Autor Wątek: L.A. Noire  (Przeczytany 69132 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #360 dnia: Maja 21, 2011, 11:22:04 am »
Wejdź na swój profil XBL i tam powinieneś gdzieś mieć opcję "wpisz kod".

Mejs

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-04-2007
  • Wiadomości: 1 882
  • Reputacja: 49
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #361 dnia: Maja 21, 2011, 16:24:19 pm »
JA pier**le. Kupujesz grę w pełni nastawioną na dialogi w której zrozumienie tego co mówią jest kluczowe mimo że wiesz że Twój angielski nie daje rady (można włączyć napisy, można przeczytać każdy dialog po wciśnięciu chyba selecta ?) w dodatku nie pasuje Ci klimat noir bo go nie znałeś wcześniej (pięknie) albo Ci się nie podoba. A wyczytanie informacji z mimiki twarzy bohaterów wymaga tylko i wyłącznie myślenia, delikatnego skupienia na tym co dzieję się na ekranie i ROZUMIENIA co mówią bohaterowie bo nie tylko mimiką dają sygnały że kręcą lub coś ukrywają. Na ch** to kupiłeś ?

Bo nie miałem na co kasy wydać. Na głupie pytania głupio odpowiadam.

PS. Nie zesraj się, bo komuś nie podoba się gierka, którą się zachwycasz.
Sram jak to ładnie ująłeś bo to tak jakbym kupił My Horse and Me (nie moje klimaty) po Węgiersku i narzekał że nie rozumiem i że na koniu się jeździ.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #362 dnia: Maja 21, 2011, 17:27:15 pm »
Przecież nie napisałem, że nie rozumiem w ogóle o czym gadają. Jak zwykle wyolbrzymiasz sprawę. Czasem napieprzają szybko i nie wszystko wyłapię. Owszem można podglądać napisy, ale do tej pory tego nie stosowałem. Czas więc zacząć, bo na razie cienko mi idzie z przesłuchaniami.
« Ostatnia zmiana: Maja 21, 2011, 19:59:31 pm wysłana przez BoBaN »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #363 dnia: Maja 21, 2011, 18:37:04 pm »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/Akirh1c2RJ4?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Tak się kończy multiplatformowość  :troll:

Unlimited

  • Gość
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #364 dnia: Maja 21, 2011, 18:43:11 pm »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/Akirh1c2RJ4?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Tak się kończy multiplatformowość  :troll:

+1

« Ostatnia zmiana: Maja 21, 2011, 18:47:01 pm wysłana przez Unlimited »

LukeSpidey

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 10-05-2010
  • Wiadomości: 1 451
  • Reputacja: 10
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #365 dnia: Maja 21, 2011, 22:15:11 pm »
Na metacritic wersja na X0 na razie wygrywa z PS3 o jedno oczko. :lol:

Milford_Cubicle

  • Tajny współpracownik
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2007
  • Wiadomości: 856
  • Reputacja: 2
  • IT could swallow all of us before IT even CHEWED!
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #366 dnia: Maja 21, 2011, 22:18:28 pm »
Porównanie renderów z grą, dobre dobre :D
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow

Unlimited

  • Gość
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #367 dnia: Maja 22, 2011, 08:14:31 am »
Tylko na PS3 te Rendery mogły stać się Gameplayem. :P

LukeSpidey

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 10-05-2010
  • Wiadomości: 1 451
  • Reputacja: 10
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #368 dnia: Maja 23, 2011, 09:54:15 am »
Miałem jedną sprawę - zabójstwa oczywiście - no i przesłuchując podejrzanego z 4 pytań tylko jedno było poprawnie przeze mnie rozegrane, zatem postanowiłem powtórzyć proces przesłuchania, bo wcześniej czułem, że gościu odpowiada na "Truth", a ja mu dawałem "Doubt". I co się okazało? Te same pytania, ale wydawało mi się, że koleś odpowiada z inną mimiką, niż poprzednio przez co "Truth" nie było już takie oczywiste. Kiedy mu jednak uwierzyłem to okazało się, że nie trafiłem. :D

Wniosek? Czyżby L. A. Noire inaczej przedstawiało przesłuchania za każdym razem? Jeśli tak to zajebiście, bo droga do ponownego przejścia gry stoi otworem.

el becetol

  • Gość
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #369 dnia: Maja 23, 2011, 10:12:00 am »
Może głupie pytanie - ale jak powtórzyłeś przesłuchanie?  :roll:

Ten autosejw na jednym slocie mnie wkur**a. Da się tu samemu jakoś sejwować?

LukeSpidey

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 10-05-2010
  • Wiadomości: 1 451
  • Reputacja: 10
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #370 dnia: Maja 23, 2011, 10:15:57 am »
Hehe, trochę szczęśliwie. Przesłuchanie miało miejsce już w trakcie sprawy, gdzie wcześniej udałem się w kilka miejsc. No to właśnie zaraz po przesłuchaniu dałem "Restart" i po krótkim loadingu przeniosło mnie z powrotem na sam początek sprawy (nieźle się przy tym wkur**łem przy okazji), ale szybko zareagowałem i zanim filmik początkowy się na dobre rozkręcił wyszedłem do głównego menu i dałem "Resume" i wtedy właśnie przeniosło mnie na początek chcianego przesłuchania w środku sprawy.  :D

el becetol

  • Gość
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #371 dnia: Maja 23, 2011, 10:24:09 am »
Więc z tego co piszesz mniemam że wgrać ostatniego sejwa można przez wyjście do menu i klikniecie resume (autesejw jest zazwyczaj po cutscenkach, przesłuchaniach, wyjściu z budynku itp.). W sumie zawsze to jakiś sposób, ale czemu nie ma zwykłych opcji "save" i "load" to nie rozumiem. 

LukeSpidey

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 10-05-2010
  • Wiadomości: 1 451
  • Reputacja: 10
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #372 dnia: Maja 23, 2011, 11:04:55 am »
Taka moda. Zauważ, że coraz więcej tytułów korzysta właśnie z takiej opcji, choć ja uważam, że możliwość zapisywania stanu gry powinna być w dowolnym miejscu lub przynajmniej opcja wyboru wolnego slotu, aby nie nadpisywać zapisanej rozgrywki.

Nie gwarantuję też, że rozwiązanie, które udało mi się zastosować będzie działać w przypadku innych spraw.

Wiadomość scalona: Maja 23, 2011, 17:40:55 pm
Ta gra jest naprawdę dobra. W spoiler klikajcie, jeśli macie przynajmniej 10 spraw za sobą.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Maja 23, 2011, 17:40:55 pm wysłana przez LukeSpidey »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #373 dnia: Maja 25, 2011, 00:20:16 am »
Zauważyłem pewien cholernie upierdliwy błąd związany z autosave'em... Street crime -> save -> nagroda zamiast street crime -> nagroda -> save, a efekt tego taki, że wychodząc z gry po zaliczeniu street crime (być może z landmarks i resztą jest to samo) żegnamy się z punktami.

lupinator

  • Gość
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #374 dnia: Maja 25, 2011, 20:23:18 pm »
Skończyłem dopiero Traffic - jestem absolutnie powalony na kolana przez tą grę, misje, wykonanie, kur** wszystko. Włączyłem teraz pierwszy free roam i jeżdżę po mieście zwiedzając lokacje do odkrycia. Samo chodzenie po budynkach i ich zwiedzanie to dla mnie pure fun. Rockstar to dla mnie królowie gier wideo (w tym wypadku w parze z Team Bondi).

el becetol

  • Gość
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #375 dnia: Maja 26, 2011, 00:05:48 am »
Ja właśnie skończyłem. Kolejne mistrzostwo wydane przez Rockstar.




LukeSpidey

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 10-05-2010
  • Wiadomości: 1 451
  • Reputacja: 10
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #376 dnia: Maja 26, 2011, 07:35:39 am »
Cytat: Lupi
Włączyłem teraz pierwszy free roam i jeżdżę po mieście zwiedzając lokacje do odkrycia.
Hell what?! Jak to zrobiłeś, bo ja od początku gry marzę, aby się powozić po LA lat 40 XX w., a cały czas mam jakieś misje do wykonania, które zmuszają mnie, abym działał, a nie się byczył?

el becetol

  • Gość
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #377 dnia: Maja 26, 2011, 09:48:21 am »
Wyjdź do menu głównego->cases->free roam.


