Autor Wątek: GTA IV (wersja na PS3)  (Przeczytany 308946 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: GTA IV (wersja na PS3)
« Odpowiedź #1840 dnia: Maja 02, 2008, 08:41:06 am »
Kurcze znalazlem koktajle wczoraj tylko 3 i zapomnialem gdzie pamieta ktos??
Zycie jest piekne dlugi majowy wikend  z GTA i urop czerwcowy z MGS'em :cool:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: GTA IV (wersja na PS3)
« Odpowiedź #1841 dnia: Maja 02, 2008, 10:32:53 am »
Tak w ogóle to postójcie sobie gdzieś blisko drogi szybkiego ruchu. Czasem zdarzają się dziwne bug'i. Auto nagle wzbija się w powietrze, jacyś ludzie wyłażą na środek drogi itp. Do naprawienia w patch'u.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: GTA IV (wersja na PS3)
« Odpowiedź #1842 dnia: Maja 02, 2008, 10:34:57 am »
I przede wszystkim KAMERA podczas jazdy.

lupinator

  • Gość
Odp: GTA IV (wersja na PS3)
« Odpowiedź #1843 dnia: Maja 02, 2008, 10:40:31 am »
(...)Największy śmiech szedł z RagDollu ciał (misja w biurowcu, gdzie zabijasz kolesia i musisz uciekać zabijając grubych murzyńskich ochroniarzy), jak te fatassy spadały ze schodów/za barierkę  :lol: (...)
Właśnie wszystkie fizyczne cuda w GTA są dzięki temu, że nie zastosowano tego przeklętego ragdolla, a użyto miliard raz lepszej Euphorii.  :eek:
Opublikowane: Maj 02, 2008, 10:36:01
Tech demo Euphorii z pórównaniem ragdolla.

Tolas

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 13-08-2007
  • Wiadomości: 582
  • Reputacja: 0
  • PSN ID: Tolas69
Odp: GTA IV (wersja na PS3)
« Odpowiedź #1844 dnia: Maja 02, 2008, 10:49:25 am »
Faktycznie, pomyliłem pojęcia w ogóle, zaraz to poprawię ;p

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: GTA IV (wersja na PS3)
« Odpowiedź #1845 dnia: Maja 02, 2008, 10:58:05 am »
Wkurza mnie to że jak już połączy mnie z multi to nie ma dźwięku. Wczoraj to wcale wbić nie mogłem. Na telefonie komórkowym pisało że jest problem z połączeniem i wcale do multi nie wbijało.
Opublikowane: Maj 02, 2008, 10:52:15
Ten silnik Euphoria po prostu za każdym razem zaskakuje mnie coraz bardziej. Jest tak dużo różnych sytuacji i reakcji postaci na obiekty że głowa mała. Nawet po pobiciu postacie chodzą inaczej, obolałe i poszkodowane. Nie mam pytań. Gra jest bardzo bliska realizmowi.

elfor

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 19-11-2007
  • Wiadomości: 1 404
  • Reputacja: 4
  • Wór 1000 Team
Odp: GTA IV (wersja na PS3)
« Odpowiedź #1846 dnia: Maja 02, 2008, 11:01:32 am »
Ja miałem taką sytuację że biłem się z kolesiem na środku drogi, jechała policja i nie zdążyła wyhamować i tego kolesia w brzuch :-) Ten odpycha się od maski i powoli odchodzi trzymając się za brzuszek  :-D

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: GTA IV (wersja na PS3)
« Odpowiedź #1847 dnia: Maja 02, 2008, 12:10:20 pm »
Nie sadzilem, ze gta az tak przypadnie mi do gutu. W zasadzie wszystko jest cacy (zwlaszcza bohater, nie to co jakis asfalt z sa) poza frameratem. Gdyby bylo stale 30 fps to ta giera zgarnelaby u mnie 10/10 prosto z mostu.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: GTA IV (wersja na PS3)
« Odpowiedź #1848 dnia: Maja 02, 2008, 12:13:31 pm »
Gra wydaje się być bardziej płynna jak włączymy kamerę znad maski. Czuć power aut z tego widoku. Z jakiej kamery Wy gracie?

svonston

  • Gość
Odp: GTA IV (wersja na PS3)
« Odpowiedź #1849 dnia: Maja 02, 2008, 12:14:18 pm »
Maksymalnie oddalonej od samochodu.

Gerro31

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-02-2006
  • Wiadomości: 4 700
  • Reputacja: 35
Odp: GTA IV (wersja na PS3)
« Odpowiedź #1850 dnia: Maja 02, 2008, 12:15:48 pm »
Ja też.  8)

lupinator

  • Gość
Odp: GTA IV (wersja na PS3)
« Odpowiedź #1851 dnia: Maja 02, 2008, 12:23:31 pm »
Ja standardowej - jest świetna.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: GTA IV (wersja na PS3)
« Odpowiedź #1852 dnia: Maja 02, 2008, 12:24:02 pm »
Ja również na tej najbardziej oddalonej od samochodu.Wczoraj chyba dostawałem zaproszenia do multi, ale mi multi nie działa wam też ?

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: GTA IV (wersja na PS3)
« Odpowiedź #1853 dnia: Maja 02, 2008, 12:25:55 pm »
Cytuj
Z jakiej kamery Wy gracie?
To zalezy, czesto ja sobie zmieniam i gram albo z nad maski albo kamerki umieszczonej blisko za samochodem.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

mraka

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 10-09-2006
  • Wiadomości: 197
  • Reputacja: 0
  • ..psn id1: mraka82 ..psn id2(+ i vita): FuBu_82
Odp: GTA IV (wersja na PS3)
« Odpowiedź #1854 dnia: Maja 02, 2008, 13:17:12 pm »
ja jezdze na tej standardowej kamerce - lubie tez jezdzic taxowkami jako pasazer i ogladac se miasto  8)
- szanuj ziomka swego jak siebie samego -

nakimushi

  • Gość
Odp: GTA IV (wersja na PS3)
« Odpowiedź #1855 dnia: Maja 02, 2008, 13:30:58 pm »
ja gram z bliskiej kamery albo czesem z nad maski - poza tym ciagle sie bawie kamerami i wciskam kolko by zobaczyc jak jade z widoku z helikoptera  :-D

crasch

  • He?
  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 17-02-2006
  • Wiadomości: 1 660
  • Reputacja: 0
Odp: GTA IV (wersja na PS3)
« Odpowiedź #1856 dnia: Maja 02, 2008, 13:36:47 pm »
ja jezdze na tej standardowej kamerce - lubie tez jezdzic taxowkami jako pasazer i ogladac se miasto  8)

O tak, super sprawa.
Strasznie szkoda, że R* nie dało tej kamerki w każdym aucie, wiadomo, że pewnie tekstury w środku samochodu by nie szokowały (pozytywnie) ale i tak kamerka by IMHO była świetna i mega oddawała realizm, szczególnie, że kierownica kręci się więcej niż 20 stopni ;).

lupinator

  • Gość
Odp: GTA IV (wersja na PS3)
« Odpowiedź #1857 dnia: Maja 02, 2008, 13:43:23 pm »
Crash - gdyby była kamera z wnętrza auta, to na pewno większość by marudziła, że brzydkie wykonanie, bo przy takiej ilości wozów ciężko zrobić to super.

Kurcze, jaka ta gra jest genialna  :eek:
Opublikowane: Maj 02, 2008, 13:39:05
Teraz problem mają inne studia, bo takim ragdollkiem nie zrobią wrażenia na nikim (hi, Saints Row 2).

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: GTA IV (wersja na PS3)
« Odpowiedź #1858 dnia: Maja 02, 2008, 13:46:41 pm »
Prawda to że na PS3 jest więcej kamer do wyboru gdy oglądamy TV? Ponoć że jest to spowodowane pojemnością nośnika bo na PS3 oglądając TV można przełączyć kamerę tak że widać TV na cały obraz. Ciekawe.

mraka

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 10-09-2006
  • Wiadomości: 197
  • Reputacja: 0
  • ..psn id1: mraka82 ..psn id2(+ i vita): FuBu_82
Odp: GTA IV (wersja na PS3)
« Odpowiedź #1859 dnia: Maja 02, 2008, 13:56:33 pm »
fajne jest tez to gdy masz otwarte drzwi w niektorych autkach to swieci sie swiatlo a jak zamkniesz to gasnie - male a cieszy
- szanuj ziomka swego jak siebie samego -

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: GTA IV (wersja na PS3)
« Odpowiedź #1860 dnia: Maja 02, 2008, 13:59:51 pm »
Prawda to że na PS3 jest więcej kamer do wyboru gdy oglądamy TV? Ponoć że jest to spowodowane pojemnością nośnika bo na PS3 oglądając TV można przełączyć kamerę tak że widać TV na cały obraz. Ciekawe.

Nie wiem, czy to prawda, jednak nawet jeżeli, to pojemność nośnika nie ma tu nic do rzeczy. Ustawienie kamery to zaledwie kilka zmiennych (x, y, z dla kamery i x, y, z dla punktu, na który kamera jest zwrócona), które zajmują góra kilkanaście bajtów. Całe otoczenie jest przecież dostępne niezależnie od tego, z jakiej kamery patrzysz.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

crasch

  • He?
  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 17-02-2006
  • Wiadomości: 1 660
  • Reputacja: 0
Odp: GTA IV (wersja na PS3)
« Odpowiedź #1861 dnia: Maja 02, 2008, 14:03:41 pm »
Crash - gdyby była kamera z wnętrza auta, to na pewno większość by marudziła, że brzydkie wykonanie, bo przy takiej ilości wozów ciężko zrobić to super.

Kurcze, jaka ta gra jest genialna  :eek:
Opublikowane: Maj 02, 2008, 13:39:05
Teraz problem mają inne studia, bo takim ragdollkiem nie zrobią wrażenia na nikim (hi, Saints Row 2).

Wiem, przecież właśnie to zaznaczyłem, że nawet tekstury mogły by być słabe byle była, chociaż zdaje sobie sprawę, że głównie powodowało by to marudzenie...

lupinator

  • Gość
Odp: GTA IV (wersja na PS3)
« Odpowiedź #1862 dnia: Maja 02, 2008, 14:06:07 pm »
OMG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bierzcie helikopter, wskoczcie dzięki niemu na kwadrat pod nogami Statue of Happines, będą tam drzwi z tabliczką obok "No hidden content here", przejdzie przez nie, wejdźcie po drabinie i macie jeden wielki OMFG na twarzy!  :shock: :shock:

crasch

  • He?
  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 17-02-2006
  • Wiadomości: 1 660
  • Reputacja: 0
Odp: GTA IV (wersja na PS3)
« Odpowiedź #1863 dnia: Maja 02, 2008, 14:12:34 pm »
OMG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bierzcie helikopter, wskoczcie dzięki niemu na kwadrat pod nogami Statue of Happines, będą tam drzwi z tabliczką obok "No hidden content here", przejdzie przez nie, wejdźcie po drabinie i macie jeden wielki OMFG na twarzy!  :shock: :shock:

Hm, że co!? :D Zrób fote i wrzuć w spoiler koniecznie, albo chociaż na PW jak możesz.

lupinator

  • Gość
Odp: GTA IV (wersja na PS3)
« Odpowiedź #1864 dnia: Maja 02, 2008, 14:16:57 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Z innej beczki: nie da się ukraść opancerzonego helikoptera, ciągle jest się w centrum pościgu **** :(

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: GTA IV (wersja na PS3)
« Odpowiedź #1865 dnia: Maja 02, 2008, 14:30:59 pm »
Prawda to że na PS3 jest więcej kamer do wyboru gdy oglądamy TV? Ponoć że jest to spowodowane pojemnością nośnika bo na PS3 oglądając TV można przełączyć kamerę tak że widać TV na cały obraz. Ciekawe.

Nie wiem, czy to prawda, jednak nawet jeżeli, to pojemność nośnika nie ma tu nic do rzeczy. Ustawienie kamery to zaledwie kilka zmiennych (x, y, z dla kamery i x, y, z dla punktu, na który kamera jest zwrócona), które zajmują góra kilkanaście bajtów. Całe otoczenie jest przecież dostępne niezależnie od tego, z jakiej kamery patrzysz.

Nie wiem. Po prostu gdzieś to przeczytałem i dlatego piszę. Z tego co wiem to filmiki w wersji na PS3 są na pełnym ekranie a na X0 obcięte.

lupinator

  • Gość
Odp: GTA IV (wersja na PS3)
« Odpowiedź #1866 dnia: Maja 02, 2008, 14:55:22 pm »
Co trzeba zrobić, żeby  było mnie slychac przez HS? Gra go wykrywa ale jednak nikt nie słyszy co mówię
Opublikowane: Maj 02, 2008, 14:43:02
Aha, juz widze, ze trzeba dzwonić do siebie :D

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: GTA IV (wersja na PS3)
« Odpowiedź #1867 dnia: Maja 02, 2008, 15:46:50 pm »
Prawda to że na PS3 jest więcej kamer do wyboru gdy oglądamy TV? Ponoć że jest to spowodowane pojemnością nośnika bo na PS3 oglądając TV można przełączyć kamerę tak że widać TV na cały obraz. Ciekawe.

Nie wiem, czy to prawda, jednak nawet jeżeli, to pojemność nośnika nie ma tu nic do rzeczy. Ustawienie kamery to zaledwie kilka zmiennych (x, y, z dla kamery i x, y, z dla punktu, na który kamera jest zwrócona), które zajmują góra kilkanaście bajtów. Całe otoczenie jest przecież dostępne niezależnie od tego, z jakiej kamery patrzysz.
Materiał źródłowy wygląda identyczne:

http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg303656#msg303656
Więc pewnie ten gotowy kod skalujący obraz do 720p przydał się w tej jednej wersji ;)

--------=================---
@Marcepan (do postu poniżej)
Ech... Różne pory dnia....

-----------

Przy okazji - 12 czynności które Rockstar zaleca zrobić jak wiesza ci się wersja na PS3 - manewry godne przyśpieszaniu PES'a  :lol: wyłącz to, wyłącz tamto, wyłącz "żeby niczego nie było" ;)

http://www.gamespot.com/news/6190279.html

(długa lista więc w spoilerze aby nie zaśmiecać)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Maja 02, 2008, 16:35:34 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

lupinator

  • Gość
Odp: GTA IV (wersja na PS3)
« Odpowiedź #1868 dnia: Maja 02, 2008, 15:47:57 pm »
Fajny ten muliplayer. Sorry, że tak szybko skończyłem, ale spadam na wyjazd w celach odpoczynkowych  :cool: Do zobaczenia w Liberty City w niedzielę  8)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: GTA IV (wersja na PS3)
« Odpowiedź #1869 dnia: Maja 02, 2008, 16:02:14 pm »
Tak sobie obejrzałem z ciekawości to porównanie na GT i rzecz, która różni obie wersje i rzuciła mi się w oczy to fakt że na X0 są mniej szczegółowe cienie. Mniej więcej w połowie filmiku gdzie jadą autem pod torami widać że na PS3 promienie przebijają się przez każdy szczebelek torów i rzucają dokładny cień na jezdnię i auto. W wersji na X0 cień jest bardziej jednolity co widać nawet w oddali.   
« Ostatnia zmiana: Maja 02, 2008, 16:05:11 pm wysłana przez MarcePan »

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
Odp: GTA IV (wersja na PS3)
« Odpowiedź #1870 dnia: Maja 02, 2008, 16:29:35 pm »
Tak sobie obejrzałem z ciekawości to porównanie na GT i rzecz, która różni obie wersje i rzuciła mi się w oczy to fakt że na X0 są mniej szczegółowe cienie. Mniej więcej w połowie filmiku gdzie jadą autem pod torami widać że na PS3 promienie przebijają się przez każdy szczebelek torów i rzucają dokładny cień na jezdnię i auto. W wersji na X0 cień jest bardziej jednolity co widać nawet w oddali.   

W takim razie zarzucasz ze wersja na XO nie ma HDR

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: GTA IV (wersja na PS3)
« Odpowiedź #1871 dnia: Maja 02, 2008, 16:54:53 pm »
Absolutnie nie! Po prostu chodzi mi o szczegółowość cieni. Na PS3 przez tory przenika więcej słońca przez co na asfalcie nie mamy jednolitego cienia tylko fajny efekt.
Opublikowane: Maj 02, 2008, 16:33:36
Tu masz screen odnośnie tego o czym piszę. Z lewej PS3 a z prawej X0:



Przed autem na całej drodze na PS3 masz bardziej szczegółowe cienie. Podobnie na wzniesieniu dalej przed pojazdem widać w wersji na PS3 dokładniejsze cienie podczas gdy na X0 to czarny pas po prostu.
Opublikowane: Maj 02, 2008, 16:51:15

chebawca

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 05-07-2006
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 0
Odp: GTA IV (wersja na PS3)
« Odpowiedź #1872 dnia: Maja 02, 2008, 17:10:10 pm »
A wersji na XO naliczyłem 2 chłopków(na powyższych Marcepanowych screenach).a wersji na ps3 jednego - wniosek, większa ilość przechodniów jest wersji na X0.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: GTA IV (wersja na PS3)
« Odpowiedź #1873 dnia: Maja 02, 2008, 17:14:54 pm »
A wersji na XO naliczyłem 2 chłopków(na powyższych Marcepanowych screenach).a wersji na ps3 jednego - wniosek, większa ilość przechodniów jest wersji na X0.
jak by miał na celu pokazanie ile jest chłopków na obrazku to by stanął obok jakiegoś parku, tam gdzie jest ich najwięcej.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: GTA IV (wersja na PS3)
« Odpowiedź #1874 dnia: Maja 02, 2008, 17:20:26 pm »
A wersji na XO naliczyłem 2 chłopków(na powyższych Marcepanowych screenach).a wersji na ps3 jednego - wniosek, większa ilość przechodniów jest wersji na X0.

Na tych screen'ach widać też drugi samochód w wersji na PS3 a na X0 jest tylko auto gracza. Jaki z tego wniosek? Większa liczba aut w wersji na PS3. ;)

Tak już całkiem na poważnie to przyznać musicie że cienie wypadają znacznie lepiej w wersji na PS3.

svonston

  • Gość
Odp: GTA IV (wersja na PS3)
« Odpowiedź #1875 dnia: Maja 02, 2008, 17:28:30 pm »
Problem w tym, ze gdyby cienie wygladaly lepiej na X360, to nie zauwazylbys roznicy, a gdy Gosc Anonimowy napisalbym o tym - klocilbys sie, iz tak nie jest. :)

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
Odp: GTA IV (wersja na PS3)
« Odpowiedź #1876 dnia: Maja 02, 2008, 17:32:52 pm »
A wersji na XO naliczyłem 2 chłopków(na powyższych Marcepanowych screenach).a wersji na ps3 jednego - wniosek, większa ilość przechodniów jest wersji na X0.

z tym to troche głupota, zalezy od momentu w którym sie znajdujesz w jakies czesci miasta, jak jestes na ulicy 86np i widzisz 2 samochody to przejezdzając innym razem zauważysz wiecej lub mniej. Jak chcieli bysmy sprawdzic gdzie jest wiecej przechodniów lub samochodów musieli bysmy pogrzebac w plikach z grami i ogóleni w silniku gry czy gdzies tam (nie jestem znawcą) i zobaczyc ilosc NPC na jakies tam miejsce lub lev

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: GTA IV (wersja na PS3)
« Odpowiedź #1877 dnia: Maja 02, 2008, 17:44:41 pm »
Problem w tym, ze gdyby cienie wygladaly lepiej na X360, to nie zauwazylbys roznicy, a gdy Gosc Anonimowy napisalbym o tym - klocilbys sie, iz tak nie jest. :)
To dziala w 2 strony...
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: GTA IV (wersja na PS3)
« Odpowiedź #1878 dnia: Maja 02, 2008, 17:49:50 pm »
Problem w tym, ze gdyby cienie wygladaly lepiej na X360, to nie zauwazylbys roznicy, a gdy Gosc Anonimowy napisalbym o tym - klocilbys sie, iz tak nie jest. :)

Nie za bardzo miałbym możliwość się kłócić bo to ewidentnie widać na obrazkach.

wawko2

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 24-11-2006
  • Wiadomości: 27
  • Reputacja: 0
Odp: GTA IV (wersja na PS3)
« Odpowiedź #1879 dnia: Maja 02, 2008, 17:56:24 pm »
A może to inna pora dnia i tak jakoś wyszło ;)