Halo3 jest ładniejsze od Resistance
A kto twierdzi że tak nie jest??? Co nie znaczy że R1 jest brzydki.
Wielu ludzi poprostu oczekiwało od Ps3 znacznie więcej a do tego R1 miał specyficzne filtry i dizain stąd nie spodobało się każdemu. Wystarczy przejrzeć polskie recenzje w których panowała powszechna opinia że CoD3 "ma lepszą grafe"(podobny czas premiery-stąd porównania). Jest to komletna niedorzeczność ponieważ na nextgenach dostalismy absolutnie te same CoD3 co posiadacze ps2 tylko że z podbitą rozdziałką(wiem bo miałem obie wersje).
A na screnach i filmikach trudno zauważyć że K1 oferował świetną fizyke, Ai które pokazywało pazura na wyzszych poziomach trudności i przedewszystkim zywotność. Ten tytuł z czasem zdobywał coraz więcej zwolenników. Właśnie skończyłem HAZE, zaliczyłem na ps3 też kilka innych shoterów i poza ścisłą elitą(CoD4, ?) niema sie czego wstydzić.
Jest to gra DOBRA choc nie WYBITNA. Co do R2 to musze powiedzieć że się delikatnie rozczarowałem. Miałem jednak cichą nadzieje że gra będzie robic wrażenie podobne do GT5p czy Kz2. Tak nie jest ale wciąż nie widzielismy wiele i moze się okazać że znowu energia developera poszła w takie elementy których nie sposób wychwycić z jakiś wyrywkowych materiałów. Warto jeszcze pamietać że OGROMNE znaczenie ma jakość materiałów jakie ogladamy. Takie GT5p ale i każda inna gra po kompresji na gametrailers wygladają w porównaniu do pierwowzoru BARDZO słabo.
Wystarczy porównać filmy udostępniane na PsStore gdzie około 1minuta to 100mb danych a gametrailers(1minuta to 25mb?)
Kompresja jest tak fatalna że wyciaganie wniosków na temat tekstur oceniając materiał z tego servisu to abstrakcja.
Znacznie lepiej wypada na tym tle servis gamersyde.com choć i on przy takich grach jak Gt5p okazuje się stosuje zbyt dużą kompresje aby nie zniekszatałcić i zubozyć obrazu.
Swoją drogą... HALO 3 ma lepsze oświetlenie niż GT5p? Nie twierdze że nie bo w Halo nawet nie grałem ale aż mi się wierzyć niechce. To samo Uncharted... Halo 3 przebija tą gre? To by było coś bo sekcje w tunelach Uncharted wygladają nieziemsko(światła i cienie itd...).
Co już możemy załozyć na temat R2. Bedzie masa jednostek na ekranie(conajmniej tyle ile w Gears2), levele będą gigantyczne(całe dzielnice miast) a bosowie wprost wymiarów GODZILI. Ponadto animacja postaci i oświetlenie to bardzo wysoki poziom. Co charakterystyczne i GEARS2 poszło w podobny kierunku więc będzie można porównywać obie produkcje.
Myśle że większośc graczy w ocenie grafiki bedzie kierować się nie technicznymi aspektami a dizainem(jak zawsze i w sumie słusznie) a GEARS mają dizain kapitalny... dlamnie zdecydowanie lepszy.
Jeszce o "śliskich" teksturach. Żle się może wyraziłem... lepiej pasuje "obślizgłe". I prawda wyglada tak że efekty jakie są nakładane przez producentów na tekstury to często wyraz braku smaku a także wręcz próba zakamuflowania niedoróbek.
Cała plejada takich gier jak STRENGHOLD, DARKNESS, DARK SEKTOR, itd... to gry które są brzydkie mimo że dla wielu na pierwszy rzut oka sprawiaja pozytywne wrażenie. Tylko pytanie? Po chu..a się ona tak świecą?
A ze modele postaci i twarze, konstrukcja leveli, liczba polygonów władowanych w elementy, animacja, fizyka to DNO juz trudniej wychwycić dla kogos kto z grami ma kontakt rzadki.
MY mamy częsty stąd i potrafimy wyłapywać te wcale nie SUBTELNE róznice.
Dla formalności, GAERS to gra bardzo dobra, graficznie również...