Autor Wątek: MotorStorm: Pacific Rift  (Przeczytany 145533 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #1040 dnia: Marca 11, 2010, 00:18:10 am »
Jak arcade to arcade pełną gębą. W gt5 nas dojedziesz  :grin: Dzięki za grę również  8)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #1041 dnia: Marca 11, 2010, 00:52:51 am »
To fakt. MS:PR to 100% arcade. Gra jest mega miodna, tylko irytuje ta fizyka. Pojedynki były emocjonujące.


prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #1042 dnia: Marca 11, 2010, 08:57:38 am »
jednak bezsprzecznie jak na razie MS: PR to dla mnie gra tej generacji :)
u mnie podobnie.

mialem wczoraj problemy z BoBaNem - jakos pechowo trafialem motorem na jego samochod. lacznie to z 3-4 razy mnie skasowales (ze dwa razy zaraz po starcie), oczywiscie przypadkowo i musialem gonic i odrabiac. dla rownowagi psychicznej wpakowalem cie w mostek na mudslide - powiedszmy ze jestesmy kwita hehehehe.
co do fizyki to rzeczywiscie, najbardziej to czuc wlasnie na rally car i atv, ale mozna to opanowac - kwestia treningu.
kilka zwalowych sytuacji mialem z pawlem, gdy jadac na motorach zdejmowalismy siebie nawzajem.
ogien gra!

ps - Sylwan, kiedy dolaczysz?

johnny23

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 558
  • Reputacja: 4
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #1043 dnia: Marca 13, 2010, 18:31:28 pm »
Dziś udało mi się poprawić mój czas na Razorback motorkiem  :angel:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Satysfakcja nieziemska :P
« Ostatnia zmiana: Marca 13, 2010, 18:54:32 pm wysłana przez johnny23 »

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #1044 dnia: Marca 14, 2010, 09:19:31 am »
nic dziwnego że byłem zawsze poza podium  :P Czasem nei wiedziałem co się dzieje, brak tras zmusił mnie do jechania na wyczucie, czasem racing truckiem za motorem ścigałem po jego trasach ;)  Jedyny minus to naprawdę brak komunikacji, a z fuckami i innymi odzywkami byłoby ciekawiej  :P
« Ostatnia zmiana: Marca 14, 2010, 09:26:37 am wysłana przez Moldar »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #1045 dnia: Marca 14, 2010, 11:35:39 am »
No to kurde nie dziwię się, że nie mogłem Cię dogonić. :P

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #1046 dnia: Marca 15, 2010, 09:44:55 am »
gratulacje johnny23!

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #1047 dnia: Marca 18, 2010, 18:51:25 pm »
jednak bezsprzecznie jak na razie MS: PR to dla mnie gra tej generacji :)
u mnie podobnie.

mialem wczoraj problemy z BoBaNem - jakos pechowo trafialem motorem na jego samochod. lacznie to z 3-4 razy mnie skasowales (ze dwa razy zaraz po starcie), oczywiscie przypadkowo i musialem gonic i odrabiac. dla rownowagi psychicznej wpakowalem cie w mostek na mudslide - powiedszmy ze jestesmy kwita hehehehe.
co do fizyki to rzeczywiscie, najbardziej to czuc wlasnie na rally car i atv, ale mozna to opanowac - kwestia treningu.
kilka zwalowych sytuacji mialem z pawlem, gdy jadac na motorach zdejmowalismy siebie nawzajem.
ogien gra!

ps - Sylwan, kiedy dolaczysz?

No jak najszybciej chłopaki, choć przyznam , że chciałem GoW III zaliczyć (udało się) i mm chrapkę na kolekcję, jednak wyścig w tak doborowym gronie będzie miłym doznaniem i binarnym priorytetem , tylko .... będzie trzeba zassać najpierw co nieco - po włączeniu MS:PR, wyskakuje dość ciężki pasek ładowania .... ><'

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #1048 dnia: Kwietnia 02, 2010, 08:23:08 am »
po osiagnieciu najwyzszej rangi online (pucharek wpadl jejejeje!) wzialem sie w koncu za dodatki. pisze w koncu, bo kupilem je w dniu premiery a nie przejechalem oni jednej nowej trasy do teraz.

i mam taki problem ze speed weekend - jest kilka eventow na motorze (te pierwsze, wiecej nie sprawdzalem) ktore jak wybiore (podswietle/zaznacze), to konsola wywala mi ze nie moze sie polaczyc z serwerem a powina pobrac najlepsze czasy sposrod moich znajomych. dokladnie teraz nie pamietam, ale chyba jest tak np. z sugar rush. podobnie jest z innymi torami - moge pojechac event eliminacyjny, potem przechodze do glownego, ale po jego zaliczeniu konsola nie moze sie polaczyc z serwerem i nie moze wyslac czasu online. oznacza to, ze nie da sie ich zaliczyc i nie da sie zrobic kilku pucharkow. czy u Was tes jest taki problem? net oczywiscie dziala u mnie bezblednie, problem dotyczy tylko tego dodatku.

druga sprawa - szukam chetnych na pozostale puchary z dodatkow, polegajace na wygranych online na poszczegolnych trasach. nikt po nich nie jezdzi, wiec teraz bez ustawki sie nie da tego zrobic.

Wiadomość scalona: Kwietnia 02, 2010, 18:43:56 pm
dobra prosze panstwa, znalazlem sposob na problemy ze speed weekend wynikajace z niedzialajacych serwerow sony/evolution studios. Trzeba grac w trybie offline, konsola wowczas nie wisi na niekonczacych sie probach polaczenia z serwerem i puchary wpadaja. Co wiecej, wygrana w eventach speed weekendu liczona jest jak wygrana w wyscigu. Czyli nabija ten licznik 250 wygranych (inny puchar).

Kwestia partnera do ustawki aktualna rzecz jasna.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 02, 2010, 18:43:56 pm wysłana przez prart »

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #1049 dnia: Kwietnia 03, 2010, 05:17:55 am »
Jak nabędę dlc to się odezwę.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #1050 dnia: Kwietnia 03, 2010, 15:21:08 pm »
Jak nabędę dlc to się odezwę.
kiedy planujesz zakup?
zaczalem jezdzic time attack i ten sam problem - nie moge wyslac swoich czasow na serwer, nie wszystkie duchy z leaderboard moge pobrac - wywala ten sam komunikat, ze konsola nie poze sie polaczyc z serwerem. Mam tak np. na pierwszym torze, kanaloa bay. Mozecie sprawdzic jak u Was, czy jest tak samo?

johnny23

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 558
  • Reputacja: 4
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #1051 dnia: Kwietnia 03, 2010, 15:45:11 pm »
Jak nabędę dlc to się odezwę.
kiedy planujesz zakup?
zaczalem jezdzic time attack i ten sam problem - nie moge wyslac swoich czasow na serwer, nie wszystkie duchy z leaderboard moge pobrac - wywala ten sam komunikat, ze konsola nie poze sie polaczyc z serwerem. Mam tak np. na pierwszym torze, kanaloa bay. Mozecie sprawdzic jak u Was, czy jest tak samo?
Miałem ten sam problem, ale później jakoś samo się naprawiło. Chociaż nie, problem występuje nadal. Raz pokazuje leaderbord, a raz wywala błąd. :-?

Ja kupe dlc (może jakaś promocja się trafi), ale póki co mam jeszcze sporo roboty w podstawce.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 03, 2010, 17:52:20 pm wysłana przez johnny23 »

DevilDante750

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-11-2008
  • Wiadomości: 275
  • Reputacja: 0
  • PSN: BattlefieldPL
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #1052 dnia: Kwietnia 04, 2010, 00:10:47 am »
Ja też szukam osoby na zaliczenie pucharów online z dodatków. Jak coś to piszcie :)

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #1053 dnia: Kwietnia 04, 2010, 08:27:01 am »
Ja też szukam osoby na zaliczenie pucharów online z dodatków. Jak coś to piszcie :)
dlaczego szukasz, przeciez napisalem Ci w tej sprawie wczoraj albo przedwczoraj PW  ;).

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #1054 dnia: Kwietnia 05, 2010, 10:28:35 am »
8002920D. taki wczoraj dostalem prezent.
ten kod bledu oznacza uszkodzony plik zapisu gry. gralem time attack, na collosus canyon: tuz przed meta konsola zlapala freeza. kompletnie nie reagowala, wylaczyla sie z trzema piknieciami. po wlaczeniu i odpaleniu motorstorma, konsola wisiala na poczatkowym logo i nic sie nie dzialo dalej (to jest moment w ktorym odczytuje sejwa).
usunalem patcha 1.03 i wlaczylem gre ponownie. tuz przed informacja o aktualizacji, sprawca sie uwidocznil i wywalilo mi kod bledu:
"Podczas ladowania wystapil blad
(8002920D)"
chwile po tym pokazywal sie ekran z aktualizacja, trzy pikniecia i restart konsoli. i tak caly czas. pomoglo dopiero usuniecie sejwa z konsoli. wowczas gra ponownie pobrala najnowszego patcha, pozniej ponownie pobralem wszystkie DLC i gra startowala normalnie. wrzucilem wiec ponownie swojego sejwa i znow nie startuje.
efekt jest taki ze nieodwracalnie uszkodzony jest sejw i w tym momencie moj status w tej grze jest zerowy. wszystko poszlo sie kochac, poza czasami z time attack: puchary w festiwalu, rekordy, postacie, pojazdy, mikroodznaki, zaliczenia w speed weekend. no kurna WSZYSTKO!
8002920D - piekny prezent.

johnny23

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 558
  • Reputacja: 4
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #1055 dnia: Kwietnia 05, 2010, 10:37:11 am »
8002920D. taki wczoraj dostalem prezent.
ten kod bledu oznacza uszkodzony plik zapisu gry. gralem time attack, na collosus canyon: tuz przed meta konsola zlapala freeza. kompletnie nie reagowala, wylaczyla sie z trzema piknieciami. po wlaczeniu i odpaleniu motorstorma, konsola wisiala na poczatkowym logo i nic sie nie dzialo dalej (to jest moment w ktorym odczytuje sejwa).
usunalem patcha 1.03 i wlaczylem gre ponownie. tuz przed informacja o aktualizacji, sprawca sie uwidocznil i wywalilo mi kod bledu:
"Podczas ladowania wystapil blad
(8002920D)"
chwile po tym pokazywal sie ekran z aktualizacja, trzy pikniecia i restart konsoli. i tak caly czas. pomoglo dopiero usuniecie sejwa z konsoli. wowczas gra ponownie pobrala najnowszego patcha, pozniej ponownie pobralem wszystkie DLC i gra startowala normalnie. wrzucilem wiec ponownie swojego sejwa i znow nie startuje.
efekt jest taki ze nieodwracalnie uszkodzony jest sejw i w tym momencie moj status w tej grze jest zerowy. wszystko poszlo sie kochac, poza czasami z time attack: puchary w festiwalu, rekordy, postacie, pojazdy, mikroodznaki, zaliczenia w speed weekend. no kurna WSZYSTKO!
8002920D - piekny prezent.
:-? współczuje.
Puchary też Ci przepadły? Teraz masz ograne trasy więc Festiwal pójdzie jak burza (może ostatni poziom sprawi kłopoty), ale sam fakt powtarzania tego wszystkiego jest dobijający.

Widzę, że backup sejwów wskazany...

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #1056 dnia: Kwietnia 05, 2010, 11:16:45 am »
Cytat: johnny23
:-? współczuje.
Puchary też Ci przepadły? Teraz masz ograne trasy więc Festiwal pójdzie jak burza (może ostatni poziom sprawi kłopoty), ale sam fakt powtarzania tego wszystkiego jest dobijający.

Widzę, że backup sejwów wskazany...
puchary na szczescie przpisane sa do konta psn a nie sejwa, takze wszystkie zostaly.
co do backupa to mialem wlasnie napisac, ze ludzie dziela sie na takich ktorzy go robia i na takich, ktorzy beda go robic.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #1057 dnia: Kwietnia 05, 2010, 11:51:47 am »
Trzasnąć tak w MS platynę i jakby to miało w binarny niebyt przepaść .... Huh.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #1058 dnia: Kwietnia 05, 2010, 12:22:06 pm »
tym bardziej, ze w obecnych realiach wbic najwysza range online nie jest proste jak kiedys.
Generalnie ta platyne oceniam na trudniejsza niz killzone2 z powodu systemu levelowania.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #1059 dnia: Kwietnia 05, 2010, 23:25:38 pm »
Jeśli MS3 będzie takim sympatycznym skokiem w stosunku do MS: PR, jak PR w stosunku do pierwszego MS, huh. To będzie mocny tytuł.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #1060 dnia: Czerwca 01, 2010, 15:02:24 pm »
W najnowszym podcascie serwisu Meristation (www.meristation.com) podano, ze nowy motorstorm jest w produkcji dla PS3 i zostanie ogloszony w przeciagu kilku dni (za neogaf).
hell yeah!

johnny23

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 558
  • Reputacja: 4
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #1061 dnia: Czerwca 01, 2010, 15:15:34 pm »
W najnowszym podcascie serwisu Meristation (www.meristation.com) podano, ze nowy motorstorm jest w produkcji dla PS3 i zostanie ogloszony w przeciagu kilku dni (za neogaf).
hell yeah!
:angel:

pawel_k

  • Gość
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #1062 dnia: Czerwca 01, 2010, 15:28:18 pm »
czyli pewnie na E3 :)

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #1063 dnia: Czerwca 02, 2010, 08:26:52 am »
pamietacie to zdjecie ekranu z lista psn`owych znajomych, gdzie widac bylo osobe grajace w bete? kiedy to bylo?
mam, znalazlem:
to zdjecie zostalo wrzucone na neogafa 24 marca 2010:

dodatkowo rejestracja strony -> http://thegamingliberty.com/index.php/2010/02/21/motorstorm-3-domain-name-registered-by-sony-europe/
ladnie sie to wszystko zgrywa. rezerwacja adresu www z poczatkiem roku, beta testy juz od kilku miesiecy, na e3 ogloszenie, premiera na jesien? ciekawe jak data premiery bedzie sie miala do premiery gt5, choc to troche inny target i nie powinny sobie przeszkadzac.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 02, 2010, 08:33:05 am wysłana przez prart »

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #1064 dnia: Czerwca 02, 2010, 11:51:13 am »
Premiera GT5 ze względu na pojawienie się MS3 zostanie przełożona. ;)

A tak na serio, ciekawe gdzie tym razem się pościgamy, mam nadzieję na jakieś zimowe klimaty, ale pustkowia z jedynki również przyjmę z dużym uśmiechem.
Ogólnie Sony na E3 ostro pozamiata, KZ3, LBP2, MS3, inFamous 2 i pewnie Resistance 3, czyli kontynuacje świetnych gier, które bezapelacyjnie znajdą się na mojej półce.  :D

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #1065 dnia: Czerwca 02, 2010, 11:53:14 am »
Teraz mogliby się z GT5 nie spieszyć. Za dużo fajnych gier ostatnio dorwałem. :P

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #1066 dnia: Czerwca 02, 2010, 12:00:47 pm »
Premiera GT5 ze względu na pojawienie się MS3 zostanie przełożona. ;)

A tak na serio, ciekawe gdzie tym razem się pościgamy, mam nadzieję na jakieś zimowe klimaty, ale pustkowia z jedynki również przyjmę z dużym uśmiechem.
Ogólnie Sony na E3 ostro pozamiata, KZ3, LBP2, MS3, inFamous 2 i pewnie Resistance 3, czyli kontynuacje świetnych gier, które bezapelacyjnie znajdą się na mojej półce.  :D
Podobno na Safari będziemy sie ścigać ;).

inż. Oscyp

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-01-2010
  • Wiadomości: 4 133
  • Reputacja: 63
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #1067 dnia: Czerwca 02, 2010, 12:18:26 pm »
Ja właśnie dziś pierwszy raz dłużej pograłem w Pacific Rift i jest świetny. Taki powinien być burnout paradise - włączam, konsolę dwa razy  X i juz zapierdalam 300km/h przed siebie z innymi oszołomami. Zajebista gra.
SW-5606-3156-4802

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #1068 dnia: Czerwca 02, 2010, 13:22:10 pm »
Ja właśnie dziś pierwszy raz dłużej pograłem w Pacific Rift i jest świetny. Taki powinien być burnout paradise - włączam, konsolę dwa razy  X i juz zapierdalam 300km/h przed siebie z innymi oszołomami. Zajebista gra.
ciesze sie ze sie cieszysz - dla mnie to najlepszy arcade racer ever. po dwojce gralem w jedynke - tez bardzo bardzo dobra. wiec jak sie znudzisz dwojka smialo atakuj jedynke.
a ja powiem Wam, czego nie chcialbym zobaczyc w trojce - miast! chodzily ploty, ze ma byc wiecej terenow zurbanizowanych. oby tylko ploty, bo to by zabilo caly koncept gry, nawet jesli to beda jakies postapokaliptyczne ruiny czy miasta po kataklizmach. ma byc dzungla, bloto, gory, lodowce, pustynia - whatever byle przyroda! i marze o jednym bajerze - widok z oczu motocyklisty, jak na slawnym trailerze jedynki z E3.

inż. Oscyp

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-01-2010
  • Wiadomości: 4 133
  • Reputacja: 63
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #1069 dnia: Czerwca 02, 2010, 13:34:55 pm »
O tak, widok z oczy motocyklisty by się przydał. I lepsze tekstury podłoża bym poprosił,
SW-5606-3156-4802

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #1070 dnia: Czerwca 02, 2010, 14:00:58 pm »
O tak, widok z oczy motocyklisty by się przydał. I lepsze tekstury podłoża bym poprosił,
ale jak jedziesz to wchodzi delikatny blur i tego problemu nie widac. a zreszta mozna w ciemno zakladac, ze bedzie lepiej.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #1071 dnia: Czerwca 08, 2010, 18:41:26 pm »
Chcę kupić, bo tanie jest i jedynka mi się bardzo podobała. Gra ktoś w to jeszcze po sieci, czy będę skazany na samotne przejażdżki? :P.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #1072 dnia: Czerwca 08, 2010, 18:45:46 pm »
Dawno nie gralem, ale raczej bedziesz zmuszony na samotne przejazdzki  :( no chyba, ze zrobicie ustawke z forumowiczami  :)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #1073 dnia: Czerwca 08, 2010, 21:10:09 pm »
Ostatnio wbijałem do multi w MS:PR i grało sporo ludzi. Ze znajomych nikt, ale innych graczy online było naprawdę dużo. Od razu mnie połączyło i rozpoczynało wyścig.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #1074 dnia: Czerwca 09, 2010, 14:14:52 pm »
tak, wciaz gra sporo osob, nie bedziesz mial problemu ze znalezieniem chetnych. jak kupisz - daj znac, ustawimy sie, ktos z forum pewnie tez dolaczy.

pawel_k

  • Gość
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #1075 dnia: Czerwca 09, 2010, 17:30:21 pm »
ja jak zawsze jestem chętny na ustawkę, chętnie przypomnę sobie grę :)

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #1076 dnia: Czerwca 09, 2010, 18:08:15 pm »
ja jak zawsze jestem chętny na ustawkę, chętnie przypomnę sobie grę :)
WPIS! może dzisiaj wieczorkiem przejedziemy kilka okrążeń?

pawel_k

  • Gość
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #1077 dnia: Czerwca 09, 2010, 21:27:53 pm »
ja jak zawsze jestem chętny na ustawkę, chętnie przypomnę sobie grę :)
WPIS! może dzisiaj wieczorkiem przejedziemy kilka okrążeń?
jak coś to wyślij invite, może będę później jak mnie żona dopuści do tv... (psn_id takie jak nick na forum)

inż. Oscyp

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-01-2010
  • Wiadomości: 4 133
  • Reputacja: 63
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #1078 dnia: Czerwca 09, 2010, 21:31:03 pm »
Ja tez chce! id macie pod spodem.
SW-5606-3156-4802

johnny23

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 558
  • Reputacja: 4
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #1079 dnia: Czerwca 09, 2010, 22:18:00 pm »
Również mógłbym kiedyś się pościgać.  :)