W DMC oczywiscie tez jest bieganie po scianach.
1000 lat za tym z NG.
Tzn?
W DMC wyglada tak samo, biegniesz/odbijasz sie od sciany i jak wciskasz trojkat dante zjezdza z helm breakerem - idetycznie to wyglada w NG
Co to?
Techniki wykańczania przeciwnika - animacja zależy od tego czy przeciwnik jest tyłem, bokiem, przodem - czy niema ręki - nogi .
Te animacje w NG to mnie smiesza. Gra ma byc hardcore'owa a czerpie z takich hitow jak heavenly sword. Zamiast brac przyklad z DMC to sie wzoruje na takiej lameriadzie. Wyglada to glupio walczysz, walczysz, wszystko przebiega szybko, dynamicznie nagle ryu wola "chlopaki teraz ja temu tutaj zrobie animacje ktora potrwa 2 sekundy wiec teraz prosze przez 2 sekundy mnie nie dotykac bo chce tutaj zrobic kilka efektownych machniec ktore sie wykonuje jednym przyciskiem- czas stop!". Sorry idzie to w zlym kierunku. Fakt jest to efektowne ale coraz bardziej ulatwia rozrywke i stara sie dopasowac do troche slabszych graczy - czy to dobrz, czy zle sami oceniajcie.
- air trick czyli co odbijanie się od przeciwników?
Air Trick
Input: R1+F+O [in the air]
Description: Dante will disappear and reappear slightly above the enemy in
mid-air. A basic form of Teleportation that is very useful for offensive
combat. The Teleport animation makesDante invincible and untouchable, until
he reappears again.
Ludziu:)
Parry, realise, dash oraz wariacje tego w powietrzu
Tą są dla Ciebie JF? jak tak to kontry w Ng też są JF'ami
Lol.
Just Parry/Silver Parry/Gold Parry
Input: :O:
Description: NOW we begin to get into why RG is the best style in the game.
Using precise input, you can completely Parry an enemy attack with absurd
frame advantage. A Just Parry(JP) is always signified with a blue flash,
style raise raise and DT guage increase. This very quick little manuever
gives a player all the advantage he/she needs to turn the tide. JP comes in
two levels, Silver(S) and Gold(G). Silver Parry(SP) is signified by a
faintish blueflash, and decent style/DT increase. A Gold Parry(GP) is
signified by a much larger blue flash and with a great style/DT increase. A
GP's just input requirements are much more strict than a SP, for obvious
reasons. A successful JP always increases your Rage meter (top left-hand
corner, 3 orb guages), which is used to output damage using the Releases. GP
increases Rage more than SP.
Properties: Just input, Invincibility, Deflector.
Widzisz. Chodzi o to, ze poza zwyklym parry masz jeszcze 3 inne typy parry. JF ofkoz. Tak samo sprawa przedstawia sie z dashami i realise'ami. Zwykle dashe czy parry to lameriada dla leszczy
Aha. Oki zatem sie z Toba zgadzam. Tutaj kazdy indywidualnie pod siebie ocenia, jeden bedzie wolal God of War, drugi DMC a trzeci NG - ot gusta. Natomiast rzecza ktora nie podlega gustom jest zlozonosc systemu i tutaj bezdyskujsynie kroluje DMC, ktory jest najbardziej rozbudowany i daje najwieksza wolnosc/mozliwosci graczowi.
Twoim zdaniem oczywiście, bo ja mam zupełnie inne.
Na czym opierasz swoje zdanie? Bo wolisz NG? Spoko, kazdy ma swoje gusta, ale ja Ci tutaj daje fakty, pokazuje Ci jak cholernie zlozony i dopracowany jest sytem w DMC. Jak wiele jest tutaj mozliwosci, na jak wiele sposobow mozna zrobic to samo. Mnogosc opcji jest napewno wieksza niz w NG.
Pozdrawiam ofkoz