Ja pierd** Po kolei.
Zmienne pory dnia i nocy, były zapowiedziane przez PSM, a także ostatnio przez Yamouchiego, który powiedział że można będzie przejechać Nurbugring nocą, miejmy nadzieje że tak będzie na każdej trasie, a co najmniej na każdym realnym torze.
Tu info:
http://www.gtplanet.net/nurburgring-at-night-confirmed-for-gran-turismo-5/Co do różnych warunków pogodowych to tu nie ma żadnej pewności, ja z przyjemnością ucieszył bym się na chociażby deszcze(najlepiej zmienne w real time, ale to nie realne), reszta wariantów pogodowych(mgła, śnieg) są dla mnie zbędne w tego typu racerze.
Jeśli chodzi o dokładną ilość tras i wariantów, to myślę że na E3 taką listę otrzymamy.
Co do zniszczeń Premium sam jestem ciekaw co PD w tym elemencie da, gdyż to co widzieliśmy
(Np. Subarka) to Build gry z CES(a jak wiemy tam nie był on w 100% ukończony), choć na dachowania niestety bym nie liczył.
Dalej, zniszczenia nie premium innych aut, to jedyne co będzie tam widoczne to zarysowania oraz lekkie wgniecenia blachy, ten filmik to potwierdza:
http://www.gtplanet.net/nurburgring-at-night-confirmed-for-gran-turismo-5/jak i ten screenshot:
http://www.gtplanet.net/gt5-demo-collection-is-real-includes-garage-video/gran-turismo-5-sls-amg-damage/AI także będzie usprawnione co potwierdza ten filmik(build gry z CES):
Online także będzie w porządku(oby tylko były dedykowane serwery), co GT Academy zaprezentowało.
Myślę że to wszystko, na ostateczne potwierdzenie tych informacji i ich zaprezentowanie w ruchu w finalnej wersji trzeba poczekać na E3, co do premiery myślę że to będzie min. wrzesień, najpóźniej grudzień, czyli złoty okres dla branży gier, biorąc pod uwagę sprzedaż i dla Nas jeśli chodzi o wolny czas