Autor Wątek: L A I R  (Przeczytany 85535 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Supersonic

  • Gość
Odp: L A I R
« Odpowiedź #120 dnia: Kwietnia 14, 2007, 17:16:34 pm »
Cytuj
Na tych nowych filmikach gra wygląda świetnie, choć nie spodobał mi się ten filmik, gdzie kosi się piechotę w tym trawiastym terenie - graficznie wypada miernie, a gameplayowo też niezbyt zachęcająco - ot, biega się wśród pionków, które nic nie robią.
Całkowicie się zgadzam i dodam jeszcze że cienko wygląda animacja smoka na lądzie podobnie jak naszej postaci. Niech lepiej Factor 5 nie robi nigdy więcej gier gdzie się chodzi  :lol:
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 14, 2007, 18:17:42 pm wysłana przez Supersonic »

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: L A I R
« Odpowiedź #121 dnia: Kwietnia 14, 2007, 19:21:28 pm »


A tu taki przyjemny gif

Jak to moj kumpel stwierdził "OMFG to zamało aby to skomentowac" lol

Jescze jeden gif, atak na okret.
http://i6.photobucket.com/albums/y229/wowsham/1.gif

I jeden screen


Sadze ze pozycja Gears of War pod wzgledem najładniejszej gry na konsole jest powaznie zagrozona :D

Supersonic

  • Gość
Odp: L A I R
« Odpowiedź #122 dnia: Kwietnia 14, 2007, 19:32:34 pm »
Cytuj
Sadze ze pozycja Gears of War pod wzgledem najładniejszej gry na konsole jest powaznie zagrozona
Bardzo możliwe ale nie ma się co dziwić ponieważ Factor 5 zna się na roibeniue świetnej grafy. Pamiętam jak odpaliłem Rogue Leader Rogue Squadron 2. Totalny szok, grafa swego czasu miażdżyła, to samo w przypadku Star Wars Rogue Squadron III: Rebel Strike.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: L A I R
« Odpowiedź #123 dnia: Kwietnia 14, 2007, 19:33:41 pm »
Parę nowych screenów z Lair
http://www.ps3forums.com/showthread.php?t=68424
Grafika powala na kolana - najbardziej podobają mi się gify gdzie nasz bohater atakuje innego smoka :shock:
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 14, 2007, 19:35:40 pm wysłana przez Snake_Plissken »

Supersonic

  • Gość
Odp: L A I R
« Odpowiedź #124 dnia: Kwietnia 14, 2007, 20:50:06 pm »
Jak ta gra wygląda  :shock:
Chciałbym zobaczyć te ostatnie filmy w lepszej jakości.
 


« Ostatnia zmiana: Kwietnia 14, 2007, 20:54:28 pm wysłana przez Supersonic »

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: L A I R
« Odpowiedź #125 dnia: Kwietnia 14, 2007, 20:57:11 pm »
Parę nowych screenów z Lair
http://www.ps3forums.com/showthread.php?t=68424
Grafika powala na kolana - najbardziej podobają mi się gify gdzie nasz bohater atakuje innego smoka :shock:


Kratos na smoku ;)
http://la.gg/upl/lair_grapple.gif


Juz sobie to wyobrazam odpalone na mojej Bravii :grin:

Dawac to demo na PS Store!!!

lupinator

  • Gość
Odp: L A I R
« Odpowiedź #126 dnia: Kwietnia 14, 2007, 21:10:28 pm »
Bosko to wyglada  :grin: Tylko ogien troche kaszaniasty a w grze o smokach powinein byc przepiekny. Ale to detal :]

Ring

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 637
  • Reputacja: 1
  • Że niby coś.
Odp: L A I R
« Odpowiedź #127 dnia: Kwietnia 15, 2007, 05:18:02 am »
No ogień i ogólnie wybuchy to jedna z niewielu rys na tej idealnie gładkiej powierzchni O_o Gra wygląda rewelacyjnie.

Supersonic

  • Gość
Odp: L A I R
« Odpowiedź #128 dnia: Kwietnia 15, 2007, 08:28:56 am »
Bo wygląda ale jak wspomniał Lupi ogień grze o smokach powinien być priorytetem.  :wink:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: L A I R
« Odpowiedź #129 dnia: Kwietnia 15, 2007, 10:16:07 am »
Wygląda to niesamowicie. Nie wiem czy dobrze słyszałem ale koleś na filmiku mówi coś o tym że to najbardziej zasługa Cell'a. Wspomina też coś o teksturach doczytywanych bezpośrednio z Blu-Ray. Co mnie jedynie zmartwiło to dorysowywanie się tekstur na budynkach i drzewach. Widać w oddali budynki a gdy podlatuje się do nich smokiem nagle nabierają plastyczności i lepszego wyglądu. Głos z filmu mówi też o jakiejś alternatywnej możliwości doczytywania tekstur ale nie za bardzo zrozumiałem o co chodzi.

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: L A I R
« Odpowiedź #130 dnia: Kwietnia 15, 2007, 13:37:55 pm »
Cieplutkie info o LAIR ktore dwa dni temu pojawilo sie na IGN "po naszemu"
http://www.next-gen.com.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=1046&Itemid=34




 :cool:
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 15, 2007, 14:12:22 pm wysłana przez pokrytyśniegiem »

Supersonic

  • Gość
Odp: L A I R
« Odpowiedź #131 dnia: Kwietnia 15, 2007, 17:07:51 pm »
Jeżeli tak dobrze wygląda Lair w wersji alfa to jak będzie wyglądała ostateczna wersja  :shock:

Cytuj
Potwierdzone zostało, że nasza postać będzie mogła zejść z grzbietu smoka by samodzielnie toczyć walkę na ziemi przy pomocy broni białej.
Trzeba będzie przeboleć tragiczną animację ale Factor 5 już przyzwyczaiło mnie do tego w przypadku SW

Cytuj
W grze zaimplementowano specjalny wskaźnik zniszczeń, który zapełnia się bardziej im większą "rozpierduchę" czynimy. Zapełniając go w całości dostajemy lepszą ocenę na końcu levelu, za co możemy zostać nagrodzeni medalem (podobnie było w Star Wars od Factor 5).
W SW sprawdzało się to znakomicie

Zapowiada się bardzo dobry tytuł i oby więcej takich gier od Factor 5
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 15, 2007, 17:17:16 pm wysłana przez Supersonic »

lupinator

  • Gość
Odp: L A I R
« Odpowiedź #132 dnia: Kwietnia 15, 2007, 18:34:28 pm »
Ciekawe czy będą jakieś sekcje specjalnie pod samotna wyżynkę bez smoka bo tak nie widzę za bardzo sensu złazić z niego w te tłumy skoro jednym fireballem kosimy kilku patałachów na raz :]

Supersonic

  • Gość
Odp: L A I R
« Odpowiedź #133 dnia: Kwietnia 15, 2007, 18:58:59 pm »
Tochę screenów





Smok ładnie rozwala (dosłownie) przeciwnika. Szczegół ale rajcuje  :grin:
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 15, 2007, 19:13:13 pm wysłana przez Supersonic »

Cielo

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 428
  • Reputacja: 0
Odp: L A I R
« Odpowiedź #134 dnia: Kwietnia 15, 2007, 21:49:53 pm »
Cieplutkie info o LAIR ktore dwa dni temu pojawilo sie na IGN "po naszemu"
http://www.next-gen.com.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=1046&Itemid=34
Ja powiedziałbym, że przypalone to cieplutkie info bo trochę nie idzie im tłumaczenie :?

Potwierdzone zostało, że nasza postać będzie mogła zejść z grzbietu smoka by samodzielnie toczyć walkę na ziemi przy pomocy broni białej.
Już wiele razy podkreślali, że walki bez smoka nie będzie. Jest o tym cały akapit...

Cytat: IGN
Speaking of the ground, many folks have assumed for some time that you're able to get off your dragon and partake in a little hand-to-hand combat. It turns out that this isn't true. While it may have made for more variety, Factor 5 says that this not only doesn't make sense from a character perspective (you're a dragon rider and not a soldier), but that the studio has put its development efforts towards gameplay variety in other areas. While you will find yourself on foot on some occasions (such as at the start of the game), these sections are simply there to enhance the experience a tad as your only goal is to get to your dragon and take to the air.

Although you won't actually be able to take out a mace and jump into unarmed battle, you will be able to land your dragon and cause havoc while on the ground.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 15, 2007, 21:53:35 pm wysłana przez Cielo »
I do not comprehend.

Supersonic

  • Gość
Odp: L A I R
« Odpowiedź #135 dnia: Kwietnia 15, 2007, 22:26:02 pm »
Cytuj
Cytat: IGN
Speaking of the ground, many folks have assumed for some time that you're able to get off your dragon and partake in a little hand-to-hand combat. It turns out that this isn't true. While it may have made for more variety, Factor 5 says that this not only doesn't make sense from a character perspective (you're a dragon rider and not a soldier), but that the studio has put its development efforts towards gameplay variety in other areas. While you will find yourself on foot on some occasions (such as at the start of the game), these sections are simply there to enhance the experience a tad as your only goal is to get to your dragon and take to the air.

Although you won't actually be able to take out a mace and jump into unarmed battle, you will be able to land your dragon and cause havoc while on the ground.

Bardzo dobrze, bo to nie byłby dobry pomysł z tak sztywną animacją

wini

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 951
  • Reputacja: 2
  • GTA V
Odp: L A I R
« Odpowiedź #136 dnia: Kwietnia 16, 2007, 21:20:24 pm »
"Developer Walkthrough Pt. 3" i "The Music of Lair"
http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2657

Supersonic

  • Gość
Odp: L A I R
« Odpowiedź #137 dnia: Kwietnia 16, 2007, 21:50:27 pm »
Ładne ale ogień wypadałoby poprawić.

Ring

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 637
  • Reputacja: 1
  • Że niby coś.
Odp: L A I R
« Odpowiedź #138 dnia: Kwietnia 17, 2007, 04:40:55 am »
Szkoda jednak, że nie bedzie mozna zejsc ze smoka i naparzać kolesiem biegając po lokacjach:P Może w nastepnej części.

Supersonic

  • Gość

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: L A I R
« Odpowiedź #140 dnia: Kwietnia 17, 2007, 20:45:16 pm »
Cytuj
Szkoda jednak, że nie bedzie mozna zejsc ze smoka i naparzać kolesiem biegając po lokacjach:P Może w nastepnej części.
I po zejściu ze smoka robić rzeźnie jak Kratos!!!! Tylko poco wtedy smok ;)

Ememiks

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 04-12-2005
  • Wiadomości: 122
  • Reputacja: 0
  • PSN: Ememiks
Odp: L A I R
« Odpowiedź #141 dnia: Kwietnia 19, 2007, 08:15:34 am »
Widzialem i musze powiedziec ze zapowiada sie dobrze lecz zmartwil mnie ogien a dokladnie moment zetkniecia sie wystrzelonego ognia z celem. Jak juz chca zrobic cos graficznie dobrego to czemu to wyglada slabo?
Cel trafiony ogniem (statek) powinien w jakims tam stopniu rozchodzic sie po obiekcie a nie nic a po kilku strzalach eksplozja wybuchu statku? Tak jak by ten statek pochlaniach ogien ;) Naprawde slabo tu sie postarali miejmy nadzieje ze poprawia.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: L A I R
« Odpowiedź #142 dnia: Maja 02, 2007, 08:40:03 am »
PSU interviews Julian Eggebrecht on Lair
http://www.psu.com/node/10510

Supersonic

  • Gość
Odp: L A I R
« Odpowiedź #143 dnia: Maja 17, 2007, 10:19:19 am »
Gamers Day 07 Bloodbath Gameplay HD
http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2657

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: L A I R
« Odpowiedź #144 dnia: Maja 17, 2007, 11:20:09 am »
Gamers Day 07 Bloodbath Gameplay HD
http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2657
niech mi ktos powie ze graficznie jest słabo
Ogien w koncu wyglada bardzo dobrze, całą otoczenie slicznie, aniamcja smoka wypada jak najbardziej ok.
FACTOR5 nie moze popsuc tej gry :)

Supersonic

  • Gość
Odp: L A I R
« Odpowiedź #145 dnia: Maja 17, 2007, 19:48:34 pm »
Nie liczę na coś bardziej grywalnego niż obie cześci Star Wars na GC ale też nie trzeba mi więcej w tego typu grze bo SW były bardzo dobre. Szkoda że tak mało pkazali liczyłem na dłuższą prezentację a mamy tylko krótki gameplay

kostuhoss

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 05-04-2007
  • Wiadomości: 17
  • Reputacja: 0
Odp: L A I R
« Odpowiedź #146 dnia: Maja 18, 2007, 22:45:52 pm »
a kiedy l.a.i.r. wychodzi?

Supersonic

  • Gość
Odp: L A I R
« Odpowiedź #147 dnia: Maja 18, 2007, 22:59:48 pm »
Lipiec jak się nie mylę

Kilka nowych gameplay'ów

http://www.gametrailers.com/player.php?id=19685&type=wmv&pl=game
http://www.gametrailers.com/player.php?id=19669&type=wmv&pl=game
http://www.gametrailers.com/player.php?id=19661&type=wmv&pl=game
http://www.gametrailers.com/player.php?id=19721&type=wmv&pl=game

Ten polecam szczególnie (walka z bossem)
http://www.gametrailers.com/player.php?id=19712&type=wmv&pl=game
Nie mam pytań. Jak to wygląda. Takich tekstur jeszcze nie widziałem. Wykonanie bossa, wody to bajka :shock: :shock: Nie mam wątpliowości że szykuje się jedna z najładniejszych gier na next-geny
Tylko dlaczego smoki walczą sztywno niczym marionetki. Paskudnie źle to wygląda
« Ostatnia zmiana: Maja 18, 2007, 23:06:24 pm wysłana przez Supersonic »

Cielo

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 428
  • Reputacja: 0
Odp: L A I R
« Odpowiedź #148 dnia: Maja 19, 2007, 02:59:11 am »
Jak to wygląda. Takich tekstur jeszcze nie widziałem. Wykonanie bossa, wody to bajka :shock: :shock: Nie mam wątpliowości że szykuje się jedna z najładniejszych gier na next-geny
Tylko dlaczego smoki walczą sztywno niczym marionetki. Paskudnie źle to wygląda
Jak bardzo bym się przyjrzał, nie widzę tej sztywności animacji w walce smoków. Czy chodzi o te zawiechę na początku jednego z trailerów? Takie rzeczy to raczej poprawią.

Ogień, wybuchy poprawili i teraz wyglądają porządnie, ale z każdym trailerem wychodzą nowe drobiazgi, jak smok przechodzący przez katapultę, czy te wielkie owady przelatujące prosto przez naszego smoka. No ale zostało jeszcze ~2 miesiące na poprawki, będzie dobrze  :wink:
I do not comprehend.

Supersonic

  • Gość
Odp: L A I R
« Odpowiedź #149 dnia: Maja 19, 2007, 08:03:03 am »
Cytuj
Czy chodzi o te zawiechę na początku jednego z trailerów?
Si, wygląda to dosyć zabawnie

Kolejny gameplay
http://www.gametrailers.com/player.php?id=19742&type=wmv&pl=game


BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: L A I R
« Odpowiedź #150 dnia: Maja 19, 2007, 10:08:59 am »
Ciekawe czy uda im się poprawić spadki fremratu zanim wydadzą finalny prdukt.

Supersonic

  • Gość
Odp: L A I R
« Odpowiedź #151 dnia: Maja 20, 2007, 08:13:18 am »
Nowe screeny na ktrych gra wygląda... hmm średnio ?  Lepiej się nie sugerować screenami bo to zupełne przeciwieństwo tego jak gra wygląda w trailerach
http://www.jeux-france.com/news20293_lair-plus-d-images.html
« Ostatnia zmiana: Maja 20, 2007, 10:04:58 am wysłana przez Supersonic »

Hubi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-03-2005
  • Wiadomości: 5 104
  • Reputacja: 0
  • Poznasz głupiego po czynach jego.
Odp: L A I R
« Odpowiedź #152 dnia: Maja 20, 2007, 11:55:26 am »
Tak sobie ogladalem kilka filmikow i na mysl mi przyszlo, ze ta gra to taki "Ace Combat w przeszlosci". Oby za duzo nie dali tych etapow latanych, bo gra moze byc bardzo monotonna.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: L A I R
« Odpowiedź #153 dnia: Maja 20, 2007, 12:01:40 pm »
Akurat te nowe screeny dosyć ładne - ładniejsze niż prezentowane niedawno - pewnie przez lepszą jakość.

@Hubi - etapy nie-latane prezentują się słabo.

Supersonic

  • Gość
Odp: L A I R
« Odpowiedź #154 dnia: Maja 20, 2007, 17:41:32 pm »
Cytuj
Oby za duzo nie dali tych etapow latanych,
Przeciwnie - im więcej bedzie leveli chodzonych tym gorzej dla przyszłych posiadaczy Lair. Rebel Strike pokazało że Factor 5 nie powinno robic misji chodzonych

lupinator

  • Gość
Odp: L A I R
« Odpowiedź #155 dnia: Maja 20, 2007, 17:46:18 pm »
Mi się wydawało ze F5 oficjlanie zrezygnowalo z etapow chodzonych w Lair. Ale z tego co widze tylko mi sie wydawalo.

Mogliby cos zrobic z monotonnym stylem gry ktory widac na filmikach. Grafika jest ok.

Cielo

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 428
  • Reputacja: 0
Odp: L A I R
« Odpowiedź #156 dnia: Maja 20, 2007, 19:45:59 pm »
Nowe screeny na ktrych gra wygląda... hmm średnio ?
Screeny IMNSHO wyglądają świetnie, i napewno lepiej niż trailery off-screen ze zrąbanym kontrastem.

@Hubi - etapy nie-latane prezentują się słabo.
W Lair nie ma podziału na etapy latane i chodzone, jak chcesz możesz sobie wylądować i np. pociamać wrogów jak nie to nie i tyle.

Mogliby cos zrobic z monotonnym stylem gry ktory widac na filmikach.
Jakim monotonnym stylem gry?
I do not comprehend.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: L A I R
« Odpowiedź #157 dnia: Maja 20, 2007, 21:00:39 pm »
Mi tylko przeszkadza walka z innym smokiem - jest trochę sztywna. Ale myślę że do premiery to poprawią

Supersonic

  • Gość
Odp: L A I R
« Odpowiedź #158 dnia: Maja 20, 2007, 22:05:23 pm »
Ja myślę że nie bo do premiery już mało czasu a jakoś od pierwszych trailerów do obecnych tego nie poprawili ale bardzo mi to nie przeszkadza ot taka mała estetyczna niedoróbka.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: L A I R
« Odpowiedź #159 dnia: Maja 30, 2007, 17:41:13 pm »