Autor Wątek: Race Driver Grid.  (Przeczytany 37363 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #40 dnia: Maja 09, 2008, 10:23:46 am »
Mam pytanie czy to demko jest tez na XB Live?...zapomnialem zupelnie o tej grze:/:/...a po filmikach, ktore "obczailem" narobilem sobie smaka:) uwielbiam PGR'y wiec i ta gra powinna do mnie trafic:D

Unlimited

  • Gość
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #41 dnia: Maja 09, 2008, 10:51:43 am »
Wygrać online faktycznie jest dosyć łatwo. Wystarczy poznać nieco trasę i obrać najbardziej optymalny przejazd. Tu nie trzeba się martwić że auto nagle straci przyczepność itp. tylko po prostu jedziemy po optymalnym torze jazdy i tak do końca wyścigu. Grywalności dodaje masakrująca dynamika, świetny dźwięk i fakt że dla innych graczy jazda w GRID jest równie łatwa jak dla nas przez co ciągle ktoś utrzymuje się blisko nas i trzeba walczyć do końca.

W takim GT5:P po jednym błędzie (który popełnić jest bardzo łatwo) można zapomnieć o wygranej.

GRID to świetny arcade racer i bardzo dobrze że Codemasters zdecydowało się pójść w tą stronę. Niestety PS3 nie miało czegoś na wzór świetnego PGR i teraz GRID załata tą dziurę. Do symulacji i wyżyłowanego poziomu zostawmy GT5:P a do czystego fun'u i nieskrępowanej zabawy (szczególnie online) zakupmy GRID.

Mam nadzieję że wielu graczy kupi tą grę bo pościgać się online będzie świetnie.  Tym bardziej że pokoje wyszukuje w ułamku sekundy, nie ma lagów i wszystko przebiega tak jak powinno. Do tego genialne zniszczenia i zawrotna prędkość powodują że rozgrywka staje się jeszcze bardziej emocjonująca.
Fakt gra idzie troche w innym kierunku, ale system klep i detekcji kolizji Gt5 mogło by sobie spokojnie wykupić bo to zupełnie inna liga na korzyść Grida. Z takim sytemem, plus mechaniczne zniszczenia, Gt5 byłby prawdziwym simem. Kiedy się tego doczekamy. Wracając do Grida to będzie to gra na 8.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #42 dnia: Maja 09, 2008, 11:26:51 am »
System zniszczeń jest wręcz genialny. Szczególnie fajnie prezentuje się to na dynamicznych powtórkach. Polyphony nie może wykupić czegoś takiego jak system kolizji bo GRID jest oparty na zupełnie innym silniku (od razu widać że to ten sam co w Colin:Dirt). Auta w GRID jak i reszta graficznie odstają mocno od GT5:P ale to akurat wcale mi nie przeszkadza. Natomiast otoczenie, masa kibiców, flag itp. robi wrażenie.
Opublikowane: Maj 09, 2008, 10:57:54
EDIT:

Jest możliwość wyboru 900 stopni na kierownicy ale beznadziejnie to zrobili. Kółko reaguje zbyt ślamazarnie na ruchy szczególnie w początkowej fazie. FF jest bardzo mocny więc tym trudniej jest kręcić na 900 stopni. Na 200 jest lepiej ale IMO gra świetnie nadaje się pod pada i kierownica nie dostarcza tutaj jakiś szczególnych wrażeń jak ma to miejsce w przypadku GT5:P gdzie różnica w grze między padem a kierownicą jest ogromna i zdecyodwanie w GT5:P powinno się grać tylko kółkiem. Tutaj wystarczy pad do świetnej zabawy. Typowy arcade do tego cholernie grywalny.

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 848
  • Reputacja: 16
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #43 dnia: Maja 09, 2008, 12:20:59 pm »
Mam pytanie czy to demko jest tez na XB Live?...zapomnialem zupelnie o tej grze:/:/...a po filmikach, ktore "obczailem" narobilem sobie smaka:) uwielbiam PGR'y wiec i ta gra powinna do mnie trafic:D
- jest

oscyp

  • Gość
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #44 dnia: Maja 09, 2008, 12:37:19 pm »
O kurde, pany kochane, smaku narobiliście mi jak siemasz wojtek. Muszę mieć!

Maximmus80

  • Gość
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #45 dnia: Maja 09, 2008, 12:58:32 pm »
poniewaz to moje pierwsze wyscigi online to jest jedna rzecz ktorej dziwei sie ze nie wyeliminowali... jesli jakis idiota jedzie pod prad na czolowke z innym to powinni "cos" z tym zrobic... konkretnie powinni po przekroczeniu np. 60km/h przy jezdzie pod prad uczynic auto PRZENIKALNYm i mamy klopot z glowy... banalne a dziwe sie ze tego nie zastosowali

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #46 dnia: Maja 09, 2008, 13:23:37 pm »
Kurde DRIFT jest fajny. Udało mi się wykręcić 940,000. Grałem dziś z paroma Polakami online (krzyza113, loki999 i jeszcze jakiś tubisi..coś tam). Bardzo podoba mi się GRID. Tego mi brakowało na PS3. Na kierownicy nie ma co grać bo lipnie to dopracowali. Padem gra się w to najfajniej. :)

AZAKIEL

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 14-02-2006
  • Wiadomości: 111
  • Reputacja: 0
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #47 dnia: Maja 09, 2008, 13:30:05 pm »
No kurcze blade , własnie zassałem demko i jestem bardzo bardzo miło zaskoczony (a wiadomo że z produkcjami Codemasters to różnie bywało).

W demku najwięcej frajdy dostarczał mi 3 wyscig (ten z trasą miejską), autka graficznie to nie to co w GT5 ale i tak jest naprawdę ładnie, otoczenie też trzyma poziom a co najważniejsze to jest bardzo dynamicznie i płynnie. Model arkadowy jazdy imho to dobry pomysł (kto chce sima to wezmie forze albo GT).

Najwięcej frajdy sprawiały mi kraksy i oglądanie ich w zwolnionym tempie na triggerach (fajny patent z uzależnieniem szybkosci replaya od siły wcisnięcia triggera), no i fajny pomysł z mozliwoscią przewinięca sobie gry do tyłu żeby naprawić swoje błędy.

Fulla biorę na pewno, gra swoim gameplayem (imho przebijającym GT choć cięzko tutaj o porównania) może zarządzić w multi.



nakimushi

  • Gość
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #48 dnia: Maja 09, 2008, 13:52:12 pm »
a mi sie nie podoba - model jazdy jest bee

Johnny B. Goode

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-11-2007
  • Wiadomości: 1 838
  • Reputacja: 17
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #49 dnia: Maja 09, 2008, 13:56:19 pm »
a mi sie nie podoba - model jazdy jest bee

Dobry jest. W Burnoucie jest podobny a gry nie psuje

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #50 dnia: Maja 09, 2008, 14:01:56 pm »
a mi sie nie podoba - model jazdy jest bee

Model jazdy pozwala na szybkie pokonywanie trasy przez co dynamika gry urywa głowę. IMO bardzo fajnie się prowadzi autka. Trudno jest popełnić błąd przez co łatwiej utrzymać sie w walce o podium.

Maximmus80

  • Gość
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #51 dnia: Maja 09, 2008, 15:21:13 pm »
jednym slowem walczysz z przeciwnikiem i z trasa a nie z autem... dlamnie ta gra za online to 9/10... grafika nawet do piet nie dorasta dla gt5 ale to tytul mulitlatformowy(rownany w dol do x360 niestety) i za te 12-16 aut na trasie i zniszczenia jestem gotow to wybaczyc ;)

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #52 dnia: Maja 09, 2008, 15:38:10 pm »
jednym slowem walczysz z przeciwnikiem i z trasa a nie z autem... dlamnie ta gra za online to 9/10... grafika nawet do piet nie dorasta dla gt5 ale to tytul mulitlatformowy(rownany w dol do x360 niestety) i za te 12-16 aut na trasie i zniszczenia jestem gotow to wybaczyc ;)

a skad to info??? chodzi o pogrubiony tekst z twojej wypowiedzi?!

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #53 dnia: Maja 09, 2008, 15:47:52 pm »
to specjalnie dla was x0 userow, tak abyscie znowu sie wzburzyli
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #54 dnia: Maja 09, 2008, 15:51:57 pm »
Gierka całkiem fajna, taki przyjemny arcade racer. Miło że dodali tryb online, który jest fajnie pomyślany (min. głosujemy na wyścigi, flagi z jakiego państwa pochodzi). Graficznie jest dobrze, czyli tak na 7, ale włączcie sobie po tym demku GT5:P... przepaść graficzna.

PS. Albo porównajcie sobie dźwięk silnika, podmuchu wiatru w GRID i GT5: P.

Maximmus80

  • Gość
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #55 dnia: Maja 09, 2008, 15:55:25 pm »
to moja osobista opinia wyrobiona po rocznym uzytkowaniu ps3... projektujac tylko i wylacznie na ps3 developer moze umiescic wiecej danych(GTA4), czyli lepsze tekstory, zmienne warunki pogodowe(PGR4 i "problem") itd... ponadto dzieki HDD brak loadingow... a developerzy twierdza ze dzieki CELL moze byc min. 2x wiecej obiektow na ekranie(Goustbuster)... zreszta wystarczy spojrzec na ostatnie materialy... Kz2 i GT5 absolutnie prezentuja poziom NIEOSIAGLANY dla x360. To nie tylko moja opinia ale takze coraz w tym tonie wypowiadajacych sie developerow. Jednym slowem tytuly multiplatformowe sa rownane w dol... do mozliwosci x360. Mozna tylko sobie wyobrazac jak by wygladalo GTA4 jako exclusive na ps3. NIE BEDE NA TEN TEMAT DYSKUTOWAL...

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #56 dnia: Maja 09, 2008, 16:04:32 pm »
to moja osobista opinia wyrobiona po rocznym uzytkowaniu ps3... projektujac tylko i wylacznie na ps3 developer moze umiescic wiecej danych(GTA4), czyli lepsze tekstory, zmienne warunki pogodowe(PGR4 i "problem") itd... ponadto dzieki HDD brak loadingow... a developerzy twierdza ze dzieki CELL moze byc min. 2x wiecej obiektow na ekranie(Goustbuster)... zreszta wystarczy spojrzec na ostatnie materialy... Kz2 i GT5 absolutnie prezentuja poziom NIEOSIAGLANY dla x360. To nie tylko moja opinia ale takze coraz w tym tonie wypowiadajacych sie developerow. Jednym slowem tytuly multiplatformowe sa rownane w dol... do mozliwosci x360. Mozna tylko sobie wyobrazac jak by wygladalo GTA4 jako exclusive na ps3. NIE BEDE NA TEN TEMAT DYSKUTOWAL...


dyskusje juz zaczales, juz sie nie wymigasz :):):):), patrzac na wiekszosc gier multiplatformowych mozna wywnioskowac zupelnie cos innego...ze w przypadku pozycji multiplatformowych to wlasnie PS3 ogranicz developerow ( nie jest to spowodowane napewno moca sprzetu ale architektura co wiaze sie bezposrednio z trudnoscia programowania) wiec twoja wczesniejsza opinie nalezy wlozyc miedzy bajki, "czcze gadanie zaslepionego fanboja" tak to wypada delikatnie okreslic...co do KZ2 i GT5, nie tworze gier wiec nie wiem co jest osiagalne a co nie dla XO jesli ty natomiast wiesz, prowadziles benchmarki obu platform itd. to respect bez takich danyc/testow prosze zamilcz...chce zaznaczyc ze zarowno GT5 jak i KZ2 wg. mojej opinii prezentuja sie swietnie, ale to jeszcze nie koniec mocy current genow, zpogladajac w przeszlosc mozna zobaczyc ze najpiekniejsze gry pojawiaja sie dopiero po 4-5 latach po premierze konsoli wiec jeszcze troche przed XO i troche wiecej przed PS3, czas pokaze, nie zapominaj ze obie platformy mimo wszystko prezentuja podobny poziom techniczny...


btw. jaki jest problem ze zmiennymi warunkami pogodowymi w PGR4???


Ok maximus, konczmy temat bo to do niczego nie doprowadzi...


sorki za OT...wroce do domqu to ogram sobie GRIDA:D

nakimushi

  • Gość
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #57 dnia: Maja 09, 2008, 16:29:02 pm »









dark\

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-05-2006
  • Wiadomości: 4 529
  • Reputacja: 20
  • Play hard go pro !
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #58 dnia: Maja 09, 2008, 16:48:29 pm »
Ja wczoraj o 22 wrzucilem na gametrailers filmik z GRID'a i do teraz czekam, az:
Cytuj
Status: #102 Compressing
It takes a while, be patient.
Jedna awaria PS3 to tragedia, milion awarii x0 to statystyka.

Honorovy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-02-2008
  • Wiadomości: 120
  • Reputacja: 0
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #59 dnia: Maja 09, 2008, 16:52:49 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Kur*a, screeny masakra... Przegapilem demo ;/, dopiero teraz sciagam. Jezeli ktos dobry  :P  bedzie mial ochote sie poscigac w to, albo dirta. Zapraszam ;).

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #60 dnia: Maja 09, 2008, 18:01:59 pm »
Maximmus ma 100% racji to też podpisuję się pod tym co napisał.

Wracając do tematu to online w GRID mógłby być przykładem dla wszystkich deweloperów. Wszystko działa tak szybko i sprytnie że na wyścig czekamy dosłownie parę sekund. Słowa uznania dla Codemasters.

dark\

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-05-2006
  • Wiadomości: 4 529
  • Reputacja: 20
  • Play hard go pro !
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #61 dnia: Maja 09, 2008, 18:06:46 pm »
Mnie interesuje jedna rzecz: mozna grac online, ale nigdzie nie widzialem opcji, aby do gry zaprosic swoich znajomych. Pobawil sie juz ktos w Sherlocka obczail sprawe?
Jedna awaria PS3 to tragedia, milion awarii x0 to statystyka.

Maximmus80

  • Gość
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #62 dnia: Maja 09, 2008, 18:15:35 pm »
niema... nawet nie mozna zalozyc swojej gry(nadac jej nazwe)... ale to demo i mam NADZIEJ ze tylko dla tego... inaczej gra duuuzo starci... jednak musze pwoeidziec ze gra sie REWELACYJNIE... znalezlem w koncu gre sieciowa dla siebie... o ile beda dla mnie przeciwnicy - ale czuje ze gra sie sprzeda w nakladzie powyzzej 1mln na ps3 wiec zle nie bedzie ;)

crasch

  • He?
  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 17-02-2006
  • Wiadomości: 1 660
  • Reputacja: 0
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #63 dnia: Maja 09, 2008, 20:46:05 pm »
Miła pozycja, szczególnie w 'szybkim multi' - ogólnie polecam ściągnąć demo bo dema z multi to chyba najbardziej żywotne demka jakie można sobie wymarzyć hehe.  :cool:

Maximmus80

  • Gość
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #64 dnia: Maja 10, 2008, 15:01:46 pm »
Rozegralem chyba z 100 wyscigow ;) Model jazdy to nie jest arcade... nie jest tez to maxymalana symulacja... cos pomiedzy. Mi najbardziej kojarz sie z GT3. Juz zwykly start to male wyzwanie poniewaz wciskajac gaz kola sie blokuja i wpadamy w poslizg. Tak samo kiedy wchodzimy w zakret... nie przejdzie numer aby przy skrecie kol wciskac gaz - baczek murowany. Wiec idea jakoby ta gra byla czystym arcade sa bzdurne i wyssane z palca... Niesamowicie wygladaja wypadki, fizyka prezentuje sie fenomenalnie, do tego dym. Dla mnie to gra wyscigoa na ktora czekalem... GT5p nie kupie bo niema zniszcen... i na przykladzie tej gry widze jakie pranie mozgu tworzylo sie aby uzasadnic brak zniszcen w GT. A zniszcenia maja DOMINUJACE znaczenie na jazde, taktyke, filing itd...

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 848
  • Reputacja: 16
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #65 dnia: Maja 10, 2008, 15:07:43 pm »
Cytuj
Model jazdy to nie jest arcade...
- Jeśli nie jest symulacją to jest arcade'm i wszystko w tym temacie
Cytuj
GT5p nie kupie bo niema zniszcen...
- będzie update będą i zniszczenia

Maximmus80

  • Gość
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #66 dnia: Maja 10, 2008, 15:23:21 pm »
jesli nie jest arcade to jest symulacja? i wszystko w tym temacie...hahaha... nie wszytko jest tylko czarne i biale...  a wierz mi ze ja wczesniej dowiem zobazce jak beda te zniszczenia niz ty wiec mnie nie musisz uswiadamiac ;)

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #67 dnia: Maja 10, 2008, 15:29:37 pm »
W jaki sposób to wcześniej zobaczysz.Czyżby pan Yamauchi osobiście ci tego patcha naruchał miesiąc wcześniej

dark\

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-05-2006
  • Wiadomości: 4 529
  • Reputacja: 20
  • Play hard go pro !
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #68 dnia: Maja 10, 2008, 15:30:25 pm »
Wiec idea jakoby ta gra byla czystym arcade sa bzdurne i wyssane z palca...

racja, racja
niektorzy chyba jezdzili ze wspomagaczami wlaczonymi
Jedna awaria PS3 to tragedia, milion awarii x0 to statystyka.

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 848
  • Reputacja: 16
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #69 dnia: Maja 10, 2008, 15:48:54 pm »

Co z tego że jest jeszcze bardziej wymagający z wyłączonymi wspomagaczami. Nadal to arcade i nic tego nie zmieni.
Jeśli wyścigi nie są arcade to jakie jeszcze mogą być?

dark\

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-05-2006
  • Wiadomości: 4 529
  • Reputacja: 20
  • Play hard go pro !
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #70 dnia: Maja 10, 2008, 16:00:04 pm »

Co z tego że jest jeszcze bardziej wymagający z wyłączonymi wspomagaczami. Nadal to arcade i nic tego nie zmieni.
Jeśli wyścigi nie są arcade to jakie jeszcze mogą być?
arcade to ridge racer,
w takim razie dla Ciebie model jazdy w ridge racer jest taki sam jak w gridzie!

a ode mnie tyle

 :lol: :lol: :lol:
Jedna awaria PS3 to tragedia, milion awarii x0 to statystyka.

Maximmus80

  • Gość
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #71 dnia: Maja 10, 2008, 16:09:53 pm »
Ja chcialbym krytykow przeprosic za te klapki na oczach... do tego trzeba miec glowe :D. Model jazdy jest bardziej wymagajacy niz w Grand Turismo 4... a juz po wylaczeniu wszytkich systemow wrecz znacznie trudniejszy(porownuje obie gry na padzie). Grand Turismo powszechnie jest uwazany za SYMULATOR. Polecam kazdemu spradzwic DEMO aby przekonac sie jak dobra gra jest GRID. FENOMENALNA.

dark\

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-05-2006
  • Wiadomości: 4 529
  • Reputacja: 20
  • Play hard go pro !
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #72 dnia: Maja 10, 2008, 16:18:29 pm »
Ja chcialbym krytykow przeprosic za te klapki na oczach... do tego trzeba miec glowe :D. Model jazdy jest bardziej wymagajacy niz w Grand Turismo 4... a juz po wylaczeniu wszytkich systemow wrecz znacznie trudniejszy(porownuje obie gry na padzie). Grand Turismo powszechnie jest uwazany za SYMULATOR. Polecam kazdemu spradzwic DEMO aby przekonac sie jak dobra gra jest GRID. FENOMENALNA.
Gran Turismo
Jedna awaria PS3 to tragedia, milion awarii x0 to statystyka.

Maximmus80

  • Gość
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #73 dnia: Maja 10, 2008, 16:25:43 pm »
racja ;)

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #74 dnia: Maja 10, 2008, 16:53:52 pm »
BEZNADZIEJA!!!

Właśnie jestem po sesyjce w demo i muszę przyznać, że juz dawno nie grałem w tak słabe wyścigi. Kiedyś TOCA była symulacją, a GRID okazuje się być maksymalna akradówką przy której PGR4 to super symulacja. Autorom gry chyba się pomyliły tytuły i ta gra się miała nazywać Destruction Derby.

Dla mnie to gra wyscigoa na ktora czekalem...
Podziwiam twoje niskie wymagania odnosnie gry.

Dla mnie gra to crap. Graficznie... mieszane uczucia. W sumie ładnie ale głownie ze względu na przytłaczający bloom i motion blur. Gra nie działa płynnie, nie wiem czy trzyma nawet 30 klatek. Replaye są juz świetne, zniszenia również. Ogólnie gra napewno ładniejsza od FORZY2, grafike jak dla mnie 8/10.

Polecam kazdemu spradzwic DEMO aby przekonac sie jak dobra gra jest GRID. FENOMENALNA.
O w morde  :shock: Dopiero to teraz przeczytałe. Powiedz Maximmus, że żartowałeś, bo nie chce mi się wierzyc własnym oczom. Rozumiem, że gra może się komus spodobać ale żeby nazywac ją fenomenalna to trzeba być chyba z kosmosu.
« Ostatnia zmiana: Maja 10, 2008, 17:05:33 pm wysłana przez Piter_neo »

Maximmus80

  • Gość
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #75 dnia: Maja 10, 2008, 17:14:02 pm »
Zacznijmy od tego ze mi sie nic przycina... dwa... pograj troche - wybadaj jak unikac kraks z zywymi przeciwnikami (tak jak w rajdach czasem trzeba zwolnic) i zwroc uwage ze aby zajmowac pierwsze miejsce na koniec turnieju potrzebna jest taktyka... model jazdt mamy online dostepny dla "niedzielnych" ale wylacz wszytkie systemy i zagraj z kompem na najwyzszym poziomie trudnosci. ta gra to nie jest ani symulator ani arcade... gdzies posrodku czerpie z obydwu elementow... mi dostarcza wspanialych emocji.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #76 dnia: Maja 10, 2008, 17:27:16 pm »
Ja pograłem troche więcej i średnio mi sie podoba.Głównie nie podszedł mi model jazdy, zdecydowanie lepszy jest dla mnie w PGR4.GRID'a może kupie ale jak stanieje i to dużo.200 zł za tą gre za ch**a nie dam

crasch

  • He?
  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 17-02-2006
  • Wiadomości: 1 660
  • Reputacja: 0
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #77 dnia: Maja 10, 2008, 18:12:43 pm »
Maximmus twoje teorie mnie rozbrajają, teraz nie żartuje Ty naprawdę nie umiesz rozróżniać gatunków gier. Człowieku zlituj sie i nie wypisuj takich głupot.
GRID to czysta Arcadówka, że kur... wymagająca nie znaczy, że to symulacja, Tekken na najwyższym poziomie też jest trudny i wymagający, i co symulator?
Opanuj się i jak już sobie takie głupoty kodujesz do głowy to powstrzymaj się i nie wypisuj ich na forum bo ktoś to odbierze poważnie.

Co do samego Grida - baaardzo dobra arcadówka :-).

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #78 dnia: Maja 10, 2008, 19:09:22 pm »
Panowie krótka piłka. GRID to czysty arcade. Wyłączenie systemów kontroli trakcji nic tutaj nie zmienia. Owszem jest trudniej bo koła się blokują i trzeba uważać z gazem ale to nadal arcade. Ze wspomagaczami czy bez gra jest banalna i wygrać jest bardzo łatwo. Mało tego to z pierwszego podejścia po uruchomieniu gry pobiłem czas BMW i zszedłem poniżej 1:16.500 gdzie WR Codemasters to jakieś 1:17 z groszami. Potestowałem grę na kierownicy uruchamiając tryb obrotu o 900 stopni. Totalna pomyłka! Granie na kierownicy mija się z celem. Zero precyzji czyli kółko staje się zbędne. Na 200 stopni to samo. Gra typowa pod pad i na padzie daje najwięcej frajdy. W tej grze pokonuje się zakręty z szaloną prędkością praktycznie bez większych konsekwencji. Kolejna sprawa to obrót auta na ręcznym. To zabawne jak zaciągając ręczny auto obraca się w ułamku sekundy. Spróbujcie zrobić coś takiego na żywo. Brak całkowity masy aut. Nie czuć jej wcale. Zgadzam się z kimś kto tutaj napisał że już PGR4 jest bliższy realizmowi. GRID sprowadza się do tego że wcale nie musimy płynnie pokonywać zakrętów. Gaz w zakręcie i na maksa wychylona gałka na padzie wystarczą. Powtórzę to raz jeszcze. Gra nijak ma się do symulacji jeśli chodzi o model jazdy. Owszem zniszczenia są zajebiste, online rządzi i 20 aut na trasie też potęguje gameplay ale to nie ma nic wspólnego z SIM.

Grę oceniam bardzo wysoko. To bardzo dobry i mega grywalny arcade. Tego brakowało mi na PS3 i dlatego też zakupię ten tytuł. Proszę jednak nie stawiać w żaden sposób GRID'a na półce z symulatorami bo to pomyłka.

PS. Uwierzcie mi że już NFS:PS prezentuje trudniejszy model jazdy i bardziej zbliżony do symulacji aczkolwiek nijak odnoszący się do prawdziwego SIM. Też blokują się koła, też można auto zarzucać gazem na zakrętach i czuć wagę aut. Oczywiście to wszystko w trybie KING.

Maximmus80

  • Gość
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #79 dnia: Maja 10, 2008, 19:18:19 pm »
Czlowieku...crasch ;)
To zobacz dopiero jak ja cierpie czytajc twoje posty. Jestes FANATYKIEM. Marcepan zrozumial moje pytanie i udzielil mi odpowiedzi ciebie to przeroslo. czy myslenie ogolnie tez cie przerasta... wiec sprawdzmy i zacznijmy od podstw.

Cytuj
teraz nie żartuje Ty naprawdę nie umiesz rozróżniać gatunków gier
RR7, Motorstorm, Forza2, GT seria... naleza do tego SAMEGO gatunku... gier wyscigowych. Rozni je model jazdy. Bardziej zblizony do symulacji lub mnie. Niema scisle okreslonych regół ponieważ branza się ciagle rozwija a wraz z nią nasze wyobrazenia.

Posłuze się cytatami z ostatniego PSXEXTREME
"Model jazdy to mocny punkt programu. Doskonale czuć niuanse w prowadzeniu furn - za kierownicą BMW lekko dodajesz gazu i juz kręcisz bączka w tłumach dymu, z kolei Pagani Zonda R wybacza wiele. Prawdziwa zabawa zaczyna się jednak po wyłaczeniu wszytskich systemów wspomagających"

"Będzie mozna solidnie arcade'ować i naparzać sie miedzy sobą(vide Projekt Gotham Racing 4) ale i solidnie nameczyc się, powalczyć z grozną miną o pierwszą pozycje na lini mety, gdy host ustawi realistyczne zniszczenia, narzuci widok FPP i wymusi wyłączenie systemów wspomagajacych (vide Forza Motorsport 2.)"
Psxextreme Maj '08 129, autor: HIV
 
Jak widzisz nie tylko ja mam taka opinie, zwróć uwage bystrzaku ze nigdzie nie napisałem że GRID to SYMULACJA. Wiem że swiat składa się z wielu barw i odcieni... tak samo jak gry... a nazwy poszczególnych rodzajów gier są aby "MAŁYM" umysłom było łatwiej poradzic sobie z rzeczywistością. Dla tego takie gry jak ICO lub OKAMI nie zarabiaja milonów... ciasnym umysłom cięzko je rozpoznac i sklasyfikować. Są jednak tacy którzy potrafia dostrzeć w nich "coś" i czerpać przyjemność.
NIE BEDE JUZ Z TOBĄ DYKUTOWAŁ... ŻAL CZASU.

ps. Marcepan... trudno się z toba niezgodzić... pozatym widac ze w gre grałes a nie zabierasz zdanie bez sprawdzeniu tytułu.
« Ostatnia zmiana: Maja 10, 2008, 19:27:32 pm wysłana przez Maximmus80 »