Autor Wątek: Heavenly Sword  (Przeczytany 223921 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #1040 dnia: Sierpnia 31, 2007, 13:53:31 pm »
W DMC mozna używać broni palnej a to już wprowadza zmiany i w Devilu jest mniej przeciwników.
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Tarniak

  • Gość
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #1041 dnia: Sierpnia 31, 2007, 13:56:54 pm »
W DMC mozna używać broni palnej a to już wprowadza zmiany i w Devilu jest mniej przeciwników.
No tak, bo to wielka różnica, że jest miecz i pistolety czy miecz który działa w różnych konfiguracjach i można zmieniać stance'y postaci. :lol: A co ma do rzeczy, że jest więcej przeciwników? Jest więcej, bo moc konsoli pozwoliła. Czyli dlatego, że jest dużo przeciwników nie ma normalnego bloku? Wszystko jasne...

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #1042 dnia: Sierpnia 31, 2007, 14:00:15 pm »
W DMC mozna używać broni palnej a to już wprowadza zmiany i w Devilu jest mniej przeciwników.
No tak, bo to wielka różnica, że jest miecz i pistolety czy miecz który działa w różnych konfiguracjach i można zmieniać stance'y postaci. :lol: A co ma do rzeczy, że jest więcej przeciwników? Jest więcej, bo moc konsoli pozwoliła. Czyli dlatego, że jest dużo przeciwników nie ma normalnego bloku? Wszystko jasne...
To, że jak jest więcej przciwników nie będzie ich się tak szybko zabijać w Devilu. A co do bloku to ty powiedziałeś nie ja.
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Tarniak

  • Gość
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #1043 dnia: Sierpnia 31, 2007, 14:03:32 pm »
Z tych argumentów wynika, że tak naprawdę HS to nowa jakość, bo nie można jej porównać do żadnej wcześniejszej gry. Wyznaczyła nowe standardy i stała się tuzą gatunku. Zresztą nawet nie gatunku, bo do gatunku h&slash nie można jej porównać, bo jest za mało przeciwników. To wynika z Twojej wypowiedzi.

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #1044 dnia: Sierpnia 31, 2007, 14:05:02 pm »
Lol napisałe, że nie mozna jej porównywać do Devila tak dosłownie. A gra nie wyznaczyła chyba żadnych nowych standardów...
Yeahh, me and hate that's an odd couple

nakimushi

  • Gość
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #1045 dnia: Sierpnia 31, 2007, 14:07:01 pm »
jak dla mnie to ta gra cofnela sie nawet o pare kroków jesli chodzi o gatunek/
naprawde polecam Ninje Gaiden Sigme - gra jest kure£$o trudna i niesamowicie grywalna

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #1046 dnia: Sierpnia 31, 2007, 14:46:14 pm »
Oj niecierpliwi jestescie ... strasznie niecierpliwi ... pojawila sie nowa generacja i co po niektorym wydaje sie ze w trybie natychmiastowym zajda dyrastyczne zmiany ... na to trzeba czasu ...
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Tarniak

  • Gość
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #1047 dnia: Sierpnia 31, 2007, 15:45:19 pm »
Ale nie, żeby "ewolucja wsteczna" względem gameplay'u zachodziła.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #1048 dnia: Sierpnia 31, 2007, 19:08:16 pm »
A dokladnie w ktorych aspektach zachodzi ta ewolucja wsteczna? Chodzi o brak bloku przypisanego pod guzik, o brak skoku czy tez cos innego ... ?
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Supersonic

  • Gość
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #1049 dnia: Sierpnia 31, 2007, 20:13:48 pm »
Cytuj
Ale nie, żeby "ewolucja wsteczna" względem gameplay'u zachodziła.
Z której strony bo nie widzę ?


RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 875
  • Reputacja: 82
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #1050 dnia: Sierpnia 31, 2007, 20:19:23 pm »
NEO+ dało 9,2. :-P

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #1051 dnia: Sierpnia 31, 2007, 20:26:47 pm »
Czyli mamy klarowną sytuację - gra jest świetna, a zachodnimi serwisami manipuluje The Bill  :lol:

A tak całkiem poważnie, oceny PE i NEO w zupełności mi wystarczą.

