Autor Wątek: L.A. Noire  (Przeczytany 72979 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

konsolko

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 06-03-2004
  • Wiadomości: 1 326
  • Reputacja: 1
L.A. Noire
« dnia: Września 25, 2006, 21:44:53 pm »
Producent Rockstar. Zupełna nowa gra!

Trailer. Proszę bardzo - http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=3244

lupinator

  • Gość
L.A. Noire
« Odpowiedź #1 dnia: Września 25, 2006, 21:51:08 pm »
Na tym trailerze nic nie widać ale i tak klimacik ma :) Ciekawe co tam nam R* szykuje za kąsek :D

konsolko

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 06-03-2004
  • Wiadomości: 1 326
  • Reputacja: 1
L.A. Noire
« Odpowiedź #2 dnia: Września 25, 2006, 21:53:27 pm »
Coming October 5th... full trailer. Ojciec Chrzestny?
L.A. tylko dla PS3? http://ps3.ign.com/objects/760/760495.html

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
L.A. Noire
« Odpowiedź #3 dnia: Września 25, 2006, 21:57:24 pm »
No jakiś GTA podobne=p Miasteczko spoko muzyczkateż (Blues czy Jazz?=p)

lupinator

  • Gość
L.A. Noire
« Odpowiedź #4 dnia: Września 25, 2006, 21:57:55 pm »
Cytat: "konsolko"
Coming October 5th... full trailer. Ojciec Chrzestny?

Mi tu Sin City zapachniało  :mrgreen: Piątego ale pewnie 2007 lub 8

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
L.A. Noire
« Odpowiedź #5 dnia: Września 25, 2006, 22:03:22 pm »
Bardzo prosze o przedstawienie co sie działo w tym trailerze, bo ja z moim kompem to pier***ca dostaje. Albo lepiej linka z którego można to ściagnąć. Z góry dzięki.

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 874
  • Reputacja: 82
L.A. Noire
« Odpowiedź #6 dnia: Września 25, 2006, 22:44:22 pm »
Cytat: "Solid Snake 1989"
Bardzo prosze o przedstawienie co sie działo w tym trailerze, bo ja z moim kompem to pier***ca dostaje. Albo lepiej linka z którego można to ściagnąć. Z góry dzięki.


W sumie to niewiele. Trailer trwa `30 sekund i przedstawione na nim napisy zajmują więcej czasu, aniżeli sam filmik. Widac tam jakieś miasto z lat 30-40 w nocy, a w tle leci jazz. To tyle.

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

nakimushi

  • Gość
L.A. Noire
« Odpowiedź #7 dnia: Września 26, 2006, 10:53:35 am »
Producent moze i Rockstar ale Team Bondi to grupa czlowieka który pracowal przy The Gateway na ps2 i po odejsciu z sony zalozyl własną firmę w Australii.
Takze ta gra nic nie bedzie miała wspólnego z twórcami GTA ;)
trailer taki sobie

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 874
  • Reputacja: 82
L.A. Noire
« Odpowiedź #8 dnia: Września 26, 2006, 21:50:25 pm »
Fabuła przeniesie nas do późnych lat czterdziestych XX wieku i umożliwi pokierowanie bohaterem a la Dick Tracy, czyli nieustraszonym policyjnym detektywem, operującym na terenie Los Angeles. Scenariusz zostanie skonstruowany w taki sposób, aby dać graczowi dużą swobodę w wykonywaniu zadań. Wszystko w mrocznej atmosferze, charakterystycznej dla amerykańskich filmów noir.

(gry-online.pl)

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

Supersonic

  • Gość
L.A. Noire
« Odpowiedź #9 dnia: Października 06, 2006, 09:18:54 am »
Nowy trailer, szkoda tylko że nie jest real-time
http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=3244

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
L.A. Noire
« Odpowiedź #10 dnia: Października 06, 2006, 14:02:15 pm »
Nowy trailer jest abrdzo fajny =) Taki jakis jak Chicago 1944 czy jak sie nazywala ta gra na PC =P Ladne swatelka na ulicy zwlaszcza

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #11 dnia: Stycznia 22, 2010, 13:44:23 pm »
LA Noire Reveal Due Next Month
Cytuj
Rockstar has announced it will reveal details of the upcoming LA Noire next month.

The developer will apparently unveil new info on the highly anticipated crime title “via a big cover story” next month.

“There will be something great to see soon,” said the developer on the official blog – “a proper in-depth look at the game and why it is so ground breaking and innovative, both in terms of the game's design and the amazing new technology to support it.”

We’re hugely excited about LA Noire here at IncGamers and can’t wait to live out our Philip Marlowe fantasies in a late 40s Los Angeles.

http://www.incgamers.com/News/20606/la-noire-reveal-due-next-month

Czy ktoś jeszcze czeka na tą grę?
« Ostatnia zmiana: Stycznia 22, 2010, 13:47:29 pm wysłana przez A-n »

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #12 dnia: Stycznia 22, 2010, 14:00:23 pm »
No ja tak :D I to bardzo, bo ma niesamowity klimat.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

lupinator

  • Gość
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #13 dnia: Lutego 04, 2010, 23:47:54 pm »

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #14 dnia: Lutego 05, 2010, 01:33:48 am »
Detektyw?

Holy shit, totalnie nieliniowe rozwiązywanie spraw byłoby ZAJEBISTE

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #15 dnia: Lutego 05, 2010, 07:50:10 am »
oby to byl taki Blade runner - nieliniowy, z olbrzymnia swoboda. wowczas ma szanse zawojowac.
a jak zrobili kolejna kalke gta (jak bully czy warriors) to jakos mnie nie skusi.

Unlimited

  • Gość
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #16 dnia: Lutego 05, 2010, 08:46:28 am »
Gdyby to było jak Blade Runner to MOC :o :grin:

lupinator

  • Gość
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #17 dnia: Lutego 05, 2010, 18:43:37 pm »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #18 dnia: Lutego 07, 2010, 08:51:21 am »
Cytuj
L.A. Noire is an open-world action-adventure game set in the City of Angels in 1947. Unlike previous Rockstar efforts, L.A. Noire exists in a real city, painstakingly recreated for historical accuracy. Don't expect the "shoot everyone" mentality of a Grand Theft Auto title -- this is something completely different.

You play as Cole Phelps, a beat cop looking to clean up the streets of L.A. It won't be easy, seeing as how the L.A. police force is mired in corruption from top to bottom. Phelps has his own issues to deal with, including some very bad things he did in World War II. Though he starts low on the totem pole, over the course of L.A. Noire Phelps progresses through a series of "desks" in the department, including traffic, vice and, ultimately, homicide.

As a detective, you have to solve cases through a mixture of investigations, interviews and interrogations. According to the article in GI, when you come across a scene, you won't find highlighted items sitting in obvious places. Crime scenes are said to look natural and require a deft eye to spot important clues. See a pair of glasses on the ground of a supposed murder scene and you can pick them up, noting details such as the brand etched on the inside of the frame. These little bits of information are jotted down on your notepad, which can be brought up at any time.

Things get a little more interesting in regards to the interview system. Team Bondi is using revolutionary technology that could change the way games are made. The new facial motion capturing system sets actors alone in a giant room with cameras all around. In full make-up, the actor delivers their dialogue. Every facial moment is recorded, from the most exaggerate of motions to the slightest twitch of an eye. The dialogue is recorded at this time as well, creating a seamless scene. All of this is then translated into a 3D game landscape with no animators needed. The result? According to GI, it's a picture-perfect rendering of the actor's scene. That's important to the gameplay.

When you interview someone, you'll need to watch their face and determine if they're lying. Like Mass Effect, your dialogue choices come from a handful of general options: coax, accuse or force. The way you handle an interview or interrogation is greatly determined by the reactions you get from the suspect. You can also refute testimony by selecting clues from your notebook.

Unfortunately, GI wasn't shown any of the gunplay, so the set-up for the action sequences is still a mystery.
http://ps3.ign.com/articles/106/1067305p1.html

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #19 dnia: Lutego 07, 2010, 13:29:16 pm »
WoW, czekam na jakis pierwszy trailer z tej gierki. Rockstar naprawde swietne tytuly zaczyna wydawac.

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #20 dnia: Lutego 07, 2010, 13:30:56 pm »
czyli tak jak chciałem, genialnie

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #21 dnia: Lutego 08, 2010, 10:53:31 am »
nie wiedzialem, ze developerem jest team bondi - ekipa od the getaway z ps2. mamy tu niejako ich firmowy znak - wiernie odwzorowane cyfrowe miasto.
licze na taki sam klimat i "doroslosc" gry jak w w/w tytule.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #22 dnia: Lutego 08, 2010, 11:58:44 am »
Ciekawe, która gra okaże się lepsza L.A. Noire - czy Agent.
Ja mimo wszystko większe zaufanie mam do Rockstar North, ale czekam na oba tytuły..

lupinator

  • Gość
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #23 dnia: Lutego 08, 2010, 20:56:52 pm »
Ciekawe, która gra okaże się lepsza L.A. Noire - czy Agent.
Ja mimo wszystko większe zaufanie mam do Rockstar North, ale czekam na oba tytuły..
Wiesz - udostępnianie technologii to jedno, ale porównujesz grę, którą tworzy Team Bondi z produkcją tworzoną przez braci Houserów z zespołem magików z Rockstar North. Odpowiedź nasuwa się sama :)

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #24 dnia: Lutego 09, 2010, 11:15:37 am »
Racja.

W sumie wychodzi na to, że SONY całkiem nieźle wyjdzie na całym interesie z Rockstar. Zapłacili za L.A., które napotkało szereg problemów(prawdopodobnie związanych z niedoświadczonym developerem), przez co gra ostatecznie uzyskała (prawdopodobnie) status gry multiplatformowej. W zamian Rockstar produkuje ekskluzywnie dla nich Agenta - wykorzystując do tego swoje najlepsze studio(IMO opóźniając w czasie znacznie GTA 5).

Tak więc na koniec SONY zamiast otrzymać jedną grę(L.A. Noire), której końcowa jakość jest cały czas niepewna, dostanie dwie gry. Przy czym tą drugą(Agent) robi dla nich jedno z najlepszych studiów developerskich na świecie i o jej jakość możemy być spokojni.


Tango

  • Gość
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #25 dnia: Lutego 09, 2010, 17:07:33 pm »
Jesli Agent mialby byc tak dobry jak prawisz, to zaraz M$ by wylozyl monete jak na GTAIV

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #26 dnia: Lutego 09, 2010, 17:14:09 pm »
Jesli Agent mialby byc tak dobry jak prawisz, to zaraz M$ by wylozyl monete jak na GTAIV
No chyba ze wcześniej zrobiło to Sony

Tango

  • Gość
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #27 dnia: Lutego 10, 2010, 02:56:27 am »
Jesli Agent mialby byc tak dobry jak prawisz, to zaraz M$ by wylozyl monete jak na GTAIV
No chyba ze wcześniej zrobiło to Sony

Jest tez taka opcja  :)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #28 dnia: Lutego 10, 2010, 08:49:23 am »
Rockstar has confirmed that L.A. Noire will be released in the fall!
http://www.rockstarnetwork.net/content.php?549-Rumor-L-A-Noire-Release-Date

Cytuj
The following is article is a statement by Geoff Keighley, as we have yet to hear from Rockstar confirming a release date, we don't know how true this really is. If you're not familiar with Geoff Keighley he's the guy who has interviewed Jeronimo Barrera from Rockstar Games on GameTrailer TV in the past about Grand Theft Auto.

Geoff posted this on his Twitter account:

Just read the GI story on Rockstar's L.A. Noire. It definitely sounds interesting - apparently coming in September for 360/PS3.


KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #30 dnia: Lutego 11, 2010, 19:35:24 pm »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #31 dnia: Lutego 16, 2010, 10:09:05 am »
Screeny:
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=50389

Cytuj
Na obrazkach widzimy jak Cole Phelps, główny bohater L.A. Noire, szturmuje budynek, bada dowody na miejscu zbrodni, a także ściga podejrzanego ulicami Miasta Aniołów, zasiadając za kierownicą jednego z ówczesnych samochodów.

Głównym celem twórców było wierne odwzorowanie powojennego Los Angeles – patrząc na screeny dołączone do tej wiadomości ciężko jest co prawa stwierdzić, czy sztuka ta udała im się w 100%, lecz możemy być pewni, że L.A. Noire będzie jedną z bardziej dopracowanych produkcji sandboksowych (czyli ze światem o otwartej strukturze).

Warto odnotować, że w procesie dewelopingu gry wykorzystany został autorski silnik graficzny studia Team Bondi. L.A. Noire będzie zatem jedną z pierwszych gier Rockstar Games od dłuższego czasu, która nie powstanie na bazie RAGE – engine’u napędzającego m.in. Grand Theft Auto IV.

Przy okazji poznaliśmy kilka dodatkowych faktów pochodzących z obszernego artykułu na temat L.A. Noire, zamieszczonego w marcowym Game Informerze. Okazuje się więc, że scenariusz gry jest dziesięć razy dłuższy niż w standardowym filmie fabularnym. Rola Cole’a Phelpsa, głównego bohatera historii, przypadła Aaronowi Statonowi (znanemu z Mad Man). Będzie go wspierać armia 300 innych aktorów, którzy podłożą swoje głosy pozostałym postaciom, w tym przypadkowym przechodniom i mieszkańcom Los Angeles z roku 1947.

Ciekawostką jest również informacja, że w produkcji gry wykorzystana została słynna kolekcja samochodów Jay’a Leno – do niedawna głównego prowadzącego program The Tonight Show, nadawanego na antenie amerykańskiej telewizji NBC od 1954 roku (Leno ma powrócić do swojej roli w marcu, po tym jak zrezygnował z niej jego następca Conan O’Brien).






Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.

Unlimited

  • Gość
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #33 dnia: Lutego 16, 2010, 10:19:13 am »
Zapowiada się konkurent dla Mafii 2. Prawdopodobnie trzeba będzie łyknąć obie gry. :)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #34 dnia: Lutego 16, 2010, 10:20:01 am »
Tiaaaa a ja nie łyknę żadnej bo nie trawię klimatów gangsterskich. :-?

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #35 dnia: Lutego 16, 2010, 10:29:11 am »
Gra zapowiada się na niesamowicie ambitny i trudny do realizacji projekt - jest wiele miejsc, gdzie mogą zepsuć tę grę.
Czekam na dalsze informacje - ale jestem zainteresowany...

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #36 dnia: Lutego 16, 2010, 18:34:10 pm »
Liczyłem na czarno-biały filtr  :mad:

Ohtar

  • Gość
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #37 dnia: Lutego 16, 2010, 23:00:11 pm »
Kup se czarno-biały LCD.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #38 dnia: Lutego 17, 2010, 08:42:10 am »
Kup se czarno-biały LCD.
a nie wystarczy na tv zmniejszyc nasycenie kolorow?

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
Odp: L.A. Noire
« Odpowiedź #39 dnia: Lutego 17, 2010, 12:34:40 pm »
Może po przejściu będzie jak w U2  :grin: