Autor Wątek: Gran Turismo 5  (Przeczytany 1292612 razy)

0 użytkowników i 15 Gości przegląda ten wątek.

crasch

  • He?
  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 17-02-2006
  • Wiadomości: 1 660
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #2680 dnia: Maja 25, 2008, 17:51:57 pm »
Co Ty pierd... maximmus już mi sie nie chce nawet tego komentować, ale pisałem to już weź kurde zobacz na plusy tej gry a nie tylko na to, że nie ma zniszczeń. Ja na brak zniszczeń leje ciepłym moczem, bo gra jest piękna, grywalna i oddaje piękno motoryzacji w każdym momencie (nawet w menu :]). Odpalając tego Prologue czuje się jakbym wkraczał do wirtualnego świata motoryzacji a to chyba już coś. Swoją drogą masz do czego się jeszcze przyczepić prócz braku zniszczeń? Aha zapomniałem nie grałeś w to nawet.
pzdrrrr

nightrunner

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-01-2008
  • Wiadomości: 239
  • Reputacja: 1
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #2681 dnia: Maja 25, 2008, 18:25:17 pm »
Dla mnie w GT najważniejsza jest fizyka jazdy. To dzięki niej jazda furkami w grze w ogóle się nie nudzi (co np. w takim GRID u mnie nastąpiło bardzo szybko). Maximmus, dla Ciebie brak poprawnych kolizji w GT dyskwalifikuje grę - ok, Twoja sprawa (dla mnie np. taki GRID, mimo niezłych zniszczeń, jest właśnie zdyskwalifikowany przez fizykę jazdy).

Dla mnie w GT jest już wielką frajdą powoli zdjąć ze sprzęgła lewą nogę i powolutku, bez pośpiechu ruszyć z miejsca jakąś furką, a co dopiero ruszyć z piskiem takim kultowym już F430. Poprawne wchodzenie w zakręty, albo drift sprawia wrażenie jazdy prawdziwym samochodem... Właściwie co ja gadam, mogę się założyć, że po solidnym treningu danym samochodem w GT (nawet takim F430), jego odpowiednikiem w realu podobnie by się jeździło.

Jednym zdaniem - grając w GT mam bardzo zbliżone odczucia jak przy jeździe prawdziwym samochodem, po prostu "czuć" samochód i sama jazda sprawia masę frajdy.


*grę testowałem na kierownicy, odczucia grających na padzie mogą się różnić...


P.S. jeszcze odnośnie trybu online: w GRIDzie jakoś mimo, że są obecne zniszczenia obserwuję takie same zachowania: jadę sobie, hamuję przed zakrętem, a tu jak mi ktoś nie przywali w bok - ja ląduję na bandzie a koleś z trochę pogniecioną maską spokojnie jedzie dalej... 
Opublikowane: Maj 25, 2008, 18:17:17
Zakupilem PS 3 wraz z GT5, dla mnie niezla kupa :) chociaz graficzka niezla, ale jak widze samochody odbijajace sie od band to lipa straszna, a ze fanem poprzednich czesci nie jestem, GT 5 pelne skreslam z listy zakupow

Hehe, cóż za ironia losu :) Ja właśnie skreśliłem GRIDa z listy zakupów przez kiepski IMO model jazdy :)
A Hard Days Knight

Maximmus80

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #2682 dnia: Maja 25, 2008, 18:57:14 pm »
Cytuj
F1 nie dostarcza takich emocji jak rajdy.
zgodzisz się że to kwestia gustu.... delikatnie mówiąc... bo gdy porówanać ogladalnośc która jest czegoś tam wyznacznikiem to temat mamy zamknięty...

Ale nie trzeba tak. Mam tu do czynienia z ślepo zapatrzonymi fanami... A mi to się ziewać chce jak widze kolejne nic nie wnoszące do seri GT. Czy time trial jest taki WAZNY wystarczy spojrzeć jaka role odgrywa w MENU gier... dodatek :P

Cytuj
obserwuję takie same zachowania: jadę sobie, hamuję przed zakrętem, a tu jak mi ktoś nie przywali w bok - ja ląduję na bandzie a koleś z trochę pogniecioną maską spokojnie jedzie dalej...
to trzeba było jeszce pograc dalej :P... pozatym nie wiedze tu braku "logiki"... czego oczekujesz - ze w realu jego auto by wybuchło?

Cytuj
ale pisałem to już weź kurde zobacz na plusy tej gry a nie tylko na to, że nie ma zniszczeń
a w dupie mam plusy... mogly one byc z 300h  gry temu... teraz to bez znaczenia :P

Cytuj
Odpalając tego Prologue czuje się jakbym wkraczał do wirtualnego świata motoryzacji
to ty moze jeszcze skreta odpal... wtedy to bedziesz miał wrażenia, a zniszczenia dorysowój ołowkiem w real time :D

Ja się uważam za fana GTseri ale jeśli nie ma zmian to niema zmiłuj się... ja się ich DOMAGAM!
I całe szczeście nie tylko ja i te zmiany mają być... oby.

Wiecie co jest najzabawniejsze. To że bronicie jakiś archaizmów niema nic wspólnego z obiektywizmem a jedynie przywiazaniem do marki i wlasną samooceną(nie chce mi się tłumaczyć). Kiedy jednak za 100lat GT otrzyma zniszczenia i swietny tryb online KAŻDY z was zapomni jak to Maximmusowi pisał encyklopedie jak to bez sensowne i bezużyteczne.

JA grałem tyle w GT ze widze dosłownie to gre na wylot, każda WADA i UŁOMNOŚĆ aż mnie kłuje w oczy.
I skończcie pieprzyć że nie grałem to bla bla bla... bo grałem w wszystkie poprtzednie czesci i WSZELKIE DEMA!
A co do chu... tak GIGANTYCZNIE i FENOMENALNIE gra sie rozni od wersji demo... no bez jaj... to załosne.



« Ostatnia zmiana: Maja 25, 2008, 18:59:12 pm wysłana przez Maximmus80 »

crasch

  • He?
  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 17-02-2006
  • Wiadomości: 1 660
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #2683 dnia: Maja 25, 2008, 19:25:00 pm »
Cytuj
a w dupie mam plusy

ano właśnie  :cool: hehe o czym my w ogóle rozmawiamy?  :lol:
Widzę, że... nie dobra ja już nic nie piszę, bo ty na prawdę śmieszny jesteś  :lol: Idź graj w GRIDa, a raczej rozpier... się o każdą bandę. Cóż GT to dla Ciebie za poważna gra IMHO. Z tego co widzę jesteś fanem fajerwerków, zniszczeń, motion blura i pewnie chciałbyś w gridzie jeszcze bullet time'a co?  :lol: Eh nie miałem nic pisać.

Popracuj nad ortografią, pozdro

Cytuj
to załosne
:lol:

Krayzie

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 26-11-2006
  • Wiadomości: 780
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #2684 dnia: Maja 25, 2008, 19:41:12 pm »
Widzę, że crasch stał się fanbojem ps3.  :lol: Jaki ten świat jest nieprzewidywalny. Wcześniej bronił Forzy i innych pozycji na xo a teraz jak wściekły pies atakuje każdego kto coś złego napisze o jakiejkolwiek pozycji na ps3.
Cytuj
F1 nie dostarcza takich emocji jak rajdy.
Ogólnie się zgadzam, przeważnie tak jest. Ale generalizujesz tak, jak byś nie oglądał dzisiejszego wyścigu f1. Był więcej niż emocjonujący.

Cytuj
Zniszczenia powinny wpływać na jazdę to jak wyglądają to już sprawa poboczna.
Amen.


Tarniak

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #2685 dnia: Maja 25, 2008, 19:43:15 pm »
Widzę, że crasch stał się fanbojem ps3.  :lol: Jaki ten świat jest nieprzewidywalny. Wcześniej bronił Forzy i innych pozycji na xo a teraz jak wściekły pies atakuje każdego kto coś złego napisze o jakiejkolwiek pozycji na ps3.

Uważaj, przed chwilą zwróciłem delikatnie na to uwagę i zostałem wyśmiany. :lol:

Maximmus80

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #2686 dnia: Maja 25, 2008, 20:14:57 pm »
Cytuj
Widzę, że... nie dobra ja już nic nie piszę, bo ty na prawdę śmieszny jesteś  Laughing Idź graj w GRIDa, a raczej rozpier... się o każdą bandę.
widzisz... tylko ze dzieki zniszczenia nie moge tak robic jesli chce dojechac na dobrej pozycji... gra wymaga odemnie skupienia, agresji, unikania kolizji i empati - czyli przewidywania często nieracjonalnych posunięć przeciwnika - jak na prawdziwym torze.

Cytuj
GT to dla Ciebie za poważna gra IMHO
ooo stary... tak bo aby grać w GT to trzeba mieć doktorat... człowieku ja studiuje taki kierunek przy których treści z MGS to parodia westernu

Cytuj
Widzę, że crasch stał się fanbojem ps3
masz cos do dodania... ja mam... zbyt mocno zwiazujesz swoje wybory z samooceną - popracuj nad tym, mam nadziej że rozumiesz o co chodzi i nie jest to zbyt "dorosłe" ;P

crasch

  • He?
  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 17-02-2006
  • Wiadomości: 1 660
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #2687 dnia: Maja 25, 2008, 20:25:44 pm »
Cytuj
Widzę, że crasch stał się fanbojem ps3.  Laughing Jaki ten świat jest nieprzewidywalny. Wcześniej bronił Forzy i innych pozycji na xo a teraz jak wściekły pies atakuje każdego kto coś złego napisze o jakiejkolwiek pozycji na ps3.

Tak!! 8-) a forza 2 to prze zajebista gra.
Co do tego bronienia gier na PS3 to bronie tylko GT5P przed osądami maximmusa który nawet w 5tke nie grał a ocenia 'jak ocenia'...

ps. ja myślałem, że fanboy to osoba która uwielbia swoją konsole a inne sprzęty są złe i nie mają do niej polotu, cóż ja niestety uważam X0 za super sprzęt a przede wszystkim za sporą bibliotekę gier.  :mad:

Maximmus80

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #2688 dnia: Maja 25, 2008, 20:34:04 pm »
Tu nie chodzi o fanboystwo itd... ale o fanatyzm... zbyt EMOCJONALNIE związujsze się z produktem, idealizujesz go i nie widzisz wad... a wszelka krytyka wywołuje u ciebie irytacje lub agresje :P

ja jestem "ofiarą" przy temacie GT a inni jak widze mieli z tobą przyjemność w innych działach... co nie zanczy że jakoś czuje się specjalnie pokrzywdzony... umiem się bronić - lingwitycznie też ;)

nightrunner

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-01-2008
  • Wiadomości: 239
  • Reputacja: 1
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #2689 dnia: Maja 25, 2008, 20:48:55 pm »

Cytuj
obserwuję takie same zachowania: jadę sobie, hamuję przed zakrętem, a tu jak mi ktoś nie przywali w bok - ja ląduję na bandzie a koleś z trochę pogniecioną maską spokojnie jedzie dalej...
to trzeba było jeszce pograc dalej :P... pozatym nie wiedze tu braku "logiki"... czego oczekujesz - ze w realu jego auto by wybuchło?


logiki tu nie brakuje, ale podałem ten przykład na to że tu się dzieje to samo w online co GT5Prologue online, tu też, jak ktoś Ci przywali w bok lądujesz poza trasą i masz nikłe szansę na wygraną (brak zniszczeń tu nie gra roli)

Cytuj
widzisz... tylko ze dzieki zniszczenia nie moge tak robic jesli chce dojechac na dobrej pozycji... gra wymaga odemnie skupienia, agresji, unikania kolizji i empati - czyli przewidywania często nieracjonalnych posunięć przeciwnika - jak na prawdziwym torze.

czyli dokładnie tak samo trzeba postępować w GT - jeden błąd i człowiek ląduje za trasą...
różnica jest taka, że w GRIDzie są dodatkowo zniszczenia, za to w GT5:Prologue realistyczny model jazdy. Z tego co mówisz, dla Ciebie idealną grą byłaby GT5 ze zniszczeniami z GRIDa - rozumiem to, ale Ty zrozum, że dla kogoś te zniszczenia mogą być całkowicie zbędne...

Jesli nie podoba Ci się GT - nikt Ci nie każe kupować :)

Zniszczenia na pewno urealniły by rozgrywkę, ale jeśli nei byłyby one realistyczne jak model jazdy czy grafika - starsznie kontrsastowały by z nimi i myślę, że tego boją się wszyscy fani GT (w tym ja).  Dla wielu zniszczenia takei jak w Forzy były by śmieszne w porównaniu z resztą wykonania gry.

Summa summarum zniszczenia wcześniej czy później będa w GT tylko pytanei jak zaawansowane.
A Hard Days Knight

Maximmus80

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #2690 dnia: Maja 25, 2008, 20:55:16 pm »
Cytuj
Zniszczenia na pewno urealniły by rozgrywkę, ale jeśli nei byłyby one realistyczne jak model jazdy czy grafika - starsznie kontrsastowały by z nimi i myślę, że tego boją się wszyscy fani GT (w tym ja).  Dla wielu zniszczenia takei jak w Forzy były by śmieszne w porównaniu z resztą wykonania gry.
a brak zniszceń to nie śmieszny... dopiero padaka... to tak jakby nie uzywac gumki bo nie daje 100% pewności...
i robić to po bożemu do samego końca hahahaha

nightrunner

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-01-2008
  • Wiadomości: 239
  • Reputacja: 1
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #2691 dnia: Maja 25, 2008, 21:07:58 pm »
a brak zniszceń to nie śmieszny... dopiero padaka... to tak jakby nie uzywac gumki bo nie daje 100% pewności...
i robić to po bożemu do samego końca hahahaha

Brak zniszczeń - pod pewnym względem faktycznie śmieszny - ale to samo mogę poweidzieć o tym gloryfikowanym przez Ciebie GRIDzie.

Pamiętaj - generalizować zawsze można (GT beznadziejne bo brak zniszczeń, GRID beznadziejny bo zły model jazdy), widać nie lubisz takeigo podejścia do wyścigów. Koniec, kropka.

A Hard Days Knight

Maximmus80

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #2692 dnia: Maja 25, 2008, 21:10:00 pm »
Nie nie lubie... czy ja karze spalić GT na stosie... GRID dał mi to czego tak bardzo pragnełem grając w GT... uczucia braniu udziału w wyścigu a nie paradzie ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #2693 dnia: Maja 25, 2008, 21:17:37 pm »
Wiecie co jest najzabawniejsze. To że bronicie jakiś archaizmów niema nic wspólnego z obiektywizmem a jedynie przywiazaniem do marki i wlasną samooceną(nie chce mi się tłumaczyć). Kiedy jednak za 100lat GT otrzyma zniszczenia i swietny tryb online KAŻDY z was zapomni jak to Maximmusowi pisał encyklopedie jak to bez sensowne i bezużyteczne.

Maximmus jedynym archaizmem w GT5:P jest brak zniszczeń. Cała reszta czyli oprawa, AI, masa smaczków i CO NAJWAZNIEJSZE model jazdy PRO, który jest nowością to coś czego seria GT nie widziała wcześniej. Opowiadasz bzdury bo nawet nie liznąłeś tej gry przez co wydaje Ci się że nie ma tam nic nowego. Tam po prostu nie ma zniszczeń i to jedyna rzecz, którą mogłeś zobaczyć oglądając filmiki bo o reszcie pojęcia nie masz.


Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #2694 dnia: Maja 25, 2008, 21:19:51 pm »
Z tym AI to też nie jest jeszcze dobrze.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #2695 dnia: Maja 25, 2008, 21:21:44 pm »
Nie nie lubie... czy ja karze spalić GT na stosie... GRID dał mi to czego tak bardzo pragnełem grając w GT... uczucia braniu udziału w wyścigu a nie paradzie ;)

Akurat GIRD nie ma nic wspólnego z uczuciem brania udziału w prawdziwych wyścigach. W prawdziwych wyścigach debile nie jeżdżą pod prąd, masa aut nie wpada na siebie na pierwszym zakręcie i uszkodzone auto nie ma prawa kontynuować wyścig tylko zjeżdża do boksu w celu naprawy lub wycofania się z wyścigu. GRID jest miodny bo jest dziecinnie prosty i daje frajdę bo można sobie rozwalać autka jak na Desturction Derby. Natomiast gra nijak ma się do prawdziwych wyścigów. Baaa już GT5:P bez zniszczeń tutaj lepiej wypada bo w rzeczywistości aby opanować sportowe auto trzeba masy ćwiczeń i skupienia uwagi przez cały wyścig. W GIRD to ja sobie dłubię w zębach jedną ręką a drugą wygrywam wyścig.
« Ostatnia zmiana: Maja 25, 2008, 21:24:27 pm wysłana przez MarcePan »

PS3IDTomasz19

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 02-04-2008
  • Wiadomości: 506
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #2696 dnia: Maja 25, 2008, 21:22:17 pm »
Al nie jest idealne ale też nie można mówić o kretynach jadących w samochodach:) Do do samej fizyki to nie mam zastrzeżeń a tryb pro to brak słów coś wspaniałego czuje sie jak bym jechał swoim focusem idealnie odwzorowane realia samochodowego świadka
« Ostatnia zmiana: Maja 25, 2008, 21:23:52 pm wysłana przez PS3IDTomasz19 »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #2697 dnia: Maja 25, 2008, 21:24:04 pm »
Z tym AI to też nie jest jeszcze dobrze.

Ale lepiej niż w poprzednich odsłonach. Auta przeciwnika często wypadają za trasę, popełniają błędy i potrafią blokować. Na takiej Daytonie łapią tunel za innymi by być szybszym.
Opublikowane: Maj 25, 2008, 21:22:45
Cytuj
F1 nie dostarcza takich emocji jak rajdy.
Ogólnie się zgadzam, przeważnie tak jest. Ale generalizujesz tak, jak byś nie oglądał dzisiejszego wyścigu f1. Był więcej niż emocjonujący.

Niestety nie mogłem go zobaczyć. :( Ubolewam szczerze bo wszędzie trąbią że się działo.

PS3IDTomasz19

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 02-04-2008
  • Wiadomości: 506
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #2698 dnia: Maja 25, 2008, 21:27:17 pm »
No pewnie ze sie działo KUBICA 2 miejsce!!!!!!!!!:):):):)

nightrunner

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-01-2008
  • Wiadomości: 239
  • Reputacja: 1
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #2699 dnia: Maja 25, 2008, 21:27:43 pm »
Jeszcze co do online w GTPrologue: Wszyscy narzekają na niego bo niedzielni kierowcy wpadają jak głupki wypychając na zakręcie jadącego przed nimi. A przecież ten aspekt jest praktycznei taki sam w GRIDzie, tylko tu już nikt na to nie narzeka. Nawet jeśli by jutro wypuścili patch do GT ze zniszczeniami to on nic zasadniczo nie zmieni (ewentualnie możliwość skasowania fury przy pełnej prędkości), ludzie cały czas będą grać nieczysto z prostej zasady - "nikt mi nie broni".  Czy ze zniszczeniami czy bez wpadający na Ciebie koleś będzie tak samo irytujący...
A Hard Days Knight

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #2700 dnia: Maja 25, 2008, 21:29:25 pm »
Lepiej tak, ale jest jeszcze trochę do zrobienia. Jak na razie za dużo skryptowanych akcji i brak reakcji na to co dzieje się na torze (nie u wszystkich).

nightrunner

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-01-2008
  • Wiadomości: 239
  • Reputacja: 1
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #2701 dnia: Maja 25, 2008, 21:32:02 pm »
Lepiej tak, ale jest jeszcze trochę do zrobienia. Jak na razie za dużo skryptowanych akcji i brak reakcji na to co dzieje się na torze (nie u wszystkich).
No skryptowane wyścigi są po to, żeby za każdym razem w takiej misji gdzie trzeba wyprzedzić wszystkich były takei same szanse. A nie raz ktoś (AI) pojedzie idealnie a raz wpadnei w poślizg, wszyscy wypadną z toru a Ty z keipskim czasem i bez wysiłku doejdziesz jakos pierwszy.  Oczywiscie to jeśli chodzi o "misje" bo już w normalnych wyścigach mam nadzieję że podciągną AI i nei będzie mowy o skryptach.
A Hard Days Knight

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #2702 dnia: Maja 25, 2008, 21:37:34 pm »
Ale śmieszne jest gdy za każdym razem przeciwnik wypada w tym samym miejscu. AI w Forzie obyło się bez skryptów i takich akcji jak wypadanie wszystkich poza tor nie ma.

nightrunner

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-01-2008
  • Wiadomości: 239
  • Reputacja: 1
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #2703 dnia: Maja 25, 2008, 21:41:45 pm »
Ale śmieszne jest gdy za każdym razem przeciwnik wypada w tym samym miejscu. AI w Forzie obyło się bez skryptów i takich akcji jak wypadanie wszystkich poza tor nie ma.

Faktycznei nei wygląda to za dobrze, ale jak wspomniałem - mam nadzieję, że w normlanych wyścigach (w misjach czemu nie...)  nie będzie skryptów bo to nie przystoi takiemu tytułowi ja GT :)
A Hard Days Knight

PS3IDTomasz19

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 02-04-2008
  • Wiadomości: 506
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #2704 dnia: Maja 25, 2008, 21:44:02 pm »
Panowie ale to jest demo a i tak potrafi zadziwiać
Żadna gra nie obsługuje 1080p i 60fps i 16 aut na torze a to właśnie wszystko ma GT5P i za to im chwała a to ze poprawią jeszcze tą grę jestem pewien a dużo im już nie zostało niech wprowadzą jeszcze zniszczenia lepsze Al i normalny tryb online bo to co teraz jest to trochę kiepsko jakieś przekłamania wystepują i chyba jest to wina transferu jaki kto posiada tak mi sie przynajmniej wydaje

crasch

  • He?
  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 17-02-2006
  • Wiadomości: 1 660
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #2705 dnia: Maja 25, 2008, 21:48:13 pm »
Tu nie chodzi o fanboystwo itd... ale o fanatyzm... zbyt EMOCJONALNIE związujsze się z produktem, idealizujesz go i nie widzisz wad... a wszelka krytyka wywołuje u ciebie irytacje lub agresje :P

ja jestem "ofiarą" przy temacie GT a inni jak widze mieli z tobą przyjemność w innych działach... co nie zanczy że jakoś czuje się specjalnie pokrzywdzony... umiem się bronić - lingwitycznie też ;)

Emocjonalnie związuje się z produktem?  :D Widzę wady, wadą w GT5P jest brak zniszczeń co nie zmienia faktu, że jest to gra IMHO wybitna, i to zdecydowanie lepsza od poprzednich odsłon a to za sprawą kamery ze środka auta - i powiem szczerze, że gdyby nie ona ani prologue ani fulla bym nie kupił.

Tak ty jesteś ofiarą straszną w temacie GT, ale najwidoczniej nie tylko moją bo jak widać pełno osób się z tobą nie zgadza bo maximmus głupoty piszesz, rozumne, że może Ci sie nie podobać brak zniszczeń ale żeby od razu po całej grze jechać (i kompletnie żadnych plusów nie zauważasz, trzymasz się usilnie tego jednego minusa) a najlepsze jest to, że nawet w to nie grałeś. ps. za bardzo nie wiem ale gdzie jeszcze widziałeś jakieś moje 'ofiary'? Tylko nie pisz o Tarniaku (pozdrawiam :D) czy też Krayzie  :lol:

Co do GT5P to IMHO nie postarali się przy niektórych sceneriach w głównym menu gry - często rozmyte i nieładne tekstury dają po oczach:/. Ale to tylko menu więc można przeżyć.

Cytuj
Ale śmieszne jest gdy za każdym razem przeciwnik wypada w tym samym miejscu. AI w Forzie obyło się bez skryptów i takich akcji jak wypadanie wszystkich poza tor nie ma.

No dokładnie, to jest irytujące jeżeli chodzi o przeciwników. Ogólnie to, że wypadają to super posunięcie (w końcu nie jadą idealnie) ale widać, że to typowy skrypt niestety (niedawno robiłem pewien wyścig w A Class i próbowałem chyba z 50-razy zanim się udało i za każdym razem każde auto jechało tak samo i w tych samych miejscach wypadali - zawsze wiedziałem jak najlepiej przejechać pierwszy zakręt)...

nightrunner

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-01-2008
  • Wiadomości: 239
  • Reputacja: 1
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #2706 dnia: Maja 25, 2008, 21:49:26 pm »
Panowie ale to jest demo a i tak potrafi zadziwiać
Żadna gra nie obsługuje 1080p i 60fps i 16 aut na torze a to właśnie wszystko ma GT5P i za to im chwała a to ze poprawią jeszcze tą grę jestem pewien a dużo im już nie zostało niech wprowadzą jeszcze zniszczenia lepsze Al i normalny tryb online bo to co teraz jest to trochę kiepsko jakieś przekłamania wystepują i chyba jest to wina transferu jak kto posiada tak mi sie przynajmniej wydaje

Co fakt to fakt - na pewno przez ten rok jeszcze dużo poprawią i dużo dodadzą (póki co Prologue jest można powiedzieć punktem wyjścia).

A wracając do Prologue'a: czy zauważyliście, że tych miejscówek co są w menu na mapie świata co parę dni przybywa? Może tylko ja mam takie zwidy, ale daję głowę, że wczesniej było ich z połowa mniej. Zakładając że nowa kropeczka to nowa ukończona trasa do pełnego GT5 można się rozmarzyć ile tego będzie (plus dojdą przecież oczywiście trasy "nierzeczywiste", np. pamiętny, świetny deep forest) :D
« Ostatnia zmiana: Maja 25, 2008, 21:51:35 pm wysłana przez nightrunner »
A Hard Days Knight

PS3IDTomasz19

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 02-04-2008
  • Wiadomości: 506
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #2707 dnia: Maja 25, 2008, 21:53:45 pm »
Mam nadzieje ze wprowadzą jeszcze zmienne warunki pogodowe to już wtedy będzie wypas na całego:)

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #2708 dnia: Maja 25, 2008, 21:58:49 pm »
Z tym AI nie oczekiwał bym poprawy..tak samo było w demach na ps2. Nie mówię już o szumnie zapowiedzianej 3-ce z "fenomenalnym" AI. Co do zniszczeń to ujmę to tak, po co mi bardzo "fajny" tryb Pro skoro Fizyka(detekcja kolizji) stoi na takim niskim poziomie. Pozostaje time-trial u qumpla..Niestety takie jest Polyphony. :(

nightrunner

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-01-2008
  • Wiadomości: 239
  • Reputacja: 1
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #2709 dnia: Maja 25, 2008, 22:03:50 pm »
Z tym AI nie oczekiwał bym poprawy..tak samo było w demach na ps2. Nie mówię już o szumnie zapowiedzianej 3-ce z "fenomenalnym" AI. Co do zniszczeń to ujmę to tak, po co mi bardzo "fajny" tryb Pro skoro Fizyka(detekcja kolizji) stoi na takim niskim poziomie. Pozostaje time-trial u qumpla..Niestety takie jest Polyphony. :(

No tryb "PRO" po to aby jeszcze realistyczniej się prowadziło samochód, a co za tym idzie czerpać większą frajdę z jazdy (niestety aż do walnięcia w coś :) )
« Ostatnia zmiana: Maja 25, 2008, 22:18:58 pm wysłana przez nightrunner »
A Hard Days Knight

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #2710 dnia: Maja 25, 2008, 22:19:14 pm »
Jakiś czas temu sam psioczyłem na brak zniszczeń w GT, jednak gdy przejechałem kilka wyścigów w GT5P zadałem sobie pytanie - po co są mi potrzebne zniszczenia, skoro nawet ich nie zobaczę. Chodziło o to, iż chcąc wygrać musiałem być maksymalnie skupiony i nie mogłem sobie pozwolić na zderzenie. I tak też jeździłem. Owszem, zniszczenia muszą się w końcu pojawić, ale dla mnie nic nie zmienią. Podobnie jest w Forzie. Niby są, jednak oglądam je raz na pewien czas.

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #2711 dnia: Maja 25, 2008, 22:21:31 pm »
Z tym AI nie oczekiwał bym poprawy..tak samo było w demach na ps2. Nie mówię już o szumnie zapowiedzianej 3-ce z "fenomenalnym" AI. Co do zniszczeń to ujmę to tak, po co mi bardzo "fajny" tryb Pro skoro Fizyka(detekcja kolizji) stoi na takim niskim poziomie. Pozostaje time-trial u qumpla..Niestety takie jest Polyphony. :(

No tryb "PRO" po to aby jeszcze realistyczniej się prowadziło samochód, a co za tym idzie czerpać większą frajdę z jazdy:)
Wiesz co ja rozumie przez tryb Pro, oprócz prowadzenia samochodu i jego różnicy w poszczególnych modelach, co Gt się nieźle udało w demie. Chce aby ten tryb miał detekcje kolizji na poziomie min. Forzy a najlepiej Grida, AI dopieszczone jak w F1 2003, zniszczenia mechaniczne(opcja wł. lub wył.), ślady hamowania na torze(znów np. kłania się forza), zmienne warunki i przesychanie toru(to już było w tak starej grze jak Grand Prix 3). Przez to rozumie tryb PRO. Bo tryb PRO=Professional. Czyli dla ludzi którzy oprócz podziwiania grafiki, samochodów, przejechania się dla zabawy itd. oczekują czegoś więcej. Jak widać Polyphony ma inne pojęcie na ten temat, hmmm..bardziej artystyczne ale nie profesjonalne.

nightrunner

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-01-2008
  • Wiadomości: 239
  • Reputacja: 1
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #2712 dnia: Maja 25, 2008, 22:26:07 pm »
Z tym AI nie oczekiwał bym poprawy..tak samo było w demach na ps2. Nie mówię już o szumnie zapowiedzianej 3-ce z "fenomenalnym" AI. Co do zniszczeń to ujmę to tak, po co mi bardzo "fajny" tryb Pro skoro Fizyka(detekcja kolizji) stoi na takim niskim poziomie. Pozostaje time-trial u qumpla..Niestety takie jest Polyphony. :(

No tryb "PRO" po to aby jeszcze realistyczniej się prowadziło samochód, a co za tym idzie czerpać większą frajdę z jazdy:)
Wiesz co ja rozumie przez tryb Pro, oprócz prowadzenia samochodu i jego różnicy w poszczególnych modelach, co Gt się nieźle udało w demie. Chce aby ten tryb miał detekcje kolizji na poziomie min. Forzy a najlepiej Grida, AI dopieszczone jak w F1 2003, zniszczenia mechaniczne(opcja wł. lub wył.), ślady hamowania na torze(znów np. kłania się forza), zmienne warunki i przesychanie toru(to już było w tak starej grze jak Grand Prix 3). Przez to rozumie tryb PRO. Bo tryb PRO=Professional. Czyli dla ludzi którzy oprócz podziwiania grafiki, samochodów, przejechania się dla zabawy itd. oczekują czegoś więcej. Jak widać Polyphony ma inne pojęcie na ten temat, hmmm..bardziej artystyczne ale nie profesjonalne.

W grze tryb PRO wyraźnie odnosi się do fizyki jazdy, ale oczywiście rozumiem co chcesz powiedzieć. Byłoby fajnie jakby to zaimplementowali...

 Należy wziąć pod uwagę to, że to jest tylko prolog do pełniaka, więc musza zostawić parę rzeczy aby zachęcić wszystkich co już kupili bądź nie kupili Prologue'a :D

pozdro!
A Hard Days Knight

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #2713 dnia: Maja 25, 2008, 22:32:35 pm »
Też Cię rozumie, poczekamy na pełną wersje.

Pozdro!

Maximmus80

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #2714 dnia: Maja 25, 2008, 23:05:49 pm »
Cytuj
Wiesz co ja rozumie przez tryb Pro, oprócz prowadzenia samochodu i jego różnicy w poszczególnych modelach, co Gt się nieźle udało w demie. Chce aby ten tryb miał detekcje kolizji na poziomie min. Forzy a najlepiej Grida, AI dopieszczone jak w F1 2003, zniszczenia mechaniczne(opcja wł. lub wył.), ślady hamowania na torze(znów np. kłania się forza), zmienne warunki i przesychanie toru(to już było w tak starej grze jak Grand Prix 3). Przez to rozumie tryb PRO. Bo tryb PRO=Professional. Czyli dla ludzi którzy oprócz podziwiania grafiki, samochodów, przejechania się dla zabawy itd. oczekują czegoś więcej. Jak widać Polyphony ma inne pojęcie na ten temat, hmmm..bardziej artystyczne ale nie profesjonalne.
I Crash jak widać nie tylko mi coś nie nie podoba... całkowiecie się pod tym podpisuje...

pozatym GRAŁEM W DEMO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! więc się odwalcie :P

pozatym co to za gadanie czy ta grze to coś można wybaczyć bo to "demo"... żadne demo skoro trzeba zapłacić...
Jest to gra... tylko że uboga...

nightrunner

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-01-2008
  • Wiadomości: 239
  • Reputacja: 1
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #2715 dnia: Maja 25, 2008, 23:49:53 pm »
pozatym GRAŁEM W DEMO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! więc się odwalcie :P

pozatym co to za gadanie czy ta grze to coś można wybaczyć bo to "demo"... żadne demo skoro trzeba zapłacić...
Jest to gra... tylko że uboga...

1. Demo dosyć się różni od "pełnego" Prologue'a

2. Nie mówiłem, że to demo, tylko, że to prolog, który IMO nie można uważać za demko

3. Uboga gra...? Ile samochodów będzie w pełnej wersji GRIDa?  (w GT5: Prologue jest ponad 70)
A Hard Days Knight

Maximmus80

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #2716 dnia: Maja 26, 2008, 00:11:21 am »
Twierdzisz ze pelna wersja GT5P rozni sie od wersji demo REWOLUCYJNIE? Wprowadzono NOWE diametralnie zmieniajace rozgrywke elementy, jednym slowem REWOLUCJE? Hmmm ciekawe czy POLYPHONE wogole wie ze ich DEMO nawet nie PRZYPOMINA finalnego produktu... I czemu mozna oceniac GRID po demie a GT5p juz nie? Zagadki dla Woloszczanskiego?

nightrunner

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-01-2008
  • Wiadomości: 239
  • Reputacja: 1
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #2717 dnia: Maja 26, 2008, 08:08:38 am »
Twierdzisz ze pelna wersja GT5P rozni sie od wersji demo REWOLUCYJNIE? Wprowadzono NOWE diametralnie zmieniajace rozgrywke elementy, jednym slowem REWOLUCJE? Hmmm ciekawe czy POLYPHONE wogole wie ze ich DEMO nawet nie PRZYPOMINA finalnego produktu... I czemu mozna oceniac GRID po demie a GT5p juz nie? Zagadki dla Woloszczanskiego?

Ale ja przecież nic takiego nie mówiłem - wmawiasz mi rzeczy, których nie mówiłem. Użyłem sformułowania "dosyć się różni", ale o REWOLUCJI nie wspominałem (zwrot jakby nowy gatunek gier odkryli).
A Hard Days Knight

rainuS

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-04-2005
  • Wiadomości: 165
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #2718 dnia: Maja 26, 2008, 09:26:16 am »
3. Uboga gra...? Ile samochodów będzie w pełnej wersji GRIDa?  (w GT5: Prologue jest ponad 70)
No nie wiem jaki sens ma to porownanie? To tak jakbys porownywal ilosc samochodow z Prologa z tymi, ktore sa w dowolnym Ridge Racerze... I jeszcze moglbys powiedziec, ze w serii Namco nie ma realnych fur, w GT sa :P GRID widocznie nie potrzebuje az tylu aut, to czysty arcade, gra natychmiastowa, z modelem jazdy przystepnym dla kazdego (nawet totalny amator bez problemu wejdzie w zakret). GT5:P to gra, ktora z zalozenia ma byc symulatorem, gra na bardzo dlugie godziny. Gracz spedzajacy setki godzin przed tym tytulem musi miec duzy wybor w furach, zeby nie znudzic sie nim (szczegolnie biorac pod uwage ilosc tras...). No i chyba najwazniejsze- zniszczenia. Przy takiej ilosci samochodow w GRID`zie zniszczenia wygladaja niesamowicie, w Prologu mozesz dalej odbijac sie od scian jak w pierwszym GT za czasow PSX`a... Zniszczenia w tej serii powinny pojawic sie juz duzo wczesniej, tak samo jak zmienne warunki pogodowe. Ale i tak jest postep (widok z kokpitu).

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #2719 dnia: Maja 26, 2008, 10:23:26 am »
3. Uboga gra...? Ile samochodów będzie w pełnej wersji GRIDa?  (w GT5: Prologue jest ponad 70)

Bardzo dobre pytanie. W GRID jest coś około 50 aut więc mogli sobie pozwolić na zniszczenia bo dużo roboty nie mieli. Weźmy teraz pod uwagę takie GT4 gdzie aut jest ponad 600 więc. To mówi samo za siebie.

Jeszcze taka mała uwaga. Każda inna gra wyścigowa przy produkcie Polyphony wypada jak demko. Czy to GRID, czy FM2 czy inne gry wyścigowe można uznać jako dema bo liczba aut jak i tras w serii GT jest zawsze znacznie większa niż u konkurencji.

GT5:P, które kosztuje 100zł ma więcej aut niż pełnoprawna gra za 200zł czyli GRID. Obsługa kierownicy w GT5:P to też różnica niebo a ziemia jeśli porównać to do GRID'a. Także jak ktoś pisze o ubogości to niech spojrzy najpierw jak wypadają inne gry przy serii GT bo wypadają straszliwie biednie.