ma jeśli chodzi o FM2. F1 na PS3 pod względem zniszczeń nie ma sobie równych, podobnie jak TOCA.

Jak już tak bardzo kochacie super symulacje to polecam właśnie F1, największy stopień trudności ze zniszczeniami i na simulation. Ciekawe jak daleko zajedziecie. Pierwszy zakręt i koła fruwają po torze. No ale jak jesteście tacy pro no to F1 jest obowiązkową pozycją dla Was.


a ja kiedys gralem w wyscigi na PC myszka i tez bylo fajnie ( to tak do tej rozmowy o kierownicy:))...a co do symulacji to seria Toca tu "lideruje" jeslichodzi o konsole a na PC raczej GTR2 nie ma sobie rownych...co do F1 w tym sporcie naprawde ciezko sie jezdzi i watpie zeby kiedykowliek jaka kolwiek gra oddala choc w polowie to co przechodza i co robia kierowcy podczas wyscigu...

Ale żeś argument podał. Wiadome że żaden wyścig nie odda tego co przechodzą kierowcy w jakimkolwiek pojeździe, nawet w gokarcie. My tu piszemy o symulacjach więc powinieneś wiedzieć że symulacja nie znaczy to co rzeczywistość. Po prostu F1 to najbardziej symulacyjny wyścig na konsolach, czy tego chcesz czy nie. Najbardziej zbliża się do rzeczywistości. Tam dotknięcie bolidów kołami może spowodować koniec jazdy dla gracza. Także żadna FORZA czy TOCA tutaj nie nic do gadania. Ja sprzedałem F1 bo jakoś przyjemności mi nie sprawiało takie podejście. Wolę dobry model jazdy (np. tryb PRO z GT5 P) i kary sekundowe za zbyt duże ścinki i uderzenia w przeciwników niż pełną symulacją (F1) lub namiastkę zniszczeń (FM2).
no sie nie dziwie, bo poki co na PS3 nie ma zbyt wielu wyscigow, GT5 no coz to odbijanie sie powoduje u mnie usmiech na twarzy, sam mowisz ze nie mowimy o pelnym odzwierciedleniu rzeczywistosci, ale takie "bilardowe zagrania" to juz troszke za duzo , tym bardziej w grze, ktora tytuluje sie , "Real Driving Simulator" ( w TOCA jest " Ultimate Driving Simulator" czy jakos tak:D), moze model jazdy jest dobry, nie wiem bo nie gralem w GT5P ( w Forze 1 i 2 jak i w TOCA 3 gralem, w sumie gram w obie procz Forza 2 bo sie XO pozbylem, ale TOCA bardzo mnie wciagnela - az sam sie sobie dziwie:), a co do kar sekundowych , to jest roznica kiedy dostaniesz kilka sekund kary (GT) a kiedy musisz dojechac do mety  samochodem ktory max. (po zonku) osiaga 30 km/h i jeszcze go sciaga np. na lewo...a tak sie moze skonczyc proba odbicia sie od przeciwnika na zakrecie...do tego dochodzi zuzycie opon itd.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #925 dnia: Października 26, 2007, 12:03:14 pm »
Moglibyście się już nie cytować, skoro odpisujecie jeden pod drugim?

Maximmus80

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #926 dnia: Października 26, 2007, 12:05:58 pm »
A ja jednak wole "namiastke zniszczeń" niż to co jest teraz, wybaczcie ale nie widziałem tego filmiku gdzie koleś scina zakręty ale jak pamietacie pisałem o tym dużo wczesniej.
U mnie i pewnie u wielu innych pragnienie zmian wynika z faku że z poprzednimi czesciami spedziłem setki godzin!
W trakcie tej jazdy zaczyna się wyłapywać elementy zaburzające doznania  z gry. Jednym z nich była AI(och, żeby była taka jak w Motorstorm), mała liczba aut-na tamte czasy może norma ale ja odczuwałem brak wiekszej liczby aut, nie dwa wiecej ale min. 10 wiecej.
I brak zniszczeń ktory sprawiał że za nic nie mozna było powiedzieć że to nie arcade. Scinanie zakrętów, traktowanie przeciwnikow jako bandy... to zabija klimat.
Dlatego kilka sekund i ja na demie koncze wszystkie wyscigi na pierwszym miejscu, NIEMA ZNISZCZEN... wiec gra jest ułomna...
To najbardziej rzuca sie w oczy jak z kims grasz... a ja preferuje granie z zywym przeciwnikiem. Przychodziły do mnie tabuny ludzi... i w wyscigu VS ja jechałem idalnie wrecz a oni zaliczali wszystkie bandy i nie mozna było powiedziec że to nie przynosi efektu... smutna prawa jak NIEMA ZNISZCZEŃ.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #927 dnia: Października 26, 2007, 12:13:16 pm »
to jest roznica kiedy dostaniesz kilka sekund kary (GT) a kiedy musisz dojechac do mety  samochodem ktory max. (po zonku) osiaga 30 km/h i jeszcze go sciaga np. na lewo...a tak sie moze skonczyc proba odbicia sie od przeciwnika na zakrecie...do tego dochodzi zuzycie opon itd.

W takich przypadkach zazwyczaj biorę restart. Poza tym ja nie gram w wyścigi po to żeby powodować wypadki, tylko po to żeby dojechać jak najszybciej bez stłuczki (bo tak się to robi w rzeczywistości) a gdy już takowa się zdarzy to zaczynam wyścig od początku bo każdorazowe uderzenie to starty cennych ułamków sekund. Ja tak gram w GT dlatego zniszczenia są mi zbędne i w zupełności starczą mi kary sekundowe w rozgrywce online.
« Ostatnia zmiana: Października 26, 2007, 12:14:47 pm wysłana przez MarcePan »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #928 dnia: Października 26, 2007, 12:19:12 pm »
Zmiany, zmiany, zmiany...

16-20 samochodów, widok z wnętrza pojazdu, poprawione AI, poprawiony model jazdy, wszystko w świetnej oprawie, ale do czegoś zawsze trzeba się przyczepić  :?

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #929 dnia: Października 26, 2007, 12:41:58 pm »
Zmiany, zmiany, zmiany...

16-20 samochodów, widok z wnętrza pojazdu, poprawione AI, poprawiony model jazdy, wszystko w świetnej oprawie, ale do czegoś zawsze trzeba się przyczepić  :?

bo czegos brakuje, a GT chce byc uznane za real driving simulator, ale w takiej formie jakiej jest nie zabardzo to tak wyglada, sa poprawione elementy fakt staraja sie cos ruszyc ale to jesszcze za malo....polecam zagrac w Toca Race Driver 3 czy Forza2 i zobaczyc co to znaczy AI przeciwnikow, w TOCE, potrafia byc bezwzgledni i naprawde ciezko im uciec, a jeden blad i konczymy na poboczu, ale efektownym baczkiem, w musce car'ach nawet zbyt mocne wcisiniecie gazu na zakrecie i juz mamy baczka, a przeciwnika ciezko uciec...

@ marcepan

tobie to odpowiada, ale w grze OnLine to juz nie bedzie tak rozowo, 16 wozkow = 16 swirow, i nie raz bedziesz plul sobie w brode jak cie jakis gowniarz na zakrecie wywali z trasy uzywajac twojego samochodu zamiast swojego hamulca...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #930 dnia: Października 26, 2007, 12:46:52 pm »
Zmiany, zmiany, zmiany...

16-20 samochodów, widok z wnętrza pojazdu, poprawione AI, poprawiony model jazdy, wszystko w świetnej oprawie, ale do czegoś zawsze trzeba się przyczepić  :?

Ooo, dobrze prawi Iras. Najpierw fani X0 i innych wyścigów zbijali się z tego że samochód w GT HD wygląda tak ładnie bo jest tylko jeden na ekranie. Teraz jak jest ich 16 to się doczepili do czegoś innego. Ciekawe co będzie następne jeśli Polyphony poprawi, któryś z wytykanych błędów.
Opublikowane: Październik 26, 2007, 12:43:57
@ marcepan

tobie to odpowiada, ale w grze OnLine to juz nie bedzie tak rozowo, 16 wozkow = 16 swirow, i nie raz bedziesz plul sobie w brode jak cie jakis gowniarz na zakrecie wywali z trasy uzywajac twojego samochodu zamiast swojego hamulca...

No to kary za to będą. Raz że 10 sekund jazdy na 1 biegu a dwa powinno być wyeliminowanie takiego gościa z kolejnego wyścigu.

BTW. Co Ty myślisz ze ludzie w TOCE nie grali? Tak jak napisałem wcześniej TOCA i F1 to dwa najlepsze symulatory na konsolach.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #931 dnia: Października 26, 2007, 12:55:12 pm »
Co do grania on-line, to wydaje mi się, że model zniszczeń bardziej zachęca świrów do efektownych kraks. Po takiej kraksie obaj nie mamy szansy na wygranie wyścigu, a w przypadku GT wracam na trasę i nadal jadę - jeśli wprowadzą kary czasowe (znane już w serii GT), będzie to optymalna sytuacja.

PS: LoNdEk, co się stało z LoNdOnEr'em?

NYO

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 30-04-2007
  • Wiadomości: 65
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #932 dnia: Października 26, 2007, 12:56:23 pm »
Co do F1 to są to naprawdę fantastyczne wyścigi (jak ktoś lubi symulację przez duże S) :]

Zniszczenia w Forza2 = 200zł
Ścinanie po trawie w demie GT5:P = 2000zł
Widok wybuchającego przy starcie w tumanie dymu silnika w bolidzie M. Shumachera = Bezcenne :D (mi się zdażyło podczas wyścigu GP Dubaju :P)
« Ostatnia zmiana: Października 26, 2007, 13:07:51 pm wysłana przez NYO »

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #933 dnia: Października 26, 2007, 13:04:29 pm »
PS: LoNdEk, co się stało z LoNdOnEr'em?

zostal nieslusznie zbanowany :) za kulturalna dyskusje z MoMo, ktory takze otrzymal zaszczytnego bana...

Krayzie

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 26-11-2006
  • Wiadomości: 780
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #934 dnia: Października 26, 2007, 16:46:19 pm »
Cytuj
o do grania on-line, to wydaje mi się, że model zniszczeń bardziej zachęca świrów do efektownych kraks. Po takiej kraksie obaj nie mamy szansy na wygranie wyścigu, a w przypadku GT wracam na trasę i nadal jadę
Mi się wydaje wręcz odwrotnie. Jak nie ma zniszczeń nie trzeba być świrem, żeby np hamować na tyłku przeciwnika, bo nie ma żadnych konsekwencji. A okazja czyni złodzieja (w tym przypadku oszusta). Zresztą, się zobaczy a raczej przeczyta tutaj na forum jak online będzie wyglądał.


Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #935 dnia: Października 26, 2007, 16:47:53 pm »
Żeby kary ograniczenia prędkości nie było to sobie akurat nie wyobrażam.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #936 dnia: Października 26, 2007, 17:53:20 pm »
Zmiany, zmiany, zmiany...

16-20 samochodów, widok z wnętrza pojazdu, poprawione AI, poprawiony model jazdy, wszystko w świetnej oprawie, ale do czegoś zawsze trzeba się przyczepić  :?

Ooo, dobrze prawi Iras. Najpierw fani X0 i innych wyścigów zbijali się z tego że samochód w GT HD wygląda tak ładnie bo jest tylko jeden na ekranie. Teraz jak jest ich 16 to się doczepili do czegoś innego. Ciekawe co będzie następne jeśli Polyphony poprawi, któryś z wytykanych błędów.
Opublikowane: Październik 26, 2007, 12:43:57
BTW. Co Ty myślisz ze ludzie w TOCE nie grali? Tak jak napisałem wcześniej TOCA i F1 to dwa najlepsze symulatory na konsolach.


nie no grali grali i w Toce i F1...ale GTR kiedys sprobowales?? ja probowalem i powiem ze naprawde gra jest mocna

Big_Bos

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 29-04-2006
  • Wiadomości: 31
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #937 dnia: Października 26, 2007, 17:54:45 pm »
Ja sobie to wyobrażam tak. Uderzasz w iny samochód - uszkadzasz go (częściowo). w ten sposób tracisz pieniądze na naprawę  auta. Wiem że to nie jest najlepsze rozwiązanie, ale mogli by je w jakiejś tam części zaimplementować  w grze. Oczywiście jestem też  za karami coś w stylu przejazdu przez aleje serwisową ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #938 dnia: Października 26, 2007, 20:05:45 pm »
A okazja czyni złodzieja (w tym przypadku oszusta).

Sorki że w tym temacie ale bardzo mi ten tekst pasuje do sprawy posłanki Sawickiej. :P

@LoNdeK

W tego GRT'a to grałeś na kirownicy czy klawiaturą? Bo jak to drugie to iście mnie teraz rozbawiłeś.

Maximmus80

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #939 dnia: Października 26, 2007, 20:13:41 pm »
Al taka prawda... ja niewiem jak można zaprzeczać faktom... bez ZNISZCZEN niema o czym mowić... a za celowe uderzenie w inne auto powinna byc dyskwalifikacja jak na zawodach... za to lekkie "otarcia" powinny byc dopuszczalne bo na prawdziwych torach niema lekko i wcale nie jest zawsze uczciwie.
Jak ktos zobaczylby jak jezdzil KUBICA na gokartach to by mu kopara opadła... wybil sie tym ze jezdzil jak wariat i nie oszczedzal ani swojego gokarta ani innych.

-dzieki;)
« Ostatnia zmiana: Października 26, 2007, 20:34:04 pm wysłana przez Maximmus80 »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #940 dnia: Października 26, 2007, 20:17:27 pm »
1. W GTR to się chyba nie da grać na klawiaturze.

2. Gokart.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #941 dnia: Października 28, 2007, 18:37:09 pm »
Gran Turismo 5 Online Features
http://onaxis.blogspot.com/2007/10/gran-turismo-5-online-features.html

Cytuj
Online Garage - Perhaps local garages rather than exclusively online in their own garages. Friends can see your garage and what not.
Voice Chat - Talk online.
Head to Head Racing - One on One Battle chance to say?
Bulletin Board - News and such.
Time Trial - Race against the time with friends?
Spectator Mode - Perhaps a special tender, the online mode in the game is obviously watching me.
Track Day - Well?
Team Builder - Racing teams management, right?
B-Spec Race - ? ?
Club Builder - What is the difference between this and team builder?
License Test - Obtain unique characteristics?
Coloring / Livery Editor - Vehicle decals, stickers feature?
Drift Contest - GT HD degree of drift?
Number Plate Editor - Editing plates?
Tunning / Setting Features - Exactly what it says.
Race Builder Tool - Make your own races.
Friend List -Registration friend, PSN is a list of friends when we know works.
Photo Album - PC Support has been able to save 46.
Lobby - Normal people? Wow, an auction of the bridge?

Pako

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 253
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #942 dnia: Października 28, 2007, 19:22:11 pm »
Ciekawe kiedy dodadzą opcje tuningu wizualnego. Nie chodzi mi o malowanie ale o wymianę różnych części jak zdarzaki spoiler itp. Ciekawe czy ten element będzie od początku dostępny w GT5 czy dopiero z czasem dodadzą taką opcję.
Pamiętajcie, na GameOnly są zawsze równi i równiejsi... no nie Lewik?

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #943 dnia: Października 28, 2007, 19:24:00 pm »
Ciekawe kiedy dodadzą opcje tuningu wizualnego. Nie chodzi mi o malowanie ale o wymianę różnych części jak zdarzaki spoiler itp. Ciekawe czy ten element będzie od początku dostępny w GT5 czy dopiero z czasem dodadzą taką opcję.
Wydaje mi się że dopiero w GT6.

Pako

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 253
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #944 dnia: Października 28, 2007, 23:13:11 pm »
Ciekawe kiedy dodadzą opcje tuningu wizualnego. Nie chodzi mi o malowanie ale o wymianę różnych części jak zdarzaki spoiler itp. Ciekawe czy ten element będzie od początku dostępny w GT5 czy dopiero z czasem dodadzą taką opcję.
Wydaje mi się że dopiero w GT6.
http://www.gametrailers.com/player/24096.html (sam koniec filmiki)
Gościu na prezentacji mówi, że samochody są zbudowane z modułów i dzięki temu będzie można np. wymieniać zderzaki.

Ponadto wywiad z Yamauchim:
http://cars.ign.com/articles/744/744294p2.html
"IGN: What kind of customization will we be able to see in Gran Turismo HD? Will we be able to see a deeper level of customization than what has been seen in previous GT games? Like, will we be able to tune the aero parts of the car and add vinyls? Or will this newest GT continue to focus mainly on engine and suspension tuning?

Kazunori: (Brings up GT HD's car-select screen and selects a Skyline - which just so happens to fill up the entire screen.) We may not be able to provide this immediately off the bat when we launch, but the cars we are designing/modeling for PS3... you see that line separating the bumper from the body? That (bumper) comes off. Again, previously a car model in GT 4, it was one skin. Now you can take parts off, because the cars are made up of components. So for this Skyline, for instance, you can take off the front bumper and replace it with something else.

IGN: Is the plan to get licensed aero kits like C-West and Mugen? Or will all the aero kits be GT-original designs?

Kazunori: It would be a combination of both, actually."



Ponadto jeszcze gdzieś o tym wspominali. Mówili, że nikoniecznie będzie to od razu w grze ale będzie jako aktualizacja możliwa do ściągnięcia z PSN (tak samo jak zmienne warunki pogodowe czy zniszczenia).
« Ostatnia zmiana: Października 28, 2007, 23:17:51 pm wysłana przez Pako »
Pamiętajcie, na GameOnly są zawsze równi i równiejsi... no nie Lewik?

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #945 dnia: Października 29, 2007, 13:21:26 pm »
._____________.

Powoli zaczyna mnie wkurzac, ze wydajac 2 i pol stowy za gre musze dodatkowo musze bulic za rzeczy, ktore powinna zawierac gra wlasciwa :| Tez ich poj**ało.
Fryty tyty dotknij pyty

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #946 dnia: Października 29, 2007, 13:33:19 pm »
@LoNdeK

W tego GRT'a to grałeś na kirownicy czy klawiaturą? Bo jak to drugie to iście mnie teraz rozbawiłeś.

gralem na klwaiaturz i na kierownicy, a w niektore wyscigi to nawet myszka gralem...oj chlopie ile ty masz ta kierownice? 6 miesiecy? tyle lat grales na padzie i ci nie przeszkadzalo, a teraz powtarzasz wszystkim ten argument o kierownicy...no masakra...a pewnie i tak pocinasz na Automatic - biegi...ale symulator jest gr8 ..takk??:D
wierz mi nie mam ambicji kupowac sobie kierownicy czy to do kompa czy PC, poprostu kilka razy bylem w salonie gier i bawilem sie na prawdziwym symulatorze ( lotu i jazdy) i nie porownywalnie lepsza zabawa jest, kierownica to tylko namiastka prawdziwego symulatora...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #947 dnia: Października 29, 2007, 14:57:58 pm »
@LoNdeK

W tego GRT'a to grałeś na kirownicy czy klawiaturą? Bo jak to drugie to iście mnie teraz rozbawiłeś.

gralem na klwaiaturz i na kierownicy, a w niektore wyscigi to nawet myszka gralem...oj chlopie ile ty masz ta kierownice? 6 miesiecy? tyle lat grales na padzie i ci nie przeszkadzalo, a teraz powtarzasz wszystkim ten argument o kierownicy...no masakra...a pewnie i tak pocinasz na Automatic - biegi...ale symulator jest gr8 ..takk??:D
wierz mi nie mam ambicji kupowac sobie kierownicy czy to do kompa czy PC, poprostu kilka razy bylem w salonie gier i bawilem sie na prawdziwym symulatorze ( lotu i jazdy) i nie porownywalnie lepsza zabawa jest, kierownica to tylko namiastka prawdziwego symulatora...

Dla Twojej wiadomości gram tylko na manualnej skrzyni. Ja nie wiem na jakich Ty kierownicach grałeś bo DFP daje radę i FF w tym kółku idealnie oddaje siły działające na kierownice. Baa nawet jest taki motyw w GT że im szersze gumy masz w aucie tym ciężej się skręca na postoju czy podczas jazdy (tyle że podczas jady mniej to czuć jak w realu).

Pograj na dobrej kierownic z Force Feedback to wtedy pogadamy. Chociaż z tego co pamiętam to do wyścigów raczej nie ma podejścia. Chociażby NFS Porsche, z którym się tyle męczyłeś i musiałem Ci przejść quest'a. :P

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #948 dnia: Października 29, 2007, 16:00:28 pm »
@LoNdeK

W tego GRT'a to grałeś na kirownicy czy klawiaturą? Bo jak to drugie to iście mnie teraz rozbawiłeś.

gralem na klwaiaturz i na kierownicy, a w niektore wyscigi to nawet myszka gralem...oj chlopie ile ty masz ta kierownice? 6 miesiecy? tyle lat grales na padzie i ci nie przeszkadzalo, a teraz powtarzasz wszystkim ten argument o kierownicy...no masakra...a pewnie i tak pocinasz na Automatic - biegi...ale symulator jest gr8 ..takk??:D
wierz mi nie mam ambicji kupowac sobie kierownicy czy to do kompa czy PC, poprostu kilka razy bylem w salonie gier i bawilem sie na prawdziwym symulatorze ( lotu i jazdy) i nie porownywalnie lepsza zabawa jest, kierownica to tylko namiastka prawdziwego symulatora...

Dla Twojej wiadomości gram tylko na manualnej skrzyni. Ja nie wiem na jakich Ty kierownicach grałeś bo DFP daje radę i FF w tym kółku idealnie oddaje siły działające na kierownice. Baa nawet jest taki motyw w GT że im szersze gumy masz w aucie tym ciężej się skręca na postoju czy podczas jazdy (tyle że podczas jady mniej to czuć jak w realu).

Pograj na dobrej kierownic z Force Feedback to wtedy pogadamy. Chociaż z tego co pamiętam to do wyścigów raczej nie ma podejścia. Chociażby NFS Porsche, z którym się tyle męczyłeś i musiałem Ci przejść quest'a. :P

a no pamietam z tym porsche:D, ale teraz Toca Race Driver 3 mecze( w przerwach od Jade Empire), padem, i juz 60 % gry mam ukonczone wiec nie jest zle, PGR3 tez skonczylem przeciez, niedawno PGR2 sobie kupilem i tez pocinam:D, w sumie retro-games..lol..., jakos tak czasem milo sie oderwac od Action RPG czy FPP, choc nie powiem bo i w jakiegos porzadnego RTS tez bym z checia zagral...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #949 dnia: Października 29, 2007, 16:14:28 pm »
@LoNdeK

W tego GRT'a to grałeś na kirownicy czy klawiaturą? Bo jak to drugie to iście mnie teraz rozbawiłeś.

gralem na klwaiaturz i na kierownicy, a w niektore wyscigi to nawet myszka gralem...oj chlopie ile ty masz ta kierownice? 6 miesiecy? tyle lat grales na padzie i ci nie przeszkadzalo, a teraz powtarzasz wszystkim ten argument o kierownicy...no masakra...a pewnie i tak pocinasz na Automatic - biegi...ale symulator jest gr8 ..takk??:D
wierz mi nie mam ambicji kupowac sobie kierownicy czy to do kompa czy PC, poprostu kilka razy bylem w salonie gier i bawilem sie na prawdziwym symulatorze ( lotu i jazdy) i nie porownywalnie lepsza zabawa jest, kierownica to tylko namiastka prawdziwego symulatora...

Dla Twojej wiadomości gram tylko na manualnej skrzyni. Ja nie wiem na jakich Ty kierownicach grałeś bo DFP daje radę i FF w tym kółku idealnie oddaje siły działające na kierownice. Baa nawet jest taki motyw w GT że im szersze gumy masz w aucie tym ciężej się skręca na postoju czy podczas jazdy (tyle że podczas jady mniej to czuć jak w realu).

Pograj na dobrej kierownic z Force Feedback to wtedy pogadamy. Chociaż z tego co pamiętam to do wyścigów raczej nie ma podejścia. Chociażby NFS Porsche, z którym się tyle męczyłeś i musiałem Ci przejść quest'a. :P

a no pamietam z tym porsche:D, ale teraz Toca Race Driver 3 mecze( w przerwach od Jade Empire), padem, i juz 60 % gry mam ukonczone wiec nie jest zle, PGR3 tez skonczylem przeciez, niedawno PGR2 sobie kupilem i tez pocinam:D, w sumie retro-games..lol..., jakos tak czasem milo sie oderwac od Action RPG czy FPP, choc nie powiem bo i w jakiegos porzadnego RTS tez bym z checia zagral...

No w PGR3 to bym pograł po sieci. Brakuje mi dobrego arcade na PS3 z opcją śmigania po sieci. Mam nadzieję że po odłączeniu się studia odpowiedzialnego za PGR, stworzą coś podobnego na PS3. Na pewno bym sie zaopatrzył bo nie ma to jak usiąść z padem w dłoni i pośmigać w wyścigi arcade.

svonston

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #950 dnia: Października 29, 2007, 16:32:03 pm »

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #951 dnia: Października 29, 2007, 17:37:51 pm »
Yeahh, me and hate that's an odd couple

TCM

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 22-07-2006
  • Wiadomości: 75
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #952 dnia: Października 30, 2007, 13:18:19 pm »
Pozdrawiam,
TCM

Big_Bos

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 29-04-2006
  • Wiadomości: 31
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #953 dnia: Listopada 03, 2007, 22:47:16 pm »
Nie wiem czy dobrze zrozumialem, ale przecietny samochodzik w gt5 jest  zrobiony z 20 tysiecy polygonow, podczas  gdy w gt4 bylo ich 4 tysiace w samochodzie. 

http://www.gametrailers.com/player/27391.html

Moze ktoś powiedziec co jeszcze powiedzial yamauchi w tym filmiku, bo ja nie zabardzo zrozumialem :|

nakimushi

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #954 dnia: Listopada 03, 2007, 23:14:12 pm »
powiedzial 200tys a nie 20  :o

Supersonic

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #955 dnia: Listopada 03, 2007, 23:37:09 pm »
To tylko 50 razy więcej  :shock:

Cytuj
Moze ktoś powiedziec co jeszcze powiedzial yamauchi w tym filmiku, bo ja nie zabardzo zrozumialem Neutral
Nic czego nie wiemy.

nakimushi

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #956 dnia: Listopada 04, 2007, 23:57:48 pm »

marcinps3

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2007
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #957 dnia: Listopada 05, 2007, 01:09:40 am »

Moze ktoś powiedziec co jeszcze powiedzial yamauchi w tym filmiku, bo ja nie zabardzo zrozumialem :|


Nie za dobrze z twoim angielskim, ze słuchu :D powiedział, że samochód w GT4 miał 5tys poligonów a w GT5P ma już 200tys...  :shock: Czyli na dobrą sprawę to co kiedyś było samochodem w GT4 robi teraz za tylne światła  :lol:
« Ostatnia zmiana: Listopada 05, 2007, 01:13:39 am wysłana przez marcinps3 »

nakimushi

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #958 dnia: Listopada 05, 2007, 20:33:12 pm »
tak sobie mysle teraz premiera GT5 dema 13 grudnia na japonski psStore... gra bedzie troche kosztowac i mam pytanie czy wy bedziecie czekac az gra ukaze sie w usa w styczniu by miec po angielsku czy kupujecie japonca ?  :-?
troche glupio bedzie wydac kase i miec wszystko w krzaczkach prawie

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #959 dnia: Listopada 05, 2007, 20:34:19 pm »
Ja poczekam na zrozumiałą wersje. Nie wiadomo czy nie bedzie jakis blokad regionalnych w trybie online.