Autor Wątek: Rage  (Przeczytany 66730 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Rage
« dnia: Sierpnia 04, 2007, 22:14:51 pm »
Czyli nowa gra od twórców Dooma i Quake'a czyli firmy id Software. Sama gra to połączenie FPS'a oraz wyścigów :shock:! Jestem bardzo ciekaw co z tego wyjdzie, oto mały zwiastun, który prezentuje się znakomicie!
http://media.pc.ign.com/media/926/926419/vids_1.html
Autorzy planują gre sprzedawać też młodszym graczą (13+). Czy mi sie wydaje czy nie ma krwi w tej grze?
Gra wychodzi na X360, PS3 oraz PC i ma wyglądać tak samo na wszystkich maszynkach.
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Rage
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpnia 04, 2007, 22:21:14 pm »
Czemu mam wrażenie, że będzie to kolejna pokazówka nowego silnika graficznego ? Co prawda pomysł, design mają ciekawy (pustynny klimat), ale pamiętacie Doom'a 3 i czwartego Quake'a ? Choć Quake był już lepiej przyjęty, wielu ludzi narzekało, a D3 to typowy pretekst to ukazania nowych bajerów graficznych. Nie napalam się szczególnie, ale nie skreślam tytułu oczywiście ;)
PS. Ta gra oficjalnie została zapowiedziana na PS3 ?
PSN ID: WojtqGO

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Rage
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpnia 04, 2007, 22:24:31 pm »
Yeahh, me and hate that's an odd couple

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Rage
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpnia 04, 2007, 22:38:25 pm »
Taka ciekawostka, gra nie misci sie na DVD, ale to juz nie problem posiadaczy PS3 ;)

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Rage
« Odpowiedź #4 dnia: Lipca 18, 2008, 20:37:18 pm »
wojtq quakea 4 nie robilo id tylko raven z tego copamietam
a tu trailerek :P
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/239391.html?playlist=featured

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: Rage
« Odpowiedź #5 dnia: Lipca 19, 2008, 14:25:13 pm »
Ciekawa sprawa z tym Rage. Robi to Carmack, kazdy wie, ze jego gry/silniki wyznaczaja nowe standardy i maja kilka bajerow niespotykanych do tej pory w grach. Nie inaczej jest z Rage. Patrzac na trailer wydaje sie taki se render i tutaj wlasnie jest error bo to nie jest render a real time (majac w pamieci pierwsze pokazy D3 a gre wlasciwa mozna zalozyc z powodzeniem, ze gotowy produkt na PC bedzie tak wlasnie wygladal). IMO to na co patrzycie to pierwsze gry na Xa 720gt turbo powinny tak wlasnie wygladac. Nie chce byc niegrzeczny, ale ten filmik to technicznie too much dla konsol (chociaz wiem, ze ma wyjsc rowniez i na konsole). Rage to pierwsza gra/silnik ktory jest zauwazalnie bardziej zaawansowany od Crysis/Cryengine2 i chocby z samej ciekawosci warto miec ten projekt na oku.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Rage
« Odpowiedź #6 dnia: Lipca 19, 2009, 19:31:20 pm »

Krauser

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 13-08-2007
  • Wiadomości: 497
  • Reputacja: 0
Odp: Rage
« Odpowiedź #7 dnia: Lipca 19, 2009, 21:45:40 pm »
Połączenie Resistance, Motorstorm i Mad Max'a - kapitalnie! No i jeszcze jak to robi John Carmack to można spodziewać wielkiej gry.Grafika nie wyznacza nowych standardów, ale nie wypada blado.Może będzie coś więcej pokazane/powiedziane na GC.
NO BRAIN - NO GAIN


grami

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 08-11-2007
  • Wiadomości: 972
  • Reputacja: 0
Odp: Rage
« Odpowiedź #8 dnia: Lipca 19, 2009, 21:57:07 pm »
No wygląda kozacko, klimat też zapowiada się ciekawie, ale...ktoś przytoczył już wcześniej przykład trzeciego Doom'a i ja póki co podchodzę do nowej produkcji Carmacka z dystansem. Przynajmniej do pierwszego pokazu czegoś więcej niż graficznych bajerów (gamescom?).

Diuk

  • Gość
Odp: Rage
« Odpowiedź #9 dnia: Lipca 20, 2009, 02:31:54 am »
Nie no, te chmury mnie rozpierdalają. Po prostu WOW.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Rage
« Odpowiedź #10 dnia: Lipca 20, 2009, 18:25:57 pm »
mnie bardziej od chumr, rozwala dym, świetnie wygląda, chciałbym to w ruchu zobaczyć.

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
Odp: Rage
« Odpowiedź #11 dnia: Lipca 20, 2009, 18:34:23 pm »
 :shock: Kozak

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Rage
« Odpowiedź #12 dnia: Lipca 20, 2009, 18:40:15 pm »
 :shock:

KLIMAT!  :mad:

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Rage
« Odpowiedź #13 dnia: Lipca 20, 2009, 18:53:35 pm »
Tylko ciekawe jak bardzo gra będzie okrojona pod względem graficznym w wersjach na PS3 i X360. Pewnie sie okaże, że gra żeby wyglądała jak na tych screenach to trzeba bedzie mieć komputer o mocy wystarczającej do sterowania rakietami balistycznymi całej armii Stanów Zjednoczonych.

Podobnie było z silnikiem Dooma 3. Pokazywali za czasów GeForca 3, a okazało się, że na GeForce 4 z mega pamięcią i najlepszym procesorem gra średnio działa.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Rage
« Odpowiedź #14 dnia: Lipca 20, 2009, 18:58:51 pm »
Kij z grafiką, która i tak będzie bardzo ładna każdej platformie. To w końcu id, a nie jakiś podrzędny developer. Chodzi o klimat, który tłoczy się z tych screenów prosto do mojej głowy.
« Ostatnia zmiana: Lipca 20, 2009, 19:19:46 pm wysłana przez Chris »

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Rage
« Odpowiedź #15 dnia: Lipca 20, 2009, 21:53:38 pm »
Gra pewnie będzie słaba - ale silnik może w końcu przełamie dominację UE3...

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Rage
« Odpowiedź #16 dnia: Lipca 21, 2009, 20:43:12 pm »

mateo

  • Gość
Odp: Rage
« Odpowiedź #17 dnia: Lipca 21, 2009, 20:46:47 pm »
Gra pewnie będzie słaba - ale silnik może w końcu przełamie dominację UE3...

nie mów hop, ja daje jej zielone światełko. ;]

Krauser

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 13-08-2007
  • Wiadomości: 497
  • Reputacja: 0
Odp: Rage
« Odpowiedź #18 dnia: Lipca 21, 2009, 22:18:35 pm »
Gra pewnie będzie słaba - ale silnik może w końcu przełamie dominację UE3...


Dlaczego gra ma być słaba? Tak naprawdę to jeszcze zbyt dużo nie wiadomo o wątku fabularnym, a Ty już ją skazujesz na porażkę? Nie patrzmy przez pryzmat Doom'a 3 - Carmack wyciągnął wnioski, i jest doświadczonym "człowiekiem" w branży gier.Może gra nie powali grafiką tak jak Killzone 2, może nie będzie kozackiego multi, ale może wyjść całkiem dobry i długi single, którego w FPS'ach brakuje (wyjątek -BioShock), liczę na to.
« Ostatnia zmiana: Lipca 21, 2009, 22:20:36 pm wysłana przez Krauser »
NO BRAIN - NO GAIN


Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Rage
« Odpowiedź #19 dnia: Lipca 21, 2009, 22:21:21 pm »
Ze względu na klimat to jest jedna z moich najbardziej wyczekiwanych gier :).

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Rage
« Odpowiedź #20 dnia: Lipca 21, 2009, 22:22:44 pm »
Carmack jest człowiekiem od technologii - nie od tworzenia dobrych gier...

Krauser

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 13-08-2007
  • Wiadomości: 497
  • Reputacja: 0
Odp: Rage
« Odpowiedź #21 dnia: Lipca 21, 2009, 22:26:17 pm »
Carmack jest człowiekiem od technologii - nie od tworzenia dobrych gier...


??
Współtworzył Doom'a, zrobił Wolfenstein'a 3d...
NO BRAIN - NO GAIN


Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Rage
« Odpowiedź #22 dnia: Lipca 21, 2009, 22:29:58 pm »
Carmack jest człowiekiem od technologii - nie od tworzenia dobrych gier...

Dlatego od tego ma cały zespół id Software :roll:.
Poza tym, faktycznie, same crapy ma na koncie. Doom 1, Doom 2, Return to Castle Wolfenstein, Quake 1, Quake 2, Quake 3, Hexen, Heretic... kto w ogóle w to gra.


Nie patrzmy przez pryzmat Doom'a 3 - Carmack wyciągnął wnioski, i jest doświadczonym "człowiekiem" w branży gier.

Yup, w najnowszym Game Informer nawet przyznaje się do swoich błędów przy tworzeniu D3:
Cytuj
"Doom 3 did wind up having this set of things we identified that were problems for people. It was a very dark game. we had to be very careful because every light you added cost on there, so we were always trying to only have two or three lights present on any given surface. I still look back and horribly regret the whole flashlight decision about not having it as a continuous thing. I was all paranoid about, 'Oh it's killing our frame rate. We've got performance issues,' and stuff like that."

Cytuj
"I decided to do an outdoor game - and that was one of the other knocks against Doom 3, is it was all tight, confined, indoors. Even when Quake 4 opened it up a little more, but still clearly it was an indoor engine. That's what id did; dark and indoors. We wanted to step away from that. We've opened it up so that we can do these vast, huge, open spaces with the big wastelands, and the vegetation, and the big mountains and all that stuff going on there, which we didn't have the capabilities to do before."

Może gra nie powali grafiką tak jak Killzone 2
Jesteś tego pewien? :lol:
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Krauser

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 13-08-2007
  • Wiadomości: 497
  • Reputacja: 0
Odp: Rage
« Odpowiedź #23 dnia: Lipca 21, 2009, 22:42:44 pm »
Carmack jest człowiekiem od technologii - nie od tworzenia dobrych gier...

Dlatego od tego ma cały zespół id Software :roll:.
Poza tym, faktycznie, same crapy ma na koncie. Doom 1, Doom 2, Return to Castle Wolfenstein, Quake 1, Quake 2, Quake 3, Hexen, Heretic... kto w ogóle w to gra.


Nie patrzmy przez pryzmat Doom'a 3 - Carmack wyciągnął wnioski, i jest doświadczonym "człowiekiem" w branży gier.

Yup, w najnowszym Game Informer nawet przyznaje się do swoich błędów przy tworzeniu D3:
Cytuj
"Doom 3 did wind up having this set of things we identified that were problems for people. It was a very dark game. we had to be very careful because every light you added cost on there, so we were always trying to only have two or three lights present on any given surface. I still look back and horribly regret the whole flashlight decision about not having it as a continuous thing. I was all paranoid about, 'Oh it's killing our frame rate. We've got performance issues,' and stuff like that."

Cytuj
"I decided to do an outdoor game - and that was one of the other knocks against Doom 3, is it was all tight, confined, indoors. Even when Quake 4 opened it up a little more, but still clearly it was an indoor engine. That's what id did; dark and indoors. We wanted to step away from that. We've opened it up so that we can do these vast, huge, open spaces with the big wastelands, and the vegetation, and the big mountains and all that stuff going on there, which we didn't have the capabilities to do before."

Może gra nie powali grafiką tak jak Killzone 2
Jesteś tego pewien? :lol:

Zombie, napisałem "może", a morze jak wiadomo jest głębokie i szerokie :cool:
NO BRAIN - NO GAIN


adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Rage
« Odpowiedź #24 dnia: Lipca 21, 2009, 23:23:12 pm »
Dlatego od tego ma cały zespół id Software :roll:.
Poza tym, faktycznie, same crapy ma na koncie. Doom 1, Doom 2, Return to Castle Wolfenstein, Quake 1, Quake 2, Quake 3, Hexen, Heretic... kto w ogóle w to gra.

Od kiedy to Hexen i Heretic stworzyło idSoftware?? 8)

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Rage
« Odpowiedź #25 dnia: Lipca 22, 2009, 10:49:24 am »
Nie wiem, może jestem jakiś ślepy, ale ja nie widzę tej świetności silnika KZ2 :P Tzn, tu i tam dynamiczne światła z dynamicznymi cieniami - super. Tu i tam ostre jak brzytwa tekstury i coś innego niż świecąca się BLACHA - ok. Ale jednak ta ŚWIECĄCA się BLACHA tak zalewa cały ekran, nawet ten mały pistolecik świeci jak wypolerowane psie jaja. Po prostu monotonia efektów i wystroju tak przytłacza wszystko w tej grze, że dla mnie ta "świetność" zwyczajnie się gdzieś tam po drodze zatraca, innymi słowy - nie ma jej dla mnie :P KZ wygląda najlepiej na nieruchomych obrazkach, co jest dziwne, bo praktycznie wszystkie gry prezentują się lepiej w ruchu.

Widząc natomiast Rage widzę jego wspaniałość na każdym screenie i jeżeli do tego dojdą jeszcze dynamiczne światła, to już teraz ta gra wygląda dla mnie lepiej od KZ2.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Rage
« Odpowiedź #26 dnia: Lipca 22, 2009, 11:58:56 am »
eee... maertin, nie wiem o co chodzi - ale na wszelki wypadek się nie zgadzam;)

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Rage
« Odpowiedź #27 dnia: Lipca 22, 2009, 12:15:40 pm »
id oczywiście święciło kiedyś triumfy, ale ostatnie ich gry (przy współpracy z Raven) były rozczarowaniami. DoomIII to rozczarowanie, QIV był po prostu bardzo przeciętny, a reaktywacja Enemy Territory wyszła marnie. Mam nadzieję, że Rage to odmieni :)

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Rage
« Odpowiedź #28 dnia: Lipca 22, 2009, 12:31:51 pm »
An, proste, uważam wykonanie KZ za przytłaczające :P Wg mnie nieumiejętnie to zrobili, czegoś jest przesyt, za dużo, coś jest źle wyważone. Nie przemawia do mnie to, jak to jest zrobione.

Jak obraz, który ma przesyt detali, lub ma źle wyeksponowany główny wątek, który zatraca się w natłoku całej reszty. Tak właśnie postrzegam każdą klatką w KZ2 :)

Tak jak naprawdę lubię mechanikę tej gry, tak jej prezentacje uważam krótko mówiąc za słabą ^^ Nie tyle sam silnik, a raczej to jak go wykorzystano.

Rage pomimo piaskowego klimatu, czyli de facto też pewnej monotonii, jest artystycznie lepiej wyważony w moim odczuciu.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Rage
« Odpowiedź #29 dnia: Lipca 22, 2009, 13:38:24 pm »
od dawna czekam na ta gierke. mam nadzieje ze bezie chociaz rownie dobra co doom3(mowcie co chcecie ale mi sie doom bardzo podobal).

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Rage
« Odpowiedź #30 dnia: Lipca 22, 2009, 21:36:37 pm »
Te Kubusie wyglądają uroczo. Aż przywozi na myśl najnowszy dodatek do Fallout 3. Teraz tylko niech mechanika karmienia ołowiem tych jegomości nie zawiedzie i .... zobaczymy jak to będzie. Osobiście czekam. Choć nie ukrywam, że wolałbym zagrać w Time Splitters IV przykładowo. O.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Rage
« Odpowiedź #31 dnia: Lipca 24, 2009, 06:46:01 am »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Rage
« Odpowiedź #32 dnia: Lipca 24, 2009, 12:35:16 pm »
Nieźle. Będzie klimatycznie. Lubie tego rodzaju przeciwników. Nie są to równie majestatyczni oponenci co Helgaści, ale aż proszą się o kilka strzałów ostrzegawczych w tył głowy.

grami

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 08-11-2007
  • Wiadomości: 972
  • Reputacja: 0
Odp: Rage
« Odpowiedź #33 dnia: Sierpnia 07, 2009, 13:30:19 pm »
Zastanawiałem się co mi to przypomina... Już wiem! Fallout 3, klimat pustkowia, rozpadających się miast, mutanty, do tego (mam nadzieję)  interakcje z NPCami - dobry przykład jak mi się wydaję. Kilka rzeczy mnie niepokoi jak np. jaka będzie ilość klatek na konsolach, a co za tym idzie dynamika starć, czy wyścigów (gdyby były ślamazarne - bankowo miast bawić będą nudzić), jak bardzo różnorodna będzie rozgrywka, czy jedynym naszym zmartwieniem będzie zapas amunicji i naciskanie na spust, fabuła choć zapowiada się intrygująco, ostatni trailer uzmysławia, że (być może) będziemy namiestnikiem bez mózgu co będzie parł do przodu bo mu każą (masz broń, tam dojedź, będą jaszczury, rozjeb, wróć) itp. Jestem za, ale tak jak mówiłem, wciąż czekam na prawdziwy pokaz gejmpleju.
: Lipiec 24, 2009, 13:14:18 pm
http://pc.gamespy.com/pc/id-tech-5-project/1011807p1.html
Rage: New Screens and Technical Doc Released
Cytat: gamespy
A document presented by id Software's J.M.P. van Waveren at SIGGRAPH 09 reveals new Rage images.
The 36th SIGGRAPH conference is currently underway in New Orleans, Louisiana and has delivered a treat for id Software fans. As noted by Shacknews, id Software's senior programmer J.M.P. van Waveren gave a presentation in which he discussed the company's virtual texturing process.

Included in the .pdf document were a number of new environmental screenshots which can be seen by clicking on the image below.
Nie chce mi się tu ich wklejać, ale powiem tak, warto kliknąć i rzucić okiem na te kilka nowych screenów. Szczegółowość otoczenia, zamiata.
Oto jeden z nich.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Rage
« Odpowiedź #34 dnia: Sierpnia 07, 2009, 14:30:13 pm »
Coś nie chce mi się wierzyć, że przy takiej grafice gra ma chodzić w 60 klatkach. Coś czuje, że grafika na konsolach będzie mocno okrojona, pewnie w sub-HD i bez anti-aliasingu.

Krauser

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 13-08-2007
  • Wiadomości: 497
  • Reputacja: 0
Odp: Rage
« Odpowiedź #35 dnia: Sierpnia 07, 2009, 21:45:07 pm »
Gra ma śmigać w 30 fps'ach na Chlebaku, wolniej niż na X360, ale developer obiecuje że będzie tak samo na obu platformach.Ale ile mogą wycisnąć maksymalnie? 40 fps?
NO BRAIN - NO GAIN


Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Rage
« Odpowiedź #36 dnia: Sierpnia 07, 2009, 21:49:00 pm »
Ugh...
Gra w tej chwili śmiga w średnio 30fps na PS3. Wg założeń wersja ostateczna na wszytkich trzech platformach ma chodzić w 60fps.
Już to było przerabiane w System Wars :|.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

ciujo82

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 19-10-2008
  • Wiadomości: 544
  • Reputacja: 0
  • Nathan
Odp: Rage
« Odpowiedź #37 dnia: Sierpnia 07, 2009, 21:52:01 pm »
Ta gra ma wyjść dopiero w  2011r.,do tego czasu zdążą zrobić killzone3 i Uncharted3.

grami

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 08-11-2007
  • Wiadomości: 972
  • Reputacja: 0
Odp: Rage
« Odpowiedź #38 dnia: Sierpnia 07, 2009, 21:53:02 pm »
Ta gra ma wyjść dopiero w  2011r.

Skąd to info?

lupinator

  • Gość
Odp: Rage
« Odpowiedź #39 dnia: Sierpnia 07, 2009, 21:53:42 pm »
Ta gra ma wyjść dopiero w  2011r.

Skąd to info?
Ja bym raczej zapytał:
do tego czasu zdążą zrobić killzone3 i Uncharted3.
i co z tego? :lol: