Autor Wątek: MotorStorm: Pacific Rift  (Przeczytany 145042 razy)

0 użytkowników i 19 Gości przegląda ten wątek.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: MotorStorm 2
« Odpowiedź #240 dnia: Kwietnia 03, 2008, 21:28:50 pm »
Zabiję!!!! :-x
...
...
...
To jest nie do końca w porządku. Każdy, kto widział fotki N+ zobowiązał się do kupna magazynu :P Czekam na opinię w odpowiednim dziale. Przychylne, tak dla formalności dodam  8-)
Za późno na działanie w celu zapobiegnięcia rozpowszechnieniu się screenów:
http://www.psu.com/New-details-provided-about-MotorStorm-2-News--a0003276-p0.php
Potęga internetu :lol:

wini

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 951
  • Reputacja: 2
  • GTA V
Odp: MotorStorm 2
« Odpowiedź #241 dnia: Kwietnia 03, 2008, 21:33:28 pm »
Looool moje fotki! Będe sławny? :lol:
Opublikowane: Kwiecień 03, 2008, 21:32:18
Acha qsh - teraz bulicie mi za reklame :lol:

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: MotorStorm 2
« Odpowiedź #242 dnia: Kwietnia 03, 2008, 21:56:43 pm »
Kolejna nowość to możliwość stworzenie swojej własnej postaci jak i tuningowanie pojazdów!
http://www.ps3site.pl/motorstorm-pacifica-nowe-informacje

qsh

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 22-02-2005
  • Wiadomości: 282
  • Reputacja: 0
  • PSN ID i Gamertag: qsh
Odp: MotorStorm 2
« Odpowiedź #243 dnia: Kwietnia 03, 2008, 22:17:09 pm »
Szał...  :shock: :grin:

Dobrze jest 8)

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 787
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: MotorStorm 2
« Odpowiedź #244 dnia: Kwietnia 03, 2008, 22:22:30 pm »
A pomyśl co by było gdybyś podrzucił screeny i info mi albo Faxowi ;).

Kundun

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 20-04-2007
  • Wiadomości: 410
  • Reputacja: 0
  • ID: TalkO
Odp: MotorStorm 2
« Odpowiedź #245 dnia: Kwietnia 03, 2008, 22:23:35 pm »
Looool moje fotki! Będe sławny? :lol:


Prawa autorskie! Zostajesz ukarany i pójdziesz do sądu. ;P

qsh

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 22-02-2005
  • Wiadomości: 282
  • Reputacja: 0
  • PSN ID i Gamertag: qsh
Odp: MotorStorm 2
« Odpowiedź #246 dnia: Kwietnia 03, 2008, 22:25:15 pm »
Zielarz, korciło mnie od jakiegoś czasu... No nie ma bata. Nie wolno. :(

svonston

  • Gość
Odp: MotorStorm 2
« Odpowiedź #247 dnia: Kwietnia 03, 2008, 22:25:55 pm »
Acha qsh - teraz bulicie mi za reklame :lol:
Rownie dobrze moga cie podac do sadu. ;)

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: MotorStorm 2
« Odpowiedź #248 dnia: Kwietnia 03, 2008, 22:50:07 pm »
Qsh wy się cieszcie że was ludzie nie zjechali w komentach jak było z HS i PE.
Chyba jutro wpadnę do empiku i poczytam :)

wini

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 951
  • Reputacja: 2
  • GTA V
Odp: MotorStorm 2
« Odpowiedź #249 dnia: Kwietnia 03, 2008, 23:47:31 pm »
Acha qsh - teraz bulicie mi za reklame :lol:
Rownie dobrze moga cie podac do sadu. ;)
Mam lepszych prawników :cool:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: MotorStorm 2
« Odpowiedź #250 dnia: Kwietnia 04, 2008, 09:37:02 am »
Zabiję!!!! :-x
...
...
...
To jest nie do końca w porządku. Każdy, kto widział fotki N+ zobowiązał się do kupna magazynu :P Czekam na opinię w odpowiednim dziale. Przychylne, tak dla formalności dodam  8-)
Za późno na działanie w celu zapobiegnięcia rozpowszechnieniu się screenów:
http://www.psu.com/New-details-provided-about-MotorStorm-2-News--a0003276-p0.php
Potęga internetu :lol:

Jaja nie z tej ziemi. Winnie będziesz sławny. :P Ciekawe jakim cudem te foty tam trafiły. Jest tu jakiś szpieg.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 04, 2008, 09:53:54 am wysłana przez MarcePan »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 787
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: MotorStorm 2
« Odpowiedź #251 dnia: Kwietnia 04, 2008, 09:46:46 am »
Ja nawet wiem kto ;).

qsh

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 22-02-2005
  • Wiadomości: 282
  • Reputacja: 0
  • PSN ID i Gamertag: qsh
Odp: MotorStorm 2
« Odpowiedź #252 dnia: Kwietnia 04, 2008, 10:39:06 am »
Chyba jednak nie wyszło źle z tym materiałem :cool:

MS2 zapowiada się doskonale, oby premiera była szybko, a gra dopracowana. No:)

nakimushi

  • Gość
Odp: MotorStorm 2
« Odpowiedź #253 dnia: Kwietnia 12, 2008, 13:22:52 pm »
nowy skrin


svonston

  • Gość
Odp: MotorStorm 2
« Odpowiedź #254 dnia: Kwietnia 12, 2008, 15:04:50 pm »
nowy skrin
Oba ujecia (i gorne, i dolne) byly w N+.

Marins

  • Gość
Odp: MotorStorm 2
« Odpowiedź #255 dnia: Kwietnia 12, 2008, 15:08:54 pm »
nowy skrin
Oba ujecia (i gorne, i dolne) byly w N+.

Nie kupuję N+ więc dla mnie nowe  :cool:

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: MotorStorm 2
« Odpowiedź #256 dnia: Kwietnia 16, 2008, 07:32:51 am »
Cytuj
We were responsible for all of the race footage. (Non of the Island shots)
Production took place over 7 weeks with 6-8 artists.
All of our shots were rendered in Vray using the sun/sky system and physical cameras for motion blur. The smoke was done using afterburn.
The first racing shot going down the long corridoor of jungle was about 73million polys.
The line of trees and vegitation directly next to the track and the next couple of rows in, are all geometry trees, converted to vray proxy objects. The trees any further back than that are just billboard trees.
The library of trees consists of our own modelled geometry trees and some xfrog trees.
All of the vehicles were hand rigged and animated using techniques developed from doing motorstorm1.
http://forums.3dtotal.com/showthread.php?t=57874


Kundun

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 20-04-2007
  • Wiadomości: 410
  • Reputacja: 0
  • ID: TalkO
Odp: MotorStorm 2
« Odpowiedź #257 dnia: Kwietnia 27, 2008, 22:27:27 pm »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: MotorStorm 2
« Odpowiedź #258 dnia: Maja 04, 2008, 18:50:11 pm »
Motorstorm 2 officially named - Motorstorm: Pacific Rift
http://www.psu.com/Motorstorm-2-officially-named-News--a0003550-p0.php

Cytuj
The sequel to the hit offroad racer is now officially titled as Motorstorm: Pacific Rift. Although this had been speculated for quite some time over the last couple of months, there was never an official announcement from the guys over at Evolution Studios (it was rumored to be MotorStorm: Pacifica).
Motorstorm: Pacific Rift is scheduled for release later this year and has finally implemented the splitscreen capabilities for up to 4-players at a time.

nakimushi

  • Gość
Odp: MotorStorm 2
« Odpowiedź #259 dnia: Maja 05, 2008, 19:06:00 pm »









BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: MotorStorm 2
« Odpowiedź #260 dnia: Maja 05, 2008, 19:19:31 pm »
Widzę że Master Chief też się załapał do drugiej edycji szalonych wyścigów Motor Storm (patrz przedostatni screen). :P

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: MotorStorm 2
« Odpowiedź #261 dnia: Maja 05, 2008, 19:40:52 pm »
Widzę że Master Chief też się załapał do drugiej edycji szalonych wyścigów Motor Storm (patrz przedostatni screen). :P
Tylko, że MC nie widać twarzy ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: MotorStorm 2
« Odpowiedź #262 dnia: Maja 05, 2008, 19:52:19 pm »
Widzę że Master Chief też się załapał do drugiej edycji szalonych wyścigów Motor Storm (patrz przedostatni screen). :P
Tylko, że MC nie widać twarzy ;)

To był żart Snake. :? Eaaassyyy maaaann.

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: MotorStorm 2
« Odpowiedź #263 dnia: Maja 05, 2008, 21:01:39 pm »
Eaaassyyy maaaann.
widac jak GTAIV wpływa na życie
;) heh

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: MotorStorm 2
« Odpowiedź #264 dnia: Maja 05, 2008, 21:09:21 pm »
Eaaassyyy maaaann.
widac jak GTAIV wpływa na życie
;) heh

HeHe skąd wiesz że jak to pisałem to myślałem o Little Jacob'ie? :P

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: MotorStorm 2
« Odpowiedź #265 dnia: Maja 05, 2008, 21:17:38 pm »
Eaaassyyy maaaann.
widac jak GTAIV wpływa na życie
;) heh

HeHe skąd wiesz że jak to pisałem to myślałem o Little Jacob'ie? :P
bo sam mam ponad 20h z GTA IV ;)

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: MotorStorm 2
« Odpowiedź #266 dnia: Maja 06, 2008, 14:52:59 pm »
MotorStorm 2: 16 tracks, Home confirmed

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=188300


Cytuj
Nigel Kershaw, game director for MotorStorm 2, has confirmed that the new racer will have a "strong presence" on Home when the service eventually launches this year.

Breaking the silence on the lush-looking racer, Kershaw said, "Home is a really exciting area for all PlayStation 3 developers. It's going to have a huge impact on the gaming public when it comes out."

Without giving too much away, he added: "I think it's going to really start binding the PS3 online community together. I'm really looking forward to watching it progress, and MotorStorm will be a strong presence from the off."

Advertisement:
Kershaw also confirmed that the final game will have 16 tracks - twice as many as the original at launch - with far more interaction in each one.

"The environments are much more interactive in the new game. This is especially true of the new track elements - the water, vegetation, lava and so on. And again, their effects differ from one vehicle class to the next," he said.

Improved physics and a greater emphasis on course destruction can be expected, thanks to a totally new engine powering the game:

"The engine is completely new. For MotorStorm we were working on a brand new console with brand new tools and libraries. They have all now matured a bit, and of course we now have more experience and knowledge of how to get the console to work to its enormous potential," Kershaw said.

"So rather than try to improve upon the previous tech base, we built a new one using what we'd learnt during the previous game's development."

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: MotorStorm 2
« Odpowiedź #267 dnia: Maja 06, 2008, 15:34:21 pm »
Po co zmienili silnik gry? :? Ostatnio odpaliłem Motor Storm i sobie szepnąłem pod nosem "k..a jak to zajfajnie wygląda".

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: MotorStorm 2
« Odpowiedź #268 dnia: Maja 06, 2008, 15:38:33 pm »
Ale tu chodzi chyba o fizykę i zniszczenia a nie o grafikę.

Maximmus80

  • Gość
Odp: MotorStorm 2
« Odpowiedź #269 dnia: Maja 06, 2008, 15:46:57 pm »
z tego co czytam to Sony dostarczyło nowe... dobre narzedzia dla developerów.. dla tego silniki tworzone sa od nowa...(te z lanch title)

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 858
  • Reputacja: 82
Odp: MotorStorm 2
« Odpowiedź #270 dnia: Maja 06, 2008, 16:55:39 pm »
Na konferencji SCEP zapowiedziało, że MS2 będzie po polsku.

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

wini

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 951
  • Reputacja: 2
  • GTA V
Odp: MotorStorm 2
« Odpowiedź #271 dnia: Maja 06, 2008, 23:06:16 pm »

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: MotorStorm 2
« Odpowiedź #272 dnia: Maja 06, 2008, 23:17:35 pm »
gameplay
http://gamersyde.com/news_6430_en.html
Gra światła i cieni bardzo dobra  :-D, poza tym nie powaliło mnie, na pewno lepiej od pierwszej częsci. Czekam na lepsze wideo, poza tym do premiery jeszcze spoooro czasu.

PS. Dawać kamerę z nad maski! :)
Opublikowane: Maj 06, 2008, 23:11:12
PS2. Jeszcze jedno... Pre-Alpha Demo.

elfor

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 19-11-2007
  • Wiadomości: 1 404
  • Reputacja: 4
  • Wór 1000 Team
Odp: MotorStorm 2
« Odpowiedź #273 dnia: Maja 06, 2008, 23:18:51 pm »
Księżycowa grawitacja  :eek:

lupinator

  • Gość
Odp: MotorStorm 2
« Odpowiedź #274 dnia: Maja 06, 2008, 23:19:54 pm »
No ten level nie powala. Przestrzenie szerokie i puste, interakcji z roślinnością brak tak samo jak i dynamiki.
Ale przecież będzie dobrze. Musi być  8)

063SjazS

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 11-12-2007
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 0
Odp: MotorStorm 2
« Odpowiedź #275 dnia: Maja 06, 2008, 23:47:58 pm »
można skomentować w 4 słowach:PURE to nie jest..

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: MotorStorm 2
« Odpowiedź #276 dnia: Maja 06, 2008, 23:58:52 pm »
Widziałem wprawdzie tylko filmik z SD, ale... nie powala. Dżungla niby ładna, ale jakaś taka straszliwie sztuczna się wydawała - jakby nie jechali po dżungli, tylko po jakimś planie filmowym (nawet woda nie robi wrażenia). W ogóle, w porównaniu do poprzedniego MS, tutaj to wszystko jakieś takie ślamazarne było.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 787
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: MotorStorm 2
« Odpowiedź #277 dnia: Maja 07, 2008, 00:04:13 am »
Będzie lepiej. W wersji pre-alpha chyba nawet pojazdy się nie brudzą. Pamiętacie jaki postęp zrobiła pierwsza część? MS2 raczej aż tak nie ewoluuje, jednak na pewno będzie wyglądało lepiej ;).

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #278 dnia: Maja 07, 2008, 00:22:58 am »
pre-alpha, podobno 40% ukończonej gry i tak jak piszę Zielarz, nawet samochody się nie brudzą.

MS2 pozamiata, ktoś w to wątpi? Jest jeszcze sporo czasu do premiery, więc jest spokojny.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #279 dnia: Maja 07, 2008, 00:42:49 am »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879