Autor Wątek: Gran Turismo 5  (Przeczytany 1269115 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1160 dnia: Grudnia 15, 2007, 22:51:41 pm »
Cytuj
No i pisze że za ścinki i uderzenia przeciwników są kary sekundowe więc nikt sobie tak już nie pojeździ. Kolejne obawy LoNdKa i reszty zostały rozwiane. Ciekawe do czego teraz się przyczepią.
Ja bym się tak nie cieszył,  o ile w multi to zaleta tak w singlu.... niektórych wyścigów bez ścinania czy walnięcia nie da się wygrać... nie mniej fajnie że jest, ale mogli by dać opcję wyłączenia tego :)

Bodajże w GT4 była możliwość wyłączenia kar. Ale przecież w GT5:P to każdy będzie grał online więc sie przyda. Single to się pyknie parę razy żeby obadać trasy a prawdziwym kąskiem wiadomo że będzie multi.
a tam gadanie, ja będę grał w singlu, co by odblokować fury :P

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1161 dnia: Grudnia 15, 2007, 23:11:43 pm »
Cytuj
No i pisze że za ścinki i uderzenia przeciwników są kary sekundowe więc nikt sobie tak już nie pojeździ. Kolejne obawy LoNdKa i reszty zostały rozwiane. Ciekawe do czego teraz się przyczepią.
Ja bym się tak nie cieszył,  o ile w multi to zaleta tak w singlu.... niektórych wyścigów bez ścinania czy walnięcia nie da się wygrać... nie mniej fajnie że jest, ale mogli by dać opcję wyłączenia tego :)

Bodajże w GT4 była możliwość wyłączenia kar. Ale przecież w GT5:P to każdy będzie grał online więc sie przyda. Single to się pyknie parę razy żeby obadać trasy a prawdziwym kąskiem wiadomo że będzie multi.
a tam gadanie, ja będę grał w singlu, co by odblokować fury :P

No właśnie...a ile będzie tych fur d odblokowania? Ile w ogóle jest wszystkich i które do odblokowania? Pewnie już są jakieś informacje na ten temat.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1162 dnia: Grudnia 15, 2007, 23:16:49 pm »
Cytuj
No i pisze że za ścinki i uderzenia przeciwników są kary sekundowe więc nikt sobie tak już nie pojeździ. Kolejne obawy LoNdKa i reszty zostały rozwiane. Ciekawe do czego teraz się przyczepią.
Ja bym się tak nie cieszył,  o ile w multi to zaleta tak w singlu.... niektórych wyścigów bez ścinania czy walnięcia nie da się wygrać... nie mniej fajnie że jest, ale mogli by dać opcję wyłączenia tego :)

Bodajże w GT4 była możliwość wyłączenia kar. Ale przecież w GT5:P to każdy będzie grał online więc sie przyda. Single to się pyknie parę razy żeby obadać trasy a prawdziwym kąskiem wiadomo że będzie multi.
a tam gadanie, ja będę grał w singlu, co by odblokować fury :P

No właśnie...a ile będzie tych fur d odblokowania? Ile w ogóle jest wszystkich i które do odblokowania? Pewnie już są jakieś informacje na ten temat.
Poszukaj w necie i napisz czego się dowiedziałeś:)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1163 dnia: Grudnia 15, 2007, 23:47:04 pm »
Ostatnia konkretna liczba to chyba było 900. Choć tak naprawdę pewnie sam Yamauchi nie wie, ile wrzucą na płytę, a ile pojawi się później do pobrania.

quakeslu

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 128
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1164 dnia: Grudnia 15, 2007, 23:56:30 pm »
Panowie nie gralem w gt5 i mam pytanko czy którys z was pykał w pgr4 i gt5? Jak wypada porownanie grafiki wielka różnica?(pytanie do posiadaczy oby konsol)

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1165 dnia: Grudnia 16, 2007, 00:04:44 am »
Panowie nie gralem w gt5 i mam pytanko czy którys z was pykał w pgr4 i gt5? Jak wypada porownanie grafiki wielka różnica?(pytanie do posiadaczy oby konsol)
w GT5 nikt jeszcze nie grał, chyba że demo dema  :lol: ale przypuszczać można, że różnica będzie duża, na korzyść oczywiście GT
« Ostatnia zmiana: Grudnia 16, 2007, 00:08:25 am wysłana przez Isaac »

quakeslu

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 128
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1166 dnia: Grudnia 16, 2007, 00:10:05 am »
oczywiscie ze mam na mysli demo    dema lol  skoro nie ma jeszcze fuula ;P

