Zmienili kilka czesci ale w wielu przypadka przemawiaja ona na korzys za to niema jakis RZECZYWISTYCH informacji ze dodali gorszy laser itd... tak jak z awaryjnoscia, zadnych sprawdzonych informacji sugerujacych ze awaryjnosc ps3 jest niepokojaca. Zreszta kazdy moze sprawdzic sobie na opakowania, jakiej klasy ma laser w ps3.
Muszę cię z przykrością poinformować że ta klasa o której mówisz to jedynie klasa bezpieczenstwa (1-wsza dla takich produktów jak PS3 i X360, większość czytników w PC za wyjątkiem może nagrywarek które muszą mieć większą moc lasera) i mówi o jedynie mocy lasera i o tym czy jest bezpieczny dla oczu
http://en.wikipedia.org/wiki/Laser_safetya
nic to nie świadczy jak słaby/dobry jest laser w PS3.
Opublikowane: Czerwiec 23, 2008, 03:42:22
A skad to wiesz ze tylko R1 i W? Nie raz czytalem ze to standard. A kolega prosi zrodlo... prosze przejrzec ostatnie kilka PsxExtreme... tam wlasnie jest podana liczba graczy... zwrocilem na to uwage kiedys przypadkiem.
Bylo podawane ze inne gry nie sa?
Praktycznie wszystkie gry na konsolach poza bardzo nielicznymi wyjątkami FF11, Unreal Tournament 3 (tylko niewielka część serwerów) nie mają serwerów dedkowanych na PC do multiplayera.
A Warhawk - który zresztą ma jedynie (drobną?) część serwerów dedykowanych - ma je postawione na PS3.
WIELE osób myli się i informacje "PSN ma dedykowane serwery do łączenia graczy" (tak samo zresztą jak Xbox Live) bierze za "gry chodzą na dedykowanych serwerach" kiedy to rola tych "dedykowanych" serwerów PSN polega jedynie na zbieraniu statystyk (Gamespy IIRC) i łączeniu graczy przez wysłanie im "taki a taki gracz takie IP taka gra" a potem już tylko wyznaczona konsola jednego gracza zajmuje się hostowaniem gry (na PC nazywa się to listen server - jeden gracz jest hostem ale może nadal grać (z przewagą
0 lagów ) a nie patrzy się na czarny ekran w trybie tekstowym tak jak to wyglądają dedykiwane servery).
PS.
Informacje że gry nie maja dedykowanych serwerów były podawane, choćby COD4:
"Sorry guys, I think this is one of those times where people have different definitions of "dedicated" and "peer to peer".
We do not have dedicated, hosted, no-client servers on PS3 or 360. The PC game comes with a dedicated server executable for people to run if they want to set up a dedicated server, but the console game does not.
We choose the best host from the people in the match lobby, based on a ton of factors including bandwidth and everyone's ping to the host (it's got no relation to who was first in the lobby or anything like that.) Then that host serves as the server for that match. It's not "peer to peer" in the sense that clients don't run their own part of the server and send that gamestate around to each other over the net (which is what I personally think of when I hear "peer to peer".) But it's also not "dedicated" in the sense that most folks think of it.
If it helps, think of it as being similar to a "listen server" in a typical PC MP game, except the game chooses who'll run the server per match based on how good it thinks you'd be as a host.
The 360 and the PS3 are identical in this respect"
EDIT
@aphelion
Nie śpiesz się tak - właśnie poprawiałem bo
wiedziałem że ktoś się zaraz
dop... doczepi bo nie zabrzmiało zbyt jasno że chodzi mi o gry na konsole...