Autor Wątek: Gran Turismo 5  (Przeczytany 1265204 razy)

0 użytkowników i 19 Gości przegląda ten wątek.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7160 dnia: Czerwca 28, 2010, 13:21:52 pm »
Daliby ten tor w GT5.



Tu całe okrążenie.



Ten tor był w którejś grze z serii TOCA. Uwielbiałem go. Ma niesamowity klimat.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 28, 2010, 13:32:00 pm wysłana przez BoBaN »

Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7161 dnia: Czerwca 28, 2010, 15:08:27 pm »
Daliby ten tor w GT5.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Fajne :) Widać, że jest to wyścig bardziej "ulicznych" samochodów po ostrym wyścigowym tuningu, zamiast typowych wyczynowych samochodów...

Jestem ciekaw czy taki "ekstremalny" tuning przystosowawczy do wyścigów będzie dostępny w GT5... Jeśli będzie, to będzie można zrobić rekonstrukcję innych typów wyścigów niż tylko Super JGT, NASCAR i WRC :) :)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7162 dnia: Czerwca 28, 2010, 15:11:58 pm »
Tu masz przejazd z kamery znad maski.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Sorki za ten mały OT ale uważam, że w GT gdzie jest dużo aut cywilnych, które można przerabiać, będzie seria GT500 i pewnie jakieś fury z WTCC albo DTM taki tor pasowałby idealnie.

Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7163 dnia: Czerwca 29, 2010, 15:03:44 pm »
Tu masz przejazd z kamery znad maski.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Sorki za ten mały OT ale uważam, że w GT gdzie jest dużo aut cywilnych, które można przerabiać, będzie seria GT500 i pewnie jakieś fury z WTCC albo DTM taki tor pasowałby idealnie.

Rewelacyjna trasa... Bardzo kojarzy mi się z torami z GRID'a pełno tam takich miejskich ciasnych tras było :) (głównie w stanach) Fakt, przydałoby się więcej miejskich torów do Gran Turismo 5... Nie mniej mamy już Londyn, Rzym, Tokyo i śmiało można liczyć na jakiś Paryż, Nowy Jork czy tym bardziej na Monte Carlo :) Więc trochę tego typu wyścigów będziemy mieli ;)

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7164 dnia: Czerwca 30, 2010, 12:04:28 pm »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7165 dnia: Czerwca 30, 2010, 12:08:59 pm »
Kolesie z ISR mówili, że sterowanie NASCAR'arami jest dużo łatwiejsze niż w produkcjach ściśle traktujących o tym sporcie. Trochę szkoda, że PD nie postarało się tutaj o większe oddanie symulacji.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7166 dnia: Czerwca 30, 2010, 12:16:24 pm »
Kolesie z ISR mówili, że sterowanie NASCAR'arami jest dużo łatwiejsze niż w produkcjach ściśle traktujących o tym sporcie. Trochę szkoda, że PD nie postarało się tutaj o większe oddanie symulacji.
Mowili, ze jest latwiejsze, a nie duzo latwiejsze ;] Poza tym nie wiadomo na jakich ustawieniach i oponach grali.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 987
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7167 dnia: Czerwca 30, 2010, 13:28:42 pm »
Ja to w ogóle zrozumiałem , że wg nich w GT5 jest najlepsza symulacja NASCAR dostępna na konsolach...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7168 dnia: Czerwca 30, 2010, 13:45:13 pm »
Tak powiedzieli. Obecnie najbardziej wyczekuję na listę torów oraz wyjaśnienie różnic w trasach premium i standard. To pewnie na GC albo na TGS się dowiemy.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 636
  • Reputacja: 252
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7169 dnia: Lipca 02, 2010, 11:13:57 am »

Ta gra z filmiku na filmik wydaje się być szybsza. Liczę, że podczas gry z widokiem FPS będzie grało się tak wybornie, jak w Shift przykładowo.

el becetol

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7170 dnia: Lipca 02, 2010, 12:09:29 pm »
Dla mnie ten widok z kokpitu jest jakiś dziwny w grach, nie mówie tylko o GT5. Za mało trasy widać, w porównaniu do jazdy samochodem. W grze trasa stanowi 1/4 całego ekranu. Jak skupiasz sie na drodzę jadąc prawdziwym samochodem to nie zauważasz kokpitu ani nawet kierownicy, nie że jej nie widać, ale nie zwracasz na nią uwagi - a w grze dla mnie to wszystko ogranicza widoczność. Powinni to jakoś dobrze oddać w grach, zamiast prosto umieszając kamerę na głowie kierowcy, oddać odczucia kierowcy w czasie jazdy, chociażby umieszczając kamerę bliżej kierownicy, albo zmieniając głębie ostrości - pójść na jakieś uustępstwa w kreatywny sposób. Tak samo jak w fpsach - gdyby tam mieli oddawać faktyczny widok z oczu, na dole na środku ekranu powinni dać nos głownej postaci 8) Który faktycznie każdy z nas ma na codzien przed oczami, ale nie zwraca na niego uwagi. O tego typu ustępstwach mówię.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7171 dnia: Lipca 02, 2010, 12:11:49 pm »
Dla mnie ten widok z kokpitu jest jakiś dziwny w grach, nie mówie tylko o GT5. Za mało trasy widać, w porównaniu do jazdy samochodem. W grze trasa stanowi 1/4 całego ekranu. Jak skupiasz sie na drodzę jadąc prawdziwym samochodem to nie zauważasz kokpitu ani nawet kierownicy, nie że jej nie widać, ale nie zwracasz na nią uwagi - a w grze dla mnie to wszystko ogranicza widoczność. Powinni to jakoś dobrze oddać w grach, zamiast prosto umieszając kamerę na głowie kierowcy, oddać odczucia kierowcy w czasie jazdy, chociażby umieszczając kamerę bliżej kierownicy, albo zmieniając głębie ostrości - pójść na jakieś uustępstwa w kreatywny sposób. Tak samo jak w fpsach - gdyby tam mieli oddawać faktyczny widok z oczu, na dole na środku ekranu powinni dać nos głownej postaci Cool Który faktycznie każdy z nas ma na codzien przed oczami, ale nie zwraca na niego uwagi. O tego typu ustępstwach mówię.


Troche takie czepianie sie, ale troche racji masz.  ;) ;) ;)

svonston

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7172 dnia: Lipca 02, 2010, 12:12:06 pm »
Fajnie by było, że wolno = wyraźnie i tor i kokpit, a czym szybciej jedziesz, tym kokpit się robi jakby za mgłą, a trasa wyostrza. W pytę efekt by był.

Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7173 dnia: Lipca 02, 2010, 12:18:54 pm »
Fajnie by było, że wolno = wyraźnie i tor i kokpit, a czym szybciej jedziesz, tym kokpit się robi jakby za mgłą, a trasa wyostrza. W pytę efekt by był.

No coś takiego jest w NFS: Shift... Bardzo potęguje to poczucie prędkości, choć efekt jest nieco "przekolorowany"...

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7174 dnia: Lipca 02, 2010, 12:19:35 pm »
Fajnie by było, że wolno = wyraźnie i tor i kokpit, a czym szybciej jedziesz, tym kokpit się robi jakby za mgłą, a trasa wyostrza. W pytę efekt by był.
jak w Shifcie?

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7175 dnia: Lipca 02, 2010, 12:27:19 pm »
Dla mnie ten widok z kokpitu jest jakiś dziwny w grach, nie mówie tylko o GT5. Za mało trasy widać, w porównaniu do jazdy samochodem. W grze trasa stanowi 1/4 całego ekranu. Jak skupiasz sie na drodzę jadąc prawdziwym samochodem to nie zauważasz kokpitu ani nawet kierownicy, nie że jej nie widać, ale nie zwracasz na nią uwagi - a w grze dla mnie to wszystko ogranicza widoczność. Powinni to jakoś dobrze oddać w grach, zamiast prosto umieszając kamerę na głowie kierowcy, oddać odczucia kierowcy w czasie jazdy, chociażby umieszczając kamerę bliżej kierownicy, albo zmieniając głębie ostrości - pójść na jakieś uustępstwa w kreatywny sposób. Tak samo jak w fpsach - gdyby tam mieli oddawać faktyczny widok z oczu, na dole na środku ekranu powinni dać nos głownej postaci 8) Który faktycznie każdy z nas ma na codzien przed oczami, ale nie zwraca na niego uwagi. O tego typu ustępstwach mówię.
Z dwoch powodow. Oczy widza w rozdzielczosci przekraczajacej 500 MPix'ow, a po drugie, oczy same nadaja depth of field. Poza tym masz jeszcze ruch galkami ocznymi bardzo swobodny.

svonston

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7176 dnia: Lipca 02, 2010, 12:32:08 pm »
O, widzę, że już ktoś to ogarnął. Nie grałem w Shifta, więc nie wiem, ale jeżeli jest to wg "mojej" wizji, to świetna sprawa.

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7177 dnia: Lipca 02, 2010, 12:52:43 pm »
Myślę że chodzi mu o taki punkt widzenia z kokpitu:


KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7178 dnia: Lipca 02, 2010, 12:54:18 pm »
Myślę że chodzi mu o taki punkt widzenia z kokpitu:


Hmm, w beta chyba nie bylo tej kamery, prawda?

Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7179 dnia: Lipca 02, 2010, 12:55:22 pm »
O, widzę, że już ktoś to ogarnął. Nie grałem w Shifta, więc nie wiem, ale jeżeli jest to wg "mojej" wizji, to świetna sprawa.



Tu to świetnie widać

svonston

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7180 dnia: Lipca 02, 2010, 13:27:33 pm »
Inaczej to sobie wyobrażałem, tutaj mi to tak średnio pasuje. No ale co kto lubi i już nie robię offtopa.

el becetol

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7181 dnia: Lipca 02, 2010, 13:38:22 pm »
Myślę że chodzi mu o taki punkt widzenia z kokpitu:



O właśnie. Mam nadzieje że dadzą też tą bliższą szyby kamerę w GT5.

Ten widok dalszy, ten który na razie pokazują w GT5 jest nienaturalny. Szeroki kąt widzenia ludzkiego oka na sztywno przyporządkowany do płaskiego ekranu daje nienaturalny efekt. Aby tak szeroko pokazać kokpit zachowując faktyczny obraz z oka kierowcy, musielibyśmy mieć taki ekran jak w automacie F355:




KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7182 dnia: Lipca 02, 2010, 13:38:38 pm »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7183 dnia: Lipca 03, 2010, 15:22:55 pm »
O, widzę, że już ktoś to ogarnął. Nie grałem w Shifta, więc nie wiem, ale jeżeli jest to wg "mojej" wizji, to świetna sprawa.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Tu to świetnie widać

Męczy mnie kamera w Shifcie niemożebnie. Tanie efekciarstwo, które robi dobre pierwsze wrażenie, ale na dłuższą metę - przynajmniej mnie - po prostu przeszkadza. Gałka oczna jest ruchoma i potrafi bardzo szybko skupić wzrok na innym obiekcie - np. desce rozdzielczej, a byle blur nie jest w stanie tego symulować. Na dodatek obserwowanie nieostrego obrazu może powodować dyskomfort. Może kiedyś, jak kamera będzie w stanie śledzić ruch gałki ocznej i na bieżąco dostosowywać obraz, ale póki co niech lepiej nic z tym nie robią.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 987
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7184 dnia: Lipca 03, 2010, 15:42:47 pm »
Dla mnie jakoś ten widok z kokpitu niewygodny jest. Nie czuje auta , szybciej jeżdżę z kamerą zza samochodu. Ale to nie zmienia faktu , widok z wnętrza auta jest bardzo przyjemny  ;) miło by bylo , gdyby autorzy dodali mozliwość wolnego rozglądania się po aucie za pomocą gałki analogowej ;)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7185 dnia: Lipca 03, 2010, 15:47:01 pm »
...

Możesz sobie kupić kamerkę i rozglądać się ruszając dyńką. Gałką pewnie również się da.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 987
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7186 dnia: Lipca 03, 2010, 15:52:39 pm »
No wiem , że ma być coś takiego , "head tracking" ale kasy nie mam na kamerki :P
No i tak w ogóle z filmiku od IsideSimRacing trochę dziwne wrażenia odniosłem. Niby to działa ale chyba to trochę niewygodne obracać się , rozglądać się na boki , a wzrok przecież nadal trzeba kierować w stronę TV.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7187 dnia: Lipca 03, 2010, 16:01:38 pm »
Nie martw się na zapas. Po lusterkach na pewno będzie się rozglądało wygodnie, a chyba nikt nie będzie próbował podziwiać w ten sposób tylnej kanapy...

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."

Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7189 dnia: Lipca 04, 2010, 10:36:34 am »
No wiem , że ma być coś takiego , "head tracking" ale kasy nie mam na kamerki :P
No i tak w ogóle z filmiku od IsideSimRacing trochę dziwne wrażenia odniosłem. Niby to działa ale chyba to trochę niewygodne obracać się , rozglądać się na boki , a wzrok przecież nadal trzeba kierować w stronę TV.

Track IR od wielu lat stosowany jest w symulatorach... Działa to na tej samej zasadzie... Nie masz co się martwić, to jest wygodne w używaniu... Inaczej nie odniosłoby to takiego sukcesu wśród fanów symulacji

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 842
  • Reputacja: 16
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7190 dnia: Lipca 04, 2010, 10:44:40 am »
mógłby być bardziej czuły choć pewnie będzie można to ustawić
hmm  i działa tylko w kabinie?
« Ostatnia zmiana: Lipca 04, 2010, 10:46:14 am wysłana przez sieq »

nightrunner

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-01-2008
  • Wiadomości: 239
  • Reputacja: 1
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7191 dnia: Lipca 04, 2010, 20:12:25 pm »
Dla mnie ten widok z kokpitu jest jakiś dziwny w grach, nie mówie tylko o GT5. Za mało trasy widać, w porównaniu do jazdy samochodem. W grze trasa stanowi 1/4 całego ekranu. Jak skupiasz sie na drodzę jadąc prawdziwym samochodem to nie zauważasz kokpitu ani nawet kierownicy, nie że jej nie widać, ale nie zwracasz na nią uwagi - a w grze dla mnie to wszystko ogranicza widoczność. Powinni to jakoś dobrze oddać w grach, zamiast prosto umieszając kamerę na głowie kierowcy, oddać odczucia kierowcy w czasie jazdy, chociażby umieszczając kamerę bliżej kierownicy, albo zmieniając głębie ostrości - pójść na jakieś uustępstwa w kreatywny sposób. Tak samo jak w fpsach - gdyby tam mieli oddawać faktyczny widok z oczu, na dole na środku ekranu powinni dać nos głownej postaci 8) Który faktycznie każdy z nas ma na codzien przed oczami, ale nie zwraca na niego uwagi. O tego typu ustępstwach mówię.
Z dwoch powodow. Oczy widza w rozdzielczosci przekraczajacej 500 MPix'ow, a po drugie, oczy same nadaja depth of field. Poza tym masz jeszcze ruch galkami ocznymi bardzo swobodny.

Oczywiście to co mówisz na pewno ma wpływ na odbiór rzutu "z kokpitu", ale osobiście uważam, że głównie rozchodzi się o to, że z reguły TV jest tylko małym wycinkiem tego co widzisz siedząc na kanapie (zobacz jak grając, jak dużą część pokoju widzisz prócz samego tv - no, chyba, że ktoś ma 70' wzwyż, ale to i tak wszystko zależy od odległości). Rzut z kokpitu dodatkowo "wycina" z obrazu miejsce na deskę rozdzielczą itp.

Dodanie dwóch kolejnych tv-ków dużo poprawia (panorama!) ale umówmy się, że to mało opłacalny interes...
Żeby zwiększyć doznania można podsunąć się jak najbliżej ekranu - gwarantuję, że po 5 minutach gry nie będziesz zwracał uwagi na piksele, a spotęgowane uczucie pędu wynagrodzi Ci ewentualne braki w rozdziałce telewizora z tej odległości.
Między innymi dlatego tak bardzo sobie cenię warunki jakie Kaz postawił grze - czyli 60fpsów i dużą rozdziałkę poziomą (chyba 1280, ale nie dam głowy). Pionowa nie jest aż tak ważna w trakcie jazdy autem - był kiedyś artykuł o tym.
« Ostatnia zmiana: Lipca 04, 2010, 20:18:03 pm wysłana przez nightrunner »
A Hard Days Knight

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7192 dnia: Lipca 05, 2010, 14:19:56 pm »
Gran Turismo getting Ultimate Edition:
http://www.made2game.com/2010/07/05/gran-turismo-getting-ultimate-edition/

Cytuj
ran Turismo 5 is to get an Ultimate Edtion, at a very expensive price of around £150 according to Amazon France.

The listing doesn’t give any further details and neither did Sony India boss, Atindriya Bose, although he did confirm there will be a Ultimate Edition.

“For GT5, there are two collector’s editions. One is the game plus some added content and collectibles, which (has already been announced), while the other is in a really big package with a lot of paraphernalia that goes beyond the game.”

“It’s all car-related, but I’m unaware of the exact contents. That being so expensive, we may not directly order it from Europe, but we could bring in limited quantities from Sony in the Middle East. We’ll also be working with Mercedes in some way around the GT5 launch, but we’re yet to decide the specifics of that.”

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7193 dnia: Lipca 05, 2010, 15:51:32 pm »
Miejmy nadzieje, ze ta edycja bedzie miala kierownice w komplecie ;p Najlepiej DFGT, jesli bedzie to ja kupuje, bo wychodzi wtedy calkiem tanio ;]

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 987
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7194 dnia: Lipca 05, 2010, 16:03:07 pm »
£150? Tanio?
~750zł

Gra max 200zł i 550zł na kierownicę + bzdety?
To już chyba coś więcej niż DFGT

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7195 dnia: Lipca 05, 2010, 16:43:22 pm »
£150? Tanio?
~750zł

Gra max 200zł i 550zł na kierownicę + bzdety?
To już chyba coś więcej niż DFGT
To bedzie tansze niz 700zl w Polsce i to bedzie rozszerzona edycja kolekcjonerska, wiec imho tanio, bo osobno pewnie bys z 200zl wiecej mial zaplacic.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 987
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7196 dnia: Lipca 05, 2010, 17:17:55 pm »
No nie wiem , w Polsce taniej? Oj wątpię w to...

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7197 dnia: Lipca 05, 2010, 18:01:07 pm »
Chyba drożej :P No chyba że ja żyję w innej Polsce ;)

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7198 dnia: Lipca 05, 2010, 18:07:30 pm »
No nie wiem , w Polsce taniej? Oj wątpię w to...
Wedlug amazonu podstawowa gra kosztuje 65E, a to nie rowna sie 200zl na nasze ;], wiec mysle, ze i kolekcjonerka bedzie tansza u nas.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7199 dnia: Lipca 05, 2010, 22:16:25 pm »
Jak dla mnie źle wykorzystali kamerkę i zamiast obracać kamerę w lewo i w prawo powini dać wrażenie "wirtualnego okna", jak na tych demonstracjach:

« Ostatnia zmiana: Lipca 05, 2010, 22:31:37 pm wysłana przez Piter_neo »