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1167 dnia: Grudnia 16, 2007, 00:23:06 am »
według mnie otoczenie jest takie se w demie dema  :lol: za to auta są bardo ładnie wykonane lepiej jak w PGR4

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1168 dnia: Grudnia 16, 2007, 00:26:09 am »
W PGR4 duże wrażenie robią warunki pogodowe. Pada gęsty deszcz, walą pioruny, światła odbijają się w kałużach i wtedy jest pięknie. Pozatym GT5 przeważa w większości aspektów. W demie GT5 nie ma tras miejskich. Tory w PGR4 (są aż dwa) wypadają słabo, w demie GT też nie grzeszą wykonaniem. Narazie ciężko dokładniej porównać - tylko na podstawie materiałów z netu. Samochody wiadomo GT5 > PGR4.

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1169 dnia: Grudnia 16, 2007, 15:58:48 pm »
Panowie nie gralem w gt5 i mam pytanko czy którys z was pykał w pgr4 i gt5? Jak wypada porownanie grafiki wielka różnica?(pytanie do posiadaczy oby konsol)


Nie ma sprawy. Mam i xa i ps3. Mam demo Forzy2, demo PGR4 i demo dema GT5.

Zatem jedziemy. Jako, ze gram bardzo blisko TV w wyscigi (traktuje tutaj TV jako przednia szybe w samochodzie a od niej daleko nie siedzimy). Kazda z tych 3 gier ma jedna ogromna wade. Problemy z aliasingiem. Forza 2 praktycznie jest niegrywalna z bliska i aby to nie straszylo trzeba usiasc naprawde daleko. PGR4 tutaj wypada lepiej ale nadal jest zle. Zas demo dema tez niestety ma problemy z AA, ale jest wyraznie lepiej niz u konkurencji, duza zasluga w tym, ze gra chodzi w wyzszej rozdzielczosci od konkurencji. W sumie niechalbym sie rozdrabniac na to czy opony wygladaja lepiej w forzy czy w gt a drzewa w pgr czy forzy a karoseria tu czy tu. Wiec moglbym napisac poprostu - GT wyglada zdecydowanie najlepiej i jest najladniejsza wyscigowa gra ever (ma przepiekne modele samochodow, najdokladniej wykonane kokpity z wielka dbaloscia o szczegoly, chodzi w 1080p i ma najmniejsze problemy z AA - aczkolwiek bardzo daleko do idealu tutaj). PGR4 tez jest bardzo urodziwy i naprawde moze sie podobac, porownojac jednak grafike z bliska do GT widac, ze nie ma az takiej dbalosci o detale i ladniejsze teoretycznie trasy przez aliasing nie robia az takiego wrazenia. Forze w sumie nawet nie ma co porownywac bo jest daleko w tyle i za PGRem a tymbardziej za GT.


Wlasnie przed chwilka gralem w demo dema (spedzielem z tym kawalkiem sofru wiecej czasu niz z pelnymi wersjami wielu gier) i fajna walke AI widzialem. Audi TT zostalo brutalnie wypchane przez Mitsu pozostawiajac za soba tylko tumany kurzu. Nie zeby podobnych akcji nie widzial w innych gra, ale tutaj wyglada to bardzo efektownie.

Eh byle do lutego/marca!:)

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1170 dnia: Grudnia 16, 2007, 16:31:37 pm »
ja se wczoraj gralem chwile w pgr4 i grafa mnie nie powalila niewiele lepsza od pgr3. gt5 ma na pewno lepsza i do tego chodzi w wyzszej rozdzialce

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1171 dnia: Grudnia 17, 2007, 10:44:08 am »


Fajnie koleś driftuje. Z tego co widać to jest tylko on na trasie więc można spodziewać się trybu Time Trial, którego zabrakło w demie GT:P.

Tu filmik z trasy w GT:HD:

http://s99.photobucket.com/albums/l312/super_fla/?action=view&current=14122007021.flv

Fajnie poprawili tą trasę.

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1172 dnia: Grudnia 17, 2007, 17:01:06 pm »
pograłem sobie w gt:hd 2.0 i myślę, że model jazdy wymaga jeszcze poprawek...mówię to po kilkunastu przejazdach, więc mnie nie linczujcie. pogram jeszcze trochę- wypowiem się szerzej

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1173 dnia: Grudnia 17, 2007, 18:52:55 pm »
pograłem sobie w gt:hd 2.0 i myślę, że model jazdy wymaga jeszcze poprawek...mówię to po kilkunastu przejazdach, więc mnie nie linczujcie. pogram jeszcze trochę- wypowiem się szerzej

Wyłącz wszystkie kontrole trakcji i włączy tryb DRIFT.

Krayzie

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 26-11-2006
  • Wiadomości: 780
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1174 dnia: Grudnia 17, 2007, 19:08:01 pm »
Nie rozumiem. W tej grze są dwa modele jazdy?? Wybierasz sobie czy chcesz driftować czy jeździć wyścig? Dziwne... A można połączyć te dwa tryby? Wtedy byłby model jazdy. :)


BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1175 dnia: Grudnia 17, 2007, 19:24:14 pm »
Auto w trybie DRIFT i w zwykłym wyścigu po wyłączeniu kontroli trakcji zachowuje się identycznie. Po prostu doradziłem Cappo tryb DRIFT bo czerwone chorągiewki bardzo motywują. :P
Opublikowane: Grudzień 17, 2007, 19:20:28
Natomiast w GT5:P są dwa modele jazdy. Jeden znany z GT:HD (bez systemów autko zachowuje się niemal identycznie jak w GT:HD). Drugi to tryb PRO i tutaj zaczynają się schody bo ten model jest bardzo wymagający. Grając kierownicą z kątem obrotu 900 stopni musimy się bardzo starać by dotrzymać kroku przeciwnikom. Ja gram tylko na tym trybie. Tylko czasem wręcz szlag mnie trafia jak na ostatnim okrążeniu jadąc np. mocnym BMW dam za dużo gazu przy wyjściu z zakrętu i wypadam z trasy kręcąc bączki. Ale za to frajda po wygranym wyścigu jest o wiele większa niż na zwykłym modelu jazdy.

Cielo

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 428
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1176 dnia: Grudnia 18, 2007, 02:20:34 am »

Hmm wygląda na to, że GT5P można dzielić z 5 innymi użytkownikami, inaczej niż Tekken i Warhawk. Ktoś ma możliwość kupienia z jp. PSStore?
I do not comprehend.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1177 dnia: Grudnia 18, 2007, 13:09:16 pm »
Przetłumaczony wywiad z Kazunori Yamauchi:
http://tinyurl.com/3ad9bv

M.in. kolejny raz potwierdza, że będą zniszczenia w GT5, a gra ma wyjśc w okresie świątecznym 2008, czyli jeszcze rok czekania.

"MS: Speaking of realism, when will we see damage to the cars?

KY: Just now we are in evidence with this. In GT5 will damage vehicles."
« Ostatnia zmiana: Grudnia 18, 2007, 13:25:51 pm wysłana przez Piter_neo »

Tango

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1178 dnia: Grudnia 18, 2007, 16:24:33 pm »
Przetłumaczony wywiad z Kazunori Yamauchi:
http://tinyurl.com/3ad9bv

M.in. kolejny raz potwierdza, że będą zniszczenia w GT5, a gra ma wyjśc w okresie świątecznym 2008, czyli jeszcze rok czekania.

"MS: Speaking of realism, when will we see damage to the cars?

KY: Just now we are in evidence with this. In GT5 will damage vehicles."


no i wypas, szkoda, ze nie na wakacje, ale jak beda zniszczenia i jeszcze doszlifuja model jazdy to powstanie szef wszystkich szefow:D

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1179 dnia: Grudnia 18, 2007, 20:55:18 pm »
Kurcze nie mogę się doczekać aż będzie możliwość zniszczenia pięknego Evo X :)
Ale śmiechy by były jak by kraksy lepiej albo chociaż tak samo zrobili jak w Burnoucie :P

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1180 dnia: Grudnia 18, 2007, 20:59:08 pm »
I game over po dzwonie?

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1181 dnia: Grudnia 18, 2007, 21:08:56 pm »
I game over po dzwonie?
nie, respawn xD

kazuyoshi

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 300
  • Reputacja: 0
  • Jak and Daxter 4 na PS4 - uwolnić orkę ^.-
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1182 dnia: Grudnia 18, 2007, 21:14:18 pm »
smiechy, pozytywne oczywiście, będą  jak chociaz 15% z tego(model zniszczeń) co jest w burnaucie zrobią.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 18, 2007, 21:16:18 pm wysłana przez kazuyoshi »
its time for scream, its time for silence. -d(^_^)b-

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1183 dnia: Grudnia 18, 2007, 21:50:39 pm »
Przecież w Burnoucie wypadki są efekciarskie, a nie realistyczne...

Jak już mają zrobić wizualizację uszkodzeń, to ja poproszę możliwość dachowania, faktycznie gnącą się blachę (a nie kolejne warstwy tekstur) i naprawdę chcę, żeby samochód dało się rozbić, a nie tylko poobijać.

Wątpię w te uszkodzenia, ale myślę, że jeśli już się pojawią, to będą wyznaczać nowy standard w temacie  ;)

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1184 dnia: Grudnia 19, 2007, 00:39:26 am »
Przecież w Burnoucie wypadki są efekciarskie, a nie realistyczne...

Jak już mają zrobić wizualizację uszkodzeń, to ja poproszę możliwość dachowania, faktycznie gnącą się blachę (a nie kolejne warstwy tekstur) i naprawdę chcę, żeby samochód dało się rozbić, a nie tylko poobijać.

Wątpię w te uszkodzenia, ale myślę, że jeśli już się pojawią, to będą wyznaczać nowy standard w temacie  ;)
Nie wiem czy czytaliście ten wywiad, ale znając waszą leniwość to nie :)

Zniszczenia rzeczywiście maja być ale jest kilka ale... mianowicie kilka firm nie chce by niektóre wózki sie niszczyły, przez to nie wszystkie bryki będą miały zaimplemantowane uszkodzenia. Słabo? Słabo!

Kolejne 'ale': Kazunori Yamauchi (czy jak on się zwie :)) nie chce by jeden gong kończył wyścig. Za przykład dał trase daytonę i powiedział, że jak przy wyjściu uderzymy lekko w bandę to w grze może to wyglądać niewinnie, w rzeczywistości urwało by pół osi i po wyścigu. On chce uniknąć takich skrajności.

Ja osobiście nie wierzę w żadne zniszczenia, uwierze dopiero jak zobaczę.

Teraz kilka fotek:

Gra czy zdjęcie?




Ładne?

Więcej znajdziecie tutaj:
http://ps3forums.com/showthread.php?t=112073


ps: IMO zniszczenia w burnout-cie są zajebiste i mega realistyczne- najrealistyczniejsze jakie widziałem- ponadto fajnie czuć mase samochodu i ładnie wygląda jak się spłasza i deformuje (zniszcenia nie tylko przez zmiane tekstur), nie w nich nic przesadzonego- wiem co mówię ponieważ sam miałem poważny wypadek samochodowy :) oczywiście nie z mojej winy
« Ostatnia zmiana: Grudnia 19, 2007, 00:52:09 am wysłana przez Piter_neo »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1185 dnia: Grudnia 19, 2007, 00:51:41 am »
Lekkie puknięcie bokiem w bandę jestem w stanie zrozumieć, niechcę tylko, żeby wypadło to jak u konkurencji.

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1186 dnia: Grudnia 19, 2007, 00:58:49 am »
Cytat: Piter_neo
IMO zniszczenia w burnout-cie są zajebiste i mega realistyczne- najrealistyczniejsze jakie widziałem- ponadto fajnie czuć mase samochodu i ładnie wygląda jak się spłasza i deformuje (zniszcenia nie tylko przez zmiane tekstur), nie w nich nic przesadzonego
Wow... zniszczenia w Burnoucie mega realistyczne?  :shock: Tu bym się nie zgodził. Są zajebiste, efektowne jak i zresztą cała seria która jest dla mnie osobiście niezrównanie bardziej rajcowna niż PGRy, FORZy, i Gran Turizmy. Niemniej jednak - moim zdaniem Burnouty w ogóle nie można podejrzewać o jakiekolwiek realistyczne zapędy...  :???:

D3LTA_TOM.

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2007
  • Wiadomości: 1 048
  • Reputacja: 0
  • Xbox Live: xXI TOMEK IXx
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1187 dnia: Grudnia 19, 2007, 01:02:17 am »
Nieźle to wygląda  :).



Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1188 dnia: Grudnia 19, 2007, 01:19:55 am »
Cytat: Piter_neo
IMO zniszczenia w burnout-cie są zajebiste i mega realistyczne- najrealistyczniejsze jakie widziałem- ponadto fajnie czuć mase samochodu i ładnie wygląda jak się spłasza i deformuje (zniszcenia nie tylko przez zmiane tekstur), nie w nich nic przesadzonego
Wow... zniszczenia w Burnoucie mega realistyczne?  :shock: Tu bym się nie zgodził.
W jakiej grze są realistyczniejsze?

ps: oczywiście ja mówiłem o najnowszym burnout-cie
« Ostatnia zmiana: Grudnia 19, 2007, 01:21:39 am wysłana przez Piter_neo »

Tango

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1189 dnia: Grudnia 19, 2007, 05:23:17 am »
Cytat: Piter_neo
IMO zniszczenia w burnout-cie są zajebiste i mega realistyczne- najrealistyczniejsze jakie widziałem- ponadto fajnie czuć mase samochodu i ładnie wygląda jak się spłasza i deformuje (zniszcenia nie tylko przez zmiane tekstur), nie w nich nic przesadzonego
Wow... zniszczenia w Burnoucie mega realistyczne?  :shock: Tu bym się nie zgodził.
W jakiej grze są realistyczniejsze?

ps: oczywiście ja mówiłem o najnowszym burnout-cie

Nie sa "moze" w zadnej grze, to nie znaczy, ze te w Burnout sa realistyczne bo za cholere nie sa...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1190 dnia: Grudnia 19, 2007, 10:22:55 am »
Kolejne 'ale': Kazunori Yamauchi (czy jak on się zwie :)) nie chce by jeden gong kończył wyścig. Za przykład dał trase daytonę i powiedział, że jak przy wyjściu uderzymy lekko w bandę to w grze może to wyglądać niewinnie, w rzeczywistości urwało by pół osi i po wyścigu. On chce uniknąć takich skrajności.

No i Kaz potwierdza to co kiedyś pisałem. Możemy się więc spodziewać zniszczeń ala FORZA 2 co mnie totalnie odrzuca. Takie zniszczenia to nie zniszczenia. To już wolał bym coś na wzór z TOCA.

Chcecie mega realistycznych zniszczeń? To zagrajcie w F1 na PS3. Jeden dzwon i dowidzenia.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1191 dnia: Grudnia 19, 2007, 10:26:45 am »
Można jeszcze ściągnąć demo Prologue?

Krayzie

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 26-11-2006
  • Wiadomości: 780
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1192 dnia: Grudnia 19, 2007, 10:46:09 am »
Cytuj
Chcecie mega realistycznych zniszczeń? To zagrajcie w F1 na PS3. Jeden dzwon i dowidzenia.
No więc da się zrobić porządne zniszczenia. Tylko, że bolidom F1 nie spadnie sprzedaż bo takowej nie ma, a producent dba o dobre imię marki. Np. w takiej forzy pewnie mogli bardziej pogiąć blachę, ale z pewnych względów tego nie zrobili i tak samo będzie z gt.


Maximmus80

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1193 dnia: Grudnia 19, 2007, 11:19:02 am »
Dobra to teraz JA ;).
Zawsze zaczyna sie od tego samego, ze auta nie podaja sie zniszczenia bo PRODECENT MARKI sie niezgadza, potem ze sa ograniczone i ten sam powod. Wiec jesli tak jest...  TO oni SA DEBILE.
Tak jest, kazdy z panow z dzialu PR marek samochodowych wychodzi na to ze jest debilem ROKU a nawet DEKADY.
Skad oni wzieli te przekonanie ze auta ulegajace wypadka w grze obnizaja sprzedaz auta?
Cos mi to pachnie JEDNA WIELKA SCIEMA...
Po pierwsze nie odbierajmy tego na zasadzie ze tak MUSI BYC. Bo to w ostatecznym rachunku my wszyscy decydujemy JAK ma byc a po drugie zacznijmy to krytykowac... ta polityke KONCERNOW MOTORYZACYJNYCH ;) haha, czas zrobi swoje.
A teraz najlepsze.. za chiny nie kumam jak oni saobie wykombinowali ze za umieszczenie ich marek DEVELOPERZY maj im placic? To oni wydaja MILIARDY $ na rekalme a tu kozwa mac maja za DOPLATA. NORMALNIE SZOK!
Jeszcze moge zrozumiec w poprzednich dekadach auta rzadko przypominaly te prawdziwe wiec co to za reklama ale teraz?
Zupelnie nie ma to uzasadnienia. Jak duzym i skutecznym medim jest umieszczanie aut danej marki jako rezreklamowaniu danego modelu niech posluzy rownoczesna premiera NISSAN GTR na targach w TOKIO i w GT5 PROLOGE.
Jak widac taki NISSAN zdaje sobie swietnie sprawe kto na tym zyskuje.

Krayzie

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 26-11-2006
  • Wiadomości: 780
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1194 dnia: Grudnia 19, 2007, 11:28:52 am »
No tak ale prawda jest taka, że to tym koncernom się płaci za udostępnienie loga firmy i to oni stawiają warunki. Więc to nie wydawca gry decyduje, a tym bardziej nie my...


DawidM

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 30-03-2007
  • Wiadomości: 98
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1195 dnia: Grudnia 19, 2007, 11:29:03 am »
Kolejne 'ale': Kazunori Yamauchi (czy jak on się zwie :)) nie chce by jeden gong kończył wyścig. Za przykład dał trase daytonę i powiedział, że jak przy wyjściu uderzymy lekko w bandę to w grze może to wyglądać niewinnie, w rzeczywistości urwało by pół osi i po wyścigu. On chce uniknąć takich skrajności.

No i Kaz potwierdza to co kiedyś pisałem. Możemy się więc spodziewać zniszczeń ala FORZA 2 co mnie totalnie odrzuca. Takie zniszczenia to nie zniszczenia. To już wolał bym coś na wzór z TOCA.

Chcecie mega realistycznych zniszczeń? To zagrajcie w F1 na PS3. Jeden dzwon i dowidzenia.
buahahaha f1 na ps3 realistyczne:P LOL ta gra sie skonczyla na edycji 2004, a edycja 2003 byla najlepsza, teraz to jeden wielki aracade! nie bredz, bo wrzucasz wiele nieprawdziwych informacji. STOP

Maximmus80

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1196 dnia: Grudnia 19, 2007, 11:37:10 am »
Przeciez to napisalem... ale jesli cie sie wydaje ze na rynku to nie konsument decyduje o warunkach jaki na nim panuja to poweidz to dla SONY ktore tez myslalo ze COS MA WYPRACOWANE i cholota to kupi bez pytania za kazda cene.
Albo NINTENDO ktore chcialo gdzie tam znalezc sobie nisze a sie okazalo ze nie nadaza z popytem.
A myslisz ze deklaracja o zniszczeniach w GT5 to jakis dar z niebios... gdyby nie totalna i bezustanna kytyka napewno by nikt o tym nie pomyslal z POLYPHONY.
Mozesz sie niezgodzic z moja opinia ale to juz bardziej kwestia twojej osobowosci a nie rzeczywistosci. W socjologii mozna pod tym wzgledem podzilic ludzi na SPOLECZENSTWO LOSU i SPOLECZENSTWO WYBORU. A prawda jest penie gdzies posrodku. Generalnie mamy wplyw na rynek i jego warunki.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1197 dnia: Grudnia 19, 2007, 11:43:18 am »
Kolejne 'ale': Kazunori Yamauchi (czy jak on się zwie :)) nie chce by jeden gong kończył wyścig. Za przykład dał trase daytonę i powiedział, że jak przy wyjściu uderzymy lekko w bandę to w grze może to wyglądać niewinnie, w rzeczywistości urwało by pół osi i po wyścigu. On chce uniknąć takich skrajności.

No i Kaz potwierdza to co kiedyś pisałem. Możemy się więc spodziewać zniszczeń ala FORZA 2 co mnie totalnie odrzuca. Takie zniszczenia to nie zniszczenia. To już wolał bym coś na wzór z TOCA.

Chcecie mega realistycznych zniszczeń? To zagrajcie w F1 na PS3. Jeden dzwon i dowidzenia.
buahahaha f1 na ps3 realistyczne:P LOL ta gra sie skonczyla na edycji 2004, a edycja 2003 byla najlepsza, teraz to jeden wielki aracade! nie bredz, bo wrzucasz wiele nieprawdziwych informacji. STOP

Czy model jazdy jest realistyczny to nie wiem bo nigdy F1 nie jeździłem. Ale zniszczenia są z całą pewnością są najbardziej realistycznymi ze wszystkich gier wyścigowych na konsolę. Jak ustawisz 100% symulacji to możesz być pewny że nawet otarcie o koło przeciwnika może zakończyć wyścig.

DawidM

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 30-03-2007
  • Wiadomości: 98
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1198 dnia: Grudnia 19, 2007, 12:05:49 pm »
Kolejne 'ale': Kazunori Yamauchi (czy jak on się zwie :)) nie chce by jeden gong kończył wyścig. Za przykład dał trase daytonę i powiedział, że jak przy wyjściu uderzymy lekko w bandę to w grze może to wyglądać niewinnie, w rzeczywistości urwało by pół osi i po wyścigu. On chce uniknąć takich skrajności.

No i Kaz potwierdza to co kiedyś pisałem. Możemy się więc spodziewać zniszczeń ala FORZA 2 co mnie totalnie odrzuca. Takie zniszczenia to nie zniszczenia. To już wolał bym coś na wzór z TOCA.

Chcecie mega realistycznych zniszczeń? To zagrajcie w F1 na PS3. Jeden dzwon i dowidzenia.
buahahaha f1 na ps3 realistyczne:P LOL ta gra sie skonczyla na edycji 2004, a edycja 2003 byla najlepsza, teraz to jeden wielki aracade! nie bredz, bo wrzucasz wiele nieprawdziwych informacji. STOP

Czy model jazdy jest realistyczny to nie wiem bo nigdy F1 nie jeździłem. Ale zniszczenia są z całą pewnością są najbardziej realistycznymi ze wszystkich gier wyścigowych na konsolę. Jak ustawisz 100% symulacji to możesz być pewny że nawet otarcie o koło przeciwnika może zakończyć wyścig.
ale na realizm sklada sie nie tylko model zniszczen, ale takze(przede wszystkim) model jazdy, fizyka, AI itd.
poza grafika ta gra nie umywa sie do f1 2003.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1199 dnia: Grudnia 19, 2007, 12:14:35 pm »
Kolejne 'ale': Kazunori Yamauchi (czy jak on się zwie :)) nie chce by jeden gong kończył wyścig. Za przykład dał trase daytonę i powiedział, że jak przy wyjściu uderzymy lekko w bandę to w grze może to wyglądać niewinnie, w rzeczywistości urwało by pół osi i po wyścigu. On chce uniknąć takich skrajności.

No i Kaz potwierdza to co kiedyś pisałem. Możemy się więc spodziewać zniszczeń ala FORZA 2 co mnie totalnie odrzuca. Takie zniszczenia to nie zniszczenia. To już wolał bym coś na wzór z TOCA.

Chcecie mega realistycznych zniszczeń? To zagrajcie w F1 na PS3. Jeden dzwon i dowidzenia.
buahahaha f1 na ps3 realistyczne:P LOL ta gra sie skonczyla na edycji 2004, a edycja 2003 byla najlepsza, teraz to jeden wielki aracade! nie bredz, bo wrzucasz wiele nieprawdziwych informacji. STOP

Czy model jazdy jest realistyczny to nie wiem bo nigdy F1 nie jeździłem. Ale zniszczenia są z całą pewnością są najbardziej realistycznymi ze wszystkich gier wyścigowych na konsolę. Jak ustawisz 100% symulacji to możesz być pewny że nawet otarcie o koło przeciwnika może zakończyć wyścig.
ale na realizm sklada sie nie tylko model zniszczen, ale takze(przede wszystkim) model jazdy, fizyka, AI itd.
poza grafika ta gra nie umywa sie do f1 2003.

Na jakiej podstawie oceniasz model jazdy w F1? Grałeś? Na kierownicy? Prowadziłeś kiedyś bolid F1? Czekam niecierpliwie na odpowiedź.