Autor Wątek: Hitman: Absolution  (Przeczytany 69751 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #240 dnia: Stycznia 11, 2012, 15:47:40 pm »






« Ostatnia zmiana: Stycznia 11, 2012, 15:49:18 pm wysłana przez Lupi »

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #241 dnia: Stycznia 11, 2012, 18:04:15 pm »
http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,10947963,Agent_47_idzie_z_duchem_czasu__HITMAN__ABSOLUTION_.html

Cytuj
- w Absolution nie będzie zleceń. Agent 47 ma swoją własną misję

- większość misji jest liniowa, chociaż pojawią się też zadania o bardziej otwartej strukturze

- główny bohater wciąż preferuje garnitur i glacę ogoloną na łyso, ale nabył nowe umiejętności: widzenie przez ścieny, śledzenie tras strażników, spowalnianie czasu by oznaczyć przeciwników, których potem kładzie jedna seria

- w poprzednich grach wykrycie oznaczało w gruncie rzeczy porażkę, w Absolution będzie inaczej. Chcecie być głośni, proszę bardzo. Jeśli poradzicie sobie z przeciwnikami w miarę szybko, może nie zlecą się do was wszyscy strażnicy z planszy.

- dzięki systemowi osłon 47 nie boi się już długich wymian ognia

- w zależności od przyjętego stylu rozgrywki, misje będą miały nieco inny przebieg. Na przykład, skradając się nie dostaniemy od zakładnika informacji o lokalizacji shotguna, bo ominiemy i jego i przeciwnika trzymającego go na muszce

- 47 nie ogranicza swojego arsenału, potrafi okładać przeciwników przyciskiem do papieru czy krzyżem. Lubimy improwizację.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #242 dnia: Stycznia 11, 2012, 18:13:43 pm »



Wygląda na to, że nowy Hitman nie będzie tak obowiązkowym tytułem jak z początku myślałem.
PSN ID: WojtqGO

nakimushi

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #243 dnia: Stycznia 11, 2012, 18:28:03 pm »
"widzenie przez ścieny, śledzenie tras strażników, spowalnianie czasu by oznaczyć przeciwników"  :roll:    to mial byc Hitman a nie Predator

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #244 dnia: Stycznia 11, 2012, 19:11:06 pm »
I co, wyłączyć tego też nie da rady? Zresztą ch** z tą grą.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #245 dnia: Stycznia 11, 2012, 20:49:25 pm »
I co, wyłączyć tego też nie da rady?
Jest tryb, w którym tego nie ma.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 279
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #246 dnia: Stycznia 11, 2012, 20:52:37 pm »

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #247 dnia: Stycznia 11, 2012, 21:02:46 pm »
I co, wyłączyć tego też nie da rady?
Jest tryb, w którym tego nie ma.
Ale wciąż temat kwalifikuje się do zamknięcia

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #248 dnia: Stycznia 11, 2012, 22:17:28 pm »
Więcej zdjęć:



http://polygamia.pl/Polygamia/51,124118,10949176.html?i=7


Przy okazji tekst o większości liniowych leveli okazał się nieco przekłamany.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 133
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #249 dnia: Stycznia 12, 2012, 10:46:39 am »
Filmik.

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #250 dnia: Stycznia 12, 2012, 18:31:12 pm »
Filmik.


Nie ma ani jednego nowego materiału gdyby ktoś był zainteresowany. Pierdolenie o nowych funkcjach z Conviction.

LukeSpidey

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 10-05-2010
  • Wiadomości: 1 451
  • Reputacja: 10
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #251 dnia: Stycznia 13, 2012, 11:01:06 am »
Ludzie oglądajcie ze zrozumieniem. Będzie możliwość grania w tryb, który pozbawia gracza całego HUDa i dodatkowych zdolności jak widzenie przez ściany czy oznaczanie tras strażników.

Lubię wcześniejsze Hitmany, ale ten zapowiada się dla mnie rewelacyjnie i cieszy mnie to w jakim kierunku to idzie. Będzie można przejść grę w starym dobrym stylu, a jak się coś zjebie to będzie można zrobić rozpierduchę a nie czytać ekran "Load Last Checkpoint". Jeśli to co napisał Lupi okaże się prawdą to może to być pierwsza gra na tą generację, gdzie twórcy faktycznie dotrzymali słowa mówiąc, że w tej grze odnajdą się i zagorzali fani i nowi gracze.

Ok, teraz możecie sypać minusami.  :oops:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 279
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #252 dnia: Stycznia 13, 2012, 11:16:11 am »
Minus

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #253 dnia: Stycznia 13, 2012, 13:03:18 pm »
Hitman Dev: 'New Metal Gear Proves Stealth Genre Has Changed'
http://www.nowgamer.com/news/1202896/hitman_dev_new_metal_gear_proves_stealth_genre_has_changed.html

Cytuj
“It’s difficult looking at the stealth genre today," he told games™ magazine. "All the IPs have moved off in all kinds of directions and, while some are pretty close to us, some have gone off in completely different way. Like the new Metal Gear… I don’t know what the hell that’s all about, but it’s definitely not a tactical espionage game any more."

Wiem że to nie temat o MGSie, ale ostatnio jak odświeżyłem 4 to to samo zauważyłem. 4 to już praktycznie nie skradanka, skradania jako tako jest mało, jedynie 1 i kawałek 2 chaptera można tak nazwać. 3 chapter to dla mnie lipa straszna, a 4-5...ok 4 wiadomo miejscówka która przynosi wspomnienia, ale co to ma być za skradanie? Wszędzie roboty... To po kiego mi CQC jak nie mam na kim użyć? To samo w 5 chapterze...za dużo przeciwników--bardziej opłaca się ich zabić niż męczyć ze skradaniem.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #254 dnia: Stycznia 13, 2012, 13:27:11 pm »
A JA  czekam na nowe Tenchu :>

Marins

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #255 dnia: Lutego 21, 2012, 23:28:40 pm »

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #256 dnia: Lutego 29, 2012, 06:22:02 am »
Hitman: Rozgrzeszenie jak wam sie podoba...bedzie  pl wersja jezykowa 8)
http://www.cenega.pl/

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #257 dnia: Marca 06, 2012, 15:41:39 pm »
Box-art:


PS. Dzisiaj ma rowniez nastapic pokaz mozliwosci nowego silnika na Hitman'ie, wiec mozna spodziewac sie jakiegos demka.
« Ostatnia zmiana: Marca 06, 2012, 15:45:49 pm wysłana przez bebbop »

wini

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 951
  • Reputacja: 2
  • GTA V
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #258 dnia: Marca 06, 2012, 15:47:13 pm »
Strasznie słabe, ale ch*j z okładką. Czekam na nowy gameplay z GDC.

Spidey^

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #259 dnia: Marca 07, 2012, 03:02:54 am »


xboxowa okładka jest paskudna

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 133
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #260 dnia: Marca 07, 2012, 06:37:00 am »


xboxowa okładka jest paskudna
Wszystkie takie same ;).

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #261 dnia: Marca 07, 2012, 07:57:13 am »
Chodzi o to pewnie, że gryzie się z zielonym.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #262 dnia: Marca 09, 2012, 13:54:15 pm »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/BwScFObtvZ8?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>


wini

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 951
  • Reputacja: 2
  • GTA V
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #263 dnia: Marca 09, 2012, 14:22:34 pm »
Szczerze mówiąc to bez szału. Niby to tylko pokaz możliwości silnika, ale jak pomyśle, że właściwa rozgrywka miała by tak wyglądać jak na tym filmiku to mnie trzęsie. Kompletny chaos, zamiast silić się na tworzenie tłumu tępych jak but klonów, skupiliby się na klimatycznych misjach z cichymi zabójstwami.  No i te podświetlenia kluczowych obiektów ala AC:/

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #264 dnia: Marca 09, 2012, 14:26:15 pm »
Powinniśmy być zachwyceni? Jedyną poważną zmianą jaką dostrzegam między tłumem w Absolution, a tym z Blood Money jest możliwość łapania zakładników spośród zgromadzonych. OK, ludzie nie wydają się być taką zbitą masą jak w BM.
« Ostatnia zmiana: Marca 09, 2012, 14:29:34 pm wysłana przez Wojtq »
PSN ID: WojtqGO

nakimushi

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #265 dnia: Marca 09, 2012, 15:23:55 pm »
no wyglada tragicznie ...AI z przed 10 lat ...

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #266 dnia: Marca 09, 2012, 15:24:55 pm »
Niech lepiej najpierw skupia sie na zrobieniu animacji podnoszenia czegokolwiek.

Ogur

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #267 dnia: Marca 09, 2012, 17:07:17 pm »
no wyglada tragicznie ...AI z przed 10 lat ...








nakimushi

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #268 dnia: Marca 09, 2012, 17:24:54 pm »
no dokladnie Ogur ... najgorsze bugi ze starych AC gier wygladaja jak najnowsza prezentacja z nadchodzacego Hitmana pokazujaca ich wielkie osiagniecia  :lol: :lol: :lol:

wini

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 951
  • Reputacja: 2
  • GTA V
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #269 dnia: Marca 09, 2012, 17:48:41 pm »
Dla kontrastu cytat z newsa z ppe:
Cytuj
Ilość przechodniów robi spore wrażenie, które tylko potęgują ich naturalne reakcje na zachowanie gracza. Ludzie czując zagrożenie rozbiegają się w panice - autentycznie czuć ich strach i chęć zachowania własnego życia.
http://www.ppe.pl/news-14336-Agent_47_wsrod_tlumu.html
 :lol:
Jak widać ilu ludzi tyle opinii.

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #270 dnia: Marca 31, 2012, 00:31:05 am »
Nowy trailer. Podobny do tego z VGA, ale zawsze cos:

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #271 dnia: Kwietnia 11, 2012, 16:32:39 pm »
Bardzo biedna kolekcjonerka:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #272 dnia: Kwietnia 21, 2012, 01:02:40 am »

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #273 dnia: Kwietnia 24, 2012, 13:46:44 pm »

novy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 26-04-2012
  • Wiadomości: 150
  • Reputacja: 0
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #274 dnia: Kwietnia 26, 2012, 09:15:01 am »
Wyedytowałbys te posty. Jeszcze pomyślę, że sam tu piszesz.

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #275 dnia: Kwietnia 26, 2012, 15:50:38 pm »





szmajdzik

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-01-2006
  • Wiadomości: 2 799
  • Reputacja: 50
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #276 dnia: Kwietnia 26, 2012, 20:42:55 pm »
Ludzie oglądajcie ze zrozumieniem. Będzie możliwość grania w tryb, który pozbawia gracza całego HUDa i dodatkowych zdolności jak widzenie przez ściany czy oznaczanie tras strażników.

Lubię wcześniejsze Hitmany, ale ten zapowiada się dla mnie rewelacyjnie i cieszy mnie to w jakim kierunku to idzie. Będzie można przejść grę w starym dobrym stylu, a jak się coś zjebie to będzie można zrobić rozpierduchę a nie czytać ekran "Load Last Checkpoint". Jeśli to co napisał Lupi okaże się prawdą to może to być pierwsza gra na tą generację, gdzie twórcy faktycznie dotrzymali słowa mówiąc, że w tej grze odnajdą się i zagorzali fani i nowi gracze.

Ok, teraz możecie sypać minusami.  :oops:
Popieram. Każdy płacze nad tymi bajerami (przyznaję mi też nie pasują), ale póki mamy wybór by to wyłączyć - jest ok.

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #277 dnia: Kwietnia 27, 2012, 15:19:57 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Calam

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 20-12-2010
  • Wiadomości: 411
  • Reputacja: 17
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #278 dnia: Maja 01, 2012, 20:16:35 pm »

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #279 dnia: Maja 01, 2012, 22:06:49 pm »
Okropne jest to rozmywanie ekranu przy egzekucjach. Tak samo okropne wydaje się oskryptowanie całej gry słynącej z otwartej budowy poziomów, ale jako gra zapowiada się super. Gorzej wygląda, jako Hitman.