Autor Wątek: Bayonetta  (Przeczytany 69112 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #280 dnia: Listopada 09, 2009, 18:11:12 pm »
Weapon/Combo/Torture Attack Exhibition:

piou

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 05-06-2008
  • Wiadomości: 186
  • Reputacja: 0
  • BROTHER!!!
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #281 dnia: Listopada 12, 2009, 00:37:16 am »
A to widzieliście?  :lol:


Krzych Ayanami

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2004
  • Wiadomości: 1 261
  • Reputacja: 2
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #282 dnia: Listopada 12, 2009, 04:45:36 am »
 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Biorąc to na poważnie, musiałbym uznać, że to pozycja dla niewyżytych seksualnie samców.
Ale to jest taki polew z całego fanserwisu, że po prostu szkoda będzie tego nie kupić  :grin:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #283 dnia: Listopada 13, 2009, 14:41:44 pm »
A to widzieliście?  :lol:


Już usunięty przez użytkownika, co tam było?

Krzych Ayanami

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2004
  • Wiadomości: 1 261
  • Reputacja: 2
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #284 dnia: Listopada 13, 2009, 17:43:41 pm »
Dwie Bayonetty - przy czym jedna z aureolą. We wstępie do walki okazywały swe wdzięki w stylu striptizerek. Brakowało tylko rury, przy której mogłyby tańczyć  :grin: . A przeciwniczka po tym jak spuszczono jej łomot, przeszła transformacje, która wyglądała i brzmiała jakby się masturbowała - została wykończona na drewnianym koniu - takim do samo-maso. Oczywiście to ostatnie w ramach ciosu specjalnego...

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #285 dnia: Listopada 13, 2009, 19:51:20 pm »
Hehe, dzięki za dokładny opis :)

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #286 dnia: Listopada 15, 2009, 20:43:43 pm »

Spyro

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 14-12-2008
  • Wiadomości: 490
  • Reputacja: 3
  • PS3 ID---->Sqero
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #287 dnia: Listopada 15, 2009, 21:03:17 pm »
Hmmm czyli w cenie 1/3 konsoli....no super

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #288 dnia: Listopada 15, 2009, 21:36:24 pm »
Na forum PSXE jeden pan już sobie kupiłwersje z JAP ale play-asia a tam normalnie 199 zł.

Krzych Ayanami

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2004
  • Wiadomości: 1 261
  • Reputacja: 2
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #289 dnia: Listopada 16, 2009, 04:32:13 am »
Żeby to jeszcze była edycja kolekcjonerska, to może, ale zwykła za tą cenę?
Aż tak mi tej grze nie zależy.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #290 dnia: Listopada 16, 2009, 08:07:25 am »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #291 dnia: Listopada 18, 2009, 11:08:25 am »
Sega: PS3 Bayonetta load times will be fixed
http://gamesthirstarticles.blogspot.com/2009/11/sega-ps3-bayonetta-load-times-will-be.html

Cytuj
Sega is well aware of the of the long loading times that plagues the PS3 version of Bayonetta, and are looking into a the best possible way to fix the problem before the North American version of the game is released.

An inquiry made over at the official Platinum Games boards received a response from Sega that "they were well aware of this issue and are working on a solution."

Another Sega representative made Sega's stance even clearer:

"I can, in fact speak on their behalf in saying that a patch to correct this is under consideration through development to address the matter of the overwhelming load times with Bayonetta," the rep said.

"Something I cannot address directly is when this will occur however I will be tracking this directly on all sides (the Japanese, North American and European versions) as to ensure that we know exactly the status of each one.

"Provided that I'm given full disclosure on this, I will be sure to keep you posted on what to expect."

It's nice to see that Sega is very much concerned about the situation. PS3 fans can now rest easy.


pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #292 dnia: Listopada 18, 2009, 13:55:08 pm »
Bardzo dobra informacja :D :D :D

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #293 dnia: Listopada 18, 2009, 16:41:42 pm »

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #294 dnia: Listopada 19, 2009, 17:26:24 pm »


Niektóre treści eroticzne :D mnie rozwalają :D :D

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #295 dnia: Listopada 19, 2009, 22:07:35 pm »
Komentarze gracza też są dobre, chyba mu się spodobała gra :cool:
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #297 dnia: Listopada 21, 2009, 01:48:33 am »
Trzeba powiedzieć, że cosplay pierwsza klasa :D

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #298 dnia: Listopada 21, 2009, 03:08:41 am »
Ładna pani.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #299 dnia: Listopada 23, 2009, 14:08:04 pm »
EDGE daje 10/10    http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=380226

Jak oglądam niektóre filmiki z gameplayu to normalnie nie mogę wytrzymać do tego 8 stycznia :D :D
Wiadomo tyle, że gra w mechanice nie bardzo różni się od dmc. Za to mamy 2 przyciski przypisane do ataku bronią białą !!! Combosy będzie jeszcze piękniej się ciachać. Pod R2 jest unik. I tu ciekawostka- w trakcie robienia kombosa ładujemy unik po czym kombosa można kontynuować, nie jest przerywany.  :-D

Znacie może stronkę z preorderem, najlepiej z limitką ??  :cool:

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #300 dnia: Listopada 23, 2009, 21:26:38 pm »
We czwartek będzie demko. Zobaczymy czy system walki mi się spodoba jak w GoW czy będzie taki se jak w DMC.

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #301 dnia: Listopada 23, 2009, 22:24:19 pm »
We czwartek będzie demko. Zobaczymy czy system walki mi się spodoba jak w GoW czy będzie taki se jak w DMC.
:eek: :eek: Rozumiem, że chciałeś napisać: "czy może jednak nie spodoba mi się jak ten z DMC"

luk

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 06-05-2007
  • Wiadomości: 171
  • Reputacja: 0
  • PSN: splintersPL
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #302 dnia: Listopada 23, 2009, 23:06:16 pm »
Panowie demko Bayonetty można drzeć z Japońskiego MP. Już ze 2 miesiące temu można było spokojnie zapuścić i zobaczyć jak Bayonetta się wypina  :cool: Jak dla mnie czad !!! Obok Gaidena i DMC4 z pewnością znajdzie też wiedźma swoje miejsce:) Kto wie może nawet zmiecie starszą konkurencję, na co się jak najbardziej zanosi.

He ta młodziutka ładniutka Rosjanka jest rzeczywiście identyczna, no przynajmniej na 1 zdjęciu z profila :lol: Ale bym sobie zdjęcie strzelił jak ten ziomek z butem na twarzy :lol:

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #303 dnia: Listopada 24, 2009, 00:02:17 am »
We czwartek będzie demko. Zobaczymy czy system walki mi się spodoba jak w GoW czy będzie taki se jak w DMC.
:eek: :eek: Rozumiem, że chciałeś napisać: "czy może jednak nie spodoba mi się jak ten z DMC"
no o to mi chodziło, dla mnie ten z DMC jest taki se.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #304 dnia: Listopada 24, 2009, 08:19:30 am »
EDGE daje 10/10    http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=380226
Offtopując, Dragon Age dostał tylko 5/10. :-o

Co do 10 Bayonetty, będzie się hit na początek roku. :D

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #305 dnia: Listopada 24, 2009, 14:40:35 pm »
Sądząc po treściach i opiniach ludzi zagrywających się w JAP wersję jest to po prostu najlepszy slasher jaki do tej pory wyszedł (wątpie czy Dante's Inferno go przebije).
Jesli ktoś chce zasięgnąć opinii o Bayonecie to polecam temat BAYONETTA na forum PSXE dokładnie 14 i 15 strona topicu.  8)

P.S
@Solid gra nie ma systemu walki zbliżonego do GoWa bo BAYO to slasher a nie Action Adventure.
Jest taki sam jak w DMC + 2 przyciski pod broń białą (DMC miał tylko jeden).
« Ostatnia zmiana: Listopada 24, 2009, 14:43:37 pm wysłana przez pachu »

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #306 dnia: Listopada 24, 2009, 14:45:14 pm »
(wątpie czy Dante's Inferno go przebije).
Nie !, ponieważ...
...gra nie ma systemu walki zbliżonego do GoWa bo BAYO to slasher a nie Action Adventure.
...a takim właśnie Action-adventure będzie Dante's Inferno. Ileż razy można to wałkować ? :???:
PSN ID: WojtqGO

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #307 dnia: Listopada 24, 2009, 14:50:47 pm »
Racja sam pogubiłem się w zeznaniach, więc będzie najlepszym slasherem i tyle :P

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #308 dnia: Listopada 24, 2009, 14:51:08 pm »


Holy shit!!  :shock:


pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #309 dnia: Listopada 24, 2009, 15:15:33 pm »
To mało powiedziane :D

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #310 dnia: Listopada 24, 2009, 15:15:41 pm »
W sumie najbardziej w DMC bolało mnie to że aby wykonać jakieś fajne kombo należało się lockować na przeciwniku. Jeśli w Bayo z tego zrezygnują to może mi podejdzie.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #311 dnia: Listopada 24, 2009, 15:23:12 pm »
W sumie najbardziej w DMC bolało mnie to że aby wykonać jakieś fajne kombo należało się lockować na przeciwniku. Jeśli w Bayo z tego zrezygnują to może mi podejdzie.
No ale i tak lockowałes się na najbliższym, tak więc nie było problemu.  A jak bardzo się chciało strzelać do kogoś oddalonego, to mozna spokojnie przełączać się między zalockowanymi wrogami. Osobiście system walki z DMC uważam za najlepszy w slasherach i najbardziej mi on pasuje.

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #312 dnia: Listopada 24, 2009, 15:34:33 pm »
No to Solid lipa bo lockowanie jest.
I jest to super sprawa.
« Ostatnia zmiana: Listopada 24, 2009, 15:41:54 pm wysłana przez pachu »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #313 dnia: Listopada 24, 2009, 23:40:54 pm »
Jak ktoś chce demko już teraz to:

Cornucopia of Early Bayonetta Demo Codes
http://gamesareevil.com/2009/11/cornucopia-early-bayonetta-demo-codes/

Cytuj
Yo, you say you want you some Bayonetta Demo? You wish you could play it over the weekend, instead of waiting for Dec 3, when it sells out and is open to ANYONE with a 360? Well, you?re in luck, because SEGA came through for GrE readers and got us a block of codes to share with YOU right NOW for this slick new demo from SEGA.

DROP A COMMENT BELOW and we?ll give a code to the first TWO HUNDRED FIFTY commenters that do so. Yeah, you heard us right: 250! Tell your friends.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #314 dnia: Listopada 25, 2009, 00:35:15 am »
DAMN! nie wyczytałem że to na 360!!!
jakiś darmozjad z 360 chce kod czy coś tam na demko? :P

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #315 dnia: Listopada 26, 2009, 19:12:06 pm »
Chce ktoś kod na demo na X360, bo mam na zbyciu?

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #316 dnia: Grudnia 03, 2009, 08:01:28 am »
Bayonetta PS3 getting fixed by Sony before US release?
http://www.destructoid.com/bayonetta-ps3-getting-fixed-by-sony-before-us-release--156600.phtml

Cytuj
According to Gamekyo (translated by Wearetheinternetz), Sega and Platinum Games have "taken responsibility" for the slapdash port and have charged an engineering team from Sony itself with the task of bringing it up to par before the North American release. The team hopes to "guarantee" a version of Bayonetta that is equal to the PS3's considerable power.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #317 dnia: Grudnia 03, 2009, 12:24:36 pm »
Dzisiaj ma być demko na PSN.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #318 dnia: Grudnia 15, 2009, 14:16:58 pm »
OK, pograłem w demko. Gierka jest spoko, ale... ale gra nie jest super-mega-hitem, grą roku czy grą która stanie się kultowa. 10/10 z edge oraz 40/40 w famitsu!?  :o
Zacznimy od raczej obiektywnych spostrzeżeń. Po pierwsze grafika jest tylko dobra, takie DMC4 czy GoW3 są duuuużo ładniejsze. Muzyka w Beyoneta to jakaś kpina i same jakieś dziwne komiczne nuty lecą. Ogólnie klimat, design i cała otoczka gry jest jeszcze bardziej kiczowata od tej z Ninja Gaiden, a właściwie to jest 10 razy bardziej kiczowata. Animacja babki słaba, biega jak koń. Poza tym wszystkim to gra to jawna zrzynka z serii DMC, po prostu widać to na każdym kroku i aż przykro się robi jak się widzi jak bezkompromisowo są skopiowane wszystkie elementy rozgrywki.

Ludzie mówią, że gierka się rozkręca, ale nie wierze, że grafika, animacja, dzwięki, muzyka, klimat, design również się zmieniają. Te właśnie elementy są średniackie, a wręcz kiczowate. Sam model walki jest zajebisty, fajnie się młóci, ale to jest tylko jeden z wielu elementów, które decydują o tym jaka jest gra.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #319 dnia: Grudnia 15, 2009, 14:42:11 pm »
Po pierwsze grafika jest tylko dobra, takie DMC4 czy GoW3 są duuuużo ładniejsze.
Też odnoszę takie wrażenie, że grafika jest lepsza w wymienionych przez Ciebie tytułach. W sumie ja grałem na PS3 a tam podobno jest nieco gorzej niż na XO.

Muzyka w Beyoneta to jakaś kpina i same jakieś dziwne komiczne nuty lecą.
Fakt, że są 'kosmiczne dźwięki' ale ogólnie muza mi się podoba, np. wtedy jak spokojnie chodzimy w okolicy fontanny; typowe chórki itp.

Animacja babki słaba, biega jak koń
Z bieganiem to jeszcze spoko, ale strasznie mnie irytuje sposób jej chodzenia :mad: Wiem, że miał być taki przesadzony, jak i wiele elementów tej gry, ale jakoś mnie to razi.


Poza tym wszystkim to gra to jawna zrzynka z serii DMC, po prostu widać to na każdym kroku i aż przykro się robi jak się widzi jak bezkompromisowo są skopiowane wszystkie elementy rozgrywki.
Za Bayonettę odpowiedzialny jest twórca serii DMC - Hideki Kamiya, tak więc nie dziwne, że stosuje on SWOJE sprawdzone rzeczy w nieco rozbudowanej formie. Akurat tu mi wszystko pasuje, ponieważ system walki z DMC uważam za najlepszy w slasherach.

Powiem szczerze, że po demie spodziewałem się troszkę więcej. Cóż, zobaczymy jak w styczniu wyjdzie full.

Mały off - najbardziej to zawiodłem się na Dante's Inferno... Jak dla mnie (po demie) to mała porażka :???: