Autor Wątek: Mass Effect 2  (Przeczytany 125027 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Mass Effect 2
« Odpowiedź #480 dnia: Stycznia 28, 2010, 18:36:40 pm »
Udało mi się dorwać anglika na Xa  :grin:

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

ubol

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 1 537
  • Reputacja: 16
  • PSN: urytuPL
Odp: Mass Effect 2
« Odpowiedź #481 dnia: Stycznia 28, 2010, 19:12:10 pm »
A właśnie jak wygląda sprawa z tym końcowym save-em z jedynki? Działa zarówno z anglikiem, jak i z polską wersją, bo tu może być różnie (chodzi mi o wersje na klocka)?

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Mass Effect 2
« Odpowiedź #482 dnia: Stycznia 28, 2010, 20:13:32 pm »
Są kody do DLC w wersji PL na Xa?

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Mass Effect 2
« Odpowiedź #483 dnia: Stycznia 28, 2010, 20:39:02 pm »
Mam Mordina, współczuję wszystkim, którzy nie mogą go usłyszeć w oryginale. :angel:

Mappet

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 22-09-2008
  • Wiadomości: 28
  • Reputacja: 0
Odp: Mass Effect 2
« Odpowiedź #484 dnia: Stycznia 28, 2010, 22:18:44 pm »
 Zazdroszcze Wam ze możecie juz pograć...Niestety ja , jak wielu innych graczy, muszę czekać na swoją kopie EK z ultimy :o

Btw: Empik w pewnych punktach sprzedaje już wersje kolekcjonerską na X-a mimo że Panie na infolinia zdają się mówić co innego... Pracownicy w punktach, potwierdzają " brak " gry po konsultacji z innym pracownikiem :-?

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Mass Effect 2
« Odpowiedź #485 dnia: Stycznia 29, 2010, 00:08:33 am »
Gra zrywa gacie nie ma to tamto, szacun dla BioWare sporo wydusili z X360 :)

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Odp: Mass Effect 2
« Odpowiedź #486 dnia: Stycznia 29, 2010, 00:12:08 am »

Spidey^

  • Gość
Odp: Mass Effect 2
« Odpowiedź #487 dnia: Stycznia 29, 2010, 01:47:18 am »
Poleciało mięso w komentarzach :grin:

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Odp: Mass Effect 2
« Odpowiedź #488 dnia: Stycznia 29, 2010, 02:02:12 am »
Poleciało mięso w komentarzach :grin:
Do oceny nic nie mam, ale rowniez zdziwilo mnie to, ze nie pozostala poruszona kwestia grafiki. Jakby nie patrzec to pierwsza rzecz, ktora sie rzuca w oczy.
Ponizej porownanie MS vs MS2 w wersji na 360:
http://www.videogameszone.de/aid,703977/Mass-Effect-2-gegen-Mass-Effect-Grafik-Vergleich-zwischen-beiden-Rollenspiel-Giganten/Bildergalerie/?menu=browser&mode=article&article_id=703977&entity_id=219954,120953&image_id=1243157&page=1&order=

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Mass Effect 2
« Odpowiedź #489 dnia: Stycznia 29, 2010, 02:24:05 am »
9h na liczniku, idę spać. Ale najpierw wrażenia:

1. Walka jest o niebo lepsza - moce szybciej się ładują, wraz z postaciami z drużyny można niezłe strategie stosować, etc.

2. Lokacje są o niebo lepsze - wystarczy zobaczyć Omegę czy
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
- dodali całą masę przedmiotów na ekranie, jest więcej smaczków, etc.

3. Minigry są lepsze -  :angel:

4. Postacie są ciekawsze - Mordin czy Jack są  :grin:

5. Dobrze, że inventory wyleciało - nie żałuję, jest do kupienia wystarczająco dużo ulepszeń aby tego nie odczuć

6. Eksploracja planet jest nadal nudna - zamiast Mako mamy strzelanie sond badawczych/wydobywczych. Sytuację ratuje fakt, że potem materiały możemy do czegoś wykorzystać.

7. Znaczna część mocy nie działa na przeciwników z tarczami - tak więc uwaga, jak ktoś bierze Adepta.


Ogólnie jest pięknie, jak na razie historia jest ciekawa a grywalność jest również niesamowita. Boska gra.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Mass Effect 2
« Odpowiedź #490 dnia: Stycznia 29, 2010, 03:29:22 am »
Ciezka walka na Insanity z bossem - spoiler free ;]


Ps. Moze sie processowac jeszcze video na yt, ale kolo 4:00 powinno sie skonczyc :P


---edit---
@Mappet
Staram sie w gre grac jak w RPG'a dlatego uzywam pause'y no i tez dlatego, ze jest cholernie trudno.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 29, 2010, 09:59:52 am wysłana przez KKRT »

Mappet

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 22-09-2008
  • Wiadomości: 28
  • Reputacja: 0
Odp: Mass Effect 2
« Odpowiedź #491 dnia: Stycznia 29, 2010, 08:22:26 am »
Ciezka walka na Insanity z bossem - spoiler free ;]


Ps. Moze sie processowac jeszcze video na yt, ale kolo 4:00 powinno sie skonczyc :P

 Niestety, oglądanie tego filmiku to katorga.Pauza co każde 5 sekund, jakby film się dopiero buforował.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Mass Effect 2
« Odpowiedź #492 dnia: Stycznia 29, 2010, 11:55:05 am »
-Hey Shepard, nobody asked me about these things before. So fuck you, and thanks for asking. :lol:

Poziom fabuły też się znacznie podniósł, już nie jest tak czarno-biało jak kiedyś.

deepthroat

  • Gość
Odp: Mass Effect 2
« Odpowiedź #493 dnia: Stycznia 29, 2010, 11:59:32 am »
Pytanko. Jak importuje się save'a to można zmodyfikować wygląd Shepharda, którego się importuje? Ponoć edytor jest dużo bardziej rozbudowany, a ten z jedynki trochę trącił biedą stąd moje pytanie.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Mass Effect 2
« Odpowiedź #494 dnia: Stycznia 29, 2010, 12:01:54 pm »
Pytanko. Jak importuje się save'a to można zmodyfikować wygląd Shepharda, którego się importuje? Ponoć edytor jest dużo bardziej rozbudowany, a ten z jedynki trochę trącił biedą stąd moje pytanie.
Mozna zmienić wygląd.

EDIT: 12h na liczniku, tyle ile się dało skończyć ME1. Na oko mam jeszcze drugie tyle. Kocham tę grę. :grin:
« Ostatnia zmiana: Stycznia 29, 2010, 12:10:47 pm wysłana przez Castor Krieg »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Mass Effect 2
« Odpowiedź #495 dnia: Stycznia 29, 2010, 12:31:58 pm »
Castor jak robisz wszystko to wyciagniesz 40h ;] Ja w ME 1 mialem 38h na liczniku po pierwszym przejsciu.

Gregory

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 31-01-2006
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 0
  • X360
Odp: Mass Effect 2
« Odpowiedź #496 dnia: Stycznia 29, 2010, 12:59:35 pm »
Są kody do DLC w wersji PL na Xa?

Ja mam wersje PL na Xa i kod jak najbardziej jest w pudełku

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Mass Effect 2
« Odpowiedź #497 dnia: Stycznia 29, 2010, 15:29:00 pm »
Ponoć edytor jest dużo bardziej rozbudowany, a ten z jedynki trochę trącił biedą stąd moje pytanie.

Edytor nie jest rozbudowany; wprawdzie długo się z nim nie bawiłem, bo wygląd mojego Sheparda z ME1 w 100% mi odpowiadał, ale z tego co zauważyłem to w większości jest to dokładnie to samo, co w ME1, tylko może kilka nowych opcji doszło (tu nowe oczy, tam nowe usta itp). Dodatkowo kilka rzeczy po prosu uładniono (włosy, szczególnie damskie, to wciąż plastykowe peruki, ale mają teraz więcej szczegółów, także nie straszą już aż tak bardzo wyglądem).
Wydaje mi się też, że chyba zniknęły blizny (co jest pewnie spowodowane pewnym "feauterem" w grze), ale pewności nie mam.

No i ze względu na ulepszone oświetlenie w grze postacie nie wyglądają już tak sztucznie.

Jedyna spora zmiana to ta, że podczas tworzenia postaci jednocześnie generowany jest kod jej wyglądu. Także po skończeniu roboty można sobie zapisać kod tak, by potem dany wygląd kiedyś jeszcze wykorzystać, lub można też wpisać kod, który się od kogoś dostało, by mieć taką postać jak ktoś inny. Bardzo fajna rzecz.

Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

deepthroat

  • Gość
Odp: Mass Effect 2
« Odpowiedź #498 dnia: Stycznia 29, 2010, 15:43:11 pm »
Jak są nowe fryzurki dla lachonów to ja się jaram i wystarczy w zupełności. Mam takie Simsowe podejście, cóż poradzić. Dobrze, że można sobie dowoli pokolorować zbroję, wszyscy będą wyglądali jak łażące iPody.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Mass Effect 2
« Odpowiedź #499 dnia: Stycznia 29, 2010, 17:30:05 pm »
Na kanapie - Mass Effect 2


Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Mass Effect 2
« Odpowiedź #500 dnia: Stycznia 29, 2010, 17:30:20 pm »
Ilium :o :o :o :o :o

I to zrobili w dwa lata? :o :o :o :o :o :o :o :o :o

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Mass Effect 2
« Odpowiedź #501 dnia: Stycznia 29, 2010, 20:19:29 pm »
Yyy? :P Gra jest ladna, ale bez przesady. Za to artystow maja na pewno swietnych ;]

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Mass Effect 2
« Odpowiedź #502 dnia: Stycznia 29, 2010, 21:23:03 pm »
Właśnie skończyłem
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
. Ta gra jest genialna, jeden z najlepszych level design ever.

EDIT: Misje lojalnościowe są nieziemskie, jedne z najlepszych jakie przyszło mi grać w RPG. Śmieszne jest to, że jedna taka misja w ME2 rozkłada na łopatki WSZYSTKO co miał do zaoferowania DA:O. W porównaniu z ME1 rozwój bohaterów skoczył o lata świetlne, niesamowite jest to jak bardzo się to wszystko zmieniło na plus.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 30, 2010, 02:12:33 am wysłana przez Castor Krieg »

bil-u

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 28-02-2009
  • Wiadomości: 400
  • Reputacja: 0
Odp: Mass Effect 2
« Odpowiedź #503 dnia: Stycznia 30, 2010, 02:23:58 am »
http://gamecorner.pl/gamecorner/1,102651,7509479,Mass_Effect_2___filmowe_porownanie_wersji_jezykowych.html - tragedia jednym słowem.

"Pani nie ma granatnika" - give me a break!

el becetol

  • Gość
Odp: Mass Effect 2
« Odpowiedź #504 dnia: Stycznia 30, 2010, 03:39:12 am »

"Pani nie ma granatnika"

A jakbyś chciał mieć przetłumaczone "you don't have a granade launcher, lady"?

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Mass Effect 2
« Odpowiedź #505 dnia: Stycznia 30, 2010, 08:25:08 am »


ME2 > ALL

lupinator

  • Gość
Odp: Mass Effect 2
« Odpowiedź #506 dnia: Stycznia 30, 2010, 11:28:44 am »
Zabawne, dla mnie ta lokacja jest do tej pory najsłabsza ze wszystkich. Jak tylko się tam dostałem chciałem jak najszybciej ją skończyć, podobne uczucia, jak przy statku The Flood w Halo 3. W moim prywatnym rankingu na szczycie dzielnie stoi Omega. :)

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
Odp: Mass Effect 2
« Odpowiedź #507 dnia: Stycznia 30, 2010, 11:53:07 am »
Jak są nowe fryzurki dla lachonów to ja się jaram i wystarczy w zupełności. Mam takie Simsowe podejście, cóż poradzić. Dobrze, że można sobie dowoli pokolorować zbroję, wszyscy będą wyglądali jak łażące iPody.
Tez tak mam. Porządny customize, zawsze na "tak".  :grin:

bil-u

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 28-02-2009
  • Wiadomości: 400
  • Reputacja: 0
Odp: Mass Effect 2
« Odpowiedź #508 dnia: Stycznia 30, 2010, 11:57:44 am »
Cytuj
A jakbyś chciał mieć przetłumaczone "you don't have a granade launcher, lady"?
Chodziło mi bardziej o sposób w jaki ten koleś to wymówił. Drewno do kwadratu.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Mass Effect 2
« Odpowiedź #509 dnia: Stycznia 30, 2010, 11:59:28 am »
Cytuj
W porównaniu z ME1 rozwój bohaterów skoczył o lata świetlne, niesamowite jest to jak bardzo się to wszystko zmieniło na plus.
Dla mnie to jest wielki minus, zdecydowanie za malo jest skilli. Fakt, ze skille sa teraz znacznie lepsze i bardziej zroznicowane, ale jest ich za malo na postac. Shepard powinnien miec z 7, a team po 5-6. Zreszta pomarudze pozniej jak skoncze gre :P

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Mass Effect 2
« Odpowiedź #510 dnia: Stycznia 30, 2010, 12:06:34 pm »
Ilość skilli mi bardzo odpowiada, zwróć uwagę, że kiedyś miełeś bzdury typu Shotgun, Sniper Rifle, itd. których teraz nie ma, ponieważ postać jest i tak ograniczona klasowo. Funkcję tego przejeły ulepszenia, ponieważ czym się różni wymaksowany pasek Shotgun z ME1 z full ulepszonym shotgunem z ME2? Niczym. Reszta jeśli chodzi o umiejętności jest taka sama, albo jest tego nawet więcej.

Narazie Sentinel poszedł w odstawkę, próbuję Soldierem na Hardcore. :grin:

deepthroat

  • Gość
Odp: Mass Effect 2
« Odpowiedź #511 dnia: Stycznia 30, 2010, 15:15:51 pm »
W tym porównaniu słychać taką różnicę klas w voice-actingu, że aż mi wstyd za naszych "aktorów". Weźmy choćby Mirandę graną przez Yvonne. Nie jest to wybitna aktorka, a jednak dała radę zagrać trochę kokieteryjnie. A po Polsku? Gada jakby miała dylemat między chlebem zwykłym, a razowym.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Mass Effect 2
« Odpowiedź #512 dnia: Stycznia 30, 2010, 15:21:42 pm »
Wszystko przez sposób jaki się u nas robi lokalizację. W USA/Kanadzie mieli studio i nagrywali głosy widząc postacie, sceny i dane sytuacje. U nas? Dostają kartkę i ogólny zarys charakteru postaci oraz emocje jakie panują w danej chwili  :lol:

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Mass Effect 2
« Odpowiedź #513 dnia: Stycznia 30, 2010, 15:42:25 pm »
U nas? Dostają kartkę i ogólny zarys charakteru postaci oraz emocje jakie panują w danej chwili  :lol:
Profesjonalny polski dubbing.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Mass Effect 2
« Odpowiedź #514 dnia: Stycznia 30, 2010, 15:58:53 pm »
Zauważył ktoś smaczki typu wpis o Żniwiarzach w Encyklopedii Galaktycznej ME2?

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Mass Effect 2
« Odpowiedź #515 dnia: Stycznia 30, 2010, 19:28:37 pm »
Jest jakiś myk, na skanowanie planet, ulepszyłem statek i teraz jest nieco szybciej, ale i tak zamuła. A jak wiadomo bez tego ciężko z ulepszaniem, czy za każdym razem będzie trzeba skanować te planety :(

ps graficznie gra wymiata, misja z doktorem miazga  8)

lupinator

  • Gość
Odp: Mass Effect 2
« Odpowiedź #516 dnia: Stycznia 30, 2010, 19:55:35 pm »
Właśnie lecą u mnie napisy - cudowna gra, wspaniała. BioWare dało piękny popis, jak tworzyć mistrzowskie gry.

Uczucie po zakończeniu mam podobne, jak w przypadku pierwszej części - ochota na kontynuację historii nie do opisania, trzecia część będzie miała wszystkie zadatki na stanie się jedną z bardziej epickich gier w historii. Niesamowita trylogia.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Mass Effect 2
« Odpowiedź #517 dnia: Stycznia 30, 2010, 22:23:59 pm »
Narobiłeś mi jeszcze większego smaka Lupinatorze :(
PSN ID: WojtqGO

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Mass Effect 2
« Odpowiedź #518 dnia: Stycznia 30, 2010, 23:18:48 pm »
Lupi, co przechodzi do NG+? Ofc level i skille, ale co z elementami wyposażenia, które kupiliśmy poprzednio? Kredyty, minerały?

lupinator

  • Gość
Odp: Mass Effect 2
« Odpowiedź #519 dnia: Stycznia 30, 2010, 23:25:31 pm »
Lupi, co przechodzi do NG+? Ofc level i skille, ale co z elementami wyposażenia, które kupiliśmy poprzednio? Kredyty, minerały?
Nie wiem, bo wybrałem opcje kontynuowania rozgrywki po zakończeniu - dokańczanie pomniejszych spraw i wysłuchanie co załoga ma do powiedzenia (wszyscy mnie zjebali za najważniejszy wybór :lol: ). Pewnie ekwipunek tez przechodzi.