@Pieter
Tak ale my mówimy o levelu z TGS'u. Tym gdzie był most a na lewo i prawo morze.
Te filmy w 1080p w levelu to jak w The Darkness? Podchodzisz do TV a tam 1080p wywaid z twórcami gry?
Wachałbym się zaliczając coś takiego do rozmiaru planszy
![Smile :)](https://gameonly.pl/forum/Smileys/emots/smiley.gif)
Może jakieś instrukcje w okienku:)
A muzyka w w lossless audio 7.1 - czy my nie staramy się na siłę zwiększyć rozmiaru gry?
I czy ten biedny BR się nie zazipie przy dogrywaniu tych wszystkich rzeczy naraz.
Takie podmienianie tekstur jak już pisałem to nie jest łatwa sprawa - jak są podmisje , struktura fragmeny planszy oddzielone korytarzami to jest OK.
Ale co jak mamy do czynienia z planszą taką jak w demie LAIR z TGS'u?
Tam *musisz* trzymać tekstury rzeczy które widać na raz.
jak wylądujesz na moście walczysz z żołnierzami , wspierając własną armię i ciebie atakuje wrogi smok - maksymalne zbliżenie - co jeszcze chcesz trzymać w RAM'ie? Ile go jeszcze zostało? 512- system, program, dzwięk, itd. ,i jeszcze bufor na podmiankę tekstur ?.
Co możesz jeszcze doładować? zostają ci skały, morze z bliska, może inny fragment mostu z inną architekturą.
I kiedy chcesz to dogrywać - jak się szybko ruszysz to co - nagle białe plamy ? popup z 1 sekundowym opóźnieniem?
Dlatego piszę że deweloper raczej bajki opowiada niż trzyma się faktów mówiąc o 4GB levelach.4GB to może mają materiały do tego lewelu ale po złożeniu itd. będzie tego raczej 'trochę' mniej.
PS.Żeby nikt mnie źle nie zrozumiał - ja wierzę że oni podmieniają w razie potrzeby tekstur - w końcu RAM'u w PS3 tak wiele nie ma. Ale to że jest tak dużo by pojedyńczy level osiągnął 4GB na dysku to ja po prostu nie wierzę. Zresztą twierdzenia twórców zweryfikuje rzeczywistość...
Będzie co dorzucić do listy gier z niespełnionymi obiecankami [Daikatana, Fable itd...]