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #1052 dnia: Sierpnia 31, 2007, 21:11:56 pm »
NEO+ dało 9,2. :-P
Pięknie  :cool:

NARIKO PRZYBYWAJ! :)

Cielo

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 428
  • Reputacja: 0
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #1053 dnia: Sierpnia 31, 2007, 22:24:29 pm »
Ale nie, żeby "ewolucja wsteczna" względem gameplay'u zachodziła.
Ewolucja wsteczna? Ma swój charakterystyczny system, inny, blok auto, brak skoku ale czy to od razu musi znaczyć ze jest zły? Ja gameplay w HS bardziej cenie niż np. w takim NG:S'ie.
I do not comprehend.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #1054 dnia: Sierpnia 31, 2007, 23:03:47 pm »
Zgadzam sie z przedmowca, bo to ze gra nie powiela schematow innych gier nie powinno byc nazwane regresem ... jezeli sie nie myle to HS jest 1 gra tego typu w ktorej zrezygnowano z utartego juz bloku i skakania ... zbyt duze przywiazanie do tradycyjnego systemu jest wiec pewnie przyczyna tego ze duzej czesci osob dane gra tu czy tam nie pasuje ...
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Tarniak

  • Gość
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #1055 dnia: Września 01, 2007, 00:40:47 am »
W Tekkenie blok jest przy neutral stance (pozwalam sobie na to porównanie tak jak przedmówcy). Śmieszą mnie sytuacje w grach nie będących RPG czy point'n'click, gdzie 50 cm murek to przeszkoda nie do przejścia. No tak, ale ataki z powietrza czy po odbiciu od ściany to tandetne efekciarstwo, które nie wzbogaca gameplay'u. Ja chcę zauważyć tylko, że gra nic znaczącego nie wnosi do gatunku, więc oczekiwanie na oceny 9-10 jest dla mnie śmieszne.

PS. Piękności tej pozycji, jak i innym ekskluzywnym na PS3 grom, nawet nie próbuję odmówić. W tej kwestii to jest mocny progres, ale kolejny hack'n'slash, żeby się wyróżniać musi mieć nowe, niepowtarzalne i świetnie przemyślane patenty - a co wynika z recenzji np. Eurogamera - w/w ich nie posiada. Nawet cytaty podałem, przecież to nie moje wymysły.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #1056 dnia: Września 01, 2007, 01:09:35 am »
Tarniak, a co do gatunku wnosi Gears of War? Grałem w tą grę i mogę odpowiedzieć: NIC.

To tylko pięknie wykonana gra, która powiela dotychczasowe schematy i nic ponad to.

Jeśli świetna fabuła, epicka opowieść, świetna oprawa A/V i sprawdzony gameplay to mało, to ja już sam nie wiem, o co chodzi...
« Ostatnia zmiana: Września 01, 2007, 01:11:31 am wysłana przez Iras »

Tarniak

  • Gość
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #1057 dnia: Września 01, 2007, 01:18:01 am »
Tarniak, a co do gatunku wnosi Gears of War? Grałem w tą grę i mogę odpowiedzieć: NIC.

To tylko pięknie wykonana gra, która powiela dotychczasowe schematy i nic ponad to.

Jeśli świetna fabuła, epicka opowieść, świetna oprawa A/V i sprawdzony gameplay to mało, to ja już sam nie wiem, o co chodzi...
Iras, ja Cię mam za rozgarniętego kolesia i to, że krytykuję HS to nie znaczy, że Girsy uważam za coś genialnego. A retoryka a'la, "jedzie po HS, to go udupimy GoWem" to zagrywka w stylu MarcePana. A ja sobie wbrew tutejszemu towarzystwu nie biorę do siebie takich tekstów, bo to tylko gry i od tego jest forum, żeby na ten temat dyskutować. A, że niektórzy nie potrafią zrozumieć i uszanować mojego, Eurogamera czy kogotam i czegotam sobie chcecie, zdania świadczy o braku dystansu do tak trywialnych spraw jak gry,

Co do GoW, single ssie, zmuszałem się do jego przejścia. A czy coś wnosi? Na pewno nacisk na osłony co wykorzystuje choćby Uncharted. Ale GoW to gra na 9-, bo ma multiplayer, który wnosi wiele i ma najlepiej wyważone bronie. Quake niby tuzy gatunku strzelanek, a Arena opierała się na wymiataniu railem i rocket launcherem. I co? Dało się "usprawnić króla strzelanek"? Dało.

PS. Gdyby eksluzywne gry z PS, trafiły na Xo zdania bym nie zmienił. Uncharted rządzi, Lair ma jak dla mnie słaby design, a HS to sieczka.
« Ostatnia zmiana: Września 01, 2007, 01:22:04 am wysłana przez tarniak »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #1058 dnia: Września 01, 2007, 01:22:09 am »
Ja nie chce nikogo udupiać, poprostu wydaje mi się, że świetne wykonanie + wciągająca fabuła + dobry, choć nie wnoszący zbyt wiele gameplay, to wystarczający przepis na - mimo wszystko - hit.

Swoją drogą czy w tych recenzjach piszą coś o strzelaniu, aftertouch czy etapach przechodzonych szurniętą siostrzyczką Nariko? Bo z tego co czytałem w recce z PE, gameplay wcale taki monotonny nie jest...

Tarniak

  • Gość
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #1059 dnia: Września 01, 2007, 01:28:22 am »
A, no i w GoW po XBL nie grałeś :).

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #1060 dnia: Września 01, 2007, 01:33:48 am »
Szczerze mnie on-line całkowicie nie kręci  :?

Tarniak

  • Gość
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #1061 dnia: Września 01, 2007, 01:40:39 am »
Mnie do czasu Girsów zupełnie "walił"... :cool:

Przepraszam za malutki offtopic :).

Cielo

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 428
  • Reputacja: 0
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #1062 dnia: Września 01, 2007, 01:47:26 am »
W Tekkenie blok jest przy neutral stance (pozwalam sobie na to porównanie tak jak przedmówcy). Śmieszą mnie sytuacje w grach nie będących RPG czy point'n'click, gdzie 50 cm murek to przeszkoda nie do przejścia. No tak, ale ataki z powietrza czy po odbiciu od ściany to tandetne efekciarstwo, które nie wzbogaca gameplay'u. Ja chcę zauważyć tylko, że gra nic znaczącego nie wnosi do gatunku, więc oczekiwanie na oceny 9-10 jest dla mnie śmieszne.
Masz trochę racji ale jednocześnie popadasz w skrajności. Co tak naprawdę wnoszą do gatunku wszystkie inne gry? Czy czasem nie swój własny, charakterystyczny sposób walki, może bronie, umiejętności wykańczania wrogów itp. itd?
HS wcale nie jest tu gorszy i ma swoje własne elementy rozgrywki, w tym te wspomniane aftertouch'e, coutery, ilość przeciwników, fizykę, otoczenie. Nie ma co odbierać HS braku oryginalności na siłę, tak jak Ty to robisz.

Też nie twierdze, że HS powinien dostawać same 9-10, taka średnia jak aktualna 85% jest nawet w sam raz, widać że gra nie jest doskonała i potrzebuje krytyki jeśli mają być jeszcze 2 części ale jednocześnie widać, że wybija się z pośród innych, gameplay'em, fabułą, postaciami, grafiką...
I do not comprehend.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #1063 dnia: Września 01, 2007, 01:59:22 am »
Szczerze mnie on-line całkowicie nie kręci  :?

Ja kiedyś też tak mówiłem :)  Do czasu, aż zagrałem w Battlefielda 2:MC, a Gearsy to już totalny wypas, szczególnie jak grasz z dobrą ekipą.

Ciekawe czy w HS 2 będziemy grali Nariko, czy kimś innym (w końcu bohaterka podobno ginie)? Wolałbym tą drugą opcję.

Tarniak

  • Gość
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #1064 dnia: Września 01, 2007, 02:02:08 am »
Cytuj
ilość przeciwników, fizykę, otoczenie.
To nie są elementy gameplayu tylko grafiki, która notabene wydaje się być motorem napędowym tej produkcji. Gwarantuję, że z oprawą na poziomie DMC4 gra nie osiągnęłaby takiego sukcesu.

Cytuj
aftertouch'e
Nie licząc modyfikowania trajektorii, taki patent ze zwolnieniem i widokiem zza pocisku był już w stareńkim Maxie Paynie i niezdrowe podniecenie takim faktem jest nieuzasadnione. Co tłumaczy pominięcie tej kwestii w niektórych reckach.

Cytuj
Czy czasem nie swój własny, charakterystyczny sposób walki
Kompilacja małego novum z God Of War.

Cytuj
Nie ma co odbierać HS braku oryginalności na siłę, tak jak Ty to robisz.
"Nic na siłę" :). Nie lubię hype'u na gry, które nań nie zasługują. A HS, obok np. takiego Killzone czy Uncharted - nie zasługuje. A gra nie jest oryginalna. Ninja Gaiden nie był oryginalny, GoW również. Wydaje mi się, że mylicie pojęcie produktu "dobrego/b.dobrego" z oryginalnym.
Cytuj
widać, że wybija się z pośród innych, gameplay'em, fabułą, postaciami, grafiką...
Grafiką owszem, ale ile to już historii na temat ratowania uciskanego klanu i niszczącej mocy brzemienia mieliśmy to nie wspominam. Gameplayem? Błagam. Gameplayem to się LocoRoco wyróżnia a nie naparzanka jakkolwiek piękna, z zawiłą fabułą i mega-skomplikowanym systemem walki. To wciąż naparzana, a wy robicie z tego obiekt westchnień milionów graczy, niezwykłą opowieść i arcydzieło fabularne...

Cielo

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 428
  • Reputacja: 0
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #1065 dnia: Września 01, 2007, 03:27:22 am »
Nie zrozumiemy się bo widocznie chodzi tu bardziej o gusta... ja w HS widzę sporo elementów, na które długo czekałem, efektywności walki i zróżnicowania, coutery pozwalają na zwolnienie i zaczekanie na ruch przeciwnika, można go wrzucić w stojące meble, przerzucić przez stół tak by sprzątnął to co na nim jest, z kopniaka wywalić większe elementy w grupę wrogów, wzniecić cały rozgardiasz w powietrze jednym ciosem, czy właśnie tak rzucić mieczem ,strzelić strzała by trafić tam gdzie będzie efektownie, samemu, nie skryptowanie. Czegoś takiego nie uświadczę w DMC, GOW, PoP, NG, Max Pain'ie :lol: Autorzy cały czas mówili że wzorowali się na chińskich filmach walki i dla mnie, jako fana takich filmów, gameplay HS jest prawie że spełnieniem marzeń ale może tylko ja to widzę... oczywiście możesz mnie nakierować na jakieś inne gry, które pasują do tego klimatu, może coś przepuściłem ;)

Cytuj
To nie są elementy gameplayu tylko grafiki, która notabene wydaje się być motorem napędowym tej produkcji. Gwarantuję, że z oprawą na poziomie DMC4 gra nie osiągnęłaby takiego sukcesu.
Ilość osób to element grafiki, a nie gameplay'u tylko jeśli chodzi o widzów na trybunach w grze sportowej.

Cytuj
Nie licząc modyfikowania trajektorii, taki patent ze zwolnieniem i widokiem zza pocisku był już w stareńkim Maxie Paynie i niezdrowe podniecenie takim faktem jest nieuzasadnione. Co tłumaczy pominięcie tej kwestii w niektórych reckach.
Czyli jednak w tej kwestii "jest coś nowego ale pomińmy to" :lol:

Cytuj
ale ile to już historii na temat ratowania uciskanego klanu i niszczącej mocy brzemienia mieliśmy to nie wspominam
A może nie o tematykę tej fabuły chodzi a o jej prezentację? Fabuła może być nawet o ratowaniu świata po raz tysięczny, a wiąż może być genialna i niepowtarzalna.

Cytuj
Grafiką owszem, ale ile to już historii na temat ratowania uciskanego klanu i niszczącej mocy brzemienia mieliśmy to nie wspominam. Gameplayem? Błagam. Gameplayem to się LocoRoco wyróżnia a nie naparzanka jakkolwiek piękna, z zawiłą fabułą i mega-skomplikowanym systemem walki. To wciąż naparzana, a wy robicie z tego obiekt westchnień milionów graczy, niezwykłą opowieść i arcydzieło fabularne...
Nie wiem, może :lol: wiem że lokacje są małe, nakimushi tak mówił.
I do not comprehend.

Supersonic

  • Gość
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #1066 dnia: Września 01, 2007, 07:06:42 am »
Nie że się chwalę ale kilka miesięcy temu trąbiłem że HS będzie miało średnią nie większa niż 85%.

misterbuu

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 03-05-2007
  • Wiadomości: 155
  • Reputacja: 0
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #1067 dnia: Września 01, 2007, 07:50:13 am »
HS to ostatnia nadzieja Sony że kupie ich konsole..naprawde..gra może ssać na maksa a może zarządzić jak Gears'y(może nawet bardziej)..ale najbardziej nie chciałbym aby gra była średnia..zwyczajnie nie wypada aby ta gra była średnia...
just swingin in the glory of chaos...

Supersonic

  • Gość
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #1068 dnia: Września 01, 2007, 07:59:59 am »
Cytuj
gra może ssać na maksa a może zarządzić jak Gears'y
Sądzę że będzie pomiędzy czyli dobrze.

Cytuj
zwyczajnie nie wypada aby ta gra była średnia...
Nie wypada to się przez zamknięte okno. ;)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #1069 dnia: Września 01, 2007, 08:39:17 am »
Tarniak, a wiesz, że niektórzy naparzanki lubią? Ja na przykład bardziej niż strzelanki i wszystko inne.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #1070 dnia: Września 01, 2007, 09:53:13 am »
Ja sam lubię naparzanki (nawet przy tak nisko ocenianym Chaos Legion bawiłem się świetnie przez kilka dni: PS2 - średnia 66,4%, PC [na którym zresztą grałem] - 46,6%) i również chętnie zagrałbym w HS.

Chodzi jednak o coś innego. Większość osób widziała w tej grze hit, grę która zmiecie wszystko, zostanie zapamiętana na lata, będzie system sellerem PS3; wyszła gra "zaledwie" bardzo dobra (nie oszukujmy się, przecież ocena 85% to bardzo dobry wynik -- dla porónania, SH2 ma na Gamerankings średnią 86,3!) i sporo ludzi teraz zarzuca recenzentom, którzy ośmielili się postawić tej grze ocenę 7/10 (bądź niżej), że są idiotami, że nie potrafią grać, że się mylą, że są przekupieni przez Billa, że się nie znają itp. Wielkie oburzenie.


Swoją drogą czy w tych recenzjach piszą coś o strzelaniu, aftertouch czy etapach przechodzonych szurniętą siostrzyczką Nariko? Bo z tego co czytałem w recce z PE, gameplay wcale taki monotonny nie jest...

Na Gamespy pisali (przywołuję również cytat o kontrach):

Cytat: Gamespy
One of the chief damagers of the combat experience is the counter-attack system which requires that you press the Triangle button just before deflecting an incoming attack. This is by far the most awesome-looking and efficient way to kill Nariko's foes, but you can't do it until one of these thugs tries to hit you. This leads to a lot of fights where you're surrounded by a bunch of chumps that bounce up and down on the balls of their feet while you just stare at them menacingly, both waiting for the other to make a move.

Cytat: Gamespy
What breathes new life into what could have been generic sniper gameplay is the addition of after-touch controls via the motion-sensing Sixaxis. While we decry the use of the Sixaxis in melee combat, we couldn't get enough of it while sniping with Kai (...).

(...) Here, the Sixaxis really shines and the precision with which you can direct your shots is nothing short of phenomenal. Of course, a key benefit of this feature is that you get to follow the arrow all the way to its mark which makes for some pretty tense moments as well as hilarious ones (...).

As fun as we found the after-touch mechanics, some of the shooting sequences drag on a little too long. Specifically, there is a part where you have to defend Nariko's dad (...) as he crosses an embattled bridge by sniping thugs as they rush him. This portion just goes on way too long, and while there is some deliciously malevolent glee to be had in watching the bodies pile up on that bridge, it's hard to escape the monotony that threatens to engulf the activity.



Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #1071 dnia: Września 01, 2007, 10:16:02 am »
Ludzie co Wy piszecie o uwstecznionym gameplay'u? Niemal każda gra od czasów PSX'a ma uwsteczniony gameplay bo trzeba przyznać że pierwsza konsola Sony miała w sobie nieograniczone pokłady grywalności. Jedyne oryginalne gry powstają nadal na maszynie Sony i to trzeba sobie powiedzieć jasno. Te wszystkie EyEToY (EyE of Jugdment), Little Big Planet teraz Night of Journey, Beatmania itp, Amplitude itd. Tak się składa że PS3 to konsola, która ma najwięcej wspólnego z automatami z czego ja osobiście jestem rad.

Tarniak

  • Gość
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #1072 dnia: Września 01, 2007, 10:24:56 am »
Cytuj
i sporo ludzi teraz zarzuca recenzentom, którzy ośmielili się postawić tej grze ocenę 7/10 (bądź niżej), że są idiotami, że nie potrafią grać, że się mylą, że są przekupieni przez Billa, że się nie znają itp. Wielkie oburzenie.
Pisałem o tym, no ale kończę bo mnie zjedzą.

Macie racje, gra jest rewolucyjna i głęboka...głupi jestem, że nie widzę.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #1073 dnia: Września 01, 2007, 10:33:46 am »
Większość osób widziała w tej grze hit, grę która zmiecie wszystko, zostanie zapamiętana na lata, będzie system sellerem PS3;

Aż mi się przypomniał cytat z recenzji w PE: "Playstation 3 dostaje swojego killera najpotężniejszego kalibru: system-seller. Przypuszczam, że samo HS sprzeda więcej peestrójek, niż Gears of War Xboxów 360."

I jeszcze jeden: "To jest właśnie next-gen - prawdziwa nowa jakość rozrywki, której Heavenly Sword staje się czołowym przedstawicielem i oznaką, że już niedługo w opinii powszechnej zmieni się definicja pojęcia "gra wideo".

To wszystko wielkim, wytłuszczonym drukiem, a podobnych tekstów w recenzji jest znacznie więcej. Do tego oceny: 9+ wystawił nie tylko Kali, ale również Ściera i idol nastoletnich acziwmenthanterów - HIV. Nie wiem, czy redakcja PE doznała zbiorowej halucynacji, naćpała się czegoś, czy poprostu grali w inną grę, ale mnie to definitywnie przekonało do HS.

Tarniak

  • Gość
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #1074 dnia: Września 01, 2007, 10:50:30 am »
BTW ta recenzja opiera się na najsłabszym wstępie w historii PE, a mam bez kilku, większość od 1 numeru, i na najbardziej przegiętych sloganach. FFVII sie takich nawet nie doczekał...a jedyna miarodajna persona w tym towarzychu to Ściera.

Von Zay

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2004
  • Wiadomości: 741
  • Reputacja: 0
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #1075 dnia: Września 01, 2007, 10:52:31 am »
Hehehe

Nigdy nie rozumiałem co by miało być genialnego w tej grze. Jeszcze za czasów Wudiego, kiedy opowiadał, że każdy wojownik będzie miał generowaną tkankę mięśniową, ruchy zgodne z biomechaniką, sztuczną inteligencję godną T-800, rodzinę, dzieci i inne cuda nie widy - ok, brzmiało to co najmniej wybitnie. Jeszcze dziesiątki tysięcy postaci na ekranie - no Matrix.

Ale oprócz tego... :P Naparzanka w stylu - idziemy z areny do areny i trzepiemy tyłki :P

Dla mnie taka sama kicha jak Girsy (niegrywalne) i nadchodzący Kilżon (kto wpadł na pomysł robić kontynuację największego niewypału ubiegłej generacji? :D ) - po prostu po przejściu Nindzia Gajden granie w resztę tego typu gier straciło blask (DMC3 i GOW odpuściłem po kilku etapach, śnięty).

A odnośnie ocen - dla kogoś jeszcze coś znaczą? :D Zwłaszcza dobie GameTrailers, gdzie każdy może na własne oczy zobaczyć co gierka ma do zaoferowania? :D Np. wg nich, moja najlepsza gra tej generacji, Dead Rising - to jakiś średniak :D

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #1076 dnia: Września 01, 2007, 11:03:28 am »
I jeszcze jeden: "To jest właśnie next-gen - prawdziwa nowa jakość rozrywki, której Heavenly Sword staje się czołowym przedstawicielem i oznaką, że już niedługo w opinii powszechnej zmieni się definicja pojęcia "gra wideo".

To proszę, powiedz, co jest w tej grze takiego, że na nowo miałaby na zdefiniować pojecie "gra wideo"? Proszę, bo ja tego jakoś nie widzę. Kolejny hack'n'slash, przyjemny, ze świetną animacją twarzy i bardzo dobrą grafiką i fizyką.

Cytuj
To wszystko wielkim, wytłuszczonym drukiem, a podobnych tekstów w recenzji jest znacznie więcej. Do tego oceny: 9+ wystawił nie tylko Kali, ale również Ściera i idol nastoletnich acziwmenthanterów - HIV. Nie wiem, czy redakcja PE doznała zbiorowej halucynacji, naćpała się czegoś, czy poprostu grali w inną grę, ale mnie to definitywnie przekonało do HS.

Nie doznała zbiorowych halucynacji, po prostu się zbyt podniecili tą grą, bo jakoś inni recenzenci, którzy przecież również grali w tą grę, aż takimi hurra-optymistami nie są. Nie neguję, że jest to gra bardzo dobra. Po prostu (pytam ponownie) co ona w sobie ma, że wg niektórych zasługuje na miano hitu, oceny 10/10?

Dlatego właśnie nie lubię za bardzo polskich czasopism o grach, bo w większości recenzji ludzie popadają ze skrajności w skrajność: albo gra jest super-hiper-wyrąbana w kosmos, albo dno totalne i trzeba zgnoić - czemu na zachodnich serwisach (tak często tu krytykowanych) recenzenci potrafią chłodno podejść do gry i wypunktować jej bolączki, niedoróbki nawet jeżeli sama gra jest naprawdę hitem.
HS nową definicją gier wideo? Uncharted nowy etap w historii gier wideo (coś takiego padło w N+)? Gdzie?! ja się pytam. Nową definicją gier wideo czy grą przełomową to był pierwszy Tomb Raider czy Mario 64.
« Ostatnia zmiana: Września 01, 2007, 11:06:25 am wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

fenris

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 16-09-2005
  • Wiadomości: 549
  • Reputacja: 0
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #1077 dnia: Września 01, 2007, 12:29:15 pm »
Większość osób widziała w tej grze hit, grę która zmiecie wszystko, zostanie zapamiętana na lata, będzie system sellerem PS3;

Aż mi się przypomniał cytat z recenzji w PE: "Playstation 3 dostaje swojego killera najpotężniejszego kalibru: system-seller. Przypuszczam, że samo HS sprzeda więcej peestrójek, niż Gears of War Xboxów 360."

Już to pisałem ale napiszę jeszcze raz: wszystkie polskie gazety o konsolach to czysta amatorszczyzna. A PSXe wystawiło np. 9+ dla Driver: Parallel Lines (przyśredniej 70% na gamerankings) więc co to za wyrocznia...

Cielo

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 428
  • Reputacja: 0
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #1078 dnia: Września 01, 2007, 12:37:51 pm »
Już to pisałem ale napiszę jeszcze raz: wszystkie polskie gazety o konsolach to czysta amatorszczyzna. A PSXe wystawiło np. 9+ dla Driver: Parallel Lines (przyśredniej 70% na gamerankings) więc co to za wyrocznia...
Dla jednego wyrocznia dla innego nie, każdy serwis ma jakieś odstępstwa od normy czy to wzwyż czy zaniżone oceny i to nie jest dowód niczyjej amatorszczyzny. Z resztą każda recenzja to tylko głos krytyka, można nad tym podyskutować, ma pomóc w podjęciu decyzji a nie dyktować jaka jest gra.
I do not comprehend.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #1079 dnia: Września 01, 2007, 12:44:36 pm »
Cytuj
9+ dla Driver: Parallel Lines (przyśredniej 70% na gamerankings) więc co to za wyrocznia...
dało 9-. I w sumie tylko od Hiva, innych ocen nie było.