Autor Wątek: Gran Turismo 5  (Przeczytany 1291957 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6040 dnia: Maja 20, 2010, 23:48:09 pm »
Może konto zakładałeś na PSN UK, a nie na na naszym PSN'ie. U mnie jest napisane [PL].

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6041 dnia: Maja 21, 2010, 06:14:26 am »
Nürburgring at Night Confirmed for Gran Turismo 5
Cytuj
There’s some good news confirmed in a new article from Auto Express – a “secret” demo was apparently at last weekend’s 24-hour race, which showed the Green Hell at night. They were also able to confirm that the race-spec Lexus IS-F which Yamauchi drove in the event will be included in the game:

"The V8-powered saloon will appear in the new game – which Owen got to try during the event. Our man took the controls of a Sony PlayStation 3 to sample the complete Nürburgring 24 Hours circuit – for the first time in video game history. And he even got to try the new night racing feature.

Plus, for the first time, gamers will be able to fully experience the Nürburgring, recreating the 24 Hours race, which uses both the grand prix track and the 15.2-mile Nordschleife. The latter – dubbed Green Hell – can also be driven at night, to get an idea of what the pros go through during one of the world’s toughest races."

http://www.gtplanet.net/nurburgring-at-night-confirmed-for-gran-turismo-5/

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6042 dnia: Maja 21, 2010, 08:49:16 am »
TAK TAK TAK :grin: Jestem szczęśliwy :)

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6043 dnia: Maja 21, 2010, 09:58:56 am »
Skoro technologię mają gotową - mam nadzieję, że ten bajer dostaniemy na wszystkich trasach.
Ring już za dnia jest mega wymagający - jazda w nocy, to dopiero będzie wyzwanie!

Ciekawostka:
Wersja pudełkowa GT5:P(bez DLC) przebiła Resistance i stała się najlepiej sprzedającym się tytułem 1st party w dotychczasowej historii PS3.

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6044 dnia: Maja 21, 2010, 11:28:55 am »
Ja czekam na nocną Suzuke i przejazd tam samochodami Super GT :D

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6045 dnia: Maja 21, 2010, 11:41:48 am »
Trochę przygłupi ten news o nocnym Nurburgringu. Skoro zapowiadali wcześniej, że wszystkie trasy będą miał wariant dnia i nocy, to po jaką cholerę teraz chwalić się każdą trasą na której będzie można ścigać się nocą. Teraz czekamy na kolejne newsy typu:

"Na wszystkich torach w GT5 będzie można jeździć nocą"
"Oficjalna zapowiedź Suzuka nocą"
"Oficjalna zapowiedź Fuji nocą"...i tak dalej.

Całe Polyphony. :roll:

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6046 dnia: Maja 21, 2010, 11:44:35 am »
Ten news dał Nam oficjalną zapowiedź z ust Polyphony, a to ważne. :) Co do reszty, jak to mawiają marketing, to podstawa dobrej sprzedaży. :)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6047 dnia: Maja 21, 2010, 11:46:04 am »
Polyphony? Raczej dziennikarze - zobaczyli Nuerburgring nocą i napisali. Zobaczą Suzukę i też napiszą. I w sumie nie ma w tym nic dziwnego.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6048 dnia: Maja 21, 2010, 11:54:22 am »
Ja do tej pory nie wiem czyj to był wywiad w którym zapewniono nas właśnie o tych porach dnia i nocy i całej reszcie uber bajerów. Czy to był autoryzowany wywiad z PD czy wymysły dziennikarzy.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6049 dnia: Maja 21, 2010, 12:05:05 pm »
Ja do tej pory nie wiem czyj to był wywiad w którym zapewniono nas właśnie o tych porach dnia i nocy i całej reszcie uber bajerów. Czy to był autoryzowany wywiad z PD czy wymysły dziennikarzy.
To była relacja z wizyty dziennikarzy w studiu PD - z tego co pamiętam.
Żadnych wielkich newsów przed E3 nie dostaniemy...
« Ostatnia zmiana: Maja 21, 2010, 12:07:42 pm wysłana przez A-n »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6050 dnia: Maja 21, 2010, 13:01:09 pm »
Ja trochę z innej beczki. Pytanie do ludzi obeznanych w ustawieniach aut. W GT5:P mam jeden problem z niektórymi autami na fizyce PRO (m.in. NSX). Np. na Fuji po zakręcie 2 (często oznaczany też jako 3 zakręt) tam gdzie jedzie się z dużą prędkością w prawy łuk, bardzo łatwo można zauważyć dziwne zachowanie niektórych fur. Chodzi mi o to, iż po puszczeniu gazu kompresja jest tak duża, że powoduje wpadanie auta w poślizg. Nie wiem czy wiecie o co mi chodzi. Jak ktoś prowadził kiedyś ścigacza to wie, że po odjęciu gazu motor bardzo szybko traci prędkość, niemal jakby hamował. Problem w GT5:P wygląda tak, że auta zachowują się na takich łukach jakby właśnie po puszczeniu gaz koła zrywały przyczepność i powodują stawianie fury bokiem. Nie wszystkie mają taki efekt. Z tych co lepiej znam to Clio V6, BNR34, EvoIX i X Tuned są tego pozbawione. Nie wiem czy tak dzieje się w rzeczywistości z autami sportowymi typu NSX, Ferrari itp. Jeśli tak to na pewno do wyścigu nie wystawia się takich maszyn. Musi być jakiś sposób wyeliminowana tego zachowania. Utwardzenie zawieszenia nieco mi pomogło, ale nie do końca. Ma ktoś pojęcie jak to zniwelować całkowicie?

Najlepiej sprawdzić to na zakręcie opisanym numerem 3 na tym screenie.



Wiadomość scalona: Maja 21, 2010, 13:13:14 pm
Doskonale pokazuje to ten filmik. Około 41 sekundy. Widać po słupku gazu, że w momencie opuszczenia auto nagle staje bokiem.

« Ostatnia zmiana: Maja 21, 2010, 13:13:14 pm wysłana przez BoBaN »

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6051 dnia: Maja 21, 2010, 13:22:10 pm »
Mi się wydaję, że to jest spowodowane dwoma elementami. Po pierwsze jak puszczasz gaz to zwalniasz, tył przez to, że jest ciężki chce jechać dalej przez siłe bezwładności i dlatego zarzuca (zakręt jest lekko z górki co potęguje to zjawisko). Kolejna rzecz to jest to, ze jak jedziesz na wysokich obrotach to puszczając gaz mocno hamujesz silnikiem i możliwe, że przez to troszeczkę blokują się tylne koła.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6052 dnia: Maja 21, 2010, 13:24:18 pm »
To fakt, ale czy jest na to jakiś sposób? Swoją drogą ciekawe czy w rzeczywistości też jest taki efekt.

PS. To nie dotyczy tylko tego zakrętu. Na tym po prostu najłatwiej to sprawdzić. Praktycznie na każdym łuku dzieją się takie rzeczy.

pawel_k

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6053 dnia: Maja 21, 2010, 14:45:17 pm »
Po pierwsze jak puszczasz gaz to zwalniasz, tył przez to, że jest ciężki chce jechać dalej przez siłe bezwładności i dlatego zarzuca (zakręt jest lekko z górki co potęguje to zjawisko).
tył podczas zwalniania od odciążony więc jest dokładnie odwrotnie - staje się lżejszy... do siły bezwładności spowodowanej "rzuceniem" siły na przód dochodzi siła odśrodkowa wypychająca samochód na zewnątrz...
Kolejna rzecz to jest to, ze jak jedziesz na wysokich obrotach to puszczając gaz mocno hamujesz silnikiem i możliwe, że przez to troszeczkę blokują się tylne koła.
koła przy puszczaniu gazu nie mają prawa się zablokować, co najwyżej pojawi się lekka nerwowość. jeśli już to blokują się przy zbyt mocnej redukcji biegów - jak np. zbijając z 3 na 2 masz taką prędkość, że obroty wychodzą poza skalę - wtedy dochodzi do blokowania napędzanej osi, a aby temu zapobiegać stosuje się sprzęgło antyhoppingowe...

nie da się tego wyeliminować jedną rzeczą - pokombinuj z wysokością zawieszenia (środek ciężkości), jego sztywnością no i siłą odbicia/dobicia...

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6054 dnia: Maja 21, 2010, 17:37:07 pm »
Fakt , prawdziwa bolączka niektórych fur. Podobne problemy mam np z Nissanem GTR na Hi Speed Ring'u , gdy tylko próbuje zmniejszyć prędkość i zredukować bieg , tracę kontrolę nad autem. :cry:

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6055 dnia: Maja 21, 2010, 17:54:44 pm »
Szybka redukcja biegów też może zarzucić furą, bo wtedy silnik pracuje na maksymalnych obrotach i siłą rzeczy auto mocno 'szarpie'.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6056 dnia: Maja 21, 2010, 20:11:04 pm »
Sony: GT5 release date announcement just weeks away

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=247735

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6057 dnia: Maja 21, 2010, 20:42:09 pm »
Szybka redukcja biegów też może zarzucić furą, bo wtedy silnik pracuje na maksymalnych obrotach i siłą rzeczy auto mocno 'szarpie'.

Nawet bez zmiany biegów samochodem zarzuca , wystarczy , że zechcę zwolnić na pochyłym zakręcie.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6058 dnia: Maja 21, 2010, 22:36:22 pm »
Cytat: Piter_neo  Dzisiaj o 13:22:10
Po pierwsze jak puszczasz gaz to zwalniasz, tył przez to, że jest ciężki chce jechać dalej przez siłe bezwładności i dlatego zarzuca (zakręt jest lekko z górki co potęguje to zjawisko).
tył podczas zwalniania od odciążony więc jest dokładnie odwrotnie - staje się lżejszy... do siły bezwładności spowodowanej "rzuceniem" siły na przód dochodzi siła odśrodkowa wypychająca samochód na zewnątrz...
Nie do końca. Tyl w samochodach z silnikiem z tyłu, może zachowywać się jak młotek. Jak będziemy prowadzili po łuku młotek za rękojeść i 'przychamujemy' to tył młotka, metalowa część poleci dalej po łuku.

Cytat: Piter_neo  Dzisiaj o 13:22:10
Kolejna rzecz to jest to, ze jak jedziesz na wysokich obrotach to puszczając gaz mocno hamujesz silnikiem i możliwe, że przez to troszeczkę blokują się tylne koła.
koła przy puszczaniu gazu nie mają prawa się zablokować, co najwyżej pojawi się lekka nerwowość. jeśli już to blokują się przy zbyt mocnej redukcji biegów - jak np. zbijając z 3 na 2 masz taką prędkość, że obroty wychodzą poza skalę - wtedy dochodzi do blokowania napędzanej osi, a aby temu zapobiegać stosuje się sprzęgło antyhoppingowe...
W rzeczywistości tak, ale może w grze efekt bezwładności silnika może być przesadzony i stąd te problemy.
Fakt , prawdziwa bolączka niektórych fur. Podobne problemy mam np z Nissanem GTR na Hi Speed Ring'u , gdy tylko próbuje zmniejszyć prędkość i zredukować bieg , tracę kontrolę nad autem. :cry:
Dletego podczas redukcji biegów nalezy dodawać gazu, by obroty płynniej przechodziły z jednego biegu na drugi. Sam jeszcze tego nie umiem robić, ale czas najwyższy powoli za to się zabrać.


pawel_k

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6059 dnia: Maja 21, 2010, 23:01:29 pm »
Nie do końca. Tyl w samochodach z silnikiem z tyłu, może zachowywać się jak młotek. Jak będziemy prowadzili po łuku młotek za rękojeść i 'przychamujemy' to tył młotka, metalowa część poleci dalej po łuku.
porównanie miałoby sens jakby dystrybucja masy pomiędzy rękojeścią a metalową częścią była podobna do NSX (który o ile mnie pamięć nie myli nie ma silnika z tyłu a w środku z napędem na tył - MR) - czyli ok. 50-50 ;)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6060 dnia: Maja 21, 2010, 23:23:15 pm »

Fakt , prawdziwa bolączka niektórych fur. Podobne problemy mam np z Nissanem GTR na Hi Speed Ring'u , gdy tylko próbuje zmniejszyć prędkość i zredukować bieg , tracę kontrolę nad autem. :cry:
Dletego podczas redukcji biegów nalezy dodawać gazu, by obroty płynniej przechodziły z jednego biegu na drugi. Sam jeszcze tego nie umiem robić, ale czas najwyższy powoli za to się zabrać.



Ten problem rozwiązało by porządne sprzęgło :P Ale do tego trzeba mieć kierownicę z wyższej półki i oczywiście gra musiała by należycie obsłużyć pedał sprzęgła.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6061 dnia: Maja 22, 2010, 13:03:15 pm »
Nie do końca. Tyl w samochodach z silnikiem z tyłu, może zachowywać się jak młotek. Jak będziemy prowadzili po łuku młotek za rękojeść i 'przychamujemy' to tył młotka, metalowa część poleci dalej po łuku.
porównanie miałoby sens jakby dystrybucja masy pomiędzy rękojeścią a metalową częścią była podobna do NSX (który o ile mnie pamięć nie myli nie ma silnika z tyłu a w środku z napędem na tył - MR) - czyli ok. 50-50 ;)
Ja mówiłem o oglnym przypadku. Jak BoBan wspominał wiele samochodów tak reaguje, poza tym to, ze NSX ma silnik pośrodku, wcale nie musi oznaczać idealne rozłożenie masy 50-50, może byc 40-60.

pawel_k

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6062 dnia: Maja 22, 2010, 14:43:06 pm »
Nie do końca. Tyl w samochodach z silnikiem z tyłu, może zachowywać się jak młotek. Jak będziemy prowadzili po łuku młotek za rękojeść i 'przychamujemy' to tył młotka, metalowa część poleci dalej po łuku.
porównanie miałoby sens jakby dystrybucja masy pomiędzy rękojeścią a metalową częścią była podobna do NSX (który o ile mnie pamięć nie myli nie ma silnika z tyłu a w środku z napędem na tył - MR) - czyli ok. 50-50 ;)
Ja mówiłem o oglnym przypadku. Jak BoBan wspominał wiele samochodów tak reaguje, poza tym to, ze NSX ma silnik pośrodku, wcale nie musi oznaczać idealne rozłożenie masy 50-50, może byc 40-60.
bliski 50-50 rozkład mas ma Porsche 911 z silnikiem z tyłu, więc podejrzewam że NSX może mieć jednak podobnie lub bliżej 45-55... zresztą, o czym my dyskutujemy?:)
« Ostatnia zmiana: Maja 22, 2010, 14:46:46 pm wysłana przez pawel_k »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6063 dnia: Maja 22, 2010, 15:18:47 pm »
Jestem ciekaw czy w rzeczywistości te auta mają podobne zachowanie. Motory mają, to mogę potwierdzić bo swego czasu jeździłem 750R YFZ. Jadąc takim motorem na łuku i przy wysokich obrotach puścić gaz to samobójstwo. Maszyna tak szybko wytraca prędkość, że niemal hamuje. Nawet na prostej kiedy się dobrze rozpędzimy (na 3 biegu łapał 180km/h) i puścimy gaz to trzeba się mocno o kierownice zaprzeć bo tak mocno wytraca prędkość.

MrArt-PL

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2010
  • Wiadomości: 567
  • Reputacja: 4
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6064 dnia: Maja 22, 2010, 19:26:46 pm »
Jestem ciekaw czy w rzeczywistości te auta mają podobne zachowanie. Motory mają, to mogę potwierdzić bo swego czasu jeździłem 750R YFZ. Jadąc takim motorem na łuku i przy wysokich obrotach puścić gaz to samobójstwo. Maszyna tak szybko wytraca prędkość, że niemal hamuje. Nawet na prostej kiedy się dobrze rozpędzimy (na 3 biegu łapał 180km/h) i puścimy gaz to trzeba się mocno o kierownice zaprzeć bo tak mocno wytraca prędkość.
I tu się mylisz BoBaN,żaden motocykl się tak nie zachowuje w zakręcie po odjęciu gazu,ja jeżdze na motocyklach od 15 roku życia a mam teraz 34 lata,motocykl zmieniam co sezon więc łatwo policzyć ile sztuk przewineło się przez moje łapska,fakt po zwolnieniu manetki motocykl bardzo gwałtownie traci prędkość ale bez przesady,ryzyko poslizgu tylnego koła występuje tylko na mokrej lub brudnej nawierzchni,przy słabym stanie opon lub jak motocykl jest krzywy po solidnym dzwonie,sam miałem kilka wypadków które wyglądały nie groznie natomiast motocykle przewaznie szły na części po takim dzwonie,starsze ścigacze miały taką przypadłość ale tylko w przypadkach które wyżej opisałem.
Natomiast samochody napewno tak się nie zachowują ponieważ byłyby wtedy nie przewidywalne a NSX jest autem rasowo sportowym, chyba że nawierzchnia jest śliska, zakręt jest opadający i pod duzym kątem a samochód ma słabe gumy . :P

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6065 dnia: Maja 23, 2010, 00:43:23 am »
Cooo??? YZF 750R wersja Solo. Na łuku po odjęciu gazu na 3 biegu przy 7 tys obrotów możesz zapomnieć, że wyprowadzisz motocykl. Kompresja jest tak duża, że motor dosłownie niemal hamuje. To jest bardzo niebezpieczne. Piszesz, że na mokrej nawierzchni może się tak dziać. Biorąc pod uwagę ilości piasku na naszych drogach można spodziewać się dokładnie takiego efektu jak opisałem. Aczkolwiek nawet na czystej nawierzchni jest ciężko.

MrArt-PL

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2010
  • Wiadomości: 567
  • Reputacja: 4
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6066 dnia: Maja 23, 2010, 10:21:19 am »
Cooo??? YZF 750R wersja Solo. Na łuku po odjęciu gazu na 3 biegu przy 7 tys obrotów możesz zapomnieć, że wyprowadzisz motocykl. Kompresja jest tak duża, że motor dosłownie niemal hamuje. To jest bardzo niebezpieczne. Piszesz, że na mokrej nawierzchni może się tak dziać. Biorąc pod uwagę ilości piasku na naszych drogach można spodziewać się dokładnie takiego efektu jak opisałem. Aczkolwiek nawet na czystej nawierzchni jest ciężko.

Dokładnie o to mi chodzi,większość problemów z prowadzeniem sprowadza sie do opłakanego stanu naszych dróg,motocykl hamuje silnikiem bardzo gwałtownie ale on ma małą mase własną dlatego takie jest odczucie,obecnie testuje starą kosę tj,Kawa ZX 7 RR i nawet na torze Poznań w niektórych zakrętach trzeba utrzymać rozważną prędkość,co do gry to trudno powiedzieć jaki był zamysł twórców co do tak dziwnego zachowania samochodów,szczególnie NSX-a. :roll:
pozdro i szerokości

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6067 dnia: Maja 23, 2010, 10:56:40 am »
Jeżeli chodzi o puszczenie gazu przy dużej prędkości przez co auto wpada w pośliz to jest to jeden ze sposobów na drift:
Lift Off Drift (Race Drift, Kensei Drift) - wykonuje się ją przy wejściu w zakręt puszczając na krótko pedał gazu, efektem czego jest powstanie niewielkiej nadsterowności powodującej poślizg, który kontroluje się operowaniem pedałem gazu i kontrowaniem kierownicą. Technika ta używana jest przy większych prędkościach w łagodniejszych zakrętach.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6068 dnia: Maja 23, 2010, 11:36:13 am »
Mam na dysku Biblie Driftu i faktycznie Tsuchiya chyba pokazuje tam taką technikę. Musze sprawdzić dokładnie.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6069 dnia: Maja 25, 2010, 09:34:08 am »
Plotki o wykorzystaniu Move w GT5.

http://www.gtplanet.net/new-gran-turismo-5-ps-move-rumors-emerge/

Ciekawe jak i po co. Może będziemy myć auta za pomocą Move. :P

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6070 dnia: Maja 25, 2010, 10:23:38 am »
Wyobrażacie sobie tuning wizualny robiony za pomocą move?  :D Dużo szybciej niż w forzie szłoby malowanie własnych wzorów ^^
« Ostatnia zmiana: Maja 25, 2010, 10:26:30 am wysłana przez sieq »

Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6071 dnia: Maja 25, 2010, 10:25:09 am »
Plotki o wykorzystaniu Move w GT5.

http://www.gtplanet.net/new-gran-turismo-5-ps-move-rumors-emerge/

Ciekawe jak i po co. Może będziemy myć auta za pomocą Move. :P

Już kiedyś było wspomniane, że GT 5 będzie korzystał z Move w formie kursora czy coś takiego... Nie wiem, dla mnie gadżet dla bajeru bardziej...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6072 dnia: Maja 25, 2010, 10:25:52 am »
Swoją drogą to mam dziwne przeczucia odnośnie E3. Coś czuję, że nie zobaczymy połowy zapowiadanych "ficzerów", dokładnej daty premiery też nie poznamy. Będzie pewnie fall 2010, albo winter 2010.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6073 dnia: Maja 25, 2010, 10:35:26 am »
Swoją drogą to mam dziwne przeczucia odnośnie E3. Coś czuję, że nie zobaczymy połowy zapowiadanych "ficzerów", dokładnej daty premiery też nie poznamy. Będzie pewnie fall 2010, albo winter 2010.

Ostatnie informacje pozwalają właśnie spokojnie czekać na GT5 - hint w reklamie MDR, wypowiedź przedstawiciela SONY, że ogłoszenie premiery GT5 będzie na dniach, itd.
Nie wiem więc skąd Twoja niepewność...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6074 dnia: Maja 25, 2010, 10:41:35 am »
Z doświadczenia. :)

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6075 dnia: Maja 25, 2010, 10:44:34 am »
Swoją drogą to mam dziwne przeczucia odnośnie E3. Coś czuję, że nie zobaczymy połowy zapowiadanych "ficzerów", dokładnej daty premiery też nie poznamy. Będzie pewnie fall 2010, albo winter 2010.
Zaczyna sie gledzenie ...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6076 dnia: Maja 25, 2010, 11:22:54 am »
Zaczyna się ślepa obrona GT5.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6077 dnia: Maja 25, 2010, 11:42:14 am »
Zaczyna się ślepa obrona GT5.
Jaka slepa? Ile miales informacji o tym, ze gra wychodzi w tym roku oficjalnych? 6? 10?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6078 dnia: Maja 25, 2010, 11:47:23 am »
Najpierw była mowa o końcówce roku 2009. Potem pojawiła się na targach tabliczka z marcem 2010. Ile było nieoficjalnych informacji to nie sposób zliczyć. Jestem bardzo ciekaw co powiesz jeśli na E3 faktycznie nie pokażą nic nowego. Może podadzą przybliżoną datę premiery, ale ja nie spodziewam się nic nowego.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6079 dnia: Maja 25, 2010, 11:50:22 am »
Najpierw była mowa o końcówce roku 2009. Potem pojawiła się na targach tabliczka z marcem 2010. Ile było nieoficjalnych informacji to nie sposób zliczyć. Jestem bardzo ciekaw co powiesz jeśli na E3 faktycznie nie pokażą nic nowego. Może podadzą przybliżoną datę premiery, ale ja nie spodziewam się nic nowego.

GT5 miało podaną JEDNĄ datę premiery i to tylko w Japonii - marzec 2010.
Wszystkie inne daty były czystymi spekulacjami.

GT5 znajduje się na oficjalnej stronie E3 2010 SONY, szycha z SONY Europe potwierdziła ogłoszenie daty premiery "na dniach" - nie wiem jak można twierdzić, że nie zobaczymy nic nowego.
Trochę optymizmu BoBaN ;)