Autor Wątek: Starcraft 2  (Przeczytany 78597 razy)

0 użytkowników i 12 Gości przegląda ten wątek.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Starcraft 2
« Odpowiedź #520 dnia: Sierpnia 22, 2010, 17:40:06 pm »
Morrow zwycięzcą Intel Extreme Masters!


Piękny turniej za nami - śledziłem mecze z zapartym tchem. Gratulacje dla Tarsona za zajęcie 4 miejsca.
Szkoda, że żaden Protoss nie wyszedł z grupy. Najlepszą grę pokazali dla mnie: MorroW, SarenS oraz Idra.


Klasyfikacja końcowa:

1st - MorroW - $5,000
2nd - IdrA - $2,500
3rd - DIMAGA - $1,400
4th - Tarson - $900
5th-8th - SarenS - $600
5th-8th - MaDFroG - $600
5th-8th - DeMusliM - $600
5th-8th - TheLittleOne - $600
9th-12th - LucifroN7 - $400
9th-12th - NaNiwa - $400
9th-12th - Artosis - $400
9th-12th - White-Ra - $400
13th-16th - Strelok - $300
13th-16th - HasuObs - $300
13th-16th - HuK - $300
13th-16th - ClouD - $300

« Ostatnia zmiana: Sierpnia 22, 2010, 17:44:27 pm wysłana przez adriano »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Starcraft 2
« Odpowiedź #521 dnia: Sierpnia 22, 2010, 17:53:25 pm »
Jak tam Sylvan? Wymiata we wszystkim, a jego nicku tam nie widzę  :-?

1man1jar

  • Gość
Odp: Starcraft 2
« Odpowiedź #522 dnia: Sierpnia 24, 2010, 10:08:02 am »
Polecam ten meczyk. Nie znam się na Starcrafcie, dostałem go na RSSa, ale moim zdaniem jest zabawny. Polecam wszystkie 4 części.


_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Starcraft 2
« Odpowiedź #523 dnia: Sierpnia 24, 2010, 16:08:17 pm »
Wciąż tnę kampanię- zadziwiające, że podczas przerywników wszystko mi hula płynnie, zajebista optymalizacja.


maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Starcraft 2
« Odpowiedź #524 dnia: Sierpnia 24, 2010, 17:24:24 pm »
Polecam ten meczyk. Nie znam się na Starcrafcie, dostałem go na RSSa, ale moim zdaniem jest zabawny. Polecam wszystkie 4 części.



Zaiste mocne!
Brak mi słów, by to skomentować :D

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

1man1jar

  • Gość
Odp: Starcraft 2
« Odpowiedź #525 dnia: Sierpnia 24, 2010, 17:44:31 pm »
W pewnym momencie chciałem skipnąć, ale finał był warty przeczekania nudnej części. :lol:

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Starcraft 2
« Odpowiedź #526 dnia: Sierpnia 28, 2010, 11:45:27 am »
Situation Report: Patch 1.1 and Beyond

Cytuj
Balance Changes

We have several balance changes in store. One general change we're making is that friendly units will no longer provide vision after being killed. Enemy units previously revealed will no longer be targetable. Now let's break down the additional balance changes we're implementing.



Maps

We're going to be adding destructible rocks to the Desert Oasis map to make natural expansions easier to protect. In addition, the center map watchtower area is being narrowed.

Protoss

We have two key changes in mind for the zealot: the build time is being increased from 33 to 38 seconds, and the warpgate cooldown is being increased from 23 to 28 seconds. Zealot rushes are currently too powerful at various skill levels, particularly those that rely on rapidly assaulting an enemy base from nearby "proxy" gateways. We feel the window players have to scout for and fend off this rush is too small. We also want to address the problem of protoss being able to dump minerals a bit too quickly with the combination of warpgates and Chrono Boost.

Terran

There are several changes in the works for terrans. Reapers against zerg are stronger than expected. Due to the zealot build time increase, reapers would be a bit problematic in combination with proxy barracks, bunkers, and/or marauders against protoss. Therefore, we have decided to increase the build time of reapers as well from 40 to 45 seconds. Fast reaper + bunker, or fast marine + bunker rushes are problematic against zerg. Although this rush would never outright destroy the zerg player, we feel zerg suffers too much of a disadvantage from either having to cancel the fast expansion, or getting trapped inside the main base for too long, so we are also increasing the bunker build time from 30 to 35 seconds.

Siege tanks in large numbers are performing too well in all matchups. In the mid- to late-game, siege tanks are too dominant against all ground units. We want a small set of light and unarmored ground units to perform better against siege tanks. With this in mind, we're changing the Siege Mode damage of the siege tank from 50 to 35, +15 vs. armored; to correspond with this, damage upgrades will be changed from +5 to +3, +2 vs. armored. This change reduces the base damage of the siege tank against light and unarmored units, as well as the splash damage.

Battlecruisers currently lack good counters from the ground and still perform very well against a wide array of unit types. We're aware that it is not easy to get battlecruisers out for the cost, but at the same time, it is possible in both 1v1s and team games to create stalemate situations to bring them out. Overall, we feel that battlecruisers are too strong for their cost, and the terran-forced stalemate situations are causing less interesting gameplay. We will be lowering their damage against ground units from 10 to 8.

Zerg

Ultralisk damage is being decreased from 15, +25 vs. armored to 15, +20 vs. armored. This reduction is comparable to the changes being made to the battlecruiser and siege tank. Like the battlecruiser, ultralisks are simply too powerful for the cost, even though they are difficult to muster. Also, in combination with other units, ultralisks are difficult to counter from the ground. The ultralisk building attack (Ram) is being removed because the damage rate is too similar to its normal attack, which will be used against buildings instead. When ultralisks target tightly packed smaller buildings such as supply depots, the Ram attack is actually outputting considerably less overall damage than its normal attack, as Ram only hits a single target.



And Beyond...

We are reading your posts on the forums and creating lists of features and bugs to address in future patches. We have mid- to long-term plans to further evolve the Custom Game experience, and soon, enhance our social features with the addition of chat channels. We will be sharing more specific information in the coming weeks. As with all of our previous games, we will support StarCraft II for many years to come. Your feedback and participation is critical in making this not only the best game it can be, but also the most engaged gaming community in the world. We look forward to the implementation of patch 1.1, as well as sharing our plans for our future gameplay and Battle.net features.

We'll see you online!

http://eu.battle.net/sc2/en/blog/554901

Nerf Zelaota - OK, Reapera - OK, Ultraliska - OK.
Siege Tanki?
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 28, 2010, 11:49:02 am wysłana przez adriano »

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Starcraft 2
« Odpowiedź #527 dnia: Sierpnia 31, 2010, 10:05:06 am »
Blizzard się stara :D

Nie można już grac offline :D Ani jako "gość" bez zalogowania :D
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 31, 2010, 11:11:34 am wysłana przez maertin »

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Starcraft 2
« Odpowiedź #528 dnia: Sierpnia 31, 2010, 11:09:33 am »
Skończyłem kampanię- zajebista.
Biorę się za wyzwania i zaczynam treningi w potyczkach, by nie miec ujemnego ratio w multi.

MusicPL  - nr 668 :]

Ohtar

  • Gość
Odp: Starcraft 2
« Odpowiedź #529 dnia: Sierpnia 31, 2010, 17:16:12 pm »
Blizzard się stara :D

Nie można już grac offline :D Ani jako "gość" bez zalogowania :D

I tak 7gb ściągania mnie odstraszyło.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Starcraft 2
« Odpowiedź #530 dnia: Września 01, 2010, 00:58:26 am »
Blizzard się stara :D

Nie można już grac offline :D Ani jako "gość" bez zalogowania :D

I tak 7gb ściągania mnie odstraszyło.

Jednak to całe granie offline działa, tylko z jakiegoś powodu musiałem się dzisiaj zalogować do BN i "aktywować" przez to swoje konto. Tylko to dość dziwne, bo gram już w SC2 od dobrych paru tygodni...

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Starcraft 2
« Odpowiedź #531 dnia: Września 02, 2010, 19:09:05 pm »
Pytanie.
Czemu Blizzard nie moze zrobic takiej grafy i takiego silnika?

Milford_Cubicle

  • Tajny współpracownik
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2007
  • Wiadomości: 856
  • Reputacja: 2
  • IT could swallow all of us before IT even CHEWED!
Odp: Starcraft 2
« Odpowiedź #532 dnia: Września 02, 2010, 19:18:46 pm »
^ po kiego?

Zobaczcie na to (mam nadzieje, że nie było), je**em  :lol:

I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 995
  • Reputacja: 132
Odp: Starcraft 2
« Odpowiedź #533 dnia: Września 02, 2010, 20:37:34 pm »
Pytanie.
Czemu Blizzard nie moze zrobic takiej grafy i takiego silnika?


Fuck, zajebiście to wygląda  :-o  nie wiedziałem nawet że powstaje kontynuacja Shoguna, świetna sprawa, strasznie lubię serię Total War

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Starcraft 2
« Odpowiedź #534 dnia: Września 02, 2010, 20:47:23 pm »
Zajebiste, ale wymagania to zapewne będzie miało kolosalne.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Starcraft 2
« Odpowiedź #535 dnia: Września 03, 2010, 00:07:08 am »
Zajebiste, ale wymagania to zapewne będzie miało kolosalne.
Na max detalach? Takie same jak Starcraft 2

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Starcraft 2
« Odpowiedź #536 dnia: Września 03, 2010, 08:30:59 am »
Na max detalach? Takie same jak Starcraft 2
:lol:

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Starcraft 2
« Odpowiedź #537 dnia: Września 03, 2010, 08:54:59 am »
Pytanie.
Czemu Blizzard nie moze zrobic takiej grafy i takiego silnika?

Po co?

S2 sprzeda się 15 razy lepiej od Shoguna ;].

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Starcraft 2
« Odpowiedź #538 dnia: Września 03, 2010, 10:32:19 am »
Na max detalach? Takie same jak Starcraft 2
:lol:
TO nie jest lol, a fakt. Ludzie naprawde mysla, ze starcraft to ma super niskie wymagania, ale prawda jest taka, ze na w kazdego RTS'a obecnei jestes nawet na slabym sprzecie w stanie pograc. Ultra detale w SC 2 i duze bitki potrafia byc naprawde wymagajace, na tyle, ze ludzie graja na 5850 i quad core'ach, a to taki sam zestaw jak dla max detali Napoleon Total War'a.

Cytuj
http://www.companyofheroes.com/
5x lepiej ;p

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Starcraft 2
« Odpowiedź #539 dnia: Września 03, 2010, 10:45:35 am »
ja tam nie wiem czy masz rację. u siebie gram w sc2 na i5 (ale tym z dwoma rdzeniami) do tego karta ati 5650. wszystko zamknięte w laptopie. sc2 śmiga na wszystkich ustawieniach high i jeszcze mi się nie zdarzyło w multi przy bitwach 200/200 aby cokolwiek zwolniło. wątpię aby taki performance (na takim sprzęcie) został zachowany w nowym shogunie.

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Starcraft 2
« Odpowiedź #540 dnia: Września 03, 2010, 11:00:28 am »
Ja tam mam na medium wiekszośc, ale nic nie tnie podczas zwykłęj batalii, nawet jak jest masa jednostek.
Jedyne zwolnienia (i komunikat by obniżyc ustawienia) miałem w kilku misjach w kampanii, gdzie dużo w tle się działo (jak np. to zalewanie lawą).

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Starcraft 2
« Odpowiedź #541 dnia: Września 03, 2010, 11:35:49 am »
ja tam nie wiem czy masz rację. u siebie gram w sc2 na i5 (ale tym z dwoma rdzeniami) do tego karta ati 5650. wszystko zamknięte w laptopie. sc2 śmiga na wszystkich ustawieniach high i jeszcze mi się nie zdarzyło w multi przy bitwach 200/200 aby cokolwiek zwolniło. wątpię aby taki performance (na takim sprzęcie) został zachowany w nowym shogunie.
To sciagnij sobie demko Napoleona ze steama. Moze nie odpalisz high, raczej high/med, ale jednostek nie masz 200, a pare tysiecy i wszystko inne jest ladniejsze, plus jednostki zachowuja sie zgodnie z fizyka.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Starcraft 2
« Odpowiedź #542 dnia: Września 03, 2010, 16:08:31 pm »
ładniejsze to są na zbliżeniach pewnie, jak masz widok na te klika tysięcy to już level of details jest inny. zresztą obadam to demko to dam znać.

btw. bitwa przy 200/200 oznacza, że jednostek jest ok.400 (może być więcej, może być mniej) ;)

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 995
  • Reputacja: 132
Odp: Starcraft 2
« Odpowiedź #543 dnia: Września 03, 2010, 16:16:34 pm »
Po pierwsze w SC nie ma tak że macie 200 jednostek, nie ma bitew gdzie ich liczba przekracza 400, nawet się do tego nie zbliża.  Jednostki zazwyczaj biorą więcej miejsca niż jedno, taki Thor bierze ich aż 6, zbuduj 10 i 1/3 miejsca szlag strzelił  ;)

Przeciętna bitwa w 1v1 rzadko kiedy przekracza 100 jednostek na polu bitwy
« Ostatnia zmiana: Września 03, 2010, 16:19:20 pm wysłana przez Moldar »

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Starcraft 2
« Odpowiedź #544 dnia: Września 03, 2010, 16:46:44 pm »
http://www.gosugamers.net/starcraft2/replays/36474

w tej grze dimaga ma ponad 250 jednostek, marrow w tym samym czasie jakieś 100. pierwszy jest prawie wymaksowany, drugi ma 140 na limicie.

;)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Starcraft 2
« Odpowiedź #545 dnia: Września 04, 2010, 10:04:29 am »
TO nie jest lol, a fakt. Ludzie naprawde mysla, ze starcraft to ma super niskie wymagania, ale prawda jest taka, ze na w kazdego RTS'a obecnei jestes nawet na slabym sprzecie w stanie pograc. Ultra detale w SC 2 i duze bitki potrafia byc naprawde wymagajace, na tyle, ze ludzie graja na 5850 i quad core'ach, a to taki sam zestaw jak dla max detali Napoleon Total War'a.
Ja się śmieję z tego, że SC2 wygląda jak wygląda w porównaniu do Shogun 2, a wymagania ma trochę z kosmosu. ;)

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Starcraft 2
« Odpowiedź #546 dnia: Września 04, 2010, 12:26:20 pm »
zobaczymy jakie wymagania będzie miał shogun2. póki co odpaliłem u siebie tego napoleona i nie da rady włączyć wszysktiego na high, do tego trzeba wyłączyć wszystkie efekty. przy takim konfigu ta gra wygląda słabo. wiadomo, jest pełno jednostek, duży teren, ale całościowo to bieda.
sam jestem ciekaw tego shoguna2, jak mi będzie dobrze chodził to chętnie obadam.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Starcraft 2
« Odpowiedź #547 dnia: Września 12, 2010, 17:12:29 pm »

:D

Dla tych co oglądają kanał HuskyStarcraft powinni wiedzieć o co chodzi ;)

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

szmajdzik

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-01-2006
  • Wiadomości: 2 799
  • Reputacja: 50
Odp: Starcraft 2
« Odpowiedź #548 dnia: Października 18, 2010, 21:16:45 pm »
http://gry.wp.pl/wiadomosci/blizzard-pozywa-tworcow-hackow,48959,1.html - jak to nas uczyli na zarządzaniu - ekskluzywny produkt (170zł za grę na PC O.o), ekskluzywne traktowanie. Szacun dla Blizzarda

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Starcraft 2
« Odpowiedź #549 dnia: Listopada 26, 2010, 12:34:41 pm »
chyba najlepsza seria jaką widziałem w sc2. po prostu epic tvz:

pierwsza gra stream(pozostałe płatne):

http://www.gomtv.net/2010gslopens3/vod/1372

i tutaj cały set w HQ:

http://www.fileserve.com/file/C8jTeNP/S03M20 TSL_Clide[T] vs LeenockfOu[Z] set1 HQ.flv
http://www.fileserve.com/file/Xbh7eCg/S03M20 TSL_Clide[T] vs LeenockfOu[Z] set2 HQ.flv
http://www.fileserve.com/file/Vr8dVty/S03M20 TSL_Clide[T] vs LeenockfOu[Z] set3 HQ.flv

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Starcraft 2
« Odpowiedź #550 dnia: Stycznia 13, 2011, 15:39:45 pm »
Pytanko- czemu zawsze, gdy gram z przeciwnikiem który jest "favored", po zakończeniu meczu zawsze to mi w podsumowaniach pisze że to ja byłem faworyzowany?

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Starcraft 2
« Odpowiedź #551 dnia: Stycznia 13, 2011, 15:45:26 pm »
ke? ja tak nigdy nie miałem, zawsze mi się zgadzało.
zrób screena albo coś bo aż mi się wierzyć nie chce.
może po prostu źle patrzysz. w czasie ładowania gry masz napisane, na górze ekranu, który team jest faworyzowany, tzn. napis pojawia się nad faworyzowanym graczem. raz po lewej, raz po prawej.

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Starcraft 2
« Odpowiedź #552 dnia: Stycznia 13, 2011, 17:47:29 pm »
Ano- najczęściej tym faworyzowanym jest przeciwnik (co nie dziwne, jeśli jestem dopiero w brązowej lidze), ale w podsumowaniach to u mnie stoi ta adnotacja. Też zyskuję (nie wiem czy przez to jednak) minimalną liczbę punktów- za ostatni mecz np. zdobyłem jedynie 2pkt, mimo że przeciwnik był slighty favored. Chyba że on był tak słaby, a mnie system uznał za jeszcze słabszego :]

Ogólnie jeszcze do końca nie rozumiem tego, jak i bonusowej puli punktów. Ale gra się zajebiście :]

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Starcraft 2
« Odpowiedź #553 dnia: Stycznia 13, 2011, 18:02:45 pm »
bonusowa pula punktów rekompensuje ci inflację punktów w lidze. inaczej zaczynając późno, nie wiadomo jak będąc dobrym (nawet najlepszym na świecie) nie doszedłbyś do wyższych lig, nie mówiąc już o ścisłej czołówce.

no a co do tych favored i nie, to obadaj sobie zawsze profil gracza z którym grasz (głównie chodzi o pozycję w lidze) i będziesz wiedział czy coś "nie halo". jeżeli rzeczywiście taki problem występuje to zgłoś go do blizzarda

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Starcraft 2
« Odpowiedź #554 dnia: Stycznia 14, 2011, 23:22:36 pm »
No i zrobiłem te screeny
Przed


Uploaded with ImageShack.us
i po:


Uploaded with ImageShack.us

I tak za każdym razem jak wspomniałem. Trochę mną dzisiaj tąpnęło, bo gdy przegrałem jedną grę, to straciłem wszystkie punkty i znowu jestem do tyłu :/

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Starcraft 2
« Odpowiedź #555 dnia: Stycznia 15, 2011, 07:53:12 am »
no bez kitu coś jest nie tak. zgłoś ten problem koniecznie. w ogóle ja nawet jak jestem favored to nie dostaję 2 punktów, najmniej to 8, co z bonusem, daje 16 (jak przeciwnik jest faworyzowany to nawet 14+14). może to przez inną ligę, może ktoś tam po prostu czituje. 

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Starcraft 2
« Odpowiedź #556 dnia: Stycznia 15, 2011, 21:58:12 pm »
To o czym wspomniałem wcześniej- jedna przegrana i stracone wszystkie uciułane punkty :]



Uploaded with ImageShack.us

Pierwszy mecz jaki wygrałem to dostałem za niego chyba z 16 punktów, za drugi ok. 12, ale po kilku przegranych z rzędu nie dali już nigdy więcej niż 4 pkt. Za to przy przegranej najczęściej tracę wielokrotnośc tego co mogłem zdobyc, hmm...

Trochę pobuszowałem po forumach sc2 i ludzie wspominają i tym faworyzowaniu, że błędnie pokazuje podczas podsumowań. Podobno jest to znany powszechnie bug po prostu, informacja podczas ładowania gry jest prawdziwa za to. Wciąż jednak nie wiem, czy ma to wszystko jakiś wpływ na te punkty, czy faktycznie tak po prostu wyglądają realia brązowej ligi :]

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Starcraft 2
« Odpowiedź #557 dnia: Marca 22, 2011, 10:16:40 am »
odkopuję temat, bo w sc się dalej dzieje.
wraz z patchem 1.3 blizzard szykuje się do zakończenia sezonu. na koniec każdy dostanie odpowiednie odznaczenie, w zależności jakie miejsce w jakiej lidze zajął.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
odpowiednio za: top100, top50, top25 i top8.
wprowadzają też nową ligę, grandmaster, dla 200 najlepszych z każdego serwera.

znalazłem też coś dla początkujących. jak w kilka chwil awansować do golda:
http://eu.battle.net/sc2/pl/blog/2036065#blog

koleś po 5 lekcjach awansował z bronze do golda.
według mnie jest to osiągalne dla każdego. wystarczy tylko przestrzegać kilku prostych reguł, no i trochę pograć.

Rodi

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 16-03-2009
  • Wiadomości: 511
  • Reputacja: 5
Odp: Starcraft 2
« Odpowiedź #558 dnia: Marca 22, 2011, 15:12:08 pm »
S00s - A coś dla zergów? Music i co z tym faworyzowaniem? Dlaczego, zawsze tracę wszystkie punkty przy przegranej? Ogólnie, czy tylko od tych punktów zależy awans do wyższej ligi?
« Ostatnia zmiana: Marca 22, 2011, 15:32:58 pm wysłana przez Rodi »

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Starcraft 2
« Odpowiedź #559 dnia: Marca 22, 2011, 15:40:28 pm »
nie znalazłem, ale ogólnie żeby się dostać do golda/platinium są te same reguły dla wszystkich ras. używaj jak najwięcej hotkeyów, nawet jak na początku wydaje cię, że grasz przez to wolniej to i tak próbuj. po kilku grach zobaczysz różnicę. zawsze pamiętaj o supply (dla zerga to jest overlord przy 15, potem 21/22, potem chyba 32), rób drony/proby/scv przez całą grę (do ok.50-70, zależnie od gry) i zawsze, ale to zawsze pamiętaj o używaniu chrono boosta/muli/spawn larva. multitasking też jest ważny, nie zawsze musisz się lampić jak twoje wojsko gdzieś idzie, nawet jak walczy. czasami lepiej wtedy dorobić trochę woja w bazie.

tu masz dobre odcinki day9 o tych podstawach:
http://day9tv.blip.tv/file/4712303/
http://day9tv.blip.tv/file/4742049/
http://day9tv.blip.tv/file/4772601/

3h na oglądanie, trochę treningu i masz awans w kieszeni.
day9 na w ogóle cykl newbie tuesday. przejrzyj sobie archiwum i powybieraj interesujące cię odcinki.

jak chcesz to podaj mi swój bn id i mogę dać ci kilka rad, zgadamy się i możemy też coś zagrać.
 
w zvt korzystam z tego buildu:
http://www.gosugamers.net/starcraft2/features/2590

ogólnie stosuję go też w zvp i zvz, ale z modyfikacjami.
w zvp odpuszczam speed do lingów i robię szybkie roache
w zvz też roache, ale z +1 na atak i expansia trochę później.


Wiadomość scalona: Marca 22, 2011, 18:50:19 pm
bardzo dobre dla zerga są też poradniki mr.bittera, szczególnie cykl 12 weeks with pro.
jest też coś dla bronzów.

wystarczy przejrzeć archiwum:

http://pl.justin.tv/mrbittertv/videos?page=6

« Ostatnia zmiana: Marca 22, 2011, 18:50:19 pm wysłana przez s00s »