Autor Wątek: Rage  (Przeczytany 65836 razy)

0 użytkowników i 21 Gości przegląda ten wątek.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Rage
« Odpowiedź #280 dnia: Października 04, 2011, 23:13:19 pm »
to prawda z ta dynamiczna rozdzielczoscia ... ale mi to nie przeszkadza skoro taka gra smiga w 60 klatkach a do tego na pc potrzeba mocarnego kombajna  :grin:


9800gtx w zalecanych :P

Ponoć te śmieci z wersji PC są już usuwane, bo się coś jebało ze sterownikami opengl :P.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Rage
« Odpowiedź #281 dnia: Października 06, 2011, 16:44:30 pm »
Czy to gówno z niedoczytującymi się teksturami i 10fpsami na PC już zostało naprawione? Oglądałem filmiki dzisiaj i myślałem że pier**le na zawał.
Ogólnie to juz sie tak nie jaram tą grą, ale jeśli naprawią ten syf z grafą to kupie.

Wiadomość scalona: Października 06, 2011, 16:45:36 pm
Jeśli będę miał czas. Od 5 dni ps3 kumpla na chacie z unchartedem2 a ja nie miałem czasu podłaczyć. :/

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Rage
« Odpowiedź #282 dnia: Października 06, 2011, 17:01:05 pm »
Mi się gierka bardzo podoba. Wygląda świetnie i to w 60 klatkach (szkoda jedynie, że nie dali MLAA na PS3). Bardzo podoba mi się walka. Strzelanie, krew, bumerang, fizyka i animacja przeciwników, AI - wszystko wygląda świetnie.

http://gamersyde.com/news_our_videos_of_rage-12013_en.html
Zasysać filmiki w 60 klatkach!


Ciekawe jakby gra wyglądała jakby była celowana na 30 klatek z framerate-upconversion do 60.  :o
« Ostatnia zmiana: Października 06, 2011, 17:15:20 pm wysłana przez Piter_neo »

nakimushi

  • Gość
Odp: Rage
« Odpowiedź #283 dnia: Października 06, 2011, 21:10:28 pm »
jakos nie mialem ochoty wydawac kasy na ta gre bo na filmikach wygladalo to na zwykla strzelanine.... ale byla okazja wymienic 2 starsze gry za Rage wiec wczoraj wzialem ...

o matko jak to wyglada na ps3 ... spodziewalem sie jakiejs rozmytej papki po dziwnych skrinach i newsach ze niby sub hd itd  a ta gra wyglada kapitalnie !!!!
grafa jest ostra jak zyleta ... smiga w 60 klatkach ... i ma kapitalne tekstury oswietlenie i ilosc poligonow
gra sie swietnie i o dzwio w grze duzo jest elementow rpg/ przygodowych polaczonych z wyscigami ktore wygladaja lepiej niz nowy Motorostorm  :grin:

ta gra faktycznie momentami wyglada jak z innej generacji / nie mam pojecia jak udalo im sie to zrobic tak plynnnie na konsolach ktore sa tak ograniczone w porownaniu do pc /



monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Rage
« Odpowiedź #284 dnia: Października 06, 2011, 21:23:35 pm »
ID software. Żadna inna firma nie zrobiła więcej dla grafiki w grach co oni. ;)
Tylko ciekawe czy na piecu gra również wygląda fenomenalnie ale jak na piecowe standardy czy to tylko poziom ps3 + pierdółki.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Rage
« Odpowiedź #285 dnia: Października 06, 2011, 21:27:14 pm »
Żadna inna firma nie zrobiła więcej dla grafiki w grach co oni
a Epic z Unreal Engine?

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rage
« Odpowiedź #286 dnia: Października 06, 2011, 21:50:03 pm »
Ja kupuję na PC, ale gdzieś dopiero za pół roku. Do tego czasu powinni wydać kilka łatek, a i gra trochę stanieje.

Spidey^

  • Gość
Odp: Rage
« Odpowiedź #287 dnia: Października 06, 2011, 23:12:42 pm »

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Rage
« Odpowiedź #288 dnia: Października 06, 2011, 23:24:44 pm »
Żadna inna firma nie zrobiła więcej dla grafiki w grach co oni
a Epic z Unreal Engine?
Siłą UE a raczej całego Unreal Development Kit są narzędzia do tworzenia gry od podstaw, tego nie ma żadne inne środowisko (Unity3d ma lepsze ale nie ważne ;P). Od strony renderowania grafiki UE nigdy nie wprowadzało jakiś przełomowych zmian, zawsze na poziomie ale nigdy z pierdolnięciem. Przykładowo Deffered renderingu albo solidnego streamowania tekstur (to charakterystyczne doczytywanie się) nie mają do dziś.
No i trzeba pamiętać że dopiero UE2.5 tak na prawdę zdobył przewagę dla Epica, a od jego czasów w ogóle nie było znaczących rewolucyjnych zmian w grafie w grach, raczej systematyczny postęp.

A sory. gwoli ścisłości to deferred rendering jest w techdemku demku Spartan ale jeszcze żadna gra z niego nie korzystała i na obecnych konsolach raczej go nie doświadczymy.
« Ostatnia zmiana: Października 06, 2011, 23:28:58 pm wysłana przez monio4 »

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Rage
« Odpowiedź #289 dnia: Października 07, 2011, 01:56:51 am »
Cytuj
Przykładowo Deffered renderingu
z tego co pamiętam to ostatnie tech demo samarytanin było renderowane właśnie metodą deferred renderingu.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Rage
« Odpowiedź #290 dnia: Października 07, 2011, 01:58:58 am »
Te małe robaczki pod moim postem też tak mówią, tylko nazwa demka mi się piedolneła. To przez GoWa dzisiejszego. ;)

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Rage
« Odpowiedź #291 dnia: Października 07, 2011, 07:00:54 am »
na szybko wrażenia po pierwszej sesji z grą:

- fabuła beznadziejna
- wyścigi są super i bardzo podobne do motorstorm :P
- gra trzyma cały czas 60fps i wygląda genialnie
- doczytywanie tekstur widoczne głównie na westeland(engine wyostrza tekstury tylko w aktualnym polu widzenia, wystarczy zrobić szybki ruch głowy w drugą stronę i znowu przez 1-2sekundy teksturki się doczytują), lokacje zamknięte są tego pozbawione
- ilość detali,oświetlenie i geometria gry miażdży
- otoczenie praktycznie niezniszczalne,praktycznie zerowy brak fizyki otoczenia
- nawet fajne AI wrogów i do tego są fajnie animowani
- najładniejsze niebo w grach ever, szkoda że to tekstura i nawet chmury się nie ruszają :P
- auto save tylko przy wejściu/wyjściu z lokacji więc trzeba często save'ować ręcznie
- czasem widać ząbki z aliasingu(może to spowodowane tym płynnym zbijaniem rozdzielczości by gra chodziła płynnie)

Ogólnie super pokaz możliwości konsol, w dobie fpsów które ledwie ciągną 30fps i często zwalniają i ogólnej opinii,że CoD'y muszą być brzydkie by trzymać 60fps - pojawia się Rage, który pokazuje co jeszcze drzemie w tej generacji

ID5 to jednak głównie programiści, Wolf,Doom czy Quake fabuły jako takiej mieć nie musiały ale na grę tworzoną głównie pod singla to mogli się wysilić i zatrudnić kogoś do napisania kumatego scenariusza tym bardziej, że design świata miażdży

Gremlin88

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2010
  • Wiadomości: 428
  • Reputacja: 13
Odp: Rage
« Odpowiedź #292 dnia: Października 07, 2011, 08:23:04 am »
Pff... Rage nawet nie ma global dynamic lighting, więc cienie są "wypalone" na powierzchniach.

Z czym do ludzi w 2011 roku  :angel:

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Rage
« Odpowiedź #293 dnia: Października 07, 2011, 08:42:31 am »
Ma:

-cienie wypalone na powierzchniach
-dynamiczny skaling rozdzielczości do niższej
-doczytywanie się tekstur jedynie w aktualnym polu widzenia
-stalowe otoczenie

Ale to nie przeszkadza i tak by Rage wyglądał świetnie i do tego PŁYNNIE chodził w 60fps. Konsole nie są z gumy,coś kosztem czegoś

Analiza min. framerate'u między konsolami:

http://www.lensoftruth.com/head2head-rage-analysis/

Średnio Rage na ps3 popie.rdala w 59.97fps, na xboxa ciut gorzej....reszta devów UCZYĆ SIĘ!!!
« Ostatnia zmiana: Października 07, 2011, 09:10:04 am wysłana przez punisher85 »

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Rage
« Odpowiedź #294 dnia: Października 07, 2011, 10:08:23 am »
- najładniejsze niebo w grach ever,
Niebo robi piorunujące wrażenie.


Cholera tyle teraz dobrych gier wychodzi. Kiedy to wszystko ograć? Rage-a na pewno łyknę.
« Ostatnia zmiana: Października 07, 2011, 10:23:03 am wysłana przez Piter_neo »

Spidey^

  • Gość
Odp: Rage
« Odpowiedź #295 dnia: Października 07, 2011, 14:35:42 pm »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 776
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Rage
« Odpowiedź #296 dnia: Października 07, 2011, 14:59:26 pm »
http://i51.tinypic.com/206dczr.jpg

ta gra naprawdę jest taka brzydka?

Większość najładniejszych gier tej generacji ma podobne "smaczki". Np. obecnie gram w Gearsy 3 i jest tam tego sporo.

el becetol

  • Gość
Odp: Rage
« Odpowiedź #297 dnia: Października 07, 2011, 15:01:33 pm »
btw. http://www.metacritic.com/game/pc/rage
 :lol:

Ocena userów pewnie jest zaniżona przez pecetowców mających problemy z kartami graficznymi.

Swoją drogą dawno nie było gry która by zbierała tak skrajne opinie za grafikę. Wiadomo było GT5, ale to wynikało z wojny fanbojów serii, a tu tego nie ma. O Rage jedni mówią że geniusz graficzny deklasujący inne fpsy, a inni że to poprzednia generacja. Wtf.

Gremlin88

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2010
  • Wiadomości: 428
  • Reputacja: 13
Odp: Rage
« Odpowiedź #298 dnia: Października 07, 2011, 15:08:59 pm »
Rage wygląda fajnie na zewnątrz gdy nie widzimy tekstur z bliska. W pomieszczeniach jak się przyjrzeć ścianom itp. to jest po prostu kur** żenada! Tekstury miejscami są tak paskudne, że aż oczy bolą.  Najlepsze są włączniki światła i kanały na kable - namalowane na ścianach (a i tak ch**owo wyglądają). Dobre jest też to co imituje wolumetryczne oświetlenie - tak jakby płaska tekstura puszczona od sufitu do podłogi  :lol:.

Ci co twierdzą, że to najładniejszy FPS na konsole to mają coś nie tak w czaszce  :angel:
« Ostatnia zmiana: Października 07, 2011, 15:12:33 pm wysłana przez Gremlin88 »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Rage
« Odpowiedź #299 dnia: Października 07, 2011, 15:19:31 pm »
Na mnie ta gra robi wrażenie. Po zobaczeniu kilku filmików jestem pozytywnie zaskoczony. Design lokacji jest zajebisty, a do tego gra trzyma stałe 60 klatek.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rage
« Odpowiedź #300 dnia: Października 07, 2011, 16:47:30 pm »
Na mnie ta gra robi wrażenie. Po zobaczeniu kilku filmików jestem pozytywnie zaskoczony. Design lokacji jest zajebisty, a do tego gra trzyma stałe 60 klatek.
Jestem identycznego zdania. Jak wczoraj zobaczyłem reckę na GT, to byłem pod dużym wrażeniem. Aż dziw bierze, że taką grafikę jest w stanie pociągnąć obecna generacja. Gra wygląda świetnie, a i gameplay wydaje się bardzo dobrze zrealizowany.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Rage
« Odpowiedź #301 dnia: Października 07, 2011, 18:59:38 pm »
O Rage jedni mówią że geniusz graficzny deklasujący inne fpsy, a inni że to poprzednia generacja
Jedni patrza na technologie, drudzy patrza na design, nic nowego. Na pewno na konsolach jest to jedna z ladniejszych pozycji glownei dlatego, ze plynnie chodzi, na PC zas jest gra dosc brzydka, bo 60 fps mozna miec zawsze, ale brakow w technologii juz sam nie poprawisz.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Rage
« Odpowiedź #302 dnia: Października 07, 2011, 19:53:26 pm »
Brzydka? No zombie jakieś zmutowane są jakieś, i starzy brudni ludzie. Może i faktycznie brzydka ta gra. Chciałbym żeby było choć 5 gier na pieca które mają tak "brzydką" grafikę. ;)

Patrząc po takim Uncharted, produkcjach blizzarda czy ogólnie grach to widać zawsze: Game art >>>> Grafika. Ten engine nie miał być jakimś kosmosem technologicznym jak cryengine tylko właśnie wspierać gameart, zmniejszać ograniczenia dla twórców contentu. Biorąc pod uwagę jaką popularność przez takie narzędzia uzyskał UDK (który też technologicznym orgazmem nie jest) to chyba nie jest zła droga. ;)

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Rage
« Odpowiedź #303 dnia: Października 09, 2011, 10:47:33 am »
Pograłem wczoraj troszkę i muszę przyznać, że gra jest świetna, wszystko fajnie poprowadzone, giera się dość szybko rozkręca:) Graficznie jedna z najładniejszych gier na konsole, wygląda fenomenalnie.  :grin:

Jacek84

  • Gość
Odp: Rage
« Odpowiedź #304 dnia: Października 09, 2011, 11:03:57 am »
na szybko wrażenia po pierwszej sesji z grą:
- fabuła beznadziejna
Możesz rozwinąć? Reszta kwestii niespecjalnie mnie rusza, a potencjał fabularny był spory. Co nie gra?

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Rage
« Odpowiedź #305 dnia: Października 09, 2011, 11:40:56 am »
Podobno jesteśmy wrzucani w grę bez jakiegokolwiek wprowadzenia i zupełnie zdezorientowani. Tak, jakby szkielet już był, ale zapomniano o storyline. Jeżeli się mylę to też proszę o wyjaśnienie.

Jacek84

  • Gość
Odp: Rage
« Odpowiedź #306 dnia: Października 09, 2011, 11:51:27 am »
Nie rozumiem po prostu jak można zmarnować narracyjny potencjał takiego środowiska.

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Rage
« Odpowiedź #307 dnia: Października 09, 2011, 12:04:48 pm »
I właśnie ponoć dlatego jest taki rage w stosunku do tej gry.

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Rage
« Odpowiedź #308 dnia: Października 09, 2011, 12:07:04 pm »
ta gra ma środowisko ale nie ma fabuły. Cała konstrukcja gry to kalka praktycznie Borderlands ...idziesz do pana X, dostajesz od niego zadanie i jedziesz do punktu B i tak w kółko. Przynajmniej ja tak mam po 4h , może potem coś się zmieni :D

nakimushi

  • Gość
Odp: Rage
« Odpowiedź #309 dnia: Października 11, 2011, 21:08:35 pm »
ja mam ponad 10h na liczniku i jakos konca nie widac ... dopiero co dotarlem do 2 miasta  :grin:
gra wyglada kapitalnie ,,, troche sie tez trudniej robi /gram na Hard zdaje sie/

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Rage
« Odpowiedź #310 dnia: Października 16, 2011, 20:54:16 pm »
Pograłem godzinkę i jest naprawdę super. Gra ma niesamowity design i klimat. Na razie jestem zadowolony z zakupu. Spodziewałem się bardziej widocznego doczytywania tekstur, bo miałem w pamięci filmik z PC, ale nie ma tragedii. No i 60 klatek robi wrażenie.

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Rage
« Odpowiedź #311 dnia: Października 16, 2011, 21:32:35 pm »
zrób rebuilt data system w menu serwisowym konsoli i będzie jeszcze lepiej z doczytywaniem tekstur.

A sama gra fajna choć brak fabuły i tragiczne zakończenie trochę psują jej ostateczną ocenę. Miał być kandydat do gry roku a ID udało się po 6 latach prac stworzyć jedynie bardzo fajny silnik graficzny działający w 60fps na konsolach, fajne lokacje, dobre AI wrogów(na prawdę jest świetne jak i ich animacja) oraz zachować przyjemność z strzelania, którą cechuje się każda gra tego studia.

Trochę szkoda ale nie żałuje i tak żadnej minuty spędzonej z tym tytułem.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Rage
« Odpowiedź #312 dnia: Października 16, 2011, 21:40:01 pm »
Rebuilta robiłem około tygodnia temu, więc raczej nie ma już potrzeby, ale dzięki za info.

Fabuła jest naprawdę tak słaba? W sumie liczyłem, że coś w tej kwestii się rozwinie. :-?

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Rage
« Odpowiedź #313 dnia: Października 16, 2011, 22:19:30 pm »
będzie gorzej niż na początku...a kiedy już myślisz,że ruszy z kopyta i będzie wreszcie dobrze to gra się kończy :D

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Rage
« Odpowiedź #314 dnia: Października 16, 2011, 22:20:17 pm »
Ile czasu zajęło Ci ukończenie Rage?

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Rage
« Odpowiedź #315 dnia: Października 16, 2011, 22:31:16 pm »
16h ale bawiłem się zadaniami pobocznymi i wyścigami choć nie pozaliczałem tego wszystkiego. Myślę,że sama fabuła to jakieś 10h gry minimum.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Rage
« Odpowiedź #316 dnia: Października 17, 2011, 09:17:22 am »
To spoko. Akurat w sam raz, bo niedługo już Uncharted 3 i MW3. :P

IMO to najładniejsza gra multiplatformowa. Grafika naprawdę zaskakuje. Aż szkoda, że w tak genialnie wymyślonym świecie nie postawiono głównie na fabułę.

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Rage
« Odpowiedź #317 dnia: Października 17, 2011, 10:18:10 am »
I do tego ultra płynne 60fps i rewelacyjna wręcz animacja przeciwników(zwłaszcza mutantów). Szkoda jedynie,że otoczenie tytanowe :P.Załuje, że tak mało firm w fpsach nie celuje w tak płynny framerate zadowalając się niestabilnym 30fps albo jak Crysis z ps store - niestabilnym 20 fps :D

nakimushi

  • Gość
Odp: Rage
« Odpowiedź #318 dnia: Października 17, 2011, 15:48:58 pm »
ja skonczylem jakis czas temu ... kolo 14-16h moze mi to zajelo ...
duzo misji pobocznych nie zrobilem i troche wyscigow tez zostalo..
zakonczenie moze i slabe ale tak naprawde to jest bolaczka kazdej gry ...
nawet Uncharted ma slabe zakonczenia i wiele innych gier

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Rage
« Odpowiedź #319 dnia: Października 17, 2011, 16:53:55 pm »
Giera skończona w jakieś 12 godzin bez zabawy, sam główny wątek, strzelanie w tej grze daje masę radochy i jest satysfakcjonujące, a wszystko to z piękną animacją w 60 klatkach na sekundę, coś cudownego. Jest to gra specyficzna która wymaga odpowiedniego podejścia, teraz już rozumiem oceny które się wahają między 7 a 9, brak konkretnej fabuły może przeszkadzać ale tak jak już mówiłem kwestia odpowiedniego podejścia do tematu. Jesteśmy osobą której brak celu w życiu która robi wszystko dla innych a nic dla siebie nie pytamy o nic idzie na zakupy i rusza na akcję, już od samego początku gra pokazuje nam, że tak to właśnie będzie wyglądać cały czas. W końcu mamy do czynienia ze FPSem a przecież strzelanie w nim jest najważniejszy i w RAGE pokazuję, że w tym aspekcie nie dość, że trzyma cholernie dobry poziom to jeszcze pokazuje jak strzelanie w 2011 roku powinno wyglądać i widać, że na to poszły wszystkie starania deweloperów. Ja osobiście jestem na tyle zadowolony z tej gry, że postanowiłem ją jednak zostawić w swojej kolekcji i zagrać jeszcze raz robiąc dosłownie wszystko, może i na końcu nie ma boss'a ale za to jest konkretna rozpierducha!