trochę się poprawiłem...
1'42.106
Jak coś zapisałem powtórkę więc jak będzie mi się chciało, to może wrzucę wam plik
Jak wy kręcicie te czasy... Bo ja ten co zrobiłem to dosłownie na granicy przyczepności o__O ?? Kontrole trakcji mam na 7 ustawioną... Oczywiście skrzynia biegów ręczna...
z rad jakie mogę udzielić to dla grających na padzie:
- absolutnie nie dopuszczać do nadsterowności, minimalna ucieczka to 0,2-0,5s straty na zakręt,
- gałką skrętu trzeba lekko operować, mocne skręcenie do końca powoduje ostrą reakcję i jest niebezpieczne,
- przy wejściu w zakręt absolutnie nie można dawać mocno po heblach jednocześnie skręcając - zarzut tyłem gwarantowany, najlepiej hamować przed zakrętem, a ewentualne dohamowanie robić przed szczytem zakrętu przy odpuszczonym skręcie (lepiej minimalnie odjechać od szczytu niż zarzucić tyłem)
- w szczycie zakrętu nie dodajemy mocno gazu, co najwyżej lekko trzymamy gaz lub pulsacyjnie dajemy troszkę i odpuszczamy - pozwoli to nie stracić prędkości w łuku bez zarzucania tyłem,
- na wyjściu ja stosuję zasadę: na zmianę skręt, odpuszczenie skrętu z jednoczesnym dodawaniem gazu, odpuszczenie gazu z jednoczesnym dodaniem skrętu, odpuszczenie skrętu itd. czym bardziej jesteśmy końca zakrętu tym dłużej trzymamy gaz a mniej skręt, aby się zmieścić w łuku...
brzmi to może śmiesznie dla grających na kierownicy ale na padzie dobrze jechać jest ciężko... jak chcesz to looknij mój replay (wczoraj był na ok. 220 miejscu), TC chyba mam w nim chyba na 3, aczkolwiek czasy mam podobne na 1 i na 7, więc to bardziej chodzi o jechanie na granicy działania TC niż jego wykorzystywanie... dzisiaj na spokojnie z jechałem z moim duchem i mogę stwierdzić że mam w miarę wolny początek, ale końcówkę (ostatnie 4 zakręty do wjazdu na owal) mam myślę dość szybką bo w tamtym miejscu nie mogę powtórzyć swojego czasu...