Autor Wątek: MotorStorm: Pacific Rift  (Przeczytany 145790 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #320 dnia: Lipca 16, 2008, 01:50:57 am »
Kurde coraz bardziej się przez to nakręcam na 1 :)
Cudo!

Tango

  • Gość
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #321 dnia: Lipca 16, 2008, 02:45:10 am »
Bomba, jedynka lezy i sie kurzy, ale moze sie skusze na druga czesc  8)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #322 dnia: Lipca 16, 2008, 09:35:08 am »
Jaaa pitole ale wypas! Z miejsca MS2 stał się teraz dla mnie najbardziej oczekiwaną grą! Widzieliście wodę w 37 sekundzie? Nie wierzę że to tak będzie wyglądać! Tekstury podłoża jedynie nie wykazują skoku względem jedynki ale nie ma się co dziwić przy tak ogromnych trasach.

Nie no, zakochałem się. Dawać mi ten tytuł. Będzie jatka online konkretna.

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #323 dnia: Lipca 16, 2008, 10:26:05 am »
hahah ja wiedziałem, że tak będzie, ja wiedziałem... ;)

Piękne i tak jak w przypadku pierwszej części, z targów na targi gra wygląda coraz lepiej. Już nie mogę się doczekać premiery :-D

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #324 dnia: Lipca 16, 2008, 10:59:40 am »
W wywiadzie Live Wire dla IGN było powiedziane że będzie photo mode, własny soundtrack no i oczywiście trofea.

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #325 dnia: Lipca 16, 2008, 11:08:37 am »
Gra wygląda trzy razy lepiej jak jedynka jestem w szoku... a woda OMG !!! Widoki niesamowite ;)

Oby tylko zrobili coś z długimi loadingami które momentami męczą...

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #326 dnia: Lipca 16, 2008, 11:22:37 am »
Polecam zassać trailer z PS Store.
OMG! Evolution Studio jest wielkie! Ciekawe jak gra będzie się prezentowła gdy zakończą prace.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #327 dnia: Lipca 16, 2008, 11:25:51 am »
Prezentuje się lepiej niż render jedynki, a miał to być poziom nieosiągalny w tej generacji  :lol:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #328 dnia: Lipca 16, 2008, 12:03:53 pm »
Ludzie ściągnijcie trailer w HD i spauzujcie w 37/38 sekundzie. No k...a fotorealizm! Nie wiem nawet jak to opisać ale graficznie ten tytuł ośmiesza tych, którzy twierdzili że poziom rendera to bajki.

Jedyne co mi się nie podoba to niektóre tektury podłoża i szare trasy. Natomiast oświetlenie w dżungli, dynamika i ogólnie graficznie to coś czego naprawdę trudno było mi się spodziewać po dopiero drugiej części tej gry.
Opublikowane: Lipiec 16, 2008, 11:58:59
Niech tylko będzie płynnie i niech dodadzą kamerę FPP na motorach i quadach. Taki poziom grafiki już mi w zupełności wystarczy. Zapewne jeszcze coś poprawią i aż strach pomyśleć jak to będzie miażdżyło w pełnej wersji.

PS. Nie wiem czy zauważyliście ale model zniszczeń jest znacznie poprawiony. Widać to na samym końcu trailera kiedy buggy uderza w żółtą furę. Auta nie tylko rozpadają ale elementy ulegają zgnieceniu, zgięciu i bardziej złożonej deformacji.

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #329 dnia: Lipca 16, 2008, 12:10:01 pm »
ej zrób ktoś screen ekranu tego momentu, wszelakie trailery HD na moim kompie nie chodzą ;/

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #330 dnia: Lipca 16, 2008, 12:42:27 pm »


Czekoladowy

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 18-03-2008
  • Wiadomości: 40
  • Reputacja: 0
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #331 dnia: Lipca 16, 2008, 12:50:12 pm »
Gdzie ten fotorealizm?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #332 dnia: Lipca 16, 2008, 12:54:07 pm »
Na screen'ach wyżej.

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #333 dnia: Lipca 16, 2008, 12:56:06 pm »
Przecież to jest FILM, a na filmie auto jechało dlatego screeny są rozmazane i wyglądają jak kupa...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #334 dnia: Lipca 16, 2008, 12:58:42 pm »
Ruch jeszcze bardziej potęguje fotorealizm tego momentu. Światło odbijające się w wodzie świetnie przemieszcza się po jej tafli. Chciałbym żeby nocne wyścigi obdarzone były dopracowanym światłem z reflektorów bo w jedynce tego zabrakło.

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #335 dnia: Lipca 16, 2008, 13:05:05 pm »
Właśnie o to mi chodziło że screen z ruchu wygląda kiepsko zaś na filmie zajebiście ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #336 dnia: Lipca 16, 2008, 13:07:12 pm »
IMO to nawet za screen'ie prezentuje się iście powalająco. Nie jest cukierkowo ani rysunkowo. Jest surowo i fotorealistycznie.

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #337 dnia: Lipca 16, 2008, 13:10:25 pm »
Moim zdaniem dalszy plan + krzaki troche zawodzą, szykuja sie kolejne wyścigi które musze mieć :P.
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #338 dnia: Lipca 16, 2008, 13:35:42 pm »
Łapcie, ale będzie się dłuuuugo ładować.



Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Najlepszy moment - zawalająca się drewniana konstrukcja.
« Ostatnia zmiana: Lipca 16, 2008, 13:48:22 pm wysłana przez Iras »

nakimushi

  • Gość
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #339 dnia: Lipca 16, 2008, 13:36:21 pm »
Prezentuje się lepiej niż render jedynki, a miał to być poziom nieosiągalny w tej generacji  :lol:

chyba nie piszesz tego powaznie  :D

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #340 dnia: Lipca 16, 2008, 13:36:32 pm »
Świetne screeny. :shock:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #341 dnia: Lipca 16, 2008, 13:39:57 pm »
chyba nie piszesz tego powaznie  :D

Całkowicie poważnie  8)

Świetne screeny. :shock:

To tylko mojej roboty zrzuty z trailera średniej jakości.

Czekoladowy

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 18-03-2008
  • Wiadomości: 40
  • Reputacja: 0
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #342 dnia: Lipca 16, 2008, 13:49:18 pm »
Moim zdaniem do poziomu trailera(rendera) z 2005 r jeszcze daleko. W ogóle nie wydaje mi się, żeby ta generacja uciągnęła taką grafę (podobnie w przypadku Killzone'a).
Cytuj
Ruch jeszcze bardziej potęguje fotorealizm tego momentu. Światło odbijające się w wodzie świetnie przemieszcza się po jej tafli.
Cytuj
IMO to nawet za screen'ie prezentuje się iście powalająco. Nie jest cukierkowo ani rysunkowo. Jest surowo i fotorealistycznie.
je**em :lol: :lol:
Bujną masz wyobraźnię, MarcePan :P

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #343 dnia: Lipca 16, 2008, 13:56:30 pm »
Nie mam pytań co do zrzutów Irasa. Gra jest cholernie zaawansowana technicznie. Szykuje się najlepszy i najmiodniejszy crazy-arcade racer.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Niech ktoś mi powie że to nie poziom rendera.
Opublikowane: Lipiec 16, 2008, 13:55:20
je**em :lol: :lol:
Bujną masz wyobraźnię, MarcePan :P

Myślisz że wszechobecne emotki  :lol: :lol: :lol: dodają jakiejś przewagi Twoim argumentom? Mylisz się.

PS. Lepiej mieć bujną wyobraźnię niż problemy ze wzrokiem.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #344 dnia: Lipca 16, 2008, 14:04:04 pm »
Poziom rendera został zdecydowanie osiągnięty - w ruchu ta gra będzie zabijać wyglądem i żaden fanboyski komentarz tego nie zmieni!

Czekoladowy

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 18-03-2008
  • Wiadomości: 40
  • Reputacja: 0
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #345 dnia: Lipca 16, 2008, 14:22:05 pm »
Cytuj
Myślisz że wszechobecne emotki  :lol: :lol: :lol: dodają jakiejś przewagi Twoim argumentom? Mylisz się.
A kto tak powiedział? Po prostu oddają moją reakcję na Twoje biadolenie.

Cytuj
PS. Lepiej mieć bujną wyobraźnię niż problemy ze wzrokiem.
Raczej problemów ze wzrokiem nie mam i potrafię odróżnic perfekcyjnie wykonany render od ładnego, acz dalekiego od fotorealizmu gameplayu.
Ogólnie odnoszę wrażenie, że tego rendera nie widziałeś (skoro zachwycasz się takimi obrazkami). Obejrzyj to pogadamy.


Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #346 dnia: Lipca 16, 2008, 14:24:49 pm »
i to ma byc poziom rendera?! :shock:
nie wiem czy wyglada to lepiej niz dirt
3, 4 i ostatni screen irasa to poziom ps2 a reszta to sam blur

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #347 dnia: Lipca 16, 2008, 14:24:57 pm »
Właśnie chciałbym żebyś napisał co takiego jest w renderze czego nie ma gameply drugiej części tej gry?

Oprócz trzęsącej się na boki kamery tak że nic nie widać i widoku z środka gdzie obecne są zegary.

Jestem bardzo ciekaw co wymyślisz (może porównaj screen'y) bo jak widzisz nie tylko ja uważam że gra wygląda jak render i to Ty jesteś w mniejszości.

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #348 dnia: Lipca 16, 2008, 14:26:17 pm »
Czekoladowy i Marcepan zbierzcie się w kupę i zrobimy ciasto, a tak na poważnie to są gusta i guściki, grafika w MOTORSTORM 2 wygląda ładnie, a screeny są z filmu więc wszystko jest rozmyte i wygląda kijowo ponadto nie jest to co zobaczymy w pełnej wersji także dużo może się zmienić i spokój.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #349 dnia: Lipca 16, 2008, 14:28:42 pm »
Wulfen mam nadzieję że zdajesz sobie sprawę iz Motor Storm 2 to kolejna gra po GT5, KZ2, Uncharted i Rachet & Clank, której X0 nie jest i nie będzie w stanie uciągnąć. To tytuł ponad siły i moce obliczeniowe zabawki M$. Myślę że zdajesz sobie z tego sprawę i stąd to Twoje marne porównanie do gier z PS2.

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #350 dnia: Lipca 16, 2008, 14:31:35 pm »
i to ma byc poziom rendera?! :shock:
nie wiem czy wyglada to lepiej niz dirt
3, 4 i ostatni screen irasa to poziom ps2 a reszta to sam blur

To obejrzyj sobie trailer w HD i wtedy pogadamy ;)

Na xboxie nie ma gry która oferuję tak duże pole widzenia co w Motorstorm.
« Ostatnia zmiana: Lipca 16, 2008, 14:34:26 pm wysłana przez above89 »

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #351 dnia: Lipca 16, 2008, 14:46:13 pm »
Właśnie chciałbym żebyś napisał co takiego jest w renderze czego nie ma gameply drugiej części tej gry?

Oprócz trzęsącej się na boki kamery tak że nic nie widać i widoku z środka gdzie obecne są zegary.

Jestem bardzo ciekaw co wymyślisz (może porównaj screen'y) bo jak widzisz nie tylko ja uważam że gra wygląda jak render i to Ty jesteś w mniejszości.
zauwazylem ze dla ciebie kazda gra ostatnio wyglada lepiej niz render :/ zrozum ze robiac prerender nie ma sie zadnych ograniczen i zawsze prerendery beda wygladac lepiej niz gra renderowana w real timie no chyba ze renderek jest sprzed wielu lat to moze wygladac slabiej. filmik z 2005 wyglada lepiej pod KAZDYM wzgledem; modele w maja duuuuuuuzo wiecej poly, tekstury nie byly plaskie(tak jak na ostatnim screenie irasa) tylko pociagniete jakims dispalcementem(3D), lepsze oswietlenie, cieniowanie itd
Opublikowane: Lipiec 16, 2008, 14:38:36
i to ma byc poziom rendera?! :shock:
nie wiem czy wyglada to lepiej niz dirt
3, 4 i ostatni screen irasa to poziom ps2 a reszta to sam blur

To obejrzyj sobie trailer w HD i wtedy pogadamy ;)

Na xboxie nie ma gry która oferuję tak duże pole widzenia co w Motorstorm.
zaraz zobacze ;)
Opublikowane: Lipiec 16, 2008, 14:40:29
Wulfen mam nadzieję że zdajesz sobie sprawę iz Motor Storm 2 to kolejna gra po GT5, KZ2, Uncharted i Rachet & Clank, której X0 nie jest i nie będzie w stanie uciągnąć. To tytuł ponad siły i moce obliczeniowe zabawki M$. Myślę że zdajesz sobie z tego sprawę i stąd to Twoje marne porównanie do gier z PS2.
taaak a ps3 nigdy nie pociagnie takiej grafy jak gow 2 :P :P
a co do tych screenow z motrstorma to ja dlaej podtrzyzmuje zdanie ze niektore wygladaja jak na ps2. przyjzyj sie dokladnie tym ktore wymienilem.
zaraz zabieram sie za ogldanie traileru w hd to moze zmeinie zdanie ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #352 dnia: Lipca 16, 2008, 14:48:31 pm »
taaak a ps3 nigdy nie pociagnie takiej grafy jak gow 2 :P :P

Jak nie...Uncharted jest tego typu grą, która bije graficznie GeOW2. :cool:

Kończmy ten OT.

Jak dla mnie jedyne różnice między renderem a MS2 to stabilniejsza kamera i brak widoku z środka.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #353 dnia: Lipca 16, 2008, 15:29:33 pm »
Wulfen wymienił screeny 3 i 4 z mojego postu.




No. Jak na PS2.

Cielo

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 428
  • Reputacja: 0
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #354 dnia: Lipca 16, 2008, 15:30:45 pm »
Cytuj
3, 4 i ostatni screen irasa to poziom ps2 a reszta to sam blur
Kurde po premierze zaraz wpadnie tu jakaś lama i zacznie pierniczyć żeby się zatrzymać, obracać kamerą i jeździć w kółko to wtedy magicznie wyłączy się tryb automatycznie photoshopwanej gry i zobaczymy jak naprawdę brzydko wygląda ten MS2, z brzydkimi teksturami ala ps2 i krzaczkami w 2D :???:
I do not comprehend.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #355 dnia: Lipca 16, 2008, 15:43:30 pm »
W HD to wygląda bombowo. :-o

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #356 dnia: Lipca 16, 2008, 16:03:16 pm »
iras mowilem jeszcze ze ostatni jest slaby niestety nie pokazales go bo pewnie sam zauwazyles ze wyglada bardzo slabo :P :P
obejzalem trailer w hd i przyznam ze w niektorych momentach wyglada naprawde rewelacyjnie ale sa tez momenty gdzie wyglada dosc slabo np koncowka. ogolnie bardzo ladnie

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #357 dnia: Lipca 16, 2008, 16:03:49 pm »
Panowie ale po co wklejac screeny z trailera, lepiej zassać go z PSS  :cool:
Render to to nie jest, ale pięknie wyglądająca gra jak najbardziej. Poczekajcie jak Evolution ukończy prace  :grin:

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #358 dnia: Lipca 16, 2008, 16:05:21 pm »
Na jedynkę też wszyscy narzekali po real-time'owym pokazie a po premierze było  :shock:

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #359 dnia: Lipca 16, 2008, 16:17:34 pm »
Lipa.Nie podoba mi się wcale, jak dla mnie słabo to wygląda.