Autor Wątek: Gran Turismo 5  (Przeczytany 1265454 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7560 dnia: Sierpnia 18, 2010, 15:07:47 pm »

 :lol:
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7561 dnia: Sierpnia 18, 2010, 15:09:52 pm »
Co znaczy na swoich torach? Naprawdę będzie track editor? o_0
Tak, wybierasz sobie na przyklad lokacje w Toskanii i tworzysz na niej wlasna trase. Zakrety, elewacje itd. Mozesz robic loop trasy jak i point2point.




Ten dym i ogolnie particles to jakas magia, za cholere nie wiem jak oni to zrobili. PS3 nie powinno byc zdolne do czegos takiego [ingame]. Duza ilosc particles w pelnej rozdzielczosci do tego wolumetryczna, reagujaca na wiatr i do tego w grze chodzac w 60 fps w prawie fullHD z 2xAA ..., RSX powinnien zdechnac od czegos takiego, zwlaszcza, ze gran turismo jest na 100% na forward rendererze zrobiona.

A i jeszcze wyobrazcie sobie, ze w nocy takie particles bedziecie jeszcze podswietlac lampami!
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 18, 2010, 15:11:59 pm wysłana przez KKRT »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7562 dnia: Sierpnia 18, 2010, 15:15:20 pm »
@Aph
je**em. :lol: :lol: :lol:

@KKRT
Jeszcze bardziej je**em. To będzie gra wyścigowa stulecia jeśli faktycznie tak będzie działał edytor tras. Po prostu ja w to wiemy po GC nie wierzę. To jest jak spełnienie marzeń o grze wyścigowej.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7563 dnia: Sierpnia 18, 2010, 15:19:38 pm »
Jeszcze bardziej je**em. To będzie gra wyścigowa stulecia jeśli faktycznie tak będzie działał edytor tras.
http://kotaku.com/5615638/gran-turismo-5-adds-course-creation-kart-racing
Byl tez artykul na IGN, ale go zdjeli lol, pewnie przez embargo.
Jeszcze potwierdzenie bylo w Famitsu.

Edytor tras jest pewny, zreszta Kaz na oczach prasy zrobil dwie trasy i sie po nich przejechal ;] Believe!

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7564 dnia: Sierpnia 18, 2010, 15:21:40 pm »
W takim razie wybierają środowisko z toru kartingowego będę mógł robić takie tory po których jeździłem w rzeczywistości. NIE-SA-MO-WI-TE!!! Oby tylko był otoczenie gdzie będzie można budować tor kartingowy w hali.

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7565 dnia: Sierpnia 18, 2010, 15:22:37 pm »
Ja chce zobaczyć jak pracują wycieraczki podczas deszczu, albo chociaż gameplay MONZY niech dadzą ;)

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7566 dnia: Sierpnia 18, 2010, 15:25:30 pm »

Tylnych jeszcze nie widziałem.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7567 dnia: Sierpnia 18, 2010, 15:32:55 pm »
GamesCom – The Yamauchi Interview

Cytuj

Hello all, from drizzly Cologne!

At this morning’s breakout session at the Radisson Hotel, Cologne we were told that all information and media given was subject to an embargo until 0900 GMT Thursday morning – which we, unlike other sites, intend to respect – we were left in somewhat of a no-man’s land. Andreas, Venari and I couldn’t really bring you any of the information we wanted to and yet, at the same time, we have to report something. This is, after all, what you’re paying us for.

What we can bring you is news that, yet again, the GT5 code has received a few tweaks and is another, more recent build than E3, there’s some good news on expected features, some better news on some potential fears and some great news on some unexpected (but by now, thanks to “other sites”, internet-wide) features. We’ll provide more the instant the embargo expires tomorrow. Kazunori seemed quite nervous beforehand – pacing the courtyard, cigarette in hand – but his nervousness was unfounded.

Luckily, after a quick play on the GamesCom show floor of the latest GT5 build (with new tracks and cars as exclusively revealed late yesterday), Andreas received an SMS from Sony’s Alex Armour – Kazunori Yamauchi would see us now…

As Andreas, Venari and I sat down with Yamauchi, we were asked to be brief – it was, after all, lunchtime after a stressful morning and we were feeling hunger-pangs too. We didn’t quite get all the questions out that we wanted and Kazunori didn’t want to be filmed during the interview, but we tried our best to interrogate while respecting his time constraints.

Can you tell us anything about PSN Trophies in GT5?

Kazunori looked a little confused at first. We’d put to him the rumour about multiple Platinum trophies which he dismissed as just that – rumour. He clarified that he really hadn’t thought about Trophies in GT5 but that they will be in. Our considered opinion is that GT has been doing “trophies” since 1997 and it’s more likely than not that the Trophies system will be grafted onto the existing trophy aspects of the game.

Will GT5 feature LAN mode/multiple monitor support?

“Probably” was the reply. At this point, there are still aspects of the game that the 140-man strong team are still refining. My understanding of Kazunori’s precise words were more probably-likely than probably-possibly.

We’ve seen changing light and, recently, weather. Will this be available on all tracks?

“Not on all tracks, but some.”. We’d imagine that tracks with 24 hour races are more likely to see diurnal cycles, but whether you can race the ‘Ring in snow… at this point it is still up in the air.

With GT5, how close are you to your goal of “The Real Driving Simulator”?

“90%” was the instant answer. “Well, 85-90%”.

Are there any features missing from GT5 that you’d like to have included?


Kazunori said “Yes”, without hesistation. “But there’s still time to work on things!”

Would this include a livery editor?


“Probably not for GT5, though it’s certainly on our list of things to work on…”.

Previously we’ve seen you say things about weather, lighting, skidmarks, that you’d add them if you felt they added to gameplay. How much is this the case, compared to community pressure (from sites like GTPlanet) to add things?


“It’s probably evenly balanced”, said Kazunori. We’d interpret this as a borderline tacit admission that our forums – and many other sites – form research for PD, especially with regards to features. We have, after all, seen a recent addition of real-time skidmarks and reverse lights in the latest demo builds, now that there is the software and hardware to achieve it.

At this point we were asked if we could wrap it up quickly – we were originally told 3-4 minutes and we were already near ten. So the last question was the question I’d decided (hey, executive decision!) was the very best “alternate” question we’d received.

Given the time, money, space and resources, which fantasy Gran Turismo track would you create in the real world?

Kazunori was visibly awed by this question and spent nearly a minute thinking of an answer. “Deep Forest”, he said. I countered with “Trial Mountain?”. His next answer was complex – the team haven’t revealed anywhere near all of the tracks yet and there may be a fantasy GT5 track which exceeds Deep Forest in his estimations, and Trial Mountain in mine.

Kazunori continued, “A construction company in Japan [Maede] investigated the possibility of building Grand Valley. They wrote a book about it!”. We weren’t able to get an accurate title from Kazunori or Translator-san – it didn’t seem to translate well, but “Fantasy Business Scheme” was the final answer. If you know of this book, please let us know!

And that was that – the first meeting between the world’s largest Gran Turismo site and the game’s creator, courtesy of Alex Armour at Sony, Darin Gangi at InsideSimRacing, Andreas Nie (our co-conspirator) and Jordan.

As ever, we’ll let Translator-san have the last word:

“We need your name!”

“No you don’t. Translator-san will do just fine…”

http://www.gtplanet.net/gamescom-the-yamauchi-interview/

Wiadomość scalona: [time]Sierpień 18, 2010, 15:37:39 pm[/time]
"But there’s still time to work on things"  :lol: :lol:

Uwielbiam podejście tego kolesia do swojej pracy - widać w tym przede wszystkim pasje. Dzięki temu GT5 będzie genialne!

77 dni do premiery!
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 18, 2010, 15:38:44 pm wysłana przez adriano »

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7568 dnia: Sierpnia 18, 2010, 15:41:07 pm »
Cytuj
“We need your name!”

“No you don’t. Translator-san will do just fine…”
Hihi
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

MrArt-PL

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2010
  • Wiadomości: 567
  • Reputacja: 4
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7569 dnia: Sierpnia 18, 2010, 15:48:00 pm »
Panowie jak dzisiaj od rana zaczołem czytać te wszystkie niusy o GT5 to naprawde jestem w szoku,naprawde zapowiada się gra wyscigowa stulecia-zwracam absolutnie wszystkie honory PD i ich cudownemy dziecku jakim jest GT5-SZOK  :o

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 987
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7570 dnia: Sierpnia 18, 2010, 15:49:08 pm »
Będzie jeszcze cos z GT5 w roli głównej, czy to już wszystko?))

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7571 dnia: Sierpnia 18, 2010, 16:02:30 pm »
Będzie, ale jutro, bo dziś jest jeszcze embargo, no i ostatnią porcję ficzerów i newsów otrzymamy na TGS. A potem to już tylko do sklepu i grać, grać, grać. 8)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 987
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7572 dnia: Sierpnia 18, 2010, 16:04:50 pm »
Aha, czyli dzisiaj wszystko sie odbyło, a jutro na wszystko "wyrzucą".
Ciekawe co na froncie Premium/Standard... :D

el becetol

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7573 dnia: Sierpnia 18, 2010, 16:06:38 pm »
Będzie, ale jutro, bo dziś jest jeszcze embargo, no i ostatnią porcję ficzerów i newsów otrzymamy na TGS.

Jeszcze niech ogłoszą że to był tylko błąd w tłumaczeniu z tym całym podziałem na standard i premium cars 8)


KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7574 dnia: Sierpnia 18, 2010, 16:11:59 pm »
Aha, czyli dzisiaj wszystko sie odbyło, a jutro na wszystko "wyrzucą".
Narazie mamy info z trzech zrodel. Wywiadow, Famitsu oraz dem ze standow [na ktorych i tak jutro wgraja inne buildy]. Nie mamy zadnych info z eventu, no moze poza Track Creatorem.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7575 dnia: Sierpnia 18, 2010, 16:21:55 pm »
Chciałbym żeby potwierdzili Deep Forest i Trial Moutain.

Wiadomość scalona: [time]Sierpień 18, 2010, 16:33:04 pm[/time]
Monza gameplay!!!



Wiadomość scalona: Sierpnia 18, 2010, 16:39:04 pm
Wszystko ładnie, pięknie, tor wygląda obłędnie, ale cienie drzew są po prostu okrutnie paskudne. Ustalmy jednak, że przy tym co GT5 sobą reprezentuje, można na to przymknąć oko. :)
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 18, 2010, 16:39:04 pm wysłana przez BoBaN »

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7576 dnia: Sierpnia 18, 2010, 16:50:42 pm »
Weź na poprawkę fakt że to nie jest jakaś porywająca jakość, a raczej mocno średnia. Ja mam nadzieje że na Monzie, i generalnie wszystkich realnych torach będą zmienne warunki i cykl doby. Anyway, chciałbym teraz pograć w Gt5 na GC.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7577 dnia: Sierpnia 18, 2010, 16:52:23 pm »
Problem kwadratowych cieni rzucanych przez "liście" drzew istniał od zawsze w GT5. :P Tylko tak jak pisałem można im to wybaczyć, bo gra zapowiada się na najlepszy racer jaki kiedykolwiek się ukazał.

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7578 dnia: Sierpnia 18, 2010, 16:55:37 pm »
Ja sobie już to wyobrażam, jedziemy endurance(nawet jakiś 4H) na LE MANS, jedna osoba jedzie w dzień przy dobrych warunkach, a druga w nocy w deszczu. I te puszczanie długimi i pitstop itd. Ahhhh, pięknie się zapowiada. :grin:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 987
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7579 dnia: Sierpnia 18, 2010, 17:06:27 pm »
No niesamowite, nareszcie ktoś , kto umie jeździć dorwał się do kółka i nakręcił filmik z imprezy :D
Żeby wszyscy tak jeździli, a to jeżdżą jacyś niedzielni kierowcy, a fani Xbox'a zachwycają się " badziewna fizyką" , bo " samochód każdy zakręt pokonuje bokiem".

Co do samej gry, to poziom graficzny jest powalający. Już mniejsza o te kraciaste cienie liści, to co tutaj zobaczyłem to po prostu bajka.
Jeszcze tyle bajerów zapowiedzianych, pogoda, edytor tras, cykl dnia i nocy, porządny online... nie ma co, jest tylko jeden król, reszta może sobie tylko poudawać, gdy nie ma go w domu :P

Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7580 dnia: Sierpnia 18, 2010, 17:28:50 pm »
O ja pier**le O_O...

Zonda R!!!! O_O

I Edytor, i pogoda, i... emm... no nie wiem co wymieniać O_O

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7581 dnia: Sierpnia 18, 2010, 17:31:26 pm »
Kurdę, aż chyba i ja sobie zakupię zestaw GT5 + kierownica.

Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7582 dnia: Sierpnia 18, 2010, 17:38:22 pm »
I robi mi ten edytor O_O To oznacza, że będę mógł zrobić zwykłą drogę (nie tor wyścigowy) z akcentami wiejskimi/górskimi/leśnymi od punktu a do b? O_O O tym zawsze marzyłem w GT 5!! O_O

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7583 dnia: Sierpnia 18, 2010, 18:32:51 pm »
Top Gear Test Track z ostatniego build'u. Niestety nie ma dźwięku.



Wiadomość scalona: [time]Sierpień 18, 2010, 18:45:04 pm[/time]
Jest też nowy filmik z Madrytu.

http://www.gamersyde.com/stream_gran_turismo_5_gc_madrid-16646_en.html

To wygląda obłędnie! Ilość szczegółów na trasie jest zadziwiająca. Po prawej stronie wyświetlana jest pozycja gracza i tutaj zastanawia mnie czemu przeciwnicy są nazwani po nick'ach. Czyżby to jakieś LAN Party?
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 18, 2010, 19:04:06 pm wysłana przez BoBaN »

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7584 dnia: Sierpnia 18, 2010, 19:02:00 pm »
Obłęd...


KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7585 dnia: Sierpnia 18, 2010, 19:29:30 pm »
Po prawej stronie wyświetlana jest pozycja gracza i tutaj zastanawia mnie czemu przeciwnicy są nazwani po nick'ach
Npc'e maja teraz imiona i imiona odwzierciedlaja ich zachowanie na trasie np Tom moze byc agresywny, a inny mniej.

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7586 dnia: Sierpnia 18, 2010, 19:30:03 pm »
Przeciwnicy wyświetlani są po nickach bo jak wiemy ma być A-SPEC i B-SPEC MODE. W tym pierwszym gra będzie prostsza, w tym drugim już nie ponieważ tu będzie brane pod uwagę m.in: odporność fizyczną i psychiczną poszczególnych kierowców, w czasie dłuższych wyścigów będzie można ich także zmieniać. I być może każdy kierowca(także AI) będzie miał swoje imię, statsy itd.

Tu masz to bardziej rozpisane:

http://www.andriasang.com/e/blog/2010/08/18/yamauchi_on_gt5/
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 18, 2010, 20:16:09 pm wysłana przez Unlimited »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7587 dnia: Sierpnia 18, 2010, 20:07:14 pm »
Heh PD przerosło nawet moje wyobrażenia. Ta gra będzie mieć tyle "ficzerów", że głowa mała. Dobrze, że nie wykorzystałem całego urlopu to sobie z tydzień wolnego wezmę jak GT5 wyjdzie.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7588 dnia: Sierpnia 18, 2010, 20:40:16 pm »
Cytat: Famine
Actually, no, we didn't get a chance to look at weather. I suspect that may be TGS's thing.
;\ no to zobaczymy co chlopaki widzieli dzisiaj.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 995
  • Reputacja: 132
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7589 dnia: Sierpnia 18, 2010, 21:49:55 pm »
PD po prostu musiało zrobić mocnego kopa, tyle czekania, odwlekania premiery i GT5 wygląda po prostu fenomenalnie, tyle rzeczy w grze upchali a jakby chcieli to by tego było jeszcze więcej.

Co jest najlepsze, widać że PD ma całkowicie inne podejście do robienia gier niż inne firmy zajmujące się grami wyścigowymi i przede wszystkim widać duże zaufanie od Sony, które cierpliwie czekało aż GT5 będzie ukończony. To będzie premiera gigant, nadchodzi gra wyścigowa wszech czasów i tyle  ;)

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7590 dnia: Sierpnia 18, 2010, 21:52:57 pm »

pawel_k

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7591 dnia: Sierpnia 18, 2010, 21:54:52 pm »
należy tylko żałować że na 5 lat developingu przez raptem ostatnie 2 lata robili rzeczy istotne dla społeczności a nie tylko urzeczywistniali chore wizje Yamauchi'ego

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7592 dnia: Sierpnia 18, 2010, 22:05:27 pm »
należy tylko żałować że na 5 lat developingu przez raptem ostatnie 2 lata robili rzeczy istotne dla społeczności a nie tylko urzeczywistniali chore wizje Yamauchi'ego

Powiedzmy sobie jasno, że gdyby nie te wizje to GT nie byłoby tym jest obecnie.

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7593 dnia: Sierpnia 18, 2010, 22:10:48 pm »
Wrażenia z ogrania dema na Gamescom
http://www.ps3site.pl/gamescom-2010-gran-turismo-5-wideo/51302/

Średnio napisane wrażenia, nawet nie napisał na jakim poziomie trudności jechał, na jakiej fizyce itd. Poza tym to co widzieli dziś redaktorzy za zamkniętymi drzwiami ma się nijak do standów z grą na targach. Niech te embargo mija, i jutro dostajemy kolejne info, potem TGS i odliczanie do premiery. :)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7594 dnia: Sierpnia 18, 2010, 22:20:29 pm »
Wrażenia z ogrania dema na Gamescom
http://www.ps3site.pl/gamescom-2010-gran-turismo-5-wideo/51302/

Niezbyt rzetelne. Nie wyjaśnia zbyt wiele o modelu jazdy, a to na nim miał się skupić.

Cytuj
Model jazdy doznał tylko kilku urealnień względem poprzedniej części. Sławne "bączki" występują nawet w momentach, w których realny samochód nie miałby do tego prawa. I tak, uprzedzę Wasze krzyki - miałem okazję przejechać się prawdziwym samochodem marki Ferrari i doskonale zdaję sobie sprawę z tego, jak on się zachowuje.

Tylko co to ma do rzeczy? Powinien sprecyzować czy jeździł po torze, czy spacerowo. Ja kilka lat temu miałem okazję na szkoleniu przejechać się Subarką przygotowywaną pod rajdy. Obok siedział pilot i o ile pierwsze okrążenia wydawały mi się lajtowe a przyczepność auta niewiarygodna, tak potem kiedy pilot zaczął mi się drzeć do ucha "Gazu! kur** gazu! Jeszcze!" podczas gdy myślałem iż jadę już maksymalnie szybko po zakrętach, to zrozumiałem do czego tak naprawdę zdolne są tego typu auta. Jeśli koleś, który pisał tą krótką reckę jeździł Ferrari po torze i wyciskał z niego maks to może spokojnie napisać w jakich sytuacjach auto traci przyczepność. Jeśli jeździł z włączonymi wspomagaczami itp. to kompletnie nie wie co potrafią takie fury.
Nawet głupim gokartem można jeździć tak, że sami będziemy zaskoczeni. Na pierwszych okrążeniach rozgrzewa się oponki a potem te samochodziki robią takie cuda na zakrętach, że sami sobie sprawy z tego nie zdajemy. Ostatnio miałem okazję jeździć pro kartem i mimo tak niewielkiej mocy (w porównaniu do Ferrari) i tak traciłem tym przyczepność. Zrobiłem tym ponad 30 okrążeń i żadnego z nich nie przejechałem poprawnie, lub na tyle na ile bym sobie życzył.
Jeśli chodzi o samo GT to najlepszym przykładem na to, że tryb PRO jest bardzo dobrą symulacją jest fakt, iż wyłonieni z turnieju GT:Academy gracze jeżdżą teraz na prawdziwych torach, prawdziwymi wyścigowymi auta i wygrywają.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 987
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7595 dnia: Sierpnia 18, 2010, 22:33:33 pm »
Szkolenie w rajdowym Subaru? :roll:
Gdzie Ty pracujesz(?)? :D

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7596 dnia: Sierpnia 18, 2010, 22:37:56 pm »
Szkolenie w rajdowym Subaru? :roll:
Gdzie Ty pracujesz(?)? :D

Hehe to nie miało kompletnie żadnego związku z moją pracą. To była po prostu taka atrakcja szkolenia. Czasem były wyprawy quadami, czasem tylko zaproszenie do dobrego hotelu i jakieś uber żarcie, innym razem kino 5D, gokarty itp. Zależy od szkolenia i firmy, która je prowadzi. Te kilkudniowe są najlepsze. :grin:
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 18, 2010, 22:40:31 pm wysłana przez BoBaN »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7597 dnia: Sierpnia 18, 2010, 22:46:32 pm »
należy tylko żałować że na 5 lat developingu przez raptem ostatnie 2 lata robili rzeczy istotne dla społeczności
Dlatego wiekszosc rzeczy, ktorymi sie obecnie jaramy Kazunori pokazywal na slajdzie w 2006 roku? :>

Nowe screeny z Photomode - ORGAZM!
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=22887938&postcount=805

Tu wiecej
http://gthq.nl/home/nieuws/333-nieuwe-screenshots-gran-turismo-5

Wrażenia z ogrania dema na Gamescom
http://www.ps3site.pl/gamescom-2010-gran-turismo-5-wideo/51302/
Ale zenada.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 18, 2010, 22:51:43 pm wysłana przez KKRT »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7598 dnia: Sierpnia 18, 2010, 22:48:29 pm »
:o :o :o

Ta fela Lambo rozjechała mi cyce! Może mi ktoś powiedzieć jak ma się model auta z Photo Mode do tego użytego w grze?

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 987
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7599 dnia: Sierpnia 18, 2010, 22:50:15 pm »
To dobrego masz pracodawcę BoBaN :D

========

Zdjęcia... :-?



FTW :o
A tak w ogóle, to fajnie, że jest kilka klasyków w gronie Premium.
Oczywiście chciało by się więcej, ale nie można mieć wszystkiego.