0 użytkowników i 10 Gości przegląda ten wątek.
8.5 PresentationThe glossy, dynamic DiRT-style menus are back, but without the long load times. Grid is wrapped in a superior package, but the low car count is a bit disappointing.9.5 GraphicsBeautiful lighting, full damage modeling, great-looking tracks and lovingly-rendered cars, all running smoothly at top speeds? Yes, please.8.5 SoundThe menu music is great, and the cars purr and scream appropriately, even changing tone with each camera view. But the recorded dialogue gets repetitive too quickly.9.0 GameplayGrid gets racing right. The tracks are intense, the crashes are spectacular to behold and the cars are a blast to drive.8.0 Lasting AppealIt will take you a good long while to reach the top of the rankings in Grid's single-player mode, and there's full multiplayer as well.
Ostatnia kraksa BMW, te samo miejsce=dwa kompletne różne zachowania samochodu na zderzenie. Wersja na X360 oczywiście ma je lepiej zobrazowane.
Po minucie wyłączyłem to demo. Ani to arcade, ani to sim. Oprawa nie jest zachwycająca, kraksy mogą imponować, jeśli ktoś nie grał w Burnout Paradise. Jeśli komuś się znudzi GT5, FORZA, Burnout:P, Colin Dirt i Sega Rally, od biedy może zagrać.
IMHO to czysty arcade ale zajebiście agresywnie reaguje na skręty kierownicą - trzeba parę minut pojeździć żeby się wczuć.
Race Driver GRID doprowadza niektórych posiadaczy konsoli Xbox 360 do szewskiej pasji, dowiadujemy się z oficjalnego forum firmy Codemasters. Gra potrafi zawieszać się na sekundę lub dwie, co nierzadko uniemożliwia zwyciężanie w wyścigach. Producenci GRID wiedzą już na szczęście o całej sytuacji wystarczająco sporo, by rozpocząć prace nad odpowiednią łatką.„Jesteśmy bardzo blisko rozwiązania problemu. W ciągu kilku najbliższych tygodni powinniśmy wypuścić patch z opcjonalną możliwością likwidacji kłopotu” – oznajmił Gavin Raeburn, główny producent gry. „Sądzimy, że przyczyną zawieszeń jest dysk twardy konsoli Xbox 360 oraz problemy z jego sektorami”.„Chwilowe rozwiązanie kłopotów zapewnia skopiowanie GamerTaga na kartę pamięci, odpięcie dysku twardego oraz uruchomienie gry w ten właśnie sposób. Uwaga: wiąże się to z brakiem możliwości zapisywania i przeglądania powtórek”.
Screen tear can have a huge impact on picture quality. For example on one test I did on the Race Driver GRID demo, 360 ran at a constant 30fps while PS3 averaged at 28.76fps. Not so much difference there you might think, until you factor in that almost 40 percent of the 60Hz output of the PS3 version was torn frames, versus 0 percent on 360.
GRID retail version better than demo After the many debacles with the GRID demo, most notably the comparison videos, the full title is finally set to release in just under two weeks. With that release just around the bend, Executive Producer, Gavin Raeburn (Uncle Chewy), has stated that the game has made several improvements in comparison to how the demo played.While he has stated that the PlayStation 3 version runs at 30FPS 99% of the time, it still leaves you wondering how developers can't even manage 30FPS 100% of the time this far into the consoles life cycle."Just a few updates: Firstly, we v-sync every frame, but allow the game to overrun if needed, which is very rare and is much preferable to a complete frame drop. Secondly, our performance tests show that the 360 is running at a rock solid 30fps and the PS3 rarely drops, being rock solid 99% of the time. San Fran in the demo is probably our worst performer when the action gets really heavy on a couple of those long straights."Thirdly, we don't lead on any platform. We have dedicated teams on each platform as that is the only way to get the best from each of them. Fourthly, there are some extra performance improvements between the demo and release on PS3 as we were tuning right to the last minute. This should be apparent in our forthcoming reviews. Just to be on the safe side, we also have some further improvements lined up our patch."Outside of the issue of having a possible dip in framerate, the game may also require a patch come release.
Czekaj na nowe firmware
Problemy z Race Driver GRIDhttp://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=41216CytujRace Driver GRID doprowadza niektórych posiadaczy konsoli Xbox 360 do szewskiej pasji, dowiadujemy się z oficjalnego forum firmy Codemasters. Gra potrafi zawieszać się na sekundę lub dwie, co nierzadko uniemożliwia zwyciężanie w wyścigach. Producenci GRID wiedzą już na szczęście o całej sytuacji wystarczająco sporo, by rozpocząć prace nad odpowiednią łatką.„Jesteśmy bardzo blisko rozwiązania problemu. W ciągu kilku najbliższych tygodni powinniśmy wypuścić patch z opcjonalną możliwością likwidacji kłopotu” – oznajmił Gavin Raeburn, główny producent gry. „Sądzimy, że przyczyną zawieszeń jest dysk twardy konsoli Xbox 360 oraz problemy z jego sektorami”.„Chwilowe rozwiązanie kłopotów zapewnia skopiowanie GamerTaga na kartę pamięci, odpięcie dysku twardego oraz uruchomienie gry w ten właśnie sposób. Uwaga: wiąże się to z brakiem możliwości zapisywania i przeglądania powtórek”.
Cieszymy sie, ze chcesz na poprawic humor(*) ale powyzszy link byl juz podawany w tym temacie.(**)
Kurde to już przebija nawet sztuczki na PS3 aby PES2008 chodził płynniej.
Nie nie przebija.
Cytat: Gość Anonimowy w Czerwca 01, 2008, 22:55:50 pmNie nie przebija.IMO przebija i to znacznie. Przy PS3 nie trzeba było nic mechanicznie robić a tutaj to zakrawa o sytuację kiedy to oglądając TV marki Rubin trzeba było podchodzić i pukać w obudowę żeby dobrze działał.
Moze cos ON lub ty naskrobac na temat online?
Dobra kto mi złoi kakao na lajwie w demo?
Nie przebija też cyrków z GTA4 - kasowanie savów /reinstalacje / itd.... (PC )