Autor Wątek: Tomb Raider: Underworld  (Przeczytany 31201 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

Tango

  • Gość
Tomb Raider: Underworld
« dnia: Grudnia 01, 2007, 21:54:35 pm »
Zakladam temat o szykowanej kolejnej czesci Tomb Raidera  8)


Nad nowym TR pracuje ten sam zespół który stworzył ostatnie dwie części "Legend" i "Anniversary" - czyli Crystal Dynamics

Serwis internetowy Trademork poznał podobno fabułę ósmej części gry :

Ma ona mieć powiązania z kalendarzem Majów, w którym pod koniec każdego roku a dokładnie przez 5 ostatnich dni następuje "Wayeb" czyli (wg. wierzeń Majów) pęknięcie "granicy" oddzielającej świat żywych od świata umarłych (tytułowy "Underworld").

Majowie wierzyli, że podczas tych pięciu ostatnich dni w roku (Wayeb) otwierają się portale, które umożliwiają podróżownie pomiędzy tymi dwoma światami.

mateo

  • Gość
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #1 dnia: Grudnia 01, 2007, 22:07:41 pm »
Łudzi się ktoś, że Crystal Dynamics jako team zawiedzie?
Underworld.. ich klimat :]

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #2 dnia: Grudnia 02, 2007, 12:35:18 pm »
Patrząc na domniemaną fabułę boję się że wrogami będą pospolite zombie'aki. No zobaczymy. 

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #3 dnia: Grudnia 02, 2007, 12:56:04 pm »
Brzmi całkiem ciekawie. Dobrze byłoby gdyby jednak było mniej strzelanki niż w Legends a więcej swobodnej eksploracji. 

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #4 dnia: Grudnia 02, 2007, 15:41:34 pm »
kontynuacja Legends,
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

playing girl

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 24-03-2006
  • Wiadomości: 511
  • Reputacja: 0
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #5 dnia: Grudnia 02, 2007, 22:58:35 pm »
Oby tylko było mniej jeżdżenia (wprawdzie modelowi jazdy w Legends nie mam nic do zarzucenia, ale jakby nie bylo, to nie jest Burnout, to TR :]) i strzelania, a więcej zagadek. Fabuła zapowiada się nienajgorzej, developerem jest Crystal Dynamics, a więc tylko czekać na konkretniejsze info.

Tango

  • Gość
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #6 dnia: Grudnia 14, 2007, 20:20:27 pm »
info z xboxonline

Magazyn Play w najnowszym numerze zamieścił ekskluzywną zapowiedź na temat najnowszej części Tomb Raider tym razem o pod tytule "Underworld"

Oprócz zapowiedzi pojawił się także wywiad z jednym z twórców gry Erickiem Lindstormem w całym artykule pojawiły się informacje, że główny atutem Underworld będzie ... oprawa graficzna -jak pisze magazyn "To będzie pierwsza wpełni next genowa wersja Tomb Raidera" (!)

Akcja będzie się dziać dokładnie po wydarzeniach z TR "Legend", ale nie wiemy jeszcze nic oficjalnego na temat fabuły. W magazynie zostały opisane efekty graficzne między innymi:

- Bardzo dobra animacja (specjalnie została zorganizowana sesja Motion Capture, aby ruchy były bardzo realne)
- Lara będzie zostawiać swoje ślady np. w błocie
- Martwi przeciwnicy będą ciągle na polu bitwy (nie znikają)
- Obszerne tereny
- Większa interakcja z otoczeniem

Gra ma ukazać się na konsoli Xbox 360, Ps3 oraz PC w 2008 roku.


Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #7 dnia: Grudnia 14, 2007, 22:55:35 pm »
skany gdzies tam w necie, wyglada to nieźle.

I fabuła ma miec miejsce bezpośrednio po Legends, i to mnie cieszy, końcówka była pyszna ^^

crasch

  • He?
  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 17-02-2006
  • Wiadomości: 1 660
  • Reputacja: 0
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #8 dnia: Grudnia 15, 2007, 13:04:32 pm »
To będzie pierwsze Next Genowa wersja Tomb Raidera? Fajnie, byle nie było tak jak z pierwszą Next Genową wersją Tomb Raidera na PS2 - wiadomo ;-).

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #9 dnia: Grudnia 15, 2007, 15:23:33 pm »

szpynda

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 28-01-2007
  • Wiadomości: 165
  • Reputacja: 0
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #10 dnia: Grudnia 15, 2007, 18:04:00 pm »
Ładnie wygląda.Zapowiada się chyba bardziej klimatycznie powrót do korzeni.Coś jak Anniversary, a to raczej dobrze bo grało się o wiele lepiej niż w Legend.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #11 dnia: Grudnia 15, 2007, 20:58:59 pm »
Wyglada zejefajnie i do twgo cholernie klimatycznie, ja chce owego Tomb'a :D

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #12 dnia: Grudnia 15, 2007, 21:04:39 pm »
Jako wielki fanboj Lary Croft łykam każdą część jak młody pelikan. Nostaliga za genialną jedynką i słabośc do dydków w grach robi swoje... Oby tylko w nowym TR nie było żadnych miejskich lokacji i zbyt dużo strzelania. 

mateo

  • Gość
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #13 dnia: Grudnia 15, 2007, 21:08:45 pm »
Next-Genowe Anniversary

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #14 dnia: Grudnia 16, 2007, 01:21:08 am »
Wygląda ładnie, chociaż na razie szoku (na mnie) nie robi. Widać jednak, że model Lary jest poprawiony (jest mniej "kreskówkowa" niż w Legend/Anniversary).

Jedyne, co mi się nie podoba, to ludzcy przeciwnicy :/. Czemu po genialnym Anniversary (będącym w końcu remakiem genialnego TR1) nie mogli wyciągnąć wniosków, że do Tomb Raidera pasuje: mało strzelania (a już szczególnie do ludzi) - dużo zagadek?

Z drugiej strony, jeżeli nie popełnią tego samego błędu, co w Legend (czyli za dużo strzelania, za dużo ludzi, za dużo nowoczesnych lokacji, za dużo etapów na motorze, za mało zagadek, za krótka gra), to i tak się będę cieszył. :)
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #15 dnia: Grudnia 18, 2007, 15:33:24 pm »
no gierka calkiem calkiem sie prezentuje, a przeciez jeszcze troche czasu do premiery, wiec pewnie sie jeszcze poprawi...no nic tylko czekac...:D:D

puppet

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 17-10-2007
  • Wiadomości: 162
  • Reputacja: 0
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #16 dnia: Grudnia 18, 2007, 15:51:10 pm »
Zawsze bardzo optymistycznie podchodzę do nowych odsłon Lary ;) Nie inaczej jest też teraz, zapowiada się ciekawie i nie pozostaje nam nic innego jak wypatrywać kolejnych wieści o tej produkcji.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #17 dnia: Stycznia 11, 2008, 11:18:14 am »
Tomb Raider Underworld preview and scans from the French PSM3
http://www.tombraiderforums.com/showpost.php?p=2351041&postcount=1

Cytuj
The French PSM3 magazine has previewed Tomb Raider Underworld:

"All the locations visited and explored in this game will be original. This means that she won't go back where she's been before. The story happens nowadays, and Australia, Easter Island, Rome, the Vatican, Mesopotamia and the Golden Triangle could be on the map. We are also expected one or more underwater level."

"This is the big comeback for the Manor. Completely remade, this mythical place will allow Lara to improve her training and her techniques. Having said that, expect no improvement of her skills during the game: she'll have everything from the start. This is also the place where her new outfits will be available, and there are chances to find of Research & Development room like in James Bond, with all the gear and vehicules."

Opublikowane: Grudzień 28, 2007, 08:24:00
New Tomb Raider Underworld screens
http://www.tombraiderchronicles.com/headlines3380.html

Cytuj
Computer Bild Spiele has released three new screenshots showcasing Lara Croft in Tomb Raider Underworld. The scenes showcase the immersive and epic environment set to challenge Lara Croft as she traverses the globe like never before in a search to unlock the mystery of the Mayan calendar and to uncover a portal between mortal and underworld.

Opublikowane: Styczeń 06, 2008, 18:56:38
Premiera gry Tomb Raider: Underworld w czwartym kwartale 2008 roku
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=38886


mtlEN

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 06-01-2008
  • Wiadomości: 154
  • Reputacja: 0
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #18 dnia: Marca 03, 2008, 21:34:17 pm »
Cytuj
SCi/Eidos może i ma problemy finansowe, ale nadejście nowych przygód Lary Croft jest bardziej pewne niż to, że pod choinką znajdziemy wspaniałe prezenty.

Cytuj
Według jeszcze niepotwierdzonych informacji, które można znaleźć w Internecie, symbol elektronicznego seksu – Lara Croft – oczaruje nas swoim skaczącym biustem w okolicach świąt Bożego Narodzenia. Wtedy to w sklepach ma się pojawić Tomb Raider: Underworld (w wersji pecetowej, PS3 i na 360tkę). Pozostaje nam mieć nadzieję, że SCi/Eidos nie będą naciskali na twórców tej pozycji, by ci ukończyli prace nad grą najszybciej jak się da.

Cytuj
Wydawca, o czym informowaliśmy w sobotę, ma problemy natury finansowej. Zmusiły one zarząd firmy do zwolnienia wielu pracowników i wstrzymania prac nad czternastoma projektami. Słynna archeolog w krótkich spodenkach ma szansę poprawić kondycję firmy, o ile jej nowe elektroniczne przygody nie zostaną wypchnięte na rynek w niezbyt grywalnej formie. Materiały z gry, które mieliśmy okazję zobaczyć wyglądają interesująco. Mamy więc nadzieję, że zimą z przyjemnością będziemy skakali z platformy na platformę a Lara Croft pomimo ładnych kilku lat na karku znów nas zachwyci.


Tarniak

  • Gość
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #19 dnia: Czerwca 10, 2008, 08:41:59 am »
HD level screenshot


I w HD dla nerdów:
http://i.tombraiderchronicles.com/tombraiderunderworld_x360_screenshots_01/screen010.jpg

Teksturki miodzio, polecam obadać ten w HD i ornamenty nad "lampionem".

Trusio

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2003
  • Wiadomości: 2 124
  • Reputacja: 3
  • Dr Trusio
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwca 11, 2008, 02:11:43 am »
Dobra - ja tu oczekuję liczb konkretnych, a nie mydlenia oczu podrasowanymi screenami. Ile polygonów na cycki i w ilu fpsach animacja falowania? :x
GT: Trusio

crasch

  • He?
  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 17-02-2006
  • Wiadomości: 1 660
  • Reputacja: 0
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #21 dnia: Czerwca 11, 2008, 11:46:02 am »
Klimat jak...  :shock:

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #22 dnia: Czerwca 11, 2008, 11:48:13 am »

Tarniak

  • Gość
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #23 dnia: Czerwca 11, 2008, 11:49:00 am »
Uncharted! ;) Oby tylko mniej strzelania było, a więcej Indiana Jones-wannabe akcji.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #24 dnia: Czerwca 11, 2008, 11:55:52 am »
Ile polygonów na cycki
Pół mocy konsol na to idzie.

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #25 dnia: Czerwca 11, 2008, 11:58:54 am »
Ile polygonów na cycki
Pół mocy konsol na to idzie.

To DOBRZE!!!! Ciekawe jaki bedzie tego effect , mogli by dać scene rozbieraną (np. lara idzie pod prysznic) :-D  :lol:

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #26 dnia: Czerwca 11, 2008, 12:27:14 pm »
Ile polygonów na cycki
Pół mocy konsol na to idzie.

To DOBRZE!!!! Ciekawe jaki bedzie tego effect , mogli by dać scene rozbieraną (np. lara idzie pod prysznic) :-D  :lol:
get a life

Ładnie wygląda.

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #27 dnia: Czerwca 11, 2008, 12:45:39 pm »
wygląda ładnie ,żeby tylko nie wkradła się zbytnia monotonia

crasch

  • He?
  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 17-02-2006
  • Wiadomości: 1 660
  • Reputacja: 0
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #28 dnia: Czerwca 11, 2008, 12:58:36 pm »
Uncharted! ;) Oby tylko mniej strzelania było, a więcej Indiana Jones-wannabe akcji.

Najlepiej żeby było mniej strzelania, mniej typów na drodze a tylko klimatyczne miejsca tysiące kilometrów od cywilizacji  8-)

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #29 dnia: Czerwca 11, 2008, 14:41:04 pm »
Jak na mnie gra może byc podrasowanym graficznie Tomb Rider Legend z nową historyjką i żeby można było swobodnie sie przemieszczać po lokacjach, a nie tylko jedną scieżką

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #30 dnia: Czerwca 11, 2008, 14:47:07 pm »
Wiecie juz jak pokonamy tego bossa? Bo ja tak :lol: \

Akurat historyjka mnie cholernie ciekawi. wkur**ona Lara rox, ciekawi mnie co dalej się stanie.

wini

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 951
  • Reputacja: 2
  • GTA V
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #31 dnia: Czerwca 11, 2008, 14:52:12 pm »
Wiecie juz jak pokonamy tego bossa? Bo ja tak :lol: \
Eeee.. niech no pomyśle, zrzucimy na niego żyrandola? :lol:

Tarniak

  • Gość
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #32 dnia: Czerwca 11, 2008, 14:55:54 pm »
Wiecie juz jak pokonamy tego bossa? Bo ja tak :lol: \

Akurat historyjka mnie cholernie ciekawi. wkur**ona Lara rox, ciekawi mnie co dalej się stanie.
Widać, że będą motywy jak w TR2 i zatopionym statkiem. Teraz jednak, dzięki grafice generowanej przez current-geny, termin "mokry podkoszulek" uzyska nowy wymiar. Hłe, hłe. :cool:

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #33 dnia: Czerwca 11, 2008, 15:33:56 pm »
Wiecie juz jak pokonamy tego bossa? Bo ja tak :lol: \

Akurat historyjka mnie cholernie ciekawi. wkur**ona Lara rox, ciekawi mnie co dalej się stanie.
Widać, że będą motywy jak w TR2 i zatopionym statkiem. Teraz jednak, dzięki grafice generowanej przez current-geny, termin "mokry podkoszulek" uzyska nowy wymiar. Hłe, hłe. :cool:
Ciekawe, cze się odważą dorobić sutki. :eek:

Trusio

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2003
  • Wiadomości: 2 124
  • Reputacja: 3
  • Dr Trusio
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #34 dnia: Czerwca 14, 2008, 00:12:12 am »
Muszą :-x
GT: Trusio

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #35 dnia: Czerwca 16, 2008, 21:08:27 pm »
Skany z GameInformer:
http://forums.gametrailers.com/showthread.php?t=436125

Cytuj
It's becoming clearer as the months pass just how big a step forward is planned for Lara Croft. Underworld has been blowing us away for months with teasing images, but this time we got an up close look at the game in action. This glimpse only reinforces the point - Lara is headed into some exciting new waters.
The level we saw begins as Lara stands in her wetsuit aboard a well-appointed yacht. Diving off, she enters into the profound blue of the Mediterranean Sea and swims downward in her scuba gear. As some dangerous sharks approach, Lara has her trusty spear gun for protection. This time around, and throughout the game, she can use non-lethal tranquilizers - not everybody was enthusiastic about the need to kill off endangered animals in earlier games.
Far below, Lara finally reaches her destination - a fully submerged temple on the floor of the sea. As more threats arise to confront her, she must explore the temple until she figures out the entry puzzle. The game focuses on making individual puzzles feel genuine and organic to the game world - random key card tricks are nowhere to be seen. As she swims, a pinging sonar system locates hidden caves and other secrets, further expanding her repertoire of tools. However, for players more interested in action than brainteasers, an extensive in-game hint system now offers the solutions to every puzzle as you explore. Purists will no doubt refuse to even enter the hint menu, but others can avoid frustration if they choose.
Finally inside the ancient structure, the tomb raider comes face to face with the Kraken, a tentacled horror that blocks her way. Instead of radioing back to headquarters for quips and conversation, Lara now carries a camera with which she films her discovery. She'll often speak into the camera as she films, cluing players into the path that lies ahead. In a similar way, Lara can now take pictures of her exploits - there's even a ten-second timer on her camera so she can set up that insane action shot as she leaps across a gap. These images will be uploadable to the Internet, so players can share their adventures and advise other gamers about secret locations and hidden pick-ups.

Once Lara wraps up her photography session, she faces the task of passing the Kraken. In the process, she must platform and leap her way past those endlessly writhing tentacles. In some cases, the dangers she faces will warrant one of the new adrenaline moments. Rather than the scripted button press minigames of previous games, this redesigned feature slows time to a crawl during specific moments, giving Lara time to run up the falling pillar, leap over the swinging tentacle, or dive beneath the cutting blade.
The over all impression we took away from this demo was extremely favorable. Gameplay innovation and technical expertise are advancing apace, and the result is a game that looks and plays quite well. If the series can keep that innovation and mantain what made the last two entries such fun, Underworld may surprise more than a few gamers who long ago turned their backs on Lara's adventures.




Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #36 dnia: Czerwca 16, 2008, 22:52:03 pm »
Wow... Po prostu wow...

Jeżeli jeszcze ktoś mi powie, że to będzie raczej (pod względem gameplay'u) kontynuacja Anniversary a nie Legend, czyli więcej eksploracji i zagadek niż strzelania i pościgów, to będę w siódmym niebie.

Żeby każdy podupadły tytuł, który trafia w ręce nowego developera, miał tyle szczęścia, co Tomb Raider. :)
« Ostatnia zmiana: Czerwca 16, 2008, 22:57:57 pm wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #37 dnia: Czerwca 16, 2008, 23:00:46 pm »
Mi Lara wydaje się jakaś taka sztuczna. No cóż chyba za bardzo przyzwyczaiłem się do nowego MGSa :( :D (tam na przerywnikach taka Naomi wygląda parę razy lepiej).

lupinator

  • Gość
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #38 dnia: Czerwca 20, 2008, 23:01:09 pm »
Dwa nowe screeny

1 i 2

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #39 dnia: Czerwca 21, 2008, 14:51:33 pm »
Eidos uruchomił serwis poświęcony Tomb Raider: Underworld
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=41577
http://www.tombraider.com/server.php?change=LandingPage

Cytuj
Eidos uruchomił oficjalną witrynę internetową poświęconą najnowszej części przygód Lary Croft, Tomb Raider: Underworld.
W bardzo dobrze przygotowanym serwisie znajdziecie przede wszystkim całkiem pokaźny zestaw nowych screenshotów, przygotowane przez ekipę produkcyjną podcasty, najświeższe newsy, blogi autorów gry oraz oczywiście forum. Zainteresowani będą mogli odsłuchać również głównego tematu muzycznego autorstwa Troelsa Folmanna. Strona potwierdza również datę premiery gry, której termin zaplanowano na listopad tego roku.