Autor Wątek: Gran Turismo 5  (Przeczytany 1289470 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4280 dnia: Grudnia 21, 2009, 23:48:32 pm »
Jak wyłączyć te wspomagania? Bodajże traction control jest na 7 jak gram na padzie. Jak podłączę kierownicę to będę mógł to wyłączyć? Wkurzające dość.

A żeby być modnym to dziś ugrałem padem 1.41.1(i costam :P) :angel:

pawel_k

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4281 dnia: Grudnia 22, 2009, 00:04:22 am »
jednak wrocilem na kolejnych pare kolek, moj czasz to
1:38:471
oczywiscie na padzie :( strasznie zaluje ze nie mam jak podlaczyc kierownicy, mysle ze moglibyśmy ostro powalczyc o czas ;) na padzie duzo wicej nie zdzialam, wysokie 1:37 jest realne, ale mimo wszystko precyzji (szczegolnie na wyjsciu z zakretu) za bardzo nie mam :(
« Ostatnia zmiana: Grudnia 22, 2009, 00:28:49 am wysłana przez pawel_k »

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4282 dnia: Grudnia 22, 2009, 02:48:24 am »
Jeszcze jeden kamyczek do ogródka o nazwie fizyka w GT5:Academy - pomijając umiejętności kierowcy IMO w grze wygląda to identycznie!


I auto nie eksplodowało? To musi być jakiś fake albo GT5 bo Forza zachowuje się o wiele lepiej, realniej!
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4283 dnia: Grudnia 22, 2009, 04:51:18 am »
Kontynuując pojedynek z Marcepanem, umieszczam swój kolejny czas: 1'36.892

Jak poprawię, dawno nieruszany przeze mnie, czas zwykłym Nissanem, to może wbije się do top 10 ogólnych wyników.

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4284 dnia: Grudnia 22, 2009, 15:30:59 pm »
Marcepana czas 1.36.848  :grin: piter wymiękasz?
« Ostatnia zmiana: Grudnia 22, 2009, 15:35:30 pm wysłana przez Tomasz »

Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4285 dnia: Grudnia 22, 2009, 19:28:41 pm »
Marcepana czas 1.36.848  :grin: piter wymiękasz?

Weźcie go odbanujcie może co? :P Bo to trochę głupio wygląda :D

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4286 dnia: Grudnia 22, 2009, 20:03:05 pm »
Marcepana czas 1.36.848  :grin: piter wymiękasz?

Weźcie go odbanujcie może co? :P Bo to trochę głupio wygląda :D

Z tego co wiem to jest odbanowany tylko coś nie chce wracać :P.

Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4287 dnia: Grudnia 22, 2009, 20:49:46 pm »
trochę się poprawiłem...

1'42.106

Jak coś zapisałem powtórkę więc jak będzie mi się chciało, to może wrzucę wam plik :wink:

Jak wy kręcicie te czasy... Bo ja ten co zrobiłem to dosłownie na granicy przyczepności o__O ?? Kontrole trakcji mam na 7 ustawioną... Oczywiście skrzynia biegów ręczna...

BudziejPL

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 13-01-2008
  • Wiadomości: 203
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4288 dnia: Grudnia 22, 2009, 21:19:19 pm »
Dobra wszyscy się chwalą to i ja wrzucę czas:
1:40:278
zrobiony na jednym z pierwszych okrążeń, pad, automat, kontrola trakcji na 7.
Teraz jakoś nie mogę go pobić ale regularnie mam czas gorszy o jakieś 0,4 - 0,6 sek. Może warto by pomyśleć nad jakimś tymczasowym tematem gdzie byłby prowadzony jakiś ranking forumowych czasów? Wiadomo by było kto najszybszy na padzie kto na kierze, no i oddzielny ranking dla Pitera_neo i Marcysia (jakby wrócił) :)

pawel_k

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4289 dnia: Grudnia 22, 2009, 21:42:25 pm »
trochę się poprawiłem...

1'42.106

Jak coś zapisałem powtórkę więc jak będzie mi się chciało, to może wrzucę wam plik :wink:

Jak wy kręcicie te czasy... Bo ja ten co zrobiłem to dosłownie na granicy przyczepności o__O ?? Kontrole trakcji mam na 7 ustawioną... Oczywiście skrzynia biegów ręczna...
z rad jakie mogę udzielić to dla grających na padzie:
- absolutnie nie dopuszczać do nadsterowności, minimalna ucieczka to 0,2-0,5s straty na zakręt,
- gałką skrętu trzeba lekko operować, mocne skręcenie do końca powoduje ostrą reakcję i jest niebezpieczne,
- przy wejściu w zakręt absolutnie nie można dawać mocno po heblach jednocześnie skręcając - zarzut tyłem gwarantowany, najlepiej hamować przed zakrętem, a ewentualne dohamowanie robić przed szczytem zakrętu przy odpuszczonym skręcie (lepiej minimalnie odjechać od szczytu niż zarzucić tyłem)
- w szczycie zakrętu nie dodajemy mocno gazu, co najwyżej lekko trzymamy gaz lub pulsacyjnie dajemy troszkę i odpuszczamy - pozwoli to nie stracić prędkości w łuku bez zarzucania tyłem,
- na wyjściu ja stosuję zasadę: na zmianę skręt, odpuszczenie skrętu z jednoczesnym dodawaniem gazu, odpuszczenie gazu z jednoczesnym dodaniem skrętu, odpuszczenie skrętu itd. czym bardziej jesteśmy końca zakrętu tym dłużej trzymamy gaz a mniej skręt, aby się zmieścić w łuku...

brzmi to może śmiesznie dla grających na kierownicy ale na padzie dobrze jechać jest ciężko... jak chcesz to looknij mój replay (wczoraj był na ok. 220 miejscu), TC chyba mam w nim chyba na 3, aczkolwiek czasy mam podobne na 1 i na 7, więc to bardziej chodzi o jechanie na granicy działania TC niż jego wykorzystywanie... dzisiaj na spokojnie z jechałem z moim duchem i mogę stwierdzić że mam w miarę wolny początek, ale końcówkę (ostatnie 4 zakręty do wjazdu na owal) mam myślę dość szybką bo w tamtym miejscu nie mogę powtórzyć swojego czasu...
« Ostatnia zmiana: Grudnia 22, 2009, 21:49:19 pm wysłana przez pawel_k »

Spyro

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 14-12-2008
  • Wiadomości: 490
  • Reputacja: 3
  • PS3 ID---->Sqero
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4290 dnia: Grudnia 22, 2009, 22:43:26 pm »
Dzisiaj wymęczyłem 1:41:918 nie wiem moze uda sie go jeszcze pobic...najgorszy jest pierwszy zakręt w prawo po prostej, jeśli go zaliczę dobrze przeważnie pobijam rekord  :P

Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4291 dnia: Grudnia 22, 2009, 23:26:04 pm »
z rad jakie mogę udzielić to dla grających na padzie:

Ja właśnie jeżdżę na kierownicy :wink:

Powiem, że jak próbuje wycisnąć te uber czasy... To się dopiero docenia ten niesamowity model jazdy... Przecież każda reakcja na mój ruch, każdy mój błąd się liczy... Tego w innych samochodówkach nie ma...

pawel_k

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4292 dnia: Grudnia 22, 2009, 23:28:10 pm »
z rad jakie mogę udzielić to dla grających na padzie:

Ja właśnie jeżdżę na kierownicy :wink:
a to sorry :D
Powiem, że jak próbuje wycisnąć te uber czasy... To się dopiero docenia ten niesamowity model jazdy... Przecież każda reakcja na mój ruch, każdy mój błąd się liczy... Tego w innych samochodówkach nie ma...
z gier na ps3 - Ferrari Challenge, Supercar Challenge ;)

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4293 dnia: Grudnia 22, 2009, 23:45:35 pm »
Powiem, że jak próbuje wycisnąć te uber czasy... To się dopiero docenia ten niesamowity model jazdy... Przecież każda reakcja na mój ruch, każdy mój błąd się liczy... Tego w innych samochodówkach nie ma...
z gier na ps3 - Ferrari Challenge, Supercar Challenge ;)
Polemizowałbym. IMO jednak, najnowsze demko GT5 - udowadnia, że nie ma równie realistycznych ścigałek. Ferrari Challenge, Supercar Challenge - są wymagające, ale nie czuć tak dokładnie samochodu jak w produkcji polyphony.

Wiadomość scalona: Grudnia 22, 2009, 23:53:26 pm
Marcepana czas 1.36.848  :grin: piter wymiękasz?
Narazie się poddaje. Mógłbym jeszcze poprawić swój czas, ale to góra o 0.2 sekundy, na lepsze czasy nie mam pomysłu. Osatnio kupiłem Uncharted 2 i Motorstorma 2, pierwsza gra jeszcze w folii, a druga odpalana tylko na kilka godzin - wszystko przez GT: Academy  :D Teraz dam odpocząć kierownicy ( i Marcepanowi  :lol: ) i zagłębię się w przygody Nathan Drake-a.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 22, 2009, 23:53:26 pm wysłana przez Piter_neo »

pawel_k

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4294 dnia: Grudnia 23, 2009, 00:02:26 am »
Powiem, że jak próbuje wycisnąć te uber czasy... To się dopiero docenia ten niesamowity model jazdy... Przecież każda reakcja na mój ruch, każdy mój błąd się liczy... Tego w innych samochodówkach nie ma...
z gier na ps3 - Ferrari Challenge, Supercar Challenge ;)
Polemizowałbym. IMO jednak, najnowsze demko GT5 - udowadnia, że nie ma równie realistycznych ścigałek. Ferrari Challenge, Supercar Challenge - są wymagające, ale nie czuć tak dokładnie samochodu jak w produkcji polyphony.
dla ścisłości - w poprzednim poście nie stwierdzałem, że te gry są lepsze/gorsze od GT5, pisałem tylko że w tych grach też można spotkać co najmniej taką samą przyjemność z obcowania w modelem jazdy jak w GT5 :)

co mimo wszystko nie zmienia faktu że te gry są jak na razie dla mnie lepsze niż GT5 ;) czuć w nich samochód co najmniej tak samo dobrze, ale mimo wszystko GT5 ma więcej braków w symulacji niż FC czy SC. może jakbym zagrał na kierownicy w najnowsze demo z poprawioną fizyką to bym zmienił zdanie, bo na padzie to gra ssie po całości...
« Ostatnia zmiana: Grudnia 23, 2009, 00:09:04 am wysłana przez pawel_k »

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 848
  • Reputacja: 16
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4295 dnia: Grudnia 23, 2009, 09:39:59 am »
Cytuj
bo na padzie to gra ssie po całości...
bo na padzie nie gra się w symulacje i tyle

pawel_k

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4296 dnia: Grudnia 23, 2009, 10:28:33 am »
Cytuj
bo na padzie to gra ssie po całości...
bo na padzie nie gra się w symulacje i tyle
niby tak, ale to czy w symulacje będzie przyjemnie się grało na padzie zależy tylko i wyłącznie od developerów - dobra gra powinna być zoptymalizowana również pod pada. i z tym polyphony ma problem - a wystarczyłoby zrobić mniej bezpośrednie odwzorowanie skręconej gałki na skręt kół (natychmiastowe odchylenie gałki do końca nie powinno gwałtownie skręcać kół na 100% ale progresywnie w ułamku sekundy zwiększać ich wychylenie), a także lepiej odwzorować nacisk spustów na gaz i hamulec.
ten sam problem ma też np. NFS: Shift (podobno po patchu jest lepiej), natomiast zupełnie nie ma z tym problemu Ferrari i Supercar Challenge (wiem że nudzę z nimi) - gra jest dobrze zrobiona i pod pada i pod kierownicę...

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4297 dnia: Grudnia 23, 2009, 10:41:12 am »
Pod pada będzie tryb Normal...

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4298 dnia: Grudnia 23, 2009, 10:57:32 am »
Zagrałem i tak, fizyka owszem jest bardzo fajna na kierownicy(czuć lepiej charakter samochodów niż w FM3), bo na padzie to grać się w to nie da, nie jest dostosowana do niego, zbyt czułe ustawienia itd.(szkoda), detekcja kolizji to dla mnie drobny retusz względem Gt5P, nie wiem czym się tu zachwycacie, daleko tu jeszcze do serii z FM w tytule. Doczepie się dwóch kwestii, waga pojazdu, nie wiem, dziwnie mi się nim jeździło po przesiadce z FM3, i nie czuję w tej grze w ogóle asfaltu, to gdzie w Fm3 czuć to bardzo dobrze. Mówiąc krótko widać że Polyphony coś tam kombinuję i idą w dobrym kierunku, zobaczymy jak to będzie wyglądało w pełnej wersji(na pewno będzie to bardzo dobra gra, bo Sony inaczej by Panów z Polyphony zabiło :P ). Póki co całościowo FM3 dla mnie ma lepszy model jazdy, z kolei seria GT oddaję lepiej charakter samochodów i smaczki z nimi związanymi.

Widzę że tu taka sama walka o ułamki sekund jak w było w demie FM3 w trybie Hot lap było. Można powiedzieć że wciąga. ;)

Kaszkietowy

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 13-11-2008
  • Wiadomości: 421
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4299 dnia: Grudnia 23, 2009, 12:34:27 pm »
Widzę że tu taka sama walka o ułamki sekund jak w było w demie FM3 w trybie Hot lap było. Można powiedzieć że wciąga. ;)

Takie walki o ułamki sekundy, były jeszcze wcześniej zanim w ogóle ktokolwiek wiedział co to Forza. W każdej części Time Trial jest tak miodny, że ludzie godzinami siedzą i pobijają rekordy.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 23, 2009, 17:31:34 pm wysłana przez Kaszkietowy »

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4300 dnia: Grudnia 23, 2009, 12:40:33 pm »
Widzę że tu taka sama walka o ułamki sekund jak w było w demie FM3 w trybie Hot lap było. Można powiedzieć że wciąga. ;)

Takie walki o ułamki sekundy, były jeszcze wcześniej zanim w ogóle ktokolwiek wiedział co to Forza. W każdej części Time Trial jest tak miodny, że ludzie godzinami siedzą i pobijają rekordy.

Kompleksy masz jakieś na punkcie tej gry, ja grałem w tak miodny TT w innych racerach zanim jeszcze Gt nie wyszło. Możemy kontynuować, tylko:

A) po co?!

B) to wątek głównie o GT :)

C) podzieliłem się swoimi uwagami, a Ty już szukasz zaczepki, wyluzuj Święta są. :angel:

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4301 dnia: Grudnia 23, 2009, 15:32:06 pm »
Zagrałem i tak, fizyka owszem jest bardzo fajna na kierownicy(czuć lepiej charakter samochodów niż w FM3), bo na padzie to grać się w to nie da, nie jest dostosowana do niego, zbyt czułe ustawienia itd.(szkoda), detekcja kolizji to dla mnie drobny retusz względem Gt5P, nie wiem czym się tu zachwycacie, daleko tu jeszcze do serii z FM w tytule. Doczepie się dwóch kwestii, waga pojazdu, nie wiem, dziwnie mi się nim jeździło po przesiadce z FM3, i nie czuję w tej grze w ogóle asfaltu, to gdzie w Fm3 czuć to bardzo dobrze. Mówiąc krótko widać że Polyphony coś tam kombinuję i idą w dobrym kierunku, zobaczymy jak to będzie wyglądało w pełnej wersji(na pewno będzie to bardzo dobra gra, bo Sony inaczej by Panów z Polyphony zabiło :P ). Póki co całościowo FM3 dla mnie ma lepszy model jazdy, z kolei seria GT oddaję lepiej charakter samochodów i smaczki z nimi związanymi.

Widzę że tu taka sama walka o ułamki sekund jak w było w demie FM3 w trybie Hot lap było. Można powiedzieć że wciąga. ;)
A moge zapytać po jaką cholere wtrącasz znów temat o Forza3?

Kaszkietowy

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 13-11-2008
  • Wiadomości: 421
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4302 dnia: Grudnia 23, 2009, 19:50:51 pm »
Póki co całościowo FM3 dla mnie ma lepszy model jazdy, z kolei seria GT oddaję lepiej charakter samochodów i smaczki z nimi związanymi.

Pomijając już fakt, że to zdanie przeczy samo sobie, to mam pytanie. Na jakiej kierownicy i z jak ustawionym FF grałeś w GT5:Academy?

Swoją drogą, to może lepszy dla Ciebie znaczy po prostu taki, który daje Ci więcej radości z gry. Dla niektórych model jazdy z Dirt'a jest lepszy od tego z GT.

Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4303 dnia: Grudnia 23, 2009, 19:55:29 pm »
Na jakiej kierownicy i z jak ustawionym FF grałeś w GT5:Academy?

Istnotne też jest by kierownica ustawiona była w odpowiedniej zakładce na "Simulation"... Domyślnie NIE jest... Wtedy wszelkie wspomaganie Force Feedbacka jest wyłączone, i naprawdę czuć kiedy trzeba zrobić kontrę...

Kaszkietowy

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 13-11-2008
  • Wiadomości: 421
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4304 dnia: Grudnia 23, 2009, 21:15:56 pm »
Gdzie się to przestawia? Nie wiedziałem o tym.

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4305 dnia: Grudnia 23, 2009, 21:16:21 pm »
Na kierze Logitech Driving Force GT, było wszystko ustawione tak jak być powinno. :)

@ Kaszkietowy

To zdanie nie przeczy samemu sobie. Przeczytaj jeszcze raz i potem weź sobie pod uwagę co wpływa na model jazdy. Tu nie chodzi już o radość, tu chodzi o reakcję jakie wykonuję kółkiem w zależności od sytuacji, od tego co czuję podczas jazdy etc.

@ Tomasz

Tylko sobie porównałem, tak jak porównujecie sobie do Super Car Challenge(notabene świetna gra) itd. Resztę przemilczę.

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4306 dnia: Grudnia 23, 2009, 21:20:21 pm »
Kto porównuje to porównuje ja sie słowem na temat innych gier nie odzywam

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4307 dnia: Grudnia 23, 2009, 21:43:01 pm »
OK, dlatego kończymy tą dyskusję bo ona do niczego nie doprowadza, poza czepialstwem się.

Kaszkietowy

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 13-11-2008
  • Wiadomości: 421
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4308 dnia: Grudnia 23, 2009, 22:05:49 pm »

@ Kaszkietowy
Tu nie chodzi już o radość, tu chodzi o reakcję jakie wykonuję kółkiem w zależności od sytuacji, od tego co czuję podczas jazdy etc.

Yhm. To akurat dla mnie GT Academy jest tutaj bezkonkurencyjne. No ale każdy może sobie myśleć co chce. Grałem w Supercar challenge i jestem skory stwierdzić że Polyphony przebiło nawet ich pod względem modelu jazdy.

Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4309 dnia: Grudnia 23, 2009, 22:11:11 pm »
Gdzie się to przestawia? Nie wiedziałem o tym.

Options -> zakładka Logitech Sterring Controllers -> Steering Settings -> z rozwijanej listy "Sterring Type" wybieramy "Simulation" (jest jeszcze Amateur, Professional ale Symulacja jest najmocniejsza :wink:)

W tym samym oknie zmienisz jeszcze siłę Force Feedback i Asyste kierownicy...

Choć teraz patrze, że ustawienie to niby nie jest dla Driving Force Pro i GT.... Nie wiedzieć czemu ja odczuwam pewne różnice o_O
« Ostatnia zmiana: Grudnia 23, 2009, 22:12:43 pm wysłana przez Mrocz »

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4310 dnia: Grudnia 23, 2009, 22:12:13 pm »
Myślę że najlepiej po prostu by było kiedyś wynająć jakieś lokum, przywieźć sprzęty i wymienić się doświadczeniem, poglądami itd. :)

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4311 dnia: Grudnia 23, 2009, 22:42:20 pm »
Myślę że najlepiej po prostu by było kiedyś wynająć jakieś lokum, przywieźć sprzęty i wymienić się doświadczeniem, poglądami itd. :)

... czyli zrobić zlot GO.

Ja się zastanawiam jak wygląda jazda szutrowa w GT5. Skoro na asfalcie jeździ się rewelacyjnie i baardzo realistycznie, to zapewne i jazda po szutrze oddana jest bardzo realistycznie.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4312 dnia: Grudnia 23, 2009, 22:48:42 pm »
Cytuj
Ja się zastanawiam jak wygląda jazda szutrowa w GT5. Skoro na asfalcie jeździ się rewelacyjnie i baardzo realistycznie, to zapewne i jazda po szutrze oddana jest bardzo realistycznie.
ja do puki nie zagram to się nie wypowiem..ale mam obawy że twój cytat może być taki:
Cytuj
Ja się zastanawiam jak wygląda jazda szutrowa w GT5. Skoro na asfalcie jeździ się rewelacyjnie i baardzo realistycznie, to zapewne i jazda po szutrze nie  jest oddana bardzo realistycznie.

D3LTA_TOM.

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2007
  • Wiadomości: 1 048
  • Reputacja: 0
  • Xbox Live: xXI TOMEK IXx
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4313 dnia: Grudnia 23, 2009, 22:55:39 pm »
GT5 i God of War to jedyne powody dlaczego zostawilem sobie PS3.



Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4314 dnia: Grudnia 24, 2009, 01:39:39 am »
Myślę że najlepiej po prostu by było kiedyś wynająć jakieś lokum, przywieźć sprzęty i wymienić się doświadczeniem, poglądami itd. :)

... czyli zrobić zlot GO.

Ja się zastanawiam jak wygląda jazda szutrowa w GT5. Skoro na asfalcie jeździ się rewelacyjnie i baardzo realistycznie, to zapewne i jazda po szutrze oddana jest bardzo realistycznie.
ja tylko mam nadzieje, że nie będzie można robić tak jak w poprzednich częściach czyli escudo, gaz i 0 hamowania, bo wystarczy się odbić od barierki  :-?

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4315 dnia: Grudnia 24, 2009, 01:45:11 am »
ja tylko mam nadzieje, że nie będzie można robić tak jak w poprzednich częściach czyli escudo, gaz i 0 hamowania, bo wystarczy się odbić od barierki  :-?
Jakbyś zagrał w GT Academy, to byś wiedział czy to przejdzie.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4316 dnia: Grudnia 24, 2009, 02:04:01 am »
grałem w gt academy i jakoś nie znalazłem tam trasy szutrowej... na torze wiem że to nie przejdzie bo masz trawę na poboczu. na trasach szutrowych w poprzednich czesaniach były tylko barierki jeżeli tu też nie będzie większego pobocza to możne być powtórka z poprzednich części i tego właśnie się obawiam.

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4317 dnia: Grudnia 24, 2009, 10:40:08 am »
GT5 i God of War to jedyne powody dlaczego zostawilem sobie PS3.
Fajnie tylko kogo to obchodzi w temacie o GT5?

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4318 dnia: Grudnia 24, 2009, 11:42:32 am »
Na trasach szutrowych bedziesz mial o wiele lepsze zniszczenia niz w normalnym trybie, wierz mi, ze nie bedziesz chcial walnac w barierke ;p

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4319 dnia: Grudnia 24, 2009, 11:44:23 am »
KKRT oby, choć mało prawdopodobne by seria GT udźwignęła serię WRC z Ps2.