Autor Wątek: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts  (Przeczytany 32411 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #120 dnia: Listopada 02, 2008, 15:55:00 pm »
Pograłem dłużej w demko i jeśli chodzi o grafikę to stwierdzam, że:  :shock: :shock: :shock:
Ratchet już nie jest najładniejszą platformówką 8)
Niestety coś za coś i gra dosyć często gubi klatki, może do wydania pełnej wersji zdążą to naprawić (oby).

Banjo to dla mnie must have, ale i tak żałuję, że Rare odeszło od starej fomuły :(


Jestes u Marcepana...bluznisz i wogole... :D :D

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #121 dnia: Listopada 02, 2008, 18:00:01 pm »
Gra jest ładna, ale nie widzę w niej nic, co mogłoby powodować wybałuszenie gał z wrażenia  :|

Ładniejsze od Ratcheta? No nie wiem. Ratchet ma bogate otoczenie, a u Banjo bywa pustawo.

Gerro31

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-02-2006
  • Wiadomości: 4 700
  • Reputacja: 35
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #122 dnia: Listopada 02, 2008, 18:06:52 pm »
Wow, Banjo naprawdę świetnie wygląda. Mam nadzieję, że Xbox wróci do mnie jak najszybciej, co bym mógł sprawdzić demko i zdecydować, czy biorę grę w dzień premiery.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #123 dnia: Listopada 02, 2008, 18:33:08 pm »
Gra jest ładna, ale nie widzę w niej nic, co mogłoby powodować wybałuszenie gał z wrażenia  :|

Ładniejsze od Ratcheta? No nie wiem. Ratchet ma bogate otoczenie, a u Banjo bywa pustawo.
Jak pierwszy raz grałem też takiego wrażenia na mnie nie zrobiło. Później jednak jak na spokojnie przysiadłem to stwierdziłem, że grafika jest wspaniała. Szczególne wrażenie robi woda (niestety bierze mnóstwo mocy), świetne tekstury, daleki zasięg widzenia i sporo ruchomych elementów. No i gra jest bardzo ostra.
Obecnie za grafikę mógłbym dać nawet 9+/10. Gdyby gra jeszcze chodziła w stałych 30 fpsach, to może nawet dałbym dychę :)

Filmik po przejściu demka fajnie nakręca na pełną wersję. Motor i mech robią wrażenie :cool:

Ps. Jak mi się będzie chciało to porobię jakieś fotki.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #124 dnia: Listopada 03, 2008, 12:58:19 pm »
Sam wlasnie obczajam demko i jestem pod wrazeniem... muzyka mnie ropzierdziela, jak z jakiejsc animacji diseny'a lub pixara, wogole gra wyglada jak jakas bajka od pixar'a :) ciekawa jest fizyka i to ze prawie wszystko mozemy rozwalic: w jakims olbrzymim iglo chcialem pozbierac nutki i przez przypadek cale iglo sie posypalo, fizyka jest cieakwa:D ogolni egra mi sie spodobala :)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #125 dnia: Listopada 03, 2008, 13:17:28 pm »
Bajki od Pixara chodzą w 60 klatkach, bez szarpnięć (wide Rachet). :cool:

Tarniak

  • Gość
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #126 dnia: Listopada 03, 2008, 13:37:14 pm »
Bajki od Pixara chodzą w 60 klatkach, bez szarpnięć (wide Rachet). :cool:
Vide jak już ;), a gra wygląda lepiej od Ratcheta, imo, ale ja jestem tylko xbotem. :cool:

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #127 dnia: Listopada 03, 2008, 13:37:39 pm »
Bajki od Pixara chodzą w 60 klatkach, bez szarpnięć (wide Rachet). :cool:

hmmm... wiekszosc filmow w DivX'ie ( i innych kodekach )  nie wazne czy animacja czy normalny film ma 24-30 fps, z taka predkoscia jest obraz wyswietlany.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #128 dnia: Listopada 03, 2008, 13:40:10 pm »
To znaczy że Rachet jest lepszy od bajek Pixara. :cool:
Opublikowane: Listopad 03, 2008, 13:39:06
Bajki od Pixara chodzą w 60 klatkach, bez szarpnięć (wide Rachet). :cool:
Vide jak już ;)

Wiem. :P

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #129 dnia: Listopada 03, 2008, 13:49:02 pm »
To znaczy że Rachet jest lepszy od bajek Pixara. :cool:

Skoro tak twierdzisz :) - lol... wracajac do Bnajoo, demo jest strasznie wielkie, prawie 2 godziny je meczylem i nie skonczylem go :D lol... grafika jest niesamowita, jedyne drop'y zdarzaja sie kiedy pojawia sie "duzo" wody, gra jest bardzo zabawna....ogolnie oprawa jest niesamowita, widocznosc, mnogosc mozliwosci interakcji z otoczeniem, ciekawe minigierki i chyba prawie nieskonczona mozliwosc projektowania pojazdow...

kazuyoshi

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 300
  • Reputacja: 0
  • Jak and Daxter 4 na PS4 - uwolnić orkę ^.-
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #130 dnia: Listopada 03, 2008, 19:14:03 pm »
No i rozkreciała sie nawijka o nowym dziele RARE , i dobrze bo gra jest tego warta.
Demko pykłem już z trzy razy i cholera wiele gier rozpykałem szybciej niż miałem zabawy przy tych trzech posiedzieniach z Demkiem (jakieś 8 godzin, w sumie będzie)
O grafie , muzie i bobie budowniczym, było juz troche napisane dodam jeszcze humor np: grunchilda i jej kot sidekick hehe.Ja za to, chce zwrócic uwage na animacje głównych bohaterów a zwłaszcza banjo bryluje w tej dziedzinie .Kiedy np z powolnego chodu przechodzimy do truchtu i na końcu zaczynamy zasówać, coś pięknego.Albo gdy banjo jest w wodzie, poprostu poezja w ruchu.Zatrzymajcie miśka pod wodą w banjo landzie i spróbujcie nim poruszać w lewo w prawo no miodzik poprostu.Lub gdy stoi na krawędzi na wysokosciach ^^. A pozostawiony sam sobie to dopiero jest kawał niezłej animki.Tak więc nie jest żle ,jest bardzo dobrze, poprostu banjo XXI wieku i już nie moge doczekać się calaka.
PS:gdy wspinałem się na sam szczyt budowli tam gdzie jest LOG z pierwszym zadaniem, muza ucichła myśle fajnie,  ale gdy już wlazłem na sam szczyt i wgramoliłem się na ten metalowy pal zobaczyłem panorame i zabiły dzwony , to normalnie ja pie....e zostałem zgnieciony.Gra zamówiona , bo to jest poprostu arcydzieło.
its time for scream, its time for silence. -d(^_^)b-

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #131 dnia: Listopada 05, 2008, 17:41:25 pm »
Cytuj
Jak się okazuje, jeżeli ktoś ma zamiar cieszyć się w pełni Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts na kineskopowym telewizorze, to może przestać mieć nadzieję. Dlaczego? Tekst w grze jest nieczytelny.
Demko Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts trafiło w zeszłym tygodniu na Xbox Live. Niby wszystko pięknie i ładnie, grafika naprawdę łechcze oko... ale nie wszystkim. Wiadomo, że Xboksa 360 można podłączyć do kineskopowych telewizorów poprzez odpowiednią przejściówkę. Teoretycznie, każdy nowo wydany tytuł powinien być grywalny także na tego typu sprzęcie. Najnowsze przygody niedźwiedzia jednak nie spełniają tego warunku - w niższej rozdzielczości tekst jest tak rozmyty, że aż nieczytelny.
Pierwszą reakcją studia Rare na narzekania ze strony graczy było coś w stylu "OK, sprawdzimy co da się da zrobić". Okazuje się jednak, że nie da się nic zrobić, a właściwie jest to nieopłacalne:
"Niestety, ale wygląda na to, że nie zmienimy tego. Nie chcę was zanudzać technicznym bełkotem (sam tego do końca nie rozumiem), ale w skrócie, to tekst zawarty w demie będzie taki sam, jak ten w pełnej wersji (...) Przykro mi, że nie udało nam się naprawić tego błędu. Nic tak nas by nie cieszyło jak zamienienie tych wszystkich skarg w życzliwe odpowiedzi, ale ta operacja byłaby za droga, zbyt zasobochłonna i trwałaby za długo".
http://www.gram.pl/news_8g3rH,68_Banjo_Kazooie_nie_spodoba_sie_osobom_ze_starymi_telewizorami.html

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #132 dnia: Listopada 05, 2008, 17:44:59 pm »
Bajki od Pixara chodzą w 60 klatkach, bez szarpnięć (wide Rachet). :cool:
Z tego co mi wiadomo to bajki od Pixar chodzą tylko w 24 klatkach.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #133 dnia: Listopada 05, 2008, 21:20:22 pm »
Obecna średnia po 9 recenzjach: 82/100
http://www.metacritic.com/games/platforms/xbox360/banjokazooienutsandbolts

Ocena IGNu:
Cytuj
7.0    Presentation
A text-heavy, complex game in a children's suit.
8.5    Graphics
Vibrant with great design, Banjo is a looker. Sometimes the engine can't keep up and the display will chug.
7.0    Sound
I love the music but those sound effects could drive me nuts.
8.5    Gameplay
A unique game that isn't for everyone. Invest some time in it and the charm will shine through.
8.5    Lasting Appeal
The multiplayer game sounds good on paper, but isn't that hot in reality. The single-player game, however, is one that you can play for ages.
8.3   OVERALL
http://xbox360.ign.com/articles/927/927091p3.html

lupinator

  • Gość
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #134 dnia: Listopada 05, 2008, 21:43:47 pm »
Wyżej się nie spodziewałem - do 75% jest bardzo dobrze. Gra i tak zadowoli tych, którzy chcą bajkową odskocznię od dzisiejszej FPSowej zawieruchy.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #135 dnia: Listopada 05, 2008, 21:52:52 pm »
Wyżej się nie spodziewałem - do 75% jest bardzo dobrze. Gra i tak zadowoli tych, którzy chcą bajkową odskocznię od dzisiejszej FPSowej zawieruchy.
No ja też liczyłem, że średnia będzie w okolicach 80% i się nie zawiodłem :)  Wyżej nie oczekiwałem bo gra przez swój styl nie każdemu może przypasować i pewnie będą bardzo duże rozbieżności w ocenach. Pewnie gdyby zrobili zwykłego platformera, to średnia podchodziłaby pod 90%. No ale trudno, trzeba się cieszyć tym co jest (a jest czym :)).

kazuyoshi

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 300
  • Reputacja: 0
  • Jak and Daxter 4 na PS4 - uwolnić orkę ^.-
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #136 dnia: Listopada 05, 2008, 22:42:42 pm »
Ranking i 82%, czyli nie jest żle , tez spodziewałem sie takich ocen.Bo jak napisał POK nie kazdemu spodobają sie nowe rozwiazanaia jakie RARE stosuje w nowym banjo.Ale np sztuczne zaniżanie w przypadku recki na Team Xbox, to już lekka przesada,która zalatuje fan-gnojem a nie fanem, otwartym na nowe rozwiązania.Gdzie za grafike,która kazdy widzi jaka jest, conajmniej na mocne 90% dają 77% - błagam. Chłopie, okulista jest w każdej przychodni i lepiej zapi......j bo widze pierwsze oznaki jaskry.Kolejny aspekt, audio 70% poj**..o po całosci. Ja po demie daje przynajmniej 85% za audio i z tym chyba wiekszość sę ze mną zgodzi.Nowe stare kawałki daja rade.No cóz grę i tak kupuje na premierze, bo demko mnie rozwaliło.Czekam na kolejne recki po , których do ogólnych 88% Miś i ptak powinni dociagnąć. 
Ps: co do recki team xbox to ten link http://reviews.teamxbox.com/xbox-360/1582/LEGO-Batman-The-Videogame/p2/  chodzi głównie o grafe.Tylko potwierdza jakie tam sa lamusy.Nie powiem, grafa w lego batman ma także swój urok ale gdzie jej do nowego Banjo - tego nie wie nikt, nawt sam lamus ,który gre recenzował . Co do gamepleya i innowacyjnosci nie bede nic pisał bo szkoda kliknieć na klawiarce na niekonsekwentnych frajerów.Dodam tylko że pieprzą tak, a wystawiają cos co w ogóle nieodzwierciedla tego o czym pieprzą.   
« Ostatnia zmiana: Listopada 05, 2008, 23:11:44 pm wysłana przez kazuyoshi »
its time for scream, its time for silence. -d(^_^)b-

Youn

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 16-07-2006
  • Wiadomości: 1 320
  • Reputacja: 1
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #137 dnia: Listopada 06, 2008, 15:36:26 pm »
Wszystko fajnie, tylko żeby coś  odczytać musze mieć oczy 10cm od telewizora  :???:

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #138 dnia: Listopada 06, 2008, 16:49:43 pm »
Wszystko fajnie, tylko żeby coś  odczytać musze mieć oczy 10cm od telewizora  :???:
No jak grasz na kineskopowym :roll:  Monitorów i tv hd ready to nie dotyczy.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #139 dnia: Listopada 06, 2008, 19:01:56 pm »
Sam wlasnie obczajam demko i jestem pod wrazeniem... muzyka mnie ropzierdziela, jak z jakiejsc animacji diseny'a lub pixara, wogole gra wyglada jak jakas bajka od pixar'a :) ciekawa jest fizyka i to ze prawie wszystko mozemy rozwalic: w jakims olbrzymim iglo chcialem pozbierac nutki i przez przypadek cale iglo sie posypalo, fizyka jest cieakwa:D ogolni egra mi sie spodobala :)
Właśnie przed chwila zagrałem w demko i nie wiem co jest takiego w grafice, że sie nia tak podniecacie. Szarpiące 30 klatek, brak AA, często słabe tekstury. Jak dla mnie przeciętniak graficzny, 7/10 za grafike góra.

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #140 dnia: Listopada 06, 2008, 21:15:33 pm »
Grafika to bezapelacyjnie 9/ 9+ jeśli brać dostępne na rynku gry tego typu na next-geny.  Ścisła czołówka platformówek jeśli nie najładniejsza.

Inna sprawa to właśnie wątpliwości co do zbyt małej ilości platformówki w platformówce... Nowa formułą fajna i w ogóle ale po prawdzie mogli postawić na klasyczne schematy.

Miazga

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2003
  • Wiadomości: 3 839
  • Reputacja: 0
  • lol pozdro rasta power
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #141 dnia: Listopada 06, 2008, 21:46:08 pm »
Uważasz, że sprzedałby się schemat "zgarnij x puzzli żeby dostać się do planszy y, w której zbierzesz m puzzli, by dostać się do planszy n"? Stary, nie te czasy. My, starzy wyjadacze, stanowimy bardzo małą część klienteli. Gry kupują niedzielni gracze, a ci widocznie wolą budować te cholerne pojazdy. Inaczej nie powstałby tytuł o takim motywie przewodnim. Pasja to nie wszystko, być może chłopaki z Rare faktycznie chcieliby zrobić klasyczną platformówkę, no ale pasją sakiewek nie napełnią.

Ciapkas

  • Gość
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #142 dnia: Listopada 06, 2008, 22:02:24 pm »
Uwierz, że na conkera by się teraz duuużo osób rzuciło. Każdy chce tró platformera.

Tarniak

  • Gość
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #143 dnia: Listopada 06, 2008, 22:28:01 pm »
Gdyby wszyscy chcieli prawdziwych platformerów to developerzy zapewne projektowaliby je masowo. A tak, projektują FPSy...


Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #144 dnia: Listopada 06, 2008, 22:34:07 pm »
Ano taka prawda czasu prawda ekranu, zgadza się.  :???: Najbardziej zmiany "klimatu" sam czuję właśnie przy tym cholernym zalewie FPSów.

Gerro31

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-02-2006
  • Wiadomości: 4 700
  • Reputacja: 35
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #145 dnia: Listopada 07, 2008, 07:08:02 am »
Uważasz, że sprzedałby się schemat "zgarnij x puzzli żeby dostać się do planszy y, w której zbierzesz m puzzli, by dostać się do planszy n"? Stary, nie te czasy. My, starzy wyjadacze, stanowimy bardzo małą część klienteli. Gry kupują niedzielni gracze, a ci widocznie wolą budować te cholerne pojazdy. Inaczej nie powstałby tytuł o takim motywie przewodnim. Pasja to nie wszystko, być może chłopaki z Rare faktycznie chcieliby zrobić klasyczną platformówkę, no ale pasją sakiewek nie napełnią.

Ja nie jestem starym wyjadaczem, a za platformówkę z krwi i kości oddałbym wiele. :( [']

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #146 dnia: Listopada 07, 2008, 17:06:09 pm »
Raymana by kur** nowego zrobili, trójka masakrowała, a teraz tylko to żałosne Raving Rabidds :(

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 125
  • Reputacja: 6
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #147 dnia: Listopada 07, 2008, 17:37:07 pm »
Na XBL jest BK1 z N64. Szkoda, ze nie zrobili next-genowego remake, podobnie jak bylo z Conker 64 i Conker XBOX1 :)

kazuyoshi

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 300
  • Reputacja: 0
  • Jak and Daxter 4 na PS4 - uwolnić orkę ^.-
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #148 dnia: Listopada 07, 2008, 18:15:47 pm »
Widzisz Mikes i tak to własnie w dzisiejszych czasach jest. Chłopaki zrobili by kontynuacje ale dla kogo, dla garstki.To zrobią popierdułke i kupa sie znajdzie.Chłopaki z RARE chcąc dotrzeć do szerszej publiki dodali takie rozwiązanie , które wedłóg mnie jest zabawne i przy tych gigantycznych swiatach ułatwia dostęp do zawartych w nich miejscówek.Zrobili by klasyka w nowej oprawe, to też by było żle. Bo archaiczny gameplay i takie srakie i owakie.Zrobili zas gre która zadowoli dzisiejszych niedzielnych graczy i przy tym fanów-kilku napewno (ja tam jestem zadowolony z nowego banjo klimat,  humor i sam gameplay- produkcja wehikułów jak dla mnie daje rade ) to narzekają ze budowanie sranie i wez tu wszystkim dogodz,nida się niestety.Hybrydy na porządku dziennym , to jest wymuszona  przyszłość.
PS;Piter brak AA. Ty chyba kpisz stary.
its time for scream, its time for silence. -d(^_^)b-

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #149 dnia: Listopada 07, 2008, 20:25:57 pm »
Jak 2 miał rewelacyjny, nowoczesny gameplay z masę bajerów, a jednak pozostał platformówką. Ja bym z resztą chętnie powitał nowego Jaka, bo Ratchet jako platformówka ssie (za dużo strzelania), Banjo ssie jeszcze bardziej, a Rayman z platformówką już w ogóle nic wspólnego nie ma.

Bobi

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 757
  • Reputacja: 0
  • PSN ID | Gamertag: Fifi1101
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #150 dnia: Listopada 07, 2008, 23:14:09 pm »
Jak 2 miał rewelacyjny, nowoczesny gameplay z masę bajerów, a jednak pozostał platformówką. Ja bym z resztą chętnie powitał nowego Jaka, bo Ratchet jako platformówka ssie (za dużo strzelania), Banjo ssie jeszcze bardziej, a Rayman z platformówką już w ogóle nic wspólnego nie ma.
Nie chcę się kłócić bo to nie ten temat, ale Ratchet to obecnie najlepsza platformówka i Jak 2 mógł jedynie possać metalową pałkę Clankowi .

Fajnie się grało w demo Banje. Ja jestem otwarty na nowości, a że do tego w starego B&K nie grałem to i mi się spodobało.

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #151 dnia: Listopada 08, 2008, 18:34:11 pm »
Łał, niespodziewałem się tak dobrej gry, pierwsze wrazenie - crap, to miasto jakieś ciulowe, budowanie nudne, głosów nie ma, czcionka do bani źle sie czyta. No ale pozbierałem troche klocków, zrobiłem sobie samolot, wszedłem do pierwszego swiata - : OO Szok, czegoś tak wyjebanego pod wzgledem designu dawno nie widziałem, wrazenie jest po prostu kolosalne. Jakoś tak świątecznie sie poczułem, jakbym miał 7 lat. Świetna gierka, jak stanieje to kupie.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #152 dnia: Listopada 08, 2008, 18:58:33 pm »
Cholera, normalnie Wam zazdroszczę  :|

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #153 dnia: Listopada 15, 2008, 09:34:16 am »
Gametrailers Review: Banjo Kazooie Nuts & Bolts

http://www.gametrailers.com/player/42793.html


Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Gerro31

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-02-2006
  • Wiadomości: 4 700
  • Reputacja: 35
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #154 dnia: Listopada 15, 2008, 09:52:17 am »
Holy shit! Mało trochę.  :-(

Sora

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 18-03-2005
  • Wiadomości: 1 279
  • Reputacja: 0
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #155 dnia: Listopada 15, 2008, 10:43:33 am »
Ja nawet nie strawilem demka, kompletnie nie podobala mi sie giera, nie gralem w poprzednie czesci i liczylem ze ta mnie zachwyci, ale demko mnie zawiodla, a ocena gametrailers potwierdza moje obawy. Ja spasuje z zakupu

kazuyoshi

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 300
  • Reputacja: 0
  • Jak and Daxter 4 na PS4 - uwolnić orkę ^.-
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #156 dnia: Listopada 22, 2008, 14:55:51 pm »
Tak mam wreście miśka i ptaśka na chacie                     Pogram troche (cały dzień ^^) i zdam relacje.yoo
its time for scream, its time for silence. -d(^_^)b-

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #157 dnia: Listopada 22, 2008, 16:31:55 pm »
Pograłem trochę na PGA i pierwsza mapa to nie jest Banjo land, tylko ta z wielkimi zębatkami. Muszę jeszcze raz przyznać, że graficznie gra wygląda wspaniale :cool:

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #158 dnia: Listopada 22, 2008, 17:09:08 pm »
Pograłem trochę na PGA i pierwsza mapa to nie jest Banjo land, tylko ta z wielkimi zębatkami. Muszę jeszcze raz przyznać, że graficznie gra wygląda wspaniale :cool:

a jak frame rate w pelnej wersji?!

kazuyoshi

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 300
  • Reputacja: 0
  • Jak and Daxter 4 na PS4 - uwolnić orkę ^.-
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #159 dnia: Listopada 23, 2008, 21:39:55 pm »
Oki pograłem troche jakieś 8 godzin i po tym czasie nadal mam chęc wykonywac nowe zadania, za które dostajemy kolejne nutki potrzebne aby pchnąc gre do przodu.Co do zadań.Głównie wykonujemy je za pomoca wehikułów czy to zrobionych przez nas czy zakupionych u chumby wumby, gotowych projektw - i jak dla mnie, zabawa jest przednia.Co tam jeszcz.
Grafa powala(porównanie z bajkami pixara jak najbardziej jest na miejscu) - Muza rozwala - Humor rozpier...a.(docinki postaci, szmieszne sytuacje)Jak narazie bawię się dobrze i tak pewno zostanie do konća  , choc gdy wszedłem do trzeciego aktu w Nuty Acres to magia tego zmienionego levelu mnie powaliła utworek jaki tam przygrywa rozwalił mnie odrazu a klimatyczny wygląd tego świata powala szczene na glebe i tak prawde mówiąc ,to człowiek sobie myśli. Mogli by zrobic całą gre w takich klimatach i w starej formule i było by zajebiście.Żle jednak nie jest i zabawa jest przednia. Trzeba się tylko otworzyć na nowe pomysły , które zostały wynuszone przez rynek niestety/stety.
PS;gre chwale bo nie jest taka zła, jak to nie którzy recenzenci piszą. Jednak prawde mówiąc jesli wyjdzie kolejna częśc sagi to powinna być taka(formuła rozgrywki) jak poprzedniczki z N64 przyprawiona w oprawe z X ,a pojazdy można dodac jako opcjonalną ciekawostke(multi niektóre zadania)  .yoo
Rare zaryzykowało choć kto wie ile było w tym nacisku ze strony M$.
PS2: Londek co do chrupnięć to są , lecz nie przeszkadza to w zabawie.Dobra ide budować Gwiazde Smierci (^ -)
Ocena jak narazie, mocne 8 .
« Ostatnia zmiana: Listopada 24, 2008, 18:17:38 pm wysłana przez kazuyoshi »
its time for scream, its time for silence. -d(^_^)b-