LukeSpidey

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 10-05-2010
  • Wiadomości: 1 451
  • Reputacja: 10
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #378 dnia: Maja 26, 2011, 10:49:30 am »
Huh, cholewcia tego nie sprawdzałem. :lol:

A jak już wyjdę do tego free roam to tam nadpisuje jakoś save'a z gry czy mogę się bezpiecznie wozić z zimnym łokciem?

el becetol

  • Gość
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #379 dnia: Maja 26, 2011, 11:15:37 am »
Sejwy w tej grze to tajemnica dla mnie. :roll:

Możesz znajdowac landmarksy, fury, robić sprawy poboczne, bedziesz levelował, ale nie bedziesz dostawać punktów intuicji z levele jeśli jakieś we free roamie nabijesz. Ogólnie rzecz biorąc free roam jest ewidentnie skierowany do ludzi którzy skończyli fabułę.

LukeSpidey

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 10-05-2010
  • Wiadomości: 1 451
  • Reputacja: 10
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #380 dnia: Maja 26, 2011, 12:15:21 pm »
No właśnie i ubiegłeś moje kolejne pytanie dotyczące tego, czy można się wozić po mieście i uzupełniać "znajdźki" po zakończeniu wątku fabularnego.  :grin:

Mejs

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-04-2007
  • Wiadomości: 1 882
  • Reputacja: 49
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #381 dnia: Maja 27, 2011, 02:14:29 am »
Rockstar po raz kolejny dał czadu. Gra świetnie uzupełnia się z RDR i GTA4 przewyższając je fabułą. Zakończenie zupełnie zamiotło. 9/10

Wiadomość scalona: Maja 27, 2011, 17:44:27 pm
Może głupie pytanie - ale jak powtórzyłeś przesłuchanie?  :roll:

Ten autosejw na jednym slocie mnie wkur**a. Da się tu samemu jakoś sejwować?

I tu się mylisz! Nie masz tylko jednego slota autosave, jeżeli powiedzmy w środku sprawy wyjdziesz i odpalisz sobie inny case, dojdziesz w tym durgim casie do autosave'a i wyjdziesz to wybierając opcje Resume będzie miał wybór który autosave wybrać (ten główny czy ten drugi).
« Ostatnia zmiana: Maja 27, 2011, 17:44:27 pm wysłana przez Mejs »

LukeSpidey

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 10-05-2010
  • Wiadomości: 1 451
  • Reputacja: 10
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #382 dnia: Maja 29, 2011, 00:32:39 am »
Oficjalnie zakończona. Gra jest bardzo dobra i na swój sposób nowatorska. Oczywiście wersja na X360 chwilami traciła kilka/kilkanaście klatek co trochę denerwowało, ale generalnie nie było jakiś większych błędów. Klimat Los Angeles lat 40-tych XX w. wspaniały. Tutaj Team Bondi spisało się znakomicie. Do tego sama fabuła gry bardzo ciekawa i wciągająca, a sama rozgrywka, choć może wydać się powtarzalna, osobom, które ją polubią sprawi sporo frajdy. Niestety rozczarowało mnie trochę zakończenie, ale nie będę pisał, o co chodzi, by nie psuć nikomu zabawy, kto jeszcze prowadzi swoje śledztwa.

el becetol

  • Gość
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #383 dnia: Maja 29, 2011, 02:01:35 am »
I tu się mylisz! Nie masz tylko jednego slota autosave, jeżeli powiedzmy w środku sprawy wyjdziesz i odpalisz sobie inny case, dojdziesz w tym durgim casie do autosave'a i wyjdziesz to wybierając opcje Resume będzie miał wybór który autosave wybrać (ten główny czy ten drugi).

Na tryb story masz jeden autosave. Te pozostałe tworzą się na free roam/powtarzanie misji. Po skończeniu tego drugiego sejwa z twojego przykładu wrócisz do menu głównego - a mi brakuje możliwości robienia kilku oddzielnych sejwów w czasie przechodzenia fabuły i swobodnego do nich wracania jak coś zjebiesz.

Mejs

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-04-2007
  • Wiadomości: 1 882
  • Reputacja: 49
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #384 dnia: Maja 29, 2011, 03:53:12 am »
I tu się mylisz! Nie masz tylko jednego slota autosave, jeżeli powiedzmy w środku sprawy wyjdziesz i odpalisz sobie inny case, dojdziesz w tym durgim casie do autosave'a i wyjdziesz to wybierając opcje Resume będzie miał wybór który autosave wybrać (ten główny czy ten drugi).

Na tryb story masz jeden autosave. Te pozostałe tworzą się na free roam/powtarzanie misji. Po skończeniu tego drugiego sejwa z twojego przykładu wrócisz do menu głównego - a mi brakuje możliwości robienia kilku oddzielnych sejwów w czasie przechodzenia fabuły i swobodnego do nich wracania jak coś zjebiesz.

Rozumiem coś takiego rzeczywiście by się przydało gdy robi się wszystkie case'y na pięć gwiazdek.
« Ostatnia zmiana: Maja 29, 2011, 05:22:52 am wysłana przez Mejs »

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 842
  • Reputacja: 16
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #385 dnia: Maja 29, 2011, 09:17:27 am »
Czekam aż zejdzie do stówki  :P

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #386 dnia: Maja 29, 2011, 10:26:43 am »
Czekam aż zejdzie do stówki  :P
Moim zdaniem gra jest warta nawet te 199plnów. Oczywiście zawsze możesz skorzystać z promocji w sklepie muve.pl i wyszarpać ją za 130zł.
« Ostatnia zmiana: Maja 29, 2011, 10:29:51 am wysłana przez piter86 »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #387 dnia: Maja 31, 2011, 14:59:26 pm »
Jak mozna wytlumaczyc swietna sprzedaz LA Noire?

Tak  :lol:


kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #388 dnia: Maja 31, 2011, 15:18:13 pm »
Mistrz! :lol:

el becetol

  • Gość
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #389 dnia: Maja 31, 2011, 16:52:01 pm »
Cytuj


Announcing the first details about upcoming downloadable content for L.A. Noire. Beginning today and continuing on through the summer months, several standalone cases, collectibles and challenges will be released via PlayStation Network and Xbox LIVE, including all of the pre-order exclusive unlockable bonus content as well as a free downloadable weapon.

Starting today you'll be able to purchase the L.A. Noire Rockstar Pass, a new way to pre-order and purchase DLC that gives players access to all of the upcoming downloadable content for L.A. Noire, available for a limited-time discounted price of just $9.99 on PlayStation Network) and 800 Microsoft Points on Xbox LIVE.

Then, later this summer, look for two brand new DLC cases. The "Nicholson Electroplating" Arson case(coming June 21st) and the "Reefer Madness" Vice case (coming July 12th). Below is the full breakdown of L.A. Noire downloadable content pricing and release dates.

Stay tuned for more details and information on these L.A. Noire DLC cases in the weeks to come.

Now Available

* "Chicago Lightning" Detective Suit (Free via the Social Club)

* "Chicago Piano" Machine Gun (Free)

* L.A. Noire Rockstar Pass ($9.99 PSN / 800 MS Points until June 14th)

* "The Naked City" Vice Desk Case ($3.99 PSN / 320 MS Points)

* "A Slip of The Tongue" Traffic Desk Case ($3.99 PSN / 320 MS Points)

* The Badge Pursuit Challenge ($1.99 PSN / 160 MS Points)

* "The Broderick" Detective Suit ($0.99 PSN / 80 MS Points)

* "The Sharpshooter" Detective Suit ($0.99 PSN / 80 MS Points)

Available June 21st

* "Nicholson Electroplating" Arson Desk Case ($3.99 PSN / 320 MS Points)

Available July 12th

* "Reefer Madness" Vice Desk Case ($3.99 PSN / 320 MS Points)

Jeśli dobrze rozumiem ten Rockstar Pass daje dostęp do wszystkich DLC za 10$ (w tym 4 sprawy), więc chyba się skuszę.
« Ostatnia zmiana: Maja 31, 2011, 16:54:38 pm wysłana przez el becetol »

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #390 dnia: Czerwca 01, 2011, 09:28:08 am »
Łykam ten R*pass niczym młody pelikan.

Wiadomość scalona: Czerwca 01, 2011, 18:14:43 pm
« Ostatnia zmiana: Czerwca 01, 2011, 18:14:43 pm wysłana przez piter86 »

LukeSpidey

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 10-05-2010
  • Wiadomości: 1 451
  • Reputacja: 10
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #391 dnia: Czerwca 02, 2011, 16:34:32 pm »
Zapodałem ten Rockstar Pass. 800 MP i już jadę dwie nowe sprawy. Do tego za "darmochę" kilka gadżetów i jak wyjdą kolejne dwie sprawy to też za darmochę.

lupinator

  • Gość
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #392 dnia: Czerwca 04, 2011, 02:07:23 am »
Właśnie skończyłem, nad grą rozpisywać się nie będę, bo zbytnio mi się podobała, żeby chciało mi się czytać opinie pierdolonych malkontentów, którzy zlecą się jak sępy po nazbyt pozytywnej rekomendacji.

W każdym razie chciałem napisać, że miasto jest moim zdaniem najlepszym otwartym środowiskiem, jakie gry wideo widziały. Tak autentyczne, tak sugestywne, wielkie i niesamowite. Team Bondi - o tym teamie jeszcze usłyszymy wielokrotnie.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #393 dnia: Czerwca 04, 2011, 09:32:00 am »
Przeszedłem grę (jest genialna, ale również nie zamierzam się rozpisywać), zrobiłem co było do zrobienia, wbiłem platynkę, a teraz ściągnąłem wszystkie dodatki ze Store, wywaliłem save i zaczynam od nowa. Mam tylko jeden problem: gdzie do cholery jest Consul's Car - dodatek, który miał być na wyłączność PS3?

Jacek84

  • Gość
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #394 dnia: Czerwca 04, 2011, 11:35:09 am »
W każdym razie chciałem napisać, że miasto jest moim zdaniem najlepszym otwartym środowiskiem, jakie gry wideo widziały. Tak autentyczne, tak sugestywne, wielkie i niesamowite. Team Bondi - o tym teamie jeszcze usłyszymy wielokrotnie.
(DISCLAIMER: Najpierw napiszę, że nie dopierdalam się tylko jestem autentycznie ciekaw.). A RDR? Wiem, że inny typ świata, nacisk na inne elementy, ale mnie (nie grałem w LA Noire) niesamowicie przypadł do gustu i nie wiem co ma LA Noire co tak bardzo by go wyróżniało. 


lupinator

  • Gość
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #395 dnia: Czerwca 04, 2011, 17:34:45 pm »
W każdym razie chciałem napisać, że miasto jest moim zdaniem najlepszym otwartym środowiskiem, jakie gry wideo widziały. Tak autentyczne, tak sugestywne, wielkie i niesamowite. Team Bondi - o tym teamie jeszcze usłyszymy wielokrotnie.
(DISCLAIMER: Najpierw napiszę, że nie dopierdalam się tylko jestem autentycznie ciekaw.). A RDR? Wiem, że inny typ świata, nacisk na inne elementy, ale mnie (nie grałem w LA Noire) niesamowicie przypadł do gustu i nie wiem co ma LA Noire co tak bardzo by go wyróżniało. 



Osobiście w Red Dead Redemption czułem bez przerwy że jest to zamknięty świat gry, starannie otoczona górami, doskonale wyrzeźbiona makieta dzikiego zachodu. W L.A. Noire czuję się jakbym miał do dyspozycji trójwymiarowe Google Earth przedstawiające Los Angeles ze schyłku lat czterdziestych. Samo bycie w świecie gry jest dla mnie przyjemnością.

Dodam przy tym, że klimat Dzikiego Zachodu, jak i USA lat 40 łykam niczym młody pelikan.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 293
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #396 dnia: Czerwca 04, 2011, 17:40:02 pm »
To teraz ja mam pytanie. RDR nie podeszło mi kompletnie, ale (chyba) ze względu na to że nie trawie westernów. Klimat gangsterki i lat 40 bardzo lubie. Czy moge bez obaw sięgać po L.A. Noir

LukeSpidey

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 10-05-2010
  • Wiadomości: 1 451
  • Reputacja: 10
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #397 dnia: Czerwca 05, 2011, 10:51:03 am »
Naprawdę przypadło Wam do gustu zakończenie?  :o Moim zdaniem zjebane na maksa.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Czerwca 05, 2011, 11:22:19 am wysłana przez LukeSpidey »

Jacek84

  • Gość
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #398 dnia: Czerwca 05, 2011, 11:03:45 am »
Używaj kur** spoilera.

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #399 dnia: Czerwca 05, 2011, 11:18:52 am »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Daj to w spoiler bo Cię zlinczują. Co do samej końcówki również trochę się rozczarowałem. Nie było może źle , aczkolwiek spodziewałem się czegoś więcej.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
 Ogólnie wszystkie inne wcześniejsze sprawy są zajebiste, a przez wielu krytykowane miasto jest naprawdę świetnie wykonane i różnorodne. Ode mnie taka szkolna 5- : czekam na nowy twór od Team Bondi.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 05, 2011, 11:21:52 am wysłana przez piter86 »