Autor Wątek: Resistance: Fall of Man  (Przeczytany 114859 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Supersonic

  • Gość
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #440 dnia: Grudnia 24, 2006, 09:55:00 am »
Cytat: "Leenk"
Każdy gracz bez fanbojskiego skrzywienia wie że Resistance wymięka przy GoW.

Dokładnie i czy ktoś chce czy nie faktem jest że GoW zjada grafą Resistance.

ÓFO

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2004
  • Wiadomości: 1 837
  • Reputacja: 1
  • ale mi ręce gównem śmierdzą :x
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #441 dnia: Grudnia 24, 2006, 10:03:59 am »
no ale Resistence jest pierwszą grą na PS3, a GoW już troche czasu ma :)

oglądałem video recenzje Resistanca i wogole mi sie gra nie podoba :P nie lubie strzelanek gdzie lata sie jak wariat i strzela do wszystkieg jak leci. Wole coś jak killzone, gdzie trzeba sie schować, znaleźć sposób na przeciwnika, niż lecieć do niego z karabinem i pruć jak dziki we wszystko co żyje i sie rusza. Nie moj typ, choc z niecierpliwością czekam na jakąś inną strzelankę na PS3  :twisted:

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #442 dnia: Grudnia 24, 2006, 10:43:56 am »
Cytat: "ÓFO"
no ale Resistence jest pierwszą grą na PS3, a GoW już troche czasu ma Smile

Jest pięc dni starszy?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #443 dnia: Grudnia 24, 2006, 11:34:03 am »
Cytat: "xelloss"
Cytat: "ÓFO"
no ale Resistence jest pierwszą grą na PS3, a GoW już troche czasu ma Smile

Jest pięc dni starszy?


Nie! Jest pisany na konsole którą devolperzy już dobrze poznali i jest grą drugiej generacji a Resistance to launch title. Tak trudno to zrozumieć ehhh.

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 842
  • Reputacja: 16
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #444 dnia: Grudnia 24, 2006, 11:40:55 am »
Cytuj
Jest pisany na konsole którą devolperzy już dobrze poznali
- chyba epic nic wcześniej nie tworzył na x360 :)  Swoją drogą ciekawi mnie jak ps3 poradzi sobie z silnikiem U3.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #445 dnia: Grudnia 24, 2006, 11:56:53 am »
Cytat: "sieq"
Cytuj
Jest pisany na konsole którą devolperzy już dobrze poznali
- chyba epic nic wcześniej nie tworzył na x360 :)  Swoją drogą ciekawi mnie jak ps3 poradzi sobie z silnikiem U3.


Może i nie tworzyli nic ale dev-kity są już dobrze zaopatrzone a pozatym na X360 pisze się łatwiej. Natomiast Sony jeszcze teraz dostarcza soft do dev-kitów bo mieli poważne problemy na początku. Swoją drogą też jestem ciekawy co Epic pokaże na PS3.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 996
  • Reputacja: 132
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #446 dnia: Grudnia 24, 2006, 13:29:07 pm »
Cytuj
Melee - piła , jucha , mięso, przeładowywanie w GOW nie do pobicia.


to jest fajne tylko na początku, za 10 razem juz niczym nie zachwyca.

Jeżeli chodzi o Resistance vs GoW, to raczej GOW wygrywa, ale bardzo neiznacznie, bronie FoM ma znacznie lepsze, design troszke nie taki jaki bym chciał, ale mają o wiele ciekawsze rozwiązania. Pojazdy także FoM, o AI nie powiem nic bo nie grałem w obie :] Grafa oczywiście GoW, multi to już FoM. Ale samy gameplay i feeling grania, wygrywa GoW.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #447 dnia: Grudnia 24, 2006, 13:29:23 pm »
Cytat: "sieq"
- chyba epic nic wcześniej nie tworzył na x360

Byc moze ale nie zapominajmy ze to dzieki nim x360 ma 512 ram'u wiec wiedza raczej wiele na temat w/w konsoli
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

quakeslu

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 128
  • Reputacja: 0
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #448 dnia: Grudnia 24, 2006, 15:24:52 pm »
przeszedłem 4 razy singla GOW w całości i dalej się zachwycam grafą, piłowaniem i gameplay-em (na all poziomach trudności) (jest za kazdym razem inaczej bo zalezy kto cie wspiera czy komp czy bolek, czy wymiatacz), tak samo multik się nie nudzi

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #449 dnia: Grudnia 24, 2006, 15:38:19 pm »
Cytat: "aphelion"
Byc moze ale nie zapominajmy ze to dzieki nim x360 ma 512 ram'u wiec wiedza raczej wiele na temat w/w konsoli

Za to Insomniac mieli bardzo szybko dostęp do devkitów i Celli i te gry po raz pierwszy real-time'owe tech-demka* mieli pokazane w tym samym momencie (E3 2005). W dodatku GoW jest na UE3, który nie powstał z myślą o X360, a silnik Resistance powstał z myślą o PS3. Summa summarum, najważniejszy jest wynik końcowy, a jaki jest każdy widzi.

*a przy najmniej twórcy twierdzili, że są real-time'owe

Ring

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 637
  • Reputacja: 1
  • Że niby coś.
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #450 dnia: Grudnia 24, 2006, 15:47:24 pm »
Wynik jest taki, ze engine ktory stworzyli Insomniac ssie przy UE3, ale to nie jest żadna nowość, pewnie tylko garstka developerów stworzy silniki, które będą mogły się równać z tym, czego można dokonac na UE3.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #451 dnia: Grudnia 24, 2006, 16:26:31 pm »
Wez poprawke na to ze jest to juz 3 generacja silnika UE ktory od poczatku byl przeznaczony do sprzedarzy innym firmom. Insomniac Games natomiast od dawna korzystal z silnikow innych firm (czesto Naughty Dog) a ten zaprezentowany w RoF jest bodajze ich pierwszym stworzonym wlasnorecznie.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #452 dnia: Grudnia 24, 2006, 21:57:47 pm »
Cytat: "xelloss"
Summa summarum, najważniejszy jest wynik końcowy, a jaki jest każdy widzi.

Wiadomo że da sie lepiej czy to w Resistence czy w GoW. Ale nie ma co narzekać i tak jest nieźle (a nawet bardzo dobrze w GoW). Obie gry warte uwagi. Jak ktoś woli sobie postrzelać do kosmitów dla relaksu t odla niego jest FoM, a jak ktoś woli wypasioną grafę i bardziej "taktyczne" podejście to wybierze GoW.

konsolko

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 06-03-2004
  • Wiadomości: 1 326
  • Reputacja: 1
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #453 dnia: Grudnia 26, 2006, 15:15:45 pm »
Resistance: FoM to najlepszy launch na Ps3. Insomniac (Ratchet & Clank), że potrafi zrobić dobrego fps.

Aro122

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 23-11-2006
  • Wiadomości: 68
  • Reputacja: 0
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #454 dnia: Grudnia 28, 2006, 10:00:56 am »
Mi się wydaje, że resistance ma wyblakłe kolory, w porównaniu do Gearsów, gdyby kolorystyka była żywsza to sama gra nabrałaby energi ;] ...

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 842
  • Reputacja: 16
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #455 dnia: Grudnia 28, 2006, 10:38:36 am »
Cytat: "Aro122"
Mi się wydaje, że resistance ma wyblakłe kolory, w porównaniu do Gearsów, gdyby kolorystyka była żywsza to sama gra nabrałaby energi ;] ...
- Układy Ati zawsze miały lepszą jakość obrazu (mi. żywsze kolory)...

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #456 dnia: Grudnia 28, 2006, 10:49:45 am »
No w CoD3 też to widać.

Supersonic

  • Gość
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #457 dnia: Grudnia 28, 2006, 11:00:34 am »
Cytat: "Master_666"
No w CoD3 też to widać.

Podobnie jak w THP8 i Marvel Ultimate Alliance.

Cytat: "Aro122"
Mi się wydaje, że resistance ma wyblakłe kolory, w porównaniu do Gearsów, gdyby kolorystyka była żywsza to sama gra nabrałaby energi ;] ...

Trudno się nie zgodzić.

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 842
  • Reputacja: 16
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #458 dnia: Grudnia 28, 2006, 11:29:19 am »
Cytuj
No w CoD3 też to widać.
- W COD3 jest to najbardziej zauważalne. Drastyczna różnica między x a ps. Jednak tym przypadku nie jest to wina wyłącznie układu nvidii a raczej tego iż gra była robiona typowo pod x360.

Off

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-05-2006
  • Wiadomości: 194
  • Reputacja: 0
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #459 dnia: Grudnia 29, 2006, 08:33:08 am »
Cytat: "Leenk"
Cytat: "Off"
OGÓLNIE -> REMIS!!! Ze wskazaniem na GOW, ale widać już, że launch title na PS3 może równać się z grą drugiej generacji na Xa

Nie może się równać. Każdy gracz bez fanbojskiego skrzywienia wie że Resistance wymięka przy GoW. Nawet na tym filmikach widac że w porównaniu z GoW Resistance wygląda mało efektownie.
No, ale ma... więcej pojazdów i granatów. Wow!


Więcej pojazdów, granatów, lepsze bronie, lepszy multiplayer. Po za tym porównywałem na podst. filmiku z GT, a nie własnych doświadczeń. Swoją drogą i tak wybrałbym GOW bo o ile FPP nie znosze (KZ only) to w TPP gra mi się o niebo przyjemniej.

PS. Każdy z nas ma jakieś skrzywienia  :lol:
23 MARZEC 2007 - Welcome HOME

AZAKIEL

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 14-02-2006
  • Wiadomości: 111
  • Reputacja: 0
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #460 dnia: Grudnia 29, 2006, 09:47:29 am »
Cytat: "Off"



Bronie         --> Resistance!
Pojazdy       --> Resistance
Przeciwnicy  --> GOW
AI               --> -
Art Direction (dizajn?)  --> GOW
Multiplayer   --> Resistance
Grafika        --> GOW

OGÓLNIE -> REMIS!!! Ze wskazaniem na GOW, ale widać już, że launch title na PS3 może równać się z grą drugiej generacji na Xa


to chyba tylko twoja ocena , wyniki glosowania (z ktorymi sie w wiekszosci zgadzam (o ile pamietam)  wskazuja na GOW w kazdej kategorii z wyjatkiem pojazdow (trudno sie dziwic w Gow w sumie jest jeden pojazd nie liczac helikoptera)

Mnie najbardziej w Resistance razi AI wrogow (a raczej brak jakiegokolwiek AI ) oraz ich design (bardziej groteskowy niz straszny) i te wyrostki na plecach zerzniete z Aliens(to juz czepialstwo ofkors). Grafika jak na enginie pisany specjalnie pod (superhiper mocna PS3  :wink: ) wyglada przecietnie jak na dzisiejsze standarty  :roll: .


Off

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-05-2006
  • Wiadomości: 194
  • Reputacja: 0
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #461 dnia: Grudnia 29, 2006, 12:14:44 pm »
A ty myślałeś że czyja to ocena?  :wink:  Wiesz, mówiąc że Resistance wygląda przeciętnie to jak wygląda taki GOW? Ładnie? GOW wygląda FENOMENALNIE a Resistance w niektórych miejscach może się z nim na luzie porównywać, a (szczególnie jeśli weźmiemy pod uwagę że to jest launch title) wyjdzie z tej konfrontacji bez wstydu. Tyle na temat grafiki. Dalej - bronie są ładnie wykonane, pomysłowo zaprojektowane i co najważniejsze każda daje inny efekt i stara sie mieć inne właściwości. Zresztą przecież to Insomniac, oni znają się na uzbrajaniu głównych bohaterów. Do plusów Resistance zaliczyć jeszcze można 40-osobowyy multiplayer. Miejmy nadzieję, że stanie sie to standardem w grach na PS3. Ogólnie Resistance to kawał dobrego shootera. I choć w wielu aspektach ustępuje dla Marcusa Fenixa to mimo wszystko uważam że jest to gra na mocną 9.
23 MARZEC 2007 - Welcome HOME

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #462 dnia: Grudnia 29, 2006, 12:58:50 pm »
Gra zbiera wyoskie oceany. Między 8 a 9, wiec to świadczy o tym że jest świetną strzelanką. Zrobić coś dobrego w temacie FPP łatwo nie jest bo pełno teraz gier tego typu. Co do grafiki i do stwierdzenia że gra pisana pod mocny chip PS3 wygląda przeciętnie to moge tylko uśmiechnąć się pod nosem.
Jesli tak wyglądają launch title na PS3 to zupełnie nie można mieć obaw co do mocy tej maszynie.
Napisanie tak ładnie wyglądającej gry (momentami gra wpada na poziom wykonania GOW) na system który jest zupełną tajemnicą dla devolperów może świadczyć o ogromnym potencjale PS3. Wiele osób i recenzentów pisze że w poźniejszych etapach gry potrafi ona wyglądać zabójczo.

konsolko

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 06-03-2004
  • Wiadomości: 1 326
  • Reputacja: 1
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #463 dnia: Stycznia 12, 2007, 22:05:07 pm »

R:RoM&Sixaxis

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #464 dnia: Stycznia 28, 2007, 16:54:52 pm »
Troche spóźnione, ale...


 :lol:

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #465 dnia: Stycznia 28, 2007, 22:25:37 pm »
Gosc prezentuje rozne drobne smaczki, fizyke ciał, przedmiotow itp.

PS. Swietny efekt tłuczonych szyb! 8)

konsolko

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 06-03-2004
  • Wiadomości: 1 326
  • Reputacja: 1
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #466 dnia: Lutego 07, 2007, 21:48:37 pm »

ralien27

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 10-02-2007
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja: 0
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #467 dnia: Lutego 13, 2007, 18:55:38 pm »
Cytat: "Aro122"
Mi się wydaje, że resistance ma wyblakłe kolory, w porównaniu do Gearsów, gdyby kolorystyka była żywsza to sama gra nabrałaby energi ;] ...



Resistance ma wyblakle kolory? To jakas bzdura .
Kolory znakomicie dopasowane do klimatu i napewno nie wyblakle .
Nie wiem po czym wnosisz to opinie .Czy grales w FoM ? A Jak juz to na czym ?( moze na historycznym rubinie) a moze  gra powina wygladac bajkowo z ostrymi kolorami czerwieni czy pomaranczu  ? FoM to nie pandemonium .Wedlug mnie gra jest wysmienita  choc sam za kosmicznym klimatem  nie przepadam gra mnie ostro wciagnela , im dalej jestes tym lepiej ona wyglada .  :D  :D  :D

Cielo

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 428
  • Reputacja: 0
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #468 dnia: Lutego 13, 2007, 23:06:32 pm »
Cytat: "Aro122"
Mi się wydaje, że resistance ma wyblakłe kolory, w porównaniu do Gearsów, gdyby kolorystyka była żywsza to sama gra nabrałaby energi ;] ...

Faktycznie R:FOM jest utrzymane w szarości i stłumionych, klimatycznych  kolorach wojny ale wspomnienie o żywych kolorach i porównaniu do Gearsach jest co najmniej dziwne...

Parę fotek jak akurat jesteśmy w temacie:



http://img411.imageshack.us/img411/3096/dsc01974kf1.jpg
http://img155.imageshack.us/img155/6537/dsc02104nn3.jpg
http://img155.imageshack.us/img155/9562/dsc02099yt1.jpg
http://img183.imageshack.us/img183/7576/dsc02092hj4.jpg
http://img396.imageshack.us/img396/4353/rfom1vo8.png
http://img146.imageshack.us/img146/7941/196zr5.jpg
http://img207.imageshack.us/img207/9720/2ar2.jpg
http://img256.imageshack.us/img256/8660/camera002bd9.jpg

Cytat: "ralien27"
moze gra powina wygladac bajkowo z ostrymi kolorami czerwieni czy pomaranczu  ?

Tu się nie zgodzę gdyż kolega widocznie uważa, że żywe kolory od razu powodują, że gra jest bajkowa i nie realistyczna, radze wyjść na dwór i się rozejrzeć, w rzeczywistym świecie jest mnóstwo żywych kolorów, a gry wyglądałyby naprawdę pięknie (i naprawdę realistycznie) gdyby udało się taką właśnie kolorystykę w nie wkomponować. Mnie się właśnie najbardziej podoba poniższy screen, prawie wygląda jak z zupełnie innej gry niż te wyżej :roll:

I do not comprehend.

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #469 dnia: Lutego 13, 2007, 23:52:35 pm »

 :lol:

wini

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 951
  • Reputacja: 2
  • GTA V
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #470 dnia: Lutego 14, 2007, 00:56:47 am »
Orientuje się ktoś co to za model Samsunga  :?:

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #471 dnia: Lutego 14, 2007, 15:51:30 pm »
a po czym poznałes ze to samsung?

wini

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 951
  • Reputacja: 2
  • GTA V
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #472 dnia: Lutego 14, 2007, 15:58:14 pm »
Przypatrz się dokładnie , chociażby na pierwszą fotke  :wink:

Ripmw

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 58
  • Reputacja: 0
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #473 dnia: Lutego 14, 2007, 16:24:23 pm »
Z tego co widze to jest chyba jakis z modeli HL-    niedam rady blizej okreslic dokladnie ktory :) Ale taka cienka gora obudowa tylko byla przy HL najmniejszy z tego co wiem to 58' najwiecej 71' koszt od 12 000 do 20 000 zl
I'm not angel...
PS3->Ripmaw

wini

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 951
  • Reputacja: 2
  • GTA V
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #474 dnia: Lutego 14, 2007, 16:31:28 pm »
Dzięki , właśnie ta cienka obudowa mi się spodobała  :)

Ripmw

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 58
  • Reputacja: 0
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #475 dnia: Lutego 14, 2007, 16:34:14 pm »
Jak juz bys chcial kupywac to Samsung HL-S7178W :D 12 000-15 000 zl (71' cali)   http://www.samsung.com/Products/TV/dlptv/index.asp tu znalazlem cos przez chwilka  :)
I'm not angel...
PS3->Ripmaw

wini

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 951
  • Reputacja: 2
  • GTA V
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #476 dnia: Lutego 14, 2007, 16:47:21 pm »
Takie krówki to raczej nie do mojego pokoiku  :wink:  A z tego co widze to one wszystkie (DLP) poniżej 40" nie schodzą , szkoda bo jeszcze nie widziałem LCD'ków (32") z taką cienką ramką  :|

Ripmw

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 58
  • Reputacja: 0
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #477 dnia: Lutego 14, 2007, 17:14:47 pm »
Niema zadnych z tak cienka...:( Tylko HL jak narazie moze zrobia z czasem cos mniejszego
I'm not angel...
PS3->Ripmaw

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #478 dnia: Lutego 14, 2007, 17:46:50 pm »
chyba ktos pomylił tematy :lol:

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Resistance: Fall of Man
« Odpowiedź #479 dnia: Lutego 18, 2007, 11:37:17 am »
Resistance fall of man montage - GB Dizzy


MaRTiZzle Montage


Jak oglądam takie filmiki to az mnie skreca ze trzeba jeszcze czekac ten miesiac.
Cos mi sie wydaje ze w multi spedze tyle godzin co z Gears of War  :mrgreen: