MW2 na PC stanowi tylko 3% sprzedanych gier, 97% to sprzedaż gry na konsole.
Źródło? Bo o ile mi wiadomo, sporo osób kupuje tą grę na Steam'ie, które nie ujawnia danych dot. sprzedaży, więc jednoznaczne stwierdzenie jak procentowo rozkłada się sprzedaż gry jest niemożliwa.
Może i mniej osób kupiło MW2 na PC niż na konsole, co nie zmienia faktu, że i tak sporo osób zakupiło oryginał (nawet ludzie, którzy na Steamie zapisywali się do grupy bojkotującej MW2
) więc Twoje wnioskowanie, że automatycznie wszyscy (albo większość), która publikuje różne filmiki na YT bądź rozpisuje się na forach to piraci, jest wzięta z dupy.
stawiają swoje serwery
Chyba umknęła Ci cała afera z tym, że własnie w MW2
musisz korzystać z kijowego systemu IW.net działającego na p2p, bez możliwości stawiania dedykowanych serwerów.
a potem jeszcze rozpisują się po forach jakie IW jest ch*** i jak ich oszukało
Ponownie, jak nie wiesz o co chodzi, to nie pisz.
Większość z tych modów jest wypuszczanych właśnie po to, by pokazać, jak dziurawy i badziewny jest IW.net, jak IW już wydupczyło PC-towców wypuszczając na PC po prostu port z X0 (komunikat o błędzie związanym z Xbox Live, czy też sam fakt, że słowa "Xbox Live" pojawiają się w kodzie kilkadziesiąt razy, o czymś świadczy) próbując jednocześnie stworzyć zamknięte środowisko, na którym użytkownicy nie będą mogli tworzyć własnych map czy trybów (w końcu muszą kupić DLC - jak KKRT wspomniał wyżej, już zostały wykryte 3 tryby, które nie są na razie udostępnione), nie będą mogli stawiać własnych serwerów (za które przecież sami gracze płacą i o które dbają) itp. IW jako jeden z argumentów dla IW.net przedstawiało właśnie, że w zamkniętej architekturze nie da się czitować, użytkownicy nie będą prześladowani itp. Bzdura.
Jako inny argument przedstawiali, że praktycznie nie ma różnicy w odbiorze gry przez IW.net a przez dedykowane serwery. I co? Znowu bullshit. W wersji pierwotnej gry ping przedstawiany jest w konsolowy sposób, czyli za pomocą 4-5 pasków. Ludziom najpierw udało się dostosować ten wskaźnik, by wyświetlał więcej pasków (jeden pasek pokrywał mniejszy zakres ping) a potem wręcz, by pokazywał faktyczne liczby. Co się okazało? To:
Wspaniałe pingi, nieprawdaż? I jaką fajne przewagę ma host.
Poza tym, mody i dostosowywanie gry do siebie to właśnie jeden z cech PC-towych gier, nawet konsolowych portów (np.
), co pomaga przedłużeniu życia gry bądź jej poprawie (bez fanowskich modyfikacji np. kijowa wersja RE4 na PC wygląda paskudnie). Na dedykowanych serwerach było pełno serwerów, które działały wg standardowych zasad a wszelcy cziterzy byli banowani, ale pelno było też takich, które miały jakieś własne zasady czy też które stawiane były dla czystej zabawy (od tego są gry, nieprawdaż?), gdzie właśnie była modyfikowana grawitacja, bronie, mapy itp. dla jaj.
IW/Activision próbowało stworzyć konsolowe środowisko na PC. Nie udało im się.