Autor Wątek: Battlefield: Bad Company  (Przeczytany 81027 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #440 dnia: Czerwca 11, 2008, 14:24:27 pm »
Mi się wydaje że w Uncharted są mniejsze ale moze to tylko jakieś złudzenie optyczne bo tutaj wszystkiego jest tyle naciapkane na ekranie że być może daje takie wrażenie.

Mając TV SD i HD ale grając głównie na tym pierwszym mogę powiedzieć że najlepiej na nim wygląda Motorstorm (głównie dzięki wyśmienitej fizyce, graficznym smaczkom i świetnie dobranymi teksturami) i tutaj tak naprawdę dostrzegamy które gry są prawdziwie next-genowe a które tylko szczycą się podbitą rozdiałką.

A jaki wybrałeś tryb 16:9 czy 4:3 ? bo wczoraj podłacyzłem ps3 pod crt TV i wybierając 16:9 miałem pasy 4:3 nie ;) Wejdz w display ustawienia i zobacz ;)

Tarniak

  • Gość
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #441 dnia: Czerwca 11, 2008, 14:25:39 pm »
Dużo osób gra na XO? Srebrni będą mogli jutro ściągnąć, ktoś się pisze na wspólne testy późnym popołudniem? Jak co to słać req proszę.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #442 dnia: Czerwca 11, 2008, 15:15:38 pm »
Mi się wydaje że w Uncharted są mniejsze ale moze to tylko jakieś złudzenie optyczne bo tutaj wszystkiego jest tyle naciapkane na ekranie że być może daje takie wrażenie.

Mając TV SD i HD ale grając głównie na tym pierwszym mogę powiedzieć że najlepiej na nim wygląda Motorstorm (głównie dzięki wyśmienitej fizyce, graficznym smaczkom i świetnie dobranymi teksturami) i tutaj tak naprawdę dostrzegamy które gry są prawdziwie next-genowe a które tylko szczycą się podbitą rozdiałką.
IMO Motorstorm w HD wygląda o wiele lepiej niż w SD. Wiem bo przez jakiś czas byłem zmuszony do grania w SD (nie miałem kabelka). Dużo może też zależeć od TV, ale i tak HD daje bardzo dużo.

Dużo osób gra na XO? Srebrni będą mogli jutro ściągnąć, ktoś się pisze na wspólne testy późnym popołudniem? Jak co to słać req proszę.
Do do zobaczenia (a właściwe usłyszenia) jutro wieczorem :)

hansatan

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2008
  • Wiadomości: 690
  • Reputacja: 0
  • Üßer Fuhrer
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #443 dnia: Czerwca 11, 2008, 15:49:41 pm »
Z tym AA to nie jest reguła, zależy jak dobrze wygląda dana gra, jeśli dobrze to PS3 nie ma już siły na AA...

Wszystko to wina małej ilości RAM...

By the way kolego, który gra na PS3 z SD, nie obraź się, ale to pomyłka grać na x360, czy ps3 na standardowym odbiorniku :/

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #444 dnia: Czerwca 11, 2008, 16:08:48 pm »
AA obciąża układ graficzny obliczeniami (więc mało wydajne GPU ma większe problemy z animacją przy włączonym AA)  a RAM obciąża "zżerając" przepustowość (bandwidtch) (bo każda tekstura ma więcej odczytów - bierze się próbki dookoła każdego piksela - im większe AA tym więcej próbek)
a NIE ZLAEŻY w żadnym większym stopniu OD ILOŚCI RAM'u.
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Spidey^

  • Gość
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #445 dnia: Czerwca 11, 2008, 16:16:05 pm »
A jaki wybrałeś tryb 16:9 czy 4:3 ? bo wczoraj podłacyzłem ps3 pod crt TV i wybierając 16:9 miałem pasy 4:3 nie ;) Wejdz w display ustawienia i zobacz ;)

Jest 4:3 ale niektóre gry nie obsługują tego trybu.


IMO Motorstorm w HD wygląda o wiele lepiej niż w SD. Wiem bo przez jakiś czas byłem zmuszony do grania w SD (nie miałem kabelka). Dużo może też zależeć od TV, ale i tak HD daje bardzo dużo.


Ja wiem że wygląda ładniej tyle tylko że chodziło mi o to że Motorstorm to jedna z tych gier która po przeniesieniu na SD nie traci tak dużo i nawet tu wygląda świetnie.

By the way kolego, który gra na PS3 z SD, nie obraź się, ale to pomyłka grać na x360, czy ps3 na standardowym odbiorniku :/

Przynajmniej nie ma problemu z ząbkami, AA itp. sprawami ;)

crasch

  • He?
  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 17-02-2006
  • Wiadomości: 1 660
  • Reputacja: 0
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #446 dnia: Czerwca 11, 2008, 16:18:46 pm »

Cytuj
Przynajmniej nie ma problemu z ząbkami, AA itp. rzeczami ;)

Nie przejmuj się tym gadaniem o braku sensu grania na SD, jak ktoś ma w miarę dobry TV CRT, kabel RGB i dobre ustawienia to obraz jest super od HD różni go tylko brak wysokiej rozdzielczości.
Mam 32 CRT i 50 Full HD (plazma) i powiem szczerze, że nie czuję jakiegoś niedosytu jak podpinam moje PS3 pod CRTka kablem RGB :).

Tarniak

  • Gość
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #447 dnia: Czerwca 11, 2008, 16:20:36 pm »
True. Ostatnio przyszło mi pograć na 30" 100Hz nowym CRT i grało się świetnie. Troszkę ciężko odczytywało się mapkę w GTA4 ale cała reszta prezentowała się naprawdę spoko. Dobra gra broni się w SD.

hansatan

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2008
  • Wiadomości: 690
  • Reputacja: 0
  • Üßer Fuhrer
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #448 dnia: Czerwca 11, 2008, 16:21:00 pm »
Hmm... No to sam już nie wiem, ale przecież PS3 ma kartę pokroju GF7900 chyba nie? Więc nie jest tak źle...

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #449 dnia: Czerwca 11, 2008, 18:53:05 pm »
7900 to o wiele za duzo. Jezeli wydajnoscia to co siedzi w ps3 odpowiadaloby 7800gt to byloby to juz cos. Dla przykladu kontroler pamieci w ukladzie graficznym ps3 jest 128bitowy a takiego 7800 i 7900 juz 256b. Mozna wiec nawet napisac, ze rsx jest podpakowana wersja gf7600.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

hansatan

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2008
  • Wiadomości: 690
  • Reputacja: 0
  • Üßer Fuhrer
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #450 dnia: Czerwca 11, 2008, 18:55:33 pm »
That sucks... Mnie się pomyliło chyba z X360 :P

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #451 dnia: Czerwca 11, 2008, 19:05:14 pm »
x360 ma na tym polu znaczna przewage. Zunifikowane szadery, osobna pamiec przeznaczona na aa i jezeli sie nie myle wieksza swoboda w przydzielaniu ogolnej pamieci rezultuje tym co widac w tytulach multip.
Miejmy nadzieje, ze Cell jest tak dobry jak mowia jego tworcy i w przyszlosci bedzie znaczaco wspomagac uklad g. ps3.

Swoja droga w trybie MP BF:BC jakos bardziej przypadl mi do gustu. Nawet grafika (w zasadzie ten filtr) mi juz tak bardzo nie przeszkadzala. Szkoda tylko, ze na moim kompie BF2 wygladal ladniej. Pole widzenia bylo wieksze i bylo chyba troche wiecej obiektow takich jak drzewa itp.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #452 dnia: Czerwca 11, 2008, 19:25:42 pm »
PS3 ma znaczną przewagę - 2 kontrolery pamięci - jeden taki jak w xO - GDDR 700 MHz 128 bit, drugi RAMBUS - 3,2 GHz 64 bit. RSX ma swobodny dostęp do obu rodzajow pamięci, przy czym RAMBUSEM dzieli się z Cell. Rezultuje tym co widac w tytulach ekskluzywnych na PS3
Z kolei xO ma jeden kontroler pamięci, której przepustowość dzieli na procesor główny i grafikę. Miejmy nadzieje, ze zunifikowane shadery sa tak dobre jak mowia ich tworcy i w przyszlosci tytuły ekskluzywne na xO będą wyglądać lepiej
« Ostatnia zmiana: Czerwca 11, 2008, 19:27:18 pm wysłana przez Szymku »

hansatan

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2008
  • Wiadomości: 690
  • Reputacja: 0
  • Üßer Fuhrer
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #453 dnia: Czerwca 11, 2008, 20:07:43 pm »
To wytłumacz mi, dlaczego tytuły na Xo są bardziej "doszlifowane"?:)

Jednak pod względem karty grafiki X360 wygrywa to samo z ramem... no i osobny na aa ;], czego ps3 brakuje znacznie, muszą

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #454 dnia: Czerwca 11, 2008, 20:14:42 pm »
To wytłumacz mi, dlaczego tytuły na Xo są bardziej "doszlifowane"?:)

Było już to tłumaczone. Ponieważ twórcy nie piszą tytułów multiplatformowych specjalnie pod PS3 tylko je "porują". Gdyby te tytuł wykorzystywały Cell tak jak należy (czyli tak jak exlusivy) to sytuacja wyglądała by inaczej.

Problem PS3 polega na ilości sprzedanych sztuk. Twórcom nie opłaca się pisać praktycznie gry od początku pod architekturę PS3. Gdyby konsol Sony było znacznie więcej na rynku to X0 dostawałby porty a tak jest odwrotnie.

hansatan

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2008
  • Wiadomości: 690
  • Reputacja: 0
  • Üßer Fuhrer
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #455 dnia: Czerwca 11, 2008, 20:17:28 pm »
Ech ja wiem :D tylko, że koleś wcześniej twierdzi co innego :)

Niedługo się to zmieni, jak się okaże, że xboxowy dvd9 nie styka :P, no ale wtedy to już x720 :P

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #456 dnia: Czerwca 12, 2008, 02:12:44 am »
Nie ten temat. Do System Wars zapraszam jak ktoś ma ochotę podyskutować - z chęcią odpowiem  :lol: .
Teraz jedynie na zachętę  :cool:
Już nie raz o tym pisałem w SW (nawet jest jakiś osobny temat poświęcony RSX'owi):

Cytuj
RSX to tylko podrasowany GF7600GT z peceta wrzucony w ostatniej chwili (jak upadły plany 2 x Cell bez GPU)
Ma tak jak 7600GT : 128bit 8ROP 500Mhz(kiedyś podawano 550Mzh ale nieoficjalnie wiadomo że zmniejszono częstotliwość) 256MB GDDR3.
Tylko pixel shaders podwojono z 12 do 24.

---------------------------
EDIT:
A co mi tam, mały wykład ;) :


@Szymku
Cytuj
PS3 ma znaczną przewagę - 2 kontrolery pamięci

Rozdzielenie pamięci na 2 razy po 256MB i j@ja z tym związane CIĘŻKO nazwać przewagą.
A że tytuły ekskluzywne (niektóre! dodam) sobie radzą - no cóż MUSZĄ bo nie mają innego wyjścia, pobiedzą się programiści rok dłużej i dadzą radę.

GPU w X'e ma dostęp do dwóch pamięci równocześnie.
Cytuj
*22.4 GB/s memory interface bus bandwidth
*256 GB/s memory bandwidth to EDRAM
właściwie to GPU w X360 siedzi w samym centrum



i jest specjalnie zaprojektowanym na zamówienie do konsoli układem.


A w PS3 masz architekturę jak w PC.
CPU na środku i przez niego wszystko przechodzi.
Osobno 256MB RAM dla CPU, osobno 256MB RAM dla GPU itd.
Problem zaczyna się jak masz coś większego - nie mieści się w jednej, druga częściowo leży odłogiem itd.

RSX nie ma żadnej przewagi w przepustowości - wręcz odwrotnie. Stąd AA jest spotykane dużo częściej na X360.
(I nawet nie będę go tu dobijał trybami FP, zwłaszcza FP10 z X'a, obsługa HDR i AA równocześnie dla RSX'a to też rzecz niewykonalna, itd.)

Nawet gorzej z powodu zmian w PS3 niemal pod sam koniec (zamiast 2 Cell'i jest Cell i GPU) RSX to jest to praktycznie PC'towa karta graficzna wmontowana w płytę główną. (zamień w myślach FlexIO na PCI Express/AGP i będziesz miał obraz jak sprawa wygląda)
W pewnych sprawach - kamień u nogi. I jeszcze to zwalone skalowanie...



Co do dostępu do pamięci Rambus
(pomijając już przepustowość która mimo dużej częstotliwości jest identyczna niemal jak dla DRAM ~22GB vs ~25GB/s (i jeszcze musi się dodatkowo po drodze przepchnąć przez FlexIO - 20GB/s do RSX'a) )
musi się dostać PRZEZ Cell'a
Liczyć się musisz z
- opóźnieniami
- "zagłodzisz" Cell'a jak zajmiesz całą przepustowość.
Fajnie to wygląda jak palcem po obrazku jeździsz a w praktyce jest nieco trudniej...
itd.

@hansatan
[ironia]
No już od 3 lat nie styka to DVD w X360....
Szkoda że jedynie w pustych głowach co niektórych posiadaczy (wyłącznie oczywiście) sprzętu marki Sony, wierzących ślepo w PR / FUD.
[/ironia]
Taka ciekawostka (z PS3) od dobrych programistów:
Unreal Tournament III  - 3.43 GB
Burnout Paradise (PAL) - 3.14 GB

od mniej zdolnych:
The Orange Box - 17,85 GB
(tak sobie pozwoliłem wybrać ;) )
« Ostatnia zmiana: Czerwca 12, 2008, 02:37:56 am wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

hansatan

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2008
  • Wiadomości: 690
  • Reputacja: 0
  • Üßer Fuhrer
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #457 dnia: Czerwca 12, 2008, 09:02:26 am »
Dobry art ziom rep+ dzięki za wytłumaczenia

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #458 dnia: Czerwca 12, 2008, 09:22:58 am »
Chciałem nieco sparodiować wypowiedź Apheliona, ale jak widać zrobiłem to mało czytelnie

Cytuj
A że tytuły ekskluzywne (niektóre! dodam) sobie radzą - no cóż MUSZĄ bo nie mają innego wyjścia, pobiedzą się programiści rok dłużej i dadzą radę.

Na xO programiści bidzą i bidzą i tytuły eksluzywne wyglądają jak wyglądają... Zeby za bardzo nie offtopić, dodam wypowiedź jednego z twórców gry Battelfield BC odnośnie programowania PS3

Cytuj
We had some tough love going on with the SPUs but moved over most of the heavy jobs to the SPUs such as: animation, decals, particle simulation, ray queries, frustum culling, occlusion software rasterization, havok, audio mixing, GPU command buffer generation, triangle culling, terrain geometry processing and undergrowth generation.

We have pretty good support and knowledge about SPU development and job-based parallelism in general now in the engine so going forward will be very interesting!

Sure it is more complicated to develop for the SPUs compared to the PPU and you have to have a bottoms-up approach in your design & code structure to fully take advantage of them. But oh boy what amount of power you get access to when you do!
This will become very apparent later in the generation.

The PPU isn't the main processor in CELL, it is just the initial helper wheels for the SPUs where all the interesting stuff happens while the PPU chugs on pointer-chasing spaghetti gameplay code
 
W skrócie - jest trudno, ale przy odrobinie wysiłku uzyskane efekty sa znakomite. Maszyna ma olbrzymi potencjał i będzie to coraz bardziej widoczne 

--------------------------------------------
edit:
zapomniałem dać linka
http://forum.beyond3d.com/showthread.php?t=40635&page=5

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #459 dnia: Czerwca 12, 2008, 09:38:40 am »
Takie biadolenie to sobie można wsadzić między bajki. Mądrzyć się można, tabele wypisywać ale to tylko czyste teoretyzowanie. Oczywiście przy każdej tabeli można pisać że X0 jest lepszy itp. Tylko że to wszystko weryfikuje rzeczywistość. Jaka ona jest wie każdy. Wystarczy spojrzeć na takie tytuły jak GT5:P, Uncharted, MBL 08 Show, R&C czy pre-alpha KZ2 i wiemy, która konsola może więcej.

hansatan

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2008
  • Wiadomości: 690
  • Reputacja: 0
  • Üßer Fuhrer
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #460 dnia: Czerwca 12, 2008, 09:42:55 am »
Zobaczmy na GOW albo GOW2 :P

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #461 dnia: Czerwca 12, 2008, 09:50:35 am »
Czy zauważył ktoś z was w napisach końcowych Uncharteda
"dZIEKI ZA POMOC"
Guerilla
Insomnic i pare innych grup developerskich

więc jeśli te dwie a zwłąszca ta pierwsza pomagała ND podczas robenia Uncharteda który grafika miażdzy wszsystko to Killzone 2 zmiecie jeszcze wiecej ;)

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #462 dnia: Czerwca 12, 2008, 11:18:31 am »
Cytuj
obsługa HDR i AA równocześnie dla RSX'a to też rzecz niewykonalna
A uncharted nie ma przypadkiem tego i tego?
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #463 dnia: Czerwca 12, 2008, 11:24:17 am »
Cytuj
obsługa HDR i AA równocześnie dla RSX'a to też rzecz niewykonalna
A uncharted nie ma przypadkiem tego i tego?

Ma, podobnie jak GT5:P. No ale Anonimowy i tak wie lepiej. :P

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #464 dnia: Czerwca 12, 2008, 11:28:00 am »
Tylko w uncharted i gt5 zamiast hdr może być bloom i pare innych zabiegów jak wiadomo przy bloom aa daje rade patrz oblivion na pc przy włączoym HDR nie da rady wymusić AA zaś po ustawieniu Bloom śmiga a różnice miedzy HDR a Bloom znikome ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #465 dnia: Czerwca 12, 2008, 11:40:36 am »
Jak patrzę na efekty świetlne w GT5:P czy Uncharted to nie sądzę że to Bloom. Szczególnie w GT5:P przy wyjazdach z tunelów (takiego efektu nie widziałem w żadnej innej grze) i odbiciach słońca od karoserii w zależności od kąta jego padania.

hansatan

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2008
  • Wiadomości: 690
  • Reputacja: 0
  • Üßer Fuhrer
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #466 dnia: Czerwca 12, 2008, 11:49:43 am »
nie wiem co wy widzicie tak wyjątkowego w grafice uncharted, prawda jest ładna ale bez przesady...

Sora

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 18-03-2005
  • Wiadomości: 1 279
  • Reputacja: 0
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #467 dnia: Czerwca 12, 2008, 11:51:52 am »
Cii nie pisz takich rzeczy, bo ja zostalem wysmiany przez ps3 fanboyi, aczkolwiek grafike akurat chwalilem :)

hansatan

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2008
  • Wiadomości: 690
  • Reputacja: 0
  • Üßer Fuhrer
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #468 dnia: Czerwca 12, 2008, 11:52:47 am »
Grafika jest poprawna i tyle, ale żadna rewolucja :P *nie bijcie prosze* *prosi* *blaga*

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #469 dnia: Czerwca 12, 2008, 11:56:45 am »
Przeciez to nie jest jakies chinskie forum wiec policja panstwowa Tobie nie grozi  8)
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #470 dnia: Czerwca 12, 2008, 11:58:13 am »
nie wiem co wy widzicie tak wyjątkowego w grafice uncharted, prawda jest ładna ale bez przesady...

Ja duzo widziałem zwłaszcza grając w Crysis i inne gierki na PC wyciskające soki z kart graficznych i uncharted jest bardzo ładny dlaczego ?
Przede wszystkim cieniowanie jest bardzo szczegółowe i dokładnie, cienie wszystkie w real time np. poziomy z latarką w jaskiniach miażdża ! Woda jest z ładniejszych jakie widziałem a jej reakcja na postać jest prawie że doskonała. Shadery i odblaski np. U-BOOT lub Bunkier cudno. Dżungla szczegółowa każda roślina zrobiona z dbałością o detale grając dwa razy nie zauważyłem ani jednej słabej tekstury !

No i postacie są bardzo ale to bardzo szczegółowe już nie wspominając o animacji twarzy, ust i ruchów.

Nie wiem na czym grasz ale grafika w Uncharted jest momentami ładniejsza od tej w Crysis np. twarze postaci dla mnie są ładniejsze w Uncharted nawet woda  jest lepsza od tej w Crysis czy nawet w Half Life 2.

Aż dziw bierze ze ND wycisło tak dużo z takiego ps3 aż czekam na kolejny gry od tej grupy ;)

świetny jest też patent mokrego ubrania i tutaj liczyłem na fuszerke ale znów pokazali klase np. wchodząc do kolan mamy mokre tylko to miejsce które było w wodzie a reszta sucha lub mięcie się koszuli Nate'a jak biega jeszce jakby włosy się ruszały podczas biegu lub opadała jak Nate zanurzy głowe to masakra by była ;) Ale tak czy siak Uncharted to jedna z ładniejszych gier jakie widziałem zaraz obok Crysis ;) na drugim miejscu :)

hansatan

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2008
  • Wiadomości: 690
  • Reputacja: 0
  • Üßer Fuhrer
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #471 dnia: Czerwca 12, 2008, 12:44:26 pm »
widziałeś wodę w GOW?? jest jeden poziom w deszczu woda wyglada jak prawdziwa...

by the way crysis to syf...

gram na hdtv 32" a na kompie na 8800gtx ;)

tjeRy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 07-04-2008
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 0
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #472 dnia: Czerwca 12, 2008, 12:52:03 pm »
powinny być zakładane dwa osobne tematy - jeden dla tych, którzy chcą sobie porozmawiać o GRZE, a drugi dla tych, którzy chcą porównywać, czy tekstura na północnej stronie kamienia jest ładniejsza w tytule x albo y, bo tak to ci pierwsi musza się przebijać przez bzdurne posty tych drugich
co do gry to martwi mnie to, że kiedy dostane invite i próbuje zrobić join squad, to nie chce mi sie nigdy połączyć :( tez tak macie ? mogę do kogoś dołączyć tylko poprzez join jak ktoś juz jest na serwie

juve26

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-12-2006
  • Wiadomości: 2 613
  • Reputacja: 20
  • 04.12.2006 - 16.08.2010 †
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #473 dnia: Czerwca 12, 2008, 12:52:54 pm »
tez tak mam, diukPL tak samo, to pewnie bug jakis :x

elfor

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 19-11-2007
  • Wiadomości: 1 404
  • Reputacja: 4
  • Wór 1000 Team
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #474 dnia: Czerwca 12, 2008, 12:53:25 pm »
Może już miejsc wolnych nie ma

tjeRy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 07-04-2008
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 0
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #475 dnia: Czerwca 12, 2008, 12:56:14 pm »
raczej nie chodzi o wolne miejsca, bo w tym join squad to sie najpierw dołącza do składu i potem gra szuka serwera, żeby cały skład mógł dołączyć, przynajmniej ja tak to rozumiem

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #476 dnia: Czerwca 12, 2008, 13:24:51 pm »
widziałeś wodę w GOW?? jest jeden poziom w deszczu woda wyglada jak prawdziwa...

by the way crysis to syf...

gram na hdtv 32" a na kompie na 8800gtx ;)
Tak widziałem wode w Gearsach bo miałem xboxa i grałem w tą gierke przechodząc z 7 razy i czy wygląda jak prawdziwa nie sądze... W ogóle woda nie reaguje na strzały z czego kolwiek ba nawet się nie rusza w tej grze. I nie znawał bym wody w GOW wyglądającej jak prawdziwa nawet w w tym Drugim akcie gdzie pada. Bioshock niby podwodny świat a woda taka sobie nie spodobała mi się mimo ze gra bardzo dobra. W HL2 bardzo mi się podobałą, FAR CRY Instincts Predator na xbox 360 też cudna no i ta w Uncharted.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #477 dnia: Czerwca 12, 2008, 13:32:41 pm »
Ostatni level w Uncharted zabija wszystko pod względem wody i efektów z nią związanych.

Wie ktoś ile map będzie w BF:BC na multi? Gra bardzo mi się spodobała więc pewnie skuszę się na tent tytuł. Oby nie było ich jedynie 7 bo to za mało.

Johnny B. Goode

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-11-2007
  • Wiadomości: 1 838
  • Reputacja: 17
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #478 dnia: Czerwca 12, 2008, 14:03:28 pm »
Ja sprzedaje GTA4 i kupuje BF

PS3IDTomasz19

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 02-04-2008
  • Wiadomości: 506
  • Reputacja: 0
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #479 dnia: Czerwca 12, 2008, 14:32:37 pm »
Serio sprzedajesz?? Ja mam takiego dziwnego hopla ze żadnej mojej gry nie sprzedam, kolekcjonuje jak najwięcej zebym miał w co zagrać, bo często jest tak ze chce sie wracać do starych tytułów