Autor Wątek: Bayonetta  (Przeczytany 69005 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #80 dnia: Kwietnia 17, 2009, 18:21:47 pm »
A ja tam lubię pozycję ala GoW/NG/DMC. Jedyne co nie do końca przekonuje to bohaterka. Jakoś wolę facetami sterować, nawet jakby mieli być bishi.
O, Raiden z MGS4 na prochach w wersji kolażu rodzajowego bardzo odpowiadałby mi tutaj. Choć zawsze to jakaś rozgrzewka przed GoW III.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #81 dnia: Kwietnia 20, 2009, 08:06:59 am »

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #82 dnia: Kwietnia 20, 2009, 20:18:36 pm »


Wszystko to jakieś pstrokate...

mateo

  • Gość
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #83 dnia: Kwietnia 20, 2009, 20:21:31 pm »
Pachu i tak w TO! będziesz ciorał jak szalony ;) ;p

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #84 dnia: Kwietnia 21, 2009, 08:43:54 am »
Ha wiedziałem, że to screeny z PS2 :P
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #85 dnia: Kwietnia 23, 2009, 12:22:09 pm »
ESRB rate Bayonetta, it has ?gyrating? and panning on breasts that are ?jiggling?:
http://darkzero.co.uk/game-news/esrb-rate-bayonetta-it-has-gyrating-and-panning-on-breasts-that-are-jiggling/

Cytuj
The US games ratings board, the ESRB, has rated the upcoming Platinum Games developed Bayonetta. As you?d expect the game has been given a Mature rating, with Blood and Gore, Intense Violence, Partial Nudity, Strong Language, and Suggestive Themes cited as the reasons for the rating.
The ESRB go into more detail on the rating, commenting that ?players use hand-to-hand combat, magic attacks, and pistols to kill enemy creatures that often spray blood when hit.? Furthermore, it is said players can use ?torture attacks? on creatures to kill them, impaling them with an iron maiden, decapitating them with a guillotine;, or dismembering them with a chainsaw.
The ESRB go onto comment that ?[d]uring the course of the game, some female characters perform suggestive taunts and poses, including opening their legs or gyrating their hips. Some of the more provocative outfits are shed during battle, resulting in brief depictions of buttocks and breasts?
As one of the last reasons as to why the game was rated Mature, the ESRB state that the it contains moments where ?[t]he camera occasionally pans close-up on breasts as they are jiggling.?
Bayonetta is set to be released this Fall on PS3 and 360.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #86 dnia: Kwietnia 23, 2009, 14:46:52 pm »
Rodzice którzy używają ESRB nigdy nie powinni mieć dzieci.

Coś na poprawienie humoru:
http://www.whattheyplay.com/


Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #87 dnia: Kwietnia 24, 2009, 13:10:51 pm »
Cytuj
Hello everyone. I am Kenichiro ?Yoshi? Yoshimura, the modeler for Bayonetta.

I?m finally able to talk about my work on Bayonetta, so I thought I would give you a glimpse into the inner workings of Bayonetta?s character model.

To be honest, I am not really doing anything super-special technically. Once we had her design locked down, it was just a matter of putting in the blood and sweat until it all came together.




Cytuj
I really wanted to get Bayonetta?s backside perfect. I guess I am into that sort of thing?


Modeling Bayonetta


WraŻenia z dema z konferencji MS w Japonii spisane przez 1UP:

Cytuj
10:33 Next up, Bayonetta

10:34 Which is pitched as `Climax Action` in Japan, apparently!

10:34 producer yusuke Hashimoto takes the stage

10:34 And now a trailer...

10:34 That`s right, ellipses are back

10:35 Looks so far like the most recent trailer...

10:36 Yep, she just turned into a cat...check this trailer out if you havent yet, pretty impressive

10:36 If memory serves right, there were a couple of new scenes and a differet ending, but at least the same basic trailer....

10:37 oh, now they are actually oging to show us climax action, they say...

10:38 Bayonetta is on a large clock face, that is falling through the sky, fighting tons of stuff

10:39 The whole thing is spinning and rotating as it falls, background scenery, clouds, landscape, everything twirling

10:39 Looks -insane-

10:39 She`s ripping apart her enemies with chains and other weapons, they explode into bloody chunks

10:40 Very DMC, god-of-war, a choir singing in th ebackground

10:41 evey once in a while time slows down for `witch time` -- the screen darkesns and she attacks

10:41 This must be the boss, a giant, two-headed dragon

10:42 wow...level over, tallys up the players score, end of `verse 1` -- you earned a gold medal! not bad

10:42 Now a little more standard gameplay, in a level without enemies

10:43 Showing off all her different moves and animations

10:43 Game is running incredibly smooth

10:43 She runs down a corridor and into a courtyard...

10:44 Here come a set of angel-winged enemies, Bayonetta pulls out her pistols and combat begins

10:45 She combos an enemy into a guillotine, snaps her fingers and it falls on his head; he bursts into bloody bits

10:45 Every so often button prompts appear on screen, quicktime-event style, presumably for bigger moves or combos, other attacks, etc

10:46 a meter along the right side keeps track of all kinds of combo info and bonuses

10:46 Here comes a baby^faced boss with a giant axe

10:47 We`ve seen him before in screens and videos

10:47 She is kicking the shit out of him, sometimes literally with a giant foot made of hair

10:48 Wow, she transforms into a GIANT black dog-like beast, dwarfing the once-huge boss, and tearing him to pieces with her giant jaws

10:49 And that was Bayonetta, release date is Fall 2009

i przez IGN:
Cytuj
14:48 -- The demo comes to an end.

14:48 -- So, at the end of the boss fight, the boss drops a super giant axe that it had been using in the fight. Bayonetta is able to pick up the axe and use it as her own weapon. It shrinks down to her size first, of course.

14:47 -- I think Bayonetta's favorite line is "I've had enough of you." She says a lot when she kicks enemy ass.

14:45 -- There will be various torture attacks depending on the enemy.

14:45 -- They just showed the game's "Torture Attack" system. Bayonetta pushed an enemy into a guillotine and sliced his head off!

14:44 -- Followig the church scene, they lead Bayonetta out into an opening, and she faces off against a bunch of enemies. The background music has vocals.

14:43 -- This seriously does look like a next generation Devil May Cry.

I mean that in a good sense.

14:43 -- The stage ends with a results screen. they move on to a more relaxed look at the game, showing off Bayonetta's moves while alone in a church.

14:42 -- So intense!

14:41 -- I can't describe the amount of madness happening on the screen.

14:40 -- This time, she's getting attacked by dragons.

14:40 -- I took my eyes away from the session for a moment, but somehow she ended up on another clock, this one also falling through the sky.

14:39 -- Then, the clock smashes into the ground below and explodes.

14:39 -- She faces off against a bunch of enemies, Devil May Cry style, mixing hand-to-hand combat with gun play.

14:38 -- So, Bayonetta is on this clock tower that's for some reason falling through the sky. All these demons come at her and attack.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 24, 2009, 13:13:04 pm wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

johnny23

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 558
  • Reputacja: 4
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #88 dnia: Kwietnia 24, 2009, 16:02:57 pm »
Ten jej "backside" naprawdę jest perfect :lol:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #89 dnia: Maja 21, 2009, 22:05:37 pm »
http://polygamia.pl/Polygamia/1,95339,6574271,22_sekundy_prototypu_Bayonetty.html

 ;)
: Maj 05, 2009, 19:02:21 pm
Właśnie przeczytałem Playtest w PE i widzę, że będzie grubo i zwariowanie. Ocena wstępna 9 sprawia, że kolejna krucjata Dantego będzie musiała powiać sporą świeżością.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #90 dnia: Maja 22, 2009, 12:09:00 pm »
Cytuj
Właśnie przeczytałem Playtest w PE i widzę, że będzie grubo i zwariowanie. Ocena wstępna 9 sprawia, że kolejna krucjata Dantego będzie musiała powiać sporą świeżością.
Na razie to nie wiadomo czy w ogóle powieje...
A mnie ta Bayonetta nie przekonuje, właśnie dlatego że za bardzo przypomina DMC.

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #91 dnia: Maja 22, 2009, 12:11:57 pm »
Cytuj
Właśnie przeczytałem Playtest w PE i widzę, że będzie grubo i zwariowanie. Ocena wstępna 9 sprawia, że kolejna krucjata Dantego będzie musiała powiać sporą świeżością.
Na razie to nie wiadomo czy w ogóle powieje...
A mnie ta Bayonetta nie przekonuje, właśnie dlatego że za bardzo przypomina DMC.
Miecie, obcasy na pół ekranu no hit jak nic :???:.
Yeahh, me and hate that's an odd couple

grami

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 08-11-2007
  • Wiadomości: 972
  • Reputacja: 0
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #92 dnia: Maja 23, 2009, 20:47:23 pm »
http://www.gametrailers.com/user-movie/new-bayonetta-trailer/318405?playlist=featured

Rozgrywka będzie przekozacka, co do tego nie mam żadnych wątpliwości. Inna sprawa, że bohaterka gry mi w ogóle "nie leży", ni to sexi, ni emo, w tych okularach kompletnie "nie weszła" w mój gust.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #93 dnia: Maja 23, 2009, 23:14:49 pm »


;D

Co do wyglądu bohaterki... na pewno jest on inny. Nie jest to klasyczna seksowna lalunia z gier, jednak mimo to ma w sobie coś seksownego ;).
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

juve26

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-12-2006
  • Wiadomości: 2 613
  • Reputacja: 20
  • 04.12.2006 - 16.08.2010 †
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #94 dnia: Maja 23, 2009, 23:20:01 pm »
Haha! Magiczne fakju odpala motor! Hohoho!  BUHAHAHA

Gra jest żałosna, magicznego faka bym przeżył, ale nie teksty w stylu 'chcesz mnie dotknąć', oraz 'cycki cycki chce penisa'.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #95 dnia: Maja 23, 2009, 23:34:22 pm »
??? a kiedy ona cos takiego mowila?
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #96 dnia: Maja 23, 2009, 23:36:14 pm »
??? a kiedy ona cos takiego mowila?

Fiut juvego to dopowiedział najwidoczniej.

juve26

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-12-2006
  • Wiadomości: 2 613
  • Reputacja: 20
  • 04.12.2006 - 16.08.2010 †
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #97 dnia: Maja 23, 2009, 23:36:29 pm »
Był to chyba pierwszy trailer, zaraz na początku. Chwilę po tym był najazd na dupę i cycki. Żenada.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #98 dnia: Maja 24, 2009, 14:22:30 pm »
http://forums.platinumgames.com/showthread.php?t=247

Cytuj
-Bayonetta drops F-bombs

-the right shoulder button dodges, by dodging at the last minute, Witch Time is triggered; this activates the purple world that can be seen in the newest trailer.

-you can practice combos during the loading screens; combos are listed on the side of the screen for the weapon you have equipped, and the amount of times you used those combos is listed as well. Loading times do not take long though, but you can opt to stay on the screen longer to practice by pressing a button.

-if you hold down an attack button in the middle of a combo, you'll cancel out the sequence with a flurry of attacks from your chosen limb. If you complete a combo and wait half a beat before tapping a button, you'll execute a deadly hair-fist or hair-boot attack.

-when you pick up an enemies' weapon, you have the option of using two different attacks, which drain the weapons' stamina until it breaks; or you can opt to use the whole stamina bar for a flashy special attack.

-Bayonetta can use her hair fists to lift up cars and throw them at enemies

-Bayonetta can reverse gravity and run up a wall and shift the camera to have that area as the new plane. (This can be seen in the new trailer)

-Kamiya-san predicts a playtime of around 12 hours. But "You'll be shocked at how much content is in there" says Kamiya-san.

-Each chapter of Bayonetta is broken up into 10 verses, with each being roughly two minutes in length. Some verses consist of a series of enemy encounters, a single boss fight, or a mad dash through a crumbling area. Some even allow you to explore, where you can break the surrounding to get items, or simply move on. At the end of each verse, you'll be scored based on how well you fought and how much health you have left, and you'll recieve medals for your score. At the end of the chapter you're medals are tallied and you recieve a statue.

-There are hidden verses within the set ones, these are discovered in many ways. (Think of them as the "secret" levels in the old Mario Bros. games)

-Some verses roll directly into eachother, linked by event scenes that sometimes have QTEs (also seen in the new trailer).

-QTEs appear in event scenes, certain boss fights, and in the "climax moves" used to finish each boss fight.

-Kamiya-san's goal is to create a gameplay experience so deep that it will be impossible to experience everything in one playthrough

-Achievments and Trophies will be linked to the game engine in an interesting way.

-Also, Kamiya-san noted: "Don't think of it as 'There's no DLC for the game,' but more like 'All the DLC is already in the box.'""

-items are set to the d-pad for easy and quick use so that you can quickly use heal items or magic boosting items.

-there will be many post-ending bonuses

-the levels will be filled with secrets, so multiple playthroughs are even further encouraged
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #99 dnia: Maja 25, 2009, 20:38:33 pm »
Cytuj
Z zapowiadanych szczegółów - jak na porządnego slashera przystało, wykonany w ostatniej chwili unik pozwoli wyprowadzić silniejszy niż zwykle kontratak (w trybie "Witch Time", którego działanie nie zostało jeszcze do końca wyjaśnione, ale stawiamy na spowolnienie czasu + większe obrażenia).

W czasie wczytywania gry będzie można... ćwiczyć combosy, z listą ataków wyświetloną z boku ekranu. Loadingi mają nie być zbyt długie, ale jeśli komuś spodoba się taka zabawa, to będzie mógł kontynuować trening zwyczajnie naciskając jeden przycisk. Pod koniec każdego etapu wysiłki gracza zostaną oczywiście ocenione i odpowiednio nagrodzone (system medali i statuy).

Skoro już o combach mowa, to będzie można je przerwać przez przytrzymanie przycisku ataku, co zaowocuje serią silnych, "naładowanych" ataków - pomyślcie o Gilgameshu Dantego z DMC4. Kombinacje combo-pauza-przycisk zaowocują natomiast którymś z podstawowych ataków "włosowych" bohaterki.

Czas na cechę gry żywcem zaczerpniętą ze starych, dobrych automatowych mordobić - będzie można korzystać z broni upuszczonych przez przeciwników. Jednak tylko przez określony czas, dopóki się nie zniszczy.

Platinum Games przyznało się też do kilku "zdolności specjalnych" Bayonetty - wiedźma może na przykład... chwytać włosami samochody i rzucać nimi w przeciwników. Potrafi też bawić się grawitacją i walczyć na pionowej ścianie (to Dante akurat umiał robić bez żadnej magii ;)). Poza tym, główna bohaterka ponoć sporo przeklina w filmikach przerywnikowych.

Hideki Kamiya przewiduje, że napisy końcowe pojawią się na telewizorach graczy po jakiś dwunastu godzinach zabawy. Zapewnia też, że będzie po co do tej produkcji wracać - "Będziecie zaskoczeni, jak dużo w niej upakowaliśmy", cytuje go Play. Powiedział też, że gra nie dostanie żadnego DLC, ponieważ wszystkie bonusy i dodatki znajdą się w wersji pudełkowej.
http://www.gram.pl/news_8gjhHOu7_Bayonetta_nowe_informacje_i_kolejny_trailer.html

kumite49

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 17-11-2008
  • Wiadomości: 464
  • Reputacja: 0
  • O ludzie!Lupi nie odpowiadaj na moje posty!Blagam
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #100 dnia: Maja 26, 2009, 11:33:21 am »
Szykuje sie pogromca Devila 8-).W postaci sex laski he he.
Mój top 10 gier wszechczasów!
1.Metal Gear Solid
2.Shenmue,Shenmue2
3.Metal Gear Solid 3
4.Wining Eleven 4,ISS Pro Evolution 1,2
5.Tekken 3
6.Resident Evil 4
7.God of War 2
8.Metal Gear Solid 4
9.Winning Eleven 7,PES3
10.Mortal Kombat 2

mateo

  • Gość
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #101 dnia: Maja 26, 2009, 15:08:02 pm »
Się będę onanizował................... ludzie kupujta Bayonette. Na dniach premiery zrobię wszystko, by ją mieć. ;]]]

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #102 dnia: Maja 26, 2009, 22:55:20 pm »
dobry żart tynfa wart

Za Bayonettą stoi Hideki Kamiya, który na koncie ma pierwszego DMC i Viewtiful Joe. Chyba wystarczająca rekomendacja, nie sądzisz?
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #103 dnia: Maja 26, 2009, 23:13:58 pm »
U mnie tę grę przekreśla jej klimat. Niektóre akcje (takie jak ta z fakerem) zalatują kiczem na kilometr. Rozumiem, że chcieli wymyślić coś fajnego i oryginalnego, coś co na podkreśliło by charakter bohaterki. Zrobili to jednak tak fatalnie...

Może się skuszę na wypróbowanie tej gry dla rozgrywki, ale nie oczekuję cudu. Akcje dla małolatów pokroju Power Rangers już mnie nie bawią  :?.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #104 dnia: Maja 28, 2009, 10:31:05 am »
Pre-E3 2009:Style-Fest Interview z dość długimi fragmentami gameplay'a, więc można się wreszcie lepiej przyjrzeć rozgrywce
http://ps3.ign.com/dor/objects/14253676/bayonetta/videos/bayonetta_inv_052609.html

Gdyby na PS3 nie ukazywał się Ninja Gaiden Sigma 2, wiedziałbym jakiego slashera atakować jako pierwszego, a tak będzie się trzeba mocno zastanowić.
PSN ID: WojtqGO

FAX

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 26-05-2004
  • Wiadomości: 1 282
  • Reputacja: 0
  • Easy Rider
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #105 dnia: Maja 28, 2009, 10:56:59 am »
U mnie tę grę przekreśla jej klimat. Niektóre akcje (takie jak ta z fakerem) zalatują kiczem na kilometr. Rozumiem, że chcieli wymyślić coś fajnego i oryginalnego, coś co na podkreśliło by charakter bohaterki. Zrobili to jednak tak fatalnie...

Może się skuszę na wypróbowanie tej gry dla rozgrywki, ale nie oczekuję cudu. Akcje dla małolatów pokroju Power Rangers już mnie nie bawią  :?.

Nie obawiaj się. W przypadku recenzji nie dałbym tej cudownej gry takiemu poważnemu człowiekowi jak Ty, który nie potrafi nawet docenić kolorowych laserów, a co dopiero szalonej wiedźmy, która skopałaby Dantego przed śniadaniem, a potem zabrałaby się za Kratosa  8-) Ja tam muszę w to zagrać. I akurat tutaj oczekuję, że będzie bardzo, bardzo trudno.

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #106 dnia: Maja 28, 2009, 11:06:56 am »
Super. Dla mnie pewniak jak już będę miał to ps3.

Podoba mi się, że wbrew pozorom różni się od DMC tak fundamentalną cechą jak tempo rozgrywki- tutaj jest ono znacznie spokojniejsze, system walki także stawia na inne podejście.

No i ma swój konkretny klimat.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #107 dnia: Maja 28, 2009, 11:14:15 am »
Pre-E3 2009:Style-Fest Interview z dość długimi fragmentami gameplay'a, więc można się wreszcie lepiej przyjrzeć rozgrywce
http://ps3.ign.com/dor/objects/14253676/bayonetta/videos/bayonetta_inv_052609.html

Gdyby na PS3 nie ukazywał się Ninja Gaiden Sigma 2, wiedziałbym jakiego slashera atakować jako pierwszego, a tak będzie się trzeba mocno zastanowić.
Dla mnie luks. Fani DMC zapewne szybko się odnajdą w rozgrywce.
Dużym plusem jest zniszczalne środowisko.

qsh

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 22-02-2005
  • Wiadomości: 282
  • Reputacja: 0
  • PSN ID i Gamertag: qsh
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #108 dnia: Maja 28, 2009, 11:15:49 am »
U mnie tę grę przekreśla jej klimat. Niektóre akcje (takie jak ta z fakerem) zalatują kiczem na kilometr. Rozumiem, że chcieli wymyślić coś fajnego i oryginalnego, coś co na podkreśliło by charakter bohaterki. Zrobili to jednak tak fatalnie...

Może się skuszę na wypróbowanie tej gry dla rozgrywki, ale nie oczekuję cudu. Akcje dla małolatów pokroju Power Rangers już mnie nie bawią  :?.

Nie obawiaj się. W przypadku recenzji nie dałbym tej cudownej gry takiemu poważnemu człowiekowi jak Ty, który nie potrafi nawet docenić kolorowych laserów, a co dopiero szalonej wiedźmy, która skopałaby Dantego przed śniadaniem, a potem zabrałaby się za Kratosa  8-) Ja tam muszę w to zagrać. I akurat tutaj oczekuję, że będzie bardzo, bardzo trudno.

Zielarz, piona. FAX, do kąta ;)

Bajoneta jest przegięta, pokraczna i kompletnie kiczowata, do bólu. Nie przemawia do mnie całkowicie. Jest definicją nieudanego designu. Zmieniłbym może zdanie, gdyby pistolety przywiązane do jej butów strzelały małym psami. A tak...  :(

mateo

  • Gość
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #109 dnia: Maja 28, 2009, 11:17:07 am »
qsh nie znasz się ;PP

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #110 dnia: Maja 28, 2009, 11:18:45 am »
Niech 'bajoneta' będzie tak jak jest, a nowy DMC niech będzie przeciwieństwem - czyli mrocznym, ponurym i poważnym slasherem. Takie jest moje marzenie.

North

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 23-12-2008
  • Wiadomości: 1 013
  • Reputacja: 1
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #111 dnia: Maja 28, 2009, 11:30:30 am »
Ja też chętnie sprawdzę.
Że niby Dante nie był przegięty?!

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #112 dnia: Maja 28, 2009, 11:52:44 am »

qsh

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 22-02-2005
  • Wiadomości: 282
  • Reputacja: 0
  • PSN ID i Gamertag: qsh
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #113 dnia: Maja 28, 2009, 12:00:34 pm »
Właśnie o tym mówię - chu... na nich widać. To będzie wykolejenie i przesadyzm w czystej formie w kwestii projektu postaci i efektów specjalnych.  :?

Syndrom: co by tu zrobić z tym, co mamy, zamiast zrobić coś nowego. Bo przecież za trudno byłoby wyeliminować przenikanie obiektów, prawda? Gdy wielki dziad macha swoim gigantycznym toporem przez całą planszę, inni przeciwnicy w ogóle nie odnoszą obrażeń. Tak samo, jak schemat: walę mieczykiem w nogę giganta, a jemu włącza się animacja "odbicia od ściany". Gdzie są realistyczne obrażenia na ciałach? Jakiś krok w przód po prostu...

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #114 dnia: Maja 28, 2009, 12:56:09 pm »
czyli mrocznym, ponurym i poważnym slasherem. Takie jest moje marzenie.

DMC mroczny? poważny? ponury? Może DMC1 taki był, ale od 3 części raczej nie można tej serii nazwać ani ponurą, ani poważną :P.

Gameplay w HD:
http://ve3d.ign.com/videos/play/50974/Xbox-360/Bayonetta/Gameplay/Sixty-Frames-Per-Second-Gameplay-Movie/Flash-Video

O ile design Bayonetty mi się podoba, tak design przeciwników jest... okropny.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #115 dnia: Maja 28, 2009, 13:06:09 pm »
czyli mrocznym, ponurym i poważnym slasherem. Takie jest moje marzenie.

DMC mroczny? poważny? ponury? Może DMC1 taki był, ale od 3 części raczej nie można tej serii nazwać ani ponurą, ani poważną :P.
No właśnie dlatego kolejny Devil mi się taki marzy :P
Niech wezmą to mroczne i tajemnicze 'coś' z Dantego z DMC2, miejscówki a'la DMC1, wywalą bieganie po rakietach i strzelanie 'kula w kulę' jakie było w DMC3, wywalą zbyt głupie teksty, wrzucą ostry soundtrack, znośną fabułę i będzie dobrze.
Bayonetta jest, że tak powiem - ześwirowana; rzucanie samochodami, jazda na motorze, gigantyczne obcasy itp. Nie lubię tego w slasherach, ale i tak pewnie zagram ;)

North

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 23-12-2008
  • Wiadomości: 1 013
  • Reputacja: 1
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #116 dnia: Maja 28, 2009, 13:13:38 pm »
Nie rozumiem o co Wam chodzi, przecież od początku było wiadomo jaki jest design i idea tej gry. O "kiczowatości" wiedzieliśmy od dawna. Jeśli gra wyjdzie z błędami, to zrobi się przykro, bo przenikanie obiektów to ból i żal. Ale to, że wyjdzie napompowana arią kolorów, błysków i bezsensu nawalanka ala DMC, to - jak to mówiono - oczywista oczywistość.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #117 dnia: Maja 28, 2009, 13:21:18 pm »
Zdaję sobie sprawę, że Bayonetta tak miała być w założeniu od początku. Nie karcę jej za "kiczowatość"; po prostu czekam na jakąś odmianę stylu, o czym pisałem wyżej.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #118 dnia: Maja 28, 2009, 13:45:12 pm »
Ja się najlepiej bawiłem w DMC3, jak dostałeś Nevan'a i potrafiłeś używać to miażdżyłeś, co nie przeszkadzało w kiczowatości pomysłu - Dante sypiący one-linerami co chwilę rozwalający demony za pomocą GITARY z BŁYSKAWICAMI. Zabawa była przednia, mam nadzieję, na coś takiego z Bayonettą.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #119 dnia: Maja 28, 2009, 17:51:32 pm »
Nie obawiaj się. W przypadku recenzji nie dałbym tej cudownej gry takiemu poważnemu człowiekowi jak Ty, który nie potrafi nawet docenić kolorowych laserów, a co dopiero szalonej wiedźmy, która skopałaby Dantego przed śniadaniem, a potem zabrałaby się za Kratosa  8-) Ja tam muszę w to zagrać. I akurat tutaj oczekuję, że będzie bardzo, bardzo trudno.

Powiedział ktoś dla kogo każda gra (poza PoP) jest za trudna :D.

Ależ ja doceniam Halo, ale nie gram w nie po sieci ;P.

Zagrać to ja też bym zagrał z ciekawości. Nie zamierzam jednak (przynajmniej na razie) ryzykować i wydawać na to pieniądze :P.

EDIT: Ok, dopiero teraz zobaczyłem wywiad i screeny. Zmieniam zdanie - to już nie jest kicz tylko jakiś żart. Design tego stwora - już nawet nie chcę rozpisywać się jak bardzo słabo wygląda. Pierwsze screeny przykuły moją uwagę, ale te jedynie odstraszają :P.
« Ostatnia zmiana: Maja 28, 2009, 18:09:23 pm wysłana przez Zielarz »