Dobra to teraz JA
.
Zawsze zaczyna sie od tego samego, ze auta nie podaja sie zniszczenia bo PRODECENT MARKI sie niezgadza, potem ze sa ograniczone i ten sam powod. Wiec jesli tak jest... TO oni SA DEBILE.
Tak jest, kazdy z panow z dzialu PR marek samochodowych wychodzi na to ze jest debilem ROKU a nawet DEKADY.
Skad oni wzieli te przekonanie ze auta ulegajace wypadka w grze obnizaja sprzedaz auta?
Cos mi to pachnie JEDNA WIELKA SCIEMA...
Po pierwsze nie odbierajmy tego na zasadzie ze tak MUSI BYC. Bo to w ostatecznym rachunku my wszyscy decydujemy JAK ma byc a po drugie zacznijmy to krytykowac... ta polityke KONCERNOW MOTORYZACYJNYCH
haha, czas zrobi swoje.
A teraz najlepsze.. za chiny nie kumam jak oni saobie wykombinowali ze za umieszczenie ich marek DEVELOPERZY maj im placic? To oni wydaja MILIARDY $ na rekalme a tu kozwa mac maja za DOPLATA. NORMALNIE SZOK!
Jeszcze moge zrozumiec w poprzednich dekadach auta rzadko przypominaly te prawdziwe wiec co to za reklama ale teraz?
Zupelnie nie ma to uzasadnienia. Jak duzym i skutecznym medim jest umieszczanie aut danej marki jako rezreklamowaniu danego modelu niech posluzy rownoczesna premiera NISSAN GTR na targach w TOKIO i w GT5 PROLOGE.
Jak widac taki NISSAN zdaje sobie swietnie sprawe kto na tym zyskuje.