Autor Wątek: Resistance: Fall of Man  (Przeczytany 116095 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

nakimushi

  • Gość
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #360 dnia: Listopada 27, 2006, 18:42:04 pm »
ale macie problemy - zamiast rozmawiac o grze, grywalności czy designie to was interesuje ile gra zajmuje miejsca na płycie  :lol:  :lol:  :lol:
żałosne

niedługo nie tylko trawa będzie musiala być w 3d ale też developerzy będą musieli się tłumaczyć ile mb co zajmuje by gracze nie czuli się oszukani  :mrgreen:

AZAKIEL

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 14-02-2006
  • Wiadomości: 111
  • Reputacja: 0
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #361 dnia: Listopada 27, 2006, 21:34:12 pm »
na gry-online pojawiła sie recenzja/test ps3 z paroma grami:

http://www.gry-online.pl/S018.asp?ID=380&STR=1

------poniżej fragment/cytat traktujący o Resistance--------

FPS z interesującą fabułą i tylko tyle

Konsola Xbox pierwszej generacji pokazała, że gra z gatunku FPS (w tym wypadku Halo: Combat Evolved) może być znakomitym tytułem startowym. Niestety tą ścieżką nie podąża Resistance: Fall of Man dla PlayStation 3. Przetestowana przeze mnie wersja w żadnym wypadku nie napawała optymizmem – gra była po prostu brzydka i pomijając pewną liczbę drobnych detali (np. inaczej rozbijające się tafle szyb w zależności od miejsca trafienia) reprezentowała poziom niewiele lepszy od podobnych strzelanin dla PS2. Wielu obiektom brakowało cieniowania, zachowanie przeciwników opierało się na prymitywnie działających skryptach, a synchronizacja ruchów ust postaci ludzkich z wypowiadanymi kwestiami kulała. Tylko momentami zauważyć się dało działanie algorytmów fizycznych, ale przeciwnikom wydawało się nie sprawiać specjalnej różnicy, czy strzelam im w kończyny czy chociażby w korpus. Moją uwagę przyciągnęła warstwa fabularna (alternatywna historia z początku lat pięćdziesiątych XX wieku z inwazją pozaziemskiej cywilizacji niczym w Wojnie światów autorstwa Herberta George’a Wellsa), której rozwój ukazywały ciekawie wyreżyserowane scenki przerywnikowe, utrzymane w hollywoodzkim klimacie. Ludzie z firmy Insomniac Games zdecydowanie rozczarowali

-------koniec cytatu--------


Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #362 dnia: Listopada 27, 2006, 21:49:19 pm »
Że też taki parapet pracuje w, bądź co bądź, popularnym serwisie  :roll:

Strambell

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 13-06-2006
  • Wiadomości: 29
  • Reputacja: 0
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #363 dnia: Listopada 27, 2006, 21:53:46 pm »
Co jak co ale Resistance to jedyny (oprócz kilku tytułów multiplatformowych) na PS3 tytuł startowy , który trzyma bardzo wysoki poziom.Zamierzam go nabyć w kwietniu i jakiś kretyn tego zamiaru mi nie zmieni. :twisted:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #364 dnia: Listopada 27, 2006, 21:59:48 pm »
Koleś mniej lub bardziej podnieca się MotorStorm'em, Ridge Racer'em, F1 i Genji, a Resistance zjechał jak przeciętnego crapa. No nie wytrzymam  :lol:

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #365 dnia: Listopada 27, 2006, 22:01:30 pm »
E tam ma troche racji bo R:FoM teksturki am takie płaskie i troche te z PS2 przypominają...

Strambell

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 13-06-2006
  • Wiadomości: 29
  • Reputacja: 0
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #366 dnia: Listopada 27, 2006, 22:01:56 pm »
Genji to totalne dno , f1 to odgrzewany kotlet z PS2 , Motorstorm rokuje nadzieje na dobrą grę. :D

nakimushi

  • Gość
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #367 dnia: Listopada 27, 2006, 22:05:20 pm »
Cytat: "Strambell"
Genji to totalne dno , f1 to odgrzewany kotlet z PS2 , Motorstorm rokuje nadzieje na dobrą grę


zgadzam sie ;)
a Resistance ? chyba koles ma prawo napisac jakie ma odczucia... nie każdy musi mieć takie same jak ty Irasku

Strambell

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 13-06-2006
  • Wiadomości: 29
  • Reputacja: 0
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #368 dnia: Listopada 27, 2006, 22:08:05 pm »
Oczywiście , że ma parawo , ale chyba trochę preszadził...z tym wypunktowaniem kolejnych wad IMO bardzo dobrej gry ze średnią 89% na gamerankings , a to o czymś świadczy.

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #369 dnia: Listopada 27, 2006, 22:21:33 pm »
Bezczelny redaktor gry-online śmiał wyrazić swoje fałszywe* uczucia względem Resistance, konika naszych forumowiczów kibicujących PS3.

*bo opłacone przez MS Polska:D

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #370 dnia: Listopada 27, 2006, 22:36:16 pm »
Cytat: "xelloss"
Bezczelny redaktor gry-online śmiał wyrazić swoje fałszywe* uczucia względem Resistance, konika naszych forumowiczów kibicujących PS3


Dlatego wzorem mieszkancow Salem pojmiemy heretyka i spalimy na stosie kojac swe uszy krzykiem wydobywajacym sie z jego ust.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

qsh

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 22-02-2005
  • Wiadomości: 282
  • Reputacja: 0
  • PSN ID i Gamertag: qsh
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #371 dnia: Listopada 27, 2006, 22:45:33 pm »
Akurat Resistance było pierwszą grą, w jaką zagrałem na PS3. I, powiem Wam szczerze, wrażenia mam megapozytywne. Gra jest doskonałym efpeesem, najładniejszym, jakiego widziałem. Tekst cytowany powyżej to stek bzdur. Absolutni nic się nie zgadza. Mało tego - miałem sporo czasu i pograłem w pozostałe, najgłośniejsze tytuły startowe. I wszystkie są prześliczne. A Motorstorm to gra, która graficznie stoi, imho, na równi z Gearsami. PS3 jestem zachwycony - noc zarwana z takim sprzętem zdaje się za krótka:(
Pozdrawiam wszystkich fanów Resistance :D

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #372 dnia: Listopada 27, 2006, 22:50:58 pm »
Cytat: "qsh"
Absolutni nic się nie zgadza.

Cytuj
Wielu obiektom brakowało cieniowania

Akurat to się zgadza. Codo reszty aspektów, musiałbym zagrać, żeby ocenić

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #373 dnia: Listopada 27, 2006, 22:51:30 pm »
Cytat: "qsh"
A Motorstorm to gra, która graficznie stoi, imho, na równi z Gearsami.

Wtopiłeś... Teraz to Cie forumowicze zjedzą  :roll:

Współczuję  :wink:

qsh

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 22-02-2005
  • Wiadomości: 282
  • Reputacja: 0
  • PSN ID i Gamertag: qsh
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #374 dnia: Listopada 27, 2006, 23:11:41 pm »
Cieniowania? Specjalnie pobawiłem się latarką i zauważyłem, że gdy kierujesz światło na jakiś obiekt, to naturalnym jest, że rzuca on cień na otoczenie. I tak jest w R:FoM. Mało tego - nie miałem czasu, żeby przechodzić całą grę, więc bawiłem się w odkrywanie smaczków. Wiedzcie, że tekstura podniebienia padłych Chimerian daje ostro w kitę. Jak każda inna w tej grze (vide kora na drzewie, blacha aut, ściany). Co do Motorstorm i GoW - wiem, że trudno porównywać tak różne gry, ale chodzi mi o poziom grafiki - dla mnie oba to mocny opad szczęki, więc są na równi.

qsh

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 22-02-2005
  • Wiadomości: 282
  • Reputacja: 0
  • PSN ID i Gamertag: qsh
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #375 dnia: Listopada 27, 2006, 23:11:56 pm »
Cieniowania? Specjalnie pobawiłem się latarką i zauważyłem, że gdy kierujesz światło na jakiś obiekt, to naturalnym jest, że rzuca on cień na otoczenie. I tak jest w R:FoM. Mało tego - nie miałem czasu, żeby przechodzić całą grę, więc bawiłem się w odkrywanie smaczków. Wiedzcie, że tekstura podniebienia padłych Chimerian daje ostro w kitę. Jak każda inna w tej grze (vide kora na drzewie, blacha aut, ściany). Co do Motorstorm i GoW - wiem, że trudno porównywać tak różne gry, ale chodzi mi o poziom grafiki - dla mnie oba to mocny opad szczęki, więc są na równi.

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #376 dnia: Listopada 27, 2006, 23:20:15 pm »
Na przykładzie Resistance najlepiej widać jak złudne potrafią byc recenzje. Sa tacy którzy porównuja tą grę to podpakowanej gry na PS2 (koszmarna bzdura jak sądzę) a są tacy, jak ostatnio redakcja Neo Plus (Qoora, teraz qsh) którzy najchętniej by napisali że gry startowe na PS3 zjadają Gearsy na śniadanie (ale aż tak nie wypada przeginać... ) :-)
Prawda jest tam gdzieś pewnie pośrodku...

qsh

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 22-02-2005
  • Wiadomości: 282
  • Reputacja: 0
  • PSN ID i Gamertag: qsh
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #377 dnia: Listopada 27, 2006, 23:34:59 pm »
Nie zjadają - GoW jest doskonały, dla mnie 10 i must-have. Wyrażam tylko moje zdanie - wiem, jak zareagowałem na pierwsze chwile z obydwoma grami - tak samo. Opad szczęki. Wsio.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #378 dnia: Listopada 27, 2006, 23:39:06 pm »
Czy okazje obcowania z PS3 miałeś w Centrum Sony w Warszawie, na tym 52-calowym TV full HD?  :)

Heviro

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 03-09-2006
  • Wiadomości: 160
  • Reputacja: 0
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #379 dnia: Listopada 27, 2006, 23:40:14 pm »
Święta racja leenk   zobaczymy ja wierze w  we wszystkie konsole  chociaż Wii  mnie zawiodło (oczekiwałem ciut więcej) To wiem , że każdej z tych konsol ssie uda  ostatnio widziałem filmiki z gameplayu  R:FOM wygląda Bardzo dobrze   i mi się ta gierka spodobała  ta gra nie niszczy gearsa ale pokazuje   że "bydlak ma potencjał bo R:FOM wcale tak wiele gorzej nie wygląda od gearsa  Bitwę czas zacząć

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #380 dnia: Listopada 27, 2006, 23:48:37 pm »
Cytat: "Heviro (Fanboy BDG)"
R:FOM wcale tak wiele gorzej nie wygląda od gearsa
Pewnie że nie. Plusem jest na pewno sam pomysł alternatywnej historii no i graficzka. Minus to zdaje się brak wyraźnych bohaterów.
Qsh, te śnieżne lokacje odwiedziłeś? Wydają się najbardziej klimaciarskie i chyba najładniejsze...

qsh

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 22-02-2005
  • Wiadomości: 282
  • Reputacja: 0
  • PSN ID i Gamertag: qsh
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #381 dnia: Listopada 27, 2006, 23:50:40 pm »
Nie, grałem w redakcji. Ale TV to Bravia śliczna była. Ale wiem, że w siedzibie dopiero widzieć można niemal cuda;) Mi styknie, co widziałem. Chcę PS3. Już. No i te dwie gry!

qsh

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 22-02-2005
  • Wiadomości: 282
  • Reputacja: 0
  • PSN ID i Gamertag: qsh
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #382 dnia: Listopada 27, 2006, 23:52:45 pm »
Nie, Leenk, grałem na pierwszym poziomie, w laboratorium i na otwartym terenie. Nie wszystkie mapki były odsłonięte, niestety:( Ale i tak będę wyrażał się o Resistance w samych superlatywach - szczególnie jeśli chodzi o grafę i związane z nią smaczki.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #383 dnia: Listopada 28, 2006, 13:57:53 pm »
Cytat: "qsh"
Tekst cytowany powyżej to stek bzdur.

Raczej bardzo subiektywne odczucia.

Cytat: "qsh"
Cieniowania? Specjalnie pobawiłem się latarką i zauważyłem, że gdy kierujesz światło na jakiś obiekt, to naturalnym jest, że rzuca on cień na otoczenie.

To chyba jest standart na nowej generacji.

Z tego co widziałem na filmikach to Resitance wygląda przeciętnie (na screenach za to wygląda bardzo dobrze), ale podoba mi się bardzo design gry, taki mix HL 2 i gier wojennych.

michalc

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2005
  • Wiadomości: 1 270
  • Reputacja: 1
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #384 dnia: Listopada 28, 2006, 14:00:22 pm »
http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread.php?t=80998, zobaczcie tutaj na pierwszych screenach ten wypas tv, ale to na co chcialem zwrocic uwage to czwarty screen i wykonana na nim roslinnosc to sie nazywa next gen!!! :?

nakimushi

  • Gość
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #385 dnia: Listopada 28, 2006, 14:13:15 pm »
Cytat: "michalc"
chcialem zwrocic uwage to czwarty screen i wykonana na nim roslinnosc to sie nazywa next gen!!!


takie rzeczy prawie w każdej grze można znaleźć .. ale faktem jest że wychodzi tu brak pamięci w ps3/
to chyba jedyny minus 50-70 calowych odbiorników  :mrgreen:   tam wszystkie błędy widać jak na dłoni ;)

michalc

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2005
  • Wiadomości: 1 270
  • Reputacja: 1
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #386 dnia: Listopada 28, 2006, 15:22:43 pm »
o ile dobrze pamietam roslinnosc dobrze prezentowala sie w PDZ :)

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #387 dnia: Listopada 28, 2006, 16:15:42 pm »

nakimushi

  • Gość
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #388 dnia: Listopada 28, 2006, 16:22:35 pm »
Cytuj
http://www.bilder-speicher.de/Mellisent904518.vollbild.html


Yeti jak zwykle jara się zdjęciami z cyfrówki  :mrgreen:
poszukaj jeszcze jakiś skanów - napewno będą jeszcze bardziej tajemnicze  :lol:

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #389 dnia: Listopada 28, 2006, 16:31:38 pm »
A ty jak zwykle musisz sie do czegos przyczepic i najwazniejsze dobrze ,ze piszesz na temat. :lol:

next :]
http://img183.imageshack.us/my.php?image=pict2325la4.jpg

Ring

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 637
  • Reputacja: 1
  • Że niby coś.
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #390 dnia: Grudnia 01, 2006, 01:36:19 am »
Macie swój nextgenowy śnieg  :shock: szok.


Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #391 dnia: Grudnia 01, 2006, 10:30:05 am »
ee no, śnieg wypas, świetnie to wygląda jak płatki lecą sobie bezwładnie, chciałbym tylko dłuży filmik zobaczyć :)

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #392 dnia: Grudnia 01, 2006, 12:15:40 pm »
Szef Insomniac twierdzi, że Resistance wykorzystuje tylko 2 Spu - na dzień dzisiejszy nie byli w stanie wykorzystać więcej, bo odpowiednie narzędzia są dopiero tworzone przez Sony

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #393 dnia: Grudnia 01, 2006, 12:26:02 pm »
Jest to możliwe. W końcu pierwsze gry na X360 wykorzystywały tylko jeden rdzień, a podobno zaprogramowanie trzech symetrycznych rdzeni jest łatwiejsze niż SPU.

Skoro na Resistance poszły dwa, jeden zajmuje OS, to zostały jeszcze... cztery  :D

Ring

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 637
  • Reputacja: 1
  • Że niby coś.
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #394 dnia: Grudnia 01, 2006, 12:31:31 pm »
Jeśli to prawda to nie mam pytań.

Cytat: "Szymku"
Szef Insomniac twierdzi, że Resistance wykorzystuje tylko 2 Spu - na dzień dzisiejszy nie byli w stanie wykorzystać więcej, bo odpowiednie narzędzia są dopiero tworzone przez Sony

Mógłbyś podać linka do tej wiadomości? Byłbym wdzięczny  :wink:

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #395 dnia: Grudnia 01, 2006, 13:19:34 pm »
Cytuj
Mógłbyś podać linka do tej wiadomości? Byłbym wdzięczny



http://www.spectrum.ieee.org/dec06/4745

Supersonic

  • Gość
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #396 dnia: Grudnia 01, 2006, 18:54:27 pm »
Cytat: "Szymku"
Szef Insomniac twierdzi, że Resistance wykorzystuje tylko 2 Spu - na dzień dzisiejszy nie byli w stanie wykorzystać więcej, bo odpowiednie narzędzia są dopiero tworzone przez Sony

Pozostaje tylko sobie wyobrazić co zdolne teamy wycisną z PS3 pod koniec jej życia :D

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #397 dnia: Grudnia 01, 2006, 19:02:44 pm »
Dziwne, wcześniej Ted Price twierdził, że Resistance korzysta ze wszystkich rdzeni.
edit: przeczytałem artykuł. Widzę za to, że NIKT z was tego nie zrobił, zeby zweryfikować hasełko :roll: Tak więc Resistance wykorzystuje więcej niż dwa rdzenie SPE.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #398 dnia: Grudnia 01, 2006, 19:06:10 pm »
Wcześniej Resistance miał chodzić w 1080p i 60fps  :lol:

Widać czasu brakło  :roll:

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #399 dnia: Grudnia 01, 2006, 19:12:42 pm »
Cytat: "Iras"
Widać czasu brakło Rolling Eyes


Jednak nie - przeczytaj artykuł. :wink: