Ja zadałem pytanie, dlaczego utarło się, że GoW2 wykorzystuje potencjał PS2 w całości (bo to jest głowny argument, że GoW3 będzie kopal zad jezeli idzie o oprawe). Zgadzacie się ze mna, że RE4, DMC3, Onimusha, T5 czy MGS3 mialy lepsze modele, fajniejsze tekstury i wiecej detali. Wysuwacie wtedy argument wielkosci map i pola widzenia. Doszlismy razem do tego, ze mapy tak naprawde sa niewielke (standardowe) a te cale horyzonty to prosty obiekt w oddali w akompaniamencie bit mapy, więc każdy z Was wie, że jeżeli chodzi o otoczenie to SotC tutaj zaprezentowal znaaacznie więcej w tej materii. Wiec pytam, dlaczego wg Was GoW 1 i 2 na PS2 wykorzystał cały potencjal drzemiacy w tym hardware'rze? Bo argument, że to ładnie było zrobione (a było) do mnie nie przemawia. To czy Monkey Island w 2d wykorzystuje potencjał kompów bo wygląda ładniej niż MI w 3d? Tylko o to mi chodzi. Ja swoje zdanie przedstawilem. IMO 100% PS2 zobaczylismy w MGS3, SotC czy RE4 bo GoWy technicznie nie były już tak zaawansowane. Tyle odemnie. Zeby nie byc posadzonym o ślepą krytyke i nienawiśc do konsol to powiem tak.Dla mnie narazie slicznie graficznie wygladaja/zapowiadaja sie: Uncharted, Ratchet, GT5, KZ2, Heavy Rain, Wipeout i Uncharted 2, ale w GoW3 narazie niczego graficznie świetnego nie widziałem. Nie krytykuje wszystkich gier konsolowych tylko GoWa ktory w aktualnej postaci IMO nie może się równac z Uncharted2 czy KZ2. Tak to widzę. W głębi serca wierzę, że niektórzy z Was rozumieją o co mi chodzi...
Zobaczcie w temacie Wipeout jak bardzo pochlebnie wypowiadałem sie tam o stronie audiowizualnej i jak broniłem tej gry w system wars. W temacie o Ratchecie też wychwalałem pod niebiosa Ratcheta (IMO jedna z najlepiej technicznie wykonanych gier na ta generacje). W Uncharted też byłem zachwycony tym co tam ujrzałem. W KZ2 wielokrotnie pisałem, że dla mnie gra ma świetną grafikę i wygląda obłędnie (ale wciąż widziałem w niej minusy - bo w każdej grze są wady/uproszczenia, nawet w znienawidzonym Cry). Poprostu piszę co czuję. Gdy widze GT5:P to piszę, że model są cudne i model jazdy znacząco uległ poprawie (looknijcie do tematu). Gdy przeszedłem Ratcheta to do dzisiaj piszę, że tak jak Ratchet ma zrobione AA tak każda inna gra powinna brac z niego przyklad. Gdy widzę GoW3 i tutaj szcze nie specjalnie mi sie to podoba i jak dla mnie jest az za surowo to tez pisze. Jakos nikt mnie nie obrazal gdy pisalem pochlebnie o ww grach, ale gdy juz mi sie nie podoba cos w nadzieii wszystkich fanbojów PS3 to od razu jestem atakowany w iście szczeniacki sposób. Przykre