Autor Wątek: Dead Space  (Przeczytany 102437 razy)

0 użytkowników i 34 Gości przegląda ten wątek.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #520 dnia: Stycznia 18, 2009, 13:26:42 pm »
Jedyne co w tej grze mnie naprawdę denerwowało, to sterowanie. Nawet po godzinach gry potrafiłem pomylić knefle na padzie. Pierwszy raz mi się to zdarzyło!

dark\

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-05-2006
  • Wiadomości: 4 529
  • Reputacja: 20
  • Play hard go pro !
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #521 dnia: Stycznia 18, 2009, 15:53:20 pm »
gralem wlasnie w demo DS i jakos nie poczulem tego klimatu-.- czy w pelnej czesci jest cos, co mnie moze zaskoczyc  :eek:?
Jedna awaria PS3 to tragedia, milion awarii x0 to statystyka.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 338
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #522 dnia: Stycznia 18, 2009, 15:55:28 pm »
gralem wlasnie w demo DS i jakos nie poczulem tego klimatu-.- czy w pelnej czesci jest cos, co mnie moze zaskoczyc  :eek:?
Nie wiem czy jest to w demie, ale wyjście w przestrzeń kosmiczną gdzie nie ma powietrza, jest zrobione genialnie i na pewno może zaskoczyć.

dark\

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-05-2006
  • Wiadomości: 4 529
  • Reputacja: 20
  • Play hard go pro !
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #523 dnia: Stycznia 18, 2009, 15:57:10 pm »
gralem wlasnie w demo DS i jakos nie poczulem tego klimatu-.- czy w pelnej czesci jest cos, co mnie moze zaskoczyc  :eek:?
Nie wiem czy jest to w demie, ale wyjście w przestrzeń kosmiczną gdzie nie ma powietrza, jest zrobione genialnie i na pewno może zaskoczyć.
a moge spotkac jakies potworki, ktore wyskakuja w duzych ilosciach z zaskoczenia, czy brzydkiego kolo, ktory jednym uderzeniem zabija?
Jedna awaria PS3 to tragedia, milion awarii x0 to statystyka.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 338
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #524 dnia: Stycznia 18, 2009, 16:02:22 pm »
gralem wlasnie w demo DS i jakos nie poczulem tego klimatu-.- czy w pelnej czesci jest cos, co mnie moze zaskoczyc  :eek:?
Nie wiem czy jest to w demie, ale wyjście w przestrzeń kosmiczną gdzie nie ma powietrza, jest zrobione genialnie i na pewno może zaskoczyć.
a moge spotkac jakies potworki, ktore wyskakuja w duzych ilosciach z zaskoczenia, czy brzydkiego kolo, ktory jednym uderzeniem zabija?
Dopiero skończyłem 2 rozdział więc za dużo powiedzieć nie moge. Ale kilka razy podskoczyłem, gdy leżące coś nagle ożywało. Pod koniec drugiego rozdziału jest boss który cie rozjebuje na 2 razy. A to dopiero początek.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #525 dnia: Stycznia 18, 2009, 16:06:23 pm »
gralem wlasnie w demo DS i jakos nie poczulem tego klimatu-.- czy w pelnej czesci jest cos, co mnie moze zaskoczyc  :eek:?
Maly kup sobie ta gierke bo jest naprawde dobra.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #526 dnia: Stycznia 18, 2009, 16:43:25 pm »
gralem wlasnie w demo DS i jakos nie poczulem tego klimatu-.- czy w pelnej czesci jest cos, co mnie moze zaskoczyc  :eek:?
Maly kup sobie ta gierke bo jest naprawde dobra.
no słuchaj się brata :)
demo trochę różni się od pełnej, po pierwsze w miejscu w którym toczy się demo potwory nie wypadają jeden po drugim, masz ulepszoną broń i najpewniej więcej amunicji i apteczek.
A jak chcesz poczuć klimat jeszcze bardziej to przeczytaj komiksy i obejrzyj film.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 338
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #527 dnia: Stycznia 18, 2009, 16:45:07 pm »
gralem wlasnie w demo DS i jakos nie poczulem tego klimatu-.- czy w pelnej czesci jest cos, co mnie moze zaskoczyc  :eek:?
Maly kup sobie ta gierke bo jest naprawde dobra.
no słuchaj się brata :)
demo trochę różni się od pełnej, po pierwsze w miejscu w którym toczy się demo potwory nie wypadają jeden po drugim, masz ulepszoną broń i najpewniej więcej amunicji i apteczek.
A jak chcesz poczuć klimat jeszcze bardziej to przeczytaj komiksy i obejrzyj film.
I graj na trudnym. Jest survival  8-)

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #528 dnia: Stycznia 18, 2009, 18:21:54 pm »
Przeszedł ktoś DS na niemożliwym?

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #529 dnia: Stycznia 18, 2009, 18:25:42 pm »
Przeszedł ktoś DS na niemożliwym?
ja, Plissken...w sumie nie jest bardzo ciężko, trzeba tylko cholernie uważać żeby nie obrywać jakimiś głupimi atakami (np zamroziłeś typa kiedy atakuje a jak do niego podchodzisz to i tak obrywasz)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #530 dnia: Stycznia 18, 2009, 18:36:39 pm »
Na Niemożliwym bałem się najbardziej starć z Regeneratorem, a przechodziłem je za pierwszym razem. :lol:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #531 dnia: Stycznia 19, 2009, 15:11:50 pm »
Na Niemożliwym bałem się najbardziej starć z Regeneratorem, a przechodziłem je za pierwszym razem. :lol:
A jak zestrzeliwanie asteroidów, bo na normalu już było lekko irytujące?

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #532 dnia: Stycznia 19, 2009, 16:08:56 pm »
Na Niemożliwym bałem się najbardziej starć z Regeneratorem, a przechodziłem je za pierwszym razem. :lol:
A jak zestrzeliwanie asteroidów, bo na normalu już było lekko irytujące?
jest tak samo, tu chyba nie ma podziału na poziom trudności i całe szczęście.

A ja miałem tak samo jak Plissken, srałem w gacie jak miałem do niego iść a się okazało że było całkiem łatwo. Podobnie w 9 akcie chyba, jak wypada pełno gości w takim długim korytarzu z filarami i chyba 2 antygrawitacyjnymi platformami.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #533 dnia: Stycznia 23, 2009, 15:41:29 pm »
Ostatnio skleiłem sobie figurkę Isaac'a z www.cubeecraft.com   :-o

 

 

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #534 dnia: Stycznia 23, 2009, 21:45:39 pm »
Kratos, Marcus-normalnie plejada gwiazd, też sobie niektóre posklejam i postawię na X0 :D

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #535 dnia: Stycznia 23, 2009, 21:57:53 pm »
Kratos, Marcus-normalnie plejada gwiazd, też sobie niektóre posklejam i postawię na X0 :D

Polecam drukowanie na papierze fotograficznym. Wtedy figurki lepiej wyglądają i się błyszczą.

Ciapkas

  • Gość
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #536 dnia: Stycznia 23, 2009, 22:13:22 pm »
Wywalona w kosmos ta stronka. Kolego powiedz mi proszę czy jak się na dość grabowe łapy to da radę sklecić?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #537 dnia: Stycznia 23, 2009, 22:21:10 pm »
Wywalona w kosmos ta stronka. Kolego powiedz mi proszę czy jak się na dość grabowe łapy to da radę sklecić?
Jasne, że da radę. Osobiście zrobiłem tak, że odciąłem te pomocnicze, czarne zakładki. Wykonałem swoje ze zwykłego papieru i podkleiłem. Założenie figurek jest takie, że można je zrobić bez użycia kleju. Niestety trudno wtedy wszystko dokładnie wykonać. Dlatego lepiej skleić. Odrobina cierpliwości i da radę. Poza tym jak coś nie wyjdzie, to zawsze można dodrukować ;)

Ciapkas

  • Gość
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #538 dnia: Stycznia 23, 2009, 22:24:25 pm »
No ja myślę bo zawsze w podstawówce prace plastyczne kończyły się frustracją. Master Chief i Kratos rządzą! Muszę je mieć :>

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #539 dnia: Stycznia 27, 2009, 15:11:43 pm »
Jak się powinno demo Dead Space kończyć ?? :D
Bo nie wiem czy go przechodze, czy poprostu jak otwieram drzwi to umieram przez Nekromorfa który mną sobie podrzuca :P.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #540 dnia: Stycznia 27, 2009, 15:15:57 pm »
Jak się powinno demo Dead Space kończyć ?? :D
Bo nie wiem czy go przechodze, czy poprostu jak otwieram drzwi to umieram przez Nekromorfa który mną sobie podrzuca :P.
Tak, tak się kończy demo, właśnie nie wiem po cholerę EA zrobiło że na końcu zabija Isaaca ten typ  :?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #541 dnia: Stycznia 27, 2009, 15:51:57 pm »
Jak się powinno demo Dead Space kończyć ?? :D
Bo nie wiem czy go przechodze, czy poprostu jak otwieram drzwi to umieram przez Nekromorfa który mną sobie podrzuca :P.
Tak, tak się kończy demo, właśnie nie wiem po cholerę EA zrobiło że na końcu zabija Isaaca ten typ  :?

Żeby zakupić pełną wersję, pomścić swoją śmierć z dema i pokazać kto tu jest 'madafaka' 8)

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #542 dnia: Stycznia 27, 2009, 17:08:06 pm »
W końcu przeszedłem gre. Moaj opinia:

Grafika: 7
Dzwięki:7
GAmeplay: 7
Ocena ogólna: 7
Nie wiem czym tak wszyscy się podniecają tak bardzo. Gra jest dobra, a może nawet i bardzo dobra, ale napewno nie na 8 czy 9. Oceny 8 czy 9 to dostają takie gry jak Silent Hill, Vagrant Story, Gears Of War, Resident Evil 4 - DS napewno do tych gier daleko.
Po pierwsze fabuła to taki troche niewypał. Widać, że na siłe starali się ją skąplikować i zrobić głąbszą.<spolier> To, że ta ukochana bohatera nie żyje wiedziałem od razu. Ponadto na siłe jakieś motywy religijne wsadzone</spoiler>- ogólnie fabuła trzyma poziom filmów s-f klasy B. Motyw, że bohater to niemowa jest całkowicie chybiony. Nie wiem skąd ten beznadziejny trend wziął się w grach ale to całkowicie niszczy gre. Nie czuć, że bohater to istota ludzka, że coś przeżywa, że ma własne zdanie. Ponadto rodzi to beznadziejne dialogi i sytuacje jak bohater spotka inne postacie.

Design jest kiczowaty, potwory wymyślone najprościej jak się dały, czyli bierzemy ludzi i dodajemy im extra kończyny. Główny bohater też nie wygląda za interesująco.

Bronie: właściwie tylko kilka broni nadaje się do użytku.

Grafika choć łądna to bardzo nierówna. Czasami lokacje wyglądają świetnie, inne już przeciętnie. Dodatkowo tekstury są jakości poprzedniej generacji konsol.

Na plus trzeba zaliczyć to, że gra jest dosyć długa. Pierwsze przejście zajęło mi 13 czy 14 godzin.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #543 dnia: Stycznia 27, 2009, 17:43:05 pm »
Cytuj
Ponadto na siłe jakieś motywy religijne wsadzone
Nie na siłę, bo to główna oś fabuły -
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Cytuj
Motyw, że bohater to niemowa jest całkowicie chybiony
Uważam, że celem tego posunięcia było to, by gracz bardziej wczuł się w rolę głównego bohatera. Nie obserwował jak Isaac reaguje na akcję, tylko sam w swojej głowie odpowiednio przeżywał dane wydarzenia. To nie miała być gra-film, że się głównie ogląda wydarzenia(jak w MGS4).

Cytuj
Design jest kiczowaty, potwory wymyślone najprościej jak się dały, czyli bierzemy ludzi i dodajemy im extra kończyny
Taki miał być od początku. Prosty, ale zapadający w pamięć. Potwory miały wyglądać tak, żeby od razu było widać, że to byli zwykli ludzie - członkowie załogi, a nie przekombinowane monstra nie wiadomo skąd.

Cytuj
Główny bohater też nie wygląda za interesująco
Jego kombinezon jest jedną z najfajniejszych rzeczy w grze. Szczególnie na wyższych poziomach upgrade'a.

Cytuj
Bronie: właściwie tylko kilka broni nadaje się do użytku
Wiadomo, są lepsze i gorsze, ale żadna nie jest bezużyteczna.

Cytuj
Grafika choć łądna to bardzo nierówna. Czasami lokacje wyglądają świetnie, inne już przeciętnie. Dodatkowo tekstury są jakości poprzedniej generacji konsol
Co go grafy, to mogę się tylko przyczepić do nierównych cieni. Raz lepsze, raz gorsze i rozpikselizowane.

Cytuj
Na plus trzeba zaliczyć to, że gra jest dosyć długa. Pierwsze przejście zajęło mi 13 czy 14 godzin
Wpis.

To moja opinia ;)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 338
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #544 dnia: Stycznia 27, 2009, 17:45:57 pm »
Ile jest poziomów upgrade'u kombinezonu?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #545 dnia: Stycznia 27, 2009, 18:03:13 pm »
Ile jest poziomów upgrade'u kombinezonu?
Jest 6 poziomów, przy czym 6-ty to Military Suit, dostępny po przejściu gry.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #546 dnia: Stycznia 27, 2009, 18:18:42 pm »
Jest 6 poziomów, przy czym 6-ty to Military Suit, dostępny po przejściu gry.
I najbardziej kozacko wyglądający. 8-)

gron

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 24-02-2006
  • Wiadomości: 25
  • Reputacja: 0
  • dziedzic "Pruski"
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #547 dnia: Stycznia 27, 2009, 18:38:42 pm »
Co do recenzji gry powyżej.
Ja stawiam sobie Dead Space, bardzo wysoko. Razem w Fable2 to moim zdaniem gry roku 2008. A np. na takim Falloucie3 mocno się zawiodłem i odpuściłem po kilku godzinach. Nie potrafię natomiast znaleźć plusy dodatnie. Taki niby średniak, a jednak...
promocja aukcji allegro użytkownika konsole
inwestuj w monety

juve26

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-12-2006
  • Wiadomości: 2 613
  • Reputacja: 20
  • 04.12.2006 - 16.08.2010 †
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #548 dnia: Stycznia 27, 2009, 18:49:44 pm »
Cytuj
Uważam, że celem tego posunięcia było to, by gracz bardziej wczuł się w rolę głównego bohatera. Nie obserwował jak Isaac reaguje na akcję, tylko sam w swojej głowie odpowiednio przeżywał dane wydarzenia. To nie miała być gra-film, że się głównie ogląda wydarzenia(jak w MGS4).
W takim razie nie powinni pokazywac jego twarzy! Ja w grach moge przelknac motyw niemej postaci [nawet to lubie], o ile tworcy sami pozwola mi sobie w wyobrazni wykreowac postac, ktora bede sterowal. A tak, jak juz z gory wiedzialem, ze gram jakims dziwnym pedalem, to caly czar prysl.

Cytuj
Wiadomo, są lepsze i gorsze, ale żadna nie jest bezużyteczna.
Miotacz ognia jest bezuzyteczny. W sumie jedyne dobre bronie to pila plazmowa, rozpruwacz i to takie szerokie [stelaz linowy?].

Poza tym gra byla za dluga - w grze, w ktorej na kazdym levelu robimy dokladnie to samo, nie powinna zajmowac wiecej, niz 7h. A tymczasem tutaj, jak Piter wspomnial, mamy prawie dwa razy tyle :???:


Diuk

  • Gość
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #549 dnia: Stycznia 27, 2009, 18:53:53 pm »
Powinieneś się bardziej wczuć, tak jak ja w Bioshocku, gdzie podczas jego pierwszego przechodzenia, już znałem zakończenie dzięki tobie misiak!

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #550 dnia: Stycznia 27, 2009, 18:54:56 pm »
Poza tym gra byla za dluga - w grze, w ktorej na kazdym levelu robimy dokladnie to samo, nie powinna zajmowac wiecej, niz 7h. A tymczasem tutaj, jak Piter wspomnial, mamy prawie dwa razy tyle :???:
W sumie racja. Gra wygląda cały czas tak samo, idź przełącz cośtam to się otworzą drzwi, idź do nich a znajdziesz klucz do kolejnych drzwi i tak w kółko.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #551 dnia: Stycznia 27, 2009, 19:27:56 pm »
Poza tym gra byla za dluga - w grze, w ktorej na kazdym levelu robimy dokladnie to samo, nie powinna zajmowac wiecej, niz 7h. A tymczasem tutaj, jak Piter wspomnial, mamy prawie dwa razy tyle :???:
W sumie racja. Gra wygląda cały czas tak samo, idź przełącz cośtam to się otworzą drzwi, idź do nich a znajdziesz klucz do kolejnych drzwi i tak w kółko.
Ale tak jest obecnie w większości gier. Twórcy nie dają od razu możliwości obczajenia wszystkich lokacji. Wtedy by były narzekania, że już w 1 chapterze można zobaczyć wszystkie miejsca, a przez dalsze chaptery łazimy tylko po tych lokacjach, co już znamy. Poza tym miejsce gry - czyli zamknięty statek - broni się z 'zamkniętych drzwi' ogólną awarią Ishimury.

Cytuj
W takim razie nie powinni pokazywac jego twarzy!
Twarz widać 2 razy w grze, raz na końcu, a raz na początku niejako na życzenie gracza (jeżeli nie ruszymy kamerą to nie zobaczymy face'a aż do końca gry). Na dodatek, moim zdaniem twarz Isaac'a jest - że tak powiem - uniwersalna. Nie ma jakiś wielce specyficznych cech, czy rysów itp., które mogłyby wskazywać, że jest to np. 'wielki badass'. Jest nijaka i moim zdaniem dobrze.

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #552 dnia: Lutego 05, 2009, 22:12:10 pm »
Oglądnąłem komiksy i Dawnfall'a. Komiksy takie nijakie, a Dawnfall świetny, taki Animatrix jeśli chodzi o reżyserie. A na gręczekam do poniedziałku i się zanurzam w kosmos :D

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #553 dnia: Lutego 05, 2009, 23:37:08 pm »
Cytuj
Ponadto rodzi to beznadziejne dialogi i sytuacje jak bohater spotka inne postacie.

Taka specyfika gatunku, czego się spodziewałeś? Dla mnie to ogromny plus, sprawdzało się w System Shock 2, sprawdza się i teraz.

No i motywy religijne to że tak powiem fundament tej fabuły i gry, świetnie nakreślone przez komiks i film, a rezultat pokazany w samej grze.

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #554 dnia: Lutego 11, 2009, 17:44:28 pm »
Pograłem 2 godzinki i mogę powiedzieć, że DOOM3+BIOSHOCK+RESIDENT EVIL 4+OBCY+THE THING = Dead Space.
Gra jest poprostu (po tych dwóch godzinach) bardzo dobra. Grafika świetna, oświetlenie rządzi.
Muzyka i DŹWIĘKI !!! to moc. Prowadzenie historii również stoi na dobrym poziomie. Na początek 9/10. Aż jeszcze raz muszę DownFalla obejrzeć :D

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #555 dnia: Lutego 11, 2009, 23:39:19 pm »
Ja jestem w 7 rozdziale i podobnie jak wiele osob na forum twierdze, ze to jedna z najlepszych gier ubieglego roku. Gra ma dobry klimat, moze wystraszyc w paru miejscach i jest dluga (jak na dzisiejsze standardy). Polecam zagrac z samym plasma cutterem bo co jak co ale z ta pukawka gra sie wysmienicie.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #556 dnia: Lutego 12, 2009, 15:16:32 pm »
Mam problem w 4 chaptrze, gdzie muszę przejść po statku do działka. Jednak gdy biegne po statku to coś zaczyna na nim wybuchać(asteroidy?). Nie wiem co mam robić. Za każdym razem rozrywa mnie na strzępy.

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #557 dnia: Lutego 12, 2009, 15:18:06 pm »
Musisz schronic się za przeszkodami.
Yeahh, me and hate that's an odd couple

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #558 dnia: Lutego 12, 2009, 15:21:30 pm »
Trudne to będzie ?? :D

juve26

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-12-2006
  • Wiadomości: 2 613
  • Reputacja: 20
  • 04.12.2006 - 16.08.2010 †
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #559 dnia: Lutego 12, 2009, 15:23:06 pm »
Przez dwie pierwsze proby moze i tak :)
Oplaca sie uzywac zerowej-grawitacji i po prostu doskakiwac do przeszkod po lewej/prawej stronie, bo czasu jest raczej malo ;)