Autor Wątek: Ninja Gaiden 2  (Przeczytany 132393 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #200 dnia: Listopada 27, 2007, 16:48:30 pm »
Dałeś linki do filmików z "..." zamiast literek/cyferek. PPM i kopiuj adres odnośnika.
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #201 dnia: Listopada 27, 2007, 17:39:56 pm »
Poprawione.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #202 dnia: Listopada 27, 2007, 18:47:19 pm »
@Piter_neo

Zauważ fakt że DMC3 ukazało się rok później ,dzięki czemu ma więcej opcji , chciałem tylko udowodnić to że w NG tez można nieźle kombinować.

Widzieć to jedno , a wiedzieć to drugie , trzeba zagrać w obie gry i tyle.

Nie wiem prócz Ciebie każdy  chwali sobie NG2 za to co jest mu dane oglądać na ekranie (ludzie sikają po nogach Holy s** itp hasła)  giera jest widowiskowa , a jeżeli dla Ciebie nie jest to napisz mi jaki slasher jest w takim razie .
Powiem tak, ja osobiście lubia brutalne gry i żałuję, że coraz mniej jest takowych. Brdzo mi się podoba, że NG2 jest dużo brutalniejszy od poprzednich części. Zadyma jest niezła. Jednak... jednak uważam, że gra jest troszeczkę za brutalna dodatkowo odcięte kończyny nie maja żadnej fizyki co nie wygląda za dobrze.

Teraz jeżeli chodzi o porównywanie DMC do NG. Zacznijmy od tego, że to nie sa do końca podobne gry. NG to typowy slasher, masz broń białą i robisz nią sieczkę. Skill polega na timingu, unikach i ciągłym siekaniu. DMC jest inne ze względu na rozbudowany system rozwałki. Oprócz broni białem mamy bronie palne, ataki specjalne (czylie te różne fajerwerki), zamianę w demona, akrobacje (bieganie po ścianach, skakanie po przeciwnikach, podwójne salta itp). Sam system machania mieczem jest bardziej ograniczony od tego z NG (czyt. w NG masz więcej ciosów). Dla mnie DMC jest lepszy przez swoja różnorosność i rozbudowanie systemu. Ale zależy kto co lubi, jak ktos woli dobrego slashera wybiera NG, jak ktoś woli maksymalna zadymę wybiera DMC.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #203 dnia: Listopada 27, 2007, 19:46:00 pm »
Nie no kończyny odpadają ,fruwają i leżą sobie na ziemi n/p odcięta głowa potrafi się z turlać z pochyłej powierzchni , więc a jaką fizykę Ci chodzi ? Na jednym z pierwszych filmików był kwas ,ciała zostało przecięte na pół a ręka zamiast opaść lewitowała w powietrzu (jeden przykład) nie bardzo rozumiem jaką fizykę może mieć obcięta ręka która leży na ziemi  :???:

Jak już pisałem nie raz nie dwa  slasher to slasher ,nie wiem skąd bierze się podział na  typowy i nie typowy ? z tego co wypisałeś Ryu nie potrafi zamienić się w demona i nie używa borni palnej ( no prócz spir guna , który strzelał igiełkami) co zaś tyczy się reszty czyli :
skakania  ,odbijania się od ścian ,przeciwników - bieganie po ścianach , wykonywanie salt i specjalnych ataków + killing blow system wszystkim tym Ryu może się pochwalić .NG polega na unikaniu , blokowaniu  na byciu w ciągłym ruchu , na rozpracowaniu przeciwnika i poznaniu na jakie combo jest podatny , jak wiemy combosów jest cała masa więc mamy nie złe pole do popisu+wszystko można ze sobą łączyć. Także zagraj najpierw w NG poznają tą grę a dopiero później zacznij pisać co jest lepsze ,co jest  bardziej różnorodne i ma bardziej rozbudowany system walki ,w NG też jest coś takiego jak "zadyma" ,oczywiście to jest Twoje zdanie które szanuję , ale widać w nim brak wiedzy na temat gry z Ninją  .
« Ostatnia zmiana: Listopada 27, 2007, 19:49:02 pm wysłana przez Soul »

Supersonic

  • Gość
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #204 dnia: Listopada 27, 2007, 20:02:40 pm »
Cytuj
Supersonic ogarnij sobie IGN movies +screens 8) masakra !!!
Dziekuję  :-D


Movies owszem ale screens hmm cienko. Fani NG powiedzą że szerzę herezję ale IMO NG2 na screenach wygląda identycznie albo nawet gorzej niż NG Sigma.  Za to w ruchu  :-D

Panowie dlaczego w każdym temacie o NG są porównania do Devila tych gier się nie porównuje bo obie są wy...ste i każda ma swoje indywidualne "coś" co czyni ją niepowtarzalnym killerem.

Soul mistrzu orientujesz się kiedy NG2 wyjdzie (chociaż tak w przybliżeniu np. który kwartał)? Preordera złożyłbym nawet zaraz

Cytuj
Ale zależy kto co lubi, jak ktos woli dobrego slashera wybiera NG, jak ktoś woli maksymalna zadymę wybiera DMC.
Jak ktoś woli dobrego slashera, ogromnę radochę płynącą z grania i wymagające gry to wybiera DMC i NG  :cool:


Cytuj
Powiem tak, ja osobiście lubia brutalne gry i żałuję, że coraz mniej jest takowych. Brdzo mi się podoba, że NG2 jest dużo brutalniejszy od poprzednich części. Zadyma jest niezła. Jednak... jednak uważam, że gra jest troszeczkę za brutalna dodatkowo odcięte kończyny nie maja żadnej fizyki co nie wygląda za dobrze.
IMO latające kończyny i ta przesadna brutalność to najlepsza zmiana w NG2. Niektóre ciosy wyglądają tak z....ście efektownie i brutalnie że głowa mała.

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #205 dnia: Listopada 27, 2007, 20:22:36 pm »
Soul:

"Very Hard to nie jest najtrudniejszy poziom jaki ma do zaoferowania NG , oczywiście mam tu na myśli Master Ninja , a skoro w niego nie było dane Ci grać wstrzymaj się z ocena która gra jest trudniejsza."

Nie masz racji - Very Hard to najtrudniejszy poziom w NG i jest niczym przy DMD z DMC3. Poziom Master Ninja to juz Ninja Gaiden Black i Sigma  a to juz inna gra. BTW wlasnie gram w Sigme i jestem zachwycony - najlepsza gra na PS3 razem z Uncharted. Ogolnie wole pada od Xboxa niz sixaxisa, ale wszystko co nie jest strzelanka to pad sony sie lepiej do tego nadaje i Sigma na tym padziku to miodzio:).

"IMO nadal uważam że NG2 jest szybsze (i tu i tu mamy 60 fpsów o tak!   ) w noszę to po tym co widzę (filmiki) w DMC4 wszystko idzie ogarnąć co się dzieje (jest naprawdę szybko i dynamicznie ale nie aż tak jak w NG2) "

To mozna latwo sprawdzic co jest szybsze. Szybkosc nie jest czysc z czym mozna polemizowac. To czysta matematyka dante w combosie 10 sekundowym zadaje np 35 ciosow a ryu 20 = DMC jest szybsze, bez zadnego IMO bo to suche fakty z ktorymi nie mozna dyskotowac.

Chcialbym zwrocic uwage na jeden bardzo wazny szczegol. Mianowiscie super szybkie i efektowne combosy w DMC sa naprawde trudne a to dlatego ze jeden cios dante to MINIMUM jeden "przycisk" na padzie wcisniety. To znaczy, ze jak jest combo gdzie koles laduje w 10 sekund 40 atakow to ten koles w te 10 sekund musi minimum 40 "guzikow" wcisnac, co dla wielu jest bariera nie do przeskoczenia (tutaj buttony X,O.trojkat i kwadrat sa znacznie lepsze od xboxowego X,Y,A,B i niewyobrazam sobie tak napierac na te klawisze w xowym padzie). Zas NG ma tutaj system na wyczucie bo najszybsze i najefektowniejsze combosy robimy przytrzymujac Y/ trojkat wchlaniajac esencje i tyla. Cala filozofia. Tak jak mowilem NG to wyczucie co kiedy mozna a DMC to szalona jazda i opuchniete palce

"Dzięki killing blow system ("bloodrejsyzn technik") rozgrywka nabrała ogromnych rumieńców , Nero dostał łapkę(motywik z łapką daje radę! ) a Ryu śmiertelne animacje   po za tym nie wiemy czy to wszystko , co było nam pokazane. "


No wlasnie w NG to sa animacje - scenki ktore odblokowujemy wciskajac jakas prosta kombiancje w DMC wszystko jest real time'owa jatka. Chcialbym zauwazyc jeszcze jedna rzecz. Ogromy przeskok w systemie DMC do DMC3 mialo wlasnie wprowadzenie real time weapon change (hehe;). Jakie to dalo efekty widac golym okiem. Smialo wysuwam wniosek, ze lapka nero dolozy takiego samego kopa do systemu jak wlasnie zmiana broni. Juz teraz po tym co widac mozna zalozyc, ze beda kolesie co calusienka walke np z 20 przeciwnikami stocza w powietrzu nie dotykajac ziemy do momentu az wszyscy przeciwnicy nie polegna, a to tylko jedna z WIELU opcji jakiego daje wciaz jeszcze tajemnicza lapka.



Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #206 dnia: Listopada 27, 2007, 21:07:37 pm »
Zauważ że DMC3 wyszedł rok później niż NG , po za tym wiem doskonale że w podstawowym NG najtrudniejsze co było to Very hard , wspominając o master ninja miałem na myśli NGB przez ten cały czas chodziło mi o Ninja Gaiden Black (nie podstawowego NG) . Co masz na myśli pisząc że NGB to inna gra niż NG?! , btw również wole pada od X0 ;]

Szybkość wyprowadzania ciosów , a szybkość i tempo akcji to dwie zupełnie inne rzeczy , jak już pisałem dla mnie akcja w NG2 jest dużo szybsza i bardziej efektowna , w takim UT z "pazurków" Ryu zadaje 30 ciosów w jednym combosie który trwa 5 sekund więc  :eek: Na nic z tą Twoją matematyką i porównaniem , obejrzałem 4 ostatni filmiki z DMC4 z xboxyde.com i tempo akcji jest daleko za NG2 , zobacz sobie nowy filmik na IGN (wioska w nocy)

Super , co nie zmienia faktu że tempo wciskania jednego przycisku jak najszybciej nie ma żadnego wpływu na rozgrywkę , nie czyni to gry bardziej rozbudowanej pod względem systemu walki itp Nigdzie tak nie napisałeś ja tak piszę na zapas ;) pewno że nie każdy będzie w stanie to zrobić , no ale nie oszukujmy się każdy hardcorowiec poradzi sobie z tym , i nie w mówisz mi że wszystko w DMC zależy od jak najszybszego wciskania przycisków , też trzeba wiedzieć co kiedy nam wolno.

Widzisz patent z esencją i z od paleniem UT , to kolejna rzecz na skilla w NG ,dzięki temu że animacja jest z góry zaplanowana przez grę i nie mamy na nią żadnego wpływu czyni z tej gry bardzo widowiskową siekę . Po za tym każde UT można poprzedzić jakimś real timowym combosem i to jest  właśnie skill opanować sobie pozostawione esencje po przeciwnikach tak żeby wszystko połączyć w jeden płynny combos. No widzisz DMC potrzebowało aż dwie części że by rozwinąć się tak nagle (DMC2 ssało na maxa i każdy to wie)
Przy czym my mamy teraz do czynienia dopiero z NG2  ,wystarczy tylko popatrzeć jak ta gra poszła do przodu względem swojej pierwszej części ,skok jest ogromny i tak jak w DMC4 tak i w NG2 jeszcze nie wszystkie karty zostały odkryte !

Co do tej walki prowadzonej non stop w powietrzu chciał bym to zaobaczyć na własne oczy bo póki co trudno mi w to uwierzyć, zobaczę = uwierzę :-D :cool:A BTW bardzo podoba mi się ten podjazd który wykonuje nero  :cool: 


@Supersonic

wiosna -wczesne lato (maj-czerwiec-lipiec najpóźniej )

I tak jak Supersonic wybieram obie gry ;)
« Ostatnia zmiana: Listopada 27, 2007, 21:17:10 pm wysłana przez Soul »

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #207 dnia: Listopada 27, 2007, 21:40:51 pm »
"w takim UT z "pazurków" Ryu zadaje 30 ciosów w jednym combosie który trwa 5 sekund więc   Na nic z tą Twoją matematyką i porównaniem "

No lol to wyjdzie HS2 i wcisniesz X a nariko bedzie robic w 10sekund 100 hit combo i co? nic bo to lameriada. O to chodzi, ze szybkie tak ale nie ANIMACJE  a ataki. Bo animacja to animacja i  nijaka sie ma do szybkosci gry. Ma to ogromne znaczenie czy 30 hit combo w zrobiles sam wsiskajac w 10 sekund kombinajce 45 klawiszy czy cale to 30 hit combo sprowadzalo sie do przytrzymania Y/ Trojkat. Dla mnie roznica jest kolosalna

"obejrzałem 4 ostatni filmiki z DMC4 z xboxyde.com i tempo akcji jest daleko za NG2 , zobacz sobie nowy filmik na IGN (wioska w nocy) "

Ja tego nie traktuje jako zaden argument. DMC ma znacznie trudniejszy system i trzeba sie napocic aby bylo tempo akcji w NG wystarczy robic uniki i wciskac na zmiane kwadrat trojkat. Narazie piszac DMC mam na mysli DMC3 o czworce sie zacznie dyskusja jak wyjdzie i sie zabiora za nia ludzie z naprawde duzym skillem.

"Super , co nie zmienia faktu że tempo wciskania jednego przycisku jak najszybciej nie ma żadnego wpływu na rozgrywkę , nie czyni to gry bardziej rozbudowanej pod względem systemu walki itp Nigdzie tak nie napisałeś ja tak piszę na zapas "

Super czyli jezeli w HS2 (hehe bede dawal ten przyklad bo to gra nie skillowa;) po wcisniecu X nariko zrobi sama 100hit comobo a po wcisnieciu kwadratu zrobi 40 hit juggla to uznasz to za najlepszy system ever? Dla mnie to lameriada i bede sie tego trzyma. Ma to ogromy znaczenie jakim nakladem co przychodzi bo to wlasnie swiadczy o rozbudowaniu i trudnosci w danym stylu. 
O poza HS2 mam jeszcze lepszy przyklad. Seria Final Fantasy i ostateczne limity glownych bohaterow (np w FF8 Lion Heart -  squall wybija przeciwnika w kosmos i lewitujac naparza takiego combosika ze NG by sie nie powstydzilo). Czyli FF ma system rownie dobry co DMC i NG bo tam tez takie combosiki siadaja tylko po najechaniu kursorem na odpowiedni limit i zatwierdzeniu go X:)

Supersonic

  • Gość
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #208 dnia: Listopada 27, 2007, 22:44:50 pm »
Cytuj
obejrzałem 4 ostatni filmiki z DMC4 z xboxyde.com i tempo akcji jest daleko za NG2 , zobacz sobie nowy filmik na IGN (wioska w nocy)
W to chyba nikt nie miał wątpliwości. Czy ktoś woli DMC czy NG to obiektywnie trzeba przyznać że już NG rządziła tempem walki. Dwójka jest jeszcze szybsza.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #209 dnia: Listopada 27, 2007, 22:47:34 pm »
Soul w jednym błedzie cały czas tkwisz. Mówisz o filmikach z dmc4, że nie sa aż takie szybkie itp. Seria DMC ma to w sobie, że jak gra niedoświadczony gracz to walka nie wyglada za efektownie. DMC jest jak virtua fighter, musisz nieźle poćwiczyć, nieźle opanować system walki żeby dawać czadu. NG jest jak tekken, bierzesz eddego gordo i nawet laik może wyczesać niesamowite, efektowne kombosy. Dodatkowo zawsze w dmc na początku gry ma się mało ataków, brak jest innych broni, specjali, nie można zamieniać się w demona itp. Wszystkie filmiki z DMC4 są raczej z początku gry i gdzie graczem jest zwykła osoba, która zaczyna poznawać zawiłość systemu walki. NG jest przystępniejszy, łatwiej wykonać kombosy.

DMC to Virtua Fighter (Akira), NG to Tekken (Hwoarang).

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #210 dnia: Listopada 28, 2007, 16:45:22 pm »
Cytuj
No lol to wyjdzie HS2 i wcisniesz X a nariko bedzie robic w 10sekund 100 hit combo i co? nic bo to lameriada. O to chodzi, ze szybkie tak ale nie ANIMACJE  a ataki. Bo animacja to animacja i  nijaka sie ma do szybkosci gry. Ma to ogromne znaczenie czy 30 hit combo w zrobiles sam wsiskajac w 10 sekund kombinajce 45 klawiszy czy cale to 30 hit combo sprowadzalo sie do przytrzymania Y/ Trojkat. Dla mnie roznica jest kolosalna

Zgadza się różnica jest ,i wie o tym każdy kto gra w bijatyki ,po prostu  chodzi mi o to że Ryu w takim samym czasie potrafi wykonać taką samą bądź podobną ilość ciosów , a to czy robie to za nas gra ,czy my sami wciśniemy szybko 30 razy dany przycisk nie jak się ma do rozbudowania systemu walki i do szybkości . DMC pot tym względem na pewno wymaga większego manuala (w palcach)  bardziej trzeba się na pocić no bo w końcu UT to gotowa animacja , wymaga od nas taiming w którym momencie ją najlepiej odpalić . Podsumowując dużo trudniej jest zrobić 30 hit jednym przyciskiem niż zrobi za nas to gra i to się zgadza , ale nie jak się to ma to rozbudowania i do szybkości ,  DMC wymaga większego manuala przy wbijaniu combosów i tyle ,choć nie dokońca.

Cytuj
Ja tego nie traktuje jako zaden argument. DMC ma znacznie trudniejszy system i trzeba sie napocic aby bylo tempo akcji w NG wystarczy robic uniki i wciskac na zmiane kwadrat trojkat. Narazie piszac DMC mam na mysli DMC3 o czworce sie zacznie dyskusja jak wyjdzie i sie zabiora za nia ludzie z naprawde duzym skillem.

Ty chyba nie wiesz co piszesz ,samym unikanie i wciskaniem na zmianę kwadrat trójkąt nie utrzymasz tępa akcji , połączenie wszystkiego w jeden ładny combos wymaga ogromny umiejętności , obie te gry wymagają całkowitego opanowania gdy już nam się to uda wynagradzają nam to piękną sieką na ekranie i dają nam cholerną satysfakcje. Co do tyhc 30hit combo w NG też mogę tyle zrobić nie używając UT , na pewno nie zrobię tego tak szybko jak w DMC , ale też będę musiał się napocić ( oczywiście zależy też jaką bronią)

Cytuj
Super czyli jezeli w HS2 (hehe bede dawal ten przyklad bo to gra nie skillowa;) po wcisniecu X nariko zrobi sama 100hit comobo a po wcisnieciu kwadratu zrobi 40 hit juggla to uznasz to za najlepszy system ever? Dla mnie to lameriada i bede sie tego trzyma. Ma to ogromy znaczenie jakim nakladem co przychodzi bo to wlasnie swiadczy o rozbudowaniu i trudnosci w danym stylu.
O poza HS2 mam jeszcze lepszy przyklad. Seria Final Fantasy i ostateczne limity glownych bohaterow (np w FF8 Lion Heart -  squall wybija przeciwnika w kosmos i lewitujac naparza takiego combosika ze NG by sie nie powstydzilo). Czyli FF ma system rownie dobry co DMC i NG bo tam tez takie combosiki siadaja tylko po najechaniu kursorem na odpowiedni limit i zatwierdzeniu go X:)

E nie , gdzie ja napisałem że dzięki UT NG ma najlepszy system ever? ;]  nikt Ci nie każe używać UT czy choćby KBS Ryu i bez tego da sobie  radę i jest wstanie zrobić 30 hit , i nie oszukujmy się nie jest to łatwe (zwłaszcza z dragon sworda) Obie serie  pokazują pazurki po czasie , tyle że ja nadal uważam po tym co widzę na filmikach póki co ( podkreślam to) że tempo akcji w NG2 jest dużo szybsze(więcej rzeczy dzieje się na ekranie) ,może z czasem się to zmieni , nie zaprzeczam ;]


Cytuj
Soul w jednym błedzie cały czas tkwisz. Mówisz o filmikach z dmc4, że nie sa aż takie szybkie itp. Seria DMC ma to w sobie, że jak gra niedoświadczony gracz to walka nie wyglada za efektownie. DMC jest jak virtua fighter, musisz nieźle poćwiczyć, nieźle opanować system walki żeby dawać czadu. NG jest jak tekken, bierzesz eddego gordo i nawet laik może wyczesać niesamowite, efektowne kombosy. Dodatkowo zawsze w dmc na początku gry ma się mało ataków, brak jest innych broni, specjali, nie można zamieniać się w demona itp. Wszystkie filmiki z DMC4 są raczej z początku gry i gdzie graczem jest zwykła osoba, która zaczyna poznawać zawiłość systemu walki. NG jest przystępniejszy, łatwiej wykonać kombosy.

DMC to Virtua Fighter (Akira), NG to Tekken (Hwoarang).

To samo tyczy się NG ,laik nie ogarnie 30 hit dragon swordem bez pomocy UT ,zacznij mi w ogóle od tego że laik nie jest wstanie przejść pierwszego boss'a  :lol: a mashować można też w DMC,momentami też wychodzą cuda na kiju . Fakt jest taki że laikowi wyjdzie czasami UT (zrobi je całkowicie nie świadomie ) UT ma to do siebie że jest bardzo widowiskowe i tyle.Hę nie wiem czy wiesz a z tego co czytam to nie wiesz , ale w NG na początku też się ma mało combosów i jedną podstawową broń nic po za tym +UT.

Zgadza się , nie neguje tego jak na razie na filmikach DMC4 nic nie pokazało w przeciwieństwie do NG2 , wiem doskonale że obie te gry pokażą swoją prawdziwą moc z czasem , nie wątpię w to na pewno tak będzie  8) Może i comba robi się łatwiej lecz połączyć jest w jedną całość już nie jet takie łatwe.
« Ostatnia zmiana: Listopada 28, 2007, 18:35:45 pm wysłana przez Soul »

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #211 dnia: Listopada 28, 2007, 18:45:16 pm »
Soul:

"Podsumowując dużo trudniej jest zrobić 30 hit jednym przyciskiem niż zrobi za nas to gra i to się zgadza , ale nie jak się to ma to rozbudowania i do szybkości ,  DMC wymaga większego manuala przy wbijaniu combosów i tyle ,choć nie dokońca. "

Nie rozumiem. Jak 30 hit jednym przyciskiem? Przeciez caly sek w tym, ze te 30 hit combosy z dmc to nie robi sie jednym przyciskiem tylko wlasnie trzeba wklepac niemala seryjke i problematyczna jest tutaj szybkosc (np 45 klawiszy w 10 sekund) plus wykonanie bo byle czego nie mozna wciskac bo wyjdzie byle co. Czyli to co widzimy na filmikach z DMC4

"Ty chyba nie wiesz co piszesz ,samym unikanie i wciskaniem na zmianę kwadrat trójkąt nie utrzymasz tępa akcji "

Utrzymasz. Nikt nie mowi, ze bedzie mega efektownie czy super wyczesane combosy ale napewno bedzie to sprawiac znacznie lepsze wrazenie niz robienie tego samego w DMC. Dobrze napisal Piter DMC to Akira z VF a NG to Bob z Tekkena. Obydwie te postacie maja mnostwo super combosow, kazda z nich ma trudne zagrania i skillowi gracze wycisna z nich kosmosy, ale Akira w rekach leszcza bedzie niczym i bedzie sie wydawac wolniejszy, mniej efektowyny, malo rozbudowany zas byle leszcz zacznie w Tekkenie Bobem wciskac X na przemian z O i zawsze cos z tego ladnego wyjdzie.

"Co do tyhc 30hit combo w NG też mogę tyle zrobić nie używając UT , na pewno nie zrobię tego tak szybko jak w DMC "

Oczywiscie, ze nie bo DMC jest szybszy od NG


"tyle że ja nadal uważam po tym co widzę na filmikach póki co ( podkreślam to) że tempo akcji w NG2 jest dużo szybsze(więcej rzeczy dzieje się na ekranie)"

DMC = Akira VF
NG = Boy on Bike z Tekkena

Ok wracam do NGS ;)

Pozdrawiam

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #212 dnia: Listopada 28, 2007, 19:18:11 pm »
Cytuj
Nie rozumiem. Jak 30 hit jednym przyciskiem? Przeciez caly sek w tym, ze te 30 hit combosy z dmc to nie robi sie jednym przyciskiem tylko wlasnie trzeba wklepac niemala seryjke i problematyczna jest tutaj szybkosc (np 45 klawiszy w 10 sekund) plus wykonanie bo byle czego nie mozna wciskac bo wyjdzie byle co. Czyli to co widzimy na filmikach z DMC4

Wszędzie gdzie napisałem jednym przyciskiem zmień na kombinacje przycisków i napisz mi co to zmienia? Trzeba mieć dobrego  manulala(ogarnięte palce które będą wstanie to wykonać) i tyle , nie czyni to gry szybszej czy też bardziej rozbudowanej jeżeli chodzi o system walki. Puszczam UT i  ma 30 hit tyle że z animacji szybko? szybko tak samo jak w DMC , więc szybkość to jedno a manula to drugie  zrozum to wreszcie . A z tego co widzę w NG2  ,30 hit wyprowadzimy na furkocie nie zajmie nam to dużo czasu wystarczy tylko zwrócić uwagę na tempo akcji  :cool: do rzucimy do tego UT i KBS ....... :shock: :shock:

Cytuj
Utrzymasz. Nikt nie mowi, ze bedzie mega efektownie czy super wyczesane combosy ale napewno bedzie to sprawiac znacznie lepsze wrazenie niz robienie tego samego w DMC. Dobrze napisal Piter DMC to Akira z VF a NG to Bob z Tekkena. Obydwie te postacie maja mnostwo super combosow, kazda z nich ma trudne zagrania i skillowi gracze wycisna z nich kosmosy, ale Akira w rekach leszcza bedzie niczym i bedzie sie wydawac wolniejszy, mniej efektowyny, malo rozbudowany zas byle leszcz zacznie w Tekkenie Bobem wciskac X na przemian z O i zawsze cos z tego ladnego wyjdzie.

No właśnie dobrze napisane  :cool: będzie to sprawić lepsze wrażenie niż w DMC , do rzuć do tego to co wypisałeś(ma być efektowne mają być super wyczesane combosy  , ma być UT i KBS , mają być rewersale ma być rzeźnia + kombinowanie  8) :o )

Jedyne co leszczowi wyjdzie  przez przypadek to UT nic więcej, nie wmówisz mi że leszcze pokażę coś więcej i pokażę na co mniej więcej stać Ryu , po za tym w NG przeciwnicy są bardziej wymagający .

Cytuj
Oczywiscie, ze nie bo DMC jest szybszy od NG

Tak sobie to tłumacz .

Cytuj
DMC = Akira VF
NG = Boy on Bike z Tekkena

 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Pozdrawiam ;)


Ninja Gaiden II demo coming soon

 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)
« Ostatnia zmiana: Listopada 28, 2007, 20:49:25 pm wysłana przez Soul »

Supersonic

  • Gość
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #213 dnia: Listopada 29, 2007, 07:35:10 am »
Cytuj
Oczywiscie, ze nie bo DMC jest szybszy od NG
Z której strony  :shock: :shock:

Cytuj
DMC to Virtua Fighter (Akira), NG to Tekken (Hwoarang).
Cytuj
DMC = Akira VF
NG = Boy on Bike z Tekkena

IMO DMC to DMC a NG to NG  :lol:

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #214 dnia: Listopada 29, 2007, 16:17:57 pm »
O dobrze napisane  :D

Tango

  • Gość
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #215 dnia: Grudnia 05, 2007, 20:37:52 pm »

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #216 dnia: Grudnia 05, 2007, 23:31:10 pm »
Nic nowego , po prostu wszystkie gameplay( linki dawałem wyżej) połączone w jedne filmik.

E tam screeny ;]

http://www.gametrailers.com/player/29076.html
« Ostatnia zmiana: Grudnia 24, 2007, 12:13:12 pm wysłana przez Soul »

luk

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 06-05-2007
  • Wiadomości: 171
  • Reputacja: 0
  • PSN: splintersPL
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #217 dnia: Grudnia 25, 2007, 21:58:31 pm »
Ja chce w to już zagrać !!!!!  :???:

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #218 dnia: Grudnia 28, 2007, 11:40:06 am »
The user interface is different than the one shown at the tokyo gameshow. This time, there’s a little more effort put into the tutorial. People didn't really like the whole tutorial guide crap in the beginning of the game. So this time it'll be made to be more user friendly and noob friendly. Game tips will also be posted when you die. Something about you can see movies of the tutorial in the "secret book", which I'm assuming is something that is in your menu. It uses the kurosawa movie style shaders.

You can only recover your life once from save statues this time. This is to prevent the game from being dull if you just stay at one point and try to mass grind money [essence farm]. Now if you reach a save point, you can use the life recovery and move onto the next save point. You will gain a "stock" of full life recovery. Kind of like an e-tank from megaman i guess. This time there's auto and manual save, so that you can save it at different points of the game in different files, kind of like in Final Fantasy so you can re-visit those spots again easily

This game isn't going to be like the last where you're always going back to Tairon. Instead the game is more like an "always moving forward" type of game, although you will return to Tairon at some points, they're a little more rare this time around. Even with that said, the game is not a completely straight forward go from level 1 to level 10 to clear the game type of game. Each area is made to be pretty "fresh," in the sense that it'll be a pretty detailed world that maybe eerie.

This time, the enemies will chase Ryu Hayabusa around by running on walls and using consecutive asuka-gaeshi's (whatever this is). During areas where there are enemies like this, it may become a circumstance where it'd be better off escaping. However, trying to just freely run towards the goal rather than going backwards will be tough. If you happen to escape through where you came from, enemeis may keep chasing you and some considerations to render the murasama shop useless that was once on the same road.

This time around they don't want to make the battle areas so restricted. They don't want to make it like those other games where you can't exit an area until you defeat all of the appearing enemies. In most instances, if you can outsmart your opponents you should be able to run away. Although of course if you're really skilled at fighting, you may do that as well and find it easier to do. Basically they're giving you options.

When you receive damage from enemies, there are parts that can't be healed through auto healing. This is called the necrosis system. You can only hold 6 items this time around. One bad aspect about the last game is that there were too many healing items made available to use.

Certain damaged areas can only be healed through items.You can only hold 6 items this time around. One bad aspect about the last game is that there were too many healing items made available to use. They basically went back to its roots of life management for the game so that you can't overheal against bosses. Also, they're going make you think more about using potions. For example, do you use a healing item that recovers 50% life when you're only down 30? You can't really waste your healing items as much in this game.

This time when you try to use items with the d-pad, the game will pause momentarily so that you can think about which item(s) to use wisely, since you can only carry 6 this time. This time you can't waste your game over-recovery talisman. You can't do what you did in the last game and just use it up and then reset the game. Basically, the talisman will come with strings attached to prevent that.

There will be 4 difficulty levels. Level 2 will be recommended for those who cleared the first game. Level 3 for those pretty skilled and huge fans. Level 4 is made to be really hard. They're thinking about possibly altering how much damage you take and how many items you can carry depending on the difficulty. Those who have played the last game may find the lowest difficulty (shinobi no michi) [Ninja Dog] a little disappointing. In the last game I mean. But this time around it'll be more enjoyable and interesting [funnier] than the last game's "ninja do

luk

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 06-05-2007
  • Wiadomości: 171
  • Reputacja: 0
  • PSN: splintersPL
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #219 dnia: Stycznia 03, 2008, 21:28:33 pm »
Siema Soul. Widzę, że szarpiesz w VF5 zgadza się ??? Jak co to podaj Gamertaga i pokopiemy się po mordach  :cool: Apropo tego filmiku NG2, to wydaje mi sie ze kamere poprawili.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #220 dnia: Stycznia 06, 2008, 08:59:30 am »
shooRy k3zu   :)




 BTW - ruszyła oficjalna strona NG2


http://www.tecmo.co.jp/product/ng2/index.html

Tango

  • Gość
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #221 dnia: Stycznia 15, 2008, 01:58:30 am »
Marketingowcy Microsoftu prowadzący znany serwis Gamerscoreblog mają dla fanów Ninja Gaiden ciekawą ofertę. Wspólnie ze studiem Team Ninja organizują zabawę polegającą na wymyśleniu Osiągnięć do szykowanej od jakiegoś czasu drugiej odsłony przygód walecznego Ryu Hayabusy. Jeśli chodzi Ci coś po głowie i myślisz, że świetnie się taki Achievement nada, to udaj się pod ten adres i wpisz swoją propozycję w komentarzu. Można tam już teraz wyczytać kilka interesujących opisów - ciekawe czemu większość z nich opiera się na odcięciu jakiejś liczby kończyn u przeciwników lub zalaniu krwią ekranu. Deweloperzy mają przejrzeć zgłoszenia i być może coś im spodoba się do tego stopnia, że znajdzie się to w grze.

onlinecenter.pl

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #222 dnia: Stycznia 16, 2008, 01:14:35 am »

yoda

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 17-05-2005
  • Wiadomości: 157
  • Reputacja: 0
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #223 dnia: Stycznia 22, 2008, 02:44:47 am »

Emiel

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 30-01-2007
  • Wiadomości: 252
  • Reputacja: 0
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #224 dnia: Stycznia 22, 2008, 03:07:59 am »
ktoś się walnął przy wpisywaniu, albo nawet lepiej zrobił to specjalnie, żeby EGM zrobiło sobie rozgłos. To już nie pierwsza ich taka akcja, tak samo jak ich plotki co się nigdy nie sprawdzają :).

Tango

  • Gość
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #225 dnia: Stycznia 22, 2008, 05:33:35 am »
ktoś się walnął przy wpisywaniu, albo nawet lepiej zrobił to specjalnie, żeby EGM zrobiło sobie rozgłos. To już nie pierwsza ich taka akcja, tak samo jak ich plotki co się nigdy nie sprawdzają :).

Powiem wam szczerze, ze na codzien mam do czynienia z EGM gdyz czytam to czasopismo i delikatnie mowiac sa bardziej profesjonalne gazety od tej:)


Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #226 dnia: Stycznia 22, 2008, 18:18:50 pm »
Cytuj
It is being developed by Team Ninja and published by Microsoft Game Studios

Ale czemu nie... Ci z MS mogą się wymienić z Sony na exclusivy - ja jestem za.
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

svonston

  • Gość
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #227 dnia: Stycznia 22, 2008, 18:30:32 pm »
Przeciez na PS3 nie ma ciekawych exclusive-ow.

yoda

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 17-05-2005
  • Wiadomości: 157
  • Reputacja: 0
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #228 dnia: Stycznia 22, 2008, 18:46:36 pm »
Cytuj
It is being developed by Team Ninja and published by Microsoft Game Studios

Ale czemu nie... Ci z MS mogą się wymienić z Sony na exclusivy - ja jestem za.

Wydawce Jade Empire na Xbox jest Microsoft, a na PC jest  Take 2 Interactive, wydawce Blue Dragon
na X360 jest MGS a na DS jest AQ Interactive, wiec wydawca nie daje pewność na exclusive gre.

ps: na oficjalnej  stronie gry jest logo Tecmo.
ps2:kiedy było pierwsze informacje o NG2 na Gamespot, było napisań ze gra wyjdzie najpierw na X360 a pożnie może być wersja PS3 coś w jak NGS.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 22, 2008, 18:51:57 pm wysłana przez yoda »

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #229 dnia: Stycznia 22, 2008, 19:32:42 pm »
Prawda jest taka że grę wydaje microsoft i póki co to właśnie ich konsola ma tą grę na wyłączność i do wyjścia tej gry sytuacja raczej  się nie zmieni ,może później kto wie ?

Po pierwsze konwersją NG na konsolę sony był całkowicie inny team (Itagaki i nie którzy ludzie nie pracowali przy tym projekcie)
Jak wiadomo teraz nad grę pracuje ten sam team od NG1 + paru nowych, no i M$ za szybko tej gry od siebie nie wypuści, a może nawet nigdy do tego nie dojdzie - tak jak Bio .Moim zdaniem był to zwyczajny błąd w druku ( jak wiemy z innymi grami były podobne cyrki)Co do gamespotu nigdy to nie były oficjalne informacje (nikt ich nie potwierdził ,gamespot rzucił plote ) - Jak wiadomo gra OFICJALNIE  :lol: jest zapowiedziana TYLKO na Xbox'a 360 .

Po prostu Nie  :P
Opublikowane: Styczeń 22, 2008, 19:23:17



pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #230 dnia: Stycznia 22, 2008, 23:01:48 pm »
Muszę sobie załatwić NGB, kiedyś u kumpla grałem i było fajne.A NG2 zapowiada się znakomicie.

P.S @Soul walni skany stron DMC4 z zapowiedzi w NEO+ do tematu o DMC4 :P :P

Tango

  • Gość
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #231 dnia: Stycznia 23, 2008, 05:54:36 am »
Muszę sobie załatwić NGB, kiedyś u kumpla grałem i było fajne.A NG2 zapowiada się znakomicie.

P.S @Soul walni skany stron DMC4 z zapowiedzi w NEO+ do tematu o DMC4 :P :P

tez prosze jak najwiecej skanow z polskich gazet gdyz nie mam prenumeraty a dostepu brak:/

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #232 dnia: Stycznia 28, 2008, 19:34:34 pm »
« Ostatnia zmiana: Stycznia 28, 2008, 19:58:25 pm wysłana przez Soul »

Supersonic

  • Gość
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #233 dnia: Stycznia 28, 2008, 20:33:11 pm »
Soul jak to dobrze że ciągle wyszukujesz nowe info o NG2 ja tylko na gotowe przychodzę.  :cool:

Martwi mnie tyko że na screenach NG2 wypada słabiej o Sigmy  :shock: :? na szczęście w ruchu bardzo podobnie albo tak samo.

luk

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 06-05-2007
  • Wiadomości: 171
  • Reputacja: 0
  • PSN: splintersPL
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #234 dnia: Stycznia 28, 2008, 20:52:10 pm »
Fajnie fajnie soul  :cool: Jak znajdziesz cos nowego to zawsze wklejaj linka 8)

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #235 dnia: Stycznia 30, 2008, 16:03:32 pm »
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/167285.html
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/167343.html

IGN: http://xbox360.ign.com/articles/847/847924p1.html

Team Xbox: http://previews.teamxbox.com/xbox-360/1850/Ninja-Gaiden-2/p1/

1UP: http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3165629

Gametap: http://www.gametap.com/home/read/article/3369#

Shacknews: http://www.shacknews.com/featuredarticle.x?id=757

Notes found from those interviews:
Rival Ninja's name is Genshin.
Obliteration Technique gives you more essence (Like UTs do, in fact apperantly OTs will give the same bonuses as UTs)
Tutorials will be more newb friendly (with vids)
Dragon's Claw & Tiger's Fang have been made more useful.
Ryu goes up and down lots of times in the Tokyo level (climbing a building?)
Enemies litterally chase Ryu as if their lives depend on it.
Camera's improved. (YAY)
We're gonna collect flaming skulls O_o
You can Charge your arrows.
4 difficulty modes:
- Way of the Acolyte
- Way of the Warrior
- Way of the Mentor
- Way of the Master Ninja
Way of the Acolyte will be easier then NGB's Ninja Dog mode.
Way of the Master Ninja will be harder then NGB's Master Ninja Mode.
Itagaki thought about Co-op, and it didn't work.
Itagaki's thinking about a Replay feature (YES!)
Itagaki lets his wife test Way of the Acolyte :lol:
There will be downloadable content.
Itagaki doesn't like the fact that PS3 SCIV gets Darth Vader and X360 SCIV gets Yoda.

"I feel it's fine, if I'm doing a multi-platform game, to say, "Buy one version." But this is like saying, "You gotta get both if you want to get everything." " - Itagaki

Itagaki's planning on playing DMC4.
Itagaki thinks Combo vids are cool! :D

Edit: Added a few things from Gametap and Shacknews

Ta gra na screenach wygląda słaba w ruchu momentami wygląda kapitalnie :D
Opublikowane: Styczeń 28, 2008, 21:45:23
http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox-360-hires/6216/Redmond-Campus-Visit-Video-HD/

POLECAM :D
Opublikowane: Styczeń 28, 2008, 23:43:07
http://media.xbox360.gamespy.com/media/686/686645/vids_1.html
Opublikowane: Styczeń 29, 2008, 01:08:16

luk

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 06-05-2007
  • Wiadomości: 171
  • Reputacja: 0
  • PSN: splintersPL
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #236 dnia: Stycznia 30, 2008, 17:17:45 pm »
Ale akcje będzie można wycinać  :shock: Gameplay to bezie mistrzostwo swiata !!! Z podniety chyba sobie szarpne jeszcze raz w pierwszą część  :cool:

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #237 dnia: Stycznia 31, 2008, 00:58:52 am »
o_O



http://www.oxmpodcast.com/video/?p=31

mms://wm-od-ak.cdn.turner.com.edgestreams.net/gametap/big/watch/GPC069_NinjaGaiden2_83c60.wmv
Opublikowane: Styczeń 30, 2008, 19:30:22
http://media.xbox360.ign.com/media/686/686645/vids_1.html

Lunar w akcji !
Opublikowane: Styczeń 31, 2008, 00:42:22
http://media.xbox360.ign.com/media/686/686645/imgs_1.html

i screeny niestety NG2 zwalnia zupełnie tak samo jak NG 1 :blah:

luk

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 06-05-2007
  • Wiadomości: 171
  • Reputacja: 0
  • PSN: splintersPL
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #238 dnia: Lutego 01, 2008, 11:50:10 am »
Soul o co ci chodzi w tych screenach ? Przecież  to wszystko elegancko wygląda :shock: Już teraz jak gra świetnie wygląda w ruchu, a co dopiero będzie się działo jak dorwiesz pełną wersję w swoje łapki :cool: Dla mnie jest to najbardziej wyczekiwana gra tego roku i jestem pewien, że się nie zawiodą. Team Ninja zawsze dają rade, a tym bardziej, że Gaidena II skleja ta sama ekipa co majstrowała pierwszą część. Ja jestem spokojny i już widzę te maksymalnie wyśrubowane achievementy.  1000G będzie moje  :cool:

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden 2
« Odpowiedź #239 dnia: Lutego 01, 2008, 22:02:58 pm »