Autor Wątek: God of War 3  (Przeczytany 299855 razy)

0 użytkowników i 10 Gości przegląda ten wątek.

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: God of War 3
« Odpowiedź #720 dnia: Lutego 14, 2009, 20:58:46 pm »
Ja zadałem pytanie, dlaczego utarło się, że GoW2 wykorzystuje potencjał PS2 w całości (bo to jest głowny argument, że GoW3 będzie kopal zad jezeli idzie o oprawe). Zgadzacie się ze mna, że RE4, DMC3, Onimusha, T5 czy MGS3 mialy lepsze modele, fajniejsze tekstury i wiecej detali. Wysuwacie wtedy argument wielkosci map i pola widzenia. Doszlismy razem do tego, ze mapy tak naprawde sa niewielke (standardowe) a te cale horyzonty to prosty obiekt w oddali w akompaniamencie bit mapy, więc każdy z Was wie, że jeżeli chodzi o otoczenie to SotC tutaj zaprezentowal znaaacznie więcej w tej materii. Wiec pytam, dlaczego wg Was GoW 1 i 2 na PS2 wykorzystał cały potencjal drzemiacy w tym hardware'rze? Bo argument, że to ładnie było zrobione (a było) do mnie nie przemawia. To czy Monkey Island w 2d wykorzystuje potencjał kompów bo wygląda ładniej niż MI w 3d? Tylko o to mi chodzi. Ja swoje zdanie przedstawilem. IMO 100% PS2 zobaczylismy w MGS3, SotC czy RE4 bo GoWy technicznie nie były już tak zaawansowane. Tyle odemnie. Zeby nie byc posadzonym o ślepą krytyke i nienawiśc do konsol to powiem tak.Dla mnie narazie slicznie graficznie wygladaja/zapowiadaja sie: Uncharted, Ratchet, GT5, KZ2, Heavy Rain, Wipeout i Uncharted 2, ale w GoW3 narazie niczego graficznie świetnego nie widziałem. Nie krytykuje wszystkich gier konsolowych tylko GoWa ktory w aktualnej postaci IMO nie może się równac z Uncharted2 czy KZ2. Tak to widzę. W głębi serca wierzę, że niektórzy z Was rozumieją o co mi chodzi...
Zobaczcie w temacie Wipeout jak bardzo pochlebnie wypowiadałem sie tam o stronie audiowizualnej i jak broniłem tej gry w system wars. W temacie o Ratchecie też wychwalałem pod niebiosa Ratcheta (IMO jedna z najlepiej technicznie wykonanych gier na ta generacje). W Uncharted też byłem zachwycony tym co tam ujrzałem. W KZ2 wielokrotnie pisałem, że dla mnie gra ma świetną grafikę i wygląda obłędnie (ale wciąż widziałem w niej minusy - bo w każdej grze są wady/uproszczenia, nawet w znienawidzonym Cry). Poprostu piszę co czuję. Gdy widze GT5:P to piszę, że model są cudne i model jazdy znacząco uległ poprawie (looknijcie do tematu). Gdy przeszedłem Ratcheta to do dzisiaj piszę, że tak jak Ratchet ma zrobione AA tak każda inna gra powinna brac z niego przyklad. Gdy widzę GoW3 i tutaj szcze nie specjalnie mi sie to podoba i jak dla mnie jest az za surowo to tez pisze. Jakos nikt mnie nie obrazal gdy pisalem pochlebnie o ww grach, ale gdy juz mi sie nie podoba cos w nadzieii wszystkich fanbojów PS3 to od razu jestem atakowany w iście szczeniacki sposób. Przykre
« Ostatnia zmiana: Lutego 14, 2009, 21:04:55 pm wysłana przez Buzu »

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: God of War 3
« Odpowiedź #721 dnia: Lutego 14, 2009, 21:22:29 pm »
Redaktor PSXE chciał za grafikę GoW 2 przyznać 11/10...

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: God of War 3
« Odpowiedź #722 dnia: Lutego 14, 2009, 21:26:17 pm »
Czyli to, że była odbijająca postacie podłoga świadczy o tym, że PS2 zostało wykorzystane w 100%. Dla mnie SotC zaprezentowal znacznie wiecej w kwesti oprawy niż GoW. Miales tam wielkie (naprawde niewiarygodnie az wielkie jak na ps2) tereny, swietne modele kolosow (siersc!) i konika. W MGS3 bylo cos czego nawet w Crysisie nie ma - reagujaca na bohatera, zbudowana z poly trawa do tego swietne pelne detali plansze i super modele postaci. Nadal uwazam, ze GoW2 przy T5, RE4, SotC czy MGS3 nie wybijal sie prawie wcale (chociaz rzeczywiscie to podloze to nie w kasze dmuchal).

Marciin

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 24-08-2005
  • Wiadomości: 442
  • Reputacja: 10
Odp: God of War 3
« Odpowiedź #723 dnia: Lutego 14, 2009, 21:34:51 pm »
Czyli to, że była odbijająca postacie podłoga świadczy o tym, że PS2 zostało wykorzystane w 100%. Dla mnie SotC zaprezentowal znacznie wiecej w kwesti oprawy niż GoW. Miales tam wielkie (naprawde niewiarygodnie az wielkie jak na ps2) tereny, swietne modele kolosow (siersc!) i konika. W MGS3 bylo cos czego nawet w Crysisie nie ma - reagujaca na bohatera, zbudowana z poly trawa do tego swietne pelne detali plansze i super modele postaci. Nadal uwazam, ze GoW2 przy T5, RE4, SotC czy MGS3 nie wybijal sie prawie wcale (chociaz rzeczywiscie to podloze to nie w kasze dmuchal).


Chyba nigdy nie grałeś w gry które wymieniłeś,a już na pewno nie grałeś w GoW2. Trzeba być ślepym żeby takie rzeczy wypisywać...

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: God of War 3
« Odpowiedź #724 dnia: Lutego 14, 2009, 21:36:05 pm »
Buzu teraz to kopiesz dołek pod samym sobą, bo GoW2 bez żadnych ogródek jest najpiękniejsza grą na PS2.

Cytuj

Chyba nigdy nie grałeś w gry które wymieniłeś,a już na pewno nie grałeś w GoW2. Trzeba być ślepym żeby takie rzeczy wypisywać...

Buzu - te konie to jest bitmapa.
« Ostatnia zmiana: Lutego 14, 2009, 21:42:05 pm wysłana przez Master_666 »

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: God of War 3
« Odpowiedź #725 dnia: Lutego 14, 2009, 21:36:58 pm »
Najpiękniejszą grą było okami zaś najlepszą graficznie MGS3

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: God of War 3
« Odpowiedź #726 dnia: Lutego 14, 2009, 21:37:08 pm »
mnie zniszczył ten moment w GoW II - walka z Perseuszem...



hanza

  • Gość
Odp: God of War 3
« Odpowiedź #727 dnia: Lutego 14, 2009, 21:37:58 pm »
Stary dlaczego drazysz ten temat. Dla wiekszosci osob na forum grafika jest ok, ale najwazniejsza w Gow jest sama rozgrywka. Bo dla niej kupujesz gre. To nie jest Myst gdzie podniecasz sie screenami, jesli wogole pamietasz taka gre.
God of War jest gra tak szybka, ze niuanse graficzne rozkminiasz przy ktoryms podejsciu do niej.
Mnie nie obchodzi czy wykorzystuje ona 100% cz 10% mozliwosci konsoli, bo i tak poziomem rozgrywki scina wszystko na swojej drodze.

michalc

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2005
  • Wiadomości: 1 270
  • Reputacja: 1
Odp: God of War 3
« Odpowiedź #728 dnia: Lutego 14, 2009, 21:42:58 pm »
Ze, tak zapytam, co pare ostatnich stron ma wspolnego z tematem??
Czytam tylko jakies smuty, czlowiek chce sie dowiedziec cos o grze a tutaj taki burdel :?
Gdzie jest jedyny i sprawiedliwy mod _Music?? Czy tutaj bany i osty sie nie naleza vinetu?

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: God of War 3
« Odpowiedź #729 dnia: Lutego 14, 2009, 21:45:43 pm »
Cytuj

Chyba nigdy nie grałeś w gry które wymieniłeś,a już na pewno nie grałeś w GoW2. Trzeba być ślepym żeby takie rzeczy wypisywać...

Buzu - te konie to jest bitmapa.

Konie nie, ale cała plansza to długi korytarz/sznurek i arena na górze.
Czy gdy gadamy o grafice z God of War 3 i wspominamy poprzednie częsci to jest offtopic w temacie o GoW3?
Może to jest paradygmat z który sie nie dyskutuje, jest tak bo tak i tyle, wyp!! ?:)
Może mnie coś ominęło i teraz w temacie o danym tytule można już dawac jedynie gify i linki do preview?
« Ostatnia zmiana: Lutego 14, 2009, 21:47:19 pm wysłana przez Buzu »

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 727
  • Reputacja: 74
Odp: God of War 3
« Odpowiedź #730 dnia: Lutego 14, 2009, 21:49:07 pm »
A ja tytułem offtopa chciałbym spytać czy można liczyć na funkcję Ignore jako opcję? Znacząco podniosła by mi ona komfort korzystania z forum...
« Ostatnia zmiana: Lutego 14, 2009, 22:12:50 pm wysłana przez Szymku »

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: God of War 3
« Odpowiedź #731 dnia: Lutego 14, 2009, 23:05:39 pm »
Czyli to, że była odbijająca postacie podłoga świadczy o tym, że PS2 zostało wykorzystane w 100%. Dla mnie SotC zaprezentowal znacznie wiecej w kwesti oprawy niż GoW. Miales tam wielkie (naprawde niewiarygodnie az wielkie jak na ps2) tereny, swietne modele kolosow (siersc!) i konika. W MGS3 bylo cos czego nawet w Crysisie nie ma - reagujaca na bohatera, zbudowana z poly trawa do tego swietne pelne detali plansze i super modele postaci. Nadal uwazam, ze GoW2 przy T5, RE4, SotC czy MGS3 nie wybijal sie prawie wcale (chociaz rzeczywiscie to podloze to nie w kasze dmuchal).
Możemy sobie o tym pogadać jutro w SW.
Ale skoro GOW2 ma te posadzki odbijające otoczenie oraz postacie i do tego 60fps , a inne gry nie , to chyba oznacza,że udało im się osiągnąć coś więcej , czyż nie?
podloga odbijajaca otoczenie byla tez w innych grach na ps2. jak dla mnie najwiecej z ps2 wyciskal silent hill3 najlepsze postacie do dzis robiace duze wrazenie, najlepsze cienie, najlepsze oswietlenie, swietne textury, mnustwo detali.

a jesli chodzi o gow3 to grafa jak dla mnie to najwyzszy poziom. model posaci to ok 20000poly czyli duzo wiecej niz w np w crysisie :P ladne textury i oswietlenie. ciezko jest sie do czegokolwiek doczepic.

mateo

  • Gość
Odp: God of War 3
« Odpowiedź #732 dnia: Lutego 14, 2009, 23:17:49 pm »
Wulfen dobrze prawisz. Napomknę tylko, że SH4 również robił ogromne wrażenie co do kwestii wykonania postaci, ale jako całość SH3 wyglądał lepiej.

oscyp

  • Gość
Odp: God of War 3
« Odpowiedź #733 dnia: Lutego 14, 2009, 23:56:42 pm »
Obejrzałem przed chwilą epic trailer i okazało się, że mimo zarzekania się i zapierania nogami będzie trzeba kupić PS3. OWNYDŻ. Poczułem siłę której od wakacji 2007 (3x przejście GOWa2) nie czułem, słodziutko.
KRA-OKURWA-TOS is coming nadchodzi.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: God of War 3
« Odpowiedź #734 dnia: Lutego 15, 2009, 00:33:23 am »
Widzę że Buzu tym razem w temacie o GOW3 próbuje udowadniać że PC ma mega power i takie gry to już 10 lat temu powstawały na blaszaka. :? Żałosne.

Co do samej gry to ciekaw jestem ile % kodu jest w tym trailerze.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: God of War 3
« Odpowiedź #735 dnia: Lutego 15, 2009, 00:43:18 am »
Widzę Że Buzu tym razem w temacie o GOW3 próbuje udowadniać Że PC ma mega power i takie gry to juŻ 10 lat temu powstawały na blaszaka. :? Żałosne.

Kurs czytania: napisał, Że otoczenie wygląda surowo i sterylnie jak w grach PC sprzed 10 lat. JeŻeli to uwaŻasz za mega power PC, to super.

Najśmieszniejsze jest to, Że nikt nie zauwaŻył, Że Zielarz napisał prawie to samo:

Mi otoczenie wydaje się zbliŻone [do tego z GoW2 na PS2] i to właśnie nad nim musi szczególnie popracować SSM. Więcej detalu, brudu i przede wszystkim mroczniej ;).
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: God of War 3
« Odpowiedź #736 dnia: Lutego 15, 2009, 01:09:51 am »
No tak Mr_Zombie, masz rację a Buzu wcale nie wywyższa PC'tów w każdym możliwym temacie z działu PS3. :lol:

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: God of War 3
« Odpowiedź #737 dnia: Lutego 15, 2009, 01:58:19 am »
Tego nie napisałem.
Nie zmienia to jednak faktu, że przekręciłeś jego słowa i stwierdziłeś coś, czego on nie napisał.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: God of War 3
« Odpowiedź #738 dnia: Lutego 15, 2009, 11:28:47 am »
Być może ja po prostu zwyczajnie zauważyłem to czego Ty nie spostrzegłeś. Czyli że znowu w kolejnym temacie Buzu zaczyna prawić jakie to PC'ty nie są mocne i wspaniałe.

Nie zmienia to jednak faktu że jeśli trailer to real-time to GOW3 zamiata bez dwóch zdań.

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: God of War 3
« Odpowiedź #739 dnia: Lutego 15, 2009, 11:45:34 am »
mnie zniszczył ten moment w GoW II - walka z Perseuszem...



Wracają wspomnienia, cóż to była (jest!) za gra :) Końcówka rządzi!


 :D


Tanner

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2007
  • Wiadomości: 904
  • Reputacja: 4
  • jeje...
Odp: God of War 3
« Odpowiedź #740 dnia: Lutego 15, 2009, 12:17:35 pm »
no GOW2 piękna gra, nie ma gadania. Sam niedawno ją przeszedlem juz na ps3 i bylem zachwycony. Kierwa, nie moge sie doczekac az znow uslyszę pełem zemsty głos Kratosa  :P tylko przydaloby sie cala fabułe przed gow3 tylko przypomniec

50 CENT

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 13-02-2006
  • Wiadomości: 165
  • Reputacja: 0
Odp: God of War 3
« Odpowiedź #741 dnia: Lutego 15, 2009, 12:26:45 pm »
Szkoda , że w dwójce pokazali największego - ATLASA , mogli go zostawić na 3 część  :cool:
X360 + HDTV juz mam :D

NA GC 2006 BYŁO COOOOOOOOOL ! ! !
A NA GC 2007 BYŁO JESZCZE LEPIEJ ! ! ! :D

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: God of War 3
« Odpowiedź #742 dnia: Lutego 15, 2009, 16:42:29 pm »
Być może ja po prostu zwyczajnie zauważyłem to czego Ty nie spostrzegłeś. Czyli że znowu w kolejnym temacie Buzu zaczyna prawić jakie to PC'ty nie są mocne i wspaniałe.

Nie zmienia to jednak faktu że jeśli trailer to real-time to GOW3 zamiata bez dwóch zdań.

Ustosunkujesz się do tego:
"Dla mnie narazie slicznie graficznie wygladaja/zapowiadaja sie: Uncharted, Ratchet, GT5, KZ2, Heavy Rain, Wipeout i Uncharted 2, ale w GoW3 narazie niczego graficznie świetnego nie widziałem. Nie krytykuje wszystkich gier konsolowych tylko GoWa ktory w aktualnej postaci IMO nie może się równac z Uncharted2 czy KZ2. Tak to widzę. W głębi serca wierzę, że niektórzy z Was rozumieją o co mi chodzi...
Zobaczcie w temacie Wipeout jak bardzo pochlebnie wypowiadałem sie tam o stronie audiowizualnej i jak broniłem tej gry w system wars. W temacie o Ratchecie też wychwalałem pod niebiosa Ratcheta (IMO jedna z najlepiej technicznie wykonanych gier na ta generacje). W Uncharted też byłem zachwycony tym co tam ujrzałem. W KZ2 wielokrotnie pisałem, że dla mnie gra ma świetną grafikę i wygląda obłędnie (ale wciąż widziałem w niej minusy - bo w każdej grze są wady/uproszczenia, nawet w znienawidzonym Cry). Poprostu piszę co czuję. Gdy widze GT5:P to piszę, że model są cudne i model jazdy znacząco uległ poprawie (looknijcie do tematu). Gdy przeszedłem Ratcheta to do dzisiaj piszę, że tak jak Ratchet ma zrobione AA tak każda inna gra powinna brac z niego przyklad. Gdy widzę GoW3 i tutaj szcze nie specjalnie mi sie to podoba i jak dla mnie jest az za surowo to tez pisze. Jakos nikt mnie nie obrazal gdy pisalem pochlebnie o ww grach, ale gdy juz mi sie nie podoba cos w nadzieii wszystkich fanbojów PS3 to od razu jestem atakowany w iście szczeniacki sposób. Przykre"

Pamiętam jak jeszcze nie tak dawno temu razem z Toba tłumaczyliśmy haterom, że GT5:P ma niesamowitą grafikę i że model jazdy uległ ogromnej poprawie. Namawialiśmy ludzi do kupna kierownicy i wyśmiewaliśmy "wyścigi kartonów" zazdrosnych fanbojów. Wtedy jakoś nie przeszkadzało Ci, że grałem też na PC. Anyway paradygmat to paradygmat, nikt nie wie czemu GoWy wykorzystywały potencjał PS2, ale każdy wie, że tak było i już.

Najśmieszniejsze jest to, że nikt nie zauważył, że Zielarz napisał prawie to samo:

Mi otoczenie wydaje się zbliżone [do tego z GoW2 na PS2] i to właśnie nad nim musi szczególnie popracować SSM. Więcej detalu, brudu i przede wszystkim mroczniej ;).

Mi tam do śmiechu nie jest. Hehe :D
;)
« Ostatnia zmiana: Lutego 15, 2009, 16:44:26 pm wysłana przez Buzu »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: God of War 3
« Odpowiedź #743 dnia: Lutego 15, 2009, 17:24:12 pm »
Buzu tyle że wtedy jak pisałeś o GT5:P czy W:HD to nie dodawałeś w swoich wypowiedziach tekstów pokroju "PC miecie, "takie rzeczy to na PC były 10 lat temu" czy "bo na PC to ja mam 60fps i 1080p a nie jakież marne 720p w 30fps'ach". Dlatego wtedy bardzo lubiłem z Tobą dyskutować. Teraz wygląda to tak jakbyś tekstami o wspaniałej grafice w KZ2 i innych grach na PS3, chciał jedynie mieć oręż, która posłuży Ci potem do odbijania ataków ludzi zarzucających że niepotrzebnie w kółko wychwalasz PC'ta w tematach zupełnie do tego nieodpowiednich. 

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 723
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: God of War 3
« Odpowiedź #744 dnia: Lutego 15, 2009, 17:40:58 pm »
Anyway paradygmat to paradygmat, nikt nie wie czemu GoWy wykorzystywały potencjał PS2, ale każdy wie, że tak było i już.

Jak to nikt? Wykorzystywały, bo wyglądały fantastycznie. Postacie były wykonane co najmniej bardzo dobrze (przy całkiem sporej ilości). Przede wszystkim jednak gra urzekała rozmachem poziomów. Nawet te "wąskie korytarze" zachwycały tym co je otaczało. I nie były to tylko bitmapy jak już pisałeś, ale także (przede wszystkim) obiekty z polygonów. Ich skala jest tym co odróżnia GoW od innych gier.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: God of War 3
« Odpowiedź #745 dnia: Lutego 15, 2009, 18:09:19 pm »
przecież gow2 to najlepiej wyglądająca gra na ps2, po co ta dyskusja? o_O

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: God of War 3
« Odpowiedź #746 dnia: Lutego 15, 2009, 18:27:48 pm »
Anyway paradygmat to paradygmat, nikt nie wie czemu GoWy wykorzystywały potencjał PS2, ale każdy wie, że tak było i już.

Jak to nikt? Wykorzystywały, bo wyglądały fantastycznie. Postacie były wykonane co najmniej bardzo dobrze (przy całkiem sporej ilości). Przede wszystkim jednak gra urzekała rozmachem poziomów. Nawet te "wąskie korytarze" zachwycały tym co je otaczało. I nie były to tylko bitmapy jak już pisałeś, ale także (przede wszystkim) obiekty z polygonów. Ich skala jest tym co odróżnia GoW od innych gier.

Ja już naprawdę ostatnio raz bo mnie to już nie bawi. Tamten filmik z konikami wygląda tak. Jest owszem niby, że ogromny rozmach bo kamera sie ustawia tak, że widać te koniki i zamek. Biegniesz korytarzem  na ktorym nic nie ma, zadnej fizyki nie trzeba liczyc, detali obiektow z bliska, przeciwnikow, nic w kolo tylko duzy zamek i konie. Za chwilke kamera sie przelącza tak, że widać tylko  ogromne dobrze wykonane koniki. Chwilke biegu pustym "korytarzem" w miedzyczasie kamera zbilza sie do kratosa, juz nie widac konikow, krotki loading, zmiana mapy, koniki poszly spac widac tylko ich zad i bok i jest platformowka. Wspinasz sie na mala arene na grzebcie konikow, tylko, ze znowu to jest jakis tam malutki wycinek tych obiektow bo po co dawac caly model skoro nie mozna obracac kamera? A dlaczego nie mozna obracac? A bo w tej scenie konsola liczy zad i bok, w tej scenie konsola liczy zamek i koniki z daleka, w tej scenie arene i kawalek grzebietu. No co w tym graficznie swietnego to nie wiem, to już singstar lepiej wyglada gdzie mam w background'zie fotorealistyczne modele (tak przesadyzm). Ja kończe nadal nie czując zaawansowania GoW (tzn zaawansowany byl, tylko nie byl najbardziej zaawansowany na PS2). Koniec bo to juz naprawde nie jest smieszne

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: God of War 3
« Odpowiedź #747 dnia: Lutego 15, 2009, 18:36:11 pm »
Wiesz co Buzu, czasem odnoszę wrażenie że zaczynasz być jak Iras. Podobnie jak on, nie zgadzasz się ze wszystkim i wszystkimi tylko po to żeby mieć odmienne zdanie i próbować się wyróżnić. Oczywistym jest że GOW2 to jedna z najpiękniejszych graficznie (jeśli nie najpiękniejszą) gier na PS2 ale Ty i tak musisz się z tym nie zgodzić.

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: God of War 3
« Odpowiedź #748 dnia: Lutego 15, 2009, 18:43:42 pm »
Ależ ja się zgadzam z tym, że GoW to jedna z najpiękniejszych gier na PS2 (piękny design, ładne widoczki =/= świetna grafika). Wiem, że GoW też miały i bardzo dobrą grafikę jak chociażby pokazane przez jurass'a odblaskowe podłoże czy 60fpsów. Zgoda. Tylko moim zdaniem GoWy niesłusznie są uznawane za graficzny/techniczny pokaz możliwości PS2, bo moim zdaniem w to miejsce powinno się wsadzić MGS3, RE4 czy SotC. Jednak to prawda, nie boję się mieć odmiennych poglądów. Jeżeli czuję, że coś jest tutaj nie tak (jak np kapitalne oceny za grafikę w H3) to nie boję się o tym pisać. Tymbardziej, że nie robiłem tego w sposób chamski ani nie pisałem głupo tylko starałem się zawsze wskazać dlaczego uważam tak a tak. Miałem nadzieję, że może będzie można z kimś na ten temat sensownie podyskutować (bo od tego chyba jest to forum?). Jestem otwarty na argumenty innych ludzi, ale jak nie ma argumentów a są tylko dziecinne docinki to mogę tylko rozłożyć ręce...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: God of War 3
« Odpowiedź #749 dnia: Lutego 15, 2009, 18:46:46 pm »
Jakich chcesz argumentów? Może taki że biorąc pod uwagę zaawansowanie techniczne oprawy A/V to według Twojego toku myślenia najlepszą gra na PS2 pod tym względem było GTA:SA. Zbij ten argument tyle że już w temacie SW.
« Ostatnia zmiana: Lutego 15, 2009, 19:07:04 pm wysłana przez MarcePan »

hanza

  • Gość
Odp: God of War 3
« Odpowiedź #750 dnia: Lutego 15, 2009, 18:49:00 pm »
Ciekawy wywiad nt Gow3

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 723
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: God of War 3
« Odpowiedź #751 dnia: Lutego 15, 2009, 18:51:42 pm »
Jedno pytanie Buzu - przeszedłeś GoW2?

Mi po filmikach z YouTube ciężko teraz oceniać słuszność Twoich teorii. Mam jednak w pamięci jakie robiło to wrażenie podczas gry i ciężko było znaleźć coś podobnego w innych grach. Shadow of the Colossus - owszem tam masz ogromny świat, po którym możesz się swobodnie poruszać. Ten sam ogromny świat jest jednak (z wyjątkami) dosyć pusty. Nie chcę tu umniejszać produkcji Team Ico bo jest w ścisłej czołówce tytułów na PS2, ale jeśli idzie o lokacje to chyba większe wrażenie zrobiły na mnie te mniejsze (pozornie większe) poziomy z GoW2.

Pamiętajmy, że PS2 nie było studnią bez dna jeśli idzie o moc. Myślę, że powinienem to napisać już kilka postów wcześniej - możliwości PS2 wykorzystywało wiele gier, jednak każda robiła to w inny sposób. Zawsze pewne rzeczy osiągano kosztem czegoś innego. Myślę jednak, że dlatego uważa się GoW'a za tą jedną z najładniejszych dzięki dobremu rozłożeniu sił. Podkreślę to raz jeszcze - gra porażała rozmachem, który szedł w parze ze świetną grafiką.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: God of War 3
« Odpowiedź #752 dnia: Lutego 15, 2009, 18:58:52 pm »
Poza tym SotC miało lekkie problemy z framerate z tego co pamiętam, a GoW II ma stałe 60 klatek.

Spojrzałem na oceny IGN-u za grafikę przyznane grom: GoW2, MGS3:S, SotC, RE4 i tylko jedna z nich dostała 10. Zgadniesz która??

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: God of War 3
« Odpowiedź #753 dnia: Lutego 15, 2009, 18:59:43 pm »
Przeszedłem i GoWa 1 i 2.
Bo te widoczki robiły wrażenie. Mi też się to cholernie podobało gdy malutkie lokacje przez sprytne zabiegi stawały sie ogromnym widowiskiem. Gdy była świetnie ujęta skala i rozmach. Jednak to ma raczej wartość artystyczną bardziej niż techniczną. SotC dlatego był pusty bo raz takie były założenia gry a dwa, jak zauważyłeś PS2 jak każdy sprzęt jest ograniczone. Artystycznie też i Okami pokazało klasę. SotC i artystycznie i technicznie (chociaż gorzej było z detalami i chociażby modelem głownego bohatera) imponował, dawał taką wolność jak żadna gra na PS2 do tego nie udawany rozmach i spektakularne potyczki z kolosami.

MarcePan
Przeca GTA to zawsze była ilość a nie jakość, chociaż też można się doszukać kilku ciekawych bajerków.

Ależ A-n ja sobie doskonale zdaję z tego sprawę, że GoWy były oceniane najwyżej za wizualia. Dlatego GoW miał 60fpsów bo grafika byla nie wymagająca tak jak w SotC gdzie całe otoczenie było liczone i miałeś kontrolę nad kamerą, to była prawdziwa katorga dla PS2
« Ostatnia zmiana: Lutego 15, 2009, 19:01:51 pm wysłana przez Buzu »

Diuk

  • Gość
Odp: God of War 3
« Odpowiedź #754 dnia: Lutego 15, 2009, 19:00:24 pm »
Poza tym SotC miało lekkie problemy z framerate z tego co pamiętam, a GoW II ma stałe 60 klatek.

Spojrzałem na oceny IGN-u za grafikę przyznane grom: GoW2, MGS3:S, SotC, RE4 i tylko jedna z nich dostała 10. Zgadniesz która??

"Lekkie" to trochę za delikatnie powiedziane  :o

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: God of War 3
« Odpowiedź #755 dnia: Lutego 15, 2009, 19:03:19 pm »
Przy całym szacunku i uwielbieniu jakim darzę SotC nigdy nie porównywałbym tej gry pod względem technicznego wykonania do GoWII...

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: God of War 3
« Odpowiedź #756 dnia: Lutego 15, 2009, 19:05:14 pm »
Pewnie, że nie bo GoW był strasznie zamknięty, mało interaktywny i ograniczony przy SotC

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: God of War 3
« Odpowiedź #757 dnia: Lutego 15, 2009, 19:06:18 pm »
Bardzo trafnie napisał Zielarz. Chodzi mi o ten moment wypowiedzi:

Cytuj
Pamiętajmy, że PS2 nie było studnią bez dna jeśli idzie o moc. Myślę, że powinienem to napisać już kilka postów wcześniej - możliwości PS2 wykorzystywało wiele gier, jednak każda robiła to w inny sposób. Zawsze pewne rzeczy osiągano kosztem czegoś innego.

Dlatego właśnie takie GTA:SA miało ogromne tereny i bardzo rozbudowane możliwości ale słabe modele postaci i ubogo wymodelowane, pozbawione szczegółów otoczenie a GOW2 genialnie wręcz postacie, animację, otoczenie i masę efektów budujących widowiskowość gry.

Dlatego też śmieszy mnie zawsze pisanie że np. Far Cry 2 jest bardziej zaawansowany technicznie niż Killzone 2. Po prostu moc konsoli została wykorzysta w inny sposób. KZ2 nie ma mega wielkich terenów ale za to ma inne aspekty graficznie, które kopią zad FC2.

PS. To tylko taki przykład więc uprzedzam żeby jak ktoś chce rozpoczynać dyskusję KZ2 vs FC2 to do SW z tym.

hanza

  • Gość
Odp: God of War 3
« Odpowiedź #758 dnia: Lutego 15, 2009, 19:07:19 pm »
Buzu, ale zes czlowieku przyczepil tego jednego stwierdzenia, ze Gow wyciagal wszystkie poty z czrnuli.
Moze nie wyciagal i co z tego ja gram w ta gre dla akich akcji jak tu








ps
w Gow to grales, ale na standzie w MM :cool:

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: God of War 3
« Odpowiedź #759 dnia: Lutego 15, 2009, 19:08:32 pm »
Bardzo trafnie napisał Zielarz. Chodzi mi o ten moment wypowiedzi:

Cytuj
Pamiętajmy, że PS2 nie było studnią bez dna jeśli idzie o moc. Myślę, że powinienem to napisać już kilka postów wcześniej - możliwości PS2 wykorzystywało wiele gier, jednak każda robiła to w inny sposób. Zawsze pewne rzeczy osiągano kosztem czegoś innego.

Też się z tym zgadzam. IMO najtrafniejsze stwierdzenie w tym temacie od kilku dni.