Autor Wątek: Soul Calibur IV  (Przeczytany 81781 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #400 dnia: Lipca 25, 2008, 13:47:08 pm »
I tak na piracie mało komu się będzie chciało grać: długie ściąganie, nagrywarka blu-ray, niedziałający online, a przy następnym firmware gra w ogóle się nie odpali :)

FallenDemon

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-06-2008
  • Wiadomości: 200
  • Reputacja: 0
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #401 dnia: Lipca 25, 2008, 14:16:35 pm »
I tak na piracie mało komu się będzie chciało grać: długie ściąganie, nagrywarka blu-ray, niedziałający online, a przy następnym firmware gra w ogóle się nie odpali :)
Akurat miałem na myśli wersje z XO.

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #402 dnia: Lipca 25, 2008, 15:00:47 pm »
I tak na piracie mało komu się będzie chciało grać: długie ściąganie, nagrywarka blu-ray, niedziałający online, a przy następnym firmware gra w ogóle się nie odpali :)
Akurat miałem na myśli wersje z XO.
Acha, chyba że. No to tradycyjnie każda gra wycieka około tydzień (niektóre jeszcze wcześniej) przed premierą, więc nic nadzwyczajnego.

Nycek

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 21-02-2007
  • Wiadomości: 513
  • Reputacja: 1
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #403 dnia: Lipca 25, 2008, 19:42:11 pm »
A będzie jakieś demo ?

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #404 dnia: Lipca 25, 2008, 19:44:29 pm »
A będzie jakieś demo ?
Po premierze gry ma być.;)

FallenDemon

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-06-2008
  • Wiadomości: 200
  • Reputacja: 0
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #405 dnia: Lipca 26, 2008, 17:36:45 pm »
Jako ,że wczoraj mój kloc wywalił kilka razy artefakty/zwisy ,myślę: nie będę czekał na ROD'a i poczęstowałem go wiadomo jaką wersją SCIV.

Pierwsze co mnie zaskoczyło to brak wibracji (w ogóle brak takiej opcji przy konfiguracji pada).

Yoda- nie sięgają ciosy poziome z pozycji stojącej, nie można go rzucić ,on sam nie może dobiegać ,tylko robi salto (tak samo sidestepy).Crytical Finish'e wykonywane na nim wyglądają inaczej(animacja nieblokowanego ciosu).

Crytical Finnish- obok wskaźnika z życiem znajduje się wskaźnik duszy(Soul Gauge-standardowo zielona kula), notorycznie blokując ciosy, ów parametr osiąga wartość krytyczną(co sugeruje miganie na czerwono), teraz każdy silny cios na blok(albo Guard Impact) spowoduje jego rozbicie(Soul Crash) i zaraz po tym  możemy odpalać Crytical Finnish'era. W praktyce w czasie normalnej walki trudne do wykonania, samo doprowadzenie przeciwnika do Soul Crash'a to nie lada wyczyn (musiałby chyba cały czas blokować), a po drugie wystarczy, że po rozbiciu bloku wejdzie kolejny cios z kombosa i całego specjala szlag trafi.

Niszczenie ekwipunku-można zniszczyć nakrycie głowy oraz górną i dolna część zbroi/ubrania (trzy zielone wskaźniki które gasną po w momencie straty danej części garderoby). Postać 'ubierana" w edytorze może zostać w samej bieliźnie.

Edytor postaci- pierwszy strój każdej postaci ( a także tych bonusowych aka Shura/Sheherezada) jest nie do ruszenia, również części garderoby z tych strojów nie są udostępnione w edytorze (a przynajmniej na razie ), drugi pochodzi już z edytora, tu można się już dowolnie bawić (jedynie nie można zmieniac twarzy, głosu oraz gabarytów postaci), ubrać Taki w ciuszki Seong Mi-Na'y etc (na każdej postaci jest 48 wolnych slotów na nowe wersje naszych herosów).
Można także stworzyć własnego wojownika od podstaw, podobnie jak w trzeciej części , z tą jednak różnicą ,że style walki owych postaci są identyczne jak bohaterów ( a nie zlepkiem animacji typu rzut Volda+machniecie mieczem od Sieg'a) oraz wykonane są tak samo fachowo ( czyli po prostu zayebiście). Oczywiście można sobie zrobić gołego osiłka w slipach z fryzurą afro, ale to już zależy tylko i wyłącznie własnego widzimisię. :cool:

RPG-nasze postacie biorąc udział w walkach zdobywają levele a do tego zmiana ciuszków w edytorze to nie tylko ingerencja w wygląd ale także w parametry postaci(HP,Attack,Defense oraz ilośc punktów na wyekwipowanie dodatkowych technik).Oczywiście nie zabrakło dodatkowych broni do wykupienia.

Jak na razie wracam grać.

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #406 dnia: Lipca 26, 2008, 23:45:22 pm »
Cytuj
Nie wiem skąd Wy się pourywaliście, skoro ten badziew się Wam podoba (półminutowa czasem durna na maxa -laska skacząca tyłkiem po twarzy!!!- animacja)..bueer

Idealne na noobów



skunek

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 25-09-2005
  • Wiadomości: 141
  • Reputacja: 0
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #407 dnia: Lipca 27, 2008, 09:46:37 am »
Vader na xboxie 360,Yoda na PSS jako dodatek??

Vader Vs Yoda In Xbox360 Soul Calibur IV:

063SjazS

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 11-12-2007
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 0
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #408 dnia: Lipca 27, 2008, 10:21:59 am »
"Można także stworzyć własnego wojownika od podstaw, podobnie jak w trzeciej części , z tą jednak różnicą ,że style walki owych postaci są identyczne jak bohaterów"

mozesz dac znac ile takich gosci od podstaw mozna zrobic i zapisac na hd??


Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #409 dnia: Lipca 27, 2008, 11:57:09 am »
Soul Calibur IV Ladies Exposed
http://www.oxm.co.uk/article.php?id=5460

Cytuj
What do they look like when all their armour falls off?









FallenDemon

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-06-2008
  • Wiadomości: 200
  • Reputacja: 0
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #410 dnia: Lipca 27, 2008, 14:09:38 pm »
"Można także stworzyć własnego wojownika od podstaw, podobnie jak w trzeciej części , z tą jednak różnicą ,że style walki owych postaci są identyczne jak bohaterów"

mozesz dac znac ile takich gosci od podstaw mozna zrobic i zapisac na hd??



Slotów jest 50, wydawało mi się ,że dla każdej postaci z osobna (tzn 50 własnych postaci, 50 odmian Cervantesa,50 Taki etc), ale chyba te jednak ogółem. Nie mam jak sprawdzić , ponieważ walczę aktualnie młotkiem z błędem 0102 ...........
Opublikowane: Lipiec 27, 2008, 13:52:14
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Szkoda ,że nie miałem jak pyknąć fotki z trybu Tower Of Souls , jak walczyłem z samurajem, któremu "padła" dolna część zbroi i komicznie wyglądał helm+breastplate+slipy:), albo Crytical Finnish od Tira'y w w bieliźnie vs inna panna w bieliźnie.
Opublikowane: Lipiec 27, 2008, 13:57:50
Vader na xboxie 360,Yoda na PSS jako dodatek??

Vader Vs Yoda In Xbox360 Soul Calibur IV:

A mi to wygląda na Vadera z edytora postaci (technika walki Mitsurugi).

Tango

  • Gość
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #411 dnia: Lipca 29, 2008, 21:53:13 pm »
Przed zakupem SC IV najpierw wypozyczylem, pamietajac trzecia czesc, ktora mnie zawiodla.
Wypozyczylem wersje na XO choc na bank kupie ta na ps3. Krzyzak od XO to nieporozumienie, nie idzie grac i to nie jest sciema, nawet guziki sa do pupy do bijatyk. Yoda to jakas kpina, kurdupelek nie grywalny (napewno Vader wypadnie o niebo lepiej).

- Grafa to mocne 9, plynna animacja fajne efekty swietlne itp
- Na Xbox Live zero lagow  8) jak kupie na ps3 napisze jak jest na PSN
- Gry jeszcze nie rozkminilem co jest logiczne, ale zapowiada sie na malo nowosci.
- Jak z balansem postaci to nie wiem jeszcze, ale kilka postaci juz zauwazylem stracilo na szybkosci.
- Areny niektore wygladaja super, za to sa takze odgrzewane kotlety :/

Pogram wiecej napisze cos jeszcze.

Wstepnie czuc brak swiezosci  :?

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #412 dnia: Lipca 29, 2008, 21:55:38 pm »
- Jak z balansem postaci to nie wiem jeszcze, ale kilka postaci juz zauwazylem stracilo na szybkosci.
Ponoć zmniejszono dmg postaci i walki trwają dłużej.

Tango

  • Gość
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #413 dnia: Lipca 29, 2008, 22:55:16 pm »
- Jak z balansem postaci to nie wiem jeszcze, ale kilka postaci juz zauwazylem stracilo na szybkosci.
Ponoć zmniejszono dmg postaci i walki trwają dłużej.

tak jest  8-)

FallenDemon

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-06-2008
  • Wiadomości: 200
  • Reputacja: 0
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #414 dnia: Lipca 29, 2008, 23:19:45 pm »
Krzyzak od XO to nieporozumienie, nie idzie grac i to nie jest sciema, nawet guziki sa do pupy do bijatyk.
Taaa, Przód+A+B u Taki kończy sie zazwyczaj jumpem...

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #415 dnia: Lipca 29, 2008, 23:22:27 pm »
Nalepiej zaopatrzyc się w Arcade sticka :D Chodził by przy SC IV ten od VF 5 ??

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #416 dnia: Lipca 30, 2008, 01:07:40 am »
Obecnie jestem za testami obu wersji X360/PS3 klasyk dzięki instalacji gry ,na PS3 loadingi są dużo krótsze ,grafika raczej taka sama choć wersja na ps3 ma tendencję do zwolnienia(podczas zmiany przeciwników w czasie walki itp)  + zagrałem 2-3 gry na PSN i jest delay   i to odczuwalny co w bijatykach boli cholernie.

Grafika tak na 8+ o ile postacie są wykonane kapitalnie (masa efektów) tak już otoczenie momentami ssie choć tekstura podłoża zawsze daje mocno radę

Dźwięk 8+ póki co żadna nutka nie wpadłam mi w ucho ,jest tako jakoś nie jako :/

Miód na 9 póki co brak bugów ,trochę zbiedzony system brak soulcharge ,DMG postaci został pojechany i jest tak jaki piszą walki są dłuższe a same postacie zadają mniejsze obrażenia. Bardzo podoba mi się opcja że pod czas wykonania JF(Just Frame'a) nasza postać podświetla się i widzimy że na ten JF wyszedł.

Póki co za całość 8.8  :cool:

Tango

  • Gość
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #417 dnia: Lipca 30, 2008, 02:01:01 am »
Obecnie jestem za testami obu wersji X360/PS3 klasyk dzięki instalacji gry ,na PS3 loadingi są dużo krótsze ,grafika raczej taka sama choć wersja na ps3 ma tendencję do zwolnienia(podczas zmiany przeciwników w czasie walki itp)  + zagrałem 2-3 gry na PSN i jest delay   i to odczuwalny co w bijatykach boli cholernie.

Grafika tak na 8+ o ile postacie są wykonane kapitalnie (masa efektów) tak już otoczenie momentami ssie choć tekstura podłoża zawsze daje mocno radę

Dźwięk 8+ póki co żadna nutka nie wpadłam mi w ucho ,jest tako jakoś nie jako :/

Miód na 9 póki co brak bugów ,trochę zbiedzony system brak soulcharge ,DMG postaci został pojechany i jest tak jaki piszą walki są dłuższe a same postacie zadają mniejsze obrażenia. Bardzo podoba mi się opcja że pod czas wykonania JF(Just Frame'a) nasza postać podświetla się i widzimy że na ten JF wyszedł.

Póki co za całość 8.8  :cool:

cos nie chce mi sie wierzyc, ze na ps3 zwalnia animacja, ale to przez wersje na ps3 przelozyli premiere , wiec moze i tak jest  :?

Najwiekszy bol to ze w wersji na XO bez arcade sticka nie da sie grac. Krzyzak tragedia (mam 3 pady) daje Mitsu tyl+B,Y czesto mi kuca  :x

« Ostatnia zmiana: Lipca 30, 2008, 02:13:16 am wysłana przez Tango »

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #418 dnia: Lipca 30, 2008, 02:16:26 am »
http://www.screwattack.com/node/7076

Zbudujcie własnego arcade sticka  :P

Tango

  • Gość
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #419 dnia: Lipca 30, 2008, 03:19:12 am »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #420 dnia: Lipca 30, 2008, 18:34:54 pm »

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #421 dnia: Lipca 31, 2008, 20:26:40 pm »
Na PS3 gra chrupie  :x nie wiem jak z wersją na X0 ale na PS3 animacja nie wyrabia ,rzadko kiedy na szczęście.

Tango

  • Gość
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #422 dnia: Lipca 31, 2008, 21:30:02 pm »
Gram online, zero lagow, normalnie jak vs na dwa pady :) Nie czuc ze sie jest w sieci nawet :) Pierwsza bijatyka z dobrym online :) Narazie srednio idzie 33 +, 19-, 11 ranga
« Ostatnia zmiana: Lipca 31, 2008, 21:40:33 pm wysłana przez Tango »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #423 dnia: Lipca 31, 2008, 22:07:36 pm »
No version character swaps planned
http://www.msxbox-world.com/xbox360/features/article/321/XCN-Soul-Calibur-IV-QA-with-Katsutoshi-Sasaki-Director.html

Cytuj
In an interview with the Xbox Community Network, the Director who worked on Soul Calibur IV (Katsutoshi Sasaki) mentioned that the team had no plans for bringing Vader to the Xbox 360 version and Yoda to the PS3. So there you have it, although things could change in the future if both camps shout in their loudest voices at him.

Tango

  • Gość
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #424 dnia: Sierpnia 01, 2008, 05:56:10 am »
Niewielka strata dla PS3  8)

FallenDemon

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-06-2008
  • Wiadomości: 200
  • Reputacja: 0
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #425 dnia: Sierpnia 01, 2008, 14:47:51 pm »
Wersja na PS3 ma wibracje? Są jakieś trofea? Jak często/w których momentach są te dropy animacji?
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 01, 2008, 14:50:08 pm wysłana przez FallenDemon »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #426 dnia: Sierpnia 01, 2008, 14:49:22 pm »
Wersja na PS3 ma wibracje?
Ponoć nie. :-x

FallenDemon

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-06-2008
  • Wiadomości: 200
  • Reputacja: 0
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #427 dnia: Sierpnia 01, 2008, 14:51:55 pm »
Wersja na PS3 ma wibracje?
Ponoć nie. :-x

Moja klocowa też niema , ale myślałem ,że to wina "wersji" za 5zł.  Planowałem zakup PS3+SC IV , ale jakoś mi się powoli odechciewa :/

luk

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 06-05-2007
  • Wiadomości: 171
  • Reputacja: 0
  • PSN: splintersPL
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #428 dnia: Sierpnia 01, 2008, 16:53:49 pm »
Co się odechciewa Calibura, konsoli ?? A może jednego i drugiego :) Ja dzisiaj wyłożyłem trochę złotych na tą grę i myślę, ze sie nie rozczaruje(wersja X0). Cholernie mnie rajcuje online w takich giercach i słuchy mnie doszły, ze po przez  live'a śmiga aż miło. Virtue 5 rozpracowalem na całe 1000GS  zabawa byla swietna. Jak ktos bedzie chetny do bicia to zapraszam od srody wieczorami, łomot gwarantowany ;P     moj GT: splinters PL

FallenDemon

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-06-2008
  • Wiadomości: 200
  • Reputacja: 0
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #429 dnia: Sierpnia 01, 2008, 18:10:45 pm »
Co się odechciewa Calibura, konsoli ?? A może jednego i drugiego :) Ja dzisiaj wyłożyłem trochę złotych na tą grę i myślę, ze sie nie rozczaruje(wersja X0). Cholernie mnie rajcuje online w takich giercach i słuchy mnie doszły, ze po przez  live'a śmiga aż miło. Virtue 5 rozpracowalem na całe 1000GS  zabawa byla swietna. Jak ktos bedzie chetny do bicia to zapraszam od srody wieczorami, łomot gwarantowany ;P     moj GT: splinters PL
To coś ,co po ROD'zie chodzi na gumce od ołówka ciężko mi nazwać konsolą, do tego krzyżak .....Taki przód +A+B i w 50% przypadków mam wyskok( góra/przód), wnerwia niemiłosiernie, szczególnie podczas zaliczania Tower Of Soul , dziesięciu  przeciwników na jednej energii i do tego akcje z krzyżakiem.
Dlatego chciałem zakupić PS3+SCIV na początek i grać sobie  , ale ktoś tu coś wspomina o lagach i dropach w animacji ( na XO takie minimalne zauważyłem podczas niektórych prezentacji postaci przed czy po walce oraz w czasie Crytical Finnish'erów-ale po zatym śmiga bez problemów) to mi się odechciewa...no i brak wibracji( w obu wersjach), to już kompletna porażka.
Ale ogólnie gra cholernie mi się podoba, te wszystkie zbroje , ciuszki , bronie do zdobycia i kupienia, ingerencja w wygląd i parametry postaci ,grafa.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 01, 2008, 18:25:40 pm wysłana przez FallenDemon »

Tango

  • Gość
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #430 dnia: Sierpnia 01, 2008, 19:25:51 pm »
Cytuj
Jako ,że wczoraj mój kloc wywalił kilka razy artefakty/zwisy ,myślę: nie będę czekał na ROD'a i poczęstowałem go wiadomo jaką wersją SCIV.
  :lol:

Jak sie gra na piratach to po co narzekasz, ze konsola sie je*** mialbys gwarancje i po sprawie a jak sie kradnie i to sie tlumaczy tym, ze XO sie sypie to poczestowalem go piratem  :lol:
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 01, 2008, 19:27:58 pm wysłana przez Tango »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #431 dnia: Sierpnia 01, 2008, 19:27:22 pm »
Jutro prawdopodobnie będę mieć SCIV, więc jak ktoś ma wersję na PS3 i jest chętny na sprawdzenie online, to zapraszam. ;)

Tango

  • Gość
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #432 dnia: Sierpnia 01, 2008, 19:30:52 pm »
Ja juz 100 walk online za soba mam, zero lagow  8) Chodzi jak marzenie  :cool:

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #433 dnia: Sierpnia 01, 2008, 19:31:46 pm »
Ja juz 100 walk online za soba mam, zero lagow  8) Chodzi jak marzenie  :cool:
Na Lajfie. :-P

cutmaster

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 19-07-2008
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja: 0
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #434 dnia: Sierpnia 01, 2008, 20:14:16 pm »
Na PS3 gra chrupie  :x nie wiem jak z wersją na X0 ale na PS3 animacja nie wyrabia ,rzadko kiedy na szczęście.

Nom,

Cytuj
I wasn't extremely successful online just yet, but battling against other people real-time is always fun. In a couple of occasions I ran into framerate drops, probably due to a slower Internet connection of one of the players.
http://www.gamerankings.com/itemrankings/launchreview.asp?reviewid=956013

I to tyle w temacie drop'ow na PS3, nikt inny w rec. o tym nie wspomnial, lepiej sobie "floncz" przycisk turbo na obudowie.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 01, 2008, 20:16:10 pm wysłana przez cutmaster »

FallenDemon

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-06-2008
  • Wiadomości: 200
  • Reputacja: 0
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #435 dnia: Sierpnia 01, 2008, 20:28:20 pm »
Cytuj
Jako ,że wczoraj mój kloc wywalił kilka razy artefakty/zwisy ,myślę: nie będę czekał na ROD'a i poczęstowałem go wiadomo jaką wersją SCIV.
  :lol:

Jak sie gra na piratach to po co narzekasz, ze konsola sie je*** mialbys gwarancje i po sprawie a jak sie kradnie i to sie tlumaczy tym, ze XO sie sypie to poczestowalem go piratem  :lol:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Opublikowane: Sierpień 01, 2008, 20:26:13
Jutro prawdopodobnie będę mieć SCIV, więc jak ktoś ma wersję na PS3 i jest chętny na sprawdzenie online, to zapraszam. ;)

Zdaj relacje jak to wszystko śmiga na PS3.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 01, 2008, 21:07:32 pm wysłana przez FallenDemon »

Tango

  • Gość
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #436 dnia: Sierpnia 01, 2008, 20:38:12 pm »
Cytuj
Jako ,że wczoraj mój kloc wywalił kilka razy artefakty/zwisy ,myślę: nie będę czekał na ROD'a i poczęstowałem go wiadomo jaką wersją SCIV.
  :lol:

Jak sie gra na piratach to po co narzekasz, ze konsola sie je*** mialbys gwarancje i po sprawie a jak sie kradnie i to sie tlumaczy tym, ze XO sie sypie to poczestowalem go piratem  :lol:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Opublikowane: Sierpień 01, 2008, 20:26:13
Jutro prawdopodobnie będę mieć SCIV, więc jak ktoś ma wersję na PS3 i jest chętny na sprawdzenie online, to zapraszam. ;)
\

Zdaj relacje jak to wszystko śmiga na PS3.

zlodziej zawsze sie tlumaczy  :lol:

ktos chetny online pyknac ? na XO ?



FallenDemon

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-06-2008
  • Wiadomości: 200
  • Reputacja: 0
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #437 dnia: Sierpnia 01, 2008, 20:50:40 pm »
zlodziej zawsze sie tlumaczy  :lol:
Przygarniał kocioł garnkowi :lol: Zresztą szkoda oryginała , bo jeszcze go porysuje.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 01, 2008, 20:57:37 pm wysłana przez FallenDemon »

Tango

  • Gość
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #438 dnia: Sierpnia 01, 2008, 21:43:16 pm »
zlodziej zawsze sie tlumaczy  :lol:
Przygarniał kocioł garnkowi :lol: Zresztą szkoda oryginała , bo jeszcze go porysuje.

Szkoda kupowac samochod, jeszcze sie zepsuje, lepiej ukrasc  :lol:

FallenDemon

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-06-2008
  • Wiadomości: 200
  • Reputacja: 0
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #439 dnia: Sierpnia 01, 2008, 22:00:25 pm »
zlodziej zawsze sie tlumaczy  :lol:
Przygarniał kocioł garnkowi :lol: Zresztą szkoda oryginała , bo jeszcze go porysuje.

Szkoda kupowac samochod, jeszcze sie zepsuje, lepiej ukrasc  :lol:
Byle nie amerykański, za dużo by spalał kradzionej ropy. :lol:
BTW , kolejne fajne porównanie. :lol:
Też bym chciał , siedzieć w Ameryce , kupować oryginalne gierki taniej w stosunku do zarobków , niż w Polsce  czyste płyty i wyzywać innych od złodziei i być takim trendy fair graczem :lol:
No nie zapomnijmy dorzucić lol.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 01, 2008, 22:02:40 pm wysłana przez FallenDemon »