Autor Wątek: Race Driver Grid.  (Przeczytany 37396 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #200 dnia: Maja 24, 2008, 00:04:24 am »
IGN: 8.7
http://xbox360.ign.com/articles/876/876137p1.html

Cytuj
8.5    Presentation
The glossy, dynamic DiRT-style menus are back, but without the long load times. Grid is wrapped in a superior package, but the low car count is a bit disappointing.
9.5    Graphics
Beautiful lighting, full damage modeling, great-looking tracks and lovingly-rendered cars, all running smoothly at top speeds? Yes, please.
8.5    Sound
The menu music is great, and the cars purr and scream appropriately, even changing tone with each camera view. But the recorded dialogue gets repetitive too quickly.
9.0    Gameplay
Grid gets racing right. The tracks are intense, the crashes are spectacular to behold and the cars are a blast to drive.
8.0    Lasting Appeal
It will take you a good long while to reach the top of the rankings in Grid's single-player mode, and there's full multiplayer as well.

Unlimited

  • Gość
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #201 dnia: Maja 28, 2008, 10:08:53 am »
http://www.xboxonline.pl/newsy,grid___porownanie,7008.html
ostatnie kraksy(końcówka filmu) pokazuję która konsola ma więcej do zaoferowania w tej grze, jeśli chodzi o fizyke. 8)

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #202 dnia: Maja 28, 2008, 11:33:24 am »
eee, w ktorym miejscu bo nie widze...
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #203 dnia: Maja 28, 2008, 11:33:56 am »
Kurcze poważnie proszę o rozwinięcie tej kwestii fizyki bo mimo usilnych starań nie jestem w stanie zauważyć tego o czym piszesz.

Unlimited

  • Gość
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #204 dnia: Maja 28, 2008, 11:38:56 am »
Ostatnia kraksa BMW, te samo miejsce=dwa kompletne różne zachowania samochodu na zderzenie. Wersja na X360 oczywiście ma je lepiej zobrazowane.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #205 dnia: Maja 28, 2008, 11:47:56 am »
No fakt, opony leca pewnie troche dalej i po bardziej realnej paraboli. Jak sie przyjrzycie uwazne to zobaczycie, ze jedna nawet trafia w golebia. Winszuje mocy x0.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #206 dnia: Maja 28, 2008, 12:03:01 pm »
Ostatnia kraksa BMW, te samo miejsce=dwa kompletne różne zachowania samochodu na zderzenie. Wersja na X360 oczywiście ma je lepiej zobrazowane.

 :shock: :shock: :shock: Mistrz autosugestii. Kompletnie różne zachowania samochodu? Nie mam pytań. Oglądałem to już dziesiątki razy i nie widzę tego o czym piszesz. Jak widać nie tylko ja.
Opublikowane: Maj 28, 2008, 11:58:13
Przeczytałem komentarze pod tym filmikiem na stronie xboxonline i tam też ludzie różnic nie widzą. Unlimited Ty na pewno dobrze się czujesz?

PS. Jedyne co widzę ale to przy bardzo mocnym przyjrzeniu się wtedy gdy zaczyna się wyścig BMW HDR w wersji na PS3 jest mocniejszy (lepszy). Spójrzcie na biały dach BMW. Na PS3 widać wyraźnie HDR a na X0 tego nie ma.

Unlimited

  • Gość
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #207 dnia: Maja 28, 2008, 13:05:12 pm »
Auto w wersji na x360 bardziej dosadnie się wbiło w bandę zabezpieczającą, jak i tylna oś jest bardziej wygięta. Poza tym szyba pękająca w wersji na ps3 pojawia się z chwilowym opóźnieniem. Się już nie czepiam, bo albo ja mam tak dobry monitor albo nie wiem :P

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #208 dnia: Maja 28, 2008, 13:10:02 pm »
Szkoda tylko że nie można ocenić czy prędkości były jednakowe, kąt uderzenia i czy np. auta nie były wcześniej po jakiś otarciach, które mogą powodować późniejsze skutki przy rozwaleniu się o bandę. Pomijając to że ja tu różnic nie widzę to zastanów się czy jakby puścić takie same auta żeby się rozwaliły o jakąś bandę to zniszczyłyby się w identyczny sposób?

Maximmus80

  • Gość
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #209 dnia: Maja 28, 2008, 13:11:16 pm »
i ten filmik nie dziala ale te porownywania to jest parodia... cos tam jasniejsze, cos tam w innym kolorze, itd... jak by to stanowilo jakis istotny element... a osoba ktora nie widziala innej wersji PRAKTYCZNIE nie zauwazalne. Jesli w grze bedzie 2 ray wiecej aut to wtedy bedzie mnozna mowic o roznicy :P To sie tyczy kazdej innej gry.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #210 dnia: Maja 28, 2008, 13:13:35 pm »
Ja juz to sprawdzilem u siebie na demie. Chcialem nagrac nawet filmik ale mi baterie padly. Jak sie naladuja to go wrzuce.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Unlimited

  • Gość
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #211 dnia: Maja 28, 2008, 13:13:46 pm »
Przy takich samych modelach, biorąc pod uwagę ten sam kąt uderzenia i prędkość, zniszczenia były by bardzo zbliżone. Co prawda nie wiem z jaką prędkością pędzą te samochody, ale na oko jest ona zbliżona.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #212 dnia: Maja 28, 2008, 13:28:52 pm »
Piszesz że byłyby bardzo zbliżone. To ja się pytam. Jakie w takim razie są na filmiku?

Unlimited

  • Gość
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #213 dnia: Maja 28, 2008, 13:32:29 pm »
zbliżone, ale dziwi mnie to że samochód na ps3 nawet nie podskoczył tak jak w wersji na x360 ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #214 dnia: Maja 28, 2008, 13:37:43 pm »
Aha i to świadczy o przewadze w fizyce. Hmm ciekawa teoria. Może nie podskoczył bo jechał wolniej od tego z wersji na X0.

Nie wiem, może się mylę ale pierwsze słyszę żeby jeden port miał gorszą fizykę niż drugi. Przecież to wymagałoby poważnych zmian w silniku gry.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #215 dnia: Maja 28, 2008, 14:34:29 pm »
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Unlimited

  • Gość
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #216 dnia: Maja 28, 2008, 14:48:37 pm »
ten filmik mnie przekonał 8) sprawa wyjaśniona.

Maximmus80

  • Gość
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #217 dnia: Maja 28, 2008, 14:52:24 pm »
Zenada... z tego co sie orientuje to im bardziej zaawansowana fizyka tym trudniej uzyskac ten sam efekt... np. uderzenia bo wplywa na niego MASA roznych randomowych czynnikow. Poprostu KATASTROFA - komus przydala by sie natychmiastowa hospotalizacja :D

Tarniak

  • Gość
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #218 dnia: Maja 28, 2008, 18:27:59 pm »
Po minucie wyłączyłem to demo. Ani to arcade, ani to sim. Oprawa nie jest zachwycająca, kraksy mogą imponować, jeśli ktoś nie grał w Burnout Paradise. Jeśli komuś się znudzi GT5, FORZA, Burnout:P, Colin Dirt i Sega Rally, od biedy może zagrać.

crasch

  • He?
  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 17-02-2006
  • Wiadomości: 1 660
  • Reputacja: 0
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #219 dnia: Maja 28, 2008, 19:31:52 pm »
Po minucie wyłączyłem to demo. Ani to arcade, ani to sim. Oprawa nie jest zachwycająca, kraksy mogą imponować, jeśli ktoś nie grał w Burnout Paradise. Jeśli komuś się znudzi GT5, FORZA, Burnout:P, Colin Dirt i Sega Rally, od biedy może zagrać.

IMHO to czysty arcade ale zajebiście agresywnie reaguje na skręty kierownicą - trzeba parę minut pojeździć żeby się wczuć.

A jeżeli chodzi o ten porównawczy filmik to ja kompletnie żadnej różnicy nie widzę pomiędzy wersją PS3 a X360 - co więcej grałem w obie wersje, na Xie i na PS3 - kompletnie zero jakichkolwiek zauważalnych różnic. A co do fizyki to da się w ogóle ją 'obciąć'? 8)

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 848
  • Reputacja: 16
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #220 dnia: Maja 28, 2008, 21:56:19 pm »
Cytuj
IMHO to czysty arcade ale zajebiście agresywnie reaguje na skręty kierownicą - trzeba parę minut pojeździć żeby się wczuć.
- Dokładnie. W ogóle nie czuć masy samochodu. 

hansatan

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2008
  • Wiadomości: 690
  • Reputacja: 0
  • Üßer Fuhrer
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #221 dnia: Maja 29, 2008, 13:29:10 pm »
Mam takie pytanko. Czy u was w demku na PS3 też słychać w głośnikach takie trzaski podczas jazdy? Szczególnie podczas dodawania gazu i redukcji biegów?

Z tego co czytałem na 8 stronie wątku to ludzie mają podobny problem, ale w trybie MP, a u mnie dzieje się to też w SP...

Denerwująca sprawa... Czyżby kolejny niedopracowany produkt na PS3 (pamiętamy Condemned 2, gdzie był podobne trzaski...)

Jak to u was wygląda?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #222 dnia: Maja 29, 2008, 13:33:34 pm »
Jedynie w trybie MP jak zacznie coś się dziać z połączeniem to u mnie słychać takie trzaski. Podczas gry w SP nic się nie dzieje.

hansatan

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2008
  • Wiadomości: 690
  • Reputacja: 0
  • Üßer Fuhrer
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #223 dnia: Maja 29, 2008, 13:50:38 pm »
Dzięki za odpowiedź... No to sam już nie wiem, ja mam co prawda nie są, aż tak bardzo słyszalne, ale podczas np jak kamerka porusza się miedzy samochodami na początku wyściu BMW to słyszę taki trzask, ale jak gram w HAZE to nie ma tego, ale np. w Condemned 2 podobne trzaski są.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #224 dnia: Czerwca 01, 2008, 18:31:37 pm »
Czekaj na nowe firmware  8)
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #225 dnia: Czerwca 01, 2008, 21:18:04 pm »
Problemy z Race Driver GRID
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=41216

Cytuj
Race Driver GRID doprowadza niektórych posiadaczy konsoli Xbox 360 do szewskiej pasji, dowiadujemy się z oficjalnego forum firmy Codemasters. Gra potrafi zawieszać się na sekundę lub dwie, co nierzadko uniemożliwia zwyciężanie w wyścigach. Producenci GRID wiedzą już na szczęście o całej sytuacji wystarczająco sporo, by rozpocząć prace nad odpowiednią łatką.
„Jesteśmy bardzo blisko rozwiązania problemu. W ciągu kilku najbliższych tygodni powinniśmy wypuścić patch z opcjonalną możliwością likwidacji kłopotu” – oznajmił Gavin Raeburn, główny producent gry. „Sądzimy, że przyczyną zawieszeń jest dysk twardy konsoli Xbox 360 oraz problemy z jego sektorami”.
„Chwilowe rozwiązanie kłopotów zapewnia skopiowanie GamerTaga na kartę pamięci, odpięcie dysku twardego oraz uruchomienie gry w ten właśnie sposób. Uwaga: wiąże się to z brakiem możliwości zapisywania i przeglądania powtórek”.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #226 dnia: Czerwca 01, 2008, 21:28:06 pm »
Dobra wiadomość dla posiadaczy PS3
Problemy które były w demie
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=139270
Cytuj
Screen tear can have a huge impact on picture quality. For example on one test I did on the Race Driver GRID demo, 360 ran at a constant 30fps while PS3 averaged at 28.76fps. Not so much difference there you might think, until you factor in that almost 40 percent of the 60Hz output of the PS3 version was torn frames, versus 0 percent on 360.

są podobno (w dużym stopniu) rozwiązane w pełnej wersji:
http://www.psu.com/GRID-retail-version-better-than-demo-News--a0003765-p0.php

Cytuj
GRID retail version better than demo
 
After the many debacles with the GRID demo, most notably the comparison videos, the full title is finally set to release in just under two weeks. With that release just around the bend, Executive Producer, Gavin Raeburn (Uncle Chewy), has stated that the game has made several improvements in comparison to how the demo played.

While he has stated that the PlayStation 3 version runs at 30FPS 99% of the time, it still leaves you wondering how developers can't even manage 30FPS 100% of the time this far into the consoles life cycle.

"Just a few updates: Firstly, we v-sync every frame, but allow the game to overrun if needed, which is very rare and is much preferable to a complete frame drop. Secondly, our performance tests show that the 360 is running at a rock solid 30fps and the PS3 rarely drops, being rock solid 99% of the time. San Fran in the demo is probably our worst performer when the action gets really heavy on a couple of those long straights.

"Thirdly, we don't lead on any platform. We have dedicated teams on each platform as that is the only way to get the best from each of them. Fourthly, there are some extra performance improvements between the demo and release on PS3 as we were tuning right to the last minute. This should be apparent in our forthcoming reviews. Just to be on the safe side, we also have some further improvements lined up our patch."

Outside of the issue of having a possible dip in framerate, the game may also require a patch come release.

No i zapowiedzieli patch'a.
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #227 dnia: Czerwca 01, 2008, 21:32:38 pm »
Cieszymy sie, ze chcesz na poprawic humor ale powyzszy link byl juz podawany w tym temacie.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

hansatan

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2008
  • Wiadomości: 690
  • Reputacja: 0
  • Üßer Fuhrer
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #228 dnia: Czerwca 01, 2008, 21:36:41 pm »
Czekaj na nowe firmware  8)
no to chyba jedyne wyjście, ponoć ma się ukazać przed premierą MGS4

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #229 dnia: Czerwca 01, 2008, 22:30:47 pm »
Problemy z Race Driver GRID
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=41216

Cytuj
Race Driver GRID doprowadza niektórych posiadaczy konsoli Xbox 360 do szewskiej pasji, dowiadujemy się z oficjalnego forum firmy Codemasters. Gra potrafi zawieszać się na sekundę lub dwie, co nierzadko uniemożliwia zwyciężanie w wyścigach. Producenci GRID wiedzą już na szczęście o całej sytuacji wystarczająco sporo, by rozpocząć prace nad odpowiednią łatką.
„Jesteśmy bardzo blisko rozwiązania problemu. W ciągu kilku najbliższych tygodni powinniśmy wypuścić patch z opcjonalną możliwością likwidacji kłopotu” – oznajmił Gavin Raeburn, główny producent gry. „Sądzimy, że przyczyną zawieszeń jest dysk twardy konsoli Xbox 360 oraz problemy z jego sektorami”.
„Chwilowe rozwiązanie kłopotów zapewnia skopiowanie GamerTaga na kartę pamięci, odpięcie dysku twardego oraz uruchomienie gry w ten właśnie sposób. Uwaga: wiąże się to z brakiem możliwości zapisywania i przeglądania powtórek”.

Kurde to już przebija nawet sztuczki na PS3 aby PES2008 chodził płynniej. :lol:

-------

Znajomy już gra w pełną wersję i jest zachwycony. Pisze że online jest świetny i gra jest cholernie miodna. Ja się tylko ciesze i jutro dzwonię po swój egzemplarz.

Maximmus80

  • Gość
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #230 dnia: Czerwca 01, 2008, 22:55:40 pm »
Moze cos ON lub ty naskrobac na temat online?

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #231 dnia: Czerwca 01, 2008, 22:55:50 pm »
Cieszymy sie, ze chcesz na poprawic humor(*) ale powyzszy link byl juz podawany w tym temacie.(**)
(*) Akurat to chciałem dyskretnie wbić igłę posiadaczom PS3, że znowu ich wersja jest gorsza a developer cieszy się że prawie nie skacze, zbyt dyskretnie widzę  :lol: ;)

(**)
Shit happens / Ale nie w takim zestawieniu i z cytacikami  8)


----------

Kurde to już przebija nawet sztuczki na PS3 aby PES2008 chodził płynniej. :lol:
Nie nie przebija.
Wyłączanie stadionów/dzwięku/efektów/ 3/4 możliwości konsoli itd.
Nie przebija też cyrków z GTA4 - kasowanie savów /reinstalacje / itd.... (PC :lol: )

Odłączenie HDD na X360 nie wymaga śrubokręta i zajmuje 3 sekundy. A profil to parę kliknięć... z tym że trzeba kartę pamięci mieć...  :lol:
« Ostatnia zmiana: Czerwca 01, 2008, 22:57:22 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #232 dnia: Czerwca 01, 2008, 23:03:44 pm »
Nie nie przebija.

IMO przebija i to znacznie. :cool: Przy PS3 nie trzeba było nic mechanicznie robić a tutaj to zakrawa o sytuację kiedy to oglądając TV marki Rubin trzeba było podchodzić i pukać w obudowę żeby dobrze działał.

Maximmus80

  • Gość
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #233 dnia: Czerwca 01, 2008, 23:08:18 pm »
hahaha... dobre... wy kiedys zostaniecie chrzestnymi :D
przynajmniej posiadacze ps3 juz niemają problemów jako jedyni ;)

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #234 dnia: Czerwca 01, 2008, 23:10:06 pm »
Nie nie przebija.

IMO przebija i to znacznie. :cool: Przy PS3 nie trzeba było nic mechanicznie robić a tutaj to zakrawa o sytuację kiedy to oglądając TV marki Rubin trzeba było podchodzić i pukać w obudowę żeby dobrze działał.

A jak wiemy z relacji posiadaczy Blue Dragona i/lub Lost Oddyssey - podchodzenie do X360 męczy.
Chociaż dla tamtych weteranów odłączenie dysku to będzie pestka.
O zgrozo wymiana płyty - nie dość, że trzeba ją powtórzyć 3 lub 4 krotnie w ciągu kilkudziesięciu godzin gry to jeszcze - trwa dłużej niż zabawa z HDD!  :shock:
;)
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #235 dnia: Czerwca 01, 2008, 23:42:24 pm »
Moze cos ON lub ty naskrobac na temat online?

Ogólnie że headsety bardzo dobrze działają. Rozmowy są wyraźne i czyste. Nie ma żadnych problemów z połączeniem. Wspominał coś o własnym malowaniu auta czy coś takiego.

oscyp

  • Gość
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #236 dnia: Czerwca 01, 2008, 23:47:00 pm »
Dobra kto mi złoi kakao na lajwie w demo?

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #237 dnia: Czerwca 01, 2008, 23:53:43 pm »
Dobra kto mi złoi kakao na lajwie w demo?

Podaj mi GT a jutro dostaniesz (mimo że grałem 1 wyścig i tak dam radę !) za swoje  :x.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #238 dnia: Czerwca 02, 2008, 01:16:08 am »
Cytuj
Nie przebija też cyrków z GTA4 - kasowanie savów /reinstalacje / itd.... (PC  )
Ktos z obecnych tu posiadaczy ps3 musial tak robic, mial takie problemy?
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 848
  • Reputacja: 16
Odp: Race Driver Grid.
« Odpowiedź #239 dnia: Czerwca 02, 2008, 08:49:55 am »
Ja nie miałem <40gb>