@el becetol
Gowno sie znasz, ale pozwole sobie na pare quote'ow
ie wyciagales jednak tej zależności gdy gracze pctowi zjechali MW2 na dlugo przed premiera, nie grajac w tą gre ani minuty. Jak 'dosadnie' można wiec brac ich wypowiedzi?
To fakt mozna bylo sie przyczepic, ze czepiaja mimo, ze nie wiedzieli dokonca jak rozwiazanie bedzie wygladac, jednak wszystko co mowili sie potwierdzilo, baa wyszlo na nawet gorzej niz IW mowilo [czysty port z X0, dodatki zawarte w grze, problemy z IWnet, mniej opcji graficznych niz w COD 4].
Teraz tak, co do sensownosci modow, posluchaj sobie tego interview
Teraz wez pod uwage, ze czesc trybow w ktore aktualnie grasz w MW 2 to sa przerobione badz przekopiowane mod'y z MW 1 wersji PC [AC130 streak, harrier, 3rd person mode, dual weapons, druga bron inna niz pistol].
Dla mnie CS to potworek o sharewarowej aparycji, gra przy ktorej spedzilem godzine zastanawiajac czym tak bardzo podniecaja sie te gimnazjalne dzieciaki w kafejce. Gra niedopracowana, dziurawa, brzydka, absurdalna.
Zagraj w CS:Source to raz, dwa:
Sorry ale ja wole dostać dopracowany produkt, taki jak Modern Warfare - epicką, zbalansowaną, zamkniętą konstrukcje.
Taka jak MW 2? Gdzie masz lagi [i to mnostwo ..., tak sie fajnie gra w p2p, ze mamy dokladnie to samo co na konsolach, lagi strefy trafien oraz lagi poruszania sie oraz mniejszy tickrate], epickosc wyraza sie w wiekszosci tylko przez to, ze non stop cos gdzies wybucha oraz gre w ktorej balansu nie ma [4 kill streaki naraz, przebijanie scian grubych na 30 cm z 200 metrow, brak recoila, mapy w wiekszosci zrobione pod katem by bylo jak najwiecej przejsc i by rozgrywka wyglada jak najmocniej randomowo, wiekszosc meczy w stylu 6vs6 ...]
@Mrocz
A tak z ciekawości... Ile porządnych modów powstało do Call Of Duty 4, że teraz na ich brak narzekają posiadacze PC? Ja rozumiem, że tworzenie modów to fajna sprawa, sam bawiłem się nie jednym edytorem, ale to trochę z winy, sceny twórcy olewają takie narzędzia z prostej przyczyny, ostatnia gra do której wyszło parę normalnych modów był... Half-Life 2... A i tak ich grywalność była dyskusyjna?
http://www.strategyinformer.com/pc/mods/callofduty4modernwarfare/mod.htmlhttp://callofduty.filefront.com/files/Call_of_Duty_4;116indexPopatrz wyzej ile masz modow i map do CoD 4, sam fakt, ze na promod gra sie turnieje o czyms swiadczy right?
Co do tego ile wychodzi modow to sprawdz sobie ten link
http://www.moddb.com/eventsCala strona poswiecona scenie moddingowej na ktorej masz nawet co roczne nagrody oraz comiesieczne nominacje dotyczace poszczegolnych modow.
Jak wazne sa mody? Bardzo wazne, wiekszosc gier na PC rozgrywa turnieje wlasnie na modach, ktore balansuja rozgrywke, sporo osob z modderskiej sceny dostala prace w firmach developerskich, z wielu modow powstaly pelno prawne gry lub pomysly na gry.
Ktos tam pisal o tym, ile Infinity Ward stracilo na COD 4 MW 1 wydanej na PC, otoz sprzedajac ponad 2m sztuk wedlug moich wyliczen zarobili tyle, ze oplacili produkcje COD 4 MW 1, MW 2 oraz jeszcze im starczy na stworzenie MW 3 oraz pewnie czesci MW 4 - rzeczywiscie malo, biedne zuczki ...
Zastanowcie sie tez co byscie uwazali o IW gdyby PC'towcy nie odkryli ukrytych dodatkow do gier. Za 2 miechy pewnie wyjdzie DLC za ktorym normalnie skakalibyscie z radosci, a teraz przynajmniej wiecie, ze IW po prostu chcialo Was okrasc kazac Wam placic za content, ktore jest na plycie.
Poza tym zastanowcie sie tez czy nie chcielibyscie by wersje konsolowe byly rowne PC'towej COD 4? Brak matchmakingu, czyli brak laga, mozliwosc gry w wiekszych grupach, darmowe mapki, ktore nawet sami byscie mogli tworzyc, darmowe mody i tryby, lepsze wsparcie klanowe oraz mozliwosc rozgrywania meczy na wieksza skale? Brzmi tak zle? Czemu akceptujecie gorszy standart, placac jednoczesnie IW 20% za gre wiecej niz innym developerom?
Gdybyscie wczesniej grali tylko na dedykach, a nie na tym glupim matchmakingu, to byscie wiedzieli ile gracze pc'towi stracili na jakosci rozgrywki.