Autor Wątek: Gran Turismo 5  (Przeczytany 1274971 razy)

0 użytkowników i 24 Gości przegląda ten wątek.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 338
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11320 dnia: Grudnia 07, 2010, 16:12:30 pm »
Jaguara mam juz od dawna :)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11321 dnia: Grudnia 07, 2010, 16:28:02 pm »
Na różne dziwactwa przymykam oko, ale czasem nawet dla mnie jest tego za dużo. W grze są dwa zajebiste bolidy F1 Ferrari, więc po jakiego grzyba oni robią event pod badziewną formułę z GT4, gdzie na dodatek trzeba mieć od cholery farta, żeby trafić na nią w used cars, bo inaczej jej się zdobyć nie da.

:/

pawel_k

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11322 dnia: Grudnia 07, 2010, 16:55:54 pm »
ktoś ma instrukcję jak zdobyć tego Jaguara?

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11323 dnia: Grudnia 07, 2010, 17:05:55 pm »
ktoś ma instrukcję jak zdobyć tego Jaguara?

Tu wszystko znajdziesz...
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=135391

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11324 dnia: Grudnia 07, 2010, 17:12:48 pm »
Mam pytanko do tych co graja na kierownicy..

Jak lecicie driftem w zakrecie, czy poprostu wpadniecie w poslizg to mozecie kontrolowac tor jazdy kierownica + gaz, czy mozna wyjsc z poslizgu prostujac auto kierownica ?
czy jest tak jak na padzie ze nie wolno niczego dotykac a sterowac trzeba gazem bo proba kontry = zlamanie praw fizyki i absurdalne zachowanie wozu ktore nawet ciezko opisac...

Zastanawiam sie nad kupnem kierownicy ale jesli tam nadal nie mozna w pelni samemu kontrolowac auta to chyba jednak sobie daruje (pamietam ze w prologu na kierownicy to zjawisko bylo mniej dokuczliwe ale jednak nadal bylo)...

Problem pada polega na tym, że ciężko jest wyczuć za pomocą gałki kąt skrętu kół. Żadnych praw fizyki nie łamiesz, tylko reagując gałką na poślizg zbyt szybko odkręcasz koła i stąd to zachowanie. Na kierownicy dużo łatwiej to wyczuć i można driftować jeśli się tego nauczysz. Jak miałem DFP to trudno było mi wychodzić z poślizgów ze względu na to jak kierownica ciężko działała. Na G27 dużo lepiej czuć auto w poślizgu i różnica jest tutaj od razu odczuwalna.

Wiadomość scalona: [time]Grudzień 07, 2010, 18:14:02 pm[/time]
ktoś ma instrukcję jak zdobyć tego Jaguara?

Tu wszystko znajdziesz...
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=135391


Dzięki...Croopnick mi już pomógł i Jaguar stoi w garażu. Szkoda tylko, że i tak nie można nic wystartować do wyścigu sportowych aut historycznych. Nie wiem skąd niby mam wziąć do tego furę. Wydawać ciężkie miliony na jakieś Ferrari nie mam zamiaru, więc sobie odpuszczę na razie.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 07, 2010, 17:14:29 pm wysłana przez BoBaN »

grimkenshiro

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-12-2010
  • Wiadomości: 227
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11325 dnia: Grudnia 07, 2010, 17:19:47 pm »
Aha no to dzieki za info :)

Prawa fizyki sie lamie bo auto po takim czyms powinno poprostu wpasc w kolejny poslizg a nie skrecic 90 stopni i wyjechac z trasy bo delikatnie kontre zrobilem :D A naprawde jest to strasznie irytujace w mocniejszych autach,  robie po 5 spinow na wyscig bo ciegle jak zaczynam wpadac w poslizg robie szybko kontre zeby wyprostowac auto a tu nagle witam sie ze sciana :/

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11326 dnia: Grudnia 07, 2010, 17:52:40 pm »
To na kierownicy nie ma czegoś takiego. Wiele razy przesadzam z gazem i mogę uratować się z poślizgu. Także zakup sobie kółko, a na pewno będzie Ci się lepiej grało.

grimkenshiro

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-12-2010
  • Wiadomości: 227
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11327 dnia: Grudnia 07, 2010, 18:01:38 pm »
No to juz wiem o co molestowac mikolaja :d

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11328 dnia: Grudnia 07, 2010, 18:10:47 pm »
Na różne dziwactwa przymykam oko, ale czasem nawet dla mnie jest tego za dużo. W grze są dwa zajebiste bolidy F1 Ferrari, więc po jakiego grzyba oni robią event pod badziewną formułę z GT4, gdzie na dodatek trzeba mieć od cholery farta, żeby trafić na nią w used cars, bo inaczej jej się zdobyć nie da.

:/
Mam ten sam problem, ma ktoś pożyczyć tą formułę?

Johnny B. Goode

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-11-2007
  • Wiadomości: 1 838
  • Reputacja: 17
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11329 dnia: Grudnia 07, 2010, 18:11:17 pm »
Ma ktoś pożyczyć dobre auto do wyścigu Like Wind nic ciekawego znaleźć nie moge a taki Peugot kosztuje 5mln :(
Dzisiaj się nieźle wkurwiałem na Nascarze jak mnie boty podkręcały i wypadałem  z toru, za specjalne eventy Nascara na złoto jest auto więc nie trzeba bulić 500k :D

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11330 dnia: Grudnia 07, 2010, 18:17:52 pm »
Potwierdziła się informacja że zniszczenia mają 3 levele. Do 19 levelu, od 20 levelu do 39 levelu i ostatni, najbardziej zaawansowany model zniszczeń(który także ma wpływ na model jazdy) to level 40. Chyba już wiem dlaczego PD dało wyścig N24H dopiero na 40 levelu. 8)

grimkenshiro

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-12-2010
  • Wiadomości: 227
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11331 dnia: Grudnia 07, 2010, 18:28:52 pm »
bez sensu :/ teraz jeszcze radosny grind do 40 lvl zeby miec lepszy model zniszczen... ehh...

Johnny B - corvette zr1 - race mod + tuning silnika na maksa i wygrasz z palcem w 4 literach :)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11332 dnia: Grudnia 07, 2010, 18:38:19 pm »
Dream Car Championship w B-Spec (ostatni event w Extreme), Sarthe w deszczu, a banda debili rusza do wyścigu na slickach  :lol:

Aha, w B-Spec żadnych dodatkowych zniszczeń powyżej 20 poziomu nie stwierdzam.

Johnny B. Goode

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-11-2007
  • Wiadomości: 1 838
  • Reputacja: 17
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11333 dnia: Grudnia 07, 2010, 18:38:52 pm »
bez sensu :/ teraz jeszcze radosny grind do 40 lvl zeby miec lepszy model zniszczen... ehh...

Johnny B - corvette zr1 - race mod + tuning silnika na maksa i wygrasz z palcem w 4 literach :)
Ten drugi wyścig też na chyba Nurburingu? Sprawdzę to, a jak nie to lece 10mln na F1 2010, widzę też ze endurance są nie opłacalne 190tys. i 150tys. exp za Grand Valley 300km.

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11334 dnia: Grudnia 07, 2010, 18:40:19 pm »
Ja mam level 20, prawie 21, i jak dla mnie furę można trochę bardziej poobijać.

Johnny B. Goode

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-11-2007
  • Wiadomości: 1 838
  • Reputacja: 17
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11335 dnia: Grudnia 07, 2010, 18:41:01 pm »
Ja mam level 20, prawie 21, i jak dla mnie furę można trochę bardziej poobijać.
Nascary ładnie się tłuką, ja mam 22 i pół :D

pawel_k

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11336 dnia: Grudnia 07, 2010, 18:50:47 pm »
bez sensu :/ teraz jeszcze radosny grind do 40 lvl zeby miec lepszy model zniszczen... ehh...
może będzie można odblokować zniszczenia w DLC ;)

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11337 dnia: Grudnia 07, 2010, 18:58:17 pm »
Po kilkunastu godzinach gry....

Intro ciekawe. Nie jest sztampowe. Później przychodzi ogromny zawód. Jak to wygląda -_- Padały słowa, że wygląda gorzej niż Shift/Forza 3 - by nie było, osoba, która je wypowiadała to żaden sonyslave/xbot. Oczywiście wiele w tym przesady, choć przyznam, że z samego początku nie jest to takie oczywiste. cóż z tego, że samochody (premium) są tak pieczołowicie wykonane, jak podczas gry właściwej (początkowe licencje) tego nie widać. Lotnisko (jako arena zmagań) też nie przynosi binarnych wodotrysków. Jednak im dalej, tym lepiej.

W żadnej innej grze wyścigowej nie ma tak pieczołowicie wykonanych modeli aut. Są znakomite. Niektóre trasy również potrafią zachwycić. Niestety nie wszystkie. Podobnie jest z widokiem z kokpitu. W wielu pojazdach budzi zachwyt - vide Ferrari 512 BB. Niektóre są co najwyżej niezłe. jest jednak kilka wręcz fatalnych (Lotus). Jakości grafiki wcale nie poprawia fakt występującego pop upu. Bardzo żałosnego należy dodać. Nie jest jakoś szczególnie dobitny, ale w tego typu grze na PS3 to jakaś kpina. Gra jest bardzo płynna, fHD robi swoje. Co mnie osobiście cieszy, poczucie prędkości zostało wybornie odwzorowane. Po kilkudziesięciu godzinach przy Shift można było się nieco obawiać, jak twórcy sobie w tym aspekcie poradzą, ale wyszli z tego obronną ręką.

Kz2 w ubiegłym roku wyznaczył nowe standardy w kwestii oprawy graficznej, sprzedając tym samym serię ostrzegawczą w tył głowy konkurencji. Uncharted 2 podniósł kilka miesięcy później poprzeczkę.
Dokładnie tak samo było z GoW III. GT5 miało być niemal kamieniem milowym w tej materii. Sądząc po wielu zwiastunach, czy zdjęciach, tak miało być. Nic z tych rzeczy. Maksymalnej oceny za grafikę nie sposób dać. To nie poziom VF3 - czy trafniej - GT3. Dzięki temu, że kilka plansz jest niespecjalnych, a samochody standard również pozostawiają sporo do życzenia (niby nie są brzydkie, czy przeciętne, ale gryzą się strasznie z kolegami z klasy premium), oraz temu, że pop up śmieszy, GT5 spokojnie może dostać nawet 8/10 za grafikę. Momentami gra wygląda pięknie, momentami niemal lak leciwe N4S.

Audio trzyma podobny poziom. Kilka utworów jest fantastycznych. Kilka tworzył młody Japończyk na kacu, który zaaplikował sobie ze zgryzoty ostatnia dawkę dopalaczy. Koszmar, jednym słowem. Szczególnie mam tu na myśli utwór, który przypomina brzęczenie chrabąszcza - poważnie, sądziłem, że coś się zacięło. Odgłosy silnika robią wrażenie, natomiast to coś przy zderzeniu się samochodów.... Dramat.
Ogólnie rzecz ujmując, w segmencie audio, GT5 jest kilka okrążeń za takim Burnout Paradise.

Pozostaje grywalność. GT5 rozkręca się z czasem. Na pewno nie jest to tak uniwersalna pozycja jak wydany niedawno N4S: HP. To raczej monumentalny car RPG. Miłośnikom serii i tak się spodoba. Inni, choćby nie wiadomo jak wspaniałym i dopracowanym produktem byłoby GT5, i tak będą gloryfikować sobie ponad wszytko swoją Forzę.

Jedno jest pewne. Te "uszkodzenia" są daremne i mogliby się z nimi nie wygłupiać. Podział na dwa segmenty samochodów, także jest wielce kontrowersyjny. Jak dla mnie to niepotrzebne upychanie pojazdów na siłę. Ot, walka o cyferki. Zdecydowanie wolałbym 400 dopracowanych samochodów premium, niż ponad tysiąc, z czego lwia część jest niespecjalna. Niby mamy taką zero jedynkową encyklopedię samochodową. Gro pojazdów występujących w grze jest nader oryginalna, ale ręka w górę kto będzie z wypiekami na twarzy ścigał się pojazdami mającymi mniej mocy niż nowe szczoteczki do zębów.

Abstrahując od faktu, że kultowe monstrum, niebywale piękny Veyron, zaparkowany jest w garażu "standard", a tak pasjonujące wozy, jak francuski hatchback, czy znany skądinąd "ogórek" Volkswagen, to pieczołowicie wykonane samochody prosto z parkingu "premium".

Reasumując, gra jest wyborna. Nie dla każdego jednak. Nikt nie powinien być zdziwiony jeśli Shift 2 Ulnashed zostanie przyjęty lepiej i bardziej się będzie podobał.

Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11338 dnia: Grudnia 07, 2010, 19:07:13 pm »
niebywale piękny Veyron

Co piłeś? Owszem rozumiem zachwycać się autem co ma ponad 1000 KM ale nazywanie go pięknym to lekka przesada... To auto wygląda jak nadęty balon na tle jakiegokolwiek innego super samochodu...

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11339 dnia: Grudnia 07, 2010, 19:07:32 pm »
No to mamy kolejny opis z wrażeń z tej gry, ja się jeszcze chyba wstrzymam do następnego tygodnia. 8)

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11340 dnia: Grudnia 07, 2010, 19:10:45 pm »
niebywale piękny Veyron

Co piłeś? Owszem rozumiem zachwycać się autem co ma ponad 1000 KM ale nazywanie go pięknym to lekka przesada... To auto wygląda jak nadęty balon na tle jakiegokolwiek innego super samochodu...

True :) A do tego w grze tez za piekny nie jest :)

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11341 dnia: Grudnia 07, 2010, 19:12:04 pm »
Jeśli to jest auto standard to moja teoria o lepiej wyglądających SC od Premium się właśnie potwierdziła.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11342 dnia: Grudnia 07, 2010, 19:14:07 pm »
Ta to jest standard wziety z tego GT na PSP, wiec mozna by powiedziec, ze jest to wersja Alpha wersji premium :D

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11343 dnia: Grudnia 07, 2010, 19:14:37 pm »
Veyron w GT5 to Standard(należy do grupy tych ładniejszych). Fakt mi także się on jakoś szczególnie nie podoba, wolę już znacznie bardziej jego starszego brata(Bugatti EB-110).

grimkenshiro

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-12-2010
  • Wiadomości: 227
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11344 dnia: Grudnia 07, 2010, 19:28:28 pm »
Veyron to jedno z najbrzydzszych aut jakie widzialem (mowie o prawdziwym) :) W dodatku zbiera tytuly na ktore nie zasluguje bo czesto jest podawany jako najszybsze auto seryjne a nim nie jest bo seria zaczyna sie od 500 sztuk rocznie... czemu to auto jest tak lubiane nie wiem.. liczy sie dusza i styl a nie moc.. no ale co kto lubi.. gdybym mial wybierac to wszystkie muscle cary i klayki byly by premium w miejsce calej masy japonskich kosiarek :D zwlasza tych suzuki swiftowi datsunow rozniacych sie data produkcji...

Jesli chodzi o model zniszczen to ja na 25 w a-specu jakos nie widze zbytnio nic wiecej niz bylo na poczatku, glownie to lakier sie sciera + jakies minimalne wgiecia, czasem cos sie obluzuje i tyle... ogolnie to model zniszczen mechaniczno-wizualnych na dzien dzisiejszy jest poprostu slaby i to bardzo... troche lepiej jest z autami WRC.. o standard nie wspominam bo smiac mi sie chce jak te auta sie smiesznie rozciagaja zamiast sie giac :)

Johnny B - corveta zr1 RM wygrywa wszystko i wszedzie jesli tylko moze tam wystartowac :D

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11345 dnia: Grudnia 07, 2010, 20:09:35 pm »
kur** chyba mi sie cos GT je**e, nie moge odpalic gry. Znaczy sie moge, wszystko smiga a gdy wczytuje sie menu to nie ma kursora i nie moge nic wybrac, juz z 10 razy restartowalem, mial tak ktos? jakis pomysl jak to naprawic? Bo jak bede musial save wykasowac to sie wkurwie.

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11346 dnia: Grudnia 07, 2010, 20:16:23 pm »
Pewnie coś z online.

Ps. Jak coś to otworzyłem lobby, czekam na chętnych 10 min..potem jak coś to zamykam.

Johnny B. Goode

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-11-2007
  • Wiadomości: 1 838
  • Reputacja: 17
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11347 dnia: Grudnia 07, 2010, 20:18:50 pm »
kur** chyba mi sie cos GT je**e, nie moge odpalic gry. Znaczy sie moge, wszystko smiga a gdy wczytuje sie menu to nie ma kursora i nie moge nic wybrac, juz z 10 razy restartowalem, mial tak ktos? jakis pomysl jak to naprawic? Bo jak bede musial save wykasowac to sie wkurwie.
Miałem tak samo restartowałem 3 razy i nic, wyłaczyłem i właczyłem konsole i się pojawił kursor.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11348 dnia: Grudnia 07, 2010, 20:20:47 pm »
kur** chyba mi sie cos GT je**e, nie moge odpalic gry. Znaczy sie moge, wszystko smiga a gdy wczytuje sie menu to nie ma kursora i nie moge nic wybrac, juz z 10 razy restartowalem, mial tak ktos? jakis pomysl jak to naprawic? Bo jak bede musial save wykasowac to sie wkurwie.

Wylogować się z PSN.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11349 dnia: Grudnia 07, 2010, 20:25:14 pm »
Dzieki Iras pomoglo, chyba bym sie zalamal jakbym save'a musial wykasowac :)

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11350 dnia: Grudnia 07, 2010, 20:45:45 pm »
No proszę, widzieliście już jak poprawili z nowym patchem cienie? Niebo a ziemia.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11351 dnia: Grudnia 07, 2010, 20:53:18 pm »
No proszę, widzieliście już jak poprawili z nowym patchem cienie? Niebo a ziemia.

Pewny jesteś? Rano miałem podobne wrażenie, ale zrzuciłem to na karb przyzwyczajenia lub toru - bo nie na wszystkich były z*ebane cienie.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11352 dnia: Grudnia 07, 2010, 21:02:53 pm »
Same cienie są poprawione, ale migotanie nadal występuje, a to najbardziej przykuwa wzrok podczas powtórek. No i zębate cienie, które rzucają elementy auta nadal pozostały.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11353 dnia: Grudnia 07, 2010, 21:13:46 pm »
Iras, pierwsze co po aktualizacji włączyłem licencję naTsukuba i tu cienie wyglądają teraz super miodzio i nie mam żadnych zastrzeżeń. Napisałem posta, po czym odpaliłem teraz Rzym i nadal widzę poszarpane krawędzie. Mimo wszystko mam wrażenie, że jest lepiej i jeśli Wy też na to zwróciliście uwagę to jest coś na rzeczy.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11354 dnia: Grudnia 07, 2010, 21:17:05 pm »
Na Tsukubie już wcześniej cienie były ok. Akurat zwracałem na to uwagę i zastanawiałem się dlaczego wszędzie takie nie są.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11355 dnia: Grudnia 07, 2010, 21:34:20 pm »
Sprawdziłem inne tory - cienie na bank poprawione, przy czym na większości torów nadal sporo im brakuje do poziomu Tsukuby.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11356 dnia: Grudnia 07, 2010, 21:40:00 pm »
Właśnie oglądam filmik końcowy :o Po zaliczeniu GP w klasie zawodowej, jakiś bląd czy tak ma być?

grimkenshiro

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-12-2010
  • Wiadomości: 227
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11357 dnia: Grudnia 07, 2010, 21:42:07 pm »
Tak ma byc :)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11358 dnia: Grudnia 07, 2010, 21:42:29 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Johnny B. Goode

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-11-2007
  • Wiadomości: 1 838
  • Reputacja: 17
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #11359 dnia: Grudnia 07, 2010, 22:25:32 pm »
Dobra Indianapolis ta zmodowaną ZR1 dało rade na luzie, zmieniłem kila ustawień jak koleś na YT polecał, ale już na Daytonie nie sprawdza się wogóle :(

Wiadomość scalona: Grudnia 07, 2010, 22:28:24 pm
Myślę sobie na ch** dawałem 1mln za Enzo jak za 500k mam zajebiste auto :D
« Ostatnia zmiana: Grudnia 07, 2010, 22:28:25 pm wysłana przez Johnny B. Goode »