Autor Wątek: Rage  (Przeczytany 65911 razy)

0 użytkowników i 42 Gości przegląda ten wątek.

Krauser

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 13-08-2007
  • Wiadomości: 497
  • Reputacja: 0
Odp: Rage
« Odpowiedź #40 dnia: Sierpnia 07, 2009, 21:55:07 pm »
Dokładnie to samo chciałem napisać :lol:
NO BRAIN - NO GAIN


ciujo82

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 19-10-2008
  • Wiadomości: 544
  • Reputacja: 0
  • Nathan
Odp: Rage
« Odpowiedź #41 dnia: Sierpnia 07, 2009, 21:56:47 pm »
To

Ja bym raczej zapytał:
do tego czasu zdążą zrobić killzone3 i Uncharted3.
i co z tego? :lol:

Dokładnie to samo chciałem napisać
[/quote]To że Uncharted3 pozamiata graficznie wszystko. :D

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Rage
« Odpowiedź #42 dnia: Sierpnia 07, 2009, 21:57:07 pm »
Sorry, ale Killzone 2 wygląda lepiej...

ciujo82

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 19-10-2008
  • Wiadomości: 544
  • Reputacja: 0
  • Nathan
Odp: Rage
« Odpowiedź #43 dnia: Sierpnia 07, 2009, 21:59:54 pm »
Sorry, ale Killzone 2 wygląda lepiej...
Racja. :D

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Rage
« Odpowiedź #44 dnia: Sierpnia 07, 2009, 23:57:01 pm »
Screeny w oryginalnych rozmiarach (forum je i tak zmniejsza, więc żeby zobaczyć je w całości PPM->Pokaż obrazek):






Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

lupinator

  • Gość
Odp: Rage
« Odpowiedź #45 dnia: Sierpnia 07, 2009, 23:58:19 pm »
Fenomenalny design, fenomenalne niebo, fenomenalna cena PCta, który to wygeneruje w 60 fpsach.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Rage
« Odpowiedź #46 dnia: Sierpnia 08, 2009, 00:02:46 am »
Fenomenalny design, fenomenalne niebo, fenomenalna cena PCta, który to wygeneruje w 60 fpsach.
Szczerze to watpie ;] Z tego co wyczytalem z tego tech pdf'a, chlopaki naprawde solidnie podeszli do sprawy. Wkoncu jakis developer, ktory zamiast pisac gre na pale, to probuje stworzyc cos co obsluguje wielerdzenii i nowe karty graficzne efektywnie! Plus napisali silnik tak wszechstronny [musieli, ze wzgledu przedewszystkim na PS3], ze implementacja obslugi nowych technologii np Directx 11, co za tym idzie procesorow strumieniowych powinna byc mozliwa przez latki! ;]

lupinator

  • Gość
Odp: Rage
« Odpowiedź #47 dnia: Sierpnia 08, 2009, 00:11:32 am »
Jakby ID nie chciało, to nie wierzę w 60 fpsów z takimi detalami na panoramicznym monitorze przy PCcie za normalną sumę pieniędzy. Chciałbym się mylić, bo do kupna PC się przymierzam i w Rage pewnie zagram na tej właśnie platformie.

grami

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 08-11-2007
  • Wiadomości: 972
  • Reputacja: 0
Odp: Rage
« Odpowiedź #48 dnia: Sierpnia 08, 2009, 00:14:38 am »
Fenomenalny design, fenomenalne niebo, fenomenalna cena PCta, który to wygeneruje w 60 fpsach.
WPIS
Co do wersji konsolowej, to sądzę, że będzie taki sam spadek jakości względem PC jak przy okazji przenoszenia Dooma III. To i tak nieźle. Graficznie czuję, że zbliża się perełka, większa niż jakieś tam Crysisy.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Rage
« Odpowiedź #49 dnia: Sierpnia 08, 2009, 00:19:36 am »
Co do wersji konsolowej, to sądzę, że będzie taki sam spadek jakości względem PC jak przy okazji przenoszenia Dooma III.

Niekoniecznie. D3 na Xbox'a był konwertowany przez zupełnie inną firmę - Vicarious Visions. Tym razem gra jest przygotowywana na wszystkie 3 platformy przez samo id plus sam silnik jest przygotowywany z myślą o tych platformach.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

grami

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 08-11-2007
  • Wiadomości: 972
  • Reputacja: 0
Odp: Rage
« Odpowiedź #50 dnia: Sierpnia 08, 2009, 00:26:33 am »
Co do wersji konsolowej, to sądzę, że będzie taki sam spadek jakości względem PC jak przy okazji przenoszenia Dooma III.

Niekoniecznie. D3 na Xbox'a był konwertowany przez zupełnie inną firmę - Vicarious Visions. Tym razem gra jest przygotowywana na wszystkie 3 platformy przez samo id plus sam silnik jest przygotowywany z myślą o tych platformach.
No będzie miało na PC duuuże wymagania, ale jak odpalisz, szczęką sprzątasz podłogę. Nie wierzę w inną możliwość, ale nie ukrywam, że intryguje mnie to jak będzie naprawdę. Oby na gamescom pokazali coś więcej. BTW są jakieś screeny z tych właśnie wersji, w sensie z PS3, or XO?
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 08, 2009, 00:28:07 am wysłana przez grami »

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Rage
« Odpowiedź #51 dnia: Sierpnia 08, 2009, 00:39:40 am »
Screeny, które teraz wyszły pochodzą jedynie z prezentacji. Nie wiadomo z jakiej są one platformy oraz czy w ogóle prezentują faktyczny wygląd gry (prezentacja jest o charakterze technicznym - tam liczy się coś innego niż śliczne obrazki). Quakecon zaczyna się za 5 dni - tam na pewno pokażą coś więcej (oby jakiś gameplay).
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

grami

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 08-11-2007
  • Wiadomości: 972
  • Reputacja: 0
Odp: Rage
« Odpowiedź #52 dnia: Sierpnia 08, 2009, 00:48:27 am »
Screeny, które teraz wyszły pochodzą jedynie z prezentacji. Nie wiadomo z jakiej są one platformy oraz czy w ogóle prezentują faktyczny wygląd gry (prezentacja jest o charakterze technicznym - tam liczy się coś innego niż śliczne obrazki). Quakecon zaczyna się za 5 dni - tam na pewno pokażą coś więcej (oby jakiś gameplay).

Stawiam, że to jest faktyczny wygląd gry i że te obrazki pochodzą z wersji PC.

Maugan Ra

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 10-04-2009
  • Wiadomości: 1 179
  • Reputacja: 0
Odp: Rage
« Odpowiedź #53 dnia: Sierpnia 10, 2009, 13:33:51 pm »
gra zapowiada się fenomenalnie, teraz tylko trzeba trochę poczekać co z tego wszystkiego będzie...
ale jak narazie poprostu jestem zachwycony i pomysłem i wyglądem

Unlimited

  • Gość
Odp: Rage
« Odpowiedź #54 dnia: Sierpnia 10, 2009, 17:45:31 pm »
To będzie pewniakiem najbardziej zaawansowana technicznie i jedna z najładniejszych gier na Next Geny, będzie tym czym dla X'a był Doom3 czy SC-Chaos Theory. Czyli najbardziej zaawansowanymi technicznie grami na tamtą generację konsol. :cool:

Krauser

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 13-08-2007
  • Wiadomości: 497
  • Reputacja: 0
Odp: Rage
« Odpowiedź #55 dnia: Sierpnia 10, 2009, 21:36:30 pm »
To będzie pewniakiem najbardziej zaawansowana technicznie i jedna z najładniejszych gier na Next Geny, będzie tym czym dla X'a był Doom3 czy SC-Chaos Theory. Czyli najbardziej zaawansowanymi technicznie grami na tamtą generację konsol. :cool:


Lepiej żeby nie powtórzył jego "sukcesu".
Do gry jestem nastawiony pozytywnie, oprawa ścina z nóg a jak jeszcze dadzą dobrego singla i okraszą to wszystko niezłą ścieżką dźwiękową, to będzie pięknie.
NO BRAIN - NO GAIN


grami

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 08-11-2007
  • Wiadomości: 972
  • Reputacja: 0
Odp: Rage
« Odpowiedź #56 dnia: Sierpnia 13, 2009, 23:26:54 pm »
QuakeCon Trailer

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Rage
« Odpowiedź #57 dnia: Sierpnia 13, 2009, 23:43:50 pm »
QuakeCon Trailer

No i to wyglada naprawde konkretnie! Nie tylko graficznie ,ale i widac, ze gameplay bedzie swietny. Teraz moge oficjalnie przyznac, ze czekam niecierpliwie na ta produkcje ;]

Od razu widac, ze to gameplay z konsoli. Zawiodlem sie troche na grafice, a zwlaszcza na teksturach. Myslalem, ze cale te Virtual Texturing wprowadzi dobry LOD na tekstury, a widac jest to tylko pic na wode ulatwiajacy po prostu uzywanie roznych [tekstur] w swiecie gry - szkoda ;\
Animacja jest ok, ale nie ma tego fajnego efektu trafien z Killzone, brak tez fajnego dymu z K2 na ktory oddzialuje wiatr. Postaci czasem wygladaja fajnie, czasem srednio, a oswietlenie to jest totalnie dziwne. Wiem, ze Virtual Texturing ogranicza oswietlenie, ale gra ma dziwny gloom [to moze byc wina uber jakosci GT] i jakies dziwne cieniowanie, czasem postaci sa swietnie cieniowane, a czasem prawie w ogole cienii nie widac.

Co nie zmienia faktu, ze gra wyglada gameplay'owo swietnie, a i klimat ma w porzadku [choc wole bardziej fallout'owy].
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 14, 2009, 00:02:58 am wysłana przez KKRT »

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Rage
« Odpowiedź #58 dnia: Sierpnia 14, 2009, 00:20:37 am »
Trailer zmiótł mnie z fotela, na podłodze zostały tylko dymiące buty. W okolicach premiery będę musiał zmodernizować kompa. Dla takiej szpili warto. :)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 333
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Rage
« Odpowiedź #59 dnia: Sierpnia 14, 2009, 00:26:40 am »
No nieźle to wygląda, może być całkiem niezła gra z tego.

Krauser

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 13-08-2007
  • Wiadomości: 497
  • Reputacja: 0
Odp: Rage
« Odpowiedź #60 dnia: Sierpnia 14, 2009, 16:40:49 pm »
Po obejrzeniu trailera można powiedzieć tylko - HOLY SHIT! Gameplay będzie świetny, do tego jeszcze jeżdżenie pojazdami i wspólna eksterminacja (przypomniał mi się od razu Jak 3, gdy jeździmy przez pustynie) i ten ogrom pustyni/kanionu.Nie wiem czemu ale wygląda to jak najnowszy Fallout."czarny koń" listy wydawniczej i absolutny must - have. :-)
NO BRAIN - NO GAIN


POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rage
« Odpowiedź #61 dnia: Sierpnia 14, 2009, 17:50:55 pm »
No, trailerek znakomity :D Mam nadzieję, że Id wreszcie pokaże wysoką formę.

grami

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 08-11-2007
  • Wiadomości: 972
  • Reputacja: 0
Odp: Rage
« Odpowiedź #62 dnia: Sierpnia 15, 2009, 15:30:53 pm »
Creative Director Interview


Ostudzę od razu zapał - brak jakichkolwiek nowych scen, czy screenów. Buduje się mi powoli obraz kompletnej gry, która doskonale wpisuje się w ostatnie trendy gier sandboxowych, będzie upgrade broni, będzie można zdobywać schematy na nowe cacka, w miastach będziemy dysputować i handlować, wygląda na to, że wyścigi i ogólnie pojazdy w grze będą odgrywały ważną rolę w rozgrywce. Czyli dostaniemy trochę uboższą, bardziej nastawioną na akcję, wersję Fallouta 3 z elementami zaczerpniętymi z HL2, czy innego Far Cry. Jestem za jak najbardziej. Graficznie, głównie co mnie zabija to szczegółowość zarówno postaci jak i otoczenia.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 15, 2009, 15:55:43 pm wysłana przez grami »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 636
  • Reputacja: 252
Odp: Rage
« Odpowiedź #63 dnia: Sierpnia 15, 2009, 16:46:27 pm »
Wygląda zacnie. Aż strach pomyśleć jak zaprezentuje się kolejny Doom - Carmack coś już tam dłubie przy nim). Ogólnie nastawiam się na niezwykle wysoki poziom całości.

zwiastun z Quakecon 2009

Ciekawe czy mój PC odmówi mi w tej grze maksymalnych ustawień przy fHD i czy konsole dużo stracą w stosunku do komputerów.
Grałem w Fuel na x0 i wygląda kilka klas słabiej niż na PC - przytaczam właśnie ten przykład z racji designerko klimatycznych podobieństw.

Oby chłopaki postarali się jak najlepiej.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 15, 2009, 18:13:36 pm wysłana przez Sylvan Wielki »

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Rage
« Odpowiedź #64 dnia: Sierpnia 15, 2009, 18:55:41 pm »
Trailer w HD i pseudo-60fps (naprawdę to po prostu poszczególne klatki są zdublowane):
http://www.gamersyde.com/news_new_trailer_of_rage-8361_en.html

Plus kilka screenów z (ponoć) X0:



Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Rage
« Odpowiedź #65 dnia: Sierpnia 15, 2009, 19:15:28 pm »
Czuć to megatexture. Lokacje wyglądają jak malowane. :D KOCHAM TYCH GOŚCI! Oficjalnie staje się fanbojem Rage i id.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 333
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Rage
« Odpowiedź #66 dnia: Sierpnia 15, 2009, 19:31:06 pm »
2 screen, niebo.  :shock: :shock: :shock:

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Rage
« Odpowiedź #67 dnia: Sierpnia 15, 2009, 19:40:48 pm »
Przecież wszyscy dobrze wiemy że to nie będzie tak wyglądać na konsolach, wiec nie wiem czym się podniecać.

Druchal

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 08-07-2005
  • Wiadomości: 1 523
  • Reputacja: 21
Odp: Rage
« Odpowiedź #68 dnia: Sierpnia 15, 2009, 19:48:08 pm »
Kolejny FPS ileż można  :???:

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rage
« Odpowiedź #69 dnia: Sierpnia 15, 2009, 19:53:14 pm »
Mi szczególnie podoba się 3 screen 8)

grami

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 08-11-2007
  • Wiadomości: 972
  • Reputacja: 0
Odp: Rage
« Odpowiedź #70 dnia: Sierpnia 15, 2009, 19:54:06 pm »
Przecież wszyscy dobrze wiemy że to nie będzie tak wyglądać na konsolach, wiec nie wiem czym się podniecać.
Tak dla przypomnienia, jedno małe porównanie jaka przepaść dzieliła Dooma 3 w wersji PC i Xboxa.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Po lewej to PC.

Spodziewam się podobnej różnicy przy okazji Rage (oczywiście tam dodatkowo wpłynęła dużo niższa rozdzielczość standardowego TV'ka), tak czy inaczej może być nieźle, swoisty powiew przyszłościowych rozwiązań graficznych.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Rage
« Odpowiedź #71 dnia: Sierpnia 15, 2009, 20:00:00 pm »
2 screen, niebo.  :shock: :shock: :shock:
NIestety narazie niebo jest bitmapa, ale ponoc maja zrobic je 3D, tylko jeszcze sie za to nie wzieli.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 333
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Rage
« Odpowiedź #72 dnia: Sierpnia 15, 2009, 20:06:02 pm »
2 screen, niebo.  :shock: :shock: :shock:
NIestety narazie niebo jest bitmapa, ale ponoc maja zrobic je 3D, tylko jeszcze sie za to nie wzieli.
Bitmapa czy nie, wygląda świetnie.

FAN

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 06-06-2009
  • Wiadomości: 291
  • Reputacja: 0
Odp: Rage
« Odpowiedź #73 dnia: Sierpnia 15, 2009, 20:09:09 pm »
Zapowiada sie zacnie
: Sierpień 15, 2009, 20:07:54 pm
2 screen, niebo.  :shock: :shock: :shock:
NIestety narazie niebo jest bitmapa, ale ponoc maja zrobic je 3D, tylko jeszcze sie za to nie wzieli.
jak dla mnie mogą tam siedzieć nawet murzyni i trzymać tą bitmape ,ważne zeby było ładnie.
PRL RULLAAAAA

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Rage
« Odpowiedź #74 dnia: Sierpnia 15, 2009, 20:31:48 pm »
Cytuj
Bitmapa czy nie, wygląda świetnie.
Na screenach tak, w grze moze nie byc tak swietnie, o to tylko chodzi ;]

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 636
  • Reputacja: 252
Odp: Rage
« Odpowiedź #75 dnia: Sierpnia 15, 2009, 20:44:40 pm »
Kolejny FPS ileż można  :???:

I cudownie zniszczył , jakże malowniczym sformułowaniem tę podniosłą atmosferę podniecania się.
Niemniej fakt, niebo wyglada wspaniale.

Nie ma też co marudzić "to na pewno na PC". Uncharted 2 też jest na PC i jak wygląda?

Oczywiście na komputer gra będzie lepiej wyglądać, ale tak jest od już jakiegoś czasu. CoD4 lepiej wygląda, CoD: WaW, Fuel, Terminator, Fallout 3, Burnout Paradise .... i tak dalej i tak dalej ....
Stąd nikogo chyba to nie będzie dziwić. Zresztą sam porządny procesor/karta wyższej półki są droższe niż konsola, więc....

Jednak tak, czy owak, nie neguje to jakości oprawy na Ps3/xo.

Kilka osób z pewnej redakcji jako jedyni w naszym rodzimym kraju (nie, nie ci od "ekstreme party" i wysokich cen w swoim sklepie, czy Matrixa) miało możliwość przetestowania gry na x0 i .... są zachwyceni jakością oprawy.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Rage
« Odpowiedź #76 dnia: Sierpnia 15, 2009, 21:03:19 pm »
Tak dla przypomnienia, jedno małe porównanie jaka przepaść dzieliła Dooma 3 w wersji PC i Xboxa.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Po lewej to PC.

Chyba o tym pisałem (a może nie), ale porównanie tutaj sytuacji Rage do Doom 3 jest nie na miejscu.
Doom 3 był pisany od samego początku tylko pod PC i na PC była to gra pod względem technicznym naprawdę rewolucyjna zaśpod względem graficznym rewelacyjna; konwersję na Xboxa robiło zaś kompletnie inne studio, Vicarious Visions.
Rage jest tworzony od początku na wszystkie trzy platformy przez samo id i jest to gra, która ma pokazać możliwości silnika id Tech 5 jako silnika multiplatformowego.
To są dwie kompletnie inne sytuacje i chociaż na pewno wersja na PC będzie wyglądała lepiej, nie oczekuję aż tak wielkiej różnicy jak przy Doom 3.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Rage
« Odpowiedź #77 dnia: Sierpnia 16, 2009, 00:02:40 am »
Kolejny FPS ileż można  :???:
Jeśli już to FPP. Poczytaj trochę. Rage nie będzie polegał na samym strzelaniu. Co nie zmienia faktu że ten aspekt jak zawsze w grach id będzie kopał dupe i jak zawsze zmasakruje konkurencje.  :cool:

Przecież wszyscy dobrze wiemy że to nie będzie tak wyglądać na konsolach, wiec nie wiem czym się podniecać.
Tak dla przypomnienia, jedno małe porównanie jaka przepaść dzieliła Dooma 3 w wersji PC i Xboxa.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Po lewej to PC.
Absolutnie inna sytuacja. Pomijając już to co mówił mr_zombie. Pierwszy X nie obsługiwał sprzętowo normal mapingu a to dzięki niemu Doom3 (i prawie każda gra teraz) wygląda tak dobrze.

Spodziewam się podobnej różnicy przy okazji Rage (oczywiście tam dodatkowo wpłynęła dużo niższa rozdzielczość standardowego TV'ka),
Tak na prawdę technologicznie obecne konsole nie różnią się prawie niczym od PCtów poza trochę słabszymi osiągami. Te ostatnie mogą wpłynąć na rozdzielczość, ilość fpsów i pomniejsze sprawy związane z płynnością. Obstawiam że na konsolach będzie troszkę większy popup ale za to na żadnym sprzęcie nie doświadczymy słabych czy rozmazanych tekstur. Odczuwalne różnice będą, przepaści nie będzie.

tak czy inaczej może być nieźle, swoisty powiew przyszłościowych rozwiązań graficznych.
Jak w każdej grze od id. :cool: Fanbojuje jak japierdole ale jak poczytałem trochę o technologi w grach i o historii id to nie pozostaje mi nic innego jak wielbić ich i zaufać im bo wiem że po raz kolejny zrobią (...w najgorszym przypadku tylko...) rewolucyjny megahit. Jak zawsze.  :cool:

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 636
  • Reputacja: 252
Odp: Rage
« Odpowiedź #78 dnia: Sierpnia 16, 2009, 11:39:35 am »
Tak dla przypomnienia, jedno małe porównanie jaka przepaść dzieliła Dooma 3 w wersji PC i Xboxa.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Po lewej to PC.

Chyba o tym pisałem (a może nie), ale porównanie tutaj sytuacji Rage do Doom 3 jest nie na miejscu.
Doom 3 był pisany od samego początku tylko pod PC i na PC była to gra pod względem technicznym naprawdę rewolucyjna zaśpod względem graficznym rewelacyjna; konwersję na Xboxa robiło zaś kompletnie inne studio, Vicarious Visions.
Rage jest tworzony od początku na wszystkie trzy platformy przez samo id i jest to gra, która ma pokazać możliwości silnika id Tech 5 jako silnika multiplatformowego.
To są dwie kompletnie inne sytuacje i chociaż na pewno wersja na PC będzie wyglądała lepiej, nie oczekuję aż tak wielkiej różnicy jak przy Doom 3.

Ale sporo jest tytułów, które tworzy się na wszystkie platformy (nie licząc tej najpopularniejszej, ona bowiem za to dostaje kolejne Mario coś tam/ewentualnie Wii sport 69 ), czy to jednocześnie , czy z lekkimi obsuwami i zawsze korzystniej to wypada na PC. Oczywiście przy DMC4, czy Dead Space ta różnica wynika głównie z rozdzielczości i kilku pomniejszych drobiazgów, ale przy reszcie jest to odczuwane aż nad to - vide GTA IV.

Tylko tak na prawdę, będzie ta prawda oczywista co najwyżej papką w korytku dla ludzi lubujących się w szalenie istotnych dyskusjach typu "u mnie gra jest lepsza bo mam 14fps i klawiaturę więcej, jesteś głupi". Ponieważ kto zaraz po skończeniu sesji w Rage na PC, przerzuci się na konsolową wersję? A później co? Po PS3 ver. gramy na x0, by naocznie sprawdzić wszystkie różnice w grafice?


Co do masakrowania elementu strzelniczego przez gry ID konkurencji, to nie galopowałbym zbyt szybko. Wystarczy7 przypomnieć, jak Doom III "zmiażdżył" Far Cry.

Tak w ogóle, wiecie co .... Patrząc na Rage, jakoś mam ochotę na nowego Time Splitters.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Rage
« Odpowiedź #79 dnia: Sierpnia 16, 2009, 11:51:28 am »
Uncharted 2 też jest na PC i jak wygląda?

WTF???