Autor Wątek: Soul Calibur IV  (Przeczytany 82576 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #280 dnia: Czerwca 22, 2008, 01:56:50 am »
Co to jest!?  :-?
Tylko nie znowu customizacja postaci- wystarczy tej tandety...

Cielo

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 428
  • Reputacja: 0
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #281 dnia: Czerwca 22, 2008, 10:28:25 am »
Cytuj
Tylko nie znowu customizacja postaci- wystarczy tej tandety...
Czyli co, teraz narzekamy bo gra ma zbyt wiele trybów...  :?
I do not comprehend.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #282 dnia: Czerwca 22, 2008, 11:12:07 am »
Cytuj
Tylko nie znowu customizacja postaci- wystarczy tej tandety...
Nikt Ci nie każe z niej korzystać... ;)

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #283 dnia: Czerwca 22, 2008, 12:12:14 pm »
Fajnie wyglada ta nowa babka w stroju samuraja.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

mateo

  • Gość
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #284 dnia: Czerwca 22, 2008, 12:24:28 pm »
Co to jest!?  :-?
Tylko nie znowu customizacja postaci- wystarczy tej tandety...
W piątym Tekkenie również był ten tryb i jakoś nikt nie narzekał.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #285 dnia: Czerwca 22, 2008, 12:35:28 pm »
Nie chcesz - nie korzystaj. Mnie tam bawi tworzenie własnych postaci; niech tylko w SC4 wyglądają one lepiej, bo w SC3 różnica graficzna pomiędzy postaciami oryginalnymi a własnymi była duża.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #286 dnia: Czerwca 22, 2008, 14:17:41 pm »
Najlepszy edytor strojów jak na razie był w VF5 :cool: Ja w każdym razie jestem za :) Oby tylko dali dużo opcji customizacji.

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #287 dnia: Czerwca 22, 2008, 14:22:57 pm »
Ja narzekałem.
W SC3 też narzekałem z tego powodu.

Cytuj
Czyli co, teraz narzekamy bo gra ma zbyt wiele trybów...

Za kolejne "Kroniki Miecza" dziękuję.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #288 dnia: Czerwca 22, 2008, 20:06:22 pm »

FallenDemon

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-06-2008
  • Wiadomości: 200
  • Reputacja: 0
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #289 dnia: Czerwca 24, 2008, 04:35:57 am »
Zastanawiają mnie "specjale" wykonywane przez postacie,kolejno Siegfried, Ivy,Kilik oraz Voldo
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
(widać na trailerach ), czy bedą to tylko jakieś wykończenia na cutscenkach w trybie fabularnym , czy też normalnie do wykonania podczas gry (jak to miało miejsce w SoulBlade/Edge-seria efekciarskich ciosów), co sugerują dodatkowe wskaźniki(oznaczyłem je jako 1 oraz 2).
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Bo ja wręcz uwielbiam takie dodatki (kocham za to serie KOF ) i trochę byłem zawiedziony, że porzucili ten element w Soul Caliburze.
BTW, HUD (Pasek życia oraz czcionka użyta w imionach postaci) jest ohydny.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 24, 2008, 06:15:52 am wysłana przez FallenDemon »

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #290 dnia: Czerwca 24, 2008, 13:33:16 pm »
2 obrazek na ktorym jest Ivy prawie na 100% przedstawia 1 z jej rzutow.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

FallenDemon

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-06-2008
  • Wiadomości: 200
  • Reputacja: 0
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #291 dnia: Czerwca 24, 2008, 15:28:38 pm »
2 obrazek na ktorym jest Ivy prawie na 100% przedstawia 1 z jej rzutow.
To nie rzut ,tylko ów specjal.
Znalazłem filmik z wywiadem w którym dyskutują między innymi o tym.

Owe specjale zwane są Crytical Strike, coś ala Fatality z MK z tą różnicą, że możemy wykończyć przeciwnika ze 100% wartością HP, wszystko opiera się o nagminne używanie bloku, gdy postać blokuje ciosy , wskaźnik odpowiedzialny za wytrzymałość bloku maleje(w tym samym czasie atakujący ładuje specjala-gotowość symbolizuje niebieski kolor jak na screenie powyżej), gdy zaczyna migać na czerwono , osiąga stan krytyczny, po czym traci część stroju oraz może zostać "wykończona" Crytica' Strike'iem, dla mnie bomba, a i animacje owych krytycznych ataków są czaderskie.
Ciekawe są też gdybania o kolejnej części SC Tag (jak Tekken Tag Tournament).
Zapomniałem jeszcze dodać,iż owe wykończenia wykonuje się tak samo dla każdej postaci-wciskając jednocześnie cztery przyciski, imo ciekawiej by było gdyby każda postać miała inną kombinacje.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 24, 2008, 18:03:03 pm wysłana przez FallenDemon »

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #292 dnia: Czerwca 24, 2008, 17:17:11 pm »
Czyli coś w rodzaju "Instant Kill" z Guilty Gear- jak dla mnie ogromny plus, bo blokujący przeciwnicy zostają ukarani, jest jeszcze większa zachęta do agresywnej gry, mocno ofensywnej- to uwielbiam.
Plus, świetny patent na noobów :]

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #293 dnia: Czerwca 25, 2008, 07:49:31 am »
Rumor: Kratos to appear as PS3 exclusive SCIV character
http://www.psu.com/Kratos-to-appear-as-PS3-exclusive-SCIV-character-News--a0004065-p0.php

Cytuj
According to the rumor mill in the August issue of Electronic Gaming Monthly, Kratos is to appear as a PS3 exclusive character in Soul Calibur IV.
The magazine states that Kratos will be the next PS3 character revealed, so if the rumor is in fact true, we should be seeing something soon. Also, this will be the first look at Kratos on next gen hardware, and possibly a first glimpse at what to expect from God of War III. Obviously if Kratos appears in SCIV, Namco has cut some deal with Sony, and could be sharing actual assets or character concepts from the upcoming PS3 exclusive.
Update: We have received word from Namco Bandai on the recent rumor, however, as you'd expect, the PR department cannot confirm or deny the rumor.
"We don't comment on rumors or speculations," said a Namco Bandai representative.

Ekran wyboru postaci:

Tango

  • Gość
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #294 dnia: Czerwca 25, 2008, 07:54:47 am »
Kratos powinien byc zamiast Vadera na ps3, a na XO zamiast ufola Hayabusa

Choc Vader to i tak mniejsze zlo... :?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #295 dnia: Czerwca 25, 2008, 13:30:36 pm »
Fajne obrazki postaci na tym ekranie wyboru fighterów.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #296 dnia: Czerwca 25, 2008, 14:48:19 pm »
Cytuj
Rumor: Kratos to appear as PS3 exclusive SCIV character
Jeśli dodadzą do Ps3 Kratosa, to ciekawe kogo dodadzą do Xa? Najrozsądniejsze wydawałoby się dodanie Hayabusy, ale z tym nigdy nic nie wiadomo. W każdym razie innych możliwości sobie nie wyobrażam.

FallenDemon

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-06-2008
  • Wiadomości: 200
  • Reputacja: 0
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #297 dnia: Czerwca 25, 2008, 15:15:20 pm »
Kratos powinien byc zamiast Vadera na ps3, a na XO zamiast ufola Hayabusa

Choc Vader to i tak mniejsze zlo... :?
I tak tych dwóch można ścierpieć, ale krótkowłosego(nawet nie wiem za bardzo kto to ,Skywalker czy jakoś tak?).


O ile Kratos będzie na PS3 , to nie inna wersja gry dla mnie nie istnieje, D-Pad oraz Łysy to wystarczające argumenty.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #298 dnia: Czerwca 25, 2008, 15:31:37 pm »
Krotkowlosy to bohater Force Unleashed.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #299 dnia: Czerwca 25, 2008, 21:16:47 pm »
Heap of new Soul Calibur IV info in this month’s Famitsu
http://www.videogaming247.com/2008/06/25/new-soul-calibur-4-info-in-this-months-famitsu/

Cytuj
The info is:
    * Custom characters: Complete freedom for use of parts, color change, and cloth combinations.
    * Custom characters: Body build and muscle are also adjustable, there’s a 100 levels of modification.
    * Custom characters: You can change fighting styles and abilities.
    * Custom characters: 50 character slots.
    * Custom characters: Use parts obtained and equipment bought; you can build ninja looking characters.
    * Custom characters: You can edit 20 parts of the character, you can also change voice depths, also equip parts on existing characters.
    * Custom characters: Adjusting both structure and muscle build makes appearance change more visible.
    * Custom characters: Appearance and voice can be modified at will.
    * Single-player story mode: There will be character swapping.
    * Single-player story mode: Character change can be used to perform combos, but it depletes a meter on screen in the lower left/right side.
    * Single-player story mode: Teammates may suddenly join and leave at the end of the battle.
    * Soulless Tower mode: A Single-player mode, the goal is to reach the top.
    * Soulless Tower mode: Each level has treasure chests filled with goodies.
    * Soulless Tower mode: Opponents have the ability to swap out while fighting players.
    * Soulless Tower mode: You can choose multiple CAS or existing characters, CAS may be the key to victory.

Tango

  • Gość
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #300 dnia: Czerwca 27, 2008, 01:11:11 am »
Cytuj
Katsutoshi Sasaki (Namco Bandai Games Director) potwierdził dzisiaj, że Soul Calibur IV w wersji na PS3 działa już na tym samym poziomie co wersja na Xboksa 360. Poprzednio, wersja na konsolę Sony miała tendencję do zwolnień, ale po dodatkowym "extra" miesiącu rozwoju gry developerom udało się doprowadzić obie wersje do podobnego poziomu.

FallenDemon

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-06-2008
  • Wiadomości: 200
  • Reputacja: 0
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #301 dnia: Czerwca 27, 2008, 01:49:17 am »
Cytuj
With Soul Calibur IV being one of the more prominent fighting games within the genre, PSU contacted Namco Bandai Games Director, Katsutoshi Sasaki, to fill us in on a few details concerning the game.

A few things we go over in the interview include; character creation options, online, and destructible armor and clothing.

 

PSU: How did the collaboration with LucasArts come about?

Katsutoshi Sasaki: From the beginning we wanted to meet the fans’ demand for guest characters. As this is the first Soulcalibur game for next-gen consoles, we wanted to do something special. We thought about which characters are world renowned and ones we would want to play. The Star Wars characters were an obvious choice. So we then approached LucasArts with our idea and the rest is history.

Image

PSU: Many readers are worried about how the new Star Wars characters will fit into the world of Soul Calibur. Can you give us some details on how you plan to intertwine the two universes together in both story and gameplay?

Sasaki: There is definitely an explanation for this. But we don’t want to spoil anything right now so please stay tuned for future announcements.

PSU: To what extent will armor and clothing be destructible, and how will it affect the player when they lose articles of cover?

Sasaki: Destructible armor parts can be found on the top, middle and bottom section of the character. When a character has accumulated enough damage to the same area and the opponent is in the “Soul Crush” state, the character’s armor and clothing can be destroyed. Player’s can strategically take advantage of attacking the destructed parts to inflict more damage.

Image

PSU: The Character Creation option will be back from Soul Calibur III, but with many improvements, correct? What are some of the new features that players will find when creating their characters?

Sasaki: First of all, players will see a huge visual evolution. Not only can they create an original character but also customize their favorite Soulcalibur warrior with practically unlimited costume variations. Also when creating an original character, you can adjust their height, muscle built and voice to suit your tastes.

PSU: How is the PlayStation 3 build running in comparison to the 360 version?

Sasaki: There is no difference. At the first stage of development, the goal was to have no gameplay differences on either hardware and our programmers actually made it come true. Quite frequently, we forget and grab the wrong controller when looking at the screen.

PSU: Soul Calibur III was a great game, but critics cited unbalanced characters as one if it’s few flaws. Have such criticisms influenced this recent iteration?

Sasaki: With each new version of Soulcalibur, we have consciously tried to meet the player’s demands. I believe the reason Soulcalibur is revered and a popular franchise is because it’s a series that has built upon its previous iteration.

Image

PSU: With the PlayStation Network and Xbox Live playing such a pertinent role in this generation of consoles, what was the thinking in bringing Soul Calibur IV online?

Sasaki: Soulcalibur IV is the first game in the franchise’s history that will allow players to fight online against anyone in the world. I believe many players try to hone their fighting skills in the single player mode but having the environment to battle other players offers new challenges to improve and show off their skills.

PSU: Anything else you’d like to add?

Sasaki: We’ve worked really hard to bring out Soulcalibur IV to fans and new comers to the franchise. We hope that everyone enjoys the game.


We'd like to thank Sasaki again for taking the time to answer our questions. Be sure to check out Soul Calibur IV when it releases, July 29th.
http://www.psu.com/PSU-Exclusive-Interview--Soul-Calibur-IV-Feature--a0004085-p0.php

Tu jest cały wywiad, oczywiście fachowcy z giery.eu wspomnieli tylko o najważniejszym,zresztą nie widzę
w tym wywiadzie słowa o spadkach animacji na PS3.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 27, 2008, 01:55:37 am wysłana przez FallenDemon »

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #302 dnia: Czerwca 27, 2008, 03:00:45 am »
Cytuj
Katsutoshi Sasaki (Namco Bandai Games Director) potwierdził dzisiaj, że Soul Calibur IV w wersji na PS3 działa już na tym samym poziomie co wersja na Xboksa 360. Poprzednio, wersja na konsolę Sony miała tendencję do zwolnień, ale po dodatkowym "extra" miesiącu rozwoju gry developerom udało się doprowadzić obie wersje do podobnego poziomu.
czyli ver. na x0 dziala lepiej
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Tango

  • Gość
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #303 dnia: Czerwca 27, 2008, 05:00:25 am »
Cytuj
Katsutoshi Sasaki (Namco Bandai Games Director) potwierdził dzisiaj, że Soul Calibur IV w wersji na PS3 działa już na tym samym poziomie co wersja na Xboksa 360. Poprzednio, wersja na konsolę Sony miała tendencję do zwolnień, ale po dodatkowym "extra" miesiącu rozwoju gry developerom udało się doprowadzić obie wersje do podobnego poziomu.
czyli ver. na x0 dziala lepiej

chyba niestety tak a na padzie od XO nie da sie grac w bijatyki  :mad:

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #304 dnia: Czerwca 27, 2008, 08:30:50 am »
Soul Calibur IV's story mode to feature tag-team swapping
http://www.n4g.com/ps3/News-162203.aspx

Cytuj
The latest issue of everyone's favorite Japanese gaming magazine Famitsu has revealed that the upcoming fighter Soul Calibur IV will feature "character swapping" -- switching characters in the middle of battle a la Marvel vs. Capcom -- in its single-player story mode. A meter on the lower part of the screen will allow you perform combos using this mechanic. Strangely, there is mention of this feature in vs. mode.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #305 dnia: Czerwca 27, 2008, 10:49:33 am »
Cytuj
Katsutoshi Sasaki (Namco Bandai Games Director) potwierdził dzisiaj, że Soul Calibur IV w wersji na PS3 działa już na tym samym poziomie co wersja na Xboksa 360. Poprzednio, wersja na konsolę Sony miała tendencję do zwolnień, ale po dodatkowym "extra" miesiącu rozwoju gry developerom udało się doprowadzić obie wersje do podobnego poziomu.
czyli ver. na x0 dziala lepiej

chyba niestety tak a na padzie od XO nie da sie grac w bijatyki  :mad:
Zawsze mozna kupic arcade sticka.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

FallenDemon

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-06-2008
  • Wiadomości: 200
  • Reputacja: 0
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #306 dnia: Czerwca 27, 2008, 15:34:45 pm »
czyli ver. na x0 dziala lepiej

Cytuj
PSU: How is the PlayStation 3 build running in comparison to the 360 version?

Sasaki: There is no difference. At the first stage of development, the goal was to have no gameplay differences on either hardware and our programmers actually made it come true. Quite frequently, we forget and grab the wrong controller when looking at the screen.

PSU:Jak działa wersja PS3 w porównaniu do X360?

Sasaki:Niema różnic.Od samego początku naszym celem był brak różnic pomiędzy obydwoma platformami i na chwile obecną naszym programistom udało się to osiągnąć.Dość często zapominaliśmy się i braliśmy do ręki zły kontroler, kiedy patrzyliśmy na ekran.

Jak widać interpretacja giery.eu lekko odbiega od oryginału.
Cytuj
Soul Calibur IV w wersji na PS3 działa już na tym samym poziomie co wersja na Xboksa 360.
a w kolejnym zdaniu czytamy:
Cytuj
ale po dodatkowym "extra" miesiącu rozwoju gry developerom udało się doprowadzić obie wersje do podobnego poziomu
Gratuluje serwisowi takich redaktorów wg których "ten sam poziom=podobny poziom".
Coś mi sie zdaje, że za dużo maszynek MS w redakcji.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 27, 2008, 15:40:44 pm wysłana przez FallenDemon »

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #307 dnia: Czerwca 27, 2008, 15:49:22 pm »
Przy paru innych grach tez tak mowili, przykladem moze byc tu AC. Jak bedzie naprawde okaze sie w polowie wakacji.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

FallenDemon

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-06-2008
  • Wiadomości: 200
  • Reputacja: 0
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #308 dnia: Czerwca 27, 2008, 15:59:50 pm »
Przy paru innych grach tez tak mowili, przykladem moze byc tu AC. Jak bedzie naprawde okaze sie w polowie wakacji.

Grałem w AC na obydwu systemach i różnic nie widzę.Zresztą Ubisoft a Namco/Bandai niema co porównywać.
SC2 miał dropy na wszystkich platformach.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 27, 2008, 16:02:24 pm wysłana przez FallenDemon »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #309 dnia: Czerwca 28, 2008, 10:18:19 am »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #310 dnia: Czerwca 28, 2008, 14:18:03 pm »

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #311 dnia: Czerwca 28, 2008, 14:20:43 pm »
Czy ja widze Hajabuse z NG? Czy to jakas postac z SC?

FallenDemon

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-06-2008
  • Wiadomości: 200
  • Reputacja: 0
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #312 dnia: Czerwca 28, 2008, 14:25:40 pm »
Czy ja widze Hajabuse z NG? Czy to jakas postac z SC?
Na 99% zrobiony na edytorze postaci.Chociaż skoro są ploty o Kratos'ie na PS3 , to może na XO Ryu.

Właśnie zauważyłem,że screeny  z PS3, to raczej edytor.
.........screeny z PS3 to to jednak nie są.... A oraz B buttony:)

Więc całkiem możliwe ,że Hayabusa na XO, Kratos na PS3:)


Crytical Strikes:(piękne)





« Ostatnia zmiana: Czerwca 28, 2008, 14:41:33 pm wysłana przez FallenDemon »

silvaa

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 26-06-2008
  • Wiadomości: 26
  • Reputacja: 0
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #313 dnia: Czerwca 28, 2008, 15:43:32 pm »
Dokładnie na PS3 ma być Kratos - wtf?
imo gra wygląda cudownie.. tylko chyba w sticka będzie trzeba zainwestować..

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #314 dnia: Czerwca 28, 2008, 15:56:15 pm »
Widze, że nowy SC to juz nie sa walki średniowiecznych mistrzów broni białej tylko Power Rangers albo Czarodziejka z księżyca :-?

Co do cholery oni zrobili z tą grą!!  :mad:

Przecież to jest jakaś kpina. Jakies demoniczne portale, jakieś super aury, eksplozje. WTF?!? O_o
Design postaci na poziomie kiczowatych japońskich animców. Do tego aż trzy postacie zs star wars? WTF!?!

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #315 dnia: Czerwca 28, 2008, 16:17:23 pm »
Odstawiając całą resztę na bok (design, fabuła itp., itd.), gra wygląda prześlicznie :cool: :D

paprot

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 11-08-2005
  • Wiadomości: 1 372
  • Reputacja: 0
  • PSN ID: paprotPL
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #316 dnia: Czerwca 28, 2008, 17:24:42 pm »
tak w ogóle to kiedy premiera ??

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #317 dnia: Czerwca 28, 2008, 17:25:59 pm »
1 sierpnia.

FallenDemon

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-06-2008
  • Wiadomości: 200
  • Reputacja: 0
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #318 dnia: Czerwca 29, 2008, 01:56:50 am »
Jakies demoniczne portale, jakieś super aury, eksplozje.
Ciosy specjalne(nieblokowane) były już w SoulBlade,teraż rozwinęli ten motyw, swoją drogą coś na wzór owych specjali wykonywała Taki w renderze z pierwszej części.
Opublikowane: Czerwiec 29, 2008, 01:38:44
Odstawiając całą resztę na bok (design, fabuła itp., itd.), gra wygląda prześlicznie :cool: :D

Postacie to tak, ale niektóre areny już nie,jakoś do tej pory nie zaprezentowali nic na wzór sztormu ,płonącej sali czy spadających meteorytów z SCIII.
Zobaczymy jak to wyjdzie w praniu.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Soul Calibur IV
« Odpowiedź #319 dnia: Czerwca 29, 2008, 09:42:52 am »
Cytuj
Postacie to tak, ale niektóre areny już nie,jakoś do tej pory nie zaprezentowali nic na wzór sztormu ,płonącej sali czy spadających meteorytów z SCIII.
Zobaczymy jak to wyjdzie w praniu.

Mogliby walnąć remake'a planszy Rocka z Soul Blade. Teraz taka arena z falującą pod wpływem wiatru trawą, która jest wycinana przez różne ciosy zrobiłaby wrażenie. Marzy mi się arena z grubo padającym deszczem (niby była plansza Cervantes'a w SC III ale to jeszcze nie to).