Autor Wątek: SOCOM: Confrontation  (Przeczytany 10685 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
SOCOM: Confrontation
« dnia: Września 05, 2008, 19:02:54 pm »
Dziś ruszyła beta (6tysięcy kodów na serwisie Eurogamer), ja się załapałem, ktoś jeszcze?
Zobaczymy z czym to się je.

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 874
  • Reputacja: 82
Odp: SOCOM: Confrontation
« Odpowiedź #1 dnia: Września 05, 2008, 19:10:43 pm »
A ja jeszcze. :D

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: SOCOM: Confrontation
« Odpowiedź #2 dnia: Września 05, 2008, 19:17:03 pm »
Jest szansa, że ludzie jeszcze się załapią :-P
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=230596

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: SOCOM: Confrontation
« Odpowiedź #3 dnia: Września 05, 2008, 22:37:44 pm »
Chyba beta jeszcze nie jest włączona, ale można już wejść do lobby (ale grać się nie da...YEAH!!!!).
Na początek powiem co mi się już nie podoba...menu. Troszkę pogmatwane, ale to najmniejsze zmartwienie, największe to to że..wszystko, każda zmiana wyglądu postaci musi się wczytać. Przypomina to wybieranie samochodu czy zmienianie koloru w Motorstormie. Z tym że tu jest pomnożone razy 1000. Bo np aby zamontować na broni granatnik musimy wejść do menu zmieniania bajerów, potem zmianę broni (sekundowe wczytanko), wchodzimy do naszej wybranej broni, (znów wczytanko), przebijamy się przez różne dodatki (wczytanko, wczytanko...) i dochodzimy do naszego granatnika. Akceptujemy, wciskamy kółko i..wczytanko. Może zdenerwować, bo gra która jest odpalana w całości z dysku tak chamsko się wczytywała.

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: SOCOM: Confrontation
« Odpowiedź #4 dnia: Września 05, 2008, 22:40:27 pm »
Ale to beta, miejmy nadzieje, że w finalnej wersje to poprawia.
Yeahh, me and hate that's an odd couple

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 874
  • Reputacja: 82
Odp: SOCOM: Confrontation
« Odpowiedź #5 dnia: Września 06, 2008, 00:14:37 am »
Jestem po blisko dwugodzinnej sesji więc naskrobię parę zdań.
Przede wszystkim zacznę od lobby. Akurat to nie jest złe, tak jak napisał SS. Jak już raz się ustawi broń/wygląd/dodatki/kamuflaż naszego hiroł to się to zapisuje więc jest ok. To jest najlepsze w całej grze, jej najmocniejszy punkt. :) Mamy tutaj do czynienia z komandosami oraz najemnikami - dwie strony konfilktu, tak to umownie nazwijmy.
Co denerwuje to to, co się dzieje już z samą grą. Lagi na serwerach są takie, że bardziej przypominają teleporty. Winę na to zrzucam na plecy geniuszy, którzy zakładają serwery na 32 graczy, a mają łącza 256 kb/s. ;) Ja np grałem dzisiaj na 2 serwerach, to owszem na jednym miło się hasało, a na drugim pożal się Boże. Jednak najbardziej nie denerwują lagi czy serwery zakładane przez graczy, ale serwer...gry. Grę odpalałem 3x dzisiaj. Za 1 razem wszystko poszło ok, bo nie miałem save'ów. Natomiast co się działo za 2 i 3 razem to już przemilczałbym najchętniej. Za 2 razem logowałem się 4 razy żeby mnie w ogóle wpuściło do lobby, a co za tym idzie rozpoznał moje ID. Za 3 razem logowałem się 6 razy i...nie zalogowało mnie, więc odpuściłem już sobie.
Co do samej gry. Jest niezłe. Połączenie America's Army z Counter Strike. Grafika jak na tego typu grę - mmo shooter - jest w porządku. Póki co uczestniczyłem w 2 rodzajach misji: podłożyc ładunek wybuchowy, a druga to jakiś team deathmatch. Widziałem też tryb escort, ale nie udało mi się na serwer wbic. Więcej nie widziałem, ale zapewne są też inne wyzwania. Samo rozłożenie przycisków w grze, a co za tym idzie funkcji pod nimi jest dośc dobre. Strzał pod R1, zmiana broni pod L1, skok to [], zmiana pozycji wojaka - trójkąt.
Jak już pisałem na samym początku bronie możemy modifikować. Mamy parę możliwości tej zabawy. Np do M16 można dołączyć kilka rodzajów celowników, a zwieńczyć to wszystko podkładką, czyli 203. :D
Na osobny akapit zasługują sami gracze. Oczywiście 1/3 to camperzy, 1/3 rusherzy :D, a ostatnia 1/3 to ci, którzy chcą sobie wesoło pobiegać i pobawić się dobrze. Najgorzej, jak to zawsze, z camperami. Miałem dzisiaj zabawną sytuację. Na planszy zostało 2 gości w przeciwnych drużynach. Jeden to komandos, a drugi najemnik i cóż. Komandos miał bronić dostępu do bazy przed jej wysadzeniem, a najemnik miał wysadzić. Camper z komandosów siedział na balkonie i czekał - można zrozumieć, ale najemnik co robił? Wszedł na drugim końcu mapy na balkon i też kampował. Wszyscy się wkurzali, bo patrzyliśmy na tę żenadę przez blisko 4 minuty, jak atakujący - najemnik kampi. Tak się bał o fraga - lamer. Więc jak gracie w jakiekolwiek tego typu gry, to bagam, nie róbcie z siebie, siedzących w kącie i czekających na koniec rundy, lam.
« Ostatnia zmiana: Września 06, 2008, 00:23:20 am wysłana przez RyoHazuki »

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

paprot

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 11-08-2005
  • Wiadomości: 1 372
  • Reputacja: 0
  • PSN ID: paprotPL
Odp: SOCOM: Confrontation
« Odpowiedź #6 dnia: Września 06, 2008, 01:16:36 am »
oj wątpię by to miało szanse zbliżyć sie do COD4 ale jak wyjdzie demko to sie obada

ARA

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 23-09-2007
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja: 0
Odp: SOCOM: Confrontation
« Odpowiedź #7 dnia: Września 06, 2008, 07:50:47 am »
mam pytanie bo beta podobno jest dostepna przez magazyn Core
 Mam kupiony 1 odcinek i nie ma bety o co chodzi ? ( znaczy jest opcja download ale nic to nie daje )
Wyskakuje tylko komunikat ze jest nie dostępne .

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: SOCOM: Confrontation
« Odpowiedź #8 dnia: Września 06, 2008, 08:31:55 am »
Chyba beta jeszcze nie jest włączona, ale można już wejść do lobby (ale grać się nie da...YEAH!!!!).
Na początek powiem co mi się już nie podoba...menu. Troszkę pogmatwane, ale to najmniejsze zmartwienie, największe to to że..wszystko, każda zmiana wyglądu postaci musi się wczytać. Przypomina to wybieranie samochodu czy zmienianie koloru w Motorstormie. Z tym że tu jest pomnożone razy 1000. Bo np aby zamontować na broni granatnik musimy wejść do menu zmieniania bajerów, potem zmianę broni (sekundowe wczytanko), wchodzimy do naszej wybranej broni, (znów wczytanko), przebijamy się przez różne dodatki (wczytanko, wczytanko...) i dochodzimy do naszego granatnika. Akceptujemy, wciskamy kółko i..wczytanko. Może zdenerwować, bo gra która jest odpalana w całości z dysku tak chamsko się wczytywała.

Cytuj
Due to overwhelming demand for the SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation Public Beta, we are experiencing load related issues.  These issues are causing abnormal latency, disconnects, long load times, login errors and community features such as clans and stats not functioning correctly (or at all).
We are doing everything we can to resolve these issues as quickly as possible and you should see some improvements progressively over the next couple of days.  However, we do not expect to have the issues completely resolved until close to the end of next week.
We apologize for the inconvenience.
http://socom.us.playstation.com/default.aspx
Opublikowane: Wrzesień 06, 2008, 07:58:51
ja się załapałem, ktoś jeszcze?
Teraz patrzę, że dostałem invite od Sony. :D

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 874
  • Reputacja: 82
Odp: SOCOM: Confrontation
« Odpowiedź #9 dnia: Września 06, 2008, 09:47:36 am »
mam pytanie bo beta podobno jest dostepna przez magazyn Core
 Mam kupiony 1 odcinek i nie ma bety o co chodzi ? ( znaczy jest opcja download ale nic to nie daje )
Wyskakuje tylko komunikat ze jest nie dostępne .


Z tego co czytałem, będziesz mógł grac od przyszłego tygodnia. Bodajże 11.09.

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

Johnny B. Goode

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-11-2007
  • Wiadomości: 1 838
  • Reputacja: 17
Odp: SOCOM: Confrontation
« Odpowiedź #10 dnia: Września 06, 2008, 11:49:30 am »
Nie potrzebuja jeszcze beta testerow bo ja bym sie zglosil?

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: SOCOM: Confrontation
« Odpowiedź #11 dnia: Września 06, 2008, 12:05:19 pm »
Musisz czekam aż Eurogamer wytarguje więcej kodów od SONY: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=230596.
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: SOCOM: Confrontation
« Odpowiedź #12 dnia: Września 06, 2008, 13:00:43 pm »
No ja pograłem 2 mecze i....
Mam dość już tej gry. Lag za lagiem goni laga.... OK przyznaję kustomizacja postaci jest naprawdę fajna, tylko kurde dlaczego to musi się wszystko wczytywać? No i chyba coś z kalibracją przycisków bo  krzyżak dostaje niezłego boosta przy lekkim przyciśnięciu.
A już sam gameplay...wychylanie za pomocą sensora ruchu jest skaszanione na maxa, lagi, więcej lagów, mało widać (może wina TV..albo przyzwyczajenia do CoD4, nie wiem, ale to pewnie kwestia wprawy), przydałby się tryb szkolenia, lagi. No i moja ulubiona wisienka na torcie: jakieś 3-5 minutowe loadingi do map..a przypominam że ta gra wczytuje się z dysku. Developer ma jeszcze spoooro roboty.
Ta gra była by świetna w singlu, fajnie kamera ustawiona, klimat nawet w multi jest, dodać fajną fabułę, sporo leveli, poprawić sterowanie i gierka była by naprawdę zajebista w singlu.

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: SOCOM: Confrontation
« Odpowiedź #13 dnia: Września 06, 2008, 14:07:19 pm »
A w jakim stopniu gra jest podobna do America's Army? Rozumiem że tempo rozgrywki nie jest szybkie, a taktyka odgrywa ogromną rolę? Jak ma się sprawa ze strzelaniem? Przejdzie bieganie i skakanie + strzał?

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 874
  • Reputacja: 82
Odp: SOCOM: Confrontation
« Odpowiedź #14 dnia: Września 06, 2008, 14:30:57 pm »
Dzień drugi bety, czyli świeże spojrzenie z dzisiaj.
Przede wszystkim producent poszedł po rozum do głowy i naprawił dramatyczny, jeszcze do wczoraj, system logowania się do gry. Jak pisałem w dniu wczorajszym, były problemy z wejściem do gry/lobby i trzeba było logowac się po parę razy albo dac sobie spokój i nie tracic nerwów. Teraz wygląda to dobrze, bo logowanie przebiega za 1 razem. Hurra chciałoby się powiedziec.
Kolejna kwestia to serwery. Z tym jest nadal różnie. Dzisiaj grałem na 3 bardzo przyzwoitych serwerach, gdzie wszystko śmigało jak należy, natomiast raz wpadłem na taki gdzie nie było lagów, a sławne już teleporty. Co gorsze to był niby serwer UE. Chyba że jakiś australijczyk kawał zrobił. Co znów ciekawe z tym serwerem to czas wchodzenia na niego. Podczas gdy na serwy, te dobrze działające, nie powodujące u nas nerwicy z powodu lagów, czasami wchodzi się nawet i...5 minut , to na ten zalagowany wszedłem w...1 minutę. Ciekawe swoją drogą.
Statystyki wreszcie działają płynniej i teraz bez problemów możemy je przeglądac, zarówno nasze jak i oponentów. Jednakże coś jeszcze z nimi nie do końca tak, bo strasznie mało osób ma jakieś inne liczby, niż same 0. Byc może jest to wina wczesnej wersji bety albo statystyki są ściągane z serwerów o 24:00 raz dziennie.
W samej grze denerwujące są jeszcze komunikaty odnośnie zgonów. Wszystkie zgony są pisane na biało. Nie ma więc podziału na kolory, czyli czy zabijemy my, czy nas, czy nasza drużyna, czy ich drużyna, to zawsze jest biała czcionka. Jest to poroniony pomysł, bo jak się gra, np. misje "podkładanie ładunku wybuchowego", to głupio sprawdzac co chwilę przy pomocy SELECT, ile osób od nas z zespołu zostało. Należy jak najszybciej wprowadzic kolory komnikatów o zgonach. Jak zabijemy my to na niebiesko, a jak oni to na czerwono. Pierwszy lepszy przykład.
Dzisiaj również posanowiłem trochę się pobawic i założyłem swój własny klan.  Póki co w tej grze jest sporo klanów...jednoosobowych, więc nie chciałem byc gorszy.  Jeśli ktoś z grających w betę jest zainteresowany dołączeniem - nie gram dla fragów, a zabawy - to nazwa klanu Team Poland. Jaka ładna nazwa, sam się zaskoczyłem z nią. Hehe.

P.S.
Scena dnia nr 2. Jakiś pajac mi wyskakuje i strzela do mnie zza winkla. W tym momencie idziemy na wymianę ognia, ale przyparł mnie do ślepego zaułka. No to cóż. Z kustomizacji broni należy korzystac jak jest. Zamiana ognia ciągłego na granatnik i pan zszedł w 2 sekundy ze świata. He he he.

P.S.2
Jest tylko jedna mapa. Boarderlands się zwie bodajże. Stylistyką nawiązuje do Bliskiego Wschodu, bądź Północnej Afryki. Niska zabudowa, dużo dachów do zwiedzania, market pośrodku i wieżyczka obok. Dla grających w AA - taki SF Csar, dla grających w CS - taki de dust (jak dobrze pamiętam).

To tyle jeśli chodzi o drugi dzień bety. Może jeszcze coś dzisiaj pogram. Tymczasem zapraszam do klanu. 

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: SOCOM: Confrontation
« Odpowiedź #15 dnia: Września 06, 2008, 14:34:13 pm »
A w jakim stopniu gra jest podobna do America's Army? Rozumiem że tempo rozgrywki nie jest szybkie, a taktyka odgrywa ogromną rolę? Jak ma się sprawa ze strzelaniem? Przejdzie bieganie i skakanie + strzał?
raczej ciężko powiedzieć, na razie ludzie mają małego skilla, uczą się mapek itp. A w America's Army nie grałem, ale socom jest raczej bardziej arcade. Co do tempa, no pójście na Rambo to na pewno nie skutkuje, ale nie ma czegoś takiego że cały czas w kuckach i powoli wychodzisz za róg...a przynajmniej na tym etapie zaawansowania.
Ja poczekam na jakąś łatkę czy coś, bo w to na razie się grać nie da. Znaczy da, ale dobija mnie te wczytywanie.

A mapka to przypadkiem nie nazywa się crossroads?

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 874
  • Reputacja: 82
Odp: SOCOM: Confrontation
« Odpowiedź #16 dnia: Września 06, 2008, 14:35:48 pm »
A może i crossroads. Niech się zwie jak chce. :)
Mnie tylko martwi, że jest tylko 1 jak na tę chwilę.

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: SOCOM: Confrontation
« Odpowiedź #17 dnia: Września 18, 2008, 20:19:28 pm »
Poprawki w łatce 1.30:
http://www.ps3site.pl/patch-dla-socoma/

Cytuj
* Abnormally long network synchronization issues when some users in a game have a poor network connection. This issue causes 4-7 minute (or longer) load times when late joining a game.
* Fixed an issue where respawn game late joiners were sometimes stuck in spectator mode and could not respawn into the game.
* Removed the latency detection network test which was causing some users with poor network connections to receive the network latency icon (red X).
* Fixed an issue where clients with different client versions (patches) could play together in a default medley game.
* Fixed an issue where if the session master leaves the game, late joiners could not “green up” and late join into the game.
* Fixed corrupt characters in the European and Japanese EULAs and Server News.
* Fixed many join game issues and made joining a game quicker. We are still optimizing this.
* Fixed an issue where if you add and then remove someone from your block list they were still unable to send you a message.
* Improved accuracy while moving (based on user feedback). Partial implementation. More improvements to come.
* Reduced the encumbrance penalty (based on user feedback).
* Changed the default round time for Medley games from 8 minutes to 6 minutes (based on user feedback).

theHuLk

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 06-11-2008
  • Wiadomości: 378
  • Reputacja: 0
  • PSN: Calrsberg
Odp: SOCOM: Confrontation
« Odpowiedź #18 dnia: Stycznia 02, 2009, 12:18:29 pm »
Gram od tyg. gra jest swietna  8) wciaga jak cholera  :D mapy zajebiste  / polecam
         

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: SOCOM: Confrontation
« Odpowiedź #19 dnia: Stycznia 02, 2009, 18:16:38 pm »
Jak tam z ludźmi na serwerach??
Dużo grających??

theHuLk

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 06-11-2008
  • Wiadomości: 378
  • Reputacja: 0
  • PSN: Calrsberg
Odp: SOCOM: Confrontation
« Odpowiedź #20 dnia: Stycznia 02, 2009, 19:23:33 pm »
JESZCZE PYTASZ???  8)
         

nakimushi

  • Gość
Odp: SOCOM: Confrontation
« Odpowiedź #21 dnia: Stycznia 02, 2009, 19:35:52 pm »
ja juz bym pewnie kupil ale mam problemy z kartami i platnoscia  :mad:
musze poczekac az wszystko pozmieniam z adresami bo nie moge nic kupic z psn


theHuLk

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 06-11-2008
  • Wiadomości: 378
  • Reputacja: 0
  • PSN: Calrsberg
Odp: SOCOM: Confrontation
« Odpowiedź #22 dnia: Stycznia 02, 2009, 19:48:01 pm »
POLECAM jeszcze raz  8-)
         

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: SOCOM: Confrontation
« Odpowiedź #23 dnia: Stycznia 02, 2009, 21:37:34 pm »
JESZCZE PYTASZ???  8)
Pytam, bo nie wiem..,

theHuLk

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 06-11-2008
  • Wiadomości: 378
  • Reputacja: 0
  • PSN: Calrsberg
Odp: SOCOM: Confrontation
« Odpowiedź #24 dnia: Stycznia 11, 2009, 02:05:12 am »
mnóstwo
: Styczeń 02, 2009, 22:57:32 pm
SOCOM: Confrontation 1.30 NEW patch finally brings Trophies, Party system, bug fixes
calosc wazy 526mb
« Ostatnia zmiana: Stycznia 11, 2009, 02:11:19 am wysłana przez theHuLk »
         

Ohtar

  • Gość
Odp: SOCOM: Confrontation
« Odpowiedź #25 dnia: Stycznia 11, 2009, 18:34:39 pm »
Sprawiłem sobie właśnie SOCOM-a. To jest gra z gatunku Hard to learn, hard to master :P Brakuje mi kilku kamuflaży do customizacji wojca, ale ogólnie całkiem przyjemnie się gra.

theHuLk

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 06-11-2008
  • Wiadomości: 378
  • Reputacja: 0
  • PSN: Calrsberg
Odp: SOCOM: Confrontation
« Odpowiedź #26 dnia: Stycznia 11, 2009, 19:06:52 pm »
A pisalem ze miodna gierka !!! trzeba sie styknac Ohtar i popykac  :lol:
         

Ohtar

  • Gość
Odp: SOCOM: Confrontation
« Odpowiedź #27 dnia: Stycznia 11, 2009, 19:13:52 pm »
Dla harcore'owych zbieraczy trofeów idealna. Będą je zbierać dłuuuugo :)

theHuLk

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 06-11-2008
  • Wiadomości: 378
  • Reputacja: 0
  • PSN: Calrsberg
Odp: SOCOM: Confrontation
« Odpowiedź #28 dnia: Stycznia 11, 2009, 19:15:59 pm »
Cytuj
Dla harcore'owych zbieraczy trofeów idealna. Będą je zbierać dłuuuugo
POTWIERDZAM
         

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: SOCOM: Confrontation
« Odpowiedź #29 dnia: Lutego 08, 2009, 18:41:24 pm »
SOCOM Confrontation z europejską datą wydania
Cytuj
Wszyscy pamiętamy, że SOCOM Confrontation nie miał łatwego życia i po becie, która ewidentnie wskazywała, że gra nie jest jeszcze skończona i zawiera mnóstwo małych błędów SCEE zdecydowało się na opóźnienie samej gry. W tym czasie Amerykanie otrzymali grę zgodnie z terminem, ale i tak mieli spore trudności z grą. Patrząc na nadchodzące Killzone 2 firma zapewne uznała, że jeśli nie wydadzą SOCOMA teraz to równie dobrze mogą go już nie wydawać wcale. Z tego też powodu potwierdzono europejskie daty premiery na odpowiednio:

13 marca w Wielkiej Brytanii
18 marca w kontynentalnej Europie
19 marca na PlayStation Network

http://polygamia.pl/Polygamia/1,95334,6248898,SOCOM_Confrontation_z_europejska_data_wydania.html


qbes

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 30-11-2006
  • Wiadomości: 410
  • Reputacja: 1
Odp: SOCOM: Confrontation
« Odpowiedź #30 dnia: Marca 10, 2009, 22:24:40 pm »
Czekam na gierkę z niecierpliwością ciekawe jak będzie się grało bo słyszałem, że gierka total kozak. Kocham takie siepanki na multi.  :-D

SZKoDnik_PL

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 28-11-2008
  • Wiadomości: 62
  • Reputacja: 0
Odp: SOCOM: Confrontation
« Odpowiedź #31 dnia: Marca 10, 2009, 23:13:41 pm »
Siepanie nie siepanie. Tu trza szanowac zycie :)
W wiekszosci trybow masz tylko jedno na runde :)
Mam ta giere od paru miechow ,ale nie mam na nia czasu... :(
Za dlugo bym musial siedziec ,zeby cos osiagnac.
PSN: SZKoDnik_PL
XBL: SZKoDnikSC

qbes

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 30-11-2006
  • Wiadomości: 410
  • Reputacja: 1
Odp: SOCOM: Confrontation
« Odpowiedź #32 dnia: Marca 11, 2009, 09:09:38 am »
Tu nie trzeba nic osiągać w Polsce to i tak nie możliwe bo sceny tej gry jeszcze nie ma i nie wiem czy będzie. Ale aby pograć sobie z kolegami to czemu nie. A grę warto kupić chociażby dla podobno bardzo dobrego headseta.

D3LTA_TOM.

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2007
  • Wiadomości: 1 048
  • Reputacja: 0
  • Xbox Live: xXI TOMEK IXx
Odp: SOCOM: Confrontation
« Odpowiedź #33 dnia: Marca 11, 2009, 11:32:49 am »
Gra jest bardzo fajna jak dla mnie jedna z najlepszych   :grin:
Polecam  :)



theHuLk

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 06-11-2008
  • Wiadomości: 378
  • Reputacja: 0
  • PSN: Calrsberg
Odp: SOCOM: Confrontation
« Odpowiedź #34 dnia: Marca 11, 2009, 11:54:02 am »
tez potwierdzam ! przednia giera a servery zawalone  :cool:
         

paprot

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 11-08-2005
  • Wiadomości: 1 372
  • Reputacja: 0
  • PSN ID: paprotPL
Odp: SOCOM: Confrontation
« Odpowiedź #35 dnia: Marca 11, 2009, 12:01:30 pm »
czekam na oceny jakie gra zbierze i moze zakupie z HS

qbes

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 30-11-2006
  • Wiadomości: 410
  • Reputacja: 1
Odp: SOCOM: Confrontation
« Odpowiedź #36 dnia: Marca 11, 2009, 12:10:11 pm »
tez potwierdzam ! przednia giera a servery zawalone  :cool:

W tym momencie mnie przekonałeś do tego tytułu jak jest publika jest zabawa. :D

Ohtar

  • Gość
Odp: SOCOM: Confrontation
« Odpowiedź #37 dnia: Marca 11, 2009, 17:10:32 pm »
Ja gram od czasu do czasu, ale tylko na nierankingowych serwerach w trybie suppresion z respawnem. Inaczej po prostu szkoda mi czasu.

Ostatnio nawet zmieniłem kamerę, na klasyczną - z poprzednich socomów i od razu lepiej się gra, ale możliwość wyglądania zza rogu bez wystawiania postaci mnie nie przekonuje podobnie jak w mgo (chociaż w socomie przynajmniej nie da się obracać kamery wokół postaci).

qbes

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 30-11-2006
  • Wiadomości: 410
  • Reputacja: 1
Odp: SOCOM: Confrontation
« Odpowiedź #38 dnia: Marca 17, 2009, 14:01:19 pm »
Zamówiłem SOCOMA właśnie z HStem jutro powinien dojść także chętnie pogram możecie mnie dodawać lub wpiszcie się tu ja was dodam.  :-)

D3LTA_TOM.

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2007
  • Wiadomości: 1 048
  • Reputacja: 0
  • Xbox Live: xXI TOMEK IXx
Odp: SOCOM: Confrontation
« Odpowiedź #39 dnia: Marca 17, 2009, 14:16:44 pm »
Mnie dodaj bo napewno bede grał w socoma